» »

Je kaznivo prilagajanje kilometrov?

Je kaznivo prilagajanje kilometrov?

Temo vidijo: vsi
1
2
3

mat xxl ::

Hvala bogu, da so sedaj ob vsakem tehničnem začeli pregledovati prevožene km in jih vpisovati v bazo, tako da goljufi, sedaj bo precej več dela, in preglednik je tudi povedal, da vozilo, ki ima manj km, kot je imelo avtomatsko pade na tehničnem.

B-Stard ::

Vsak tehnični se števec zarola nazaj kaj pa potem?

Mehmed ::

RejZoR je izjavil:

Če bi servisem nalagali enormne globe zaradi ponarejanja listin (ponarejena servisna knjiga to vsekakor je) bi se to manj delalo oz sploh ne.


Kaksne globe? Sej ponarejanje pa goljufija sta kazniva dejanja, niso to neki banalni prekrski.
Tudi ni problem v tem, da bi bila predpisana kazen mejhna. Problem je ker folk ne prijavlja dovolj.

Zakaj ne prijavljajo pa ne vem. Verjetno mislijo, da je na njih da dokazujejo vse pa da iz tega ne bo nic.

tripsy je izjavil:


Na policiji ti tega ne bojo delal, če ne bojo dobil odredbo z strani sodišča. Kar pomeni, da se bo zadeva vlekla v nedogled.

Ti ne rabis dokazov za neki prijavit. In tudi ce jim dostavis neke jih je spet treba preverit, tko da nisi neki skrajsu vseskupi.

En primer kjer bi lahko sodišče kaznovalo prodajalca je v primeru, da je on orginalen lastnik vozila in je bilo ugotovljeno, da je prodal vozilo. Ker pač ni bilo drugega lastnika, je lahko le orginalen lastnik kilometre zavrtel nazaj. In spet more kupec dokazat nekako, da jih ni on zavrtel nazaj.

Ne. Zakaj bi moral kupec karkoli dokazovat? Od kje ti ta ideja?
Policija pa tozilstvo dokazujeta da je ta in ta naredil to in to. Ne bos ti dokazoval da necesa nisi naredu. Svasta res.

šernk ::

B-Stard je izjavil:

Vsak tehnični se števec zarola nazaj kaj pa potem?


ker je to ravno dve sekundi dela ane? Tistemu ki se ljubi 1x letno vrtet kilometre nazaj, zato da bo njegov avto na koncu vreden 500€ več si tistih 500€ že skoraj zasluži z delom >:D
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

LJ4L ::

Ko sem prebral tole temo sem si mislil nekaj v stilu: A eni kupujejo avte pri Veselinović: odkup in prodaja avtov, zlata, starega železa ipd. SP? No, eni očitno. Fake servisna knjiga IN pogodba? Menjava armaturne staremu cliotu, ki bi ga prodal za max 1500? Resno?
LP from LJ

AndrejO ::

No, vse to prerekanje se bo tudi v Sloveniji počasi zaključilo. V tem trenutku je kazniva samo goljufija ali poskus goljufije, če nekdo namenoma prodaja vozilo s prevertenimi kilometri tako, da tega podatka kupcu ne razkrije. Samo spreminjanje vrednosti v števcu v tem trenutki ni prepovedano in ne predstavlja niti prekrška.

Prva sprememba, ki je nekatere goljufe že zadela v živo, je ta, da se po novem v Sloveniji pri vsakem tehničnem pregledu beleži tudi število kilometrov. To je sicer nekaj, kar lahko posameznik izigrava, ne morejo pa tega enostavno izigrati posredniki. Po lokalnem ustnem izročilu pa so ti tisti, ki to največ počno. Torej bo že to rešilo velik del težav.

Po tej spremembi po največja težava ostala še pri uvoženih vozilih. Ko pa bodo na nivoju EU potrjena in v posamezne članice prenešena tudi nova določila, ki urejajo preverjanje tehnične ustreznosti, pa se bo tudi ta luknja v veliki meri zaprla. Ko bodo podatki o kilometrih postali znani tudi v Italiji in Nemčiji bo večina trga, iz katerega se uvaža rabljena vozila v Slovenijo, omogočila dostop do zgodovine vozila in s tem tudi do zgodovine kilometrov.

http://www.europarl.europa.eu/pdfs/news...

