Forum » Na cesti » globa za prekršek...mnenje?
globa za prekršek...mnenje?
mn ::
Si podpisal zapisnik? Si. Torej si se strinjal s policistovo interpretacijo dogodka.
Case closed.
Aja nisi prej prebral. Boš vedel za drugič, da se ničesar ne podpisuje, brez da se prej prebere.
Ko podpisuješ zapisnik si podpisal samo to, da si ga prejel. Nič drugega. S tem nisi priznal ničesar!
imagodei ::
WarpedGone je izjavil:
Efekt je bil tak, kot če bi biku mahal z rdečo zastavo.
Presenečen much? Semaforji ne spadajo na ceste.
W1, kaj ga pa sedaj lomiš?
- Hoc est qui sumus -
Invictus ::
smo imeli poskus tega, pa se je narodu kmalu odpeljalo.
Za določene stvari se pač narod ne sprašuje ...
Edino če je posel zadaj sumljiv kot je bil mariborski in župan preveč sumljivega porekla ...
Zdrava pamet pa govori da je to edini način da je tega idiotizma prerekanja okoli prekrškov konec ...
Avtomatizirati kasiranje s certificiranimi in kalibriranimi napravami ... Da se izognemo človeškemu faktorju.
Čeprav ljudje še vedno ne poštekajo da je vožnja po pravilih največje zajebavanje države ker le ta ne more potem kasirat ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
WarpedGone ::
W1, kaj ga pa sedaj lomiš?
Razmišljam z lastno glavo. Nezaslišano.
Zbogom in hvala za vse ribe
Engineer_ ::
Naj že na vse semaforje 1x namontirajo kamere, ki bodo beležile vožnjo v rdečo luč.
smo imeli poskus tega, pa se je narodu kmalu odpeljalo.
popravek: se narodu JE odpeljalo. Zato ker je nekdo hotel kaznovati tiste, ki gredo skozi rdečo. smeh.
Kar pa se tiče teme debate:
http://www.policija.si/index.php/preven...
Rdeča luč prepoveduje vožnjo, enako tudi rumena luč, razen v primeru, ko je vozilo v trenutku, ko se rumena luč prižge, tako blizu semaforja, da voznik ne bi mogel varno ustaviti. Vedeti pa je treba, da velja ta zakonska izjema le za tiste voznike, ki vozijo z dovoljeno hitrostjo. To pomeni, da bo prehiter voznik v takem primeru odgovarjal zaradi prehitre vožnje in vožnje v rumeno luč.
Drugič pa ne glej okoli in ne izgubljaj časa. Če imaš za ustavit, potem ustavi. Če ima nekdo za tabo premajhno varnostno to ni opravičilo da greš ti skozi rdečo zato ker si prej predolgo buljil v vzratno ogledalo!
Semafor moraš spremljati že od daleč. Se takoj vidi kdaj bo preklopilo na rdečo in začneš prej upočasnjevati.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
Engineer_ ::
kronos_10_ je izjavil:
Torej pripravil sem se na zavoj in se mi pred križiščem vklopi rumena luč.
pripravljal si se na zavoj kar pomeni da si moral imeti precej nizko hitrost in bi zagotovo lahko ustavil vozilo.
WarpedGone ::
Kazen si zasluži idiot, ki si je domislil in uspel prepričat druge idiote da je rdeča luč primeren način uravnavanje križanja prometnih tokov.
Je soodgovoren za škodo, poškodbe in smrti vseh tistih, ki so šli skozi zeleno in je v njih priletel nekdo, ki je šel skozi rdečo. Zanalašč ali po pomoti je glih vseeno. Ljude smo in bomo delal napake, višina kazni tle ne igra nobene vloge.
Je soodgovoren za škodo, poškodbe in smrti vseh tistih, ki so šli skozi zeleno in je v njih priletel nekdo, ki je šel skozi rdečo. Zanalašč ali po pomoti je glih vseeno. Ljude smo in bomo delal napake, višina kazni tle ne igra nobene vloge.
Zbogom in hvala za vse ribe
Engineer_ ::
semaforizirana križišča so bila nekoč nujna. danes se uporabljajo krožna ki so boljša v vsakem možnem pogledu.
nikakor pa ni semaforizirano križišče odgovorno za škodo, poškodbe ali smrti tistih, ki ne upoštevajo rdeče luči. Pač takrat še niso poznali krožnih, danes pa se preveč špara in se ne spremeni vseh križišč v krožna.... žal.
nikakor pa ni semaforizirano križišče odgovorno za škodo, poškodbe ali smrti tistih, ki ne upoštevajo rdeče luči. Pač takrat še niso poznali krožnih, danes pa se preveč špara in se ne spremeni vseh križišč v krožna.... žal.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
imagodei ::
WarpedGone je izjavil:
W1, kaj ga pa sedaj lomiš?
Razmišljam z lastno glavo. Nezaslišano.
