Forum » Igre » Project Cars
Project Cars
PredatorX ::
Z driverji.
Nič se bad Project Cars Dx12 pride z official DX10.
No tud na Bf4 dobim nekaj boosta na Dx11 CPI bounded:)
"mislim da I72600@4Ghz ravne ne sme nazaj drzat ene R9 290"
zakaj pa ne?
I7 2600 je iz 2011. Primerjaj GPU vs R9 290 z 2011 in še špil glede uporabe CPU powerja...
Glede nato, da je Dx11 kr zakompliciran + amd ima slabše driverje kot nvidia... ja tud haswell ma premal IPC ja bi v nekaterih momentih lahko sledil R9 290.
Nič se bad Project Cars Dx12 pride z official DX10.
No tud na Bf4 dobim nekaj boosta na Dx11 CPI bounded:)
"mislim da I72600@4Ghz ravne ne sme nazaj drzat ene R9 290"
zakaj pa ne?
I7 2600 je iz 2011. Primerjaj GPU vs R9 290 z 2011 in še špil glede uporabe CPU powerja...
Glede nato, da je Dx11 kr zakompliciran + amd ima slabše driverje kot nvidia... ja tud haswell ma premal IPC ja bi v nekaterih momentih lahko sledil R9 290.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PredatorX ()
Buggy ::
I7 2600 je iz 2011. Primerjaj GPU vs R9 290 z 2011 in še špil glede uporabe CPU powerja...
Glede nato, da je Dx11 kr zakompliciran + amd ima slabše driverje kot nvidia... ja tud haswell ma premal IPC ja bi v nekaterih momentih lahko sledil R9 290.
Skratka, ce prav razumem. Hoces povedat da noben 4C/8T Intel ne more feedat single r9 290?!? Edini, ki je sposoben izkoristiti eno 290 v spilih je potvoje 5820K? Se hecas? Ce je I7 2600 iz leta 2011 nima nobene veze ker je v teh 4 letih in dveh dodatnih generacijah procov razlika v performansu prakticno nepomemba...
..lahko pa sam ne razumem kaj si naklofal gor in kaj si sploh hotu powedat
PredatorX ::
Dj še enkrat si preber.
Nikoli nisem dejal, da je i7 2600 prepočasen. Je pa star, GPU power hitro narašča, pa tudi software za GPu se je veliko izboljšal itd. Medtemm, ko se na PC-ju DX11 sploh nemore primerjat z API-jem na konzolah.
PS: KriveC je DX11 in AMD CPu overhead. naj bo CPu še tako hiter .. z slabim API-jem in driverjem bo počasen.
Nikoli nisem dejal, da je i7 2600 prepočasen. Je pa star, GPU power hitro narašča, pa tudi software za GPu se je veliko izboljšal itd. Medtemm, ko se na PC-ju DX11 sploh nemore primerjat z API-jem na konzolah.
PS: KriveC je DX11 in AMD CPu overhead. naj bo CPu še tako hiter .. z slabim API-jem in driverjem bo počasen.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PredatorX ()
Buggy ::
sem trikrat pa se enkrat zdej, mi bos mogu pomagat desifrirat kaj si mislu...al pa mi povej tako da bom jaz zabit clovek razumel.
TNX
TNX
PredatorX ::
sem trikrat pa se enkrat zdej, mi bos mogu pomagat desifrirat kaj si mislu...al pa mi povej tako da bom jaz zabit clovek razumel.
TNX
API = Application programming interface (DX9,10 etc.)
Če te slučajno več zanima ti takoj dam linke pa si boš sam prebral, da boš bolje razumel.
Na hitro
Dx11 je zakompliciran in počasen. DX12 je hiter :)
pa še z mal močnejšim CPU/GPU-jem
Pa še o tem ko sme govoril (slabih driverjih az DX11 )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PredatorX ()
Buggy ::
Dej se zjasni pol...je kriv za slabo delovanje pCars (to kar jaz sprasujem) SW, HW, AMD GPU arhitektura, AMD driverji, zalozniki z namernim metanjem polen pod noge tistim, ki manj navrzejo pri razvoju ...ali to ob kar si se spotaknu moj i7 2600@4Ghz...tukaj je tema o pCars in v tej smeri se pogovor pricakuje...tale tvoja razlaga z Mantlom in API-ji pa je res...khm...no konkretno...po tvoje je za slabo delovanje pCars na AMD grafikah (na katewrekolim procesorju) kriv :?
