Forum » Pomoč in nasveti » Podaljšanje garancije zaradi napake na izdelku
Podaljšanje garancije zaradi napake na izdelku
JanezH ::
Primer:
V računalniku se mi pokvari neka komponenta, npr. matična plošča. Le to popravijo in mi računalnik vrnejo.
1) Ali se mi v tem primeru garancija za matično ploščo prične od začetka?
2) Verjetno mi morajo dati kak dokument, ali pisno potrdilo ali kaj dopišejo na garancijski list o tem, da samo za to komponento velja začetna garancija? Kaj točno moram dobiti?
3) Je za to, da se garancija v takem primeru ponastavi na začetno, kakšen člen v zakonu na katerega se lahko opiram?
Kaj če se napaka periodično ponavlja enkrat na mesec in ne morejo ugotoviti kaj je narobe? To se dogaja v mojem primeru in garancijska doba se bliža koncu.
1) V tem primeru verjetno ne morejo podaljšati garancije za nek specifični del, ker niti ne vejo kaj je narobe?
2) Ali lahko v takem primeru podaljšajo garancijo za celotni izdelek?
3) Kaj realno sploh lahko storim v takem primeru?
V računalniku se mi pokvari neka komponenta, npr. matična plošča. Le to popravijo in mi računalnik vrnejo.
1) Ali se mi v tem primeru garancija za matično ploščo prične od začetka?
2) Verjetno mi morajo dati kak dokument, ali pisno potrdilo ali kaj dopišejo na garancijski list o tem, da samo za to komponento velja začetna garancija? Kaj točno moram dobiti?
3) Je za to, da se garancija v takem primeru ponastavi na začetno, kakšen člen v zakonu na katerega se lahko opiram?
Kaj če se napaka periodično ponavlja enkrat na mesec in ne morejo ugotoviti kaj je narobe? To se dogaja v mojem primeru in garancijska doba se bliža koncu.
1) V tem primeru verjetno ne morejo podaljšati garancije za nek specifični del, ker niti ne vejo kaj je narobe?
2) Ali lahko v takem primeru podaljšajo garancijo za celotni izdelek?
3) Kaj realno sploh lahko storim v takem primeru?
RejZoR ::
Garancija se v primeru popravila podaljša samo za čas, ki je bila naprava na servisu.
Če se zamenja večji bistveni del naprave (npr LCD panel in celotna matična pri LCD-ju) oz uporabnik dobi nov izdelek, garancija začne teči od začetka. Če gre za menjavo večje komponente znotraj neke večje naprave (npr disk v namiznem računalniku) bo garancija nanovo začela teči samo za tisti disk in ne za cel sistem. Včasih se lahko zgodi, da bojo tud pri menjavi bistvenega dela dali novo garancijo samo na tsito komponento. Uredba točno te posatvke tud men ni povsem jasna in ti ne znam točno razložit glede tega specifično.
Dokazila so ponavadi zapisniki servisa, ki jih v primeru okvare po preteku priložiš k izdelku in s tem vejo, da imaš še toliko in toliko rezerve preko redne garancije.
Če se ponavlja ena in ista napaka in je naprava zaradi slednje več kot skupnih 45 dni na servisu imaš pravico zahtevat vračilo kupnine oz nov brezhiben izdelek. Tle samo pazi, ker se določeni servisi radi izgovarjajo češ da problemov ni delala ista stvar in se s tem izognejo določenim obveznostim...
Če se zamenja večji bistveni del naprave (npr LCD panel in celotna matična pri LCD-ju) oz uporabnik dobi nov izdelek, garancija začne teči od začetka. Če gre za menjavo večje komponente znotraj neke večje naprave (npr disk v namiznem računalniku) bo garancija nanovo začela teči samo za tisti disk in ne za cel sistem. Včasih se lahko zgodi, da bojo tud pri menjavi bistvenega dela dali novo garancijo samo na tsito komponento. Uredba točno te posatvke tud men ni povsem jasna in ti ne znam točno razložit glede tega specifično.
Dokazila so ponavadi zapisniki servisa, ki jih v primeru okvare po preteku priložiš k izdelku in s tem vejo, da imaš še toliko in toliko rezerve preko redne garancije.
Če se ponavlja ena in ista napaka in je naprava zaradi slednje več kot skupnih 45 dni na servisu imaš pravico zahtevat vračilo kupnine oz nov brezhiben izdelek. Tle samo pazi, ker se določeni servisi radi izgovarjajo češ da problemov ni delala ista stvar in se s tem izognejo določenim obveznostim...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Furbo ::
Pa navadno jih je treba kar spomniti na to, da ti za zadevo dajo novo garancijo.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
mgermo ::
Ko sem v Millerju zamenjal xbox360, sem eksplicitno vprašal za podaljšanje garancije, pa so rekli no way jose.
