Forum » Igre » Izdelava mobilne igre
Izdelava mobilne igre
Klemen86 ::
Pred nekaj časa sem dobil idejo za izdelavo preproste mobilne igre, ki je po mojem mnenju dovolj zanimiva, da bi pritegnila ljudi. Ker sam nimam ustreznih znanj, iščem nekoga, ki ima ustrezno znanje in izkušnje ter nekaj prostega časa in željo za sodelovanje pri takem projektu. Oblika plačila: delež v projektu oziroma podjetju, če bo zadeva realizirana.
Za več informacij sem dosegljiv v tej temi oziroma preko ZS.
LP!
Za več informacij sem dosegljiv v tej temi oziroma preko ZS.
LP!
def0r ::
Nekako bi raje dal tole pod zaposlitvene oglase. Ceprav nekako delez v podjetju ce je igra uspesna ti ne bo ravno uspelo privlacit ljudi.
def0r ::
Ker je vecja moznost da igra ne uspe in on vrze stran cas in delo.
Ljudje ki so prepricani v svojo idejo lahko tudi placajo drugo osebo in imajo 100% delez. Ljudje ne padajo ravno na taksne stvari, ker niso tako navezani na idejo kakor tisti kateri se jo je spomnil.
P.S. Resno objavi to raje pod zaposlitve kakor pod rubriko Igre.
Ljudje ki so prepricani v svojo idejo lahko tudi placajo drugo osebo in imajo 100% delez. Ljudje ne padajo ravno na taksne stvari, ker niso tako navezani na idejo kakor tisti kateri se jo je spomnil.
P.S. Resno objavi to raje pod zaposlitve kakor pod rubriko Igre.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: def0r ()
Klemen86 ::
Po drugi strani pa lahko smatra to kdo kot motivacijo, saj si na strani nagrade skoraj neomejen :), medtem ko na drugi strani spet ne moreš veliko izgubiti.
Kdor pa preferira stabilnost, pa se res ne more dobiti v tem, to imaš prav.
Kdor pa preferira stabilnost, pa se res ne more dobiti v tem, to imaš prav.
ahac ::
Ti tudi ne moreš veliko izgubit. V bistvu bi ti rad, da nekdo dela zate in če zajebeš, mu nisi nič dolžen. In ker izgleda, da nisi pripravljen sam nič investirat to pomeni, da niti sam ne verjameš v idejo.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Klemen86 ::
Ne, v bistvu nočem, da kdo dela zame, ampak s tako obliko nagrade predvsem želim spodbuditi nekoga, ki ima ustrezna znanja, da je del projekta.
Npr. ob predpostavki, da bi za izdelavo potreboval 50 ur, je max. izguba pač zapravljenih teh 50 ur. max. nagrada pa je veliko večja, kot v primeru, da bi za opravljeno delo samo plačal neko dogovorjeno postavko. Hkrati pa je tudi motivacija za izdelovalca v tem primeru veliko večja.
Sam pa se samo hedgam za primer, da zadeva pač ne uspe.
Npr. ob predpostavki, da bi za izdelavo potreboval 50 ur, je max. izguba pač zapravljenih teh 50 ur. max. nagrada pa je veliko večja, kot v primeru, da bi za opravljeno delo samo plačal neko dogovorjeno postavko. Hkrati pa je tudi motivacija za izdelovalca v tem primeru veliko večja.
Sam pa se samo hedgam za primer, da zadeva pač ne uspe.
bambam20 ::
Pred nekaj časa sem dobil idejo za izdelavo preproste mobilne igre, ki je po mojem mnenju dovolj zanimiva, da bi pritegnila ljudi. Ker sam nimam ustreznih znanj, iščem nekoga, ki ima ustrezno znanje in izkušnje ter nekaj prostega časa in željo za sodelovanje pri takem projektu.
LP!
To je tvoje mnenje. Sam pa mislim, da je trg z igrami tako zasičen, da je zelo malo res tistih iger, ki pritegnejo. Tudi, če je igra preprosta, mora biti izziv. Dejansko si ti z mislimi že tam, ko šteješ €. Tako pač ne gre kolega :).
