» »

Kako nakazati, da se ti mudi?

Kako nakazati, da se ti mudi?

Temo vidijo: vsi

jype ::

menjalnik> Sam veste česa je pa mene strah?

Brez skrbi, taki dogodki so statistično dovolj redki, da ga ne boš doživel.

Glugy ::

menjalnik to se lahk zgodi samo dejansko je krivda na vozniku ki ni imel primerne varnostne razdalje. voznik ki da kej nase predvid take dogodke in ima temu ustrezno varnostno razdaljo, vozi pa z isto hitrostjo kot je predpisano.

jype ::

Glugy> vozi pa z isto hitrostjo kot je predpisano.

Ne pozabit, da je omejitev navzgor, ne navzdol, pa da je materialna odgovornost na strani tistega, ki upravlja z nevarno stvarjo, kar tono težek kup pleha, ki se giblje hitreje kot medved, zagotovo je.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

TheJack ::

Vsak dan se vozim po lokalni cesti, kjer je prehitevanje skoraj nemogoče. Vsak dan naletim na vsaj dva tovornjaka priklopnika, ki vozita 50 ali 60 km/h (omejitev: 90 km/h). Raje manj kot več. V dveh letih, kar se vozim po tej cesti, so se mi (natančneje, koloni, v kateri sem bil tudi jaz) umaknili trije (3). Velika večina (99,99 %) ne jebe žive sile. Je za mano kolona dvajsetih avtomobilov? Vozim dalje, obilju izogibališč navkljub.

Vem, da bom obtožen neuravnovešenosti, ampak ko po revoluciji pridem na oblast, grejo tovornjakarji prvi pred puške (to še toliko bolj velja za one, ki na avtocesti vozijo rikverc - http://www.24ur.com/foto-poljak-je-po-a... ).
Bonis nocet, qui malis parcit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: TheJack ()

Glugy ::

No s tem sem mislil pač da ne voziš prehitro, če je pa treba zarad razmer se prilagodit na še nižjo hitrost se pa pač prilagodiš tako da lahko voziš varno in čim bolj optimalno..torej da ne voziš počasnej od predpisane hitrosti za brezveze.

branc ::

TheJack je izjavil:

Vsak dan se vozim po lokalni cesti, kjer je prehitevanje skoraj nemogoče. Vsak dan naletim na vsaj dva tovornjaka priklopnika, ki vozita 50 ali 60 km/h (omejitev: 90 km/h). Raje manj kot več. V dveh letih, kar se vozim po tej cesti, so se mi (natančneje, koloni, v kateri sem bil tudi jaz) umaknili trije (3). Velika večina (99,99 %) ne jebe žive sile. Je za mano kolona dvajsetih avtomobilov? Vozim dalje, obilju izogibališč navkljub.

Vem, da bom obtožen neuravnovešenosti, ampak ko po revoluciji pridem na oblast, grejo tovornjakarji prvi pred puške (to še toliko bolj velja za one, ki na avtocesti vozijo rikverc - http://www.24ur.com/foto-poljak-je-po-a... ).


Situacija: via Ljubelj (ovinki), za avtobusom, ki je šel zelo počasi, cca 20 avtomobilov, ampak šofer ne šmirgla žive sile. In glej ga, zlomka, ga pokličem na mobilno številko, napisano na zadnjem delu avtobusa in ga vprašam, če mu 20+ vozil za njegovo kripo ne daje misliti? "Ne." In odloži telefon. Poanta: da, boli jih spolovilo.

TheJack ::

Ja, jebe se njim. Dobro vedo, da jim nihče ne more nič in se obnašajo temu primerno.
Bonis nocet, qui malis parcit.

jype ::

No, še moja perspektiva: Če vozijo tako počasi, pojdite s kolesom (ali pa cizo, če greste čez Ljubelj v celovško IKEA štacuno). Kolo je dovolj ozko, da komot prehitiš počasna vozila.

TheJack ::

Odlična perspektiva! Sedaj bo poletje in se bom vozil vsak dan 63 kilometrov s kolesom v službo. Pozimi bom dal pa kramparce na kolo in hijo v službo!

GrimReaper ::

TheJack je izjavil:

Vsak dan se vozim po lokalni cesti, kjer je prehitevanje skoraj nemogoče. Vsak dan naletim na vsaj dva tovornjaka priklopnika, ki vozita 50 ali 60 km/h (omejitev: 90 km/h). Raje manj kot več. V dveh letih, kar se vozim po tej cesti, so se mi (natančneje, koloni, v kateri sem bil tudi jaz) umaknili trije (3). Velika večina (99,99 %) ne jebe žive sile. Je za mano kolona dvajsetih avtomobilov? Vozim dalje, obilju izogibališč navkljub.

