» »

Berlingo cuka vsako zimo (še v garanciji)

Berlingo cuka vsako zimo (še v garanciji)

JanezH ::

Marca 2012 sem kupil citroen Berlingo multispace. Vse lepo in prav do novembra 2012, ko mi je avto začel cukat. Cuka mi največkrat zjutraj, ko grem v službo po kakih 10 minutah vožnje. Takrat moram dodajati in spuščati gas, da potem preneha cukat. Če pa pedalko za gas držim konstantno, je cukanje vedno močnejše in avto se dobesedno trese kot centrifuga na pralnem stroju. Ko to cukanje mine, je potem načeloma vredu, ni pa vedno tako. Če je hladno, potem avto cuka tudi na poti iz službe. Včasih ga celo tako duši, da ko pritisnem pedalko za gas do konca, avto sploh nič ne pospešuje ali pridobi na hitrosti, ampak ga samo trese.
Novembra 2012 sem najprej nekajkrat obiskal en pooblaščen servis kjer so mi nadgradili firmware in zamenjali en senzor. Po nekaj obiskih niso imeli več ideje kaj bi bilo narobe zato sem jih imel dovolj in sem avto začel voziti okrog januarja 2013 na drug pooblaščen servis. Tu so mi zopet nadgradili firmware in opravili neke nastavitve. Ni pomagalo. Nato je bil narejen redni servis, toda cukanje je ostalo. Okoli aprila 2013 so govorili, da bojo zamenjali injektorje, a na koncu so zamenjali EGR ventil. Avto je nehal cukat, toda izgleda, da zaradi tega, ker se je otoplilo saj mi ves ta čas ni niti enkrat cukalo do novembra 2013, ko so se vse težave ponovile.
Vsakič, ko pridem do serviserja in se pogovarjam, ga vidim, da nima več ideje kaj bi lahko bilo. Avto je še kake 3 mesece v garanciji, jaz pa sem že obupan, da tega ne bojo znali popraviti v garancijskem obdobju. Naveličam sem neprenehnih obiskov pri serviserjih, saj sem jih opravil več kot prej vse skupaj v 20 letih odkar imam izpit za avto.
Mi lahko prosim svetujete kaj naj naredim?
  • spremenil: JanezH ()

einstein :P ::

Sklopka?
STAY OUT OF MY TERRITORY!

JanezH ::

Ne ni sklopka, avto duši in zato cuka.

rdecaluc ::

Kje pa imaš avto čez noč? Zunaj?
Est modus in rebus. ,typos

Engineer_ ::

obisk drugega, boljšega avtomehanika bo najboljša ideja.

veliko stvari je lahko problematičnih, lahko samo ugibamo preko foruma. razen če se pojavi nekdo s točno istim avtom, ki je imel točno iste težave.

Povprašaj prijatelje kdo je najboljši mehanik v tvoji okolici in ga obišči ter povprašaj za mnenje.

tako, malce čez uč si bom upal reči nekaj butastega. Poglej svečke in njihove kable. To, da avto trese pomeni skoraj vedno da kakšna svečka preskakuje..ne da iskre ali pač zgreši. Temu primerno motor ne dela na vse valje ampak le 3 in je občutek identičen kot pri pralnem stroju ki je narobe naložen in se čudno trese v centrifugi.
V povezavi s svečkam bi omenil senzor pomične gredi, ki nadzoruje pozicijo glave in regulira kdaj svečka da iskro. Tudi ta senzor je lahko slab.

povprašaj mehanika, naj oceni opisano.

domači test, da vidiš če so vse svečke ok, pa izgleda takole:

Zgodovina sprememb…

Hayabusa ::

Kateri motor ? Kje točiš gorivo ?

Vožnja samo po mestu ali tudi izven ? Kratke, dolge ?

Se sliši nekako tako, ko odpreš pokrov motorja ?



je cukanje vedno močnejše in avto se dobesedno trese kot centrifuga na pralnem stroju.

