Forum » Na cesti » servis me je probu nategnit
servis me je probu nategnit
madzuro9 ::
long story short:
- na nepooblaščenem servisu sm zahteval menjavo termostata
- menjavo z delom vred sm plačal točn enkrat več kokr je biu telefonski predračun in dogovor
- po menjavi so opravil testno vožnjo, navkljub temu, da sm zahteval da sm navzoč ob testni vožnji
na testni vožnji so ugotovil, "da je vse tko k mora bit"
- naslednji dan ob prevzemu sm prijavil reklamacijo, ker termostat ni delal kot mora
- čez 14 dni nategovanja s strani servisa, da me bojo poklical naslednji dan al pa pojutrišnjem, sam da se zmenjo s svojim drugim servisom (ki je mimogrede, pooblaščen, za razliko od njih) kar je blo ene 5x (vsakič sm zanalaš pol osebno pršu, so končno pristal na testiranje termostata
- na testiranju termostata so najprj ugotovil, da je res termostat hin in so pristal na menjavo
- ob menjavi termostata so "testiral" novi termostat z novim vgrajenim in pršli do ugotovitve, da se oba odzivata enak, zato je termostat ok
- opravil smo polovično testno vožnjo in pristal sm na to, da če se spet ponovijo težave ,da se oglasim
avto se še zmer ne segreje
po 2h20min vožnje zna temp past tut na 70, namest na 90 kokr bi moral bit
temperatura pade tut če recmo pred križščem spustim gas da se ustavim, pa pade recmo iz 80 na 75
zato sm dons klicu na servis, in povedal kaj se dogaja
na drugi strani so se strinjal da je neki "hudo narobe" in da bojo klical spet svoj pooblaščen servis (???? kaj mene boli pooblaščen servis???) za napotke in da me obvestijo
zdj so me obvestil, da moram it na pooblaščen servis, kjer bojo še enkrat avto priklopil na tester in opravil meritev ter jo poslali v nemčijo na volkswagen
sm reku ok, sam da bo čimprej
in mi model prbije, da bo to treba plačat (?????????????????????)
sm reku ok
zj pa
1. čakam da mi pove kok bo za plačat - če bo karkol drugega kot simbolično, recimo za pir al dva, bom si zapisu to v črno knjigco
2. postavu mu bom trick question, zakaj moram na pooblaščen servis pridt, če pa sm servisiral na nepooblaščenem.
imam račun, vse je črno na belem, zakaj torej tako?
jaz seveda vem zakaj izvajajo to korupcijo, ker oni kot nepooblaščen servis nimajo kritih reklamacij za delo - sami odgovarjajo če se zgodi reklamacija in morjo krit stroške dela
če pa pooblaščen servis prijav reklamacijo, imajo pa plačano tudi delo s strani tovarne
uglavnm js mu bom lepo reku da bom šel na tržno inšpekcijo in jih prjavu vse za koruptivno delo korupcije
- na nepooblaščenem servisu sm zahteval menjavo termostata
- menjavo z delom vred sm plačal točn enkrat več kokr je biu telefonski predračun in dogovor
- po menjavi so opravil testno vožnjo, navkljub temu, da sm zahteval da sm navzoč ob testni vožnji
na testni vožnji so ugotovil, "da je vse tko k mora bit"
- naslednji dan ob prevzemu sm prijavil reklamacijo, ker termostat ni delal kot mora
- čez 14 dni nategovanja s strani servisa, da me bojo poklical naslednji dan al pa pojutrišnjem, sam da se zmenjo s svojim drugim servisom (ki je mimogrede, pooblaščen, za razliko od njih) kar je blo ene 5x (vsakič sm zanalaš pol osebno pršu, so končno pristal na testiranje termostata
- na testiranju termostata so najprj ugotovil, da je res termostat hin in so pristal na menjavo
- ob menjavi termostata so "testiral" novi termostat z novim vgrajenim in pršli do ugotovitve, da se oba odzivata enak, zato je termostat ok
- opravil smo polovično testno vožnjo in pristal sm na to, da če se spet ponovijo težave ,da se oglasim
avto se še zmer ne segreje
po 2h20min vožnje zna temp past tut na 70, namest na 90 kokr bi moral bit
temperatura pade tut če recmo pred križščem spustim gas da se ustavim, pa pade recmo iz 80 na 75
zato sm dons klicu na servis, in povedal kaj se dogaja
na drugi strani so se strinjal da je neki "hudo narobe" in da bojo klical spet svoj pooblaščen servis (???? kaj mene boli pooblaščen servis???) za napotke in da me obvestijo
zdj so me obvestil, da moram it na pooblaščen servis, kjer bojo še enkrat avto priklopil na tester in opravil meritev ter jo poslali v nemčijo na volkswagen
sm reku ok, sam da bo čimprej
in mi model prbije, da bo to treba plačat (?????????????????????)
sm reku ok
zj pa
1. čakam da mi pove kok bo za plačat - če bo karkol drugega kot simbolično, recimo za pir al dva, bom si zapisu to v črno knjigco
2. postavu mu bom trick question, zakaj moram na pooblaščen servis pridt, če pa sm servisiral na nepooblaščenem.
imam račun, vse je črno na belem, zakaj torej tako?
jaz seveda vem zakaj izvajajo to korupcijo, ker oni kot nepooblaščen servis nimajo kritih reklamacij za delo - sami odgovarjajo če se zgodi reklamacija in morjo krit stroške dela
če pa pooblaščen servis prijav reklamacijo, imajo pa plačano tudi delo s strani tovarne
uglavnm js mu bom lepo reku da bom šel na tržno inšpekcijo in jih prjavu vse za koruptivno delo korupcije
- predlagal izbris: Bessie ()
zee ::
Nepooblascen servis. Pika.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
dxx ::
Pozdravljen!
Sicer nisi omenil letnika in modela avta, vendar je ponavadi termostat mehanska zadeva. Preveriš ga tako da ga potopiš v vrelo vodo, da vidiš če odpre. Lahko pa, da je elektronsko reguliran-mogoče zanič/umazan senzor temperature->javlja računalniku napačne podatke,posledično ti lahko računalnik zaradi varnosti odpre termostat , da prepreči pregretje motorja(če je senzor okvarjen).
Lp
Sicer nisi omenil letnika in modela avta, vendar je ponavadi termostat mehanska zadeva. Preveriš ga tako da ga potopiš v vrelo vodo, da vidiš če odpre. Lahko pa, da je elektronsko reguliran-mogoče zanič/umazan senzor temperature->javlja računalniku napačne podatke,posledično ti lahko računalnik zaradi varnosti odpre termostat , da prepreči pregretje motorja(če je senzor okvarjen).