Sej nas ima veliko take probleme. Ampak si je treba zamislit tudi kako bi bilo, če bi se tovornjaki in avtobusi umikali vsakič ko bi se nabrali trije ali več zadaj.
Ker so ravno oni časovno omejeni, pa glede na to kako počasi vozijo, verjetno tudi z bencinom, tega gre pa pri ponovnih speljevanjih precej. Voznikom osebnih avtomobilov pa pač ni treba biti ob točni uri na cilju, pa tudi za bencin jim najbrž ni tolk mar, če se nočejo vozit lepo počasi za tovornjaki.
Sploh od 14. do 14:30 se je treba sprijaznit, da imaš veliko šanso da naletiš na kolono. V tem primeru pridejo čez kolono edino policijski ali rešilni avtomobili, tem pa upam da se vsi znajo umaknit.
Seveda je smotano se vozit 40 v koloni, ampak sam imam dobro rešitev, da se umaknem na avtobusno postajo in počakam 2min. S tem ne izgubim praktično nič. Ampak veliki večini je potem vseeno če se peljejo v koloni, nisem še videl da bi se kdo zaradi tega ustavljal. Ampak enako mirni verjetno niso, tako da je moj način boljši za živce.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

jype ::

TheJack> se bom vozil vsak dan 63 kilometrov s kolesom v službo.

Jaz se že.

m0LN4r ::

Še vedno pa noben ni povedal, zakaj se igra policaja, schumacherja ali astronavta tisti zadaj? Je too much za njega, počakat na primerni in varni razdalji?

Pa tu je govora o tistih k se limajo nekomu v rit povsem brez razloga ne pa o kolonah za tovornjaki in podobno.

Iz izkušenj povem, da takšen ki je men prletu v rit še nikol ni počakal vsaj minuto brez oponašanja opice.
So pa tudi taki, ki se ti vozijo v riti, pa če ima 100 šans da te prehiti te nebo. Ampak njemu je to užitek.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

RejZoR ::

T-h-o-r je izjavil:

RejZoR je izjavil:

T-h-o-r je izjavil:

vsem, ki vozijo v strnjeni koloni za tabo, oz. jih zadržuješ


Če jezst vozim po predpisih, si ga ti lahko potegneš za mano, pa te jezst ne oviram po nobeni logiki niti po črki zakona. Če hočeš ti noret 250 na uro tam kjer je omejitev 90 in grem jezst tud 90, potem to pač ni moj, ampak TVOJ problem. Kar se nanaša na avtorja te teme. Če je šel po omejitvi in se je za njim nabere kolona, se je za vprašat kdo ima dejansko probleme. Tud jezst rad vozim hitro na preglednih cestah, ampak če potem naletim na nekoga počasnejšega pred mano pač peljem za njim tko kot so predpisi. Z razdaljo in vsem. Zakaj bi bil jezen in se pizdil na nekoga, ki se drži predpisov?

če ti pelješ 90, ostali PA že NE BODO peljali več

če voziš 90, 3 avtomobili za tabo bi pa radi 100, se umakneš in jih sputiš naprej


Glavno vprašanje, ZAKAJ!? Če je omejitev 90 se jebi tam zadaj če hočeš it 100. Zdej se nej zarad tebe debila neki umikam al pa kakor berem čudaške poste, naj bi še celo pospešil zavoljo živčneža zadaj. Ahaha, dej ne me smejat...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

TheJack ::

jype je izjavil:

TheJack> se bom vozil vsak dan 63 kilometrov s kolesom v službo.

Jaz se že.


Odlično! Resno mislim. Sam sem navdušen kolesar, ampak kolesarim le ljubiteljsko. V bistvu gre za edino rekreacijo, ki me res veseli (tudi tečem, ampak to je bolj nuja, da se ne zredim še bolj). Med prvomajskimi sem v Prekmurju prevozil 100 km (v dveh dneh), v soboto pa sva bila s kolegom na Trebeljevem (cca. 50 km vožnje, s tem da se ustaviva v gostilni "Pri peclju" za kakšno uro ali dve na pivu). Držim pesti, da bo poletje lepo, saj imamo s kolegi v načrtu Prleško pot (http://www.delo.si/novice/slovenija/prl... ) in še kaj.

TheJack ::

RejZoR je izjavil:

T-h-o-r je izjavil:

RejZoR je izjavil:

T-h-o-r je izjavil:

vsem, ki vozijo v strnjeni koloni za tabo, oz. jih zadržuješ


Če jezst vozim po predpisih, si ga ti lahko potegneš za mano, pa te jezst ne oviram po nobeni logiki niti po črki zakona. Če hočeš ti noret 250 na uro tam kjer je omejitev 90 in grem jezst tud 90, potem to pač ni moj, ampak TVOJ problem. Kar se nanaša na avtorja te teme. Če je šel po omejitvi in se je za njim nabere kolona, se je za vprašat kdo ima dejansko probleme. Tud jezst rad vozim hitro na preglednih cestah, ampak če potem naletim na nekoga počasnejšega pred mano pač peljem za njim tko kot so predpisi. Z razdaljo in vsem. Zakaj bi bil jezen in se pizdil na nekoga, ki se drži predpisov?

če ti pelješ 90, ostali PA že NE BODO peljali več

če voziš 90, 3 avtomobili za tabo bi pa radi 100, se umakneš in jih sputiš naprej


Glavno vprašanje, ZAKAJ!? Če je omejitev 90 se jebi tam zadaj če hočeš it 100. Zdej se nej zarad tebe debila neki umikam al pa kakor berem čudaške poste, naj bi še celo pospešil zavoljo živčneža zadaj. Ahaha, dej ne me smejat...