Trese samo neuravnotežena centrifuga.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hayabusa ()

JanezH ::

Engineer avto je še v garanciji in zamenjal sem že dva pooblaščena serviserja. Pišem pa zato, če je imel slučajno še kdo podobne probleme, da mi pove kaj je bilo narobe, če je tudi pri mojem morebiti enaka napaka. Problem je, da nimam drugega avtomobila in iščem servis kjer mi dajo nadomestni avto.

Hayabusa 1.6 HDI 90BVM.

Hayabusa ::

Vprašaj na http://www.citroenar.eu za kakega dobrega popoldanca / serviserja.


Cuka mi največkrat zjutraj, ko grem v službo po kakih 10 minutah vožnje.

Kako hitro se pelješ takrat ?
Nazaj grede se zgodba ponovi ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hayabusa ()

Engineer_ ::

ah hdi imaš. potem je moje pisanje brezpredmetno.

problem ki si ga opisal se namreč zelo ujema z dogajanjem ko se pojavijo problemi z vžigom pri bencinarjih. pri dizlu je malce bolj komplicirano. Vprašaj na citroenar kot ti je rekel hayabusa, povprašaj prijatelje za najboljšega mehanika v svoji okolici.

glede na tvoj opis in da imaš dizla sicer mislim da je pumpa za gorivo slaba.

kratek opis simptomov:
http://www.doityourself.com/stry/8-sign...

The engine is hard to start or does not start. This is one of the most common symptoms of a faulty fuel pump. If you're having trouble starting your vehicle, or the vehicle does not start at all, you should first check the fuse for the field pump. If that doesn't do the trick, have the vehicle inspected by qualified mechanic
The engine stalls. If the flow of gasoline fluctuates, your engine may stall and this may be a sign that you need to replace the fuel pump
The engine surges. Just as too little gasoline being supplied to your engine will call it cause it to stall, too much gasoline will cause engine surges or surges in speed while driving. This also is a good indicator that you should check the fuel pump


Ti je kaj znano mogoče ali čisto nič?
nisem še imel citroena, ti samo namige dajem. več bo vedel mehanik, ki citroen dobro pozna.

Zgodovina sprememb…

BlaY0 ::

JanezH je izjavil:

Problem je, da nimam drugega avtomobila in iščem servis kjer mi dajo nadomestni avto.

Na pooblaščenem servisu so ti dolžni urediti nadomestno vozilo v kolikor uveljavljaš garancijo.

JanezH ::

Hayabusa in Engineer:
- sem poslal mail še generalnemu zastopniku za Citroen, da naj se oni pozanimajo pri njihovih serviserjih
- to se mi dogaja največkrat pri hitrosti 70-90km/h. Z vžigom avtomobila ni nobenega problema. Okoli 10minut vožnje je vse ok, potem pa mi začne cukat, ponavadi kakih 20 sekund, nato je vredu. Včasih pa tudi ni vredu in se cukanja ponavljajo.
- letos mi ga je začelo dušiti kak mesec nazaj takrat, ko so bile tiste obilne padavine. Zdaj, ko je ta mraz pa mi vsak dan cuka na zgoraj opisan način.
- nazaj grede iz službe se zgodba včasih ponovi (manjkrat kot na poti v službo)
- lani so mi že menjali pumpo za gorivo in plovec, ker mi je kazalec za gorivo kar preskakoval indikacijo za gorivo, npr. kot da sem prevozil že 100km, čeprav jih nisem

BlaY0:
-
Na pooblaščenem servisu so ti dolžni urediti nadomestno vozilo v kolikor uveljavljaš garancijo.
a je to kje napisano, da se lahko sklicujem na to? Ker zavarovalniški agent mi ni tega povedal, ko sem ga spraševal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: JanezH ()

Hayabusa ::

- letos mi ga je začelo dušiti kak mesec nazaj takrat, ko so bile tiste obilne padavine. Zdaj, ko je ta mraz pa mi vsak dan cuka na zgoraj opisan način.

Možno da ti nekje elektrika prebija "na maso".
Priklop na računalnik ne pokaže nobenih težav ?

miraldi ::

Lahko je tudi ventil prostega teka..
i7 12700k
RTX 4070ti
32Gb

JanezH ::

Vedno ga priklopijo na računalnik in nič ne ugotovijo. Za kable in razdelilno kapo sem jim že omenil pa pravijo, da ni to ...