šernk ::

http://www.zurnal24.si/stevec-vrtenje-k...

počasi se premika...ampak prepočasi.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

tripsy ::

Mehmed je izjavil:

RejZoR je izjavil:

Če bi servisem nalagali enormne globe zaradi ponarejanja listin (ponarejena servisna knjiga to vsekakor je) bi se to manj delalo oz sploh ne.


Kaksne globe? Sej ponarejanje pa goljufija sta kazniva dejanja, niso to neki banalni prekrski.
Tudi ni problem v tem, da bi bila predpisana kazen mejhna. Problem je ker folk ne prijavlja dovolj.

Zakaj ne prijavljajo pa ne vem. Verjetno mislijo, da je na njih da dokazujejo vse pa da iz tega ne bo nic.

tripsy je izjavil:


Na policiji ti tega ne bojo delal, če ne bojo dobil odredbo z strani sodišča. Kar pomeni, da se bo zadeva vlekla v nedogled.

Ti ne rabis dokazov za neki prijavit. In tudi ce jim dostavis neke jih je spet treba preverit, tko da nisi neki skrajsu vseskupi.

En primer kjer bi lahko sodišče kaznovalo prodajalca je v primeru, da je on orginalen lastnik vozila in je bilo ugotovljeno, da je prodal vozilo. Ker pač ni bilo drugega lastnika, je lahko le orginalen lastnik kilometre zavrtel nazaj. In spet more kupec dokazat nekako, da jih ni on zavrtel nazaj.

Ne. Zakaj bi moral kupec karkoli dokazovat? Od kje ti ta ideja?
Policija pa tozilstvo dokazujeta da je ta in ta naredil to in to. Ne bos ti dokazoval da necesa nisi naredu. Svasta res.



Ne nucaš dokazov, da nekaj prijaviš ampak če boš hotu v sodni postopek boš mogel imet tehtni razlog drugače ti bojo tožbo zavrnal. Kot kupec boš moral dokazovati, to ni primer kjer država toži osebo ampak ena oseba toži drugo. Tako, da neboš mogel, kar prikorakati v dvorano z željo za tožbo in ti bo ta kar odobrena sploh pa če misliš, da boš vso to preverjanje dobil na račun države.

In ne policija in tožilstvo nebosta dokazovala nič v tvoji tožbi ti boš moral imeti odvetnika, ki te bo zastopal če boš želel tožbo izpeljati. In ti boš moral priskrbeti vsaj nek dokaz-argument, da bo sodnik smatral tožbo veljavno in ti je nebo zavrgel.

Če bi sistem bil tako enostaven, kot si omenil, bi vsak po nakupu avta prvo vložil tožbo, da si povrne $$$. Prodajalec je nedolžen, dokler ne dokažeš, da je kriv. Govorim iz osebnih izkušenj ni se šlo za zavrtene kilometre ampak zaradi uvoza vozila ampak taka je pač situacija. Jaz sem bil oguljofan pa sem moral vse sam dokazovati policija-sodišče niso ničesar namesto mene dokazovali.

Mehmed ::

Malce mesas postopke. Ce bi ga civilno tozil za skodo, ker me je ogoljufal, potem ja, bi rabil odvetnika pa dokazovat. Jaz proti njemu pac.
Ce ga prijavim policiji, ker goljufija je pac kazniva, pa ne rabim odvetnika pa dokazovat stvari. Ker ga ne preganjam jaz ampak drzava. Pri civilni tozbi moram poganjat kolo, pri kazenskem postopku ga samo zazenem pa ga drugi gonijo naprej.

tripsy ::

Mehmed je izjavil:

Malce mesas postopke. Ce bi ga civilno tozil za skodo, ker me je ogoljufal, potem ja, bi rabil odvetnika pa dokazovat. Jaz proti njemu pac.
Ce ga prijavim policiji, ker goljufija je pac kazniva, pa ne rabim odvetnika pa dokazovat stvari. Ker ga ne preganjam jaz ampak drzava. Pri civilni tozbi moram poganjat kolo, pri kazenskem postopku ga samo zazenem pa ga drugi gonijo naprej.



