Novice » Igre » Mantle za Battlefield 4 končno prihaja
hojnikb ::
Se pravi, za podporo Mantle mora Grafična kartica podpirati GCN (Graphics Core Next) tehnologijo.
GCN pa podpirajo vse AMD grafične od HD7xxx verzije naprej, Nvidiine grafične pa trenutno nobena še nima GCN podpore, ampak jo bodo menda tudi imele nekoč.
GCN ni en sam ampak imamo že GCN 1.0, GCN 1.1 in sedaj že GCN 2.0.
Vse CGN verzije podpirajo vse tri API-je: Mantle, DirectX 11.2 in OpenGL 4.3
Mantle in OpenGL 4.3 nista odvisna od Operacijskega sistema, DirectX 11.2 pa nujno rabi Windows 8. Na Windows 7 NE bo podpore za DirectX 11.2. Mantle seveda deluje povsod.
TruAudio pa je še malo novejša zadeva kot Mantle in rabi najnovejši GCN, zato ga podpirajo samo R7 260X, R9 290 in R9 290X. Prav nobena druga.
Radeon HD7xxx in R9 280 nimajo podpore za TruAudio.
R9 280 ne podpira TruAudio, ker je to Tahiti grafična, praktično ista kot Radeon HD7970.
ain't gonna happen..
#brezpodpisa
Jst ::
>TruAudio pa je še malo novejša zadeva kot Mantle in rabi najnovejši GCN
V bistvu ne rabi GCN, ker je to dodatna zvočna na 290 in 260. (Se mi zdi, da samo ti dve.)
V bistvu ne rabi GCN, ker je to dodatna zvočna na 290 in 260. (Se mi zdi, da samo ti dve.)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
PrimozR ::
Pa Kaveri podpira True Audio. Torej je to fičr GPU-ja (Kaveri prav tako uporablja GCN 1.1 GPU).
Jst ::
As it appears, Kaveri will fully support all AMD's latest technologies, including unified CPU-GPU memory, TrueAudio, DirectX 11.2, Mantle as well as HSA [heterogeneous system architecture].
Datum vira: 12.11.2013; xbitlabs
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
SuperVeloce ::
Pa Kaveri podpira True Audio. Torej je to fičr GPU-ja (Kaveri prav tako uporablja GCN 1.1 GPU).
ne, to ni feature gpuja oz. gcn arhitekture. To je ločena logika na istem čipu, zato bi lahko zadevo odstranili (ravno zato podpore stari gcn 1.0 nikoli ne bo imel). Ta programabilni DSP bi lahko amd uporabil tudi drugje (mobilni čipi, arm, ..)...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SuperVeloce ()
Senitel ::
Mitch ::
Samo mene zanima, če je tale Mantle res tehnično izvedljiv samo z GCN arhitekturo ali pa gre za umetno omejitev?
Podobno kot DirectX 10 in Windows XP...
Mantle rabi "bindless" teksture. Tega pre GCN hardware ne podpira. Kepler to podpira. Isto je to podprto v OpenGL 4.4.
Good to know...
Hvala!
MrStein ::
Bindless Graphics refers to changes to OpenGL that can enable close to an order of magnitude improvement in the CPU-limitedness of graphics applications.
Benchmarks?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Senitel ::
Bindless Graphics refers to changes to OpenGL that can enable close to an order of magnitude improvement in the CPU-limitedness of graphics applications.
Benchmarks?
Nekje pri vrhu strani je link na en moj članek. :P Ni pa tista zgodba kompletna, ker je pisana za Fermi, ki še ni podpiral bindless tekstur tako kot Kepler/GCN ampak samo 1D bufferje.
Hja, koliko iger pa že podpira te teksture?
Vse kar uprablja Mantle? Drugo je seveda koliko iger uporablja OpenGL (zelo zelo malo) in še komplet bindless extensione, ki so del 4.4 (govorim o ARB extensionih ne nekih custom NV/AMD razširitvah) in tako prideš na 0. Vprašanje pa je zakaj rabimo še en api, ki je tako zelo odprt, da si noben tle gor ne more prebrat specifikacij...
klkkkkkkkkkk ::
Če še nisi prišel do sklepa - AMD rabi ("še en") API
zakaj? Zaradi tega, ker dela proce za MT in ne ST :)
lp
zakaj? Zaradi tega, ker dela proce za MT in ne ST :)
lp
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7
heero ::
kje lahko pogledam za mantle update ?
kaksen link ?
kako pa vem da imam mantle instaliran na tem update?
kaksen link ?
kako pa vem da imam mantle instaliran na tem update?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: heero ()
heero ::
instaliran sem 14.1
in v nastavitvah battlefield 4 nimam moznosti da preklopim na mantle
kaj se lahko naredim?
in v nastavitvah battlefield 4 nimam moznosti da preklopim na mantle
kaj se lahko naredim?
klkkkkkkkkkk ::
Tam kjer imaš directx 11 (video) - samo zamenjaš potem restartaš
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: klkkkkkkkkkk ()
heero ::
jaz tega nimam
a je vazno ce imam (ali nimam) instaliranih patch od igre ker jaz mam brez patcha(update)?
a je vazno ce imam (ali nimam) instaliranih patch od igre ker jaz mam brez patcha(update)?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: heero ()
klkkkkkkkkkk ::
jap Bf4 moraš patch-at 1.23Gb
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7
klkkkkkkkkkk ::
kater proc pa imaš?