Očitno jim še mail za generalno zastopstvo ne dela, ker sem ravnokar dobil tole:
This is an automatically generated Delivery Status Notification.
Delivery to the following recipients failed.
citroen.slovenija@siol.net

Hayabusa ::

Si poslal preko strani http://www.citroen.si/kontakt/kontakt-c... ?

Pošlji na info.ac.si@citroen.com (google "citroen slovenija kontakt", 3 zadetek).

Engineer_ ::

kot rečeno, mi na forumu lahko le ugibamo. resno ti pravim, najdi mehanika, ki ni uradni zastopnik za neko firmo, ker taki so vedno bedni in naj ti pove svoje mnenje.

JanezH ::

Engineer_ je izjavil:

kot rečeno, mi na forumu lahko le ugibamo. resno ti pravim, najdi mehanika, ki ni uradni zastopnik za neko firmo, ker taki so vedno bedni in naj ti pove svoje mnenje.


Bom tudi to probal, če ne bo šlo pri pooblaščenih.

Engineer_ ::

http://www.theaa.com/allaboutcars/carte...

ta ima podobne težave kot ti. glej kjer piše SURGE

Arctander ::

Poišči mehanika, ki zna brati in razumeti parametre, ki jih daje računalnik med vožnjo. Če priklopijo avto na računalnik v delavnici, ta izpiše morebitne zabeležene napake in za 99% mehanikov se zgodba tukaj konča. Tisti, ki pa se res spoznajo na delovanje motorja in branje parametrov s senzorjev, pa bodo šli na testno vožnjo in iz vrednosti, ki jih sporočajo senzorji, ugotovili, kje je napaka - tudi če avtomobilski računalnik sam kakšne anomalije ne zazna kot napake.

zuz3k ::

glede na to, da nastanejo težave samo ko je zunaj bolj mraz, je tu nekaj
v zvezi z zmesjo zraka, morda kak senzor

piši še na avtomobilizem forum in pa obisk kakšnega dobrega citroen serviserja


lp
Life is a psychological game.

Zvezdica27 ::

lp,

lej... iz kje si, jaz ti lahko priporočim enega, imam starejšega Partnerja (drugi model, zdaj je tretji ven) in ovlada HDi.

Drugače pa cukanje: gorivo, zrak, zmes, common rail... vse živo je lahko. Probaj tankati drugje (Agip).

Če iz okolice Lj pošlji ZS in ti dam kontakt od enega, je pa neuraden, tko da to gre mimo Citroena, ampak je bil tesno povezan s Peugeoti in ima vso potrebno tehniko za telemetrijo. Tko da boš plačnik. Kakorkoli, sporoči.

zz

Scorpia ::

Za cukanje in tudi za dusenje je dovolj, da ena diza ne deluje, tko kot bi morala. V tem primeru, ti avto ne bo kazalo napake, ker v cilinder ne gre gorivo. Senzorji bojo kazali manjso porabo in celo manj onesnazevanja.
////

sulaco ::

Pojdi v Grosuplje k Jerovšku...NAJBOLJŠI servis za citroene! ampak govori z Tonijem, ne tistim mladim nadutežem...

krneki0001 ::

Hayabusa je izjavil:


je cukanje vedno močnejše in avto se dobesedno trese kot centrifuga na pralnem stroju.

Trese samo neuravnotežena centrifuga.


Ni res. Trese lahko avto tudi, če motor samo po treh cilindrih teče. To je pa lahko zaradi veliko stvari.
Ena izmed njih so recimo smeti v tanku. Če imaš smeti, se ti komot kaka šoba zapaca in bo avto delal kot da je traktor in treslo bo mašino ko centrifugo.

To se je kolegu zadnjič naredilo, ko je na petrolu tankal. Po parih kilometrih je avto začel to delat. So mu svetoval, da je jermen preskočil, da so senzorji zanič, da je vztrajnik zanič in podobno. Ko sva tank spraznila, sva dobila odgovor. Polno smeti v tanku. Sva zamnejala gorivo, filtre in avto je kar naenkrat delal enako kot pred napako.