To pa ja ampak verjetnost, da bo sla policija to preiskovat. Nevem nebi reku.

šernk ::

To pa ja ampak verjetnost, da bo sla policija to preiskovat. Nevem nebi reku.


a ni njihova uradna dolžnost da preiskujejo prijavo?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

eric_cartman ::

šernk je izjavil:

To pa ja ampak verjetnost, da bo sla policija to preiskovat. Nevem nebi reku.


a ni njihova uradna dolžnost da preiskujejo prijavo?


Problem je že to, ker verjetno letno dobijo na stotine takšnih prijav. Večino od teh se potem znajde pod kakšnim kupom zaprašenih dokumentov.

Zdaj pa ne vem točno kako se pravna podlaga razlikuje v tem ali ti avto s prevrtenimi km prodaja nek posrednik, ki ima neko posredniško prodajo ali pa ti tak avto proda fizična oseba.

Vendar se v obeh primerih lahko prodajalci zagovarjajo na tak način, da jim je bil avto s prevrtenimi km prodan že njim.

St235 ::

seveda je, vprašanje je samo ali je zadosten sum, da s tem začnejo. Zgolj to, da se ti zdi da ima tvoj avto prevrnete kilometre seveda ni dovolj. To, da pa so podatki v servisni knjigi drugačni od podatkov pooblaščenega servisa pa je druga zgodba.

seveda še vedno ostane vprašanje, ali je mogoče dokazat, da je bil prodajalec tisti, ki je prevrtel kilometre. Samo pogosto to ni tako velik problem kot se sliši, ker se v tujini ravno v izogib temu v kupoprodajne pogosbe pišejo kilometri ob prodaji. In če je Mujo kupil avto kjer v pogodbi piše 300k kilometrov prodaja ga pa z 100k potem bolj težko trdi, da o tem ne ve nič. Ravno tako se za pravne osebe privzema, da o svoji dejavnost vedo več kot povprečna oseba.

Zdaj pa ne vem točno kako se pravna podlaga razlikuje v tem ali ti avto s prevrtenimi km prodaja nek posrednik, ki ima neko posredniško prodajo ali pa ti tak avto proda fizična oseba.


razlika je v tem, da pravno osebo zaezuje tudi zakon o varstvu potrošnikov in v tem, da se pravna oseba težje zagovarja na to, da je nekaj spregledala.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

;-) ::

Obremenjujete se z kilometri, ki sploh ne povejo NIC o stanju vozila.

šernk ::

Seveda povedo. Ali ima avto 130k km ali 200k km je precej razlike v izrabljenosti potrošnega materiala.

pri avtu s 130k km lahko pričakuješ velik servis in nato vožnja naslednjih 50k brez posegov. avto z 200k km je pa nekje na polovici življenje dobe, potrošni material je pa bolj kot ne na koncu življenske dobe in kupiš avto z drugačnimi pričakovanji.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

solatko ::

šernk - Razlika v kilometrih je važna, kadar kupuješ avto v SLO, kjer se nekaj 10kkm hudičevo pozna na amortizerjih, končnikih in ostalih delih, ki se srečujejo z odličnim stanjem naših cest.

Če kupiš avto iz Nemčije in drugih razvitih držav, se 50kkm ne pozna skoraj nič. Kolega je kupil Lexus-a iz Nemčije z realnimi 250kkm, pa je izgledal, kot da je včeraj zapustil trgovino. Pri Lekšetu v Domžalah so mu povedali, da je v boljšem stanju, kot pri nas ob 100k.
Zraven je dobil tudi 12mesečno garancijo, na vse gibljive dele (razen gum seveda). Garancijo lahko uveljavi v SLO.
Delo krepa človeka

LeQuack ::

Aja mogoče potem zato previjejo nazaj kilometre uvoženim avtom, ker so v bolšjem stanju, ne zato, da bi si pridobili premoženjsko korist?
Quack !

solatko ::

Zato, ker so po EUROTAX-u vredni več in jih tudi dražje prodajajo. V državah iz katerih uvažajo, imajo to raboto v KZ in se takega prodajalca ob ugotovitvi, takoj obtoži namena goljufije. Ker gre za večje zneske od male goljufije, se take rabote, uradni prodajalci rabljenih vozil ne grejo. Te trgovce uporabljajo tudi zavarovalnice v primeru zamenjave poškodovnega vozila z drugim, enakim ali boljšim (pri nas zavarovalnice še nimajo te možnosti, razen pri čisto novih vozilih, pa še tam popušiš vse davke).

