» »

Elite dangerous

Elite dangerous

1
2
3

Netrunner ::

Včeraj okrog 22:00 ure je le uspelo pobrati dol in zagnati... pa bi raje ostal kar na postajo, saj na moji prv vožnji sem se skoraj v sonce zaletel.. temperatura narastla na 180 ...zgubil cca 10% armorja preden sem ušel in zatem se mi je še pristanek na postaji ponesrečil, tako da sem že zgubil eno ladjico :) .. bo že bolje

To da moraš biti stalno online me ne moti saj igram samo online ... solo play me ne zanima

BigWhale ::

Bistvo Elite je lih solo play! :>

Obcutek prostranskega vesolja, kjer si samo ti in nikogar drugega. :)

Tezaab ::

A se sploh da zacet od zacetka? Ker, za foro sem vzletel, se obrnil, in zacel streljat na postajo. Pac, da bi videl odgovor. Ko so me uspesno sestrelili, se mi je izpisalo nekaj, da moram dobit nek kredit in je moje dejansko financno stanje 400 v minusu (zaradi kazni), ko sem se pa spet pojavil v Sidewinderju, sem pa imel jurja v zepu. Nekako ne bi rad zacel z minusom, ce se da :D
sisemen: "Inženirstvo je v nenehni tekmi z vesoljem. Trudi se izdelati
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."

Netrunner ::

BigWhale => imaš 400bil sistemov, tako da, če si samotar to ne bi smel biti problem... drugače imaš pa tudi solo opcijo ... pa zakaj si misliš da si v vselju sam :) ?

Tezaab => meni se je pristanek ponesrečil in nevem ali sem se kam zaletel ali kaj in postaja me je sestrelila .. kazen je bila 500 kreditov, tako da od začetnih 1000 sem polovico skuril kar tako... pa mislim da se ni za sekirat ker enega pirata pokneš z default ladjico in dobiš takoj nazaj tistih 1000.

Tezaab ::

Gre se za princip! Plus, za it iz spila mas samo opcijo "save & exit", kje je samo exit?! Ce se hocem enkrat malo zajebavat, v spilu, potem nocem da ima to posledice na dolgi rok! ueeee....
sisemen: "Inženirstvo je v nenehni tekmi z vesoljem. Trudi se izdelati
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."

Truga ::

Save lahko resetiras. Ko si v main menuju je nekje v opcijah reset save al clear save al neki tazga.

Netrunner ::

Kakšno vlogo sploh ima "save" v online igri ??

Truga ::

Nima je. Itak ko igras se sproti vse sejva.

Aja no, drugace ce vas moti always online no save, ce mate probleme s trenutnimi nasprotniki:
ESC -> save and exit. Ladja instant zgine iz vesolja, se logiras nazaj in igras naprej kot da ni blo nic.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

Netrunner ::

Truga je izjavil:


ESC -> save and exit. Ladja instant zgine iz vesolja, se logiras nazaj in igras naprej kot da ni blo nic.


Upam da bodo to možnost čimprej odstranili. Enako je bilo pri freelancerju kar se je folk izkoriščal da niso zgubili tovora ko jih je kak drugi player napadel.

Mora biti tako kot pri EVE .. ti greš .. ladja ostane.

Kurzweil ::

In kakšno ja vajino splošno mnenje o igri?
Grafika? Sound? Kej zgodbe? Vzdušje? Predvsem pa igralnost?

Truga ::

Igralnost je noro dobra, kar se mene tice. Grafika je dobra, zvok je fenomenalen, zgodba je pa... Odvisno kje si. Poglej news. :D

Netrunner ::

Moje mnenje .. preigral sem precej combat tutoriala, same igre pa ne ker je šele včeraj izšla in mi je večino časa pobiralo klienta.

Grafika: Glede na to da lepo teče na mojem radeonu 6850 je super

Sound: Fenomenalen... zvočni efekti ambienta in same ladje so zakon

Kaj zgodbe: nimam pojma .... se bo pa baje dogajalo med glavnimi "factioni"

Vzdušje: Prvi vtisi so zakon ... sploh letenje preko sončeve korone ali čez obroče planteov ipd ... pa masovne postaje in ročno pristajanje je zakon. Kaj več še ne vem... po youtube videih sodeč pa ne bom razočaran.

Igralnost: Na začetku sem imel težave saj ladja se ne obnaša v stilu freelancerja kjer imaš v vse strani enake mobilne sposobnosti. Pri ED imaš močne thursterje samo zadaj in gor/dol ... se pravi uporabljaš logiko kot pri letalu. Po vertikali lahko hitro slediš tarči, če pa zbeži levo/desno se moraš zavrtet in mu sledit gor/dol. Baje je ful zakon z kakim joystickom igrat. Sam uporabljam miš + tipkovnico katera se dobro obnese .. samo "roll" moraš sklopit pri miški.

Kaj več lahko napišem ko bom imel vsaj par ur za sabo :)

BigWhale ::

Netrunner je izjavil:

BigWhale => imaš 400bil sistemov, tako da, če si samotar to ne bi smel biti problem... drugače imaš pa tudi solo opcijo ... pa zakaj si misliš da si v vselju sam :) ?


