» »

Je kaznivo prilagajanje kilometrov?

Je kaznivo prilagajanje kilometrov?

Temo vidijo: vsi
«
1
2 3

jalovec09 ::

Recimo dva avta stara 10 let:

1: 150.000km vožen po mestu, zjahan od mestne vožnje a vozen
2: 400.000km vožen AC, zjahan ni, kilometri prevrteni, v odličnem stanju kilometri prevrteni na 150.000km.
  • spremenil: Mavrik ()

B-Stard ::

Ne

Mavrik ::

Če vozilo 2 prodaš stranki in ji rečeš, da je vozilo 150.000km je to jasno goljufija in kot taka kazniva.
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

jalovec09 ::

Lahko podkrepiš s kakšnimi dokazi, členi, zgodbami...?
Menda ima pri nas 3/4 uvoženih avtov prilagojene.

RockyS ::

Zakaj pri pizdi materni bi uporabljal izraz prilagojen? Kaj si ti hodil v šolo s prilagojenim programom, da ti neke osnove niso jasne?

Če ti 100 črncov nategne babo in gre le ta na plastične operacije je ista, kot tista katera je še devica?

Yacked2 ::

Če trdiš da ima avto z dejansko 100 km samo 50 km je to očitno laž ?!? Lagati se pa ne sme!
Korak naprej ni vedno ustrezen...sploh če si na robu prepada!

Mavrik ::

(IANAL)


Goljufija
217. člentt
(1) Kdor z namenom, da bi sebi ali komu drugemu pridobil protipravno premoženjsko korist, spravi koga z lažnivim prikazovanjem ali prikrivanjem dejanskih okoliščin v zmoto ali ga pusti v zmoti in ga s tem zapelje, da ta v škodo svojega ali tujega premoženja kaj stori ali opusti, se kaznuje z zaporom do treh let.

(2) Če je storilec z dejanjem iz prejšnjega odstavka povzročil veliko premoženjsko škodo, se kaznuje z zaporom od enega do osmih let.

(3) Če je z dejanjem iz prvega odstavka tega člena ttPrikaži povzročena majhna premoženjska škoda in je šlo storilcu za to, da pridobi majhno premoženjsko korist, se kaznuje z denarno kaznijo ali z zaporom do enega leta.

(4) Kdor z namenom, da bi drugega oškodoval spravi koga z lažnim prikazovanjem ali prikrivanjem dejanskih okoliščin v zmoto ali ga pusti v zmoti in ga s tem zapelje, da ta v škodo svojega ali tujega premoženja kaj stori ali opusti, se kaznuje z denarno kaznijo ali zaporom do enega leta.
The truth is rarely pure and never simple.

jalovec09 ::

tole bi moral vsakemu prodajalcu pokazat

Zgodovina sprememb…

St235 ::

saj prodajalci za to vedo, samo kaj ko je pri nas preveč ovc, ki tripajo na številko kilometrov, ko jih pa na suho nategnejo si pa muksnit ne upajo.

jalovec09 ::

...in kako bo kupec dokazal, da so kilometri vrteni s pomočjo tehničnega, kjer jih popisujejo, par let nazaj jih niso tud na zavarovalnici sprašujejo o kilometrih.

shinko ::

Točno to, obstaja kakšen način, ki zagotovo potrdi realna kilometre? Koliko je meni znano ne - no vsaj če so kilometre vrteli profiji in ne vaški mehanik v svoji garaži.

jalovec09 ::

Kilometre se ne vrti, ampak prilagaja saj to ni golf 2.

lonz ::

Zato pa se avto kupuje samo z potrjeno servisno knjigo (+računi če se da) in dodatno preverbo stanj na original servisih.
...arrrrrr, shiver me timbers...

Mavrik ::

shinko je izjavil:

Točno to, obstaja kakšen način, ki zagotovo potrdi realna kilometre? Koliko je meni znano ne - no vsaj če so kilometre vrteli profiji in ne vaški mehanik v svoji garaži.


Če je znamka dovolj draga ima načeloma centralno bazo rednih servisov, kjer lahko (recimo da) vidiš kako so rasli kilometri. Če lastnik ni mel cel čas lastništva natega v mislih lahko tam precej stvari ujameš.
The truth is rarely pure and never simple.

shark1 ::

lonz je izjavil:

Zato pa se avto kupuje samo z potrjeno servisno knjigo (+računi če se da) in dodatno preverbo stanj na original servisih.


Tudi to ni zanesljivo,da ima avto res toliko kilometrov...