Trgovec, ki bi se posluževal takih dejanj, bi avtomatično izgubil dovoljenje za prodajo rabljenih vozil.
Delo krepa človeka

šernk ::

To je res, da je povprečen avto iz uvoza z 300k km bolje ohranjen kot pri nas z 100k km. Sam problem nastane ker ti za teh 300k km ne veš.

recimo precej avtov namesto zobatega jermena uporablja verigo, slednjo je pa priporočljivo menjat pri 250.000km in še se najdejo stvari.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

solatko ::

šernk - Vsak namen goljufije je kazniv, vendar je pri takih poslih, problem, saj lastniki niso vel čas lastništva obvezani vozit avto na pooblaščen servis, kjer bi se vsa dogajanja z vozilom belžila na enem mestu, še več, pri nas so pooblaščeni servisi, pripravljeni sodelovati v goljufanju bodočih lastnikov, za dodaten zaslužek.

Avto, ki je uvožen, ima po navadi zelo znano zgodovino na računalniku in hitro se da ugotoviti, koliko je uvoznik, vozilo popravil - se zapelješ do servisa v A in boš dobil popolnoma realne km. V tujini se vozil visokega razreda, niti slučajno ne servisira v domačih delavnicah. Poslovna vozila delajo cca 100kkm letno, če pa je vozilo kakšne osebe, ki večinoma uporablja službeno vozilo pa so kilometri okoli 10-15kkm. Taka vozila se prodajajo v krogu znancev in do dealerjev sploh ne pridejo.

Seveda pride preverjanje dogajanja z avtom v tujini preko 100€, vendar se strošek v vsakem primeru splača, če so realni, vemo v kakšnem stanju je vozilo, če jih je občutno manj, pa dobimo osnovo za hebat prodajalca-uvoznika. To je stvarna napaka, zaradi katere lahko odstopimo od pogodbe, prodajalec pa mora vrniti denar.
Delo krepa človeka

Mehmed ::

solatko je izjavil:

V državah iz katerih uvažajo, imajo to raboto v KZ in se takega prodajalca ob ugotovitvi, takoj obtoži namena goljufije.


Newsflash: Tudi pri nas je goljufija v kazenskem zakoniku.
Isci pod goljufija.

solatko ::

Mehmed - Prevrtavanje kilometercagerja ni navedeno med možnimi goljufijami. Bi bilo potrebno uporabit drug zakon, da se dokaže namen goljufije, potem bi pa kazenska prijava šla skoz.
Dokazat namen je pa hudo problematična zadeva.
Lahko pa se uporabi stvarno napako, če dejansko ugotoviš na nekem uradnem servisu, da km niso realni.
Delo krepa človeka

darkolord ::

V definicijo goljufije IMO paše ko ata na mamo:
(1) Kdor, zato da bi sebi ali komu drugemu pridobil protipravno premoženjsko korist, spravi koga z lažnivim prikazovanjem ali prikrivanjem dejanskih okoliščin v zmoto ali ga pusti v zmoti in ga s tem zapelje, da ta v škodo svojega ali tujega premoženja kaj stori ali opusti, se kaznuje z zaporom do treh let.

Zgodovina sprememb…

solatko ::

darkolord - Ja, samo kako boš dokazal namen in pridobitev koristi?
Stvarna napaka je boljša, dobiš nazaj svoj denar in se s kreteni ne ukvarjaš več, še kaka novo odprta tema na avto forumih in si naredil vse.

Saj je cilj dosežen, ko se kupci pričnejo izogibat goljufa.
Delo krepa človeka

Mehmed ::

solatko je izjavil:

Mehmed - Prevrtavanje kilometercagerja ni navedeno med možnimi goljufijami.
Ni. Prodaja avta s prevrtenimi kilometri, da bi tako zasluzil vec pa je. Ti njega ne ovajas, ker je vrtel stevec. Ovajas ga, ker ti je prodal avto s prevrtenim stevcem kot pravim.