BTW: sem logiral z AB CPU utilizacijo med igranjem...smeh do podna...max en core je prisel do 80% ostali 30% ali manj..toliko o tem
BTW: sem logiral z AB CPU utilizacijo med igranjem...smeh do podna...max en core je prisel do 80% ostali 30% ali manj..toliko o tem
Buggy ::
Recimo Dirt:Rally je razvit v navezi z AMD pa stvar pri ekvivalentnih Nvidia grafah cisto lepo dela (imam 780 in 290), in ne daje extra boosta samo AMD-ju pri konkurencno mocnih grafah. Je pa to edini spil, ki meni AMD grafo nabije res na polno, ce se VSR uporabim 3200x1800 pol so temperature res hude (cca 80)...pri pCars pa vse komponente CPU in GPU pocivajo na polovico...spet tolk o optimizaciji tega spila, pa prdenju o nekih API-jih, ki s temo in problemom na AMD grafah mimajo veze.
PredatorX ::
>Buggy glede nazto kaj vse Nvidia dela zato, da dela na AMD-ju počasneje.
Če pa MAD studio nezna niti "dobro" optimizirat špila in se potem izgovarja na AMD potem ti je vse jasno.
Realno ima Project Cars veliko buggov in je zelo podoben izdaji BF4.
Razn to, da pač BF4 ni cripplal NVIDIA grafične itd.
Če pa MAD studio nezna niti "dobro" optimizirat špila in se potem izgovarja na AMD potem ti je vse jasno.
Realno ima Project Cars veliko buggov in je zelo podoben izdaji BF4.
Razn to, da pač BF4 ni cripplal NVIDIA grafične itd.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PredatorX ()
AapocalypseE ::
A to je bug, da dela na nvidiji toliko hitreje oz. na amdju toliko počasneje?
Ne se hecat...
Ne se hecat...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AapocalypseE ()
PredatorX ::
Prosim prvo si preberi.
Vsi se pritožujejo nad buggi v špilu. Ti buggi nimajo nič veze z performancom. (če ti še kej ni jasn...)
To, da špil uporablja samo 1-2 jedra je pa "poor optimization".
Vsi se pritožujejo nad buggi v špilu. Ti buggi nimajo nič veze z performancom. (če ti še kej ni jasn...)
To, da špil uporablja samo 1-2 jedra je pa "poor optimization".
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PredatorX ()
oo7 ::
Do zdaj sem igral malo več kot 10 ur brez vsakega problema.
Igra mi je res dobra grafika lepa in vozni sistem mi je dober.
Igra mi je res dobra grafika lepa in vozni sistem mi je dober.
AapocalypseE ::
Prosim prvo si preberi.
Vsi se pritožujejo nad buggi v špilu. Ti buggi nimajo nič veze z performancom. (če ti še kej ni jasn...)
To, da špil uporablja samo 1-2 jedra je pa "poor optimization".
Bug gor ali dol..
Da dela na nvidiji toliko boljše je z namenom ali tebi ni kaj jasno?
Optimiziran je zgleda dovolj dobro za nvidia kartice.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AapocalypseE ()
Seljak ::
Kaj pa vem,meni igra deluje normalno od vsega začetka,vsaj kar se grafike tiče. Da pa je igra bugasta pa je vsakemu jasno.
m0LN4r ::
Nord - Rain - Ultra - 1080p - AA8x Msaa - 15 opponents - 38-41 fps - GTX 770
Po mojem je to kr solidno, za tako grafiko in na taki grafi.
Po mojem je to kr solidno, za tako grafiko in na taki grafi.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
PredatorX ::
AapocalypseE je izjavil:
Prosim prvo si preberi.