Lp
Mesar ::
Meaning? Nepooblaščen servis ti lahko dela nekaj v tri dni, nič ne naredi, ti potem to zakasira in ti lahko samo mirno plačaš?
Ne se hebat...
Ne se hebat...
Your turn to burn!
mihec87 ::
Izrecno si zahteval menjavo termostata, termostat so menjali težava pa še vedno obstaja..Torej si sam zahteval menjavo dela ki se je izkazalo da ni vzrok napake in kriv je servis česa točno?
Podobno kot da mi mašina na avtu ne dela na servisu zahtevam samo menjavo svečk in ne odpravo napake ker mašina še vedno ne dela pričakujem da sedaj popravijo mašino brez dodatnih stroškov oz naračun svečk?
Prva stvar danes je da če servis nima računalnika da ti gor priklopi avto samo bejž stran..
p.s. ti sploh veš kaj je korupcija?
Podobno kot da mi mašina na avtu ne dela na servisu zahtevam samo menjavo svečk in ne odpravo napake ker mašina še vedno ne dela pričakujem da sedaj popravijo mašino brez dodatnih stroškov oz naračun svečk?
Prva stvar danes je da če servis nima računalnika da ti gor priklopi avto samo bejž stran..
p.s. ti sploh veš kaj je korupcija?
dxx ::
in mi model prbije, da bo to treba plačat (?????????????????????)
Hmm, priklop na računalnik ni zastonj, pač ta oseba te je hotela opozoriti pred nadalnjimi stroški popravila.
Hmm, priklop na računalnik ni zastonj, pač ta oseba te je hotela opozoriti pred nadalnjimi stroški popravila.
Matek ::
Nepooblascen servis. Pika.Kaj? Nepooblaščen servis pomeni samo, da ti proizvajalec avtomobila ne daje več garancij na zadeve, ki si jih ti popravljal pri nepooblaščenem servisu. Še vedno pa je tak servis dolžan normalno opravljati storitve in jamčiti za njih. Če si plačal, da nekaj popravijo, pa je stvar še vedno problematična, potem morajo seveda stvar urediti.
Problem bi lahko bil edino v tem, da si ti zahteval menjavo termostata, oni so to (recimo, da jim verjamemo) korektno izvedli, problem pa je že ves čas nekje drugje. V tem primeru mislim, da niso oni krivi in da seveda moraš sam plačati nadaljna popravila. Kdo je pa v osnovi diagnosticiral težavo?
Bolje ispasti glup nego iz aviona.
mihec87 ::
Meaning? Nepooblaščen servis ti lahko dela nekaj v tri dni, nič ne naredi, ti potem to zakasira in ti lahko samo mirno plačaš?
Ne se hebat...
Pooblaščeni pa ne more? Bote naivni tako kot immamo nepooblaščene šalabajzar servise, tako imamo tudi pooblaščene šarlabajzar servise..Razlika je samo to da pri enem garancija velja pri drugem pa ne, dokler je tistih par let potem pa razlike ni...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mihec87 ()
Mehmed ::
Malajlo ::
Meni se mašina tudi "podhladi" v mrazu, če je na nizkih obratih in neobremenjena, klima se pa trudi ohraniti pravo temperaturo. A ni to nekako normalno? Če ni dovolj toplote od izgorevanja goriva v cilindrih, potem ti samo vebasto pomaga.
freesty ::
Verjetno ni on sam prisel na servis in rekel termostat je hin, zamenjajte. Mislim, da je on pripeljal avto na servis, omenil tezave, serviser je pregledal avto in zamenjal termostat. O tem je obvestil tudi stranko, ker pa tezava ni bila odstranjena, je stranka rekla, da termostat se vedno hin. Ker mu je serviser ze na zacetku to rekel.
Torej so pokasiral denar za popravilo necesa, kar sploh mogoce ni pokvarjeno. Torej zaradi napacne diagnoze.
Potemtakem ti servis lahko popravi 100 stvari in na koncu tapravo, nimas delujocega avta pol leta, pa se pricakujejo, da placas popravke od A do Z, ceprav je bilo treba popravit samo Z.
Torej so pokasiral denar za popravilo necesa, kar sploh mogoce ni pokvarjeno. Torej zaradi napacne diagnoze.
Potemtakem ti servis lahko popravi 100 stvari in na koncu tapravo, nimas delujocega avta pol leta, pa se pricakujejo, da placas popravke od A do Z, ceprav je bilo treba popravit samo Z.
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0
Utk ::
- na nepooblaščenem servisu sm zahteval menjavo termostata
- menjavo z delom vred sm plačal točn enkrat več kokr je biu telefonski predračun in dogovor
Bolj zgleda da je že po telefonu točno povedal kaj hoče, to je dobil, in zdaj mu nekaj ni prav. A so ti zamenjali termostat ali niso? Kaj bi še rad? Razen da so šli na testno vožnjo brez tebe prvič, niso naredili nič kar jim nisi naročil. Cena po telefonu pa ne velja nič.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
RejZoR ::
Tud razklika je v tem da nepooblaščen rihta 50 znamk, pooblaščen pa samo eno ali dve. To je tko kot bi šel za težave z živčevjem spraševat splošnega zdravnika in ne nevrologa...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Hayabusa ::
Povej raje znamko vozila in ti bo kdo povedal za dobrega popoldanca.
Če tako pada temp. je definitivno zanič termostat.
Če tako pada temp. je definitivno zanič termostat.
Brane22 ::
Po toliko letih je ujel avtoservis kako ga nateguje in je šokiran.
Nato se je vrnil po še in sedaj je dvojno šokiran.
Kako je to možno v branši, kjer ni praktično izvajanje pametne kontrole ?
Nato se je vrnil po še in sedaj je dvojno šokiran.
Kako je to možno v branši, kjer ni praktično izvajanje pametne kontrole ?
Blinder ::
Kdaj bomo začeli računanlikčarji ponujat servisiranje računalnikov? Preventivna menjava napajalnika, pihanje hladilnih reber, zamenjava vseh ventilatorjev. Tako kot preventivno vzdrževanje pri avtomobilu. Preventivno menjaj svečke, filtre, jermene, antifriz, užigalne kable...
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Brane22 ::
Meaning? Nepooblaščen servis ti lahko dela nekaj v tri dni, nič ne naredi, ti potem to zakasira in ti lahko samo mirno plačaš?
Ne se hebat...
Noben servis ni 100% odgovoren za posledice, ker nima vseh faktorjev pod kontrolo, nepooblaščen pa sploh ne.