Nikol nisem mel problema s tem, da nekdo razmišlja z lastno glavo. Mnogokrat pa se izkaže, da so pred njim že mnogi pomislili na isto "rešitev", pa se je pokazalo, da so malo slabo premislili in izpustili kak detajl.
Morda bi pomagalo, če bi nekoliko obširneje kot zgolj z enim stavkom obrazložil in predlagal kakšno alternativo.
- Hoc est qui sumus -
WarpedGone ::
Beri dva posta više.
Zakaj? A ker niso znali narest "okrogle" ceste?
Semaforji so bli kul ker so šli super z duhom časa - država ukazuje kako se naj obnašamo. In ker so ukazi OK, je vse OK. Realnost gre pa po svoje.
Rondoji so stari vsaj 100 let, je pa res da ne pri nas.
Niti ena situacija ne obstaja kjer je semafor zadovoljiva rešitev - kdor ga je tja postavu je soodgovoren za sranje, ki tam nastaja. Povsem enako kot če sredi ceste skopljem jamo. Odgovoren bom za nesreče, ki se bodo zgodile.
semaforizirana križišča so bila nekoč nujna. danes se uporabljajo krožna ki so boljša v vsakem možnem pogledu.
Zakaj? A ker niso znali narest "okrogle" ceste?
Semaforji so bli kul ker so šli super z duhom časa - država ukazuje kako se naj obnašamo. In ker so ukazi OK, je vse OK. Realnost gre pa po svoje.
Rondoji so stari vsaj 100 let, je pa res da ne pri nas.
Niti ena situacija ne obstaja kjer je semafor zadovoljiva rešitev - kdor ga je tja postavu je soodgovoren za sranje, ki tam nastaja. Povsem enako kot če sredi ceste skopljem jamo. Odgovoren bom za nesreče, ki se bodo zgodile.
Zbogom in hvala za vse ribe
Mcsin ::
WarpedGone je izjavil:
Beri dva posta više.
semaforizirana križišča so bila nekoč nujna. danes se uporabljajo krožna ki so boljša v vsakem možnem pogledu.
Zakaj? A ker niso znali narest "okrogle" ceste?
Semaforji so bli kul ker so šli super z duhom časa - država ukazuje kako se naj obnašamo. In ker so ukazi OK, je vse OK. Realnost gre pa po svoje.
Rondoji so stari vsaj 100 let, je pa res da ne pri nas.
Niti ena situacija ne obstaja kjer je semafor zadovoljiva rešitev - kdor ga je tja postavu je soodgovoren za sranje, ki tam nastaja. Povsem enako kot če sredi ceste skopljem jamo. Odgovoren bom za nesreče, ki se bodo zgodile.
Kriviti druge za svoja dejanja... Kaj je ta tema prešla že na politiko?
Engineer_ ::
WarpedGone je izjavil:
semaforizirana križišča so bila nekoč nujna. danes se uporabljajo krožna ki so boljša v vsakem možnem pogledu.
Zakaj? A ker niso znali narest "okrogle" ceste?
Ker se je ljudem jebalo za zakone in predpise. So vozili po lastni presoji, smrtnih žrtev je bilo ogromno.
Semaforizirana križišča so odlična, če se vsi držijo predpisov. če pa se jih ne, pa imaš tudi na krožnem lahko sranje.Recimo tipičen primer so kreteni, ki vozijo po zunanji strani krožnega čisto naokoli in s tem ogrožajo in ovirajo vse. Da ne omenjam pacientov, ki vozijo v nasprotno smer krožnega, ker je "bližje".
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
imagodei ::
WarpedGone je izjavil:
Semaforji so bli kul ker so šli super z duhom časa - država ukazuje kako se naj obnašamo. In ker so ukazi OK, je vse OK. Realnost gre pa po svoje.
Rondoji so stari vsaj 100 let, je pa res da ne pri nas.
Niti ena situacija ne obstaja kjer je semafor zadovoljiva rešitev - kdor ga je tja postavu je soodgovoren za sranje, ki tam nastaja. Povsem enako kot če sredi ceste skopljem jamo. Odgovoren bom za nesreče, ki se bodo zgodile.
Strinjam se, da je krožno križišče velikokrat boljše. Ne moreš ga pa stlačit ravno na vsako presečišče dveh uličic, sploh če želiš, da tam vozijo razne trole, avtobusi, dostavna vozila. Čim več krožnih, se strinjam, ampak potem tudi nujno obvezna obnovitev CPP in dodatni uri vožnje za vse, ki so izpit opravljali pred več kot 10-15 leti.
Ko pa omenjaš pravila in kako država ukazuje, pa ne vem, kaj krožna križišča rešijo: tudi v krožnih križiščih veljajo pravila, enako kot v semaforiziranih. Še več - enako kot kjerkoli na cesti.
Res, presneta država, kako si le upa vtikat v mojo vožnjo in mi predpisovat, da moram vozit po desni, ane?
- Hoc est qui sumus -
WarpedGone ::
Tipična hitrost skozi semaforizirano križišče je 50+, če gori rumena pogosto tudi 60, na kakih regionalkah tudi 70 (po omejitvi) oz 70+.