St235 ::

dovolj, da lahko sprožiš prijavo za KD goljufije.

harmony ::

Kilometri prevrteni gor dol. Tocno ves pri avtomobilu ali so km prevrteni ali ne. Kako? Tako, da najprej izberes znamko in letnik vozila. Potem pa gres gledati tudi tista jajca za katere ves, da ne bi kupil. Zakaj? Zato, da ga vidis v zivo, vidis kaksna je dinamika voznje, vidis ohranjenost od znotraj, masine.

Pregledas kaj je bilo menjano ipd ipd in potem si naredis neko povprecje in se da z lahkoto opazit avtomobil, ki ima 100k ali avtomobil z 300k prevozenih.

Utk ::

Sem videl avto s "60,000" kilometri, ki je bil znucan kot moj z 180. Servisna knjiga je seveda bila, originalna. Čudno mi je bilo samo da je bil 3-4 leta zapored čisto enak žig in podpisano z istim kemikom. Seveda to v avtohiši, ne nekje privat. Ma ne vem...a je res kdo tako neumen, da to kupi? Vsaj malo truda v fejkanje bi pa že lahko vložili no, to je žaljenje pameti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Hayabusa ::

St235 je izjavil:

dovolj, da lahko sprožiš prijavo za KD goljufije.

So bivši lastniki našli svoj avto pri AH/dilerju s -100 k km, dali prijavo na PP in nato vse tiho je bilo.

St235 ::

Hayabusa je izjavil:

St235 je izjavil:

dovolj, da lahko sprožiš prijavo za KD goljufije.

So bivši lastniki našli svoj avto pri AH/dilerju s -100 k km, dali prijavo na PP in nato vse tiho je bilo.


maš kak konkreten primer al samo rekla kazala? Konkretno sem namreč podal podobno prijavo pred cc 5 leti in rezultat je bila kazen s strani TIRS za prodajalca.

mn ::

Hayabusa je izjavil:

St235 je izjavil:

dovolj, da lahko sprožiš prijavo za KD goljufije.

So bivši lastniki našli svoj avto pri AH/dilerju s -100 k km, dali prijavo na PP in nato vse tiho je bilo.


Ker nihče še ni bil ogoljufan. Prijavo bi moral dati morebitni novi lastnik, ki ob nakupu ni vedel realnega stanja kilometrov.

Engineer_ ::

St235 je izjavil:

Hayabusa je izjavil:

St235 je izjavil:

dovolj, da lahko sprožiš prijavo za KD goljufije.

So bivši lastniki našli svoj avto pri AH/dilerju s -100 k km, dali prijavo na PP in nato vse tiho je bilo.


maš kak konkreten primer al samo rekla kazala? Konkretno sem namreč podal podobno prijavo pred cc 5 leti in rezultat je bila kazen s strani TIRS za prodajalca.


in kako si dokazoval kilometre? To, da ti nekaj rečeš, je povsem brez pravne podlage. Tudi to, da v zvezek nakracaš da ima tvoj avto 300.000 km namesto 100.000 kot oglašuje prodajalec je povsem ničvredno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Engineer_ ()

Gregor P ::

Ko sem jaz kupoval rabljeno vozilo, se ga je vedno peljalo na tehnični pregled (AMZS ali originalni servis), je tudi v interesu prodajalca, da vidi v kakšnem stanju je pravzaprav njegovo vozilo (nimam sicer nobenih težav, da te stroške nosim tudi sam - še posebej, če sam zahtevam kateri servis). To je minimalni standard (razen seveda, če bi kupoval avto za 50 evrov); če prodajalec tega ni bi hotel storiti, naslednji ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

St235 ::

Zato takšne stvari v osnovi obravnava TIRS.

Engineer_ ::

prav, te bom prijavil ko boš prodajal vozilo.

ne gre to tak enostavno, brez dokazov ;)

jalovec09 je izjavil:

...in kako bo kupec dokazal, da so kilometri vrteni s pomočjo tehničnega, kjer jih popisujejo, par let nazaj jih niso tud na zavarovalnici sprašujejo o kilometrih.


zavarovalnice so povsem bedne glede tega. Ti ne vpišejo realnih kilometrov, se komot zlažeš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Engineer_ ()

Gregor P ::

... ker je na današnjih vozilih strokovnjaku tako težko ugotoviti število prevoženih kilometrov?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Engineer_ ::

Gregor P je izjavil:

... ker je na današnjih vozilih strokovnjaku tako težko ugotoviti število prevoženih kilometrov?


današnjih ja, debata teče o 10 let starih kripah.

