Forum » Igre » Assetto Corsa
Assetto Corsa
Blinder ::
Vprašanje za ljubitelje te igre: kaj ima ta igra boljšega kot GTR družina(GTR fia, GTR2, GTR evolution), če zanemarimo grafiko?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
SLO_Robert ::
Se malo bolj pristno fiziko , pa skenirane proge pa tako umetno pamet , da ti pobere vse zivce ze v prvem krogu
Seljak ::
Imam vse serije GTR in prav tako AC. Prvo kot prvo primerjava ni na mestu,ker prva je končni izdelek slednja pa early access. Ai ima po mojem mnenju v AC velik potencial in seveda je še v povojih. Je pa res,da so AI zelo borbeni in to marsikomu dela preglavice,morajo pa še marsikaj porihtati. Zelo lepo branijo svoj položaj ampak preveč krat se zaletijo v zadek,sami pa se držijo ceste kot "cek" in jih je skoraj nemogoče izriniti. To je sicer dober trening za marsikaterega online igralca,ki se bo naučil,da obstaja tudi "bremza" in,da jo je potrebno pred zavojem in kritičnim trenutkom tudi pravilno uporabiti. Kaj ima AC in GTR nima je seveda to,da ima vsak dirkalnik v AC svojo "osebnost",kar pomeni,da se čisto vsak obnaša tako kot bi se naj v realnosti,kar za GTR ne morem trditi. Če se lahko z Mclarnom Mp4 GT3 peljete kot po tirnicah,še ne pomeni,da se boste tako peljali z Ferrari F40. Vsi parametri so dejansko preneseni iz realnih dirkalnikov v AC,kar da igri zelo lep pečat. Presenetilo me je recimo to,da so pri Mclarnu Mp4 12-C GT3 dejansko upoštevali majhen FFB kot ga ima ta dirkalnik tudi v realnosti in če si boste pogledali kakšen video,ki jih je na internetu veliko boste vedeli o čem govorim,ampak kar dosti ljudi je včeraj hitelo pisati na AC forumu kako je FFB slab in,da ni pravega občutka in ne vem kaj še vse. Seveda so dobili lep odgovor,da se tire modela sploh niso dotikali in da je dejansko takšen FFB v realnem dirkalniku.
Skratka,ko bo izšel končni izdelek bo po sedanjih izkušnjah AC zelo dobra simulacija in marsikdo bo pozabil,da mu na polici prah prekriva GTR. Vsaj pri meni je tako
Skratka,ko bo izšel končni izdelek bo po sedanjih izkušnjah AC zelo dobra simulacija in marsikdo bo pozabil,da mu na polici prah prekriva GTR. Vsaj pri meni je tako
Sssaga ::
Učer mi je blo dovolj vsega in sm ga ubodu na Steamu. Spucu prah z volana (zadnje mesece ga je meu brat, ki pa je prešaltu nazaj na LOL) in zabava se je lahko začela.
A se mi sam zdi al je rF2 težji za vozit? Seveda govorim o PRO težavnosti (all aids off).
Open wheelerji/formulce so mi v rF2 težje vodljive.
AI je pa tečen in agresiven za znoret! Na ravnini me spravjo v sendvič, v ovinkih me pa zarotirajo. Kot je nekdo napisal, je to odličen trening za online, hehe.
Počutim se kot v rF OPK ligi v prvih 5 krogih, ko smo nagužvani
A se mi sam zdi al je rF2 težji za vozit? Seveda govorim o PRO težavnosti (all aids off).
Open wheelerji/formulce so mi v rF2 težje vodljive.
AI je pa tečen in agresiven za znoret! Na ravnini me spravjo v sendvič, v ovinkih me pa zarotirajo. Kot je nekdo napisal, je to odličen trening za online, hehe.
Počutim se kot v rF OPK ligi v prvih 5 krogih, ko smo nagužvani
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Sssaga ()
ABX ::
Jutri pride ven MP in na http://www.race2play.com/ bojo že prvi eventi.