Sej vem, da je solo opcija. Igram ze nekaj casa. :)

Drugce pa, ja, pri 400mrd sistemov je edina moznost, da si v vesolju sam. :>

Truga ::

Uresnic je samo 100 miljard sistemov. Ostali so rezervirani za expansione, in ne mores tja. :D

BigWhale ::

Netrunner je izjavil:

Upam da bodo to možnost čimprej odstranili. Enako je bilo pri freelancerju kar se je folk izkoriščal da niso zgubili tovora ko jih je kak drugi player napadel.

Mora biti tako kot pri EVE .. ti greš .. ladja ostane.


Meni je sel EVE nacin rahlo na jetra. Redko se mi je dalo iskati station ali pa nek safe spot. IMO igra ne bi smela nikoli imeti vpliva na tvoje udejstvovanje v realnem svetu. Stvar je kljub vsemu igra. :)

Ce dobis med igranjem nepricakovani obisk, mors obisku rect nej mal pocaka, da najdes safe spot. :>

Netrunner ::

haj saj imaš prav, vendar neka vmesna opcija bi bila najbolj ok .. npr: če prekineš igro tvoja ladja instant izgine, če pa imaš duel z kakim drugim playerjem pa ne ... oz. kaj podobnega.

BigWhale ::

Truga je izjavil:

Uresnic je samo 100 miljard sistemov. Ostali so rezervirani za expansione, in ne mores tja. :D


So si pa pustil room for expansion. :D

Tezaab ::

Truga je izjavil:

Save lahko resetiras. Ko si v main menuju je nekje v opcijah reset save al clear save al neki tazga.

Eh... cepec. Pa se videl sem ga, ko sem brskal po menuju in po nesreci kliknil nanj. Hvala!
sisemen: "Inženirstvo je v nenehni tekmi z vesoljem. Trudi se izdelati
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."

Rokomah ::

Kupil ED, igral nekaj ur in.........hvala lepa :)
Ne vem, zakaj vsi tako hvalijo ED??? Meni se zdi, da je igra (en velik) korak nazaj.
Grafika ni nič posebnega, izvedba še manj, trgovanje in potovanje med sistemi je en velik zeeehhhh, vse kar je nekaj vredno je mogoče dog-fight. To je moj prvi vtis. Verjetno sem kaj spregledal, do sedaj pa je zame eno velikooooo razočaranje.

Če samo premirjam z EVE pred mnogimi leti, ko sem jo prvič zagnal, se mi je nekajkrat čeljust povesila.
Kak teden je nisem mogel nehat igrati in občudovati. Z razliko od ED me že treilerji niso neki prepričali, vendar sem mislil, da bo in-game tisto pravo, vendar daleč od tega.

Torej, naj mi prosim nekdo napiše kaj sem spregledal in kaj je tako dobrega v tej igri, da jo vsi samo hvalijo?

p.s.
nazadnje sem peljal neko robo iz enega sistema v drug system in vse kar se je dogajalo celi čas potovanja je odštevanje razdelje do cilja in to je trajalo cca. 5-7 minut. Bulil sem v monitor kot butl...., pol pa tisto pristajanje v station....saj prvič pa drugič je cool, ko pa ponavljaš to 10x in 30x je pa duhomorno.

Netrunner ::

Rokomah je izjavil:

Kupil ED, igral nekaj ur in.........hvala lepa :)
Ne vem, zakaj vsi tako hvalijo ED??? Meni se zdi, da je igra (en velik) korak nazaj.


Ali se ti dopade ali ne to je stvar okusa, saj vsakemu ne more biti vse všeč. Napram čemu si misliš da je "korak nazaj"?

Rokomah je izjavil:

Grafika ni nič posebnega, izvedba še manj, trgovanje in potovanje med sistemi je en velik zeeehhhh, vse kar je nekaj vredno je mogoče dog-fight. To je moj prvi vtis. Verjetno sem kaj spregledal, do sedaj pa je zame eno velikooooo razočaranje.


Rokomah je izjavil:

Meni osebno mi je grafika ok, vendar nisem zahteven na tem področju. Sicer ni nek presežek, vendar je primerljiva z modernimi igrami. Trgovanje je itak povsod en velik "zeeehh", čeprav v ED zna bit še najbolj pestro, saj trgovanje z ilegalno robo mimo policije in povrh še z "wanted" oznako na ladji je kar zahtevna zadeva. Samo potovanje po sistemu in ciljanje destinacije pa je res moteče. Po eni strani je fajn ker imaš dosti svobode, vendar če imaš dosti za hodit iz A do B in nazaj pa verjamem da je booring... razen ko te kak player hoče ustavit in mu dejansko tudi uspe :) Dogfighti pa so zakon .. samo je potrebno kar nekaj vaje da obvladaš zadevo.


Rokomah je izjavil:


Če samo premirjam z EVE pred mnogimi leti, ko sem jo prvič zagnal, se mi je nekajkrat čeljust povesila.
Kak teden je nisem mogel nehat igrati in občudovati. Z razliko od ED me že treilerji niso neki prepričali, vendar sem mislil, da bo in-game tisto pravo, vendar daleč od tega.


Če bi takrat ko si prvič zagnal evo zagnal ED verjamem da bi bil učinek zelo podoben. Sem kar precej preigral EVE in vsekakor je vrhunska igra, vedar jo je težko direkt primerjat z ED ker se gre za kar različna koncepta. Kar se tiče grafike pa sta si zelo blizu, saj vesolje je itak sao background image ... same postaje in ladje pa so v ED lepo dodelane in nič slabše od tistih v EVE. Kar se trailerov tiče pa so pri EVE vrhunski in z ED težko konkurirajo :) .. Star Citizen se bolje promovira z lepimi trailerji kot ED.