Nimaš pa niti sam znanja za programiranje, kako pozem veš kaj si uporabniki sploh želijo/mo.
Lahko daš mogoče še namig o čem bi se v tej igri šlo, da vidimo, če je res zanimiva za širšo množico.
Ne, v bistvu nočem, da kdo dela zame, ampak s tako obliko nagrade predvsem želim spodbuditi nekoga, ki ima ustrezna znanja, da je del projekta.
Tisti, ki ima ustrezno znanje bo igro sprogramiral sam in ne bo potreboval tebe, ki tega ne znaš :).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
Klemen86 ::
Tisti, ki ima znanje, mogoče nima ustrezne ideje. A ker nimam znanja programiranja, ne morem imeti ideje, kaj bi lahko bilo potencialno zanimivo in zabavno?
Gre za igro, pri kateri bi se glavni igralec izmikal posameznim oviram, podobno kot igra Vector npr.
Gre za igro, pri kateri bi se glavni igralec izmikal posameznim oviram, podobno kot igra Vector npr.
hellboy123 ::
Tisti, ki ima znanje, mogoče nima ustrezne ideje. A ker nimam znanja programiranja, ne morem imeti ideje, kaj bi lahko bilo potencialno zanimivo in zabavno?
Gre za igro, pri kateri bi se glavni igralec izmikal posameznim oviram, podobno kot igra Vector npr.
Oh verjemi, vsak programer, ki je nekaj let v poslu je imel že na desetine / stotine idej.
Ampak po par urni / dnevni evforiji "sveže billion dollar ideje" in krajšem logičnem razmisleku vidiš, da je 99.9% od tega čisti BS :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: hellboy123 ()
Klemen86 ::
Se popolnoma zavedam, da obstaja velika možnost, da zadeva ne bo vžgala. Pri vsakem poslu je tako, ne vem zakaj bi bilo tu drugače. Vsekakor v tej temi ne iščem ljudi, ki me prijazno opominjajo na to, ampak nekoga, ki ima nekaj časa, želje, znanja in pripravljenosti sprejeti opisano tveganje. Kot kaže, pa iščem iglo v senu, saj kot trenutno zgleda, pritegnem samo negativno razmišljujoče ljudi.
shadeX ::
Uf. Verjem da tole z igrami je zelo težka zadeva. Težko boš uspel, tudi če je ideja najboljša na svetu.
Zakaj?
Ker nimaš (predvidevam) ustreznega znanja, tvojo igro dovolj dobro iztržit. Nagruntat morš kako deluje play ter ios store da bo tvoja igra izmed milijon drugih iger, dobro vidna.
Torej če za začetek tega nimaš, lahko pozabiš na karkoli. Pa če tudi je ideja najboljša na svetu in jo še 1000. let ne bo takšne ideje. Verjemi :)
P.S
Na ios ter play storu se nahaja vedno med prvimi zadetki igra v kateri s prstom pobijaš mravljince. Res zelo brez vezna igra, ki jo naredi povprečen programer v roku nekaj ur. Ampak ASO tega tipa ki si lasti to igro je brilijanten, njegovi zaslužki na račun te igre pa še bolj :D
Zakaj?
Ker nimaš (predvidevam) ustreznega znanja, tvojo igro dovolj dobro iztržit. Nagruntat morš kako deluje play ter ios store da bo tvoja igra izmed milijon drugih iger, dobro vidna.
Torej če za začetek tega nimaš, lahko pozabiš na karkoli. Pa če tudi je ideja najboljša na svetu in jo še 1000. let ne bo takšne ideje. Verjemi :)
P.S
Na ios ter play storu se nahaja vedno med prvimi zadetki igra v kateri s prstom pobijaš mravljince. Res zelo brez vezna igra, ki jo naredi povprečen programer v roku nekaj ur. Ampak ASO tega tipa ki si lasti to igro je brilijanten, njegovi zaslužki na račun te igre pa še bolj :D
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()
bluefish ::
Če bi bila ideja za igro dejansko oh in sploh, bi reskiral nekaj svojih sredstev in vsaj pokazal programerju, da v to idejo verjameš. Tako pa pač prelagaš tveganje na nekoga drugega.