P.S: http://www.race2play.com omogoča rating za igre.
P.S: http://www.race2play.com omogoča rating za igre.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Seljak ::
Nič ne bo fantje. Italjani se samo opravičujejo,ker imajo probleme. Morda(ampak res samo morda) bo danes,če jim bo uspelo porihtati.
Dear AC followers, we are encountering an unknown and unpredictable issue that causes random crashes with single-player race events, probably due to some additional implementations that single-player thread shares with the multiplayer build. We are working to identify the cause and to solve it, but we can't commit the new build within today. We apologise for this inconvenient, we'll keep you informed as soon as our development team will be able to make the new build available, hopefully within tomorrow.
Thank you for your patience and your kind support.
Markokoz ::
That is why:
[EN / IT]
Dear AC followers, we are encountering an unknown and unpredictable issue that causes random crashes with single-player race events, probably due to some additional implementations that single-player thread shares with the multiplayer build. We are working to identify the cause and to solve it, but we can't commit the new build within today. We apologise for this inconvenient, we'll keep you informed as soon as our development team will be able to make the new build available, hopefully within tomorrow.
Thank you for your patience and your kind support.
Ni še ga...
[EN / IT]
Dear AC followers, we are encountering an unknown and unpredictable issue that causes random crashes with single-player race events, probably due to some additional implementations that single-player thread shares with the multiplayer build. We are working to identify the cause and to solve it, but we can't commit the new build within today. We apologise for this inconvenient, we'll keep you informed as soon as our development team will be able to make the new build available, hopefully within tomorrow.
Thank you for your patience and your kind support.
Ni še ga...
Buggy ::
je ze kdo probal MP? Kot berem so tokratni alpha multi-mode tudi piratiuspesno crackali in se lahko vsi z nelegalnim spilom povezejo na official serverje?! Tole pa upam da cimprej ustimajo, ker brezobraznih kamikaz/cheaterjev, kateri bodo delali zmedo na serverjih in se ne bodo bali sankcij pa res ne rabimo, pri takem spilu...
Siddh ::
Mutliplayer sem probal v soboto in je dobra izkušnja, ljudje se zanjo obnašat, ni nobenih trkov za nalašč itd.
So pa trki zaenkrat precej bugasti. Npr. v ovinku sem se na enega z sprednjim levim delom malo naslonil pa me je kar zasukalo.
So pa trki zaenkrat precej bugasti. Npr. v ovinku sem se na enega z sprednjim levim delom malo naslonil pa me je kar zasukalo.
Buggy ::
baje je tudi procesorsko zelo zahteven MP in FPS pade kar obcutno glede na SP..si opazil kaksno zatikanje?