Rokomah je izjavil:

nazadnje sem peljal neko robo iz enega sistema v drug system in vse kar se je dogajalo celi čas potovanja je odštevanje razdelje do cilja in to je trajalo cca. 5-7 minut. Bulil sem v monitor kot butl...., pol pa tisto pristajanje v station....saj prvič pa drugič je cool, ko pa ponavljaš to 10x in 30x je pa duhomorno.


To ti dam prav ... vožnja sem in tja je booring .. sploh pri velikih sistemih. V določenih sistemih lahko voziš tudi 20min ali več do lokacije... pač vesolje je veliko :)

Rokomah je izjavil:

Torej, naj mi prosim nekdo napiše kaj sem spregledal in kaj je tako dobrega v tej igri, da jo vsi samo hvalijo?

Igri daj šanso saj ima svoj potencial. Vsekakor pa ni še to kar bi morala biti. Jo je treba malo spolirat tu in tam, ter dodati še kak feature. Vsekakor pa koliko se ti dopade je odvisno kakšen fan si tega žanra. Meni osebno me fascinira to da lahko obiščem sisteme ki dejansko res obstajajo. In samo potovanje je kar pestro in se fa videt in doživeti mariskaj zanimivega. Sm zvok v igri je vrhunski in doda dobro atmosfero dogajanju. Kaj več težko rečem ker imam še premalo ur za sabo.

Rokomah ::

Zakaj je ED korak nazaj za mene? Zato, ker to kar sem videl ni noben presežek ampak že videno in to velikokrat tudi veliko bolje narejeno. Govorim v igrah na splošno, ne v space gamih. EVE je bila takrat (7 let nazaj) en velik presežek in še ne videno do takrat. Sedaj bo verjetno počasi ugasnila, ker bo folk migriral na Elite in Star Citizen. ED je mogoče tisto, kar bi morala biti že pred 5-imi leti.
Po mojem je že ob izidu zastarela v konceptu.
Vse kar je cool je dog-fighte, vendar, zakaj bi moral v vesolje za soliden dog-fighte, če imam za to že veliko odličnih letalskih simulacij, kjer je dog-fight še velikoooooo boljši kot v ED ?! V ED imam nepregleden in slabo uporaben radar, NOBENIH senzorjev, povprečno navigacijo (vsako športno enomotorno propelersko letalo ima boljšo ;) ), zastarelo oborožitev, skratka kot da kreatorji nimajo niti najmanjšega pojma ali domišljije, kako bo zgledalo v prihodnosti.

ED nima potenciala! Je že v konceptu zastarela in razen nekaj dobrih prvin je večina drugega v sivem povprečju.
Ne predstavljam si, da bi jo igral mesece in leta, kot druge dobre igre in simulacije.
Upam da se krepko motim !!!!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Rokomah ()

BigWhale ::

Korak nazaj od cesa je Elite? :) Od EVE? Od Star Citizena? Prva je konceptualno popolnoma drugacna igra, druga je pa se v pre-alpha in se kar nekaj casa od release-a.

Grafika v ED je v bistvu precej dobra. Lepse ze tezko narises planete in zvezde. :> Plus tega, ne rabis trenutno najboljse graficne kartice, da stvar dela spodobno. Elite v resnici ni za vsakogar. Tistim, ki smo igrali prve dele nam je v vecini kar vsec. Nek samoten in relaxing grind, ki sprosca. :)

V EVE je 'dog-fight' precej bolj futuristicen, a hkrati petkrat bolj dolgocasen. F1, F2, F3, F4, ... potem pa prst v nos in cakat. Zmaga tisti, ki ima trenutno bolje opremljeno ladjo in tisti, ki dalj casa igra. Torej, kupuje game-time, da lahko karakter trenira skill. :)

Netrunner ::

Pa ja, ni vsaka igra za vse. Rokomah, verjetno nisi edini ki se ti ne dopade, vendar ste v manjšini saj na splošno je igra dobro sprejeta.

Ko je EVE prišla ven je bilo veliko pomankanje iger takega žanra, zato je bila presežek. Kar se radarja tiče pa verjetno ga ne znaš uporabljat, saj ti jasno nakaže kje točno se tarča nahaja. Na začetku sem se tudi ja malo lovil, vendar ko se navadiš pa ni težav. Edino kar pogrešam je da bi mi na glavnem pogledu kazalo smer v kateri se tarča nahaja, da ne rabim pogledat na radar.

Če iščeš samo dogfight, potem verjamem da obstajajo dobre simulacije letenja in ni potrebe po ED, vendar kot sem že omenil ED je namenjena ljubiteljem sci-fi žanra in takih iger kot elite se manjka. Najboljša je nazadnej bila če se ne motim X-rebirth, vendar ni MP ... Drugih space-sim v stilu kot je sedaj ED pa že dolgo ni.

EVE je vrhunska igra vendar način bojevanja je bolj primeren za pobivanje NPC-jev, kar se tiče pa PVPja je za moj okus totalno mimo. Pri ED relativno hitro prideš do boljše opreme in ladje ter hitro lahko konkuriraš ostalim igralcem kar težko rečem za EVE.