Recimo primer pri avtu renault Clio. Ko dosežeš 100.000 km zamenjaš armaturno ploščo,da se izpis kilometrov resetira na 0, in voila, štetje gre spet od 0 naprej. Slovenci so pa tako trapasti, da gledajo samo km in servisno knižico, tako da je problem zaključen ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Engineer_ ()

Gregor P ::

... ker 10 let "stare kripe" so tako drugačne od "današnjih krip"?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Engineer_ ::

btk, kot prodajalec pač nisi vedel, si tak avto že dobil. Pa naj dokažejo da si vedel.


zato so takšne reči irelevantne pri nakupu, je treba iti globlje ;) Malo rastavit avto da vidiš kak dejansko je ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Engineer_ ()

Gregor P ::

Kot (poklicni) prodajalec si posebej strokovno izobražena oseba od katere se avtomatično predpostavlja, da se spoznaš na vozila, ki jih prodajaš (neukim) potrošnikom.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Engineer_ ::

se pričakuje, vendar ne zakonsko določa da mora tako biti.

nekdo prodaja vozilo, pač tam mu piše da ima 150.000 km kako naj on ve da je to realno? pač je laik, o avtu ne ve nič, kako naj ve da nekoč ko so mu menjali armaturko in se mu je resetiralo, da je šlo od 0 naprej?

Pač on tega ne ve, on je gledal samo dnevno koliko km je delal da je videl kdaj mora tankat it, celotnih km pa ni nikoli gledal..... ;)

daj, dokaži da laže ;)

zato se kilometrov ne gleda. sploh. ever.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Engineer_ ()

St235 ::

Engineer_ je izjavil:

St235 je izjavil:

Hayabusa je izjavil:

St235 je izjavil:

dovolj, da lahko sprožiš prijavo za KD goljufije.

So bivši lastniki našli svoj avto pri AH/dilerju s -100 k km, dali prijavo na PP in nato vse tiho je bilo.


maš kak konkreten primer al samo rekla kazala? Konkretno sem namreč podal podobno prijavo pred cc 5 leti in rezultat je bila kazen s strani TIRS za prodajalca.


in kako si dokazoval kilometre? To, da ti nekaj rečeš, je povsem brez pravne podlage. Tudi to, da v zvezek nakracaš da ima tvoj avto 300.000 km namesto 100.000 kot oglašuje prodajalec je povsem ničvredno.


daj poliraj avto, ker o pravnih zadevah imaš tolk pojma kot lubenica. Zakaj točno bi bilo moje pričanje brez pravne podlage? Kako pravno podlago pravzaprav rabi pričanje? V konkretnem primeru je moja prijava inšpekciji vključevala servisno knjigo (podatke iz nje je bilo možno preverit pri dejanskem serviserju) in kupo-prodajno pogodbo med mano in avto hišo v kateri je bilo navedeno koliko kilometrov je imel avto ob prodaji.

Engineer_ ::

sevisna knjiga je lahko ponarejena, dokaži da ni.

aa, si imel kupoprodajno pogodbo. Čeprav tudi to ni nek 100% fact, da so kilometri ki so tam zapisani realni. Razen če je bila overjena pri notarju. ni bila? kako naj torej nekdo ve, da so bili km tam pravi? Morda si ga nategnil in tam ni zapisano realno stanje, kar si storil z namenom da ga kasneje prijaviš na inšpekcijo in nategneš?



daj nek real source informacij, ki ga ni možno ponaredit kot je možno vse kar si zdaj omenil ;)

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: St235 ()

Gregor P ::

A to je pa sedaj nekaj drugega?!? Ha ha ROFL:))
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

St235 ::

Engineer_ je izjavil:

se pričakuje, vendar ne zakonsko določa da mora tako biti.

nekdo prodaja vozilo, pač tam mu piše da ima 150.000 km kako naj on ve da je to realno? pač je laik, o avtu ne ve nič, kako naj ve da nekoč ko so mu menjali armaturko in se mu je resetiralo, da je šlo od 0 naprej?

Pač on tega ne ve, on je gledal samo dnevno koliko km je delal da je videl kdaj mora tankat it, celotnih km pa ni nikoli gledal..... ;)

daj, dokaži da laže ;)

zato se kilometrov ne gleda. sploh. ever.


prosim nehaj uporabljat besede kot je zakonsko, ker vsakič večjo neumnost poveš. Ja, zakonsko je določeno, da se od profesionalne avto-hiše zahteva večje poznavanje vozil kot od laika. Tako avtohiša mora vedet ali ima avto prevoženih 50.000 ali 350.000 kilometrov.