ABX ::
To velja za vse MP igre, čim je večje število nasprotnikov na sliki rabiš pravi CPU.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Seljak ::
Glede piratiziranja je takole:
Kar se tiče MP je super zadeva,čeprav imajo kar nekaj težav z net kodo,obremenjenostjo procesorja,sploh pa veliko testerjev javlja CPU obremenjenost po zadnjem popravku,torej 0.9.9. Tudi UI bo potreben manjših(ali večjih) popravkov,kot je recimo slajder v meniju za nastavljanje dirkalnika. Ta slajder je zelo moteč in ti vzame kar nekaj časa,kar bi lahko lepo rešili z ikonami,ki so vse na istem pladnju in pregledne(rF2). V MP manjka možnost "kick button",da boš lahko odslovil nekoga,ki si ne zasluži biti na tvojem serverju. Morda tudi možnost,da se nekdo,ki ima prevelik ping ne more udeležiti dirke oz.mu bo preprečena udeležba na serverju,ker z visokim pingom dejansko samo ovira potek dirke. Morda manjka možnost ON/OFF gumb za možnost izklopa booking-a. Sicer zadeva kar funkcionira,ampak za naključno dirko,kjer je server odklenjen in si želimo le na hitro odpeljati race vikend je pa moteč,sploh,če moraš čakati dalj časa. Tudi v ligah oz prvenstvih je moteče,če se booking začne 8:30 in če ne osvežuješ serverja se zna zgoditi,da ko booking poteče še vam vedno odšteva in ste dejansko zamudili dirko in z tem tudi morebitne točke v prvenstvu. Smo že odpeljali nekaj testnih dirk za prihajajoče GT prvenstvo in smo dobili neko realno sliko fizike v MP. Manjka recimo zelo pomemben dejavnik zaveterje,ki ga trenutno ni in upam,da bo prišel z 1.0 verzijo. Tudi boxi bodo menda po verziji 1.0(torej 1x v prihodnosti). Kdor zna vozit in si želi dirkati kolo ob kolesu ve,da je zelo moteče,če se malenkost dotakneš sotekmovalca in te potem zavrti,katapultira,kot,da bi se z vso močjo zaletel v njega. Saj nekako je dejansko v real racing-u tako,ampak tukaj je malce pretirano in bodo tudi to morali popraviti.
Zaključek: Simulacija AC ima velik potencial in je diamant,ki ga je potrebno še malce pobrusiti,da bo zasijal v vsej svoji lepoti. Konec koncev je igra v fazi Early Access. Se pa vidi,da se ekipa Kunos zelo trudi in nas poslušajo,upoštevajo napotke in sproti popravljajo napake. Tudi na forumu dobiš občutek,da jim ni vseeno in se zelo trudijo ugoditi večini uporabnikom,kar pa je za tako majhno ekipo ljudi pravi pekel,saj je na forumu registriranih 31.000 ljudi. Vsaka čast ekipi razvijalcev,saj ko bo igra izšla kot končna verzija bo le ta (je že) zelo velika konkurenca iRacingu,rF2,...
Kar se tiče MP je super zadeva,čeprav imajo kar nekaj težav z net kodo,obremenjenostjo procesorja,sploh pa veliko testerjev javlja CPU obremenjenost po zadnjem popravku,torej 0.9.9. Tudi UI bo potreben manjših(ali večjih) popravkov,kot je recimo slajder v meniju za nastavljanje dirkalnika. Ta slajder je zelo moteč in ti vzame kar nekaj časa,kar bi lahko lepo rešili z ikonami,ki so vse na istem pladnju in pregledne(rF2). V MP manjka možnost "kick button",da boš lahko odslovil nekoga,ki si ne zasluži biti na tvojem serverju. Morda tudi možnost,da se nekdo,ki ima prevelik ping ne more udeležiti dirke oz.mu bo preprečena udeležba na serverju,ker z visokim pingom dejansko samo ovira potek dirke. Morda manjka možnost ON/OFF gumb za možnost izklopa booking-a. Sicer zadeva kar funkcionira,ampak za naključno dirko,kjer je server odklenjen in si želimo le na hitro odpeljati race vikend je pa moteč,sploh,če moraš čakati dalj časa. Tudi v ligah oz prvenstvih je moteče,če se booking začne 8:30 in če ne osvežuješ serverja se zna zgoditi,da ko booking poteče še vam vedno odšteva in ste dejansko zamudili dirko in z tem tudi morebitne točke v prvenstvu. Smo že odpeljali nekaj testnih dirk za prihajajoče GT prvenstvo in smo dobili neko realno sliko fizike v MP. Manjka recimo zelo pomemben dejavnik zaveterje,ki ga trenutno ni in upam,da bo prišel z 1.0 verzijo. Tudi boxi bodo menda po verziji 1.0(torej 1x v prihodnosti). Kdor zna vozit in si želi dirkati kolo ob kolesu ve,da je zelo moteče,če se malenkost dotakneš sotekmovalca in te potem zavrti,katapultira,kot,da bi se z vso močjo zaletel v njega. Saj nekako je dejansko v real racing-u tako,ampak tukaj je malce pretirano in bodo tudi to morali popraviti.