In kot je bilo omenjeno .. ED kljub temu da je že izšel še ni končana igra, tako da lahko pričakujemo še dosti novosti in dodelav.

Truga ::

BigWhale je izjavil:

V EVE je 'dog-fight' precej bolj futuristicen, a hkrati petkrat bolj dolgocasen. F1, F2, F3, F4, ... potem pa prst v nos in cakat. Zmaga tisti, ki ima trenutno bolje opremljeno ladjo in tisti, ki dalj casa igra. Torej, kupuje game-time, da lahko karakter trenira skill. :)


No no, pretiravat pa tud ni treba. Jaz nisem mel niti battleshipa ki bi bil pocasnejsi od ~2km/s, in ce sem F1, F2, F3, F4, ... in cakal sem vedno umrl. Ce pa sem proper vozil ladjo sem pa vedno zmagal.

Mene pri elite dogfightih moti predvsem to kok trpezne so ladje. Ce rabim 5 minut da razbijem eagla z eaglom, kljub temu da 50% casa strelam vanga, je neki narobe. To pac ni dogfight ampak slugfest, in je velik prevec podobn MMO combatu ala wow za moj okus. Kar se mene tice je combat se najvecji letdown pri elite.

Netrunner ::

Truga je izjavil:


Mene pri elite dogfightih moti predvsem to kok trpezne so ladje. Ce rabim 5 minut da razbijem eagla z eaglom, kljub temu da 50% casa strelam vanga, je neki narobe. To pac ni dogfight ampak slugfest, in je velik prevec podobn MMO combatu ala wow za moj okus. Kar se mene tice je combat se najvecji letdown pri elite.


To se nanašaš na PVP ali proti NPC nasprotnikom ? ...ker če žrtev pravilno uporablja "power distribution" in napadalec ima slabše gunne, potem verjamem da se boj lahko zavleče. Pa tudi odvisno je ali uporabljaš energy ali kinetic weapon. Če udariš z energy weaponi po ščitih in ko pade ščit preklopiš na kinetic weapons bo tarča hitro podlegla.

Truga ::

Oboje traja predolgo. Jaz sem navajen da ce enga dobr zadanem da umre ali pa je vsaj kriplan. V elite pa ubijanje traja in traja.

Netrunner ::

Truga je izjavil:

Oboje traja predolgo. Jaz sem navajen da ce enga dobr zadanem da umre ali pa je vsaj kriplan. V elite pa ubijanje traja in traja.


Ja pač se je treba navadit na drugačen stil igranja :) Poizkusi ciljat določene subsisteme .. mogoče ti bo šlo bolje.

Truga ::

Point dogfighta je v tem da ne pustis nasprotniku da sploh pride do situacije kjer ima zanesljiv firing solution. Kle elite pac faila, ljudi je cist prelahko zadet, okno ki ga mas za streljat lahko traja tud po vec 10 sekund, kljub temu da sovraznik vse nardi pravilno. Zaradi tega je treba pol met ogromne damage sponge, da combat traja dlje od dveh sekund. Skratka, v stilu Freelancerja. Kokr sm preigral Freelancerja, combat v tisti igri je bil zanic. Kle je podobno. In tega pac ne morjo in ne bojo spreminjal, ker bi precej spremenil igro in moral skenslat vse gimbal/turret laserje.

Jaz bom pac se naprej vozu Space Truck Simulator, za combat mam pa IL-2, DCS, X-wing/TIE serija, Star Citizen, itd.

Netrunner ::

Ja ... res je tarčo lahko zadet in "okno za streljanje" je kar nekaj časa odprto, vendar če naletiš na pravega nasprotnika se situacija kaj hitro lahko obrne. Dobiš tarčo pred tvoje gunne in si misliš to je zdaj to .. vendar nasprotnik lahko sklopi flight assist in se obrne za 180 stopinj proti tebi brez spremembe smeri letenja in ti vrne fire nazaj .. pa da ne govorimo o kombinaciji flight assist off in boost s katero ti lahko hitro pobegne iz vidnega polja in se ti spravi za rit.

Je kar nekaj tehnike in znanja potrebenga da obvladaš ladjo tako kot je treba.

Netrunner ::

Ok, zdaj imam par ur ED za sabo, tako da lahko malo več napišem o tej zadevi. Primerjavo bom dal z EVE ker je najbolj poznana.

TRAVEL:
Potovanje je precej bolj svobodno kot v EVE, saj nismo omejeni na "jump gate" ampak lahko gremo v bilokakšen sistem ki je v dometu našega "jump drive-a". Vsako letnje porablja gorivo, katero z posebnim modulom "natočimo" pri skoraj vsakem soncu. Največ goriva se porablja med skoki v drugi sistem. Načeloma gorivo ne povzroča težav, vendar je treba malo popazit če greš na daljša potovanja v neznano.

Imamo tri tipe pogona na razpolago:

- Thrusters: za lokalno letenje, bojevanje, vzlet/pristanek, ...