Beri moj predprejšnji post: common courtesy je, da se umakneš nekomu, ki hoče naprej. Sej te recimo prav tako nihče ne more prisiliti, da v svojem stanovanju ne topotaš kot kak slon, da ponoči ne kurblaš pralnega stroja in da ne loputaš z vrati, da vsi vedo, kdaj prihajaš domov. To je tvoja !pravica!!!enaena! Je pa common courtesy, da tega ne počneš in sosede motiš čim manj. Da skušaš sobivati s soljudmi na način, da bo njihovo sobivanje s tabo čim lažje in prijetnejše. Ampak zakaj bi, ne? Če vendar voziš po predpisih? Težko razložim zakaj. Nekdo bo takoj razumel zakaj, nekdo drug pa v tisoč letih ne. Smo si pač različni. Z nekaterimi je sobivati lažje, z drugimi pa težje.
Bonis nocet, qui malis parcit.

M-XXXX ::

jype je izjavil:

TheJack> se bom vozil vsak dan 63 kilometrov s kolesom v službo.

Jaz se že.

Statistično si nepomemben. Več ljudi se z letalom vozi v službo kot jih prekolesari 50km+ do službe/nazaj.

Dajmo se vsi vozit z letalom v službo! Je ravno ene toliko praktičen kot kolo.

TheJack ::

Pa da ne bo kdo mislil, da jaz pizdim za tistimi, ki vozijo 50 v naselju in 90 izven njega oz. po predpisih. Če voziš tako, bom jaz happy camper za tabo. Mogoče bi jaz, če te ne bi bilo pred mano, tam vozil 100 ali 110 (namesto 90, po naselju vedno vozim 50), ampak nič ne de. Taki mene nič ne motijo. Motijo me ljudje, ki vozijo 20, 30, 40 pod omejitvijo, pa se ne umaknejo.
Bonis nocet, qui malis parcit.

GrimReaper ::

Če voziš 90 za kakšne 2km pa res ne bo nobenega motilo. Ker za mano tudi večkrat pride eden s 330Cd pa nisem nikoli opazil da bi ga sam kaj motil, ko se s svojim 100 konjskim avtom matram, da vozim nekje povprečno 80-90 po ovinkih (seveda je že to precej hitro, večina gre 60-70), kjer gre on komot 10-20 več. Ga pa seveda na vrhu klanca spustim mimo, prej bi moral precej zmanjšat hitrost, da bi me lahko prehitel. Pa na dnu klanca pred ovinki enako. Seveda se mi tudi ne lima za rit, ker s tem nebi nič pridobil.
Enako kot se sam ne limam na rit tistim ki gredo 60, ker vem da jih ne morem prehitet. In za take tudi že vnaprej veš da ne bodo spremenili stila vožnje, tako da se je brezveze karkoli ukvarjat z njimi, itak ne znajo gledat v ogledala. Če jih že prej vidiš, imaš edino drugo opcijo da pred ovinki malo počasneje voziš, pa potem čez ovinke poteraš.
Pa za te voznike, ki vozijo 60, si nobeden ne želi, da bi vozili hitreje, ker še pri tej hitrosti nekaj sekajo ovinke, namesto da bi šli do konca kolker se da in šele nato zavili, kot se praviloma dela.

Tako mišljenje kot ga ima Rejzor pa seveda ni za na cesto. Seveda lahko voziš naprej 90, ampak s tem sam sebe spravljaš v nevarnost. Ne vem kdo ima rad da mu eden vozi za ritjo, valda mu boš omogočil da te čimprej prehiti, ne moreš se zdej šerifa igrat, češ da je omejitev itak 90. Enako kot nekateri na avtocesti, ko mislijo da lahko vozijo 130 na levem pasu.
Pa tisto z bremzanjem iz prve strani tudi ne spada na cesto. Eden pač mora biti pameten, drugega med vožnjo ne moreš prevzgojit, tako da ostaneš samo še ti.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

Furbo ::

TheJack je izjavil:

RejZoR je izjavil:

T-h-o-r je izjavil:

RejZoR je izjavil:

T-h-o-r je izjavil:

vsem, ki vozijo v strnjeni koloni za tabo, oz. jih zadržuješ


Če jezst vozim po predpisih, si ga ti lahko potegneš za mano, pa te jezst ne oviram po nobeni logiki niti po črki zakona. Če hočeš ti noret 250 na uro tam kjer je omejitev 90 in grem jezst tud 90, potem to pač ni moj, ampak TVOJ problem. Kar se nanaša na avtorja te teme. Če je šel po omejitvi in se je za njim nabere kolona, se je za vprašat kdo ima dejansko probleme. Tud jezst rad vozim hitro na preglednih cestah, ampak če potem naletim na nekoga počasnejšega pred mano pač peljem za njim tko kot so predpisi. Z razdaljo in vsem. Zakaj bi bil jezen in se pizdil na nekoga, ki se drži predpisov?