Furbo ::
Nategnili so te Jose
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
St235 ::
1) Ali se mi v tem primeru garancija za matično ploščo prične od začetka?
da
2) Verjetno mi morajo dati kak dokument, ali pisno potrdilo ali kaj dopišejo na garancijski list o tem, da samo za to komponento velja začetna garancija? Kaj točno moram dobiti?
zadostuje zapisnik servisa iz katerega je razvidno kdaj in kaj je bilo menjano.
3) Je za to, da se garancija v takem primeru ponastavi na začetno, kakšen člen v zakonu na katerega se lahko opiram?
da, poglej si zakon o varstvu potrošnikov in obligacijski zakonik - poglavje garancije.
Kaj če se napaka periodično ponavlja enkrat na mesec in ne morejo ugotoviti kaj je narobe? To se dogaja v mojem primeru in garancijska doba se bliža koncu.
1) V tem primeru verjetno ne morejo podaljšati garancije za nek specifični del, ker niti ne vejo kaj je narobe?
če skupen servisni čas presega 45 dni, so dolžni izdelek menjat, kakor če bi bil na servisu enkrat 45 dni. Tudi garancijski rok se je podaljševal za vsak dan ko je bil izdelek na servisu.
2) Ali lahko v takem primeru podaljšajo garancijo za celotni izdelek?
garancija bo tekla samo za del ki bo zamenjan. lahko ti pa servis prostovoljno ponudi podaljšanje garancije za celoten izdelek.
3) Kaj realno sploh lahko storim v takem primeru?
pogovor z servisom, če ne rešiš nič prijava na TIRS.
da
2) Verjetno mi morajo dati kak dokument, ali pisno potrdilo ali kaj dopišejo na garancijski list o tem, da samo za to komponento velja začetna garancija? Kaj točno moram dobiti?
zadostuje zapisnik servisa iz katerega je razvidno kdaj in kaj je bilo menjano.
3) Je za to, da se garancija v takem primeru ponastavi na začetno, kakšen člen v zakonu na katerega se lahko opiram?
da, poglej si zakon o varstvu potrošnikov in obligacijski zakonik - poglavje garancije.
Kaj če se napaka periodično ponavlja enkrat na mesec in ne morejo ugotoviti kaj je narobe? To se dogaja v mojem primeru in garancijska doba se bliža koncu.
1) V tem primeru verjetno ne morejo podaljšati garancije za nek specifični del, ker niti ne vejo kaj je narobe?
če skupen servisni čas presega 45 dni, so dolžni izdelek menjat, kakor če bi bil na servisu enkrat 45 dni. Tudi garancijski rok se je podaljševal za vsak dan ko je bil izdelek na servisu.
2) Ali lahko v takem primeru podaljšajo garancijo za celotni izdelek?
garancija bo tekla samo za del ki bo zamenjan. lahko ti pa servis prostovoljno ponudi podaljšanje garancije za celoten izdelek.
3) Kaj realno sploh lahko storim v takem primeru?
pogovor z servisom, če ne rešiš nič prijava na TIRS.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
St235 ::
Če se zamenja večji bistveni del naprave (npr LCD panel in celotna matična pri LCD-ju) oz uporabnik dobi nov izdelek, garancija začne teči od začetka. Če gre za menjavo večje komponente znotraj neke večje naprave (npr disk v namiznem računalniku) bo garancija nanovo začela teči samo za tisti disk in ne za cel sistem. Včasih se lahko zgodi, da bojo tud pri menjavi bistvenega dela dali novo garancijo samo na tsito komponento. Uredba točno te posatvke tud men ni povsem jasna in ti ne znam točno razložit glede tega specifično.
Zakon nikjer ne govori o menjavi bistvene stvari. Garancija teče na novo če je bila stvar zaradi nepravilnega delovanja zamenjana ali bistveno popravljena, začne garancijski rok teči znova od zamenjave oziroma od vrnitve popravljene stvari.
Torej ali nekaj zamenjajo ali bistveno popravijo nikakor pa ne če menjajo bistven del, to napako sem že parkirat opazil.
Sama definicija bistvenega popravila pa je stvar sodne prakse in se bo treba malce bolj poglobit v konkretne primere, da dobiš občutek kdaj je nekaj bistveno popravilo in kdaj ne.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Garancija - menjana matična - prenosnikOddelek: Pomoč in nasveti | 1472 (975) | Ales |
» | garancijsko zamenjani izdelek (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 9604 (7469) | medenko |
» | Kaj bi vi storili?Oddelek: Pomoč in nasveti | 3861 (2983) | drzni86 |
» | 45 dnevni rok (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 11553 (9095) | čuhalev |
» | Moja naivnost in JAE k****Oddelek: Loža | 4009 (1822) | Utk |