- Super cruise: Iz "thruster pogona" skočimo v supercruise, kateri je namenjen letenju med planeti oz. po sistemu. Hitrost tega pogona je odvisna od gravitacije sosednjih objektov. Teoretično je super pogon, vendar v praksi te zna na začetku precej jeziti, saj če se hitrost ne pravilno uravnava, potem težko zadeneš željeno destinacijo in moraš tudi 2x obrnit za 180 stopinj da prideš tja kamor želiš. Ta supercruise lepo potegne ko ni planetov v bližini, vendar vse postaje na katerih pristajamo so v orbiti planetov in če pomotoma prideš iz druge strani planeta preblizu le tega, se ti hitrost zelo zniža in potem da prideš okoli planeta do postaje zna trajati celo večnost. Zadeva je predvsem moteča za trgovce ki morajo to redno početi. Z supercruis pogonom se načeloma lahko podaš tudi v drugi sistem, vendar pot traja par dni, tako da ni priporočljivo :)

- Frameshift drive: Služi potovanju med sistemi. Če se odpravljamo na dolgo pot je planiranje poti malo mučno, saj si lahko pot planiramo samo za cca 100 svetlobnih let in nimaš nobenih bookmarkov da bi si olajšal redne poti. Drugi minus je še ta, da ko odpreš galaxy map ti začne preračunavat vse možne "jump" lokacije od točke v kateri si, tako da moraš počakat X sekund da ti dobi pot do željenega sistema. Koliko časa čakaš je odvisno od koliko sistemov je okoli tebe.

Kar se načrtovanja poti morajo vsekakor še zadeve dodelati, ker trenutno niso optimalne.


COMBAT:
Ladij je je malo in raznolikosti med fittingi ni veliko, tako da nekih presenečenj ni za pričakovat, kako ima kdo fitano ladjo in da skriva kako presenečenje :) .. največ vloge je v tem kako sposoben je pilot vodit ladjo.

TRADING:
Trgovanje je enostavno in profitabilno in hitro rata tečno. Tukaj "station tradinga" kot je v EVE ni, tako da ti ostane samo da kupiš poceni, odpelješ robo v drugi sistem in jo za dobiček prodaš. Vsaka postaja ima določeno robo, nekatero ima v izobilju in je zato poceni, nekatere pa primankujejo .. Obstajajo spletne strani ki ti dajo pregled kaj se splač trgovati in kje, tako da si lahko planiraš svoje "trading poti". Tukaj spet je interface zelo pomankljiv, saj nimaš nekega "searcha" in moraš scrollat gor pa dol da dobiš kar potrebuješ. Vsaka enota česarkoli kupiš je 1 tona. Ladje imajo v osnovi X ton placa, kar lahko seveda nadgradiš. Poleg klasičnih dobrin so tukaj še "raritete" ki se dobijo samo na določenih postajav v nekaterih sistemih. Trgovanje z njimi je bolj profitabilno, vendar za dobro ceno se moraš malo bolj daleč odpeljati, saj dalje ko greš boljša je cena. Največji minus pri trgovanju je konstanto ročno vzletanje/pristajanje na postajah in predvsem pa pravilna "super cruise" vožnja. Obstaja modul za "auto dock" ki ti malo olajša en del, vendar ni 100% in moraš pazit kaj dela, saj ti lahko povzroči veliko škode.... redko vendar se zgodi.

SMUGGLING:
Poleg običajnega trgovanja je tukaj še trgovanje z ilegalno robo. Tega dela nisem še delal, vendar gre nakako tako: v bistvu isto kot klasično trgovanje, s tem da je ilegalno :)
Pri vsaki postaji ki je del nekega "governamenta" krožijo neke federation ladje ki skenirajo vse ki prihajajo in odhajajo. Pa seveda če te dobijo so sankcije. Za se izognit skeniranju moramo znižat naš "signature radius", kar pa je pri ED toplota. En način je ta da naciljamo vhod od postaje in sklopimo power na ladji, katerega moramo prav pred vhodom spet vklopit ter poslat docking request ... Ta način ni ravno pameten saj zgubimo manevriranje in ladja začne zmrzovati, tako da časovno smo omejeni ... na splošno ni ok :) ... drugi način je da vklopimo t.i. "silent mode" kateri zapre vse lopute na ladji in prepreči uhajanje toplote. Na ta način izginemo iz radarjev, vendar se toplota nabira v ladji, tako da smo omejeni z časom. Najboljši način je baje z uporabo modula "heat sink launcher" kateri akumulira toploto v neke vrste izstrelku katerega izločimo iz ladje. Uporabimo ga ko zaznamo scan na naši ladji, ko izločimo toploto ladja ki nas skenira izgubi lock nad nami, kar nam da dovolj časa da utećemo na postajo.


EXPLORATION:
Exploration je največji adut od Elite Dangerous. Da se lepo zaslužit, vendar potrebuješ dobro ladjo in najbolše skanerje. V bistvu zadeva je zelo enostavna. Potrebuješ dva skanerja, enega ki odkrije vse planete in ostale objekte v vesolju in drugega ki skenira vsak objekt posebaj. Odpelješ se nekam daleč v globino vesolja kjer pridno skeniraš vse na svoji poti in ko se vrneš domov te informacije prodaš za lep denar. Paziti moramo da ne ostanemo brez goriva, katerega z ustreznim modulom dotankamo na določenih soncih in predvsem moramo paziti da ne počimo ker zgubljena ladja pomeni zgubljene vse informacije ki si ji poskeniral do takrat. CCA 400 svetlobnih let okoli civilizitanih sistemov se moramo pazit piratov .. globje pa smo čisto sami .. umremo lahko samo po naši neumnosti. Če hočemo služit potem moramo vse planete in sonca in ostalo poskenirat, kar naredimo tako da se dovolj približamo in poženemo scan. To zna postati kar booring ... saj poskenirat en večji sistem ki ima 20-30 objektov in da so precej oddaljeni med sabo trja kar nekaj časa. Nad explortion bodo najbolj navdušeni ljubitelji Vesolja, saj raziskovanje in letenje do meglic ipd je kar navušujoče. Lepo je videti kako lahko vse realne meglice in galaxije dejansko vidimo kako se večajo ko skačemo med sistemi in se jim bližamo. Kaj točno se da vse odkriti nevem .. je pa zelo dobro vse skupaj prikazano.