Če učinka ni, še ne pomeni, da so oni krivi, čeprav je to možno.
Se pa tu odpira serija drugih vprašanj, zaradi katerih se jaz, če se da, servisom izogibam.
Kdaj bomo začeli računanlikčarji ponujat servisiranje računalnikov? Preventivna menjava napajalnika, pihanje hladilnih reber, zamenjava vseh ventilatorjev. Tako kot preventivno vzdrževanje pri avtomobilu. Preventivno menjaj svečke, filtre, jermene, antifriz, užigalne kable...
Saj to že kje kaki izvajalci počnejo, sploh pri uporabnikih, ki s tem nočej0o met opravka, so pa od mašin odvisni.
Veliko lažje in ceneje je napake najti v začetku, kot potem, ko iz njih nastane sranje.
Je pa nekaj. Avtomehanika NI ravno tako simpl kot computer play-with-cards servis. Tudi najenostavnejša menjava se lahko zaplete, sploh pri starih avtih, ki so jih servisirali večno pijani ali zadeti talenti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Brane22 ()
RejZoR ::
Če ti pripelješ avto na servis in serviser nima pojma kaj bi bilo to ni tvoj problem. Sploh pa ne pri pooblaščenem.
To je tko kot bi jezst pri servisiranju računalnika not nametal za 500 EUR komponent, ampak ker še vedno ne bi ugotovil razloga bi stranki vse to zaračunal. Pri avtih je sicer težje, ker je tolk različnih komponent, ki niso nujno standardno izmenljive, ampak večinoma pa so. Pooblaščen ima verjetno polno te šare za testiranje, nek popoldanc pač ne. Da ne omenjam izkušenj, če nekdo dan za dnem rihta eno in isto znamko je verjetno slišal že za vse možne težave. Nekdo, ki pa šraufa mal to in mal ono pa ve neki nasplošno, ni pa štručko za eno znamko.
To je tko kot bi jezst pri servisiranju računalnika not nametal za 500 EUR komponent, ampak ker še vedno ne bi ugotovil razloga bi stranki vse to zaračunal. Pri avtih je sicer težje, ker je tolk različnih komponent, ki niso nujno standardno izmenljive, ampak večinoma pa so. Pooblaščen ima verjetno polno te šare za testiranje, nek popoldanc pač ne. Da ne omenjam izkušenj, če nekdo dan za dnem rihta eno in isto znamko je verjetno slišal že za vse možne težave. Nekdo, ki pa šraufa mal to in mal ono pa ve neki nasplošno, ni pa štručko za eno znamko.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Brane22 ::
Če ti pripelješ avto na servis in serviser nima pojma kaj bi bilo to ni tvoj problem. Sploh pa ne pri pooblaščenem.
To bi bilo res, če bi od serviserja lahko zahteval 100% pokritje vseh možnih problemov.
Kar v realu lahko mogoče stori samo en servis na svetu- servis proizvajalca samega nekje globoko v razvojnem oddelku.
Vsi ostali niti niso mišljeni da bi pokrili vse, kar gre lahko narobe.
To je tko kot bi jezst pri servisiranju računalnika not nametal za 500 EUR komponent, ampak ker še vedno ne bi ugotovil razloga bi stranki vse to zaračunal.
In če ukoraka prava stranka s pravo mašino in pravim setom zahtev, se ti to komot lahko zgodi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Brane22 ()
tony1 ::
Gre za VAG?
Poleg termostata je lahko krivec za padanje temperature tudi eno od dveh tipal temperature motorja (menda imajo nekateri EURO2 motorji tipalo temperature, ki odpre dodaten vhod zraka v sesalni kolektor - če ta ne deluje pravilno se avto začne ohlajati nepravilno).
Če gre za dizla, je lahko problem tudi v okvari "žaluzij" pred hladilnilnikom (če jih avto ima) ali pa ekstremnem ohlajanju dizelskega agregata (10 km+ (?) vožnje po hribu navzdol brez plina) v hudem mrazu.
Nenazadnje, morda je lahko fuč tudi tipalo temperature, ki pošilja signal števcu (če je le to ločeno od tipala za motorni računalnik).
Skratka, če se na svoj avto ne spoznaš zelo dobro (in ni znana tudi popolna zgodovina servisiranja) je težko biti 100% v tako diagnozo (včasih se celo mehanik zmoti (ne, jaz to nisem), bi bilo pa pošteno, da potem vsaj nadaljnjega dela z dodatno diagnostiko ne računa).
O pošiljanju diagnostičnih izpisov v Nemčijo pa... Smeh. Naj tja na izobraževanje raje pošljejo kdaj koga od svojih zaposlenih...
Poleg termostata je lahko krivec za padanje temperature tudi eno od dveh tipal temperature motorja (menda imajo nekateri EURO2 motorji tipalo temperature, ki odpre dodaten vhod zraka v sesalni kolektor - če ta ne deluje pravilno se avto začne ohlajati nepravilno).
Če gre za dizla, je lahko problem tudi v okvari "žaluzij" pred hladilnilnikom (če jih avto ima) ali pa ekstremnem ohlajanju dizelskega agregata (10 km+ (?) vožnje po hribu navzdol brez plina) v hudem mrazu.
Nenazadnje, morda je lahko fuč tudi tipalo temperature, ki pošilja signal števcu (če je le to ločeno od tipala za motorni računalnik).
Skratka, če se na svoj avto ne spoznaš zelo dobro (in ni znana tudi popolna zgodovina servisiranja) je težko biti 100% v tako diagnozo (včasih se celo mehanik zmoti (ne, jaz to nisem), bi bilo pa pošteno, da potem vsaj nadaljnjega dela z dodatno diagnostiko ne računa).
O pošiljanju diagnostičnih izpisov v Nemčijo pa... Smeh. Naj tja na izobraževanje raje pošljejo kdaj koga od svojih zaposlenih...
Brane22 ::
O pošiljanju diagnostičnih izpisov v Nemčijo pa... Smeh. Naj tja na izobraževanje raje pošljejo kdaj koga od svojih zaposlenih...
kar bi ziher tudi z veseljem storili, če bi stranke to bile pripravljene plačati.
killa bee ::
Tudi najenostavnejša menjava se lahko zaplete, sploh pri starih avtih, ki so jih servisirali večno pijani ali zadeti talenti.
