Forum » Strojna oprema » Nvidia GTX 900 series
Nvidia GTX 900 series
Temo vidijo: vsi
Alien123 ::
[AMD has] been a strong competitor for as long as I can remember, and they remain a strong competitor," said Jen-Hsun Huang, chief executive officer of Nvidia, at the company's conference call with investors and financial analysts. "It is just that our strategy is very different now. We used to be much more of a component supplier, competing directly with other component suppliers, but increasingly, we are really a differentiated platform supplier. The software investments that we have made over the years really, really increasingly define our product." - CEO of NVIDIA, Jen-Hsun Huang via Kitguru
Hudiča.
AMD nima sreče z Intel in Nvidio. Gresta na "proprietary software".
saj.. Če pa bi Nvidia bila open source kot je AMD, bi nvidia popušila po celi črti
m0LN4r ::
Ne sodi drugih po sebi, gtx 980 ni dobra za 4k, normalni uporabniki z kančkom razuma furajo mid range gpu na 1080p, mogoče na 1440p, več je pa utopija. Še vedno ne zastopiš osnov gaminga.
Aja ti boš s Fury X potem še vedno na 1080p, samo z 2 leti zakasnitve. xD dobr dobr
Očitno res nevem, kaj je gaming, saj ne igram samo eno igro, kot večinam steamovcev ali kaj drugega :)
saj.. Če pa bi Nvidia bila open source kot je AMD, bi nvidia popušila po celi črti
Sploh veš kaj govoriš in od kod imajo programerji plačo ? AMD jih odpušča... "open source"
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Napajalc ::
Če ne veš zakaj se gre, upraš kot normalen človek, polagat besede/al pa kej druzga v usta prihrani za svojo ljubo.
011011100111010101100010
m0LN4r ::
Jap bolš bi blo, da se držiš teme in zadevo prepustiš gamerjem :P ni teba non stop derailat temo.
Statistika kaže, da je vsaj polovica amdjašev presedlalo na nvidijo, torej prikazuješ amd v slabi luči XD
Statistika kaže, da je vsaj polovica amdjašev presedlalo na nvidijo, torej prikazuješ amd v slabi luči XD
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Napajalc ::
Čutiš razliko med:
AMD = božiček
Nvidiaši = božički
V kapitalizmu dela p/p. Kje ti žviš nevem.
AMD = božiček
Nvidiaši = božički
V kapitalizmu dela p/p. Kje ti žviš nevem.
011011100111010101100010
Alien123 ::
Ne sodi drugih po sebi, gtx 980 ni dobra za 4k, normalni uporabniki z kančkom razuma furajo mid range gpu na 1080p, mogoče na 1440p, več je pa utopija. Še vedno ne zastopiš osnov gaminga.
Aja ti boš s Fury X potem še vedno na 1080p, samo z 2 leti zakasnitve. xD dobr dobr
Očitno res nevem, kaj je gaming, saj ne igram samo eno igro, kot večinam steamovcev ali kaj drugega :)
saj.. Če pa bi Nvidia bila open source kot je AMD, bi nvidia popušila po celi črti
Sploh veš kaj govoriš in od kod imajo programerji plačo ? AMD jih odpušča... "open source"
Saj zato pa se grafika ni spremenla že par let.. lepo ustavljajo špile
m0LN4r ::
Čutiš razliko med:
AMD = božiček
Nvidiaši = božički
V kapitalizmu dela p/p. Kje ti žviš nevem.
Točn tko, nisem nikol trdil drugače. Imaš dva dokaza, da deluje 18% in pol amdjašev je šlo na p/p/w stran :)
Saj zato pa se grafika ni spremenla že par let.. lepo ustavljajo špile
Najverjetneje imaš v mislih konzola HW, maš prav ja.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
D3m ::
Mater ste otročji že s tem.
Belo tehniko se gleda p/w ne pa PC.
Belo tehniko se gleda p/w ne pa PC.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
Master_Yoda ::
Srecno novo leto ! Ve kdo ce gre v EVGA precision pri custom fan curve nastaviti da se mi fana ugasneta do x temperature ? Sem nastavil fan curve na 0-30 C na 0% ampak ne pali. Je pa crtkana rumena crta pri 30% tako da je zgleda to minimalni limit. Gre to spremeniti ?
m0LN4r ::
A ti grafa tega ne podpira že tega tovarniško? Če ne bo treba kak mod nardit.