če ti pelješ 90, ostali PA že NE BODO peljali več

če voziš 90, 3 avtomobili za tabo bi pa radi 100, se umakneš in jih sputiš naprej


Glavno vprašanje, ZAKAJ!? Če je omejitev 90 se jebi tam zadaj če hočeš it 100. Zdej se nej zarad tebe debila neki umikam al pa kakor berem čudaške poste, naj bi še celo pospešil zavoljo živčneža zadaj. Ahaha, dej ne me smejat...


Beri moj predprejšnji post: common courtesy je, da se umakneš nekomu, ki hoče naprej. Sej te recimo prav tako nihče ne more prisiliti, da v svojem stanovanju ne topotaš kot kak slon, da ponoči ne kurblaš pralnega stroja in da ne loputaš z vrati, da vsi vedo, kdaj prihajaš domov. To je tvoja !pravica!!!enaena! Je pa common courtesy, da tega ne počneš in sosede motiš čim manj. Da skušaš sobivati s soljudmi na način, da bo njihovo sobivanje s tabo čim lažje in prijetnejše. Ampak zakaj bi, ne? Če vendar voziš po predpisih? Težko razložim zakaj. Nekdo bo takoj razumel zakaj, nekdo drug pa v tisoč letih ne. Smo si pač različni. Z nekaterimi je sobivati lažje, z drugimi pa težje.


Ni se treba umikati, saj če voziš tistih 50 čez naselje, te vsakdo ki se mu fučka za omejitev zlahka prehiti.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

m0LN4r ::

Mene tut ne motijo tisti, ki se vozijo pred mano po predpisih al pa -10. Ko vidim kakega takega šaltam eno višje pa lepo lagano za njim, če ga ne morem prehitet na kr lepi varnostni razdalji. Taki razdalji, da se še kak majmun med naju porine in to v naselju recimo, medtem ko se že midva pelema lepih 55.

Še v lajfu nisem poblendal al potrobil in se v rit zalepil počasnežu niti na dostavi ne, sigurno ima svoje razloge za počasno vožnjo. Vedno počakam na varni razdalji pa če je to 10km vožnje za njim in ko se mi zalušta ga prehitim, če se mi pa ne ga nebom. Zato ne razumem tiste, ki so tako živčni da morajo to počet vsakodnevno.
Dejte it na neko terapijo, al pa na počitnice da se znebite stresa. Al pa poslušajte meditation music med vožnjo. Nevem v glavnem iščite druge rešitve, kot pa se igrat "živčne gasilce".

Tudi, če se mi mudi ko zmešanemu, še nisem nobenga izsiljeval, da se mi mora umaknit. Če pač nisi sposoben normalno prehitevat je to tvoj problem ne pa tistega pred tabo.

Motijo me pa tisti majmuni, ki ti prileti v nasprotni smeri v ovink na "mojem" pasu, kot da bi bil sam na cesti in me prisili, da se mu ognem z pol avta na bankino poberem kamne, blato, veje pa še mogoče kako "mačje oko" nevem kak se temu reče.

Tisti, ki pa vozijo konstantno 70kmh v naselju in izven so pa razred zase. V naselju se ti v rit baše, prehitevat neve. Izvan naselja pa je drugim v napoto.

Pravtako tisti živčni nestrpneži, da nemorejo počakat da bočno sparkiram v 5s. Trobijo že ko dam vse 4 žmigavce. Bohnedaj, da bi nekdo sparkiral, ki ni zmožen tega storit v 5s. Bi ga ubil.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

TheJack ::

Ja, res so ena posebna vrsta ljudje, ki vozijo 2 cm za tabo, prehitijo pa ne, čeprav je prostora obilo. Bi rad v naselju vozil več kot 50-55? Be my guest. Prehiti me, prostora je dovolj, varno greš lahko mimo. Amoak ne. Zakaj bi me prehiteval, če me lahko tiščiš v rit, da se voziva kot dva buzija čez naselje? Nekaterih res ne razumem.
Bonis nocet, qui malis parcit.

šernk ::

Pa kdo govori o vsakodnevnem početju? Na regionalki če je prosta prehitim, drugače ne. Na lokalnih, ki so večinoma precej bolj zavite in manj prometne pa bom požmigal takoj ko pridem zadaj in s tem nakazal, da želim peljati hitreje od njega (ker cesto poznam tudi vem da naslednjih 10km ne bo ene možnosti za prehitevat, sploh ker so takšne ceste večinoma preozke). Pametni se bodo umaknili takoj, nekateri bodo pa vztrajali. No pri takšnih se potem raje ustavim in počakam par minut itak ga imam čez 3 kilometre spet pred nosom.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

m0LN4r ::

šernk je izjavil:

Pa kdo govori o vsakodnevnem početju? Na regionalki če je prosta prehitim, drugače ne. Na lokalnih, ki so večinoma precej bolj zavite in manj prometne pa bom požmigal takoj ko pridem zadaj in s tem nakazal, da želim peljati hitreje od njega (ker cesto poznam tudi vem da naslednjih 10km ne bo ene možnosti za prehitevat, sploh ker so takšne ceste večinoma preozke). Pametni se bodo umaknili takoj, nekateri bodo pa vztrajali. No pri takšnih se potem raje ustavim in počakam par minut itak ga imam čez 3 kilometre spet pred nosom.