Tipična hitrost skozi krožišče je kolk? 40?
Če nekoga dobiš v bok avta pri 40 je povsem neki druzga kot če ga dobiš pri 80. Tuki se vsa argumentacija kako je oboje "isto" zaključi.
Na krožišču je praktično nemogoče se v koga zaletet čelno, na semaforiziranih križiščih je to klasika. Niti pod razno ni sranje v krožišču isto kot sranje na semaforiziranem križišču.
Ne vem zakaj bi blo treba tle karkoli obnavljat. Pred krožiščem nimaš prednosti in je vse jasno.
Ko se znebimo semaforjev, bo naslednji za odstrel koncept "prednost".
Tipična hitrost skozi krožišče je kolk? 40?
Če nekoga dobiš v bok avta pri 40 je povsem neki druzga kot če ga dobiš pri 80. Tuki se vsa argumentacija kako je oboje "isto" zaključi.
Na krožišču je praktično nemogoče se v koga zaletet čelno, na semaforiziranih križiščih je to klasika. Niti pod razno ni sranje v krožišču isto kot sranje na semaforiziranem križišču.
ampak potem tudi nujno obvezna obnovitev CPP in dodatni uri vožnje za vse, ki so izpit opravljali pred več kot 10-15 leti.
Ne vem zakaj bi blo treba tle karkoli obnavljat. Pred krožiščem nimaš prednosti in je vse jasno.
Ko se znebimo semaforjev, bo naslednji za odstrel koncept "prednost".
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
imagodei ::
W1> "Ne vem zakaj bi blo treba tle karkoli obnavljat. Pred krožiščem nimaš prednosti in je vse jasno."
Jah, ne vem, jaz dnevno srečujem paciente na krožnem, ki ne poznajo pravil vožnje skozenj. Sploh starejši (60+) vozniki nepotrebno čarajo s smerniki: vklopijo levega, ko se vključujejo v krožno križišče in ga imajo prižganega cel čas, do trenutka, ko bi radi zapustili križišče. Pa to je šele vrh ledene gore. Na večpasovnih krožnih ljudje resno ne znajo voziti, primerov je malo morje. Samo zato, ker so hitrosti nizke in ker smo vsi nekoliko bolj pozorni na druge udeležence se imamo zahvalit, da v krožnih ne poka bolj pogosto.
To seveda ni argument proti krožnim; jaz sem tudi za to, da postavimo čim več krožnih. 100% izključit semaforje pa pač ni opcija in tudi argument, da tam lahko večkrat poka, ni nikakršen argument. Ko dobiš vozniški izpit, moraš znat vozit skozi semaforizirano križišče, ravno tako kot moraš vedet, kdaj lahko varno in pravilno zapelješ v nesemaforizirano križišče, kdaj lahko varno in pravilno spelješ iz stranske ulice in kdaj lahko varno in pravilno prehitevaš.
W1> "Ko se znebimo semaforjev, bo naslednji za odstrel koncept "prednost". "
Težka bo: prednost ima tudi vozilo, ki je npr. pravkar začelo pravilno prehitevati, ti pa si ga spregledal, se ravno tako namenil prehitevat, in se mu zaletel v njegov desni bok. Prednost imajo vsa vozila, ki vozijo po cesti, medtem ko ti speljuješ iz stranskega parkirnega boxa.
Jah, ne vem, jaz dnevno srečujem paciente na krožnem, ki ne poznajo pravil vožnje skozenj. Sploh starejši (60+) vozniki nepotrebno čarajo s smerniki: vklopijo levega, ko se vključujejo v krožno križišče in ga imajo prižganega cel čas, do trenutka, ko bi radi zapustili križišče. Pa to je šele vrh ledene gore. Na večpasovnih krožnih ljudje resno ne znajo voziti, primerov je malo morje. Samo zato, ker so hitrosti nizke in ker smo vsi nekoliko bolj pozorni na druge udeležence se imamo zahvalit, da v krožnih ne poka bolj pogosto.
To seveda ni argument proti krožnim; jaz sem tudi za to, da postavimo čim več krožnih. 100% izključit semaforje pa pač ni opcija in tudi argument, da tam lahko večkrat poka, ni nikakršen argument. Ko dobiš vozniški izpit, moraš znat vozit skozi semaforizirano križišče, ravno tako kot moraš vedet, kdaj lahko varno in pravilno zapelješ v nesemaforizirano križišče, kdaj lahko varno in pravilno spelješ iz stranske ulice in kdaj lahko varno in pravilno prehitevaš.
W1> "Ko se znebimo semaforjev, bo naslednji za odstrel koncept "prednost". "
Težka bo: prednost ima tudi vozilo, ki je npr. pravkar začelo pravilno prehitevati, ti pa si ga spregledal, se ravno tako namenil prehitevat, in se mu zaletel v njegov desni bok. Prednost imajo vsa vozila, ki vozijo po cesti, medtem ko ti speljuješ iz stranskega parkirnega boxa.