Vsi se pritožujejo nad buggi v špilu. Ti buggi nimajo nič veze z performancom. (če ti še kej ni jasn...)
To, da špil uporablja samo 1-2 jedra je pa "poor optimization".
Bug gor ali dol..
Da dela na nvidiji toliko boljše je z namenom ali tebi ni kaj jasno?
Optimiziran je zgleda dovolj dobro za nvidia kartice.
http://wccftech.com/project-cars-weirde...
Govorimo o CPU-ju.
Seljak ::
Sriple Tix ::
O tem se je šušljalo že okoli datuma, ko sem napisal zadnji post v tej temi in takrat sem pCARS tudi nehal preigravati, kajti vedel sem, da jim bo s pripravami na #2 padel fokus in izginila volja, da bi se sploh posvečali odpravi nekaterih zoprnih hroščev v aktualni verziji in bodo popravke raje prenesli na dvojko. Prav škoda, kajti špil ima velik potencial, toda kot pCARS senior investitorja od prvega dneva me ob poplavi resnejših razvijalcev ter njihovih produktov, drugič ne bodo speljali na led.
Sssaga ::
Razlog zakaj se špila rF2 in podobne. Ker dejansko nadgrajujejo špil skozi leta in živijo s projektom.
Vse ti dol pade, verjamem.
Kmalu torej Shift 4.
Vse ti dol pade, verjamem.
Kmalu torej Shift 4.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Sssaga ()
Sriple Tix ::
Bravo, točno tako! Tudi Kunos je začel bluziti o AC2 že pred več kot pol leta, vendar se je zaradi reakcije dirkaške publike kaj hitro ugasnil.
Seljak ::
Project CARS -PC Patch 2.5 - Release Notes
Game Crashes
We spent a lot of time working directly with a number of users who were struggling with game crashes, and resolved as many of these as we could. The various fixes in this patch should help a great deal in making the game more stable for those of you who were experiencing these instabilities.
Pitting, tuning, setups
* Fixed a case where the in-game tuning Setup was not being saved under certain conditions.
* Fixed the issue with cold and current tyre pressure mismatches in pitstop strategy, as well as cold pressure not being correctly applied in the tyre system.
* Ensure that the Default pitstop strategy is selected as the Active one when starting a new session.
* Fixed an issue where the wrong vehicle setup would at times be applied to the player's current vehicle.
* Fixed another case of where cars would sometimes leave the pits with an invisible reattached wheel.
* Fixed an issue with the Pit Strategy screen where the displayed values did not reflect the saved settings.
* Fixed an issue in online races where the pit crew would ignore any changes made to the pit strategy once the player's car was stationary in the pit box.
* Reworked some tyre compound names as displayed in the setup screen to ensure that all compounds are named to be indicative of the type of compound it represents in the pit strategy screen.
* Restrict the selectable pit strategy tyre compound types to only those available for the current vehicle.
Online
* Fixed an issue where the Drive button would remain permanently locked when joining an in-progress session.
* Fixed an issue where, when the player progressed from qualifying to the start of the race, the player's car would sometimes begin moving without player, resulting in false jump-starts.
Controls
* New Feature - Implemented the ability via menu sliders for the user to manually tweak the menu spring strength, stationary / low speed spring strength, and overall steering gain.
* New Feature - The Force Feedback Calibration screen now features a multiple force feedback profile selection whereby the user can select a base FFB style that suits personal preference, and then tweak it further as desired. This will then create a 'Custom' entry in the profile selection list in addition to the current options: "Default" (matches the FFB default settings in Patch 2.0) and "Classic" (matches the FFB settings in the original release).
* Fixed an issue with sudden loss of FFB after a crash.
* Reduced the strength of the menu spring for custom wheels.
* Fixed an issue where Mouse controls were showing a deadzone in the centre regardless of deadzone setting.
* Fixed an issue where rumble on the gamepad could at times cause the game to slow down.
* Added support and profiles for the Logitech G29 and G920 on PC
* Added accelerator slip vibration to the wheel rim of Fanatec wheels where available, and fixed brake rumble not working.