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7
hojnikb ::
jap, specsi sistema nebi škodl.. da se nebo potem zgodil, da maš nepodprto grafo
#brezpodpisa
FlyingBee ::
dobra fora Mantla, teksturam zmanjša kvaliteto in pohitri igro .. hecno, mogoče so le triki notri vpeljani kot pri konzolah, ko vse od daleč izgleda lepo potem pa ko probaš in se približaš je pa asmo zato da tistih 60fps ven pade
SuperVeloce ::
Ne vem sicer, koliko je sam mantle kriv tukaj in koliko razvijalec igre... ampak če pade bottleneck popolnoma na gpu, potem razlike v fps praktično ni med dx11 in Mantle. Po tem bi sklepal, da je krivo nekaj druga, ne domneven blur tekstur
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SuperVeloce ()
Jst ::
Tudi lastniki 7000 kartic lahko probamo Mantle. 14.1 Beta je na voljo na guru3d in podpira R9, R7, 7000, 8000, A10-7000, A8-7000, A10-7700K, A10-7850K.
Lastniki Intelov i5 ne boste videli nobenih pohitritev ali pa zelo malo. Kakšni uporabniki i3 in 290, bi se pa znalo pošteno poznati.
Ter Mantle nič ne zmanjša kvaliteto, ampak razbremeni CPU. DX je znan po relativno velikem overheadu klicev. Mantle je pa bolj low level in ima manj overheada, ker komunikacira direktno z GPU, medtem ko je DX layer med grafičnim pogonom, driverjem in grafično.
Lastniki Intelov i5 ne boste videli nobenih pohitritev ali pa zelo malo. Kakšni uporabniki i3 in 290, bi se pa znalo pošteno poznati.
Ter Mantle nič ne zmanjša kvaliteto, ampak razbremeni CPU. DX je znan po relativno velikem overheadu klicev. Mantle je pa bolj low level in ima manj overheada, ker komunikacira direktno z GPU, medtem ko je DX layer med grafičnim pogonom, driverjem in grafično.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
klkkkkkkkkkk ::
jaz mislim, da bodo tisti z ATHLOn x4 750, phenom x4 in FX 4300 dobili največji boost
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7
hojnikb ::
Tudi lastniki 7000 kartic lahko probamo Mantle. 14.1 Beta je na voljo na guru3d in podpira R9, R7, 7000, 8000, A10-7000, A8-7000, A10-7700K, A10-7850K.
Lastniki Intelov i5 ne boste videli nobenih pohitritev ali pa zelo malo. Kakšni uporabniki i3 in 290, bi se pa znalo pošteno poznati.
Ter Mantle nič ne zmanjša kvaliteto, ampak razbremeni CPU. DX je znan po relativno velikem overheadu klicev. Mantle je pa bolj low level in ima manj overheada, ker komunikacira direktno z GPU, medtem ko je DX layer med grafičnim pogonom, driverjem in grafično.
brez skrbi, tudi pri mantlu je še kak layer :)
#brezpodpisa
Jst ::
Itak da je Mantle tudi layer. Samo manj overheada ima kot Dx 11.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
FlyingBee ::
a zna naslednja verzija dx to popravit in se takoj približat Mantlu ter seveda z dosti večjo podporo takoj prehiteti ta čudež
klkkkkkkkkkk ::
a zna naslednja verzija dx to popravit in se takoj približat Mantlu ter seveda z dosti večjo podporo takoj prehiteti ta čudež
Vsekakor je to velik + z AMD... AMD Mantle je narejen zato, da dobijo se bodo ljudje raje odločili za FX 4300/6300/8320 kot pa za i5.
Če bi to naredil MS potem je AMD velik zmagovalec P/P
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7
heero ::
imam problem
sem instaliral update 1,2,3,4,5 and 6 in v104788
in mi ne zazene igre sem probal odpreti kot skrbnik in isto samo se pojavi crno okno in po 10 sekundah izgine (se sesuje igra)
sem instaliral update 1,2,3,4,5 and 6 in v104788
in mi ne zazene igre sem probal odpreti kot skrbnik in isto samo se pojavi crno okno in po 10 sekundah izgine (se sesuje igra)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: heero ()
Enron x86 ::
Hehe, poglej v mapo, kamor si instaliral, da ni notri še ena mapa Battlefield 4.