Uglavnem, če si na kakem starem petrolu tankal, je možnost, da bo veliko smeti v tanku, pa je to problem tega tresenja.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

hermes ::

krneki0001 je izjavil:

Hayabusa je izjavil:


je cukanje vedno močnejše in avto se dobesedno trese kot centrifuga na pralnem stroju.

Trese samo neuravnotežena centrifuga.


Ni res. Trese lahko avto tudi, če motor samo po treh cilindrih teče. To je pa lahko zaradi veliko stvari.
Ena izmed njih so recimo smeti v tanku. Če imaš smeti, se ti komot kaka šoba zapaca in bo avto delal kot da je traktor in treslo bo mašino ko centrifugo.

To se je kolegu zadnjič naredilo, ko je na petrolu tankal. Po parih kilometrih je avto začel to delat. So mu svetoval, da je jermen preskočil, da so senzorji zanič, da je vztrajnik zanič in podobno. Ko sva tank spraznila, sva dobila odgovor. Polno smeti v tanku. Sva zamnejala gorivo, filtre in avto je kar naenkrat delal enako kot pred napako.

Uglavnem, če si na kakem starem petrolu tankal, je možnost, da bo veliko smeti v tanku, pa je to problem tega tresenja.


No tale je mal lovska, ker vejetno je imel kolega v rezervoarju še kakšen deci bencina s katerega druge pumpe. Mal nemogoče je namreč, da ko tankaš bi bil ta benz že po par km v motorju. Vsaj benza v ceveh (od rezervoarja do motorja) je za ene 20 km...a ne?

r3dkv1c4 ::

JanezH je izjavil:

Marca 2012 sem kupil citroen Berlingo multispace. Vse lepo in prav do novembra 2012, ko mi je avto začel cukat. Cuka mi največkrat zjutraj, ko grem v službo po kakih 10 minutah vožnje. Takrat moram dodajati in spuščati gas, da potem preneha cukat. Če pa pedalko za gas držim konstantno, je cukanje vedno močnejše in avto se dobesedno trese kot centrifuga na pralnem stroju. Ko to cukanje mine, je potem načeloma vredu, ni pa vedno tako. Če je hladno, potem avto cuka tudi na poti iz službe. Včasih ga celo tako duši, da ko pritisnem pedalko za gas do konca, avto sploh nič ne pospešuje ali pridobi na hitrosti, ampak ga samo trese.
Novembra 2012 sem najprej nekajkrat obiskal en pooblaščen servis kjer so mi nadgradili firmware in zamenjali en senzor. Po nekaj obiskih niso imeli več ideje kaj bi bilo narobe zato sem jih imel dovolj in sem avto začel voziti okrog januarja 2013 na drug pooblaščen servis. Tu so mi zopet nadgradili firmware in opravili neke nastavitve. Ni pomagalo. Nato je bil narejen redni servis, toda cukanje je ostalo. Okoli aprila 2013 so govorili, da bojo zamenjali injektorje, a na koncu so zamenjali EGR ventil. Avto je nehal cukat, toda izgleda, da zaradi tega, ker se je otoplilo saj mi ves ta čas ni niti enkrat cukalo do novembra 2013, ko so se vse težave ponovile.
Vsakič, ko pridem do serviserja in se pogovarjam, ga vidim, da nima več ideje kaj bi lahko bilo. Avto je še kake 3 mesece v garanciji, jaz pa sem že obupan, da tega ne bojo znali popraviti v garancijskem obdobju. Naveličam sem neprenehnih obiskov pri serviserjih, saj sem jih opravil več kot prej vse skupaj v 20 letih odkar imam izpit za avto.
Mi lahko prosim svetujete kaj naj naredim?

dizel ali bencinar...

...mogoče ne bi bilo slabo če bi kdo pogledal kakšen filter za gorivo.

