» »

Tesla breakeven

Tesla breakeven

«
1
2

Zeberdee ::

Recimo, da avto kupuješ na keš. Koliko kilometrov je potrebno narediti, da v osmih letih pokriješ razliko 50.000 EUR, kar je razlika v ceni med (primer) A3 in Teslo S 85 kw?

Mavrik ::

Em... saj A3 in Tesla S nista po nobeni metriki primerljiva avta? Eno je majhen avto nižjega (srednjega?) razreda, drugo je dokaj velika limuzina, ki konkurira A7/A8?
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

Zeberdee ::

Zame sta, ker se igram s to možnostjo.

Preprosto mi manjka izračun servisov, registracije, cene elektrike in tako dalje.

Isotropic ::

kuk cajta teslo sploh rabis polnit, da dobis max. domet? pa a mas kaksno polnilno postajo v blizini sihta (in doma, razen ce je dost 220v)

pomoje je tesla s bolj konkurenca a6

Zgodovina sprememb…

Zeberdee ::

Rad bi dobil izračun stroškov 8 letnega lastništva Tesle v Sloveniji. Ali kateregakoli drugega električnega avtomobila, ki ni "jajc" in je primeren za (mlado) družino.

Za bencinarje je to dokaj lahko izračunati, ker so znani stroški nakupa, stroški registracije, stroški servisov, predvideva se lahko tudi cena bencina.

Za električne pa nekih pametnih izračunov še nisem našel.

pegasus ::

Nazadnje ko sem računal za en generičen avto, so bile številke tam nekje okrog 200kkm, da z elektriko dobiš noter razliko v ceni napram klasični kemičnotoplotni mašini. Glede na to, da avti pri meni delajo nekje 300-400kkm, je nakup električnega že sedaj smiseln, seveda če nimaš večjih problemov z infrastrukturo.

hojnikb ::

Računaj še to, da boš mogu slej ko prej menjat tut celice, ker le-te niso za večno in tudi ravno zastonj niso :)
#brezpodpisa

Zeberdee ::

Tesla ima 8 letno garancijo na baterije in neomejeno število kilometrov. Sicer jim Slovenija ni target market, ampak zaradi naše transportne lege bodo tudi tu morali, v naslednjih parih letih, postaviti superchargerje po avtocestnem križu.

Mavrik ::

Aha, razumem, za začetek: povprečje kaže, da Tesla kuri približno 240Wh/km če se polni z zidnega priključka.

Torej nekako 24kWH/100km; pri polnjenju čez noč (manjši tarifi), kjer je cena 0,04393€/kWh je cena 100km opravljenih s teslo 1,05€.
Če verjamemo, da A3 dizel porabi samo 5.3L/100km, je cena prevoženih 100tih kilometrov z avtom (ob ceni 1,359€/l) 7.2€.

Za ceno servisov pa naj kdo opravi vajo :)
The truth is rarely pure and never simple.

Isotropic ::

tuk porabi pri 90kmh kvecjemu, na AC pa kar malo vec.

Mavrik ::

Zeberdee je izjavil:

Tesla ima 8 letno garancijo na baterije in neomejeno število kilometrov. Sicer jim Slovenija ni target market, ampak zaradi naše transportne lege bodo tudi tu morali, v naslednjih parih letih, postaviti superchargerje po avtocestnem križu.


Tule je verjetno tole še relevanten podatek:

"A Battery Replacement Option will be available for purchase soon. The option allows you to pre-purchase a new battery to be installed after eight years for a fixed price: $8,000 for 40 kWh batteries, $10,000 for 60 kWh batteries, and $12,000 for 85 kWh batteries."
The truth is rarely pure and never simple.

BigWhale ::

Dajte se drzati teme in tega kar je OP vprasal. Hvala. :)

first_line ::

Ali sploh lahko narediš v 8 letih dovolj kilometrov? 8 ur polniš, da se 3 ure lahko voziš?

Mavrik ::

Zavarovanje se obračunava pa po kW, tako da za Model S plačaš toliko kot da bi mel avto s 416KM/(310kW).
The truth is rarely pure and never simple.

Utk ::

Mislim da se splača po približno enako km kot A3 proti cliu karavanu.

Zeberdee ::

http://www.motorauthority.com/news/1086...

Če ne A3, pa A4. Ampak to niti ni pomembno. Za bencin/dizel mašine je lahko izračunati stroške na 8 let, glede na letno število kilometrine.

Za elektriko je malo težje.

