» »

Problem pri opel astr g

Problem pri opel astr g

zigabajc ::

Lep pozdrav!

Sem lastnik Opel astre g 1.6 letnik 2003. Avto ima 63000km. Prejšni lastnik je biv moj stari oče zato vem iz kakšnih "rok" sem dobil avto.
Problem:
Ko se pomrazi se pojavi problem. Posveti se lučka za izpušne pline. (https://encrypted-tbn0.gstatic.com/imag... OZNAČENA LUČKA
Lučka se mi prižge ko je avto mrzel in pričnem z vožnjo. Če nadaljujem vožnjo z prižgano lučko se avto trese in zgubi na moč. Avto ugasnem in ponovno prižgem lučka še vedno sveti, vendar pa se avto ne trese več in ima nazaj svojo prvotno moč. Imel sem ga pri mehaniku kateri je avto priključil na računalnik in in resetiral računalnik da se je lučka izklopila, vendar je ob ponovni vožnji ponovno vključila. Računalnik je javil napako o 3 celindru da nedeluje, vendre je mehanik nekako previril to in dejal da deluje.

Zanima me ali je imel kdo podoben problem kot jaz in ga bi prosil da pove kaj je narobe z mojo astro :)

Brane22 ::

Mogoče prebija kak kabel za svečko ravno zadosti, da to pride ob izraza pri kondenzu.

zigabajc ::

Tudi to smo preverili vendar ni to problem :S sem poskušal tudi z menjavo svečk in bubine...

b3D_950 ::

Lučka sveto vsakič ali naključno - ko se pelješ čez kakšno luknjasto cesto?
Spušča auspuh spredaj pod motorjem kakšn čudn zvok, ko spustiš pedal za plin med 2000-3000 obrati - ko motor še ni ogret v drugi ali tretji prestavi?

Ne vem če pomaga, ampak jst vsake tolk časa mal preteram avto v tretji prestavi na kakšni ravnini. Če veliko voziš na nizkih obratih in kratke razdalje ni dobr. Mogoče je samo kondenz, kot je že nekdo napisal.

Pa je to navaden 1.6 ali 16V?

GrimReaper ::

Prejšni lastnik je biv moj stari oče zato vem iz kakšnih "rok" sem dobil avto.

Sam tudi od očeta.
Ampak mislim da pri starem avtu to sploh ni tolk važno.
1. Ko gre starost nad 7-8 let gre lahko vse narobe, pa če ga je prejšnji lastnik imel vedno v garaži.
2. Mislim da ni take razlike ali ga je vozil en upokojenec ali pa en mlajši.
Oboje je nekje enako, recimo moj fotr ga je vozil tam med 2000-3500, sam pa med 4000-6500 (ok, po ravninah v naselju že dam v četrto in izven v peto).
Noben primer seveda ni preveč kritičen za avto, ampak optimalno je nekje 3000-5000, se pravi srednji obrati.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

jebiveter2 ::

Računalnik je javil napako o 3 celindru da nedeluje, vendre je mehanik nekako previril to in dejal da deluje.

Ja, ne deluje (občasno)

Menjaj kable in preveri injektorje, možno je da se ti kateri zatika.

zigabajc ::

b3D_950 je izjavil:

Lučka sveto vsakič ali naključno - ko se pelješ čez kakšno luknjasto cesto?
Spušča auspuh spredaj pod motorjem kakšn čudn zvok, ko spustiš pedal za plin med 2000-3000 obrati - ko motor še ni ogret v drugi ali tretji prestavi?

Ne vem če pomaga, ampak jst vsake tolk časa mal preteram avto v tretji prestavi na kakšni ravnini. Če veliko voziš na nizkih obratih in kratke razdalje ni dobr. Mogoče je samo kondenz, kot je že nekdo napisal.

Pa je to navaden 1.6 ali 16V?

Lučka ne sveti naključno sveti dokler ne resetiram računalnika pri mehaniku. Auspuh je spuščal, vendar sem ga zamenjal tako da to ni problem. Ko sem omenjal zvok avto deluje kot kak stari traktor :D, vendar ko ugasnem avto za 10 sec in ponovno užgem avto deluje normalno le lučka sveti. Pojavi se ko motor ni ogret pa peljem v 5 prestavi po klancu navzgor kake cca 100km/h (raven klanec) drugače ja ga tudi jaz ga nateram ker mislim da to ne škodi :D...sedaj ko ma stari oče novo opel astro ^^ ga prosim vsake tolko da mi da en krog da malo spucam ventile, ker on se ne vozi veliko... V prometnem dovoljenju mi piše da je ASTRA/1.6 tip motorja je Z16XE.

GrimReaper je izjavil:

Prejšni lastnik je biv moj stari oče zato vem iz kakšnih "rok" sem dobil avto.

Sam tudi od očeta.
Ampak mislim da pri starem avtu to sploh ni tolk važno.
1. Ko gre starost nad 7-8 let gre lahko vse narobe, pa če ga je prejšnji lastnik imel vedno v garaži.
2. Mislim da ni take razlike ali ga je vozil en upokojenec ali pa en mlajši.
Oboje je nekje enako, recimo moj fotr ga je vozil tam med 2000-3500, sam pa med 4000-6500 (ok, po ravninah v naselju že dam v četrto in izven v peto).
Noben primer seveda ni preveč kritičen za avto, ampak optimalno je nekje 3000-5000, se pravi srednji obrati.

ja če pogledate kilometre lahko sklepate da je bil veliko v garaži saj sem samo jaz naredil 10000km in ja nižje obrate mam skoz naselje, pa tam kjer ne upaš imeti visokih obratov drugače v mojih rokah ima avto vedno od 3000-5000 obratov med vožnjo.

jebiveter2 je izjavil:

Računalnik je javil napako o 3 celindru da nedeluje, vendre je mehanik nekako previril to in dejal da deluje.

Ja, ne deluje (občasno)

Menjaj kable in preveri injektorje, možno je da se ti kateri zatika.


Ne vem to napako da računalnik ko ga priklopi, vendar sem je sam pogledal ko je imel ta poseben zvok in je cilinder deloval :S

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zigabajc ()

balocom ::

Prestavi šobo za vbrizg benicna na drug cilinder, pa poglej če se bo tudi napaka "preselila" na drug cilinder. Lahko pa naredite isto s tuljavo če se da, pa svečke zamaenjajate če niso ravno nove. V najslabšem primeru (da so šoba, vžigalna tuljava in vžigalna svečka izpravne), ti ostane pregled ventilov s kamero ali pa razdiranje motorja. No, lahko je tudi dihtunga na glavi popustila.
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

jebiveter2 ::

Ne vem to napako da računalnik ko ga priklopi, vendar sem je sam pogledal ko je imel ta poseben zvok in je cilinder deloval :S

To ne pomeni da je deloval, samo komp ni zaznal napake.

zuz3k ::

jaz sem imel podoben primer, sicer pri drugi znamki vozila

in sicer lučka je gorela (kao lambda sonda, čeprav je bila menjana)
ampak, ker je avto delal ok tudi ko se je napaka pojavila sem enostavno