JanezH ::

dizel 1.6 HDI 90BVM

r3dkv1c4 ::

vprašaj, če je s pritiskom pumpe vse v redu, ker to je pri berlingotih lahko težava.
Sem pa tja ima kakšen probleme s tem...s pritiskom vbrizgavanja goriva...fault code P1113

naj ti to tudi pogledajo...opisani znaki so kar pravi.

Pa javi prosim, kaj boš rešil, da vem, ker imamo tudi mi takega berlingota.

Pa opozori mehanika, da če avto vžiga normalno, še ne pomeni da ni pumpa problem, ker ko je topla je gorivo bolj viskozno in jo težje spravi skozi, tam pa se pojavijo težave(ko je avto topel...cca. 10 min).
Zna bit to...jih je kar nekaj s temi težavami in ponavadi je bila to zadnja stvar, ki so jo pregledali ampak glej ga zlomka...ravno to je bilo.

LP

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: r3dkv1c4 ()

Boobiz ::

Kot je že nekdo omenil, tisti, ki ti na računalnik priklopi v delavnici in s priklopljenim računalnikom ne gre na testno vožnjo si ne zasluži, da ga plačujejo kot mehanika.
Računalnik bi verjetno zaznal kake anomalije, takoj ko bi se stvar s cukanjem ponovila. Če pa ne, potem pa je itak diagnostika tega problema vprašljiva in je edino upanje nekdo, ki je dal tolk teh mašin skozi, da ima že "občutek" za te stvari.
I'm drunk, what's your excuse?

r3dkv1c4 ::

boobiz>Kot je že nekdo omenil, tisti, ki ti na računalnik priklopi v delavnici in s priklopljenim računalnikom ne gre na testno vožnjo si ne zasluži, da ga plačujejo kot mehanika.

danes niso več mehaniki...nič ne popravijo ampak samo menjajo...to zna vsak, če bi imel software za to- skratka šalabajzarji.

krneki0001 ::

hermes je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Hayabusa je izjavil:


je cukanje vedno močnejše in avto se dobesedno trese kot centrifuga na pralnem stroju.

Trese samo neuravnotežena centrifuga.


Ni res. Trese lahko avto tudi, če motor samo po treh cilindrih teče. To je pa lahko zaradi veliko stvari.
Ena izmed njih so recimo smeti v tanku. Če imaš smeti, se ti komot kaka šoba zapaca in bo avto delal kot da je traktor in treslo bo mašino ko centrifugo.

To se je kolegu zadnjič naredilo, ko je na petrolu tankal. Po parih kilometrih je avto začel to delat. So mu svetoval, da je jermen preskočil, da so senzorji zanič, da je vztrajnik zanič in podobno. Ko sva tank spraznila, sva dobila odgovor. Polno smeti v tanku. Sva zamnejala gorivo, filtre in avto je kar naenkrat delal enako kot pred napako.

Uglavnem, če si na kakem starem petrolu tankal, je možnost, da bo veliko smeti v tanku, pa je to problem tega tresenja.


No tale je mal lovska, ker vejetno je imel kolega v rezervoarju še kakšen deci bencina s katerega druge pumpe. Mal nemogoče je namreč, da ko tankaš bi bil ta benz že po par km v motorju. Vsaj benza v ceveh (od rezervoarja do motorja) je za ene 20 km...a ne?


Kaj maš ti tank, pa v predfiltru in filtru še 20 litrov goriva al kaj?

Cevi od tanka do motorja nimajo niti 3 deci goriva skupaj s filtrom. (torej če avto pije 6 litrov na 100km, je 3 deci za nekih 5km). Moraš pa računat še povratni vod. Pumpa poriva veliko več goriva, kot ga motor rabi, zato imaš povratni vod da se gorivo vrača v tank, teoretično bi lahko že po 500m prevoženih prišlo do tega.
Pa tudi, ko ti tankaš, se gorivo zmeša in smeti, ki jih tankaš, plavajo naokoli in jih pumpa zelo hitro zagrabi. (usedejo se smeti se šele ko avto miruje nekaj časa).
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

il ::

