Forum » Pomoč in nasveti » Servis mobilnega telefona ne naredi nič
Servis mobilnega telefona ne naredi nič
zorangutan ::
Mobitel, ki je še v garanciji, se že pol leta popravlja za isto napako: baterija se kljub napajanju, ki ga mobitel zazna, ne polni. Servis sem obiskal že šestkrat in edina stvar, ki so jo do sedaj naredili poleg updatanja softwera je, da so mi dali nov kabel za polnjenje in enkrat so telefon poslali na zunanji tovarniški servis.
Ker je do konca garancije še par mesecev, me zanima, kako lahko servis prisilim, da dajo kaj konkretnega od sebe. Baterija je v redu, ker se uspe v polovici primerov v redu napolnit, v polovici primerov pa zataji kontakt ali nekaj in se telefon kljub zaznavi napajanja prazni. Menim, da bi morali zamenjat vsaj priključek za polnilni kabel na telefonu ali pa cel telefon.
Če mi ob naslednji reklamaciji ne bodo hoteli TAKOJ zamenjati aparata, kaj svetujete? Naj grem do kakšnega odvetnika?
V pogojih piše:
"Če v času trajanja garancijskega roka izdelek ne deluje ob normalni uporabi /../ bodo pooblaščeni serviserji po lastni presoji, bodisi popravili ali zamenjali izdelek v skladu z določili in pogoji, določenimi s to garancijsko izjavo."
in še pod poglavjem "Posebne informacije - Republika Slovenija":
"Dajalec garancije zagotavlja, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar, da takoj sprejmejo izdelek v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije prejel zahtevo za odpravo okvare."
Ker je do konca garancije še par mesecev, me zanima, kako lahko servis prisilim, da dajo kaj konkretnega od sebe. Baterija je v redu, ker se uspe v polovici primerov v redu napolnit, v polovici primerov pa zataji kontakt ali nekaj in se telefon kljub zaznavi napajanja prazni. Menim, da bi morali zamenjat vsaj priključek za polnilni kabel na telefonu ali pa cel telefon.
Če mi ob naslednji reklamaciji ne bodo hoteli TAKOJ zamenjati aparata, kaj svetujete? Naj grem do kakšnega odvetnika?
V pogojih piše:
"Če v času trajanja garancijskega roka izdelek ne deluje ob normalni uporabi /../ bodo pooblaščeni serviserji po lastni presoji, bodisi popravili ali zamenjali izdelek v skladu z določili in pogoji, določenimi s to garancijsko izjavo."
in še pod poglavjem "Posebne informacije - Republika Slovenija":
"Dajalec garancije zagotavlja, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar, da takoj sprejmejo izdelek v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije prejel zahtevo za odpravo okvare."
- spremenilo: zorangutan ()
RejZoR ::
Če je napaka ves čas ista in je skupni čas, ki je bil ta aparat na servisu zaradi točno te napake 45 dni, lahko zahtevaš, da ti dajo nov aparat.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | telefon na servisu že 47-48 dniOddelek: Pomoč in nasveti | 5243 (4402) | andromedar |
» | Rok garancije (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 13020 (10138) | solatko |
» | ZVPot, pravice potrošnika, garancija, vračilo kupnine, itd...Oddelek: Pomoč in nasveti | 2956 (2601) | b |
» | Garancija - vrnitev kupnineOddelek: Pomoč in nasveti | 3445 (2748) | BlueRunner |
» | mobitelov servis [že več kot 45 dni]Oddelek: Loža | 11927 (9809) | jan01 |