Spock83 ::

Prvi večji servis za Teslo je po 250.000km. Pa še to brenze menjajo. :D

Utk ::

Če je razlika 50,000 evrov, se ti to ne pokrije NIKOLi, ker če audi stane 7 evrov na 100 km, tesla pa 1, bi moral naredit 800,000 km. Tega ne moreš zbit na 500,000 km tudi če so servisi za teslo zastonj, tudi če se na audiju pokvari vse kar se lahko, na tesli pa nič, in tudi če ne plačaš za teslo nobene cestnine niti zavarovanja.
Na nulo pač ne prideš.

shadeX ::

Sicer ne me vzet za besedo, ampak ko je baterija fuč, menjava ni poceni. Nekje sem slišal da je več kot 5k €. Sicer nimam virov, ampak nekje vem da sem to slišal, ne me pa vzet sedaj za besedo.

So pa Tesla avti res zakon. :)

hojnikb ::

sj maš 8 let garancije :)
#brezpodpisa

shadeX ::

Aja? Pol pa sploh ni problema če je to res.

EDIT:

Ma to lahko polniš kar doma, na 220V ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

hojnikb ::

yup..;)
#brezpodpisa

mihec87 ::

8 let/unlimited km garancija velja za 85kWh ter 85kWh performance baterije za 60kWh je 8let/125.000 miles..Nobene nimajo garancije na degradacijo baterije

tesla ima tudi kalkulator na strani http://www.teslamotors.com/charging#/ca...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mihec87 ()

mihec87 ::

waranty pamplet http://www.teslamotors.com/sites/defaul...

Če prav razumem je 1xletno ali na 12.500miles pregled
Maintenance services, including, but not limited to, the following:
o
Standard 12 month or 12,500 mile
service and diagnostics checks;

vorantz ::

pozabljate pa eno stvar
kje so pooblaščeni tesla serviserji? :D

trenutno najbližji je na dunaju dobrih 400km stran če štartamo iz ljubljane
kar je glih za glih range te zadeve pri okoli 100kmh (oz si fucked če si z obale ker moraš še počasneje vozit)
pol pa še gor čakat da nrdijo servis in da se ti spet nafila zadeva
pol pa še nazaj domov
in ti gre cel dan brez veze (ok razen če spotoma pelješ žensko v šoping gor...pa se ti zvečer zahvali)

vidim pa da je napovedan en servis v grazu kar bo rahlo olajšalo zadeve

sicer pa OP
če se morš vprašat "a lahko prišparam 50k na elektriki vs dizl"
jeebus...če se morš to vprašat še nimaš dovolj za ta avto
vzemi audija

Zeberdee ::

@vorantz: Delam čisto preprosto primerjavo. In ker bom v roku 2 let MORAL kupovati nov avto, je potrebno narediti izračun. Za moje pojme je minus med cenami energije nekje med 10 in 11 EUR. Razlika v ceni avta je med 40 in 45 jurji, kar bi na 8 letnem obdobju pomenilo nekje 50.000 km na leto, kar je še vedno 10.000 km preveč, glede na trenutno porab.
Če so stroški vzdrževanja, registracije, zavarovanja nižji (kar naj bi bili, tako se vsaj oglašuje), se bo nekoč, ko bo odprto zastopništvo v Ljubljani zelo hitro bolj izplačal nakup električnega avtomobila. Ne nujno da Tesle...

energetik ::

Če gledaš predvsem ekonomsko, kupiš Kio, Dacio..., dizla, pa si na koncu daleč najbolj v plusu.
To se pa ja že na daleč vidi, da s Teslo ne boš praktično nikoli prišel v plus.
Ni nujno, da se bo nekoč tako zelo izplačal nakup električarja. Ko jih bo enkrat kritična masa, bo država primaknila svoj lonček s trošarinami na električno energijo za polnjenje.

Vajenc ::

Trenutno je še vedno manj stresno, če se odločiš za hibrida. Npr. Prius+ bi bil za moje potrebe idealen. Do službe bi lahko šel na baterijo, povsod drugje pa poceni hibridno brez skrbi kje bom "tankal".
Not only is there no God, but try finding a plumber on Sunday.
Woody Allen

duque ::

zanimivo, da ima Tesla na svoji spletni strani celo dokument za primerjavo
http://www.teslamotors.com/it_IT/forum/...

Malo lokaliziraj parametre, pa boš imel zanimivo študijo.

piek ::

Clovek, primerjas neprimerljivo.

Tesla je gosposki elektricni avto, Audi A3 dizel pa majhen traktorcek (tudi ce je sportback) ...

Zdaj pa k tvojemu vprasanju - A3 dizel moras vzeti 2.0 TDI pa se ne bo tako spodobno premikal kot elektromotor s hipnim navorom, da smradu in ropota ne omenjam - to bi tudi lahko dal v svojo kalkulacijo.