- Hoc est qui sumus -
Zgodovina sprememb…
- spremenil: imagodei ()
WarpedGone ::
Jah, ne vem, jaz dnevno srečujem paciente na krožnem, ki ne poznajo pravil vožnje skozenj. Sploh starejši (60+) vozniki nepotrebno čarajo s smerniki: vklopijo levega, ko se vključujejo v krožno križišče in ga imajo prižganega cel čas, do trenutka, ko bi radi zapustili križišče.
Folk počne marsikaj ampak skoraj nič od teh neumnosti nima resnih posledic. So smešne, neumne, brezvezne ampak dokler mu uspe zapeljat v pravo smer je praktično vse OK. So pacienti ki grejo v rondo v rikverc ampak tuki bi zopet 90% krivde dal na konstruktorja, ki je naredu priključek pod takim kotom da ni problem narobe zavit. Na ornk narejen rondoju je praktično nemogoče narobe zavit, bi mroal v rikverc da zvoziš ostrino.
Pa to je šele vrh ledene gore. Na večpasovnih krožnih ljudje resno ne znajo voziti, primerov je malo morje. Samo zato, ker so hitrosti nizke in ker smo vsi nekoliko bolj pozorni na druge udeležence se imamo zahvalit, da v krožnih ne poka bolj pogosto.
Evo dokaza, da rondoji rulajo :)
Tut ko folk nima pojma, stvari nekak špilajo brez mrtvih. Če ma folk neki pojma, špilajo pa super brez čakanja na veter. Pa ne nucamo nobenih atomatskih kamer, ki bi pošiljale položnice ali vijolčnih utripajočih luči ali lutk na sredi ceste ki bi kogarkoli kam pošiljale.
Bi imel pa velik povedat čez večpasovne rondoje. Tudi to je velik no, no, no. V teoriji špila super, v praksi pa dvopasovni rondo špila, če ma premer vsaj 100m, tripasovni pa še tolk več. ampak naši veleumi večpasov stlačijo na 20m rondo pol je pa štala ko folk menja pasove.
Če maš dvopasovnico priključeno na rondo se zadevo spelje simpl - desni pas gre obvezno desno in je fizično ločen z betonsko ograjo, da ni možno na njemu it naravnost. Levi pas pa gre naravnost in levo.
Težka bo: prednost ima tudi vozilo, ki je npr. pravkar začelo pravilno prehitevati, ti pa si ga spregledal, se ravno tako namenil prehitevat, in se mu zaletel v njegov desni bok. Prednost imajo vsa vozila, ki vozijo po cesti, medtem ko ti speljuješ iz stranskega parkirnega boxa.
Ok, bom bol nedovumen: "privzeta prednost" aka prednostna cesta, tiha potuha ki ti daje lažno utvaro da ti ni treba spremljat kaj kekci na stranskih cestah počnejo ker morajo itak ustavit. Sej ustavijo ... razen kadar ne.
Zbogom in hvala za vse ribe
PaX_MaN ::
Na krožišču je praktično nemogoče se v koga zaletet čelno, na semaforiziranih križiščih je to klasika. Niti pod razno ni sranje v krožišču isto kot sranje na semaforiziranem križišču.
Tako je. Krožišče je hujše:
Brian O'Neill: "The risk of dying or being seriously injured, if you're struck in the side right where you're sitting is much higher than the typical frontal crash."
LitralSM ::
WarpedGone je izjavil:
semaforizirana križišča so bila nekoč nujna. danes se uporabljajo krožna ki so boljša v vsakem možnem pogledu.
Zakaj? A ker niso znali narest "okrogle" ceste?
Ker se je ljudem jebalo za zakone in predpise. So vozili po lastni presoji, smrtnih žrtev je bilo ogromno.
Semaforizirana križišča so odlična, če se vsi držijo predpisov. če pa se jih ne, pa imaš tudi na krožnem lahko sranje.Recimo tipičen primer so kreteni, ki vozijo po zunanji strani krožnega čisto naokoli in s tem ogrožajo in ovirajo vse. Da ne omenjam pacientov, ki vozijo v nasprotno smer krožnega, ker je "bližje".
Menda zakonsko ni predpisani, po kateri strani krožnega (notranji/zunanji) se moraš voziti.
Na krožišču je praktično nemogoče se v koga zaletet čelno, na semaforiziranih križiščih je to klasika. Niti pod razno ni sranje v krožišču isto kot sranje na semaforiziranem križišču.
Tako je. Krožišče je hujše:
Brian O'Neill: "The risk of dying or being seriously injured, if you're struck in the side right where you're sitting is much higher than the typical frontal crash."
Hvala Volvotu za njihove rešitve.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: LitralSM ()
Engineer_ ::
WarpedGone je izjavil:
Ne vem zakaj bi blo treba tle karkoli obnavljat. Pred krožiščem nimaš prednosti in je vse jasno.
tudi pred rdečo lučjo povsem jasno, da moraš ustavit ;)
Čelno trčenje pri 50 kmh je mnogo varnejše kot če ti nekdo pri 50 kmh prileti v bok!!!!!!!!