Mogoče je kak problem z regeneracijo filtra trdih delcev. Ta mislim, da se ne izvaja dokler se avto ne segreje na delovno temperaturo.
Zapomni si števec kilometrov, ko ti bo cukalo in na testerju naj ti mehanik pove vrednost koliko km je minilo od zadnje regeneracije. Mogoče se bo kaj ujemalo.

win64 ::

Tako na splošno glede garancije. Če ti ne znajo poštimat v 45 dnevih ti pripada nov avto, ali se motim?

andromedar ::

win64 je izjavil:

Tako na splošno glede garancije. Če ti ne znajo poštimat v 45 dnevih ti pripada nov avto, ali se motim?


Mislim da se ne motiš. Bo pa to težko "enforcat" :)

glede garancije jaz ne bi skrbel kaj dosti. Zagnjavi na uradnem servisu pred potekom in dokler zadeva ni rešena, je avto v garanciji glede tega.
Eh?

JanezH ::

Sem si naredil seznam možnih problemov s tega in še dveh forumov in ga bom dal mehaniku, da pregleda. Upam, da ugotovijo kaj je narobe, bom sporočil ...

JanezH ::

win64 je izjavil:

Tako na splošno glede garancije. Če ti ne znajo poštimat v 45 dnevih ti pripada nov avto, ali se motim?



Sem šel brati Zakon o varstvu potrošnikov (link):
V 16. členu v 4. točki piše:
(4) Proizvajalec je dolžan zagotoviti popravilo in vzdrževanje izdelka, za čas garancijskega roka oziroma njegovega podaljšanja brezplačno, po poteku le tega pa proti plačilu tako, da servis opravlja sam ali ima sklenjeno pogodbo o servisiranju z drugo osebo.

Kaj pa se zgodi po preteku garancijskega roka pa nič ne piše. Sem pa našel na strani Tržnega inšpektorata republike slovenije tole (link):
Če podjetje v okviru garancije ne odpravi napake ali po preteku skupnega roka 45 dni izdelka ne zamenja, lahko tržni inšpektor zoper proizvajalca ukrepa z izrekom globe, ne more pa z odločbo naložiti podjetju, da napako odpravi oziroma zamenja izdelek, saj mu zakon takšnega pooblastila ne daje. Svoj zahtevek lahko tako potrošnik, če ga podjetje prostovoljno ne izpolni, uveljavlja le po sodni poti.


To pa pomeni, da 4. točka 16. člena ZVPot v takem primeru ni v prid potrošniku, saj mora pravico iskati na sodišču.
Upam, da se mi ne bo treba ukvarjati še s temi zadevami. Trenutno imam avto na servisu in upam, da mi že končno odpravijo to napako.

JanezH ::

Da podam še zaključek te zgodbe. Par mesecev pred iztekom garancije sem podal prijavo na TIRS zato se je vmešal še citroen Slovenija s svojim strokovnjakom. Ugotovili so nepravilnost delovanja vozila pri nizkih temperaturah (tresenje), pomagal pa bi najnovejši firmware. To je bil pomoje že 4-ti firmware, ki so ga naložili in tudi ta ni pomagal. Enostavno pojma niso imeli kaj je narobe in to sem vedel tudi jaz, kar pa je najhujše je to, da sem videl, da se niti ne trudijo narediti kaj konkretnega. zato sem se začel dogovarjat z odvetnikom na servisu smo se pa začeli "grše" pogovarjat. Če ti glavni mehanik reče, da avtomobile prodajajo tudi v veliko bolj mrzle države in, da nimajo teh problemov ... kaj naj si misli pri tem človek ... wtf kaj to mene briga, če pa meni avto cuka in trese?!?!?!
Vglavnem, ko sem bil že čisto pred iztekom garancije sem pri njih enkrat popizdil, da naj že zrihtajo in pol so končno imeli avto pri sebi kak teden dni in zamenjana naj bi bila glava motorja. Za vsak slučaj sem kupil še 1 leto dodatne garancije. Ampak izgleda, da je zdaj končno vse vredu, ker mi avto od takrat naprej ni več cukal ali tresel.