Bi prej reku da se pri novejših avtomobilih stvari zakomplicirajo, ker so pač narejeni da se stvari zakomplicirajo in te bolj ocurijo
mihec87 ::
Pozabljate nekaj
""- na nepooblaščenem servisu sm zahteval menjavo termostata"
"- ob menjavi termostata so "testiral" novi termostat z novim vgrajenim in pršli do ugotovitve, da se oba odzivata enak, zato je termostat ok"
Servis je torej naredil kot je bilo naročeno menjava termostata in to tudi zaračunal..
Očitno je zanič nekaj drugega in zgleda nimajo računalnika da bi preverli zato so ga poslali na pooblaščeni servis.
""- na nepooblaščenem servisu sm zahteval menjavo termostata"
"- ob menjavi termostata so "testiral" novi termostat z novim vgrajenim in pršli do ugotovitve, da se oba odzivata enak, zato je termostat ok"
Servis je torej naredil kot je bilo naročeno menjava termostata in to tudi zaračunal..
Očitno je zanič nekaj drugega in zgleda nimajo računalnika da bi preverli zato so ga poslali na pooblaščeni servis.
killa bee ::
Bi pa rekel še tole, če se krade na veliko v zdravstvu pa če se krade na veliko v parlemantu bojo tebe okradl k nč.
Svetujem da si dobiš kakega odvetnika pa ornk preštudiraš zadevo.
Svetujem da si dobiš kakega odvetnika pa ornk preštudiraš zadevo.
mihec87 ::
Če ti pripelješ avto na servis in serviser nima pojma kaj bi bilo to ni tvoj problem. Sploh pa ne pri pooblaščenem.
To je tko kot bi jezst pri servisiranju računalnika not nametal za 500 EUR komponent, ampak ker še vedno ne bi ugotovil razloga bi stranki vse to zaračunal. Pri avtih je sicer težje, ker je tolk različnih komponent, ki niso nujno standardno izmenljive, ampak večinoma pa so. Pooblaščen ima verjetno polno te šare za testiranje, nek popoldanc pač ne. Da ne omenjam izkušenj, če nekdo dan za dnem rihta eno in isto znamko je verjetno slišal že za vse možne težave. Nekdo, ki pa šraufa mal to in mal ono pa ve neki nasplošno, ni pa štručko za eno znamko.
Ne to je tako kot bi stranka zahtevala menjavo rama ter to plačala ker to nebi rešilo težave, bi zahtevala odpravo težavo kar zahteva pregled računalnika, menjavo dela itd.. samo bi to hotela na račun menjave rama...Bi naredil to pro bono?
Napaka tega servisa je samo to da nima računalnika..
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mihec87 ()
Brane22 ::
Recimo kolega je kupu nekakšnega megana. Kao neki športno zgleda, je pa dizel. Ne vem kolk je star, verjetno med 5 in 10 let. Kupljen je bil za nekih €2k.
Po nekem času mu začne nekaj čudno ropotati pod pokrovom. Ker je bil ravno na terenu in se ustavil na bližnjem parkingu, kjer je bil avtomehanik, je ta pogledal pod havbo.
Izkazalo se je,d a se je delno razcefral klinasti jermen ( ta, ki poganja ponavadi alternator in klimo itd) in tip ga je za drobiž zamenjal, je pa priporočil obisk pri mehaniku čimprej, ker da je crknila sklopka klime in tako klima kompresor dela vedno.
Tip se oglasi pri nekem znancu v LJ. Ta pokliče v štacuno, dobi ceno rezervnega dela, prišteje nekaj malega za roke in mu da quote in pričakovani čas popravila uro ali dve potem, ko del pride.
Mine dan, mehanik pokliče, da je stvar zamenjana in da je sedaj ok, da pa se je zavleklo zardi "težav".
Kakšnih težav ? Čeprav naj bi bilo simpl, sklopke ni mogel dobit dol s klime.
Zakaj ne ? Ker jo je nekdo ZALIL Z DVOKOMPONENTNIM LEPILOM.
Po nekem času mu začne nekaj čudno ropotati pod pokrovom. Ker je bil ravno na terenu in se ustavil na bližnjem parkingu, kjer je bil avtomehanik, je ta pogledal pod havbo.
Izkazalo se je,d a se je delno razcefral klinasti jermen ( ta, ki poganja ponavadi alternator in klimo itd) in tip ga je za drobiž zamenjal, je pa priporočil obisk pri mehaniku čimprej, ker da je crknila sklopka klime in tako klima kompresor dela vedno.
Tip se oglasi pri nekem znancu v LJ. Ta pokliče v štacuno, dobi ceno rezervnega dela, prišteje nekaj malega za roke in mu da quote in pričakovani čas popravila uro ali dve potem, ko del pride.
Mine dan, mehanik pokliče, da je stvar zamenjana in da je sedaj ok, da pa se je zavleklo zardi "težav".
Kakšnih težav ? Čeprav naj bi bilo simpl, sklopke ni mogel dobit dol s klime.
Zakaj ne ? Ker jo je nekdo ZALIL Z DVOKOMPONENTNIM LEPILOM.
Brane22 ::
Ne to je tako kot bi stranka zahtevala menjavo rama ter to plačala ker to nebi rešilo težave, bi zahtevala odpravo težavo kar zahteva pregled računalnika, menjavo dela itd.. samo bi to hotela na račun menjave rama...Bi naredil to pro bono?
Napaka tega servisa je samo to da nima računalnika..
Ki je seveda čista kopija tistega v Enterprise D, ki ti z vanilla ženskim glasom pove, kaj ga tišči.
Nato mu naročiš, da
-poveča doseg senzorjev
-prečekira s tahyon sweepom če ni žrtev kakega cloakanega napadalca
-izvede Level 4 diagnostic check
- ti da oceno časa popravila napake
mihec87 ::
Ne to je tako kot bi stranka zahtevala menjavo rama ter to plačala ker to nebi rešilo težave, bi zahtevala odpravo težavo kar zahteva pregled računalnika, menjavo dela itd.. samo bi to hotela na račun menjave rama...Bi naredil to pro bono?
Napaka tega servisa je samo to da nima računalnika..
Ki je seveda čista kopija tistega v Enterprise D, ki ti z vanilla ženskim glasom pove, kaj ga tišči.
Nato mu naročiš, da
-poveča doseg senzorjev
-prečekira s tahyon sweepom če ni žrtev kakega cloakanega napadalca
-izvede Level 4 diagnostic check
- ti da oceno časa popravila napake
Vsaj približno javi kje je problem da na pamet ne menjajo pol avta kot se dogaja...
tony1 ::
Brane: He, he, dobra Takšnih zgodb je svet motoroznanstva poln...