Tudi pri krožnem misliš da ti ne more nihče pripeljati nasproti ali da si varen ko se pelješ skozi krožno. kot da ti nihe ne more prileteti v bok...
WarpedGone je izjavil:
Tut ko folk nima pojma, stvari nekak špilajo brez mrtvih.
tudi na semaforjih v mestih ni mrtvih. pri 50 kmh se pač ne moreš kar tak ubit, če se zaletiš. razen če imaš kabrio in te slučajno zvrne na cesto.
Semafor kot tak vsaj pešcem da prednost, ki je recimo v Ljubljani nimajo nikoli. brez semaforjev pešci ne morejo čez cesto. V vaši ljubljeni ljubljani bi postavitev krožnih povsem uničila vse prehode za pešce, saj bi postali neuporabni saj nihče ne bi dajal prednosti pešcem. recimo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
WarpedGone ::
Ti bom odgovoril z lastnim citatom:
Tudi če bi napisal 9 klicajev bi bilo to enako zgrešeno. Ni važna samo hitrost ampak tut smer gibanja.
V krožiščih moraš zavit desno neglede na polnost/praznost krožišča. Posledično zaviraš in tudi zavijaš. Če zaHebeš boš z relativno nizko hitrostjo in pod ostrim kotom zapeljal pred tistega ki je že v krožišču. Če je krožišče narejneo kolkertolk OK obstaja precejšnja šansa da se ti bo lahko celo umaknil in izognil - ker bo prostor in bo imel dovolj nizka hitrost, saj zavijo skozi dokaj oster ovinek.
Na semaforiziranih križiščih se vozila tipično križajo pod pravim kotom s hitrostjo potovanja naravnost naprej. 50 je klasika, ko se lovi zelena (in prebije v rdečo) pa pogosto mnogo več. Če se mudi še komu drugemu, maš sranje.
Zakaj pa potem tak problem če je nekdo šel v rumeno? Da je treba kr postavljat neke kamere in whatnot, da se to nebi dogajalo? Če ni nek poseben problem to?
Pešci so svoj problem, ki poceni in dobre rešitve v že zaHebani situaciji enostavno nima.
Treba je celo mesto načrtovat tako, da se zadeve ki so zanimive za peščce ne tlači ob glavne avtomobilske prometnice ampak ob poti kjer se lahko varno giblje folk brez jeklenega oklepa. Zakaj so razne štacune, lokali, .... postavljeni ob velikih prometnicah kjer itak ni parkirplacev?
Če nekoga dobiš v bok avta pri 40 je povsem neki druzga kot če ga dobiš pri 80. Tuki se vsa argumentacija kako je oboje "isto" zaključi.
Čelno trčenje pri 50 kmh je mnogo varnejše kot če ti nekdo pri 50 kmh prileti v bok!!!!!!!!
Tudi če bi napisal 9 klicajev bi bilo to enako zgrešeno. Ni važna samo hitrost ampak tut smer gibanja.
V krožiščih moraš zavit desno neglede na polnost/praznost krožišča. Posledično zaviraš in tudi zavijaš. Če zaHebeš boš z relativno nizko hitrostjo in pod ostrim kotom zapeljal pred tistega ki je že v krožišču. Če je krožišče narejneo kolkertolk OK obstaja precejšnja šansa da se ti bo lahko celo umaknil in izognil - ker bo prostor in bo imel dovolj nizka hitrost, saj zavijo skozi dokaj oster ovinek.
Na semaforiziranih križiščih se vozila tipično križajo pod pravim kotom s hitrostjo potovanja naravnost naprej. 50 je klasika, ko se lovi zelena (in prebije v rdečo) pa pogosto mnogo več. Če se mudi še komu drugemu, maš sranje.
tudi na semaforjih v mestih ni mrtvih. pri 50 kmh se pač ne moreš kar tak ubit, če se zaletiš
Zakaj pa potem tak problem če je nekdo šel v rumeno? Da je treba kr postavljat neke kamere in whatnot, da se to nebi dogajalo? Če ni nek poseben problem to?
Pešci so svoj problem, ki poceni in dobre rešitve v že zaHebani situaciji enostavno nima.
Treba je celo mesto načrtovat tako, da se zadeve ki so zanimive za peščce ne tlači ob glavne avtomobilske prometnice ampak ob poti kjer se lahko varno giblje folk brez jeklenega oklepa. Zakaj so razne štacune, lokali, .... postavljeni ob velikih prometnicah kjer itak ni parkirplacev?