In ja, seveda se da dokazat tako to koliko je relanih kilometrov kot to ali so bli oziroma bi morali biti ti kilometri znani prodajalcu. Ni nujno, da je vedno možno ampak v odnosu avtohiša-kupec se takšne stvari dokazat. In pričanje prejšnjega lastnika, ki je avto prodal je seveda lahko dokaz.

šernk ::

in kako si dokazoval kilometre? To, da ti nekaj rečeš, je povsem brez pravne podlage. Tudi to, da v zvezek nakracaš da ima tvoj avto 300.000 km namesto 100.000 kot oglašuje prodajalec je povsem ničvredno.


Dokazat ali so kilometri prevrteni ali ne ni noben večji problem danes. Večina jih spreminja kilometre v armaturni.

Ko pa ECU priklopiš pa vidiš
A: realne kilometre
B: število servisnih intervalov
C: število posegov v ECU

če je na števcu 150k km:
in število servisnih intervalov pa 10 je nekaj narobe,
če je v ECU 300k km je jasno nekaj narobe
če je v ECU 150k km in število posegov v ECU večje od 0 je jasno nekaj narobe.
ECUja pa ne prilagaja skoraj nihče, saj redko kdo priklopi avto na računalnik pred nakupom da preveri kilometre.

potem je pa samo še ali lahko prodajalec dokaže zakaj se je posegalo v ECU ali ne. Če začne mutit da ne ve, se obrneš in greš naprej, če reče da ne ve, saj je bilo to na uradnem servisu vse delano, naj gre s teboj na uradni servis in bodo vse povedali.

težko dokazati? Niti ne, je pa res da priklop na računalnik stane cca 30€ in ga je potrebno plačat + ko plačaš še osnovni pregled prideš krepko čez 50€.

če bi kupoval avte v tem rangu bi vsekakor dal 50€ človeku, ki zaupam da bi se pripeljal na lice mesta in priklopil avto na računalnik, osnovni pregled pa opravim sam.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Gregor P ::

Čisto tako za vsak slučaj;)
OZ-UPB1, Skrbnost

6. člen

(1) Udeleženci v obligacijskem razmerju morajo pri izpolnjevanju svoje obveznosti ravnati s skrbnostjo, ki se v pravnem prometu zahteva pri ustrezni vrsti obligacijskih razmerij (skrbnost dobrega gospodarstvenika oziroma skrbnost dobrega gospodarja).

(2) Udeleženci v obligacijskem razmerju morajo pri izpolnjevanju obveznosti iz svoje poklicne dejavnosti ravnati z večjo skrbnostjo, po pravilih stroke in po običajih (skrbnost dobrega strokovnjaka).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

današnjih ja, debata teče o 10 let starih kripah.

Ko sem pred 4imi leti prodajal 7 let staro kripo, ki bi torej danes bila že 11 let stara kripa, tipa tam servisna knjižica sploh ni zanimala.
Vzel je VIN, kliketiklik in dobil 2 strani A4 s servisno zgodovino - aha, hmm, ok, ok, aha, ok, greva ga še pogledat.

Če je znamka dovolj draga

Kripa zgoraj je bila "usran reanault".
Nategi se dogajajo izključno zato, ker se kupci pustijo nategnit. In vrtenje km je kaznivo izključno v okviru goljufije.

Niti ne, je pa res da priklop na računalnik stane cca 30€ in ga je potrebno plačat + ko plačaš še osnovni pregled prideš krepko čez 50€.

Sej, kupuje se zadevo za N x 1000 in jkrati špara zadeve ki koštajo manj kot 1% te vrednosti.

Penney wise, pound foolish...
Zbogom in hvala za vse ribe

St235 ::

Engineer_ je izjavil:


sevisna knjiga je lahko ponarejena, dokaži da ni.


Z lahko to. V servisni knjigi je napisan servis in serviser. V primeru sodnega postopa (oziroma najprej inšpekcijskega nadzora) se jih pokliče k pričanju.