Bi bilo potrebno uporabit drug zakon, da se dokaže namen goljufije, potem bi pa kazenska prijava šla skoz.
Kaj naj bi to pomenilo je samo tebi jasno.

Dokazat namen je pa hudo problematična zadeva.
Niti ne, predvsem ga pa ni treba meni dokazovat, zato je cist brezpredmetno kok je al pa ni zahtevno.

Lahko pa se uporabi stvarno napako, če dejansko ugotoviš na nekem uradnem servisu, da km niso realni.
Ce je tvoj cilj dobiti denar nazaj ne pa kaznovati goljufa vsekakor.

solatko je izjavil:



Saj je cilj dosežen, ko se kupci pričnejo izogibat goljufa.
Ce so med njim in kupci resetke bo ravno tako dosezen.

solatko ::

Mehmed - Koliko goljufov sedi, ker jim je bil dokazan namen, se ti ne zdi, da bi v tej situaciji, kot je v SLO, morali bit aresti bolj polni kot so.
Predvsem moraš preko obligacijskega zakona dokazat, da ti je dotični prodal avto s prevrtenimi km, potem pa moraš dokazat, da je to naredil namerno.
V bistvu bi moral dokazat, da je avto z ogromno km kupil namerno, da je računal s tem, da bo ob vrtenju nazaj zadosti profitiral. Namen, naklep nekoga je v takih primerih izredno težko dokazat. To je enako, kot da ti proda avto, ki čez nekaj sto km, zahteva generalno, saj so bile okvare skrite z aditivi.
Kako boš to dokazal ravno prodajalcu.

Pri ugotovitvi goljufije, uveljaviš stvarno napako in bedwill v forume.
Delo krepa človeka

;-) ::

šernk je izjavil:

Seveda povedo. Ali ima avto 130k km ali 200k km je precej razlike v izrabljenosti potrošnega materiala.

pri avtu s 130k km lahko pričakuješ velik servis in nato vožnja naslednjih 50k brez posegov. avto z 200k km je pa nekje na polovici življenje dobe, potrošni material je pa bolj kot ne na koncu življenske dobe in kupiš avto z drugačnimi pričakovanji.

Daj mi avto v roke z 100.000 pa ti ga v tednu iztrosim za 300.000, kako vezo bo pol mel km na stevcu?

Mehmed ::

solatko je izjavil:


Predvsem moraš preko obligacijskega zakona dokazat, da ti je dotični prodal avto s prevrtenimi km, potem pa moraš dokazat, da je to naredil namerno.


Se enkrat, ce ga tozis za svoj denar nazaj.
Ce ga prijavis zaradi goljufije policiji, ga pa preganja drzava, dokazovanje ni na tebi ampak na njih.

Zakaj jih ni vec v zaporu? Mogoce zato, ker le ena od teh moznosti pelje v zapor, ljudje kot ti pa zagovarjajo drugo kot edino pravo.

solatko ::

Če daš prijavo na policijo, do končanega postopka ostaneš tako brez avta, kot brez denarja. Bi ti šel prijavljat ali bi uveljavljal stvarno napako?

Postopki lahko trajajo leta.
Delo krepa človeka

Mehmed ::

Se pravi, ce prijavim na policijo, ostanem brez denarja brez katerega sem ze sedaj? A mi ga vrnejo pa se enkrat vzamejo?
A ce uveljavljam stvarno napako, akopak gre za goljufijo, dobim zagotovo denar nazaj? Ali ga samo ne izgubim dvakrat pa je zato to boljsa moznost? A civilna tozba izkljucuje kazenski postopek?

Retoricna vprasanja, nocem vedet kaj ti gre po glavi.

solatko ::

Mehmed - Postopek pri stvarni napaki (kar popravljeni km vsekakor je) verjetno poznaš, po ugotovitvi, da gre za napako, sporočiš prodajalcu, da zahtevaš drugo vozilo, ki bo v skladu s pričakovanji in obljubami, ali vračilo denarja.
Trgovec ima določen čas za odgovor in določen čas, da ob pozitivnem odgovoru, uresniči tisto, kar mu nalaga zakon. Če zavrne, je na tebi, da dokažeš stvarno napako - računalniški test dejanskih km je dovolj.
Obiščeš tržno inšpekcijo in oni uredijo dalje.