Večina modelov ima to že out of the box do 62-65C
Večina modelov ima to že out of the box do 62-65C
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
sandmodnigga ::
neverjetni99 je izjavil:
Če bi vsi gledli P/P bi imeli 380 al pa gtx 960 haha
Če bi pri ekranih gledali na to, kaj je boljše, bi tudi vsi uporabljali AMDjev Freesync. Ekran s to tehnologijo se dobi za 270 EUR.
PredatorX ::
sandmodnigga je izjavil:
neverjetni99 je izjavil:
Če bi vsi gledli P/P bi imeli 380 al pa gtx 960 haha
Če bi pri ekranih gledali na to, kaj je boljše, bi tudi vsi uporabljali AMDjev Freesync. Ekran s to tehnologijo se dobi za 270 EUR.
283€ na slo strani 144Hz, TN freesync.
Master_Yoda ::
A ti grafa tega ne podpira že tega tovarniško? Če ne bo treba kak mod nardit.
Večina modelov ima to že out of the box do 62-65C
Podpira to out of the box, samo ko enablam v EVGA precision da naj mi on kontrolira z custom fan curvom mi ju ne ugasne. Ima izgleda nek limit na 30%, ki nevem kako se spremeni:
m0LN4r ::
Potem je to težava z EVGA prec, probaj msi ab
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
Potem pa pusti tovarniško, če praviš da dela.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Senitel ::
Ti si dal argument, da je R9 280X hitrejša samo zaradi memory bandwidtha v
- GTX 960 ma 128Bit bus pa je kr takoj za R9 380.
- GCN konzole (sepravi špil narejen za GCN, nič več gameworksa oziroma NVIDIje).
- GTX 970 ima 256bit bus .. x2 več kot GTX 960.
- R9 380 je 18% počasnejša pri 1080P in 13% pri 1440P od R9 280X. Višji bandwidth doda kakšen procent, ampak tudi R9 380X ima nekak 10-15% prednosti pred R9 380.
Kje sem napisal samo zaradi memory bandwidtha? Hec je v L2 cache. V primerih, ko shaderji dostopajo do stvari, ki se zadržujejo v L2 cache je bandwidth efektivno neomejen. Če shaderji dostopajo do stvari, ki niso (več) v L2 postane memory bandwidth resna omejitev.
Kepler ima manj L2 kot GCN in GCN ima manj L2 kot Maxwell. Kolk bandwidtha rabiš, da se nadomesti razlika v konkretnem primeru se lepo vidi. 280X ima 28% večji bandwidth in ostane nekoliko za GTX 970 in Fury X ima 52% večji bandwidth od GTX 980 Ti in je nekoliko spredaj.
PredatorX ::
Pozabi si dodati, da ima GTX 960 skoraj 80% manj bandwidtha kot R9 380 in je 10% za.
Potem mi vsaj razloži zakaj ima GTX 960 zelo dober score .. GTX 970 je 43% hitrejša.
Potem mi vsaj razloži zakaj ima GTX 960 zelo dober score .. GTX 970 je 43% hitrejša.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PredatorX ()
Senitel ::
Eko samo zate še ene petnajstič... Ker ima GTX 960 bistveno večji L2 cache od 770 ali R9 380!
GTX 960 ima skupaj 1MB L2 cache (16KB na TMU), GTX 770 ima 512KB L2 cache (4KB na TMU), R9 380X ima 1MB L2 cache (8KB na TMU, pri 380 je ta številka malo večja, ker ima manj aktivnih TMU-jev).
To, da ima GTX 960 bistveno manjši bandwidth, je irelevantno, dokler shaderji šarijo dovolj lokalno.
GTX 960 ima skupaj 1MB L2 cache (16KB na TMU), GTX 770 ima 512KB L2 cache (4KB na TMU), R9 380X ima 1MB L2 cache (8KB na TMU, pri 380 je ta številka malo večja, ker ima manj aktivnih TMU-jev).
