» »

Android projekt: Angleške vislice

Android projekt: Angleške vislice

b0rut ::

Lep pozdrav vsem skupaj!

Pred kakšnim letom, sem se začel ukvarjati z razvijanjem aplikacij za android. Najprej sem le poskušal, nato sem prišel do ugotovitve, da bi lahko malo realiziral mojo idejo, ter naredil nekaj preprostega ter zabavnega. Odločil sem se, da naredim vislice in sicer v angleščini. Dobra zadeva za krajšanje časa, ter razvijanja oziroma izboljševanja angleške slovnice. V igro sem vključil:

*Kategorije besed, ki so shranjene v SQL bazi, ter prenešene v .xml formatu, v momentu ko je aplikacija naložena.
*Več kot 1000 naključnih besed, ki so prenešene v enako obliki, samo kot podtabela.
*Težavnostne stopnje: Dodajanje črk k besedi. Večja, kot je težavnostna stopnja, več točk pridobite
*Dosežke(achievments): Več besed kot uganete, več dosežkov ter nazivov pridobite.
*Lestvico(highscores): Seštevek vaših točk, ki jih pridobite med igro, je nato vnešen v lestvico, kjer lahko tekmujete z ostalimi uporabniki.
*Večigralski način(trenutno ga še izdelujem, vendar bo posoditev narejena najvrjetneje že ta teden): Lahko drugemo igralcu pošljete besedo preko facebooka oziroma preko njegovega googleplay računa v igri, ter tudi tekmujete na isti napravi, kjer prvi igralec drugemo zastavi besedo, ta pa jo ugiba.

Posnetki zaslona iz igre:



Kaj lahko pričakujemo v tem mesecu?

*Popravitev vseh točkovnih hroščev
*Celotna podpora s facebookom: Vse vaše dosežke in besede boste lahko delili z ostalimi
*Več načinov za "obešanje": vašega možica boste lahko obesili na več načinov kot: da mu predate bomo, da ga vstrelite s šibrovko, da ga zabotete z nožem...
*Izboljšanje grafike, zaslonski posnetki so na voljo spodaj:







POVEZAVA DO APLIKACIJE

Hvala za vas čas!

Prosim da kakršno koli mnenje, kritiko o trenutni aplikaciji oziroma o njenem izboljšanju komentirate pod to temo.
Vesel bi bil tudi ocene, ter morebitno deljenje aplikacije z vašimi znanci!
Če imate kakršna koli vprašanja o izdelavi oziroma predlogi o android programiranju, dizajniranju, razvojnih okoljih, mi lahko pišete v inbox oziroma e-mail: borut.matjasic@gmail.com,
Z veseljem si bom vzel čas, ter vam tudi predlagal morebitne stvari.

Lep pozdrav!

Blinder ::

Kje si pa dobil tako lepe risbe? Kje je shranjena highscores lestvica? Ta SQL baza je kr shranjena na androidu?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

shadeX ::

Kdo ti je naredil dizajn? :D

zgleda hudo.

b0rut ::

Začetne risbe sem izdelal sam, za ostalo grafično razvijanje imam pa osebnega oblikovalca. Lestvica je shranjena v Google Play načinu, kjer se ubistvu povežete s svojim računom avtomatsko, ter kasneje je lestvica prenešena direktno v igro. SQL baza je gostovana na spletnem strežniku. Osebno uporabljam, ter priporočam http://www.hostgator.com/, ki nudi zelo hiter prenos podatkov, učinkovito ter prijazno podporo in hitro namestitev baze, ter ostalih spletnih stvari.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: b0rut ()

alexa-lol ::

Kako je z monetizacijo? Misliš portat zadevo na iOS in WP?

b0rut ::

Niti nimam kakšnih trenutnih načrtov za monetizacijo, dokler ne pride do večjega prenosa.
Nisem razmišljal o tem, vendar bom pa v kratkem dal HTML5 verzijo le-tega.

Invictus ::

Zakaj ne narediš vislic v večih jezikih?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

b0rut ::

Iščem nekoga, ki bi imel čas da bi prevedel igro v slovenski, ter nemški jezik, saj sam nimam sedaj dosti časa. Najbolj pomembne bi bile kategorije, ter besede.

alexa-lol ::

Naredi spletno stran kjer lahko uporabniki prevajajo zate.

Narediš RubyOnRails aplikacijo in poseedaš bazo z besedami, nato pa narediš obrazec, ki uporabniku ob naložitvi strani postreže z 10 besedami. Ko te izpolni jih uploada. Da dobiš boljšo sliko lahko narediš tudi tako da za isto besedo zbereš več "predlogov".

Mislim da bi uporabniki tu na slo-tech rade volje pomagali. Če vsak naredi 10 besed je to 100 "sej"...