Ja saj, stem samo sam sebe jebeš v glavo. Jaz pa pač se ekonomično peljem počasi za njim :D
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

šernk ::

Misliš da se sekiram ali imam 7,75 ali 7,82 porabo? v porabi ni neke bistvene razlike če skozi ovinke letim v tretji minimum 40km/h ali v četrti minimum 60km/h.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Furbo ::

TheJack je izjavil:

Ja, res so ena posebna vrsta ljudje, ki vozijo 2 cm za tabo, prehitijo pa ne, čeprav je prostora obilo. Bi rad v naselju vozil več kot 50-55? Be my guest. Prehiti me, prostora je dovolj, varno greš lahko mimo. Amoak ne. Zakaj bi me prehiteval, če me lahko tiščiš v rit, da se voziva kot dva buzija čez naselje? Nekaterih res ne razumem.


Na ta način bi ti padel na radar, on bi se ti pa smejal zadaj.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

m0LN4r ::

šernk je izjavil:

Misliš da se sekiram ali imam 7,75 ali 7,82 porabo? v porabi ni neke bistvene razlike če skozi ovinke letim v tretji minimum 40km/h ali v četrti minimum 60km/h.

V tistem kaj ti počneš pa tut ne :D Da se ustavljaš, pa ga pol spet loviš :D Se je res tak težko v izi rider načinu za njim pelat?

A ko se ustavš skadiš en čik al kaj počneš? Meditiraš za naslednjo dirko? Men se to sliši kot box-stop.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

GrimReaper ::

Sam se tudi ustavljam, če se ne da prehitet. Pač za porabo mi dol visi, za dinamiko pa ne. Včasih sicer lahko čakaš tudi 2min, pa kolono čez minuto spet ujameš. Drugače pa med čakanjem enako kot med vožnjo poslušam musko, kaj pa češ drugega. Za kolono s tovornjakom na čelu je pa res muka vozit, daš lahko v četrto pa praktično brez gasa pa se jim še približuješ, to ni vožnja. Za avtom, ki gre 60, se pa lahko peljem kot ti praviš.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

jype ::

TheJack> Odlično! Resno mislim.

No, če delaš v Zagrebu in živiš v Ljubljani zna bit resnično nerodno.

TheJack ::

jype je izjavil:

TheJack> Odlično! Resno mislim.

No, če delaš v Zagrebu in živiš v Ljubljani zna bit resnično nerodno.


Vidim, da si šel čez moje domače mesto :)
Bonis nocet, qui malis parcit.

šernk ::

A ko se ustavš skadiš en čik al kaj počneš? Meditiraš za naslednjo dirko? Men se to sliši kot box-stop.


ponoči večinoma kakšen WC uberem + mal pobrskam po mobitelu, podnevi pa preberem kak sms, mail, skočim na bankomat, kaj kupit na črpalko, pač tej kratki opravki, ki bi jih lahko opravil na cilju pa zaradi takih in drugačnih raje vmes ustavim.

Se je res tak težko v izi rider načinu za njim pelat?


precej težko, ker v tem easy načinu sem imel že skoraj 4 nalete v vozilo pred mano, ker takrat enostavno nisem skoncentriran kaj se dogaja pred menoj, na srečo takrat vozim vedno z dvojno varnostno razdaljo in me je to vselej rešilo.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

jype ::

šernk> precej težko, ker v tem easy načinu sem imel že skoraj 4 nalete v vozilo pred mano, ker takrat enostavno nisem skoncentriran kaj se dogaja pred menoj, na srečo takrat vozim vedno z dvojno varnostno razdaljo in me je to vselej rešilo.

Če ne moreš biti skoncentriran pri počasni vožnji je nekaj narobe s tabo, ne z drugimi.

SeMiNeSanja ::

Pred časom so na nemški TV kazali posnetek, ko so spremljali italiansko avtocestno patruljo pri njhovem delu.

Policist zagleda avto, ki mu plapola bela krpa iz okna... prehiti avto, prižge modre luči in sireno pa gas 150-160 km/h do prve bolnice. Brez ustavljanja, kompliciranja, preverjanja ali je res nujno, itd.

Posnetek je bil kar malo srhljiv, ko si videl, po kakšnih ozkih lokalnih cestah so drveli, ko so zapustili avtocesto.
V bolnici se je izkazalo, da je hčerka peljala očeta, ki mu je odpovedal srčni spodbujevalnik....

Ampak, kar sem hotel reči - očitno se v Italiji da lepo signalizirati, da potrebuješ prednost, če imaš resen medicinski primer v avtu in se ti mudi do bolnice - če ni bilo vse skupaj malo inscenirano za televizijo?