Pri obdolžitvi goljufije, ravno tako zadostuje računalniški izpis, poblaščenega servisa (organ bo tako pridobil verodostojne podatke od proizvajalca, kjer se zbirajo določeni podatki), potem pa je na tožilstvu, da dokažejo namen goljufije in sprožijo kazenski postopek.
Tvoje vozilo je v tem primeru dokazno gradivo in ti ga država, do končanega postopka odvzame.
Ker prodajalec ni dobil vozila, si tudi vračilo kupnine lahko, do konca postopka, samo misliš. Seveda pripadajo vse obresti, ne vem če zamudne ali samo na vezano vlogo, to bi ti kak pravnik lepše razložil.
Po končanem postopku, dobiš nazaj vozilo + nekaj let dodatka (znižana vrednost), potem pa sledi civilna tožba, za vračilo denarja.
Če bo bivši trgovec še imel denar, lahko vračilo z obrestmi pričakuješ v 8-ih letih +.

Sedaj pa se odloči, če je pričakovano sedenje goljufa v zaporu, vredno vse zajebancije.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

Mehmed ::

solatko je izjavil:


Sedaj pa se odloči, če je pričakovano sedenje goljufa v zaporu, vredno vse zajebancije.


Kar si zamolcal je to, da zakon o kazenskem postopku predvideva moznost, da ti potrebujes ta avto in ti ga vrne pred koncem postopka.
Ne poves tudi, da lahko uveljavljas premozenjskopravni zahtevek v tem postopku.

Se pravi prijavis, preganja ga drzava, vmes imas avto, ko ga obsodijo lahko dobis se denar istocasno.
Ja res veliko zajebancije napram trzni inspekciji ali pa civilni tozbi, kjer je dokazovanje na tebi, ob uspehu pa dobis kvecjemu denar nazaj, on pa lepo nateguje ljudi naprej.


Meni je jasno, da je ni stvari, ki si je ti ne bi izmislil, da bi imel nekoga s katerim bi se razpravljal v nedogled. Tukaj pisem zato, ker je taka tema, ki je dost ljudi ne razume najbolje. Da ne bo samo tvoje mnenje not.
Zdej imajo se drug pogled, ce se odlocijo slediti tebi jim zelim veliko srece. Vsaka sola nekaj stane.

solatko ::

Mehmed - Niti pod slučajno ne boš dobil edini dokazni material v uporabo, pred koncem postopka. Predvideva možnost, če je dokaznega gradiva dovolj, v tem primeru je to samo vozilo.
Sedaj pa še razloži, kako bo država dokazovala goljufijo obrambi obdolženca, če se bo dokazno gradivo prevažalo okoli. Si ti normalen?
Me pa poizkušaš prepričat, z zelo močnimi argumenti, ki imajo težo točno 0.

Podaj mi en primer obdovžitve goljufije, pri kateri se dokazno gradivo, prevaža naokoli ali je v osebni uporabi prijavitelja.

To je možno samo pri nepremičninskih goljufijah, pri vseh premičninskih ali finančnih, pa je dokazni material "varno" shranjen. V narekovaj sem dal zato, ker se zgodi, da dokazni material, kljub skrbnemu varstvu, včasih izgine.

Zakoni pri nas dovoljujejo in omogočajo marsikaj, v praksi pa je odvisno od sodelujočih v postopkih.
Delo krepa človeka

shark1 ::

Tole z vpisovanje kilometrov na tehničnih ni najboljša rešitev. Prvi tehnični pregled je šele na 4 leta,v tem času imajo nekateri avtomobili že 250.000 km. Res je problem tik pred tehničnim to prevrtet nazaj...
Tehnični bi moral biti VSAKO leto (vsaj kontrolni pregled podvozja,zavor in luči + vpis kilometrov v bazo).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shark1 ()

dzinks63 ::

Kilometrino letno vpiše tudi zavarovalniški zastopnik pri podaljšanju zavarovanja, tako da se da tudi tam preveriti.

trololo2 ::

shark1 je izjavil:


Tehnični bi moral biti VSAKO leto (vsaj kontrolni pregled podvozja,zavor in luči + vpis kilometrov v bazo).