Vehicles
* Formula A - Added a new tire set which now includes two slick tires - soft and medium. Also rebalanced the heating and wear across all four tyre sets. Wear will now more closely match real-world Formula cars. Heating is more even front to rear also. Further rebalancing of the AI speed as was required, and tweaks to the base setup to accommodate the heat change.
* Modern street cars - New stiffer tyres for improved drivability to more closely match the real world experience, making these cars more fun and engaging to drive. Made tweaks to the individual setups of the FWD and most Supercars to accommodate the change.
* Mclaren P1 - Stiffened up the default suspension to help prevent bottoming out at tracks like Nordschliefe.
Game Crashes
We spent a lot of time working directly with a number of users who were struggling with game crashes, and resolved as many of these as we could. The various fixes in this patch should help a great deal in making the game more stable for those of you who were experiencing these instabilities.
Pitting, tuning, setups
* Fixed a case where the in-game tuning Setup was not being saved under certain conditions.
* Fixed the issue with cold and current tyre pressure mismatches in pitstop strategy, as well as cold pressure not being correctly applied in the tyre system.
* Ensure that the Default pitstop strategy is selected as the Active one when starting a new session.
* Fixed an issue where the wrong vehicle setup would at times be applied to the player's current vehicle.
* Fixed another case of where cars would sometimes leave the pits with an invisible reattached wheel.
* Fixed an issue with the Pit Strategy screen where the displayed values did not reflect the saved settings.
* Fixed an issue in online races where the pit crew would ignore any changes made to the pit strategy once the player's car was stationary in the pit box.
* Reworked some tyre compound names as displayed in the setup screen to ensure that all compounds are named to be indicative of the type of compound it represents in the pit strategy screen.
* Restrict the selectable pit strategy tyre compound types to only those available for the current vehicle.
Online
* Fixed an issue where the Drive button would remain permanently locked when joining an in-progress session.
* Fixed an issue where, when the player progressed from qualifying to the start of the race, the player's car would sometimes begin moving without player, resulting in false jump-starts.
Controls
* New Feature - Implemented the ability via menu sliders for the user to manually tweak the menu spring strength, stationary / low speed spring strength, and overall steering gain.
* New Feature - The Force Feedback Calibration screen now features a multiple force feedback profile selection whereby the user can select a base FFB style that suits personal preference, and then tweak it further as desired. This will then create a 'Custom' entry in the profile selection list in addition to the current options: "Default" (matches the FFB default settings in Patch 2.0) and "Classic" (matches the FFB settings in the original release).
* Fixed an issue with sudden loss of FFB after a crash.
* Reduced the strength of the menu spring for custom wheels.
* Fixed an issue where Mouse controls were showing a deadzone in the centre regardless of deadzone setting.
* Fixed an issue where rumble on the gamepad could at times cause the game to slow down.
* Added support and profiles for the Logitech G29 and G920 on PC
* Added accelerator slip vibration to the wheel rim of Fanatec wheels where available, and fixed brake rumble not working.
Vehicles
* Formula A - Added a new tire set which now includes two slick tires - soft and medium. Also rebalanced the heating and wear across all four tyre sets. Wear will now more closely match real-world Formula cars. Heating is more even front to rear also. Further rebalancing of the AI speed as was required, and tweaks to the base setup to accommodate the heat change.
* Modern street cars - New stiffer tyres for improved drivability to more closely match the real world experience, making these cars more fun and engaging to drive. Made tweaks to the individual setups of the FWD and most Supercars to accommodate the change.
* Mclaren P1 - Stiffened up the default suspension to help prevent bottoming out at tracks like Nordschliefe.