To, da ima GTX 960 bistveno manjši bandwidth, je irelevantno, dokler shaderji šarijo dovolj lokalno.
hojnikb ::
A bi recimo ojačanje L2 keša pri kakih integriranih grafikah (ala AMD apu) tut potem pomagal, glede na to kak jih ddr3 sestrada ..
#brezpodpisa
D3m0r4l1z3d ::
A ni to ravno pri Iris grafiki oziroma broadwell cpu, ki je zaradi l keša v i7 celo boljši v cpu benchmarkih
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus
Napajalc ::
Iris je zakon.
Za tiste, ki niste prepričani če kupit mid range GPU.
Za tiste, ki niste prepričani če kupit mid range GPU.
011011100111010101100010
PredatorX ::
Eko samo zate še ene petnajstič... Ker ima GTX 960 bistveno večji L2 cache od 770 ali R9 380!
GTX 960 ima skupaj 1MB L2 cache (16KB na TMU), GTX 770 ima 512KB L2 cache (4KB na TMU), R9 380X ima 1MB L2 cache (8KB na TMU, pri 380 je ta številka malo večja, ker ima manj aktivnih TMU-jev).
To, da ima GTX 960 bistveno manjši bandwidth, je irelevantno, dokler shaderji šarijo dovolj lokalno.
Ja, razumem to. Sam nerazumem te pa zakaj misliš, da je memory bandwidth problem pri tistem benchmarku. Oba CoDa imata skupno to, da porabita velik VRAMA.
m0LN4r ::
VRAM lahk nafilaš kolko hočeš, ni pa ti mus porabit vsega, kar je notr takoj.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
PredatorX ::
VRAM lahk nafilaš kolko hočeš, ni pa ti mus porabit vsega, kar je notr takoj.
Oh, tud ti lahko začneš razlagat zakaj bandwidth itd. kakor senitel, ampak sploh ne posluša/ta. Zakaj bi CoD rabil več bandwidtha... še mal nazaj so pa pravl, da 128bit za GTX 960 128bit bus ni problem.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: SuperVeloce ()
m0LN4r ::
Zato ker te zadeve, ki jih vsepovprek navajaš, niso neposredno povezane med sabo. Razlago si že itak dobil večkrat.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
PredatorX ::
Ni res, Senitel je kar na pamet sprožil, da je memory bandwidth krivec za tak rezultat benchmarkov.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: SuperVeloce ()
m0LN4r ::
Ti govoriš enkrat o bandwidthu, drugič o vramu, tretjič o eni igri, četrtrič o drugi igri, petič o apiju, ..... še naštepam ?
*pa na podlagi tega bi rad potegnil neke "simple" povezave med strojnim inženirstvom, programskim, ter igričarskim med različnimi proizvajalci.
Zdaj pa še reč, da ni res.
*pa na podlagi tega bi rad potegnil neke "simple" povezave med strojnim inženirstvom, programskim, ter igričarskim med različnimi proizvajalci.
Zdaj pa še reč, da ni res.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
PredatorX ::
Ti govoriš enkrat o bandwidthu, drugič o vramu, tretjič o eni igri, četrtrič o drugi igri, petič o apiju, ..... še naštepam ?
*pa na podlagi tega bi rad potegnil neke "simple" povezave med strojnim inženirstvom, programskim, ter igričarskim med različnimi proizvajalci.
Zdaj pa še reč, da ni res.
LoL, dal sem primerjavo 2 igrc istega developerja. Zakaj sem dal? Ker smo govorili o prednosti GCN ja vs Maxwellu in obratno. Advance warfare je še NVIDIA title (uporablja NVIDIA tech), Black Ops 3 pa nič več. No, Senitel je začel z memory bandwidthom, kot izgovor da je AMD zaradi tega hitrejši. Jaz pravim, da nima tolikšnega vpliva.
m0LN4r ::
Kaj je "Nvidia tech" lahko malo bolj na široko razližiš?
Al se še vedno vrtiš okoli tega, da je vse odvisno od igre do igre, od archa do archa in da se to ne da mešati med sabo?