Zbogom in hvala za vse ribe
Hayabusa ::
semaforizirana križišča so bila nekoč nujna. danes se uporabljajo krožna ki so boljša v vsakem možnem pogledu.
nikakor pa ni semaforizirano križišče odgovorno za škodo, poškodbe ali smrti tistih, ki ne upoštevajo rdeče luči. Pač takrat še niso poznali krožnih, danes pa se preveč špara in se ne spremeni vseh križišč v krožna.... žal.
http://www.spiegel.de/international/spi...
http://www.minds.com/blog/view/24821546...
ter
http://thecityfix.com/blog/naked-street...
Portishead in Drachten
Nekaj podobnega so počeli čez lužo, a so jim prepovedali nadaljevati !
Montana Speed Limit paradox
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Hayabusa ()
Engineer_ ::
WarpedGone je izjavil:
Zakaj pa potem tak problem če je nekdo šel v rumeno? Da je treba kr postavljat neke kamere in whatnot, da se to nebi dogajalo? Če ni nek poseben problem to?
pešci in kolesarji.
WarpedGone je izjavil:
V krožiščih moraš zavit desno neglede na polnost/praznost krožišča. Posledično zaviraš in tudi zavijaš. Če zaHebeš boš z relativno nizko hitrostjo in pod ostrim kotom zapeljal pred tistega ki je že v krožišču. ?
ne. skozi takšno greš komot brez zaviranja, če greš naravnost:
Komot priletiš 50 kmh v nekoga ki gre prav tako 50 kmh in prav tako naravnost. mu priletiš v bok vozila.
In to ti želiš. vsa semaforizirana menjat s krožnimi, čeprav NI prostora.
to je zate varno križišče?
K ni prostora niti za gasilski avto? Ali za tovornjak, ki ljudem dostavlja plin ali kurilno olje, recimo?
ampak važno je da se lahko pritožuješ kako je slabo, brez da bi razmislil da morda pa le ni tako grozno slabo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
WarpedGone ::
In to ti želiš. vsa semaforizirana menjat s krožnimi, čeprav NI prostora.
Kdo pa je ukradu prostor?
Če majo denar za postavk semaforje (pripeljat elektriko je lahko zelo zelo drago), bojo mel tut dnar za utrditev nekaj dodatnih metrov cestišča in par kubikov asfalta. Sploh ker v sredini rondoja asfalta ne potrebuje nihče. Tam mora stat nekaj visokega, kar v tvoji podzavesti pritisne na zavoro. Tut če nimaš pojma kaj je to rondo.
to je zate varno križišče?
Ne, v sredini so ukradli kontejner za smeti. Ko bo nazaj, bo varno.
K ni prostora niti za gasilski avto? Ali za tovornjak, ki ljudem dostavlja plin ali kurilno olje, recimo?
Nalimal si čudovite primere, ko odgovorneži nimajo pojma kaj počnejo. Namesto štancanja semaforjev, štancajo krogce a še vedno nimajo pojma kaj počnejo.
Ko je premalo prostora za ornk krožišče, poskrbi najprej da ga bo dovolj. Na tvoji zadnji vidni slikci bi KOMOT naredil zadevo vsaj 2x večjo.
Zbogom in hvala za vse ribe
Engineer_ ::
ne sanjaj. vidiš da so okoli hiše in zemlja ki je v lasti lastnikov nepremičnin.
ti bi verjetno rad da se naredi ogromno krožno. nekaj takšnega, morda?
večinoma se običajna križišča v krožna spreminjajo natanko takole:
:D če bi ti to raje imel..izvoli.
Če pa ti misliš da so župani v teh časih prepolni denarja in komaj čakajo da skopljejo celo križišče in ga preuredijo v krožno...potem pa mi lepo prosim povej kaj piješ/kadiš, saj bi jaz tudi!! :D
ti bi verjetno rad da se naredi ogromno krožno. nekaj takšnega, morda?
večinoma se običajna križišča v krožna spreminjajo natanko takole:
:D če bi ti to raje imel..izvoli.
Če pa ti misliš da so župani v teh časih prepolni denarja in komaj čakajo da skopljejo celo križišče in ga preuredijo v krožno...potem pa mi lepo prosim povej kaj piješ/kadiš, saj bi jaz tudi!! :D
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
imagodei ::
Saj pravim, problem je, da krožnih ne moreš (razen za vsako ceno, kar pa izpade skrajno kretensko) postavljat znotraj ozkih uličic. Tam je semafor še vedno zakon, če je križišče sploh semaforizirano. Če so hitrosti prevelike, se lahko montira ležeče policaje - ali pa fizične ovire (kar pa spet ni OK, ker jih bo nekdo sredi noči spregledal in vanje priletel z 90 km/h kjer je omejitev 50 ali celo 30, pa bomo spet ugotavljali, da je šlo za konstruktorsko napako odgovornih.)
- Hoc est qui sumus -
WarpedGone ::
večinoma se običajna križišča v krožna spreminjajo natanko takole:
Kar pomeni le to, da je tudi takale pokveka od rondoja še vedno boljša od semaforjev.