Če je, kopiraj njeno vsebino en direktorij nazaj in jo pobriši.
Pa obilo vetra v jadrih želim.
Arr.
Če je, kopiraj njeno vsebino en direktorij nazaj in jo pobriši.
Pa obilo vetra v jadrih želim.
Arr.
Core i5-4690K@4.7| ASUS MAXIMUS VII HERO| 16 GB Corsair LP DDR3 1866 MHz|
ASUS 970 STRIX| SB Z OEM| Samsung 840 EVO 250 GB|
Seagate 2 TB| EVGA SuperNOVA G2 750 W| Fractal Define R4
ASUS 970 STRIX| SB Z OEM| Samsung 840 EVO 250 GB|
Seagate 2 TB| EVGA SuperNOVA G2 750 W| Fractal Define R4
hojnikb ::
imam problem
sem instaliral update 1,2,3,4,5 and 6 in v104788
in mi ne zazene igre sem probal odpreti kot skrbnik in isto samo se pojavi crno okno in po 10 sekundah izgine (se sesuje igra)
maš original ?
#brezpodpisa
heero ::
heero ::
haha sem vedel da bo kaj taksnega (pravilnik)
mislim da se to da resit tudi brez originala
dela.car si hvala
mislim da se to da resit tudi brez originala
Hehe, poglej v mapo, kamor si instaliral, da ni notri še ena mapa Battlefield 4.
Če je, kopiraj njeno vsebino en direktorij nazaj in jo pobriši.
Pa obilo vetra v jadrih želim.
Arr.
dela.car si hvala
Zgodovina sprememb…
- spremenil: heero ()
heero ::
pri meni ni neke vecje razlike malo hitreje je samo ni da se rece da mi ful pomaga
vrjetno je pri meni problem ker imam 4 gb rama bi mogu imet pa 8gb
vrjetno je pri meni problem ker imam 4 gb rama bi mogu imet pa 8gb
Truga ::
PrimozR ::
Um... 4k je za vogalom. Pa grafe so precej omejene s porabo. Torej je v interesu vseh, predvsem v interesu izdelovalcev računalnikov (in monitorjev), da se naredi kaj takšnega, kjer se bo povišal izkoristek omejenih GPU-jev (Mantle pomaga predvsem CPU-jem...). Ker pač, 4k in štekanje, 4k in 4k € za opremo ali pa ne 4k spljoh!
Senitel ::
Ampak Mantle nima kaj dosti s 4K... Na taki resuluciji je GPU že "100% izkoriščen" pa počni praktično kar hočeš.
PrimozR ::
Saj pravim, da bi bilo fino spucati kak bottleneck na področju GPU-jev, kot je to storil za CPU-je Mantle. Ampak to je verjetno preveč optimistično? :)
kriko1 ::
Kak GPU bottleneck pa?
Razen tega, da bi izdelovalci iger npr. mogoče vložili kanček več časa v optimizacijo efektov...
Razen tega, da bi izdelovalci iger npr. mogoče vložili kanček več časa v optimizacijo efektov...
Senitel ::
Saj pravim, da bi bilo fino spucati kak bottleneck na področju GPU-jev, kot je to storil za CPU-je Mantle. Ampak to je verjetno preveč optimistično? :)
Sej maš... Pač ne poganjaš na 4K... :) Drgač je pa edina rešitev "more of everything", kakšnih takih zlo očitnih bližnjic na GPU-ju nimaš. Lahko pogledaš obratno, kolk tranzistorjev na GPU stane tale virtualizacija, ki omogoča bypass tega CPU bottleknecka.
Jst ::
Kaj pa TrueAudio? Je že kje implementiran? To tudi razbremeni CPU.
>Lahko pogledaš obratno, kolk tranzistorjev na GPU stane tale
>virtualizacija, ki omogoča bypass tega CPU bottleknecka.
Koliko?
>Lahko pogledaš obratno, kolk tranzistorjev na GPU stane tale
>virtualizacija, ki omogoča bypass tega CPU bottleknecka.
Koliko?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | AMD (ATI) Catalyst™ (strani: 1 2 3 4 … 15 16 17 18 )Oddelek: Zvok in slika | 134463 (44942) | ferdo |
» | Mantle za Battlefield 4 končno prihaja (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Igre | 24142 (19969) | Jst |
» | Radeon R9 290X je hiter, vroč in požrešen (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Grafične kartice | 25892 (20358) | vaščan |
» | AMD je napovedal nove Radeone in TrueAudio (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Grafične kartice | 30766 (23016) | BaToCarx |