Zaključek: Simulacija AC ima velik potencial in je diamant,ki ga je potrebno še malce pobrusiti,da bo zasijal v vsej svoji lepoti. Konec koncev je igra v fazi Early Access. Se pa vidi,da se ekipa Kunos zelo trudi in nas poslušajo,upoštevajo napotke in sproti popravljajo napake. Tudi na forumu dobiš občutek,da jim ni vseeno in se zelo trudijo ugoditi večini uporabnikom,kar pa je za tako majhno ekipo ljudi pravi pekel,saj je na forumu registriranih 31.000 ljudi. Vsaka čast ekipi razvijalcev,saj ko bo igra izšla kot končna verzija bo le ta (je že) zelo velika konkurenca iRacingu,rF2,...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Seljak ()
Seljak ::
To velja za vse MP igre, čim je večje število nasprotnikov na sliki rabiš pravi CPU.
Ja,že,ampak največja CPU obremenjenost bi se naj čutila v SP,kjer mora CPU mleti podatke za vsa vozila,za vse nastavitve,fiziko,... in kdor je probal SP in nato MP je videl dejansko razliko. V SP z več kot 15 vozili na štartu in pred prvim ovinkom je bil CPU tako obremenjen,da je ponavadi igra zablokirala,pa čeprav si imel hud procesor,rame,grafiko. V MP z 24 avtomobili pa nobenih problemov(razen sedaj ko veliko ljudi poroča o 100% obremenjenosti CPU z novim popravkom 0.9.9) Amapk tudi to bodo porihtali.
ABX ::
Glej na število nasprotnikov v MP kot AI v SP, čeprav ni 1:1, obremeni CPU.
Je pa itak vedno možno da kak popravek dela kako štalo.
Zdaj sem malo gledal CPU v igri in je dejansko na skoraj 100%, čeprav na FPS-ji na srečo se mi ne pozna, čudno.
Je pa itak vedno možno da kak popravek dela kako štalo.
Zdaj sem malo gledal CPU v igri in je dejansko na skoraj 100%, čeprav na FPS-ji na srečo se mi ne pozna, čudno.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
Seljak ::
Sedaj smo furali 15 krogov dirko na sloracingu in nobenih problemov. Vsi smo srečno prispeli na cilj Edino,kar je še ful moteče so rahli dotiki,ki se ponavadi končajo v pesku.
ABX ::
Jap, collision morajo še uredit. Je pa to vedno problem.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Buggy ::
ekola patch 0.10...fantje resnicno upostevajo opazanja ter zelje communityja
0.10
- SERVER UPDATED : using a new protocol, please update your servers
- Chat anti-flood
- Anti-cheating system implemented
- Kick user, Restart session, Skip session voting system implemented
- Chat python functions exposed
- Multiplayer Collisions improvements
- Some CPU performance improvements
- UI improvements
- Race control panel in pits menu
- AI Fixes
- Added "display recently joined servers" filter to server list
- Default launcher theme: extra sanitization for URI-unfriendly characters in content folder paths
BTW: je kdo ze preizkusil custum mapo Joux Plane
0.10
- SERVER UPDATED : using a new protocol, please update your servers
- Chat anti-flood
- Anti-cheating system implemented
- Kick user, Restart session, Skip session voting system implemented
- Chat python functions exposed
- Multiplayer Collisions improvements
- Some CPU performance improvements
- UI improvements
- Race control panel in pits menu
- AI Fixes
- Added "display recently joined servers" filter to server list
- Default launcher theme: extra sanitization for URI-unfriendly characters in content folder paths
BTW: je kdo ze preizkusil custum mapo Joux Plane
Seljak ::
Joux Plane sem poskusil takoj ko je izšla verzija za AC. Je zelo tricky proga in moraš res paziti,ker lahko kaj hitro zapelješ v prepad. Je pa tudi šlajfa dobra za AC,sploh pa od Snoopy-ja verzija 0.6.2.