Glede ocene porabljenega časa je podobno. Tebi se morda 50 ur dela zdi malo, ampak več kot očitno nisi sam pripravljen delati vsaj toliko, da bi zaslužil za plačilo programerju.
Negativna mnenja se pa pojavljajo zato, ker so posamezniki, vključno z mnogimi na tem forumu, že velikokrat brali o navdušencu s super idejo. Da bi le drugi zanj delali zastonj.
Glede ocene porabljenega časa je podobno. Tebi se morda 50 ur dela zdi malo, ampak več kot očitno nisi sam pripravljen delati vsaj toliko, da bi zaslužil za plačilo programerju.
Negativna mnenja se pa pojavljajo zato, ker so posamezniki, vključno z mnogimi na tem forumu, že velikokrat brali o navdušencu s super idejo. Da bi le drugi zanj delali zastonj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()
SimplyMiha ::
Nekateri pa smo se tudi opekli s temi "enkratnimi" ponudbami. Nikoli več.
V državi, kjer je plačilna nedisciplina problem, raje vidimo nekaj konkretnega na mizi kot pa visokoleteče obljube.
V državi, kjer je plačilna nedisciplina problem, raje vidimo nekaj konkretnega na mizi kot pa visokoleteče obljube.
ahac ::
Meni se zdi, da 50 ur ni niti približno blizu časa, ki bi ga dejansko porabil. Poleg tega pa ni dovolj, da imaš programerja, ampak rabiš vsaj še designerja.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Mesar ::
Pa zraven tega bo rabil še nekoga, ki zna vsej neki malega delat z grafičnimi pogoni razen če bo igra hudo hudo hudo preprosta, če zaradi "problema vložka" odmislimo komercialne izdelke pa ti bolj kot ne ostane samo še kak libGDX pa potem implementacija na različne platforme.
50ur je realno če boš imel profesionalca in razmeroma preprosto igro, ampak tbh bo še amaterja, ki ima vsej približno pokrita omenjena znanja našel... no vsej takšnega, ki bo zadevo implementiral za sendvič (al pa še to ne) in računal na to, da bo postal solastnik "velikega biznisa". Pa za uspešno aplikacijo niti ni tako pomembna dobra ideja ... vsej v večini primerov.
Drugače pa takšne ideje so super in fajn, samo ti v začetni fazi vložiš neprimerno manj, nekdo ki se bo to spravil delat pa bo že samo s tem imel stroške + tega, da ne računamo ur za tak kader... in kolikor se zadnje čase okoli pogovarjam (pa kak pacient tut mene kdaj napade) je ogromno takšnih, ki imajo nove (stare - ne vsi) ideje ampak vsi mislijo, da se bo že našel nek programer, ki jim to uredi pa če bo kaj delimo če nebo nič pa pač nebo nič... ni hudega sej nismo dost vložli (right...).
50ur je realno če boš imel profesionalca in razmeroma preprosto igro, ampak tbh bo še amaterja, ki ima vsej približno pokrita omenjena znanja našel... no vsej takšnega, ki bo zadevo implementiral za sendvič (al pa še to ne) in računal na to, da bo postal solastnik "velikega biznisa". Pa za uspešno aplikacijo niti ni tako pomembna dobra ideja ... vsej v večini primerov.
Drugače pa takšne ideje so super in fajn, samo ti v začetni fazi vložiš neprimerno manj, nekdo ki se bo to spravil delat pa bo že samo s tem imel stroške + tega, da ne računamo ur za tak kader... in kolikor se zadnje čase okoli pogovarjam (pa kak pacient tut mene kdaj napade) je ogromno takšnih, ki imajo nove (stare - ne vsi) ideje ampak vsi mislijo, da se bo že našel nek programer, ki jim to uredi pa če bo kaj delimo če nebo nič pa pač nebo nič... ni hudega sej nismo dost vložli (right...).
Your turn to burn!