Od herojev, ki v hladilnike vlivajo "tesnilce" (kar ni nič drugega kot lepilo), indijancev, ki o-ring vodne pumpe prav tako popravijo s pol deci lepila (avto nato zakuha, glava motorja gre k vragu), do "avtoelektrikarjev", ki nimajo voltmetra...
Ampak šalabajzerstvo še ni najhujše: najbolj mi gredo na živce mojstri, ki nekaj vsaj za silo popravijo, zraven pa polomijo kaj drugega.
Pravzaprav nedosegljiv ideal v tem poslu je pa držati se ideje "stranko se pred posegom, za katerega nisi dogovorjen, prej pokliče"...
Od herojev, ki v hladilnike vlivajo "tesnilce" (kar ni nič drugega kot lepilo), indijancev, ki o-ring vodne pumpe prav tako popravijo s pol deci lepila (avto nato zakuha, glava motorja gre k vragu), do "avtoelektrikarjev", ki nimajo voltmetra...
Ampak šalabajzerstvo še ni najhujše: najbolj mi gredo na živce mojstri, ki nekaj vsaj za silo popravijo, zraven pa polomijo kaj drugega.
Pravzaprav nedosegljiv ideal v tem poslu je pa držati se ideje "stranko se pred posegom, za katerega nisi dogovorjen, prej pokliče"...
mihec87 ::
Kaj je v primeru op servis zajebal(ne pozabit op je zahteval menjavo termostata in ne odpravo napake)?
Brane22 ::
Vsaj približno javi kje je problem da na pamet ne menjajo pol avta kot se dogaja...
To "približno" je lahko zelo približno. Lahko je približno v tistem delu avta po x,y,z koordinatah, lahko je približno v tistem fizičnem sklopu, lahko je v električnem, vodnem, oljnem ali kakem drugem.
Lahko je tudi približno blizu v tabeli v FLASHu od koder je stvar pobrala diagnozo in kodo napake.
Kar še vedno pomeni,da komot lahko zamenjaš pol avta preden prideš do tja.
Ja, stvar je koristna, ker ti _lahko_ da koristne podatke in ker to počne pogosto, ampak slavni primeri so ravno ti nepogosti.
Koliko Toyot gre skozi servis brez najmanjšega glitcha ? In koliko novic je o tem ?
Nato tipu odpove pedal za gas in stvar preplavi vse cajtnge globalno, v preiskavi sodeluje NASA itd itd.
tony1 ::
Mihec: Dober serviser bo ob taki zahtevi stranke avto prej stestiral. Vsaj moj je to naredil, povedal, da gre za VAG foro in da termostat ni kriv za ohlajanje motorja.
Brane22 ::
Mihec: Dober serviser bo ob taki zahtevi stranke avto prej stestiral. Vsaj moj je to naredil, povedal, da gre za VAG foro in da termostat ni kriv za ohlajanje motorja.
Recimo, ampak kako misliš da ta dober serviser pride do teh informacij, sploh če je nepooblaščen ali če proizvajalec nerad govori o tem ?
Kdo misliš da so mu betatesterji ?
madzuro9 ::
kličm zj na pooblaščen servis in rečem glede reklamacije gor dol
- ammmm reklamacije?? men ni noben nč reku glede reklamacije, sam da se pogleda
- povejte kakšn je postopek
in me začne bleferat: mi bomo napravil priklop na tester in opravil diagnostiko
sm si reku fak prov vedu sm da bojo si probal roke umit al oprat al kk je pregovor
- a jo boste opravil med vožnjo al boste sam napake odčital?
- samo napake odčital
to je čisti njihov blef, ker termostat je povsem mehanski del in ne more nobenih napak javit
izključno posredno jih avto lahko zazna pred drugih senzorejv da je temp tekočine prenizka, nikakor pa ne more direktno pokazati napako "termostat je hin"
ampak avto ne javlja nobenih napak na tej korelaciji
pa tudi če bi jih, že ob prvi menjavi niso nč rekl da je treba avto najprj na tester ampak so me sam ocuril
in mu rečem:
- gospod bv da se slepomišiva in vrtiva v krogu - avto ne javlja nobenih napak, poslal boste prazn papir na glavnega uvoznika
- gospod morte razumet, da je tak postopek, js brez tega ne morm nč
sm mu odvrnu
- avto se ne ogreje, na 70 stopinj furam pa poraba je 1.5l višja
in me spet začne blefeart
- gospod to ni edini tak avto, to so novi avti, to je čis normaln da pade temperatura
in mu postavm še eno zanko - kaj pa poraba
- ja tut poraba je logično da je manjša, sj je vendar zima gospod
in mu odvrnem
- jsm termostat enkrat že menjal in to sred zime - stari tempomat je mel iste simptome, torej nizka temp in visoka poraba, z novim je blo vse ok
in on odvrne
- gospod tak je postopek, ne morm drucga
sm reku ok
js bom stvari pršu do konca
in pač če me vi mislte tkole bleferat, grem na tržno inšpekcijo
in ga vpršaam
zakaj me nepooblaščen servis pošilja na pooblaščen?
in spet začne bleferat
ja veste gospod, zato k oni kot nepooblaščen servis nimajo takih možnosti pr reklamaciji
sm mu odvrnu
čakte, jsm kupu novo stvar in zanjo plačal in mam račun
po zakonu sm upravičen do reklamacije in da se stvar v 45 dneh zrihta (dons je 31 dan odkar se vleče tole
in nadaljujem
vem pa tudi, da nepooblaščen servis nima kritih stroškov dela ob reklamacijah, tako kot pooblaščeni servis
in mudel samo še izjavi tko s cmokom v grlu: ja ... tak je postopek (čis potihem
uglavnem grem zdj tja prefukat jih
- ammmm reklamacije?? men ni noben nč reku glede reklamacije, sam da se pogleda
- povejte kakšn je postopek
in me začne bleferat: mi bomo napravil priklop na tester in opravil diagnostiko
sm si reku fak prov vedu sm da bojo si probal roke umit al oprat al kk je pregovor
- a jo boste opravil med vožnjo al boste sam napake odčital?