Buddah ::
Rabim malo pomoči. Kolega me je prosil, da mu sestavim PC za asseto corsa pri čemur je izpostavil željo po igranju na treh monitorjih. Katera grafična oz.set grafičnih bi bil najbolj primeren za to? Sicer pa potrebuje quad core+6-8gb rama afaik ane?
Buggy ::
ce bodo to 1080p monitorji bo kaksna R9 290 z boljsim hlajenje (WF3) kar ustrezna, nikakor pa namemensko za ta spil ne delaj SLI oz CF setupa, ker so (zaenkrat) kar dolgo casa ze (patchi in driverji) problemi s trganjem tekstur (vsaj pri meni).
Buddah ::
Če po pravici povem nisem še nikdar poizkusil z SLI/CF tako, da se tega sigurno nebi loteval glede na to, da bo PC pri prijatelju. Pa še eno vprašanje...je res da imajo nvidia gpu-ji neke probleme z asseto corsa? Prebiram forume pa se mi zdi, da več ljudi priporoča ATI.
ABX ::
Rabim malo pomoči. Kolega me je prosil, da mu sestavim PC za asseto corsa pri čemur je izpostavil željo po igranju na treh monitorjih. Katera grafična oz.set grafičnih bi bil najbolj primeren za to? Sicer pa potrebuje quad core+6-8gb rama afaik ane?
Ne kupovat nič dokler ne vidiš kak benchmark in trenutno jih ni.
Na blef bi rekel i5 4560k in 770/290 v SLI/Crossfire.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
dottor ::
DObrih 17€ je zdej na steamu in sem ga uzel. Dokler ne zberem financ za G25 ali G27 bom igral na gamepad.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
Seljak ::
DObrih 17€ je zdej na steamu in sem ga uzel. Dokler ne zberem financ za G25 ali G27 bom igral na gamepad.
Zelo lepo ohranjen volan dobiš tukaj . Mene začne kar glava boleti,ko vidim na serverju folk,ki igra simulacijo z gamepadom,ampak,razumem,da nekateri nimajo za volan. Ožitek bo definitivno boljši z volanom,pa čeprav bo to recimo MOMO ali pa kateri nižjega cenovnega razreda
Seljak ::
Rabim malo pomoči. Kolega me je prosil, da mu sestavim PC za asseto corsa pri čemur je izpostavil željo po igranju na treh monitorjih. Katera grafična oz.set grafičnih bi bil najbolj primeren za to? Sicer pa potrebuje quad core+6-8gb rama afaik ane?
Za tri monitorje obvezno dve r9 xxx grafični,ker drugače bo velik frame drop. Procesor naj bo 4,6 ali pa 8 jederni odvisno od firme in verjemi igra je zelo požrešna in ni fajn ko frejmi dropajo. Seveda,naj bo tudi Rama dovolj,vsaj 6GB DDR3. Jaz z mojo konfiguracijo sicer poganjam na max nastavitvah ampak z enim zaslonom in se včasih zgodi pri singl racingu(nad 10 vozil),da frejmi padejo,ampak je potrebno napisati,da igra še ni dokončana in ravno delajo na neki "hudi" optimizaciji grafike.
dottor ::
Bomo zbrali teh 150€ pa šli pogledat stvar. Dejansko je pol cene novega...
Sem pa ugotovil da tudi v AC imam tudi problem s CFjem. Nekatere teksture utripajo, ko CF ugasnem dela normalno
Isto mi dela tudi Skyrim in Race 07.
Sem pa ugotovil da tudi v AC imam tudi problem s CFjem. Nekatere teksture utripajo, ko CF ugasnem dela normalno
Isto mi dela tudi Skyrim in Race 07.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
Buddah ::
@benji
6-8jedrni procesor? Pa ne misliš seveda Xeona ipd? Še i7 imajo po 4jedra+multithreading...
