» »

Uveljavljanje garancije (Amazon.de)

Uveljavljanje garancije (Amazon.de)

Er333 ::

Na amazon.de sem avgusta kupil izdelek s katerim imam zdaj probleme.
Pisal sem direktno proizvajalcu, pa so mi odgovorili, da moram kontaktirat prodajalca ali amazon.eu.

You will need to contact the seller or Amazon.EU concerning your order, as they are our authorized resellers :)


Gledal sem na amazon.de in s prevajalnikom iskal kaj v zvezi z garancijo, pa ne najdem. Pregledal sem amazon.eu, pa sploh ne vem kaj je smisel te strani, ker so notri samo linki do drugih evropskih amazonov.
Mi lahko kdo pomaga, da uveljavim garancijo?

Gre se pa za etui Spigen, za katerega sem dal 40€
http://www.amazon.de/gp/product/B00DCCV...

Hayabusa ::

http://www.amazon.de/gp/help/customer/d...


If you have purchased item becomes faulty later than 30 days after the shipping date, but is still under the warranty period / manufacturer warranty, you can also contact the manufacturer for repair or replacement of the device.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hayabusa ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Izkusnje z Amazon.de (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
8124796 (4370) carlosk1966
»

Kupovanje preko amazon.de

Oddelek: Pomoč in nasveti
3820904 (13130) bluefish
»

Amazon.de in garancija

Oddelek: Kaj kupiti
92440 (2332) bluefish
»

Nakup elektronike na Amazon.de ?

Oddelek: Pomoč in nasveti
141782 (1539) draciel

Več podobnih tem