Klemen86 ::
Fantje, se zavedam, da je težko uspeti in obstajajo številni problemi na tej poti. Kar pa ne pomeni, da morate že iz štarta pljuvati po meni, brez da sploh poznate podrobnosti.
Odprl sem temo, ker me zanima, če je kdo pripravljen pri tem sodelovati (seveda z lastnim vložkom znanja in časa). V primeru, da se ne bo našel posameznik (kar je zelo verjetno), pač ne bo nič iz tega nastalo. Case closed :)
Sam pač ne mislim nobenega "nategnit" na način, da bi zastonj kdo zame delal. V primeru sodelovanja in priprave sem že v ob odprtju teme ponudil delež. Ne glede na končno vrednost igre. Na posamezniku, ki ima ustrezna znanja, pa je možnost, da se odloči, če mu ta sistem nagrajevanja ustreza. Ker večina preferira sigurnost, verjamem, da večini taka nagrada ni zanimiva. Kar pa še ne pomeni, da se kdo ne bo našel, ki je pripravljen sprejeti določeno tveganje.
Odprl sem temo, ker me zanima, če je kdo pripravljen pri tem sodelovati (seveda z lastnim vložkom znanja in časa). V primeru, da se ne bo našel posameznik (kar je zelo verjetno), pač ne bo nič iz tega nastalo. Case closed :)
Sam pač ne mislim nobenega "nategnit" na način, da bi zastonj kdo zame delal. V primeru sodelovanja in priprave sem že v ob odprtju teme ponudil delež. Ne glede na končno vrednost igre. Na posamezniku, ki ima ustrezna znanja, pa je možnost, da se odloči, če mu ta sistem nagrajevanja ustreza. Ker večina preferira sigurnost, verjamem, da večini taka nagrada ni zanimiva. Kar pa še ne pomeni, da se kdo ne bo našel, ki je pripravljen sprejeti določeno tveganje.
def0r ::
Jah hocemo rect da ce bi bil resen bi ..
a) investiral svoj denar za najem ljudi.
b) sam se naucil programirati in tudi sam izdelal vecino igre.
a) investiral svoj denar za najem ljudi.
b) sam se naucil programirati in tudi sam izdelal vecino igre.
Gathish ::
Relax ljudje; človek ima svojo idejo, nima pa vseh kompetenc - išče nekoga, ki mogoče ima neke kompetence in ekstra čas, (oz. skupino), da bi poizkusil - pač vsi tu 'tvegajo svoj čas' - sej ni rekel da NAJAME ljudi, ampak da bi se spustil v to idejo skupaj s še kom, in da bi si razdelili %. Ne vem kaj je tu tak problem.
Uglavnem Klemen86, sam sicer nimam takih znanj, ampak ne vidim problema, da ponujaš % namesto € - nekdo, ki je dober pa išče še kakšne izkušnje (in si lahko privošči delati za potencial - k bo ali ne bo izpolnjen), ti bo že dober partner.
Uglavnem Klemen86, sam sicer nimam takih znanj, ampak ne vidim problema, da ponujaš % namesto € - nekdo, ki je dober pa išče še kakšne izkušnje (in si lahko privošči delati za potencial - k bo ali ne bo izpolnjen), ti bo že dober partner.
def0r ::
Gathish, bolj mi je problem ker ne vem kaj bi on sam lahko .. razen ideje ponudil projektu.
Kocka ::
Npr. ob predpostavki, da bi za izdelavo potreboval 50 ur, je max. izguba pač zapravljenih teh 50 ur. max. nagrada pa je veliko večja, kot v primeru, da bi za opravljeno delo samo plačal neko dogovorjeno postavko. Hkrati pa je tudi motivacija za izdelovalca v tem primeru veliko večja.
Raje za oprevljeno delo plačaj dogovorjeno postavko, pa bo motivacija za izdelovalca v tem primeru veliko večja. Svojo nagrado pa obdrži raje zase, ke v primeru, če zadeva uspe, boš moral še dodatno vložiti za ~5000 ur razvijalskega dela, da ti razvijalci sfiniširajo izdelek.
ahac ::
Kar pa ne pomeni, da morate že iz štarta pljuvati po meni, brez da sploh poznate podrobnosti.