Al se še vedno vrtiš okoli tega, da je vse odvisno od igre do igre, od archa do archa in da se to ne da mešati med sabo?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
PredatorX ::
m0LN4r ::
Sem že mislil, da je gameworks ime za tehnike upodabljanja.
Kaj pa anno, kjer je shaderparty in ne-"nvidiatech" ? - aja si že rekel, driverji, optimizacija, za drek igra...
Kaj pa anno, kjer je shaderparty in ne-"nvidiatech" ? - aja si že rekel, driverji, optimizacija, za drek igra...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Senitel ::
Integrirani GPU-ji share-ajo precej masiven L3 cache s CPU in imajo naprej svoj L2 cache, tako da to je že tam. Za točne številke bi blo pa treba zadeve izmerit.
Kolk rama porabita je povesem nepomembno za diskusijo okrog tega. In kot sem že omenil, Advanced Warfare in Black Ops 3 nimata kaj dosti skupnega kar se rendererja tiče, tako da je tvoja primerjava veljavna tolk kot primerjava med Black Ops 3 in GTA V.
In kot sem tudi že rekel sam bandwidth nima dosti veze s tem (oziroma jo ima odvisno kater GPU gledaš) ampak je tukaj povezava z L2. Številke iz Black Ops 3 tole lepo podpirajo.
Isti developer? Right... Black Ops 3 je delal Treyarch, Advanced Warfare pa Sledgehammer Games... Come on no...
Sam nerazumem te pa zakaj misliš, da je memory bandwidth problem pri tistem benchmarku. Oba CoDa imata skupno to, da porabita velik VRAMA.
Kolk rama porabita je povesem nepomembno za diskusijo okrog tega. In kot sem že omenil, Advanced Warfare in Black Ops 3 nimata kaj dosti skupnega kar se rendererja tiče, tako da je tvoja primerjava veljavna tolk kot primerjava med Black Ops 3 in GTA V.
In kot sem tudi že rekel sam bandwidth nima dosti veze s tem (oziroma jo ima odvisno kater GPU gledaš) ampak je tukaj povezava z L2. Številke iz Black Ops 3 tole lepo podpirajo.
LoL, dal sem primerjavo 2 igrc istega developerja.
Isti developer? Right... Black Ops 3 je delal Treyarch, Advanced Warfare pa Sledgehammer Games... Come on no...
hojnikb ::
Integrirani GPU-ji share-ajo precej masiven L3 cache s CPU in imajo naprej svoj L2 cache, tako da to je že tam. Za točne številke bi blo pa treba zadeve izmerit.
Right, L3 ni exluziven CPUju... Makes sense. Still, kulker je videt so amdjovi apuji še vedno dost sestradani z bandwidthom....
#brezpodpisa
SuperVeloce ::
Pa vseeno, kljub L3 ima Iris pro koristi od edrama... AMDju pa manjka še ta tretji nivo, kje je šele edram (oz. karkoli je efektivno na L4)
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C
D3m ::
Če bi še APU imel eDRAM bi poletel pri nizkih resolucijah. Ampak Iris izgubi momentum pri 1080p.
|HP EliteBook|R5 6650U|
m0LN4r ::
GT4e še nismo vidli v akciji (pa ga tudi ne bomo pri budget izdelkih)
AMD ima edino veliko prednost to, da lahko prenese prilagojene driverje za igre na APU in to da iGPU pr Intlu nikoli ni bil mišljen prvotno za igračkanje in po mojem niti ne bo.
APU pa cilja na kaj ? Konzola level budget wins gaming ali pa budget/entry level design z švoh cpujem ali oboje?
Načeloma je APU dober za kakega začetnika, šolo, itd. za več pa je treba it na high-end v cpu in po potrebi še gpu.
Kdor se službeno ukvarja s takimi zadevami in z enim "sessionom/jobom" zasluži za en high end komp, mu nebo težko investirat ~250€ več v Iris platformo:
Konc koncev čas=dnar
PS:
Smo v GTX 900 topicu al ?
AMD ima edino veliko prednost to, da lahko prenese prilagojene driverje za igre na APU in to da iGPU pr Intlu nikoli ni bil mišljen prvotno za igračkanje in po mojem niti ne bo.