MIHAc27 ::

Pišuka, to so se pa dobro spomnili Italijani....

energetik ::

MIHAc27 je izjavil:

Pišuka, to so se pa dobro spomnili Italijani....
To ni dobro, ampak glupo. Zelo dvomim, da je vse skupaj trajalo manj časa, kot bi rabil rešilec do njihovega doma.
V rešilnem vozilu je pa AED in zdravnik, ki ve kaj dela, in lahko že takoj po prihodu ukrepa.

Če bi šlo za življenje, jaz zihr ne bi take osebe tlačil v svoj avto in divjal preko vseh omejitev, ampak bi klical 112, med čakanjem pa poskušal s prvo pomočjo. Če ti nekdo umira v avtu, boš kot voznik precej težko karkoli pomagal bolniku. Na koncu se ti pa lahko preprosto zaduši, ker pade v nezavest in bi ga rešil lahko preprost položaj za nezavestnega...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Engineer_ ::

šernk je izjavil:

precej težko, ker v tem easy načinu sem imel že skoraj 4 nalete v vozilo pred mano, ker takrat enostavno nisem skoncentriran kaj se dogaja pred menoj, na srečo takrat vozim vedno z dvojno varnostno razdaljo in me je to vselej rešilo.


to pomeni da si absurdno bedast voznik, prosim vrni izpit in se odstrani iz cest. Počasi si vozil in kljub temu nisi bil zbran, varnostne razdalje nisi imel.

Napisal si da si imel dvojno varnostno..če bi bilo to res, bi lahko avto ustavil že z menjalnikom, ne pa da praviš da si imel skoraj nalet.

slo-tech vozniki pač, nesposobni do konca.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Engineer_ ()

St235 ::

To ni dobro, ampak glupo. Zelo dvomim, da je vse skupaj trajalo manj časa, kot bi rabil rešilec do njihovega doma.

tipična izjava nekoga, ki v življenju ni rabil reševalnega vozila in živi v centru ljubljane.

Če bi šlo za življenje, jaz zihr ne bi take osebe tlačil v svoj avto in divjal preko vseh omejitev, ampak bi klical 112, med čakanjem pa poskušal s prvo pomočjo.

Normalno in kot ti v lokalnem zdravstvenem domu povejo, da je rešil avto ravno nekoga pripeljal v Ljubljano na dializo in, da rabi cc 30-40 minut do tebe si lahko v miru še kavo skuhaš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Blum ::

St235 je izjavil:


Če bi šlo za življenje, jaz zihr ne bi take osebe tlačil v svoj avto in divjal preko vseh omejitev, ampak bi klical 112, med čakanjem pa poskušal s prvo pomočjo.

Normalno in kot ti v lokalnem zdravstvenem domu povejo, da je rešil avto ravno nekoga pripeljal v Ljubljano na dializo in, da rabi cc 30-40 minut do tebe si lahko v miru še kavo skuhaš.



Exactly, Lakotnik29. Eno je zakon, drugo realno stanje.

energetik ::

St235 je izjavil:

Če bi šlo za življenje, jaz zihr ne bi take osebe tlačil v svoj avto in divjal preko vseh omejitev, ampak bi klical 112, med čakanjem pa poskušal s prvo pomočjo.

Normalno in kot ti v lokalnem zdravstvenem domu povejo, da je rešil avto ravno nekoga pripeljal v Ljubljano na dializo in, da rabi cc 30-40 minut do tebe si lahko v miru še kavo skuhaš.
Ja veš, da. Če nujno kličeš zaradi npr. infarkta bo rešilc zihr rabil 40min v tej ogromni SLO... :|
Če je pa res tako odročno, se pa pošlje helikopter.

Sicer pa - če rešilec rabi pol ure, boš ti rabil še več, ker boš zihr stal na kakšnem semaforju več kot rešilc. In če recimo tistih 15min, ko čakaš, izvajaš masažo srca bo bolnik z infarktom morda preživel, če ga boš pa ta čas vozil naokoli v avtu, pa zihr ne bo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

St235 ::

Ampak res ne veš o čemu nabijaš... Kaj ti res misliš, da se nujni primeri dogajajo samo v centru ljubljane? Kaj mi koristi rešilec, ki rabi 40 minut do kraja, če imam zdravstveni dom 5km stran?

Konkreten primer:

Kolegica je pogoltnila oso, ki jo je pičila v vrat. Zdravstveni dom je bil oddaljen cc 5 kilometrov. Rešilec iz tistega zdravstvenega doma, pa je bil 50kilometrov stran, ker je nekoga ravno peljal na dializo v Ljubljano.

Če bi upoštevali iditoizme, ki jih ti svetuješ bi lahko kar direktno klical pogrebni zavod.

Ja veš, da. Če nujno kličeš zaradi npr. infarkta bo rešilc zihr rabil 40min v tej ogromni SLO... :|
Če je pa res tako odročno, se pa pošlje helikopter.

Sicer pa - če rešilec rabi pol ure, boš ti rabil še več, ker boš zihr stal na kakšnem semaforju več kot rešilc. In če recimo tistih 15min, ko čakaš, izvajaš masažo srca bo bolnik z infarktom morda preživel, če ga boš pa ta čas vozil naokoli v avtu, pa zihr ne bo.