App hostaš na Heroku..

epicVoid ::

Zakaj bi prevajal? Enostavno skopiraj nove besede iz kakšnega slovarja in prilepis v neko datoteko ali kje pač imaš shranjeno. Nekaj takega: Link

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: epicVoid ()

epicVoid ::

Evo tukaj je še boljše, saj imaš samo samostalnike zajete (ker pridevniki in ostalo verjetno ni primerno) : Link

b0rut ::

@alexa-lol všeč mi je tvoja ideja. mogoče bi lahko zbirali udeležence, ter jih tudi na lestvici primerno nagradili z medaljami ter obarvanimi imeni.
@epicVoid: stvar je taka. besede je treba zložiti po kategorijah, kar pa iz prostega seznama naključnih besed ni ravno mala malica, oziroma zelo potratno za čas. Če bi dobili besede zložene po kategorijah. dober primer tega je: link. Sem pa imel idejo o php datoteki, ki ubistvu pošlje request na google translate, ter vrne prevedeno besedo in najprej preveri na whatsmyip.org v kateri državi se nahajamo, ter ustrezno prevede besede. vendar se google translate ne obnese najbolje v praksi. Lahko pa jutri naredim manjši test z okoli 1000 besedami, ter preverimo kako bi šlo. Oziroma lahko bi se dodala še skripta ki preveri po sskj-ju, če besede dejansko obstaja, v primeru da ne, jo izloči.

Shranjevanje besed v formatu ki ga uporabljam: words.xml

alexa-lol ::

Google translate in sskj je lahko prva stopnja. Še vedno mislim da je potem potrebna "ročna" kuracija.

A maš kakšno skripto za analitiko v igri? Lahko bi tudi zbiral podatke o tem katere črke klikajo uporabniki ob posamezni "besedi", s tem bi dobil v kratkem času nek indeks "težavnosti", ki dejansko temelji na podatkih.

Možnosti je resnično veliko in v to "preprosto" aplikacijo se da uvesti veliko "gamification" principov.

PS eno mal offtopic vprašanje. Če aplikacija piše v neko SQLlite tabelo in potem ti izdaš update aplikacije... tabela ostane in posodobljena aplikacija bere iz nje?

b0rut ::

Res je. Ročno bi šlo vse najbolje, vendar je zelo potratno s časom. Nisem ravno delal nikakršnih analitik, sem pa naredil sistem, ki ubistvu preveri kompliciranost besed po vsebini črk, ki niso samoglasniki, torej a,e,i,o,u. To so najpogostejše črke, ki jih najde v besedi. Da, tabela vedno ostane ista. komande so iste, vendar ko hočeš dostopati do baze uporabiš http_get(); metodo, ter ubistvu preneseš vsebino bazo, ki jo pa "queryjaš" v php skripti.
LP, Borut

alexa-lol ::

to je ful potratno... recimo lahko bi naredil nek xml in mu dal različico. Ob naložitvi igre bi se pogledala različica seznama besed na telefonu in različica na strežniku.. če je razlika se dol potegne.

b0rut ::

to je že narejeno...
LP, Borut

Csharp ::

Sicer nisem Android programer, sem pa že naredil svojo verzijo igre Hangman (Vislice), in sicer v programskem jeziku C++.

1. Namesto besed sem uporabil slovenske pregovore. Če imaš eno besedo, se ponavadi zlahka pride do rešitve... najprej probaš samoglasnike in že takoj vidiš kaj bi lahko bilo. Če imaš več besed, pomeni več črk za ugibanje.

2. Dodal sem časovno omejitev - v omejenem času moraš poiskati rešitev. Kolikor sem si preračunal je časa ravno dovolj za ugibanje, ne pa tudi za goljufanje (iskanje pregovorov na internetu itd.)

Sicer pa tvoja igra zgleda v redu. Mogoče en nasvet: prikazuj katere črke je igralec že vtipkal in so napačne - tako je boljši pregled nad stanjem igre.

shadeX ::

prikazuj katere črke je igralec že vtipkal in so napačne - tako je boljši pregled nad stanjem igre.


Saj določeno črko izbriše ko jo že enkrat uporabiš..

b0rut ::

Csharp, Časovna omejitev se mi zdi dobra ideja, glede pregovor bom pa razmislil, saj je treba vse skupaj ponovno sortirati itd...
LP, Borut

alexa-lol ::

b0rut je izjavil:

Csharp, Časovna omejitev se mi zdi dobra ideja, glede pregovor bom pa razmislil, saj je treba vse skupaj ponovno sortirati itd...


pusti tudi igro brez časovne omejitve... men bi šlo na živce če bi me kdo preganjal da morem v 20s nakaj rešit

b0rut ::

Lahko bi bilo pa kot opcija(time attack)
LP, Borut

b0rut ::

Nekaj novega:

skica kako bi izgledali načini, da se obesiš:




Način s puško:



Način z nožem:



BUMP!

bump
LP, Borut

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: b0rut ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Ugani 5 - Kviz Slovenija

Oddelek: Igre
1553550 (21979) amacar
»

Microsoftov testni program je uspeh

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
4117371 (14127) crystal
»

Happy 2014

Oddelek: Loža
413127 (1642) opeter
»

Google naredil QuickOffice brezplačen

Oddelek: Novice / Android
198867 (3457) StarMafijec
»

Vista transform pack

Oddelek: Operacijski sistemi
71135 (921) RejZoR

Več podobnih tem