Zbogom in hvala za vse ribe
imagodei ::
W1> "Kar pomeni le to, da je tudi takale pokveka od rondoja še vedno boljša od semaforjev. "
Ne, pomeni le, da si dobil večjo pretočnost. Še vedno pa nič ne preprečuje rahlo alkoholiziranemu mladcu, da pripelje 70 km/h skozi sredino in pri tem povozi človeka, ki je ob 23h peljal svojega psa scat.
Ne, pomeni le, da si dobil večjo pretočnost. Še vedno pa nič ne preprečuje rahlo alkoholiziranemu mladcu, da pripelje 70 km/h skozi sredino in pri tem povozi človeka, ki je ob 23h peljal svojega psa scat.
- Hoc est qui sumus -
WarpedGone ::
Saj pravim, problem je, da krožnih ne moreš (razen za vsako ceno, kar pa izpade skrajno kretensko) postavljat znotraj ozkih uličic.
Res je ponekod premalo prostora za obračališče (kar rondo je). V takih primerih je pač potrebno zadevo rešit drugače - v skrajnem primeru z ležečimi policaji ki dovolj upočasnijo promet da zadeva steče.
Ne, pomeni le, da si dobil večjo pretočnost. Še vedno pa nič ne preprečuje rahlo alkoholiziranemu mladcu, da pripelje 70 km/h skozi sredino in pri tem povozi človeka, ki je ob 23h peljal svojega psa scat.
A semafor pa to nekako prepreči? Skoncentriraj se na tipično dogajnaje. Lovlenje rumene je tipično početje, ki iz nevarne situacije zaradi dviga hitrosti dela še nevarnejšo. Rondo pa hkrati dvigne pretočnost in zmanjša nevarnost.
Zbogom in hvala za vse ribe
Engineer_ ::
Če so hitrosti prevelike, se lahko montira ležeče policaje - ali pa fizične ovire (kar pa spet ni OK, ker jih bo nekdo sredi noči spregledal in vanje priletel z 90 km/h kjer je omejitev 50 ali celo 30, pa bomo spet ugotavljali, da je šlo za konstruktorsko napako odgovornih.)
v angliji imajo za to lepo poskrbljeno. Toliko ležečih policajev da niti jype ne bi mogel divjat.
WarpedGone je izjavil:
Rondo pa hkrati dvigne pretočnost in zmanjša nevarnost.
sredi dneva rondo ne da prednosti pečcu nikakor. kako bo pešec prišel čez cesto?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
WarpedGone ::
sredi dneva rondo ne da prednosti pečcu nikakor. kako bo pešec prišel čez cesto?
Tako da se bo prepričal da je cesta prosta in šel čez, kjerkoli pač bo videl da ima res plac. Če bo zahebal - tough luck, dobesedno sam si je kriv da skače pod avte.
Še en avtocitat:
Pešci so svoj problem, ki poceni in dobre rešitve v že zaHebani situaciji enostavno nima.
Treba je celo mesto načrtovat tako, da se zadeve ki so zanimive za peščce ne tlači ob glavne avtomobilske prometnice ampak ob poti kjer se lahko varno giblje folk brez jeklenega oklepa. Zakaj so razne štacune, lokali, .... postavljeni ob velikih prometnicah kjer itak ni parkirplace
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
Engineer_ ::
WarpedGone je izjavil:
sredi dneva rondo ne da prednosti pečcu nikakor. kako bo pešec prišel čez cesto?
Tako da se bo prepričal da je cesta prosta in šel čez, kjerkoli pač bo videl da ima res plac.
res? v takem?
http://www.delo.si/assets/media/picture...
sanjač si, ne poznaš cest. nisi še vozil avta. Vsekakor pa neveš kako kretenski so ljubljanski vozniki in kak odnos imajo do kolesarjev ter pešcev.
WarpedGone je izjavil:
Če bo zahebal - tough luck, dobesedno sam si je kriv da skače pod avte.
............
WarpedGone je izjavil:
Je soodgovoren za škodo, poškodbe in smrti vseh tistih, ki so šli skozi zeleno in je v njih priletel nekdo, ki je šel skozi rdečo.
isto si je sam kriv tisti ki zapelje pred avto, ki ne upošteva rdeče.
prav tako pišeš bedarije samo zato da pišeš bedarije in stokaš po forumu. zraven pa nisi konsistenčen niti 1 stran.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
Roadkill ::
OP je povedal, da je zapeljal skozi rdečo luč. Komu naj se zdaj pritoži?
Pojdite še enkrat CPP opravljat, če ste že senilni.
Op je povedal tole:...pred križiščem vklopi rumena luč. Če bi ustavil na močno bi mi verjetno uspelo ustavit...
Ko OP natančno pove, katera luč je gorela, se lahko naprej pogovarjamo.
Kakor jaz zaenkrat berem sporočila OPa, je on zapeljal v križišče, ko je že gorela rumena puščica za zavijanje levo.
Rumena puščica za zavijanje levo se prižge istočasno kot rdeča luč (razen, če ima semafor zeleno puščico za levo, ker bi verjetno omenil).
Če je tole res, potem je kazen povsem upravičena.