Sriple Tix ::
Ne morem verjeti. WMD so mi danes na PayPal nakazali denar, ki sem ga investiral v njihovo igro +10%. Kdo bi si mislil, jaz sem na to čisto pozabil
Sriple Tix ::
Kar OK se je izšlo, čeprav sem špil že zabrisal z diska. Ko je izšel, sem plačal zanj nekaj drobiža, dobil dve kopiji in eno sem šenkal prijatelju, zdaj pa še tole. Tudi za #2 ponujajo nek podoben poslovni model, vendar me ne zanima več, kajti prvič sem to storil izključno zaradi podpore razvijalcem, zdaj imajo denarja več kot dovolj
SLO_Robert ::
lol . sem sel gledat paypal , 49.50 eurov so mi nakazal , kar pomen , da sem zasluzil 4.5 eura , dobr hehehe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SLO_Robert ()
oo7 ::
Project CARS gets Japanese car pack
2008 Mitsubishi Lancer Evolution IX FQ-360
2012 Toyota GT86 / Toyota 86
2015 Scion FR-S Rocket Bunny Edition
2015 Toyota GT-86 Rocket Bunny GT Edition
2014 Toyota TS040 Hybrid
2008 Mitsubishi Lancer Evolution IX FQ-360
2012 Toyota GT86 / Toyota 86
2015 Scion FR-S Rocket Bunny Edition
2015 Toyota GT-86 Rocket Bunny GT Edition
2014 Toyota TS040 Hybrid
dottor ::
Se da kej špekulirat kolko bo igri padla cena na XMAS Salsih? Zdej sem malo gledal in najnižje kar je igra na Steamu bla je 25€. Razmišljam vzet pa je trenutna cena 50€ + skoraj 37€ za DLCje in smo na 87€
Gledal sem tudi igro sprovat travniško, ampak nevem kolko pogosto prihajajo patch vn in ostali popravki, pa malo sem se razvadu, da to Steam dela avtomatično Ampak cena je malo prehuda... Pač tam do 35€ skupaj z DLCji sme še pripravljen odštet.
Gledal sem tudi igro sprovat travniško, ampak nevem kolko pogosto prihajajo patch vn in ostali popravki, pa malo sem se razvadu, da to Steam dela avtomatično Ampak cena je malo prehuda... Pač tam do 35€ skupaj z DLCji sme še pripravljen odštet.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
dottor ::
Igro + DLCje?
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
amacar ::
Spet so mu nakazali nek delež denrja, ker je igro kupil kot beta verzija. Nanaša se komentar na tole:
Sriple Tix je izjavil:
Ne morem verjeti. WMD so mi danes na PayPal nakazali denar, ki sem ga investiral v njihovo igro +10%. Kdo bi si mislil, jaz sem na to čisto pozabil
Seljak ::
Se da kej špekulirat kolko bo igri padla cena na XMAS Salsih? Zdej sem malo gledal in najnižje kar je igra na Steamu bla je 25€. Razmišljam vzet pa je trenutna cena 50€ + skoraj 37€ za DLCje in smo na 87€
Gledal sem tudi igro sprovat travniško, ampak nevem kolko pogosto prihajajo patch vn in ostali popravki, pa malo sem se razvadu, da to Steam dela avtomatično Ampak cena je malo prehuda... Pač tam do 35€ skupaj z DLCji sme še pripravljen odštet.
Nekje 30-35€ bo po mojem brez DLC-jev. Sicer pa izbereš DLC-je,ki so ti všeč(tako naredim jaz). Pa cene DLC-jev bodo po mojem tudi malenkost spustili,čeprav niso ne vem kako dragi. Se pa nabere kar nekaj €vrov
dottor ::
Brez DLCjev je bla igra že 25€, DLCji so pa vsi po svoje ušečni.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
dottor ::
Za zdej sem zel travniško. Mi je blo pa smešno na začetku ko ti reče da lahko izbereš katero koli kategorijo kjer želiš začet in imaš na voljo samo gokarte
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
amacar ::
Js vem da sem s clioti začel, tako da niso samo gokarti na voljo. Meni špil ni najbolj potegnil, mogoče mu v prihodnosti dam še eno priložnost.
Seljak ::
Za zdej sem zel travniško. Mi je blo pa smešno na začetku ko ti reče da lahko izbereš katero koli kategorijo kjer želiš začet in imaš na voljo samo gokarte
To pa ne bo držalo. Jaz sem lahko začel z katerikoli dirkaško skupino.