A ti povem še eno čist out of place pravno zadevo: A ti veš, da pri prodaji rabljena vozila veljajo določila glede stvarne napake in da obstaja celo obvezna garancija?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

fujtajksel ::

Pred nakupom peljal pregledat na pooblaščen servis, so našli da je bil zadnji servis pri 10kkm višji številki od one na števcu. Na podlagi tega sem dobil nekej popusta, nategun pa se je izgovarjal, da ga je nategnil prejšnji prodajalec, in si zavzeto ogledoval izpise (verjetno da se mu to ne bi pripetilo naslednjič in da bi reklamiral nekvalitetno storitev "prilagajanja").
Če bi to odkrili po nakupu, bi verjetno lahko po eurotaxu iztožil več popusta, oni pa bi najbrž dobil še kakšen sodni "pavšal" v državno blagajno zaradi goljufije. Ni verjetno da on s tem ne bi nič imel, ker sicer od preprodaje ne bi nič zaslužil. Bi bilo pa možno, da je "prilagajanje" storitev njegovega dobavitelja.
Glede na velepomembnost km številke v raznih uradnih vrednotenjih mislim, da bi država morala vodit evidenco km ob uvozih, registracijah, prodajah itd.

šernk ::

Danes vsak vodi svojo evidenco. Na tehničnih ena evidenca, na zavarovalnici druga itd.

Pred nakupom peljal pregledat na pooblaščen servis, so našli da je bil zadnji servis pri 10kkm višji številki od one na števcu. Na podlagi tega sem dobil nekej popusta


če nisi dobil vsaj 1000€ popusta bi se obrnil in šel stran. Še 1000€ je tvegano za tak avto.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

tripsy ::

Kot so kolegi povedal je to kaznivo dejanje v primeru, da osebi kateri nadalnje prodajaš avto tega ne sporočiš. Seveda pa se lahko vsak prodajalec izgovarja na predhodnega uporabnika. V pravnem postopku pa je vprašljivo ali boš lahko dokazal, da je prav ta oseba, ki je tebi prodala vozilo števec obrnila nazaj.

Drugače pa se, da preveriti orginalno kilometrino na dosti vozilih. Večino ljudi, ki obrača števce uporablja javno dostopne in zelo trivialne programe za nastavljanje števcev kjer je število prevoženih kilometrov jasno razvidno. Stvar je pa, da se pravo število kilometrov shranjuje še v različne naprave v vozilu in ne kot število ampak zakodirano v niz znakov skupaj z drugimi podatki.

RejZoR ::

Dost avtomobilov ima flag, ki je indikator, da so se kilometri spreminjali. Sicer ne piše za koliko, samo kaže, da se enkrat je. Če se ni nič šarilo po sistemu, pa kaže, da je vse OK in da ni bilo nikoli nobenih sprememb.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Mehmed ::

St235 je izjavil:

dovolj, da lahko sprožiš prijavo za KD goljufije.

Ce smo posteni lahko prijavi tudi ce se mu je samo sanjalo, da je ogoljufan.
Da bo kej iz tega bi bilo lepo imeti kaj vec. Ni ti pa treba.



Engineer_ je izjavil:

prav, te bom prijavil ko boš prodajal vozilo.

ne gre to tak enostavno, brez dokazov ;)


Ja, v bistvu gre. Ni tvoje delo zbirat dokaze pa jih nositi policiji.
Ti prijavis, policija zbira dokaze.

pamž ::

Tut če maš orginalno servisno knigo je to triky,sem okol osem let nazaj kupu enga megana orginal servisna s servisa v sloveniji (seveda so me na suh nategnl,mde uni ku štemple delajo to nardijo za majhne gnarje od bilokere firme-boli jih k sam de je gnar.),biu pol na unem servisu ker je biu glih slučajn pru lastnik iz istega kraja pokažem js knižco serviserju on pa men iz računalnika,avto je meu 100 jurju več-pa tut reku je de je to pogosta praksa dilerjev, sam njim je u bistvu jeba se glih vsak ne drka pa tožar. Tko de servisna ne pomen neč. A pa še zanimiva baje je to tut serviserji to zrihtajo ;) (a pa še tale zele u debati sem slišu: servisna knižca 4 eure štempl pa 8-9 ) tak de kurc vse skupi.

Arctander ::

Zato pa greš prej z VIN številko še na pooblaščeni servis, kjer preverijo, če se vpisi v servisni knjigi ujemajo z vpisi v centralni bazi.

tripsy ::

Mehmed je izjavil:

St235 je izjavil:

dovolj, da lahko sprožiš prijavo za KD goljufije.

Ce smo posteni lahko prijavi tudi ce se mu je samo sanjalo, da je ogoljufan.
Da bo kej iz tega bi bilo lepo imeti kaj vec. Ni ti pa treba.