6-8jedrni procesor? Pa ne misliš seveda Xeona ipd? Še i7 imajo po 4jedra+multithreading...
Trupl0 ::
Kupil zdaj na Steamu ( summer sale ) pa me zanima ali ima kdo podobne težave z nastavitvijo volana.
Imam Fanatec Porsche 911 GT3 RS V2 skupaj s Sportclub pedalkam od Fanateca.
Težava je v tem, da sem po mučnih nastavitvah remappinga gumbov na volan se spravil v igro in ne deluje v redu.
Ko pohodim plin je občutek tak, da nekaj nazaj drži.
Ni pospeškov itd.
Mogoče kaj narobe nastavil :S
Imam Fanatec Porsche 911 GT3 RS V2 skupaj s Sportclub pedalkam od Fanateca.
Težava je v tem, da sem po mučnih nastavitvah remappinga gumbov na volan se spravil v igro in ne deluje v redu.
Ko pohodim plin je občutek tak, da nekaj nazaj drži.
Ni pospeškov itd.
Mogoče kaj narobe nastavil :S
If you are going through Hell, keep going !
Buggy ::
Kupil zdaj na Steamu ( summer sale ) pa me zanima ali ima kdo podobne težave z nastavitvijo volana.
Imam Fanatec Porsche 911 GT3 RS V2 skupaj s Sportclub pedalkam od Fanateca.
Težava je v tem, da sem po mučnih nastavitvah remappinga gumbov na volan se spravil v igro in ne deluje v redu.
Ko pohodim plin je občutek tak, da nekaj nazaj drži.
Ni pospeškov itd.
Mogoče kaj narobe nastavil :S
si ze uredil? Jaz imam isti volan le stopalke imam od Logitech G25 prikljucene direkt v volan preko PS2. Tezav nimam, bi pa rekel da poglej in naredi kalibracijo se v driverjih za same stopalke, saj se tvoje menda nastavlja loceno od volana. Kaj pa ti prikazejo slider bari v igri za stopalke...pridejo do konca, ce jih pohodis?
Sriple Tix ::
URD team, ki ga vodi naš Aleš Ogrinc, je izdal Corvette C6R in če je enak model kot za rFactor2, potem je GTE/ALMS specifikacije. Po nekaj krogih v Silverstonu lahko rečem, da sem se iz rF2 presedel v AC, kjer je delovno okolje skoraj povsem enako, kar je lahko samo navdušujoče in komaj čakam, da izdajo celoten GTE mod.
Končno GT avto v AC, ki ga vozim z resničnim užitkom.
http://www.assettocorsa.net/forum/index...
Končno GT avto v AC, ki ga vozim z resničnim užitkom.
http://www.assettocorsa.net/forum/index...
Seljak ::
Tega moda sem tudi jaz zelo vesel. Sicer je še beta,kar se tudi pozna,ampak že sedaj je vrhunski. Morda še dodelajo fiziko oz.predvsem FFB je malenkost mlahav in tudi zvok prestavljanja na vzdol je potrebno dodelati,pa tudi digitalni števec ga malce biksa ampak to so malenkosti. Na šlajfi sem po dveh krogih postavil soliden čas 7:12:xxx,ampak se da še dosti bolje peljati.
bajsibajsi ::
bajsibajsi ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Project Cars (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Igre | 44770 (6972) | oo7 |
» | Sim Racing Slo-Tech KotičekOddelek: Igre | 3611 (1132) | globoko grlo |
» | Forza Horizon 3 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 15033 (3507) | Horas |
» | DiRT Rally (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Igre | 43373 (22389) | vostok_1 |
» | Začetnik (igračarski) bi vozil avtoOddelek: Igre | 4603 (3440) | Buggy |