Meni je ta špil super,ampak je menda velik krivec za to ravno super podpora za Oculus rift.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Seljak ()
dottor ::
Meni je dalo an voljo samo gokarte, ostalo je blo sivo in tudi če sem kliknu gor se ni zgodilo nič
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
dottor ::
Možno, ampak se niti ne sekiram... Me ja pa na začetku malo volan hecal. Ga nastavim in ne dela nič (brez kalibracije), prvič začnem kalibracijo ne zazna ne pedal ne volana, grem še 1x zazna vse ampak ne dela nič v dirki, grem iz dirke v nastavitve skalibriram še enkrat pedale delajo volan ne, ponovim vajo ponovno in zdej dela. So pa gokarti dokaj zabavni za vozit dokler ne dobiš 3 za sabo ki ti silijo v rit
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
Seljak ::
Ko bo akcija nabavi igro,ti po mojem ne bo žal. Meni ni in je kar zabavna za igrati. Pa tudi serverji so vedno na razpolago. Pa še na sloracingu bo drugo leto definitivno kakšno prvenstvo
dottor ::
Ja samo da pride na primerno ceno (30€ z DLCji). Trenutno je malo preveč stroškov - mange, popravljam avto, nekaj položnic za nazaj, ... in še kej se najde. Je treba ekonomočno metat denar okoli + veseli december je tukaj
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
dottor ::
Sem zdej za trik šou provat SLS AMG GT3 na Catalunyo, katerega sem v AC prevozu nemalo krat, ker me je zanimala razlika med igrama. Pa razlika je kot noč in dan
Pa pri gokartih mi jemlja živce, ki začne vozilo kar nekam po svoje zavijat. Primer: ravnica, 2s prednosti pred drugim (se pravi sem prvi in nikjer nobenega) in kar na 1x avto sam od sebe zavije v gume
Pa pri gokartih mi jemlja živce, ki začne vozilo kar nekam po svoje zavijat. Primer: ravnica, 2s prednosti pred drugim (se pravi sem prvi in nikjer nobenega) in kar na 1x avto sam od sebe zavije v gume
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
dottor ::
To je bla prva stvar ki se naredu ko sem namestil zadevo, izklopu čisto vsa pomagala. Mi pa še vedno ni jasno zakaj je SLS AMG GT3 tako trd za ga vozit proti ACju
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
Seljak ::
dottor oprosti,ampak sem preigral gokarde v p.Cars in nikoli mi ni sam nikamor zavil. To bo ziher krivo,da je travniška verzija Najbolj je zanimivo,da ko dobimo na steam popravek je čez sekundo že na travniku,potem pa berem kaj vse se jim dogaja,meni pa deluje vse normalno.
dottor ::
Ne bom trdil, da ni kriva travniška verzija, se mi pa zdi malo čudno... Kaj pa razlika med AMG GT3 na Catalunyi med PC in AC?
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
Buggy ::
...potem pa berem kaj vse se jim dogaja,meni pa deluje vse normalno.
a dej ne nakladaj benji....jaz imam original pCars verzijo (skatlo) pa so ze od samega zacetka skoz eni problemi (sama namestitev error 41, kariera in cudni starti, problemi z boksi in rdece gume, FFB za volane po popravkih in tweekanje, AMD performance...), da je sploh vozim ne vec, pa se kdo drug tudi ne. Pa to so samo problemi, ki sem jih sam v cca 10 ur prespilanega nasel.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Assetto Corsa (strani: 1 2 3 4 … 11 12 13 14 )Oddelek: Igre | 101212 (897) | Buggy |
» | Sim Racing Slo-Tech KotičekOddelek: Igre | 3630 (1151) | globoko grlo |
» | Dirt 4Oddelek: Igre | 3265 (980) | Bantani |
» | DiRT Rally (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Igre | 43499 (22515) | vostok_1 |
» | Začetnik (igračarski) bi vozil avtoOddelek: Igre | 4615 (3452) | Buggy |