- samo napake odčital
to je čisti njihov blef, ker termostat je povsem mehanski del in ne more nobenih napak javit
izključno posredno jih avto lahko zazna pred drugih senzorejv da je temp tekočine prenizka, nikakor pa ne more direktno pokazati napako "termostat je hin"
ampak avto ne javlja nobenih napak na tej korelaciji
pa tudi če bi jih, že ob prvi menjavi niso nč rekl da je treba avto najprj na tester ampak so me sam ocuril
in mu rečem:
- gospod bv da se slepomišiva in vrtiva v krogu - avto ne javlja nobenih napak, poslal boste prazn papir na glavnega uvoznika
- gospod morte razumet, da je tak postopek, js brez tega ne morm nč
sm mu odvrnu
- avto se ne ogreje, na 70 stopinj furam pa poraba je 1.5l višja
in me spet začne blefeart
- gospod to ni edini tak avto, to so novi avti, to je čis normaln da pade temperatura
in mu postavm še eno zanko - kaj pa poraba
- ja tut poraba je logično da je manjša, sj je vendar zima gospod
in mu odvrnem
- jsm termostat enkrat že menjal in to sred zime - stari tempomat je mel iste simptome, torej nizka temp in visoka poraba, z novim je blo vse ok
in on odvrne
- gospod tak je postopek, ne morm drucga
sm reku ok
js bom stvari pršu do konca
in pač če me vi mislte tkole bleferat, grem na tržno inšpekcijo
in ga vpršaam
zakaj me nepooblaščen servis pošilja na pooblaščen?
in spet začne bleferat
ja veste gospod, zato k oni kot nepooblaščen servis nimajo takih možnosti pr reklamaciji
sm mu odvrnu
čakte, jsm kupu novo stvar in zanjo plačal in mam račun
po zakonu sm upravičen do reklamacije in da se stvar v 45 dneh zrihta (dons je 31 dan odkar se vleče tole
in nadaljujem
vem pa tudi, da nepooblaščen servis nima kritih stroškov dela ob reklamacijah, tako kot pooblaščeni servis
in mudel samo še izjavi tko s cmokom v grlu: ja ... tak je postopek (čis potihem
uglavnem grem zdj tja prefukat jih
mihec87 ::
Čaki torej avto je v garanciji ti si šel na xy nepooblaščen servis menjavat nekaj na svojo pest(kar se je izkazalo da ni zanič) in sedaj bi rad reklamacijo na pooblaščenem servisu?
tony1 ::
Recimo, ampak kako misliš da ta dober serviser pride do teh informacij, sploh če je nepooblaščen ali če proizvajalec nerad govori o tem ?
Kdo misliš da so mu betatesterji ?
Stranke, za katere naj bi poskušal narediti čim več, tudi če se kdaj kaj zaje6e. Tudi na mojem avtu se je serviser nekaj naučil.
Če pogledaš dva posta višje nad mano vse nebuloze, ki jih stresajo, je jasno, da gre za ljudi, ki o avtih nimajo pojma, niti ga nočejo imeti. Pač vlečejo $$$ in čakajo, da bo ura 15.00.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tony1 ()
Brane22 ::
@madzuro9:
Še zmeri ne razumem kaj bi ti rad od njih.
Tip ti ej zamenjal zadevo in razen če mu lahko odkažeš da je ni in da je blefiral nimaš kaj.
Jaz avtomehanikom ne bi preveč mahal s fizičnim nasiljem, ker v tem so doma.
ne moreš bit avtomehanik, če ne obvladaš problematičnega folka.
In v tem so oni v prednosti. Če se kogarkoli dotakneš, se ti to zna obračunati z obrestmi in obrestmi na obresti.
Če pošlješ avto še enkrat na servis, čisto komot lahko dobiš nov "računček" itd.
Še zmeri ne razumem kaj bi ti rad od njih.
Tip ti ej zamenjal zadevo in razen če mu lahko odkažeš da je ni in da je blefiral nimaš kaj.
Jaz avtomehanikom ne bi preveč mahal s fizičnim nasiljem, ker v tem so doma.
ne moreš bit avtomehanik, če ne obvladaš problematičnega folka.
In v tem so oni v prednosti. Če se kogarkoli dotakneš, se ti to zna obračunati z obrestmi in obrestmi na obresti.
Če pošlješ avto še enkrat na servis, čisto komot lahko dobiš nov "računček" itd.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Brane22 ()
madzuro9 ::
glede pooblaščenga in nepooblaščenga
boli me kurac kaj je
js mam račun za vgrajen rezervni del, ki očitno ne funkcinoira (beri: je povsem mehanski, se prav se ga ne da direktno diagnosticirat z testerjem
te njihove mahinacije, kako oni hočjo prek svojga pooblaščenga servisa sfurat stvar so pa popolnoma njihova stvar in me boli kurac zanjo
vsi možni deli so bli prečekerani
- vsi senzorji
- termostat zamenjan (edini povsem mehanski del
- vodna pumpa funkcionira
- dihtunga glave je ok
torej jasno kot beli dan je da je termostat zanič
glede pooblaščenga in nepooblaščenga
gre za en in isti servis z dvema različnima lokacijama
pa da so v enga nehal investirat keš, da bi dobil naziv pooblaščenga
boli me kurac kaj je
js mam račun za vgrajen rezervni del, ki očitno ne funkcinoira (beri: je povsem mehanski, se prav se ga ne da direktno diagnosticirat z testerjem
te njihove mahinacije, kako oni hočjo prek svojga pooblaščenga servisa sfurat stvar so pa popolnoma njihova stvar in me boli kurac zanjo
vsi možni deli so bli prečekerani
- vsi senzorji
- termostat zamenjan (edini povsem mehanski del
- vodna pumpa funkcionira
- dihtunga glave je ok
torej jasno kot beli dan je da je termostat zanič
glede pooblaščenga in nepooblaščenga
gre za en in isti servis z dvema različnima lokacijama
pa da so v enga nehal investirat keš, da bi dobil naziv pooblaščenga
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: madzuro9 ()
mihec87 ::
Vsaj približno javi kje je problem da na pamet ne menjajo pol avta kot se dogaja...
To "približno" je lahko zelo približno. Lahko je približno v tistem delu avta po x,y,z koordinatah, lahko je približno v tistem fizičnem sklopu, lahko je v električnem, vodnem, oljnem ali kakem drugem.
Lahko je tudi približno blizu v tabeli v FLASHu od koder je stvar pobrala diagnozo in kodo napake.
Kar še vedno pomeni,da komot lahko zamenjaš pol avta preden prideš do tja.
Ja, stvar je koristna, ker ti _lahko_ da koristne podatke in ker to počne pogosto, ampak slavni primeri so ravno ti nepogosti.
Koliko Toyot gre skozi servis brez najmanjšega glitcha ? In koliko novic je o tem ?
Nato tipu odpove pedal za gas in stvar preplavi vse cajtnge globalno, v preiskavi sodeluje NASA itd itd.