In potem poraba - ce imas kolickaj mestne voznje, poraba ne bo nikoli niti priblizno blizu tovarniski, temvec bo tovarniska-mestna + 1 liter ali vec. S tem, da so servisi za dizelsko ropotarnico precej drazji (od 300€ dalje za navaden servis, veliki je jurja), pa se v zivljenjski dobi (recimo 250,000 km v 8 letih) te caka precej izrednih stroskov - sklopka, vztrajnik, sobe + se kaka stvar pod pokrovom ...

Elektromotor pa ne crkne, zgubi kak procent na zmogljivostih (zaradi "utrujenosti" magnetov) in to je to. Koliko bo redni servis Tesle ti tezko povem, nima itak noben prakticnih izkusenj, a da se en geek s prenosnikom sprehodi okoli avta in odcita diagnostiko - glede na znamko te bo verjetno prislo okoli 100€. Gume za Teslo bodo nekaj drazje zaradi dimenzije, brisalci pa razne disave pa so primerljivih cen ...

Zdaj pa racunaj, ce te je volja ...

Moje mnenje - ce imas denar, da si kupis Teslo (in s tem ne ogrozis lastnega/druzinskega blagostanja), si jo kupi in uzivaj. Audija in ostale podobne ropotuljice pa pozabi. Bi vseeno dal v racun rad se kak avtomobil na fosilna goriva - potem razmisli o kakem A6, vendar z mocnim bencinskim motorjem V6 ali V8 - saj ves, uporabniska izkusnja pa te fore ... Ampak, ja, potem so stroski 2-kratni in verjetno presezejo Tesline.
--- Finish it off if you started it! ---

GGGGG ::

Če so stroški vzdrževanja, registracije, zavarovanja nižji (kar naj bi bili, tako se vsaj oglašuje), se bo nekoč, ko bo odprto zastopništvo v Ljubljani zelo hitro bolj izplačal nakup električnega avtomobila. Ne nujno da Tesle...


Opel Ampera se dobi za cca. 30 jurjev (ne po ceniku ampak po dejanskih pogovorih s trgovcem v salonu).

Primerjava z A3 je precej bolj smiselna, saj sta avtomobila dejansko kolikor toliko primerljiva po velikosti, opremi, udobju...

LeQuack ::

Evropski proizvajalci bodo najbrž z vsemi močmi zadrževali Teslo, da se ne bi razširila na naše trge. Ne sklada se namreč s socialno politiko, kjer moraš ljudi obdavčiti če se premikajo po prostoru.
Quack !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LeQuack ()

mn ::

LeQuack je izjavil:

Evropski proizvajalci bodo najbrž z vsemi močmi zadrževali Teslo, da se ne bi razširila na naše trge.


Brez potrebe. Tesla ni neposredna konkurenca nobenemu od njih. Ne še.

MajorM ::

Sem se peljal s Teslo S.
Redni servis je $600. Krije menjavo vsega kar se obrabi, razen gum in baterije.
Žal ga nisem vozil, sem pa sedel na zdnjih sedežih in ugotovil, da je premalo visok. Nisem mogel sedeti naslonjen na sedež.
Avto je za prestiž. Ekonomično se račun, po moji oceni, ne izide.

hojnikb ::

Če bi se najdu proizvajalc, ki bi lahko naredu spodobn hatchback za >=20k€, bi električni avti hitro dobil več zanimanja :)
#brezpodpisa

bastadu ::

Dokler ne bodo naredili električnega avtomobila oz. celic, ki se jih bo dalo napolnit v nekem normalnem času, je to zame nesmisel, pa naj bo še tako poceni ... razen za nekoga, ki se s tem avtom vozi res samo v službo in nazaj, za daljše ture ima pa drug avto ...

GGGGG ::

hojnikb je izjavil:

Če bi se najdu proizvajalc, ki bi lahko naredu spodobn hatchback za >=20k€, bi električni avti hitro dobil več zanimanja :)


Glede na trenutne cene bo to verjetno že naslednja generacija EV. Chevy Volt je v USA že zdaj pod 20k eur (26k usd), če upoštevaš olajšave in subvencije.

detroit ::

od česa bo pa država živela :) vozit se bo dokaj ugodno zdaj na začetku ko pa se odpre trg pa bo itak obdavčen štrom da boš plačal enako ali več kot zdaj za bencinarja. Sicer pa še vedno komaj čakam kakšen normaln EV avto. goodie goodie
Skero

pi pawr ::

piek je izjavil:


Elektromotor pa ne crkne, zgubi kak procent na zmogljivostih (zaradi "utrujenosti" magnetov) in to je to.