APU pa cilja na kaj ? Konzola level budget wins gaming ali pa budget/entry level design z švoh cpujem ali oboje?
Načeloma je APU dober za kakega začetnika, šolo, itd. za več pa je treba it na high-end v cpu in po potrebi še gpu.
Kdor se službeno ukvarja s takimi zadevami in z enim "sessionom/jobom" zasluži za en high end komp, mu nebo težko investirat ~250€ več v Iris platformo:
Konc koncev čas=dnar
PS:
Smo v GTX 900 topicu al ?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
D3m ::
APU je low/mid-end, če je že high je potlej sparjen z dGPU.
Recimo moj laptop je za ceno 300€ + 30€ za dodatnih 4GB 1600MHz rami v Dual Channel dober deal.
Recimo moj laptop je za ceno 300€ + 30€ za dodatnih 4GB 1600MHz rami v Dual Channel dober deal.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Senitel ::
EDRAM (XBox, Iris Pro) se uporablja za "render out", torej pixli, ki zapuščajo GPU se shranijo v EDRAM (ker bodo na njih izvajane še kakšne druge operacije).
L2/L3 je bolj splošna zadeva, ker gre ves input za pipeline skoz. Treba je tud vedet česa je GPU sploh sposoben. Če vzamemo en 32bpp format tekstur potem:
-Fury X lahko skuri 1076 GB/s, na razpolago ima 512 GB/s
-GTX 980 Ti lahko skuri 704 GB/s in ima na razpolago 337 GB/s
-GTX 770 lahko skuri 536 GB/s in ima na razpolago 224 GB/s
Kar se tiče integiranih zadev:
-GT4e lahko skuri 86,4 GB/s in ima lahko tudi več kot 50 GB/s na razpolago
-HD 4600 lahko skuri 11,2 GB/s in že DDR3 lahko zagotovi duplo tega
-Radeon HD 8670D (recimo A10-6790K) lahko skuri 81,2 GB/s in ima okrog 30 GB/s na razpolago
L2/L3 je bolj splošna zadeva, ker gre ves input za pipeline skoz. Treba je tud vedet česa je GPU sploh sposoben. Če vzamemo en 32bpp format tekstur potem:
-Fury X lahko skuri 1076 GB/s, na razpolago ima 512 GB/s
-GTX 980 Ti lahko skuri 704 GB/s in ima na razpolago 337 GB/s
-GTX 770 lahko skuri 536 GB/s in ima na razpolago 224 GB/s
Kar se tiče integiranih zadev:
-GT4e lahko skuri 86,4 GB/s in ima lahko tudi več kot 50 GB/s na razpolago
-HD 4600 lahko skuri 11,2 GB/s in že DDR3 lahko zagotovi duplo tega
-Radeon HD 8670D (recimo A10-6790K) lahko skuri 81,2 GB/s in ima okrog 30 GB/s na razpolago
m0LN4r ::
@d3m
mid ne more bit, saj rendriranje traja neskončno dolgo, ravnotako klecne pri obdelavi raw .tiffov razen če nisi časovno omejen z delom, ravnotako klecne pri video obdelavi, skratka hobby igračka za doma na nivoju Q6600 in 640GT GD5
mid ne more bit, saj rendriranje traja neskončno dolgo, ravnotako klecne pri obdelavi raw .tiffov razen če nisi časovno omejen z delom, ravnotako klecne pri video obdelavi, skratka hobby igračka za doma na nivoju Q6600 in 640GT GD5
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
D3m ::
Odvisno spet kaj. Pegasus je navdušen nad Kaveri (HSA) in dela obdelave. Jaz ne delam tega zame je Trinity dovolj.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | AMD pokazal svojo najhitrejšo grafično kartico Radeon R9 Fury X2 (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Grafične kartice | 56916 (50095) | Napajalc |
» | grafična kartica?katero kupiti (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Kaj kupiti | 85235 (14911) | PredatorX |
⊘ | R9 380 prenizka frekvenca... (strani: 1 2 )Oddelek: Strojna oprema | 11284 (9607) | D3m |