Sedaj si začel vlečt primere ko pač računalnik ni pokazal kaj dosti, seveda vsakodnevna popravila ki so odpravljena hitreje z pomočjo računalnika oz diagnostike brez odvečnih menjav delov ki so delujoči ali pa ko so nekomu že menjali kup delov dokler lastniku ni dopizdilo in je šel nekam kjer so zadevo priklopli na računalnik in rešli 123 pa si prikladno zadržal zase...Danes se it servis brez računalnika(podpore le tega) je pač smeh
Brane22 ::
js mam račun za vgrajen rezervni del, ki očitno ne funkcinoira (beri: je povsem mehanski, se prav se ga ne da direktno diagnosticirat z testerjem
Kar je tebi očitno, ni nujno da bo očitno sodniku. ALi izvedencu recimo, če do tega pride.
S tem,d a je sivo polje široko, tvoje možnosti dokazovanja zelo omejene, čas teh ljudi pa drag.
In ko bo krog naokrog, se zna zgoditi, da bo ta tvoj rezervni del veliko dražji.
madzuro9 ::
najprj sm ke pršu pa začel vpit KDO PRAV DA SE FOLKSWAGN NE KVAR
pol je ta mjastr pršu pa prav a ste že tuki, smo rekl ob dveh
rekl smo do dveh
pa prav on ne rekl smo ob dveh
pa mu rečm js as ti kdaj slišu da ma stranka vedno prov
in so zapelal avto v delavnco
avto itak na 55 stopinjah biu ogret, pa čeprov je biu že 30 min pržgan
ga gledajo, tipajo cevi, vsi mehankarji so pršli zravn, vsi čekerajo
jsm sam zravn stal pa reku ne odkrivajte tople vode, ker je ni ker je termostat zanič
pol k so prečekeral s testerjam je majstr avto ven zapelal
držal ga je ene 5 min na 2-3k rpm, se je segrel na 68 stopinj, pa k je spustu gas je takoj padl spet pod 60
zapelejo avto nazaj not
rečem temu mehankarju če je kej novga
pa prav GOSPOD 5 MIN JE AVTO KOMI V DELAVNC DEJTE POČAKAT MAL
sm mu reku kva si živčn sj sam prašam
pol pa gledajo spet naprej, tuhtajo, vsi tih, noben ne upa mene pogledat, js sam zravn stojim
po pa rečejo nč treba bo razdret komplet vse, morjo vsako cevčico pregledat ker to je vodovodni sistem blablalbalb
si mislm pa dj ne nabiji
sm prašu kok bo to koštal pa tko se un ukenja mojstr zarad telefonskega razgovora
nesjne reku je 200 eur tko na oko
nesjne reku je da ne ve
uglavnm nč jsm reku prov razdrite ga
prav on ja sam ni rečen da bo avto dons
sm reku boli me kurac, en mesec že hodm sm pa tja
in grem domov
pridm domov, me kličejo da so prezračl sistem, in da bi šli probat
si mislm WTF kako prezračl sistem, o čem govoriš pičkatmatrna, kakšno prezračevanje
jsm od reklamacije naredeu že vsaj 1k km zihr, to se je sistem sam prezraču že 100x
pa kako si predestavla, da bi vw loh naredu tak sistem, da bi loh biu zrak not ujet sam
sam ok, rečem pridm pa gremo na testno
pridem ke, valjda avto čis razgret, na 90, in mu rečem da to nima smisla testerat, ker je problem zjutri, ker se ne ogrjee
pa prav ja sj vem sam pjmo probat da vidm če bo padla iz 90
in nardimo 500 m pa prav on ok dost bo, če bi padla bi že
si mislm WTFFFFFFFFF
pa mu rečem prov te bom pelu nazaj sam js grem pa mal furat se
in grem js do vrhniškega klanca in nazaj, tempomat skos 110
in valjda temp pade na 75 stopinj
kličm na servis, rečem da je padla in da se bom ustavu spotoma
pridem ke, motor na enih 85, prav on ok pridte jutr
grem domov, takoj pride na 90 in drži na 90 do zadnjih 500m pred bajto
poj je pa spet padl na 82 stopinj
"prezračevanje"
mrš
pol je ta mjastr pršu pa prav a ste že tuki, smo rekl ob dveh
rekl smo do dveh
pa prav on ne rekl smo ob dveh
pa mu rečm js as ti kdaj slišu da ma stranka vedno prov
in so zapelal avto v delavnco
avto itak na 55 stopinjah biu ogret, pa čeprov je biu že 30 min pržgan
ga gledajo, tipajo cevi, vsi mehankarji so pršli zravn, vsi čekerajo
jsm sam zravn stal pa reku ne odkrivajte tople vode, ker je ni ker je termostat zanič
pol k so prečekeral s testerjam je majstr avto ven zapelal
držal ga je ene 5 min na 2-3k rpm, se je segrel na 68 stopinj, pa k je spustu gas je takoj padl spet pod 60
zapelejo avto nazaj not
rečem temu mehankarju če je kej novga
pa prav GOSPOD 5 MIN JE AVTO KOMI V DELAVNC DEJTE POČAKAT MAL
sm mu reku kva si živčn sj sam prašam
pol pa gledajo spet naprej, tuhtajo, vsi tih, noben ne upa mene pogledat, js sam zravn stojim
po pa rečejo nč treba bo razdret komplet vse, morjo vsako cevčico pregledat ker to je vodovodni sistem blablalbalb
si mislm pa dj ne nabiji
sm prašu kok bo to koštal pa tko se un ukenja mojstr zarad telefonskega razgovora
nesjne reku je 200 eur tko na oko
nesjne reku je da ne ve
uglavnm nč jsm reku prov razdrite ga
prav on ja sam ni rečen da bo avto dons
sm reku boli me kurac, en mesec že hodm sm pa tja
in grem domov
pridm domov, me kličejo da so prezračl sistem, in da bi šli probat
si mislm WTF kako prezračl sistem, o čem govoriš pičkatmatrna, kakšno prezračevanje
jsm od reklamacije naredeu že vsaj 1k km zihr, to se je sistem sam prezraču že 100x
pa kako si predestavla, da bi vw loh naredu tak sistem, da bi loh biu zrak not ujet sam
sam ok, rečem pridm pa gremo na testno
pridem ke, valjda avto čis razgret, na 90, in mu rečem da to nima smisla testerat, ker je problem zjutri, ker se ne ogrjee
pa prav ja sj vem sam pjmo probat da vidm če bo padla iz 90
in nardimo 500 m pa prav on ok dost bo, če bi padla bi že
si mislm WTFFFFFFFFF
pa mu rečem prov te bom pelu nazaj sam js grem pa mal furat se
in grem js do vrhniškega klanca in nazaj, tempomat skos 110
in valjda temp pade na 75 stopinj
kličm na servis, rečem da je padla in da se bom ustavu spotoma
pridem ke, motor na enih 85, prav on ok pridte jutr
grem domov, takoj pride na 90 in drži na 90 do zadnjih 500m pred bajto
poj je pa spet padl na 82 stopinj
"prezračevanje"
mrš
Brane22 ::
Sedaj si začel vlečt primere ko pač računalnik ni pokazal kaj dosti, seveda vsakodnevna popravila ki so odpravljena hitreje z pomočjo računalnika oz diagnostike brez odvečnih menjav delov ki so delujoči ali pa ko so nekomu že menjali kup delov dokler lastniku ni dopizdilo in je šel nekam kjer so zadevo priklopli na računalnik in rešli 123 pa si prikladno zadržal zase...