V Tesli je asinhronski motor, ni magnetov :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: pi pawr ()

WarpedGone ::

Nobene nimajo garancije na degradacijo baterije

Garantira se vsaj 70% nazivnega dosega čez 8 let. Sicer maš gratis zamenjavo baterij. Kaj točno bo po izteku te garancije je nagradno vprašanje ampak 100% bo možno kupit tudi baterijo ki ne bo več nova, bo pa boljša od tvoje izrabljene za seveda nižji znesek. Plus, izrabljeno baterijo ti bodo odkupili in bo šla v reciklažo.

Ampak če OP misli da bo z model S v 8ih letih porabil manj € kot z A3 se žal moti, nikakor pa ne bo profitiral začetno razliko v ceni.
En komplet nečunglalunga gum (245/45R19) pride vsaj 800€, radira jih pa nadpovprečno hitro. Če ti zadnji par zdrži 20k km si že med srečneži in imaš nogo iz perja. Ergo računaj vsaj 4 sete gum na 100k. Pri ceni elektrike ne pozabt na ceno omrežnine oz 'transporta', ki je tipično podobna ceni same kWh in elektriko praktično podraži. Neka realna cena kWh je ~10 centov. Če uspeš sfurat s povprečnimi 200Wh/km oz 5km/kWh (pa boš težko zaradi magneta pod pedalom za 'gas':) te 100k prevoženih košta 2000 za elektriko in še vsaj 2x toliko za gume.

'Šparalo' se bo z Model E leta 2017, danes se z Model S posmehuje raznim benflom, merđotom, poršem in podobnim ICE halo avtomobilom.
Če je tvoj budet 20k za ICE avto, pozabi na Teslo.

Teslo kupiš, ker hočeš Teslo.
Zbogom in hvala za vse ribe

dzinks63 ::

Gume se izboljšujejo, Michelin se z Primacy™ MXV4 hvali , da zdržijo 100000 km.

WarpedGone ::

Dokler ne bodo naredili električnega avtomobila oz. celic, ki se jih bo dalo napolnit v nekem normalnem času, je to zame nesmisel, pa naj bo še tako poceni ... razen za nekoga, ki se s tem avtom vozi res samo v službo in nazaj, za daljše ture ima pa drug avto ...

S čim jih bi pa napolnu v normalnem času?

Vsak normalen avto za prevožen kilometere spije ~200Wh. EV motor pa ~100Wh, da bo jasno kolk morebitnega prosotra je z raznimi "optimizacijami" avtomobilov. Ob narhujši magiji morda polovica prihranka, raje le tretjina ali še raje morda četrtina. Ergo je 200Wh/km fizikalna nujnost.

Hkrati je tipičen domač priključek speljan čez 16A varovalko. Hiter račun izpljune 3kW oz polnenje z 15km/h. Ergo, če maš avto z dosegom 15km, se ti lahk superduper baterija nafila v eni uri. Če maš vsak napol človeških 150k dosega, se bo baterija polnila vsaj 10 ur. FIzikalna nujnost.
Edina pot okol tega je močnejši električni priključek. Doma se še nekak da dobit par 10kW polnilne moči, ki omogoča domače polnjenje s ~150km/h. Spet, če maš 150km dosega bo baterija polna v eni uri. Če maš dosega 450, boš tudi s takim priključkom polnil vsaj tri ure.

"Hitre" polnilne postaje "odprtih" standardov danes predvidevajo polnjenje z največ 60kW i.e. 300km/h. Zopet. če maš 300km dosega, boš za 0 do 100 ponucal celo uro, če maš 600km dosega pa dve uri. Teslini SuperChargerji danes omogočajo polnjejne z do 135kW oz nad 600km/h. Ker ima avto švoh 500km dosega to pomeni polno baterijo v manj kot eni uri. Ampak ker baterije niso matematičen konstrukt temveč fizikalen k vsemu temu dodajo še svojo bremzo in takšne hitrosi polnjenja niso možno na celi poti od prazne do polne baterije ampak le v začetnem delu, bol ko je baterija polna, počasneje se polni. Žal tudi fizikalna nujnost.