MINING:
Temu se je an daleč za izognit .. baje se da zaslužit, vendar lobit kamnje po vesolju ni fun ..vsaj meni ne. Minanje poteka tako, da si na ladjo namestimo mining laserje in refinerijo za procesiranje rude. Podobno kot v EVE odletimo do asteroida in začnemo z laserji kopat ... pri EVI je rudo naložilo v cargohold .. tukaj pa odleti v vesolje in se moraš z ladjo zapeljat pred njo in jo ulovit. Verjamem da z nekaj vaje to relativno hitro narediš, vendar če rudo zgrešiš jo odbije v tri krasne ... in jo loviš ko eno tele okoli. Ko imamo enkrat rudo v ladji jo moramo poslat v reprocesiranje. Vsaka ruda lahko ima ceč surovin v sebi. Vsako surovino lahko pridobimo z eno refinerijo ven kar v praksi pomeni: če ima ruda dve surovini in imamo samo eno refinerijo potem izberemo kaj bomo procesirali in drugo gre v nič, tako da je dobro imeti več refinerij na ladji. Kakorkoli minanje ni mindless kot v evi ampak je delo :)

PIRATING:
Tega se še nisem šel, vendar gre nekako tako. Pirati lovijo svoje tarče v supercruise hitrosti .. letiš za tarčo .. jo poskeniraš in če je kaj vredna uporabiš interdiction module in skušaš vrečt tarčo v klasično hitrost .. če ima tarča bolše maneverske sposobnosti kot pirat lahko tudi uide. Ko pride enkrat do bitke lahko pirat cilja v cargo hatch od ladje da le ta popusti in izvrže tovor .. ali pa se zmeniš preko chata da sam izvrže in gre ... tako nekako gre to..

SHIPS & FITTINGS:
Vsaka ladja podobno kot pri EVI ima različne tipe hardpointov kamor lahko damo različne module. Obstajajo notranji in zunanji. Zunanji so namenjeni skanerjem in orožjem, notranji pa cargo expanderjem, shiled generatorjem, powerplant ipd... Vsaka ladja ima omejeno velikost katero lahko damo gor. Moduli so označeni z številkami ki nakazujejo velikost (1 je najmanjši) in črko ki nakazuje rank oz kvaliteto (A je najbolša). Vsak modul porablja energijo in ima svojo težo. Popaziti moramo da imam dovolj močan powerplant da oskrbujemo vse z energijo. Teža je tudi pomembna, saj od nje je odvisno koliko daleč lahko skočimo. Orožja so kinetična (projektili) in energijska (laserji). ... imamo tudi rakete in torpedote, vendar izbor vsega ni nekaj extra in je ldaleč od tega kar nudi EVE ... v bistvu fitanje ladje ni neka umetnost saj smo precej omejeni z izbiro.

NA SPLOŠNO ...

Elite ima postavljene dobre temelje za razvit vrhunsko igro .. vendar ji še precej manjka to tega :) .... sploh interaction med playerji je zelo slabo implementiran in na splošno si v ED sam ... četudi igraš MP igro je občutek kot da igraš solo...

jamiroq ::

tl;dr: elite ni eve online. cry me a river.

imo je edino posteno primerjati elite: dangerous s predhodnicami - e:d je skoraj na nivoju frontier: elite 2 (malce karikirano ampak ni dalec od resnice).

otoh je to vseeno elite 4, ki se ga je cakalo od, hmm, 1999? ali kdaj so ze objavili tiste prve cudne konceptne slike.

Netrunner ::

ED se dela primerjavo z EVE predvsem zaradi tega ker sta obe igri multiplayer in se dogaja v vesolju, čeprav sta si igri precej različni. Vsekakor je boljša primerjava z starimi ELite, saj tisti multiplayer v ED ni dovolj izrazit. Mogoče bi bilo tudi bolje primerjat z X serijo, katere pa ni MP .. kakorkoli ne moremo reči da je ena boljša od druge ker sta enostavno drugačni, čeprav so si marsikateri elmenti podobni.

BigWhale ::

Netrunner je izjavil:

vendar v praksi te zna na začetku precej jeziti, saj če se hitrost ne pravilno uravnava, potem težko zadeneš željeno destinacijo in moraš tudi 2x obrnit za 180 stopinj da prideš tja kamor želiš.


Ko prides do ~15s ETA, zmanjsas throttle v 'blue zone' in potem pac cakas. Lahko sicer tiscis in potem ob obvestilu 'SLOW DOWN', das throttle na minimum, nardis pitch down za 90 stopinj in nazaj gor. V vecini primerov ne preletis, razen ce nisi res prehiter.

Netrunner je izjavil:

Ta supercruise lepo potegne ko ni planetov v bližini, vendar vse postaje na katerih pristajamo so v orbiti planetov in če pomotoma prideš iz druge strani planeta preblizu le tega, se ti hitrost zelo zniža in potem da prideš okoli planeta do postaje zna trajati celo večnost. Zadeva je predvsem moteča za trgovce ki morajo to redno početi.