Ne da se mi iskati, je OP kje omenil za katero križišče gre?
Ü
WarpedGone ::
res? v takem?
ja, v takem.
It may sound like chaos, but it's only the lesson drawn from one of the insights of traffic psychology: Drivers will force the accelerator down ruthlessly only in situations where everything has been fully regulated. Where the situation is unclear, they're forced to drive more carefully and cautiously.
"More than half of our signs have already been scrapped," says traffic planner Koop Kerkstra. "Only two out of our original 18 traffic light crossings are left, and we've converted them to roundabouts." Now traffic is regulated by only two rules in Drachten: "Yield to the right" and "Get in someone's way and you'll be towed."
prav tako pišeš bedarije samo zato da pišeš bedarije in stokaš po forumu. zraven pa nisi konsistenčen niti 1 stran.
Žal nisi sposoben hkrati absorbirat več kot enega kratkega stavka, loviš se z absurdi. Še en tipičen primerek produkta naših osnovnih šol, kar je pa že druga tema.
Zbogom in hvala za vse ribe
einstein :P ::
kronos_10_ je izjavil:
Torej pripravil sem se na zavoj in se mi pred križiščem vklopi rumena luč.
pripravljal si se na zavoj kar pomeni da si moral imeti precej nizko hitrost in bi zagotovo lahko ustavil vozilo.
Ja, seveda... 1 meter pred semaforjem se ti prižge rumena in ti boš ustavil, ja seveda... Zakaj je vedno na koncu kriv tisti, ki odpre temo?
Hayabusa ::
Ponekod v tujini in slo imajo odštevalnike na semaforjih, tako da odpate "sem se naenkrat znašel pred menjavo zelene v rumeno".
mn ::
Rumena puščica za zavijanje levo se prižge istočasno kot rdeča luč (razen, če ima semafor zeleno puščico za levo, ker bi verjetno omenil).
Kot rdeča luč na drugi strani križišča. V tvoji smeri je običajno zelena. V praktično vseh križiščih kjer je rumena puščica za levo.
šernk ::
Tisti odštevalniki so zakon in bi morali bit povsod. Je pa res da smo meli za podobno stvar utripajočo zeleno in so jo ukinili.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Mcsin ::
einstein :P je izjavil:
kronos_10_ je izjavil:
Torej pripravil sem se na zavoj in se mi pred križiščem vklopi rumena luč.
pripravljal si se na zavoj kar pomeni da si moral imeti precej nizko hitrost in bi zagotovo lahko ustavil vozilo.
Ja, seveda... 1 meter pred semaforjem se ti prižge rumena in ti boš ustavil, ja seveda... Zakaj je vedno na koncu kriv tisti, ki odpre temo?
1 meter pred semaforjem ti ne boš več rumene vido.
Kot drugo je pa odpiralec teme sam napisal, da je zapeljal v križišče točno ko se je prižgala rumena, zavil levo s prednostno rumeno puščico, in ko je peljal mimo vozila na levem pasu je ta speljal... Moram rečt, da se na tem križišču nenormalno hitro menjujejo luči....
LitralSM ::
Če so hitrosti prevelike, se lahko montira ležeče policaje - ali pa fizične ovire (kar pa spet ni OK, ker jih bo nekdo sredi noči spregledal in vanje priletel z 90 km/h kjer je omejitev 50 ali celo 30, pa bomo spet ugotavljali, da je šlo za konstruktorsko napako odgovornih.)
v angliji imajo za to lepo poskrbljeno. Toliko ležečih policajev da niti jype ne bi mogel divjat.
WarpedGone je izjavil:
Rondo pa hkrati dvigne pretočnost in zmanjša nevarnost.
sredi dneva rondo ne da prednosti pečcu nikakor. kako bo pešec prišel čez cesto?
Obstajajo primeri, ko mora voznik pred vklučitvijo v rondo počakati. V tem primeru gre pešeč čez prehod. Verjamem, da je takih primerov več kot pa tistih, kjer mora pešeč počakati na zeleno luč.
Roadkill ::
Ponekod v tujini in slo imajo odštevalnike na semaforjih, tako da odpate "sem se naenkrat znašel pred menjavo zelene v rumeno".
Ponekod v tujini... na Viču pa še na ene treh koncih v LJ. edit: sry, sem spregledal da si napisal tudi v Slo. :)
Honestly po mojem ne pomaga veliko kar se varnosti tiče.
Če je komu semafor preveč zahteven za uporabo, potem mu ni pomoči.
Ü
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Roadkill ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Laganje policistov (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 15323 (11545) | Unknown_001 |
» | Voznja v rdeco luc... (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 20647 (16936) | anketar |
» | Vprašanje glede križiščaOddelek: Na cesti | 2263 (1545) | fosil |
» | Kdaj pustiti policistu prednost (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 9307 (7120) | St235 |
» | Sistem za detekcijo prevožene rdeče luči je mogoče zlorabiti (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Zasebnost | 10728 (8234) | poweroff |