Engineer_ je izjavil:

prav, te bom prijavil ko boš prodajal vozilo.

ne gre to tak enostavno, brez dokazov ;)


Ja, v bistvu gre. Ni tvoje delo zbirat dokaze pa jih nositi policiji.
Ti prijaviš, policija zbira dokaze.


Na policiji ti tega ne bojo delal, če ne bojo dobil odredbo z strani sodišča. Kar pomeni, da se bo zadeva vlekla v nedogled.

Sploh pa zadeva ni tako enostavna prvi problem je ali vozilo sploh shranjuje ta podatek na večih mestih. V starejših vozilih z digitalnim števcem so večinoma,
podatek shranjevali v samo eno napravo, danes se to shranjuje v več naprav skupaj s drugimi podatki v obliki zakodiranega niza podatkov, katere pa lahko odkodirajo večinoma
samo tisti, ki imajo orginalen software kar je pa ponavadi samo proizvajalec mogoče kakšen pooblaščeni servis.

Da ne dodamo še to, da tudi če policija ugotovi, da je števec na vozilu bil obrnjen nazaj to še vedno ni dovolj, da bi sodišče prodajalca kaznovalo. Recimo, da policija ugotovi, da je so kilometri zavrteni nazaj. Kaj sedaj to še vedno, ne dokazuje, da je kilometre nazaj zavrtel prodajalec, lahko da, jih je nazaj zavrtel orginalen lastnik ali pa eden od lastnikov avta, lahko, da je kilometre nazaj zavrtel tudi kupec zato, da bi iz prodajalca iztržil denar (tudi to je možen scenarij).

En primer kjer bi lahko sodišče kaznovalo prodajalca je v primeru, da je on orginalen lastnik vozila in je bilo ugotovljeno, da je prodal vozilo. Ker pač ni bilo drugega lastnika, je lahko le orginalen lastnik kilometre zavrtel nazaj. In spet more kupec dokazat nekako, da jih ni on zavrtel nazaj.

Glede na to, da se shranjujejo podatki o kilometrih, stanju motorja vožnje itd. Ena stvar, ki pomaga kupcu bi bilo to, da vozilo poleg podatkov o kilometrih shrani tudi datum, kdaj je bilo to zabeleženo. Ampak spet datumi se ohranjajo na napravi dokler ima ta napajanje, ko napajanje izgine se podatki izgubijo zato ima večino elektronskih naprav še dodatno baterijo kot recimo matične plošče v računalniku. Da se podatki ohranijo če se akumulator izprazni.

No pač kar hočem povedat, da to ni tako enostavna zadeva kot goljufija kjer folk preko Bolhe prodaja fake iPhone itd.

RejZoR ::

Če bi servisem nalagali enormne globe zaradi ponarejanja listin (ponarejena servisna knjiga to vsekakor je) bi se to manj delalo oz sploh ne. In vsak večji servis, ki kaj da nase, tega ne bi delal. Posledično bi servisna knjiga imela nekaj teže in bi tud spreminjanje kilometrov bilo irelevantno, ker bi se v servisni knjigi vse lepo videlo. Tko pa vsi delajo vse, noben ni za to kaznovan, a ni super? Sploh ne vem zakaj se proizvajalci potem sploh še zafrkavajo s števci. Čist nepotreben kos hardwara v avtu...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

šernk ::

Nič od zgornjega ni problem v razvitih državah, kjer je vrtenje kilometrov kaznivo.

problem je le pri nas. pa že pri nas povsod vsaj 5 let že zapisujejo kilometre tako ob tehničnem, kot ob zavarovanju. Potrebno je le postavit enotno bazo, da ne vodi vsak pajac lastne in to bazo potem tudi izkoriščat.

pač ko greš delat prepis vozila bi morali vedno brez vprašanja omogočiti vpogled v njihove zapisane kilometre. Tako se rešiš vrtenja znotraj države, za uvoz se pa povezat s tujino in ob vsakem uvozu vpisati kilometrino v našo mrežo izključno s potrdilom iz tujine, da so kilometri pravi.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

LeQuack ::

Problem previjanja kilometrov se lahko itak posploši na celo državo. Vse je na istem nivoju, goljufije kamorkoli pogledaš.
Quack !
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Realni kilometri so tu kaj? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8516375 (6942) Arzen28
»

Avtohiša, ki vrti kilometre rabljenim vozilom (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35880432 (49518) hojnikb
»

Prevrteni km na avtu (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6210407 (6416) Kron
»

goljufije z prikazom prevoženih kilometrov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12639364 (34762) imagodei

Več podobnih tem