Pa kaj še, komaj smo se znebili te bedarije pa bi jo nekateri spet uvedli nazaj. Nič drugega kot dodaten strošek 35EUR, pri novih vozilih povsem nepotreben.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: trololo2 ()

Mehmed ::

dzinks63 je izjavil:

Kilometrino letno vpiše tudi zavarovalniški zastopnik pri podaljšanju zavarovanja, tako da se da tudi tam preveriti.


Vpise ze, samo a jo sploh pogleda?

shark1 ::

trololo2 je izjavil:

shark1 je izjavil:


Tehnični bi moral biti VSAKO leto (vsaj kontrolni pregled podvozja,zavor in luči + vpis kilometrov v bazo).


Pa kaj še, komaj smo se znebili te bedarije pa bi jo nekateri spet uvedli nazaj. Nič drugega kot dodaten strošek 35EUR, pri novih vozilih povsem nepotreben.


Ja,razumem,ampak kako bi pa ti potem rešil pošteno vpisovanje kilometrov pri avtomobilih prve 4 leta?

Gregor P ::

... tako da mora uradni serviser, ki tudi odgovarja za brezhibnost vozila (vsaj v času garancije - za kar ga tudi drago plačujemo), hraniti ta podatek za vsakega novega kupca tega vozila (in če je podatek netočen v primeru spora za njega tudi odškodninsko odgovarja); zavarovalnice pa vodijo svojo uradno statistiko naprej (za vsak slučaj, ko pride do spora) ... tisti ki pa že od prvega dne servisira svoje povsem novo vozilo pri domačem avtomehaniku (in ne more izkazati uradne servisne knjižice), pa itak ni vreden zaupanja in je prav vseeno, koliko km ima vozilo (in bodo prvič zares preverili šele na tehničnem pregledu čez štiri leta).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

šernk ::

tisti ki pa že od prvega dne servisira svoje povsem novo vozilo pri domačem avtomehaniku (in ne more izkazati uradne servisne knjižice), pa itak ni vreden zaupanja in je prav vseeno, koliko km ima vozilo (in bodo prvič zares preverili šele na tehničnem pregledu čez štiri leta).


ker so naši servisi tako vredni zaupanja ja :))

pa saj tako ali tako je potrebno vsako leto plačati cestno takso. Takrat se pač v zadevo vpiše še kilometrino in rešeno. Minuto dela bi pobralo, pa če bi bil avto parkiran na drugi strani ulice.

pač državi že 20 let ni v interesu uredit tega področja, na srečo ga urejajo preostali, problem je le še v dostopih do teh podatkov, ker je pač preveč birokracije vmes.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Daniel ::

Uradnim servisom res gre zaupati ja... Mi smo pri pooblaščenem prodajalcu kupili rabljenega Scenica, kao od nekih upokojencev, nekaramboliran, bili bi drugi lastnik etc... Pa mi ni dalo miru in grem gledat v Carfax bazo...
Avto je bil privat uvožen iz Nemčije, menjal je že mislim da 3 lastnike in na koncu sem, ko se je neprestano kvarila klima ugotovil še, da je bil karamboliran in je bil počen hladilnik za plin...

Po njihovem bojda nekaramboliran pomeni, da je avto "trenutno" nekaramboliran.

Toliko o poštenosti "uradnih" prodajalcev.

Gregor P ::

...

Gregor P je izjavil:

(in če je podatek netočen v primeru spora za njega tudi odškodninsko odgovarja)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

trololo2 ::

shark1 je izjavil:


Ja,razumem,ampak kako bi pa ti potem rešil pošteno vpisovanje kilometrov pri avtomobilih prve 4 leta?