Glede novejših gum... za obrabo niso 'krive' same gume ampak bol teža vozila, brutalna odzivnost motorja in še pogon in regen na istem paru gum. Bol trpežne gume bodo to mal 'popravle' ampak realitvni problem glede na druge avte bo ostal. Iste gume bodo na kakem drugem avtu zdržale dlje.
Zbogom in hvala za vse ribe

bastadu ::

@WrapedOne: ti si se omejil zgolj na trenutno razpoložljive tehnologije, vem da imajo svoje omejitve, ampak dokler ne bodo iznašli kakšen drug način, tehnologijo ali pač nekaj, da boš lahko na primer napolnil električni avto v parih minutah, podobno kot sedaj tankaš, bo vse skupaj zelo težko konkuriralo, kaj šele nadomestilo sedanji odreuški sistem ...

WarpedGone ::

ti si se omejil zgolj na trenutno razpoložljive tehnologije,

Ne, omejil sem se na fizikalna dejstva. Iz litrske flaše lahko ven izteče največ liter vode. Ni to omejitev stekla ali vode ampak ustroj naše realnosti.

boš lahko na primer napolnil električni avto v parih minutah, podobno kot sedaj tankaš,

Recimo, da v baterijo želiš v treh minutah natočt 500km dosega.
Poraba 200Wh/km pri vožnji pomeni, da za 500km nucaš 100kWh energije.
Če hočiš v treh minutah 'natočit' teh 100kWh, boš polnil z močjo 100kW*60min/3min= 2000 kW oz 2MW. Jedrska elektrarna krško ima moč 350MW (še enkrat tolk mora it k bratom hrvatom). TO pomeni, da bi za hkratno polnjenje 170 avtomobilov nucal postavljeno svojo elektrarno. Al pa pogruntal kako superučinkovito hranit električno energijo lokalno v pripravljenosti.
Praktično nemogoče zahteve samo zato, da ni treba v glavi spremenit idejo, da je neka navada lahko tut drugačna.
Veliko enostavneje in ceneje je pač polnit, ko se ti ne mudi - ponoči je cela noč časa. No problemo, hakuna matata :)

EV je poln vsak zjutraj, ICE tank maš poln le vsakih X dni/tednov.
Zbogom in hvala za vse ribe

dzinks63 ::

Je bilo že prikazano, da lahko baterijo prej zamenjajo , kot natočiš primerno količino oktanskega goriva v rezervar. Tehnologija je že znana, samo razširiti bi bilo potrebno takšne postaje. Zaenkrat smo še na začetku, pač polnimo direktno po kablu, enkrat v prihodnje bo to rešeno drugače.

fpbs ::

Warpi, se strinjam s tabo, oba posta si napisal dosti realno. Presenetiv si me.

bastadu ::

Ni problem polnit vsako noč, problem je, ko greš na pot, ki je daljša od dosega, kaj boš sedaj vmes šel na kavico in jo srkal pol dneva? Ena od idej v izogib te težave je lahko tudi, da se vzpostavi sistem menjavanja celic na polnilnih postajah, torej da prazno zamenjaš za polno, pa potem te polnilne postaje same skrbijo za kondicijo teh celic in menjavo iztrošenih ...

boogie_xlr ::

@dzinks63 da bi menjal baterijo kot npr. plinsko bombo za plinski gorilnik(analogija), na petrolu, bi blo zakon

dzinks63 ::

Saj to smo že predelali, je že bilo linkano.

Oberyn ::

Tega večina ljudi nikakor ne razume, tudi jaz ne preveč dobro, ampak je kruta realnost. Če bi želel natankati električni avto tako kot jaz mojega passata, torej v 2 minutah za recimo 800 km, bi pri tem ti 2 minuti tvoj odjem presegal proizvodnjo hidroelektrarne v Radovljici.

Druga kruta realnost je tankanje doma iz vtičnice. Pri 16 A varovalki lahko tankate skuter. Na en malo bolj resen avto pa lahko pozabite. S tem da pri nas imamo 2 avta in to ni nobena redkost. Tudi taka stvar ne bo v nobenem primeru dovoljena, ker se na ta način ne da obračunati par 100% davka na gorivo, malo razmislite. Da sploh ne omenjam, da je to itak možno samo za tiste, ki lahko avto pripeljejo na svoje dvorišče ali garažo. Težko si predstavljam tankanje iz domače vtičnice na parkirišču z 200 avtomobili na Fužinama, posebno za tiste, ki so iz 16. nadstropja.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Baterije v Teslah se starajo počasneje od pričakovanj (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
8519214 (12710) algoritem
»

Tudi Volvo pripravlja električne tovornjake (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
16953851 (48177) Jackass
»

Nizozemska se spogleduje s prepovedjo prodaje bencinskih in dizelskih avtomobilov (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
25572676 (61371) PredatorX
»

Prototip baterije, ki se napolni v pol minute (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
13131592 (26373) Redneck

Več podobnih tem