Ne pljuvamo po tebi. Smo pa vidl že ogromno zelo podobnih tem (tudi na Slo-techu) pa nikol ni bilo nič s takih projektov.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
garamond ::
Meni se zdijo komentarji v temi zelo realni, čeprav mogoče zvenijo ostro na začetku. Podanih je bilo zadosti mnenj, ki opozarjajo na vse bistvene napake.
bambam20 ::
Gre za igro, pri kateri bi se glavni igralec izmikal posameznim oviram, podobno kot igra Vector npr.
Sem pogledal na YT omenjeno igro. Dvomim, da bo uspešna. Enostavno je takšnih iger ogromno.
Če se že misliš spuščat v izdelavo iger, potem naj bo to horror igra. Teh prekleto primankuje.
SimplyMiha ::
Newsgroups: comp.games.development.industry
From: gerryq@indigo.ie (Gerry Quinn)
Subject: Re: What if I had an idea...
Date: Tue, 10 Jun 2003 08:33:10 GMT
darin_mosch@hotmail.com (Darin Mosch) wrote:
>I have had an idea for a game for about 1 year now, and we've got
>whitepapers and diagrams on the entire thing... where do I go from
>here?
>Do I talk with developers?
>Do I start coding with my familiar languages?
>Do I do more on the design?
>
>If it makes any difference, it's an "RPG-oriented" game.
>
>Experts, let me know your thoughts.
>Thanks in advance,
Imagine you have an idea for a new building in your city. You have made
some drawings and floor plans. If it makes any difference, it's a
square building.
The situation is analogous (except that you don't need planning
permission, so you're ahead in that respect anyway).
Do what you would do in order to get it built. IE. either build it
yourself, or convince people to help you build it. If you haven't the
money to pay them, you must convince somebody to give or lend you lots
of money, or persuade the helpers to help you without payment.
If you go for the latter, you had better be very persuasive, because if
the people who help for free are not very talented, and the building is
more than a one-storey shack, it will probably fall down. Even more
likely, if they lose interest, it will be left half finished.
So, how are you going to convince people to give you millions to build
your dream building? If I knew that, I'd tell you, just as soon as I
had collected my own cheque. (Actually, I'd cash mine first...)
If the 'building' of something big is what really attracts you, you
could join a construction company. Maybe you would pick up contacts
along the way that will help a few years down the line when you have
money and experience of your own to invest. If you just want to build
*something* of your own, get a day job and build it at weekends, alone
or with like-minded others. If the long term career prospects are your
meat, you could consider taking a degree in architecture or civil
engineering.
Hope the metaphor clarifies matters a little by distancing it ;-)
Gerry Quinn
--
http://bindweed.com
Screensavers and Games for Windows
Download free trial versions
New screensaver: "Hypercurve"
bambam20 ::
def0r ::
Ne vem mene nekako dokaj hitro vrze iz imerzije samega horror spila ven ce se moram zafrkavati za ankward kontrolami android naprave:) + premajhen screen
bambam20 ::
Mesar ::
Kar tudi ni rešitev razen če se misliš it mutne posle pa TM krast nekomu, kar zna biti tudi... neugodno.
Your turn to burn!
blackbfm ::
Kot kaže, pa iščem iglo v senu, saj kot trenutno zgleda, pritegnem samo negativno razmišljujoče ljudi.
nop folk te samo postavlja na realna tla.. da ne boš preveč sanjal
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Brezplačna podjetniška ideja (strani: 1 2 )Oddelek: Problemi človeštva | 9843 (8545) | nevone |
» | ZDA regulirajo brezpilotne zrakoploveOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 15378 (11730) | Mare2 |
» | Iskanje ideje.Oddelek: Programiranje | 6641 (4644) | boolsheat |
» | Vprašanje o homologacijiOddelek: Loža | 7119 (6582) | kalko |
» | Zasebnost in ADSLOddelek: Omrežja in internet | 1609 (939) | de199 |