Tako da to (prevertenje nazaj) proizvajalci vozil otežijo. Zlorabe bojo jasno še vedno, ampak za vsako ceno se jih pa ne splača več preprečevati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: trololo2 ()

šernk ::

Oteženo je dovolj za Nemčijo, ampak očitno so naši preprodajalci bolj prebrisani od nemških. Problem je izključno v tem, da se zadeve ne ustrezno kaznuje.

pač po čudežu avto iz nemčije do nas ne more izgubit 200k km ali pa od mene do maribora. Da tudi slovenske avte se vrti in mi nikakor ni jasno kako je tak avto potem sploh možno registrirat pri nas.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

solatko ::

V Nemčiji je prilagajanje kolometrov kaznivo dejanje. Turški preprodajalci to uredijo za naše kupce. Vsi avti kupljeni pri uradnih dilerjih v D imajo realne kilometre, vsi so tudi servisirani na uradnih servisih.
Delo krepa človeka

kohoutek111 ::

Jaz pa pravim, da gre pač za ponudbo in povpraševanje. Če je prodajalec dovolj spreten, ali je kupec dovolj naiven, pač se avto proda, lahko tudi s prevrtenimi kilometri. To zame ni nobena zloraba, tudi sam sem se že opekel- ampak kriv sem bil sam. Nihče me ni silil tistega avta kupiti. Sam sem se odločil. prodajalec me ni s pištolo prisilil k nakupu.

Chev ::

Tudi v SLO imaš VAG weltauto, BMW premium selection, Mercedes JS, ... Rabljeni avtomobili servisirani pri pooblaščencu, vpogled v zgodovino servisev in popravil, garancija na vozilo, uvoz po želji iz EU, itd.

Če kupuješ pri privat lastniku, pač pričakuj napake na avtu. Če pri lokalnem dilerju, pa štalo.

kohoutek111 ::

Pa še to... a lahko kdo navede kakšen člen Nemške zakonodaje, ki potrjuje trditve, da je tam (konkretno) kaznivo vrtenje km števcev? Ne vem od kod prepričanje, da so Nemci a -priori ultra pošteni?
nasprotno, ADAC ocenjuje, da je vsaj 30% vozil že imelo zmanipulirane števce (http://www.theaustralian.com.au/news/la...

Torej - ni poštenja, če kdo to misli...

Mavrik ::

kohoutek111 je izjavil:

Jaz pa pravim, da gre pač za ponudbo in povpraševanje. Če je prodajalec dovolj spreten, ali je kupec dovolj naiven, pač se avto proda, lahko tudi s prevrtenimi kilometri. To zame ni nobena zloraba, tudi sam sem se že opekel- ampak kriv sem bil sam. Nihče me ni silil tistega avta kupiti. Sam sem se odločil. prodajalec me ni s pištolo prisilil k nakupu.


A ti to resno zagovarjaš goljufanje? Javno?
The truth is rarely pure and never simple.

Utk ::

kohoutek111 je izjavil:

Pa še to... a lahko kdo navede kakšen člen Nemške zakonodaje, ki potrjuje trditve, da je tam (konkretno) kaznivo vrtenje km števcev? Ne vem od kod prepričanje, da so Nemci a -priori ultra pošteni?
nasprotno, ADAC ocenjuje, da je vsaj 30% vozil že imelo zmanipulirane števce (http://www.theaustralian.com.au/news/la...

Torej - ni poštenja, če kdo to misli...

Ma itak da tega zakona ni. Zakon je podoben kot pri nas. S svojim avtom jaz lahko delam kar hočem. Vrtim števec, ga menjam, ven izruvam (nikjer ne piše, da ga sploh moraš imet), edino pri prodaji ne smeš lagat glede kilometrov. Vsak, ki kupuje avto, naj na pogodbo napiše s kolkimi km ga je kupil pa je stvar rešena. Tudi če čez eno leto ugotovi, da kilometri niso bili pravilni, lahko še zmeraj prodajalca obesi za jajca - šele tu je v Nemčiji zakon malo drugačen kaj se zgodi, pa niti tu najbrž ne veliko.
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Realni kilometri so tu kaj? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8517446 (8013) Arzen28
»

Avtohiša, ki vrti kilometre rabljenim vozilom (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35888059 (57145) hojnikb
»

Prevrteni km na avtu (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6211164 (7173) Kron
»

goljufije z prikazom prevoženih kilometrov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12641375 (36773) imagodei

Več podobnih tem