Do postaje se splaca pripeljati tako, da si v ravnini osoncja, vendar malo 'nad' osoncnjem, potem planet preletis od zgoraj in samo 'pikiras' na cilj. Pri postajah, ki so pa blizje, recimo nekje do 1000Ls, pa prej mal vstran zavijes, da ne pripeljes po tisti poti, ki gre 'skozi' planet.

Netrunner je izjavil:


Z supercruis pogonom se načeloma lahko podaš tudi v drugi sistem, vendar pot traja par dni, tako da ni priporočljivo :)


Ce tega niso popravili, potem ne mores. Hyperspace jump sluzi tudi temu, da se zamenja server instance. Vesolje na zalost ni continuous. Lahko se prepeljes tisto razdaljo, vendar, ko prides tja, tam ni nicesar.

Netrunner je izjavil:


Ladij je je malo in raznolikosti med fittingi ni veliko, tako da nekih presenečenj ni za pričakovat, kako ima kdo fitano ladjo in da skriva kako presenečenje :) .. največ vloge je v tem kako sposoben je pilot vodit ladjo.


To je hkrati plus in hkrati minus, ker ni samo F1, F2, F3, ... :> Je pa tudi fitting pomemben, samo s projectile orozji nekomu z dobrimi shieldi ne mores prakticno nic.

Netrunner je izjavil:


TRADING:
Največji minus pri trgovanju je konstanto ročno vzletanje/pristajanje na postajah in predvsem pa pravilna "super cruise" vožnja. Obstaja modul za "auto dock" ki ti malo olajša en del, vendar ni 100% in moraš pazit kaj dela, saj ti lahko povzroči veliko škode.... redko vendar se zgodi.


Najvecji minus pri trgovanju je predvsem bebav interface in to, da je ugotavljanje kaj kam peljat, precej nemogoce. Traderoutes je nek zblojen prikazatelj, sploh zato, ker je odvisno tudi od tega na katero postajo v sistemu peljes in moras se to potem preverjati na system map.

Pa profit margins so mejhni in od zacetka, ko imas 1000 kreditov je verjetno trading traparija, ker sluzis tako mizerno malo.

Netrunner je izjavil:


EXPLORATION:
Exploration je največji adut od Elite Dangerous. Da se lepo zaslužit, vendar potrebuješ dobro ladjo in najbolše skanerje. V bistvu zadeva je zelo enostavna. Potrebuješ dva skanerja, enega ki odkrije vse planete in ostale objekte v vesolju in drugega ki skenira vsak objekt posebaj.


Advanced Scanner je kr drag, vsaj zame, ker se mi ne da trade-at tolk casa, da bi zasluzil 1.500.000 kreditov. :D Jaz sem se sel exploration kar z navadnim. Stvar je kr zabavna, z advanced scannerjem bi bla pa verjetno mal dolgocasna. Za surface scanner, pa nisem zasledil nekega benefita. Ljudje pravijo, da je placilo isto. Bi moral stastirat.

Netrunner je izjavil:


Odpelješ se nekam daleč v globino vesolja kjer pridno skeniraš vse na svoji poti in ko se vrneš domov te informacije prodaš za lep denar. Paziti moramo da ne ostanemo brez goriva, katerega z ustreznim modulom dotankamo na določenih soncih


Fuel scoop je precej handy in nujna zadeva za exploration. Ze s class E scoopom je refuel po skoku narejen prej kot v minuti. Ce imas kaj boljsega, pa sploh ni tezav.

Netrunner je izjavil:


Kaj točno se da vse odkriti nevem .. je pa zelo dobro vse skupaj prikazano.


Jaz sem bil razocaran, ker v Wolf 359 ni ostanka ene velike vesoljske bitke. :)

Netrunner je izjavil:


PIRATING:


Tle je se bounty hunting. Gres v kak obljuden sistem, ki ima nav beacon, sedis tam in cakas in streljas vsakogar, ki ima bounty in WANTED status. Najbolj se splaca napadat Anaconde, ki so ze brez shieldov in imajo samo se nekaj procentov hulla. :D Vecja kot je tarca, vec denarja dobis.


Jaz sem miniranje sprobal in je precej dela s tem, spet, zacetni sidewinder ni primeren za miniranje. Nevem kako je z rafinerijami in ce kaj izboljsajo yield rude, ki ga dobis. Jaz v enem sistemu uspel nakopati 98% srebra, potem je pa v asteroidih zmanjkalo rude. :D Nakar sem porabil se pol ure, da sem nasel nov sistem in srebro v njem. Po kaki uri dela sem imel eno tono srebra, ki sem ga potem prodal za nekaj tisoc kreditov. :D

gumby ::

BigWhale je izjavil:

Netrunner je izjavil:

Mora biti tako kot pri EVE .. ti greš .. ladja ostane.