Žalostno pa je to, da človek kupi nov avto in pošteno plača ravno zato, da bi se ognil takim problemom. In če ne bi bil tako tečen in vztrajen, bi danes enostavno vozil pokvarjen avto.

crniangeo ::

Smukec: hvala ti za informacijo in super razplet, tako da vemo, kako ravnati v primeru če se bo tudi nam kdaj zgodilo :)
Convictions are more dangerous foes of truth than lies.

menjalnik ::

Glavo so menjali zaradi cukanja???:))

...:TOMI:... ::

Meni je cukal, ker je šlo tesnilo na glavi in je vleklo zrak noter. Tako, da, lahko je puščala glava, kake razpoke ipd.
Tomi

xda develope ::

Men je prejsnji ford 2005 cukal zaradi egr ventila.Zamenjal in je tekel kot urca a sem ga zamenjal za 2006 z doplacilom 400evrov menjal sem samo zato ker ima ta vec opreme.

2005 in 2006 sta letnika da ne bo pomote

Zgodovina sprememb…

Daniel ::

Vsi se ti prilizujejo ko prodajajo, ko je pa treba kaj popraviti v garanciji pa si jim kot trn v peti. Namesto, da bi se držali svojih dolžnosti, ki so jih s prodajo vozila (ali česarkoli drugega) sprejeli.

jobers2 ::

živjo
vem da je tema neaktivna že 1 leto pa bom vseeno vprašal. imam isti problem kot smukec le da je bil avto kupljen decembra 2012 1.6 hdi FAP
sedaj sem gledal kaj so mi menjali pri servisih in sem opazil da mi do sedaj niso zamenjali sploh filtra za gorivo pa je bil avto nazadnje na servisu pri 60000 sedaj jih ima 71000.
ali je lahko to problem? ker sem videl da so njemu menjali potem glavo motorja ki naj bi bila počena in mu je potem avto delal brez problema naprej sedaj se bojim da ni isto pri meni saj avto ni več v redni garanciji ampak ima garancijo MODRO JAMSTVO 8 let, ki naj bi zajemala okvare samo na motorju tud na servisu mi niso znali povedati kaj vse zajema ta garancija ki sem jo dobil kot gratis.kot si jaz predstavljam glava motorja spada pod sklop motorja. me pa spet skrbi da mi nebi kar nekaj nabijali pa je to treba menjat pa ono potem se bo pa iskazalo da je problem drugje. ima že kdo kakšne podobne izkušnje?
hvala

Scorpia ::

Filter goriva naj bi se ob vsakem servisu menjal. Torej tam 20k pri bencinarju pri 30k... ampak ne skrbi, ce nisi vozil na prazen tank, se filter ni zamasil. Pa tudi filter komot zdrzi 100k, ze videl primere. Mogoce zna biti slabsa pretocnost in posledicno manj moci, ampak skodit motorju ne more, ker gre samo za manjsi pretok. Pri dizlih, do tega ne pride, ker je se povratna cev in je vedno viska goriva. Filter pa vedno opravlja svojo funkcijo, dokler se popolnoma ne zamasi. Lahko pa zaradi starosti filtra prihaja do kodenza v sistemu goriva, vsakemu primeru bo treba na servis da ugotovijo.

Drugace pa trznemu inspektoratu se oglasiti, ce se sami ne vejo, kaj spada. Ti bojo tam povedali in tako te na servisu ne bojo mogli zavajati. Ker to je njihov namen, da se malo neumne delajo.
////

jobers2 ::

živjo
scorpia hvala za razlago jutri grem tam in če bodo kaj srali ne jebem in grem direkt do inšpektorata.
hvala
poročam kako bo potekalo


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

kia - cukanje

Oddelek: Na cesti
465792 (4163) TheBlueOne

Nokian goljufal na testih gum

Oddelek: Na cesti
436832 (4928) dzinks63
»

Problem z avtom

Oddelek: Na cesti
4115704 (14490) Scylla
»

Petrol ultimax (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Loža
42361139 (39448) Matev
»

Slab bencin? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6711371 (9536) TribesMan

Več podobnih tem