Pa ti resno misliš, da ima vsak zdravstveni dom v Sloveniji 5 rešilcev na standby in so situacije, kjer si bližje zdravstvenemu domu kot rešilcu nekaj popolnoma nemogočega?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

energetik ::

St235 je izjavil:

Pa ti resno misliš, da ima vsak zdravstveni dom v Sloveniji 5 rešilcev na standby in so situacije, kjer si bližje zdravstvenemu domu kot rešilcu nekaj popolnoma nemogočega?
Logično bi bilo, da je vedno na standby vsaj 1 rešilec za res nujne primere.

jype ::

energetik> Logično bi bilo, da je vedno na standby vsaj 1 rešilec za res nujne primere.

Ne more bit, ker imajo samo enega.

Engineer_ ::

energetik je izjavil:

St235 je izjavil:

Pa ti resno misliš, da ima vsak zdravstveni dom v Sloveniji 5 rešilcev na standby in so situacije, kjer si bližje zdravstvenemu domu kot rešilcu nekaj popolnoma nemogočega?
Logično bi bilo, da je vedno na standby vsaj 1 rešilec za res nujne primere.


kaj ti misliš da imajo po 10 rešilcev in reševalnih ekip? :D 1 imajo in če je tisti trenutek dotični rešilec na terenu, boš nanj čakal lahko tudi več ur.

Če torej čakaš rešilca več ur namesto da bi odpeljal v bolnico ki je oddaljena 10 minut, bi moral biti obtožen uboja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Engineer_ ()

M-XXXX ::

energetik je izjavil:

St235 je izjavil:

Pa ti resno misliš, da ima vsak zdravstveni dom v Sloveniji 5 rešilcev na standby in so situacije, kjer si bližje zdravstvenemu domu kot rešilcu nekaj popolnoma nemogočega?
Logično bi bilo, da je vedno na standby vsaj 1 rešilec za res nujne primere.

In če sta 2 nujna primera na enkrat? Prvi ki kliče preživi, drugi umre :D?

Glugy ::

Oprosti ampak v normalnih državah je vedno dost rešilcev na razpolago. Ne samo to ampak morajo biti zanesljivi. Ma jz sm tud že rabu vožnjo z rešilcem pa ni noben paničaril pa me vozil naokol. Ne. Simpl so poklical 112, mene vmes pazl in v 5-10 min sm bil že v profesionalni oskrbi.
Če nimate dost rešilcev na razpolgajo se pa prtož županu, nared peticijo, predstavi dejstva ki nakazujejo da jih je premalo in analiziraj stanje ter podaj svojo rešitev. Če boš sam jamral se ne bo nč spremenil. Jz bi vsem medijskim hišam pisal, vse bi naredu kar se da, mogoče clo še na ministrstvo bi pisal. Mislm če res ni nobenga rešilca tud po 40 min v tej mali Sloveniji kar sicer težko verjamem potem je treba opozorit na to težavo ne pa jamrat no. To so resne zadeve. Tle gre za življenje in smrt. 40 min je totalno prepozn. 15 min mora biti max. Nevem sicer kakšen je standard. Sam jz ne verjamem da bi se kdo upal šparat pri tako življenjskem.

Engineer_ ::

M-XXXX je izjavil:

energetik je izjavil:

St235 je izjavil:

Pa ti resno misliš, da ima vsak zdravstveni dom v Sloveniji 5 rešilcev na standby in so situacije, kjer si bližje zdravstvenemu domu kot rešilcu nekaj popolnoma nemogočega?
Logično bi bilo, da je vedno na standby vsaj 1 rešilec za res nujne primere.

In če sta 2 nujna primera na enkrat? Prvi ki kliče preživi, drugi umre :D?


ne, pogledajo tvoj dick-o-meter na slo-techu, kakšne komentarje pišeš in se na podlagi tega odločijo. Če si proti divjakom, te rešijo, drugače pa si mislijo da se boš že sam odpeljal ;) :D

Glugy je izjavil:

Oprosti ampak v normalnih državah je vedno dost rešilcev na razpolago. Ne samo to ampak morajo biti zanesljivi. Ma jz sm tud že rabu vožnjo z rešilcem pa ni noben paničaril pa me vozil naokol. Ne. Simpl so poklical 112, mene vmes pazl in v 5-10 min sm bil že v profesionalni oskrbi.


Ta čas pa, če bi nekdo drug klical, rešilca ne bi dobil ;)

Glugy je izjavil:

Če nimate dost rešilcev na razpolgajo se pa prtož županu, nared peticijo, predstavi dejstva ki nakazujejo da jih je premalo in analiziraj stanje ter podaj svojo rešitev. Če boš sam jamral se ne bo nč spremenil.


nihče ne jamra, samo vsedemo se v avto in odpeljemo:D smeh kako si blesav :D

Glugy je izjavil:

Sam jz ne verjamem da bi se kdo upal šparat pri tako življenjskem.