Ce dobis med igranjem nepricakovani obisk, mors obisku rect nej mal pocaka, da najdes safe spot. :>

Pri single player se komot lahko naredi pavzo za take primere, pri multiplayer pa ni neke pametne alternative... ne moreš kar pavzirat vseh ostalih igralcev (še posebej tistih, ki te hočejo sesut >:D).
Eve je imel to kar dobro urejeno (po par sekundah te je warpalo "nekam"). Safespote si pa itak naredil v vsakem sistemu, če si kaj resno piratiziral...
my brain hurts

Netrunner ::

BigWhale => hvala za napotke glede super cruise ker tisto mi najeda živce :)

Kar se tiče explorationa ... Res da je najbolši skaner drag, vendar se splača saj poskenira cel sistem, tako da dakoj vidiš kateri planeti so in če se splača še bolj temeljito skenirat vsakega posameznega.

Moja kariera služenja se je začela tako ... Začel sem z eaglom s katerim sem pobival pirate da sem si lahko zaslužil boljšo opremo... nato sem se pridružil federation strani v enem "conflict zone" kjer sem pobijal njihove nasprotnike. Vsak kill je dal 3k kreditov in je precej enostavno ker imaš capital ladjo za support ... ko sem nabral cca 300k sem si kupil anakondo in z njo trgoval do svojega prvega miljona... nato sem kupil lakon type-6 transporterja in z njim trgoval do svojih prvih 5 miljonov.... nato sem kupil cobro in jo opremil za exploring s katero sem šel cca 1300 svetlobnih let daleč do orionove meglice .. ko sem se vrnil sem se nespametno zabil v postajo in zgubil ladjo in vse informacije :) ... prodal sem vse skupaj in se vrnil v transporterja s katerim trejdam unikate...

trenutno imam cca 5 mil kreditov in transporter ladjo... plan je kupit še večji trasnporter .. si nabrati denar in potem grem povzročat škodo drugim z kakim viperjem :)

Truga ::

Supercruise dela tko da mas skos 6 sekund do tarce. Ce drzis skos to cifro ne bos nikoli overshootal.

BigWhale ::

Truga je izjavil:

Supercruise dela tko da mas skos 6 sekund do tarce. Ce drzis skos to cifro ne bos nikoli overshootal.


Ja, jaz pri ~15 sekundah dam throttle back, potem pa drzim nekje okrog 6-7.

Netrunner ::

Bom testiral danes to uravnavanje hitrosti. Zadnje čase sem vedna dal v sredino modrega in je nekako šlo skozi. Mi pa ni jasno zakaj v določenih primerih recimo se približuješ cilju in malo povišaš hitrost da bi prišel prej in kmalu zatem ful znišaš in hitrost dejansko nenormalno naraste in potem zletiš mimo cilja !!?? ... kaj se poviša ker se enota prikazovanja spremeni ali kaj drugaga? ... vsekakor pri tej zadevi je potrebno malo prakse :)

Truga ::

Ko si blizu tarce je response slabsi. Gravity well something something technobabble.

BigWhale ::

Ja, hitrost in pospesevanje sta ful odvisna od blizine izvora gravitacije. Najboljs je pustit, da stvar cim vec nardi sama.

Pa tist slow-down ignoriras, ce vidis, da bos mimo letel medtem k bos v varnem obmocju za drop out. :D

jack ::

Kdo še aktivno igra (vsaj 1x tedensko)? Jaz sem par tednov šele zraven, ampak zelo všečno!
Super bi bilo imati koga na friends listi in v wingu... :) En slovenski wing naredimo?
-Jack

crashbx ::

Jack moj CMDR name je: 301st.TCF crashbx, kdorkoli me lahko doda k bi rad mal akcije. Jaz podpiram Alliance in power Edmund Mahon. Če še kdo želi skupaj underminat in lovit pirate v Lave sectorju ste dobrodošli :)
imported

Truga ::



aww yeah, to sm cakal :D

Netrunner ::

Me zanima koliko bodo računali za to :)

BigWhale ::

Squeee.... :> Crap pa teaser trailer. :)) Kaj pa medtem pocne konkurenca?

Preorder je 40 GBP. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

yoco ::

A ma ta igra kdaj kaksen "sale"? Vedno ko pogledam ceno je okrog 40€.

Spock83 ::

Netrunner je izjavil:

Me zanima koliko bodo računali za to :)


Jaz, ker sem prednaročil in sem imel že Elite dobil za cca 30eur.

MIHAc27 ::

Je vsake toliko kak popust...

yoco ::

na steamu je trenutno 22€. Sem kar kupil >:D
Imam takoj eno vprašanje. Se da naštimat, da ko z miško grem v levo in desno, da mi tudi ladja v to smer zavije in ne da se samo obrača?

Netrunner ::

yoco je izjavil:

Se da naštimat, da ko z miško grem v levo in desno, da mi tudi ladja v to smer zavije in ne da se samo obrača?


Ne, ker ladjo vodiš v stilu letala kar pomeni da je bistvo gor in dol, tako da če hočeš zaviti levo zarotiraš ladjo v levo in se nato "dvigneš". Se je malo za navadit, vendar je potem ok :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Netrunner ()
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Star Citizen - Squadron 42 (strani: 1 2 3 434 35 36 37 )

Oddelek: Igre
1813251304 (3517) oo7
»

No Man's Sky (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Igre
22538509 (1725) oo7
»

EVE Online (strani: 1 2 3 438 39 40 41 )

Oddelek: Igre
2012175255 (12243) Jazboc
»

Se obeta kakšna revolucionarna igra?

Oddelek: Igre
386380 (4534) nokkj
»

Star Citizen postal prva AAA igra, financirana izključno s skupnostnim financiranjem (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Novice / Igre
727140591 (105099) Truga

Več podobnih tem