In imaš kupe primerov, kjer je preveč samozavesten serviser slepo poslušal kode računalnika in naredil ohoho stroškov.
Ne pravim,d a niso koristni, pravim da definitivno niso odgovor ssami zase za vse primere, sploh za tiste "sočne", ki pridejo med folk.
madzuro9 ::
dokler jim nism reku da nej nehajo bleferat so mi govoril da novim avtom pade tut na 70 stopinj temperatura
o šit ej kok morjo to nategovat ljudi
al pa me začne prepričevat da je to normaln da ma 1.5l višjo porabo avto pa da se ne ogrjee
pa sm mu reku da sm enkrat že mel identične simptome, pa da sm zamenu termostat in je blo vse ok (ok to je prejšnji prvi lastnik naredu s katerim sm 24/7 na liniji
pa prav on sam ni bla zima !!! (?????)
sm reku model pretiravaš iz laganjem
o šit ej kok morjo to nategovat ljudi
al pa me začne prepričevat da je to normaln da ma 1.5l višjo porabo avto pa da se ne ogrjee
pa sm mu reku da sm enkrat že mel identične simptome, pa da sm zamenu termostat in je blo vse ok (ok to je prejšnji prvi lastnik naredu s katerim sm 24/7 na liniji
pa prav on sam ni bla zima !!! (?????)
sm reku model pretiravaš iz laganjem
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: madzuro9 ()
mihec87 ::
Sedaj si začel vlečt primere ko pač računalnik ni pokazal kaj dosti, seveda vsakodnevna popravila ki so odpravljena hitreje z pomočjo računalnika oz diagnostike brez odvečnih menjav delov ki so delujoči ali pa ko so nekomu že menjali kup delov dokler lastniku ni dopizdilo in je šel nekam kjer so zadevo priklopli na računalnik in rešli 123 pa si prikladno zadržal zase...
In imaš kupe primerov, kjer je preveč samozavesten serviser slepo poslušal kode računalnika in naredil ohoho stroškov.
Ne pravim,d a niso koristni, pravim da definitivno niso odgovor ssami zase za vse primere, sploh za tiste "sočne", ki pridejo med folk.
Seveda računalnik ni magična škatla za vse težave je zgolj eno izmed orodij...
OP
Ne razumem kaj ima nepooblaščen servis veze z pooblaščenim...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mihec87 ()
madzuro9 ::
Brane22 ::
@madzuro:
Hint: Če bi blo samo do termostata, pa saj od takih servisi živijo. zaračunajo ti urco ali dve dela, mogoče še zamenjavo antifriza ali kako malenkost itd itd.
Nisem ziher, da je šel tip ravno v to, da ti namenoma NE bo zamenjal zadeve, ki vsaj na uč ni videti neurokirurgija.
Tako od daleč je videti, da se je zapletlo, ker napaka NI tako simpl.
In to, kaj se je zgodilo prejšnjemu lastniku nekoč prej je _lahko_ relevantno, je pa daleč od tega da je gotovo.
Hint2: preden boš spet imel neke napade, probaj enkrat sam zamenjat to zadevo, _ne_ da bi zjebal kup drugih in 5x ponavljal zadevo.
Čisto toliko, da boš naslednjič vedu o čem govoriš.
Hint: Če bi blo samo do termostata, pa saj od takih servisi živijo. zaračunajo ti urco ali dve dela, mogoče še zamenjavo antifriza ali kako malenkost itd itd.
Nisem ziher, da je šel tip ravno v to, da ti namenoma NE bo zamenjal zadeve, ki vsaj na uč ni videti neurokirurgija.
Tako od daleč je videti, da se je zapletlo, ker napaka NI tako simpl.
In to, kaj se je zgodilo prejšnjemu lastniku nekoč prej je _lahko_ relevantno, je pa daleč od tega da je gotovo.
Hint2: preden boš spet imel neke napade, probaj enkrat sam zamenjat to zadevo, _ne_ da bi zjebal kup drugih in 5x ponavljal zadevo.
Čisto toliko, da boš naslednjič vedu o čem govoriš.
tony1 ::
Še nasvet OPju: če boš zoprn in nesramen bo tudi mehanikov, ki se bodo hoteli ukvarjati s tvojim avtom, hitro zmanjkalo.
Takšnele probleme se rešuje tako, da se avto popoldne pripelje in pusti ves drugi dan tam. Reševanje vsake, razen najtrivialnejših težav se ne more delati v 5ih minutah in nikakor ne tako, da stranka zraven "diha za vrat".
Takšnele probleme se rešuje tako, da se avto popoldne pripelje in pusti ves drugi dan tam. Reševanje vsake, razen najtrivialnejših težav se ne more delati v 5ih minutah in nikakor ne tako, da stranka zraven "diha za vrat".
madzuro9 ::
prjle me kliče, da ma auto kao 3 termostate, glavnega in 2 manjša, ki ne delata
en stane 40 eur, pa jutr jih šele dobijo (če bo vse po sreč
sm reku zamenjajte
"ok, pa bomo pol vidl če bo kej"
se prav ubistvu spet sam ugibajo
en stane 40 eur, pa jutr jih šele dobijo (če bo vse po sreč
sm reku zamenjajte
"ok, pa bomo pol vidl če bo kej"
se prav ubistvu spet sam ugibajo
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | uradni Renault servis mi naredil napako? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 8358 (6112) | Xserces |
» | števec temperature se ne dvigne?Oddelek: Na cesti | 8070 (7000) | hojnikb |
» | Hladilna tekočina izginja a ne vemo kam... (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 47328 (43512) | Telbanc |
» | Nihanje temperature "motorja" (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 41742 (37347) | kuvanasarma |
» | Menjava tesnila na glavi -rabim avtomehanikaOddelek: Na cesti | 10719 (10095) | hocevar91 |