In če ti omenim da v določenem okrožju 1 rešilec pokriva 50 km, oziroma za to občino bo to kakih 40.000 ljudi? :) Seveda se špara, povsod se špara. Ne živeti v pravljici.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Engineer_ ()

energetik ::

Engineer_ je izjavil:

nihče ne jamra, samo vsedemo se v avto in odpeljemo:D smeh kako si blesav :D
Ja seveda, nezavestnega človeka boš tlačil v avto in ga potem divje odpeljal v ZD. To mu bo zelo pomagalo.
Ne govorimo tuki o zvitih gležnjih in urezninah, ampak o nujnih primerih. Jasno da boš nekoga z recimo zlomljenim gležnjem sam odpeljal v ZD, ampak to se ne mudi tako, da bi kar vozil preko vseh omejitev.

Engineer_ je izjavil:

In če ti omenim da v določenem okrožu 1 rešilec pokriva 50 km, oziroma za to občino bo to kakih 40.000 ljudi? :)
..bomo zahtevali za to dokaze.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

šernk ::


to pomeni da si absurdno bedast voznik, prosim vrni izpit in se odstrani iz cest. Počasi si vozil in kljub temu nisi bil zbran, varnostne razdalje nisi imel.


samo čakal sem kdaj me bo prvi pozval s tem :D

Logično bi bilo, da je vedno na standby vsaj 1 rešilec za res nujne primere.


logično a nemogoče. Ker število rešilcev ni neomejeno, ravno tako število zdravnikov. Ravno včeraj se je zgodil en primer, ko se je rabilo več rešilcev. drugi je imel cca 15min zamude glede na prvega. Z avtom si v 5ih minutah v najbližjem zdravstvenem domu (nimajo rešilca) v 10ih minutah v drugem najbližjem zdravstvenem domu (spet nimajo rešilca na razpolago, zato če je res nujno in se jih pokliče direkt hodijo ven z lastnimi avti), v 25ih minutah si pa v bolnišnici. Zato če kdo krvavi ga poflikaš za silo in odpelješ do prvega zdravstenega doma, tam ga še malce poflikajo in ti predlagajo da je najbolje da sam pelješ v bolnišnico, ker rešilca se bo čakalo vsaj pol ure, najbrž več.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Engineer_ ::

energetik je izjavil:

Engineer_ je izjavil:

In če ti omenim da v določenem okrožu 1 rešilec pokriva 50 km, oziroma za to občino bo to kakih 40.000 ljudi? :)
..bomo zahtevali za to dokaze.


ni problema, pokliči najbližji reševalni center in vprašaj koliko rešilcev imajo.

St235 ::

energetik je izjavil:

Engineer_ je izjavil:

nihče ne jamra, samo vsedemo se v avto in odpeljemo:D smeh kako si blesav :D
Ja seveda, nezavestnega človeka boš tlačil v avto in ga potem divje odpeljal v ZD. To mu bo zelo pomagalo.
Ne govorimo tuki o zvitih gležnjih in urezninah, ampak o nujnih primerih. Jasno da boš nekoga z recimo zlomljenim gležnjem sam odpeljal v ZD, ampak to se ne mudi tako, da bi kar vozil preko vseh omejitev.

Engineer_ je izjavil:

In če ti omenim da v določenem okrožu 1 rešilec pokriva 50 km, oziroma za to občino bo to kakih 40.000 ljudi? :)
..bomo zahtevali za to dokaze.


predlagam v branje, da se ne boš še naprej smešil:
http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/sp...

Poglej si stani 10 in 11.
V RS deluje 63 enot PNMP, ki zagotavljajo bolnikom-poškodovancem prvo pomoč in
PNMP na terenu, vendar enote A nimajo resursov za prevoz bolnikov-poškodovancev.
Enot PNMP, ki lahko nudijo prevoz bolniku-poškodovancu v bolnišnico je 47. Največ enot
PNMP v RS ima eno ali dve reševalni vozili,
izjemi sta samo enota PNMP Ljubljana, ki
ima šest reševalnih vozil in enota PNMP Maribor, ki ima tri reševalna vozila za oskrbo
bolnikov-poškodovancev (Šprajc, 2005, str. 25).


Oskrba prebivalstva RS z PNMP je zelo različna, saj noben pravni akt ne določa, kakšna je
maksimalna obremenitev enega reševalnega vozila, glede na velikost in poseljenost
območja. Najbolj so izpostavljeni odročni kraji, v katerih imajo enote PNMP samo eno
reševalno vozilo. Kadar je to vozilo na nujni vožnji in pride istočasno pride še do druge
nujne intervencije, ima drugi bolnik-poškodovanec manjše možnosti za preživetje, posebej
ko o življenju odločajo minute.


Konkretno recimo v škofji loki eno reševalno vozilo pokriva 500 km2 in 40.000 ljudi. Zdaj pa nabijaj o odzivnem času pet minut in masažah srca.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

šernk ::

Rešilcev ali rešilcev z zdravnikom v pripravljenosti?

ker rešilec brez zdravnika je namenjen bolj prevozom oseb med zdravstvenim domom in bolnico ter med dvema bolnicama. Teh je ponavadi nekaj več ampak te je pa še sploh treba vedno čakat.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Na cesti
528121368 (98390) solatko
»

Izrek za vožnjo na cestah (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
24747765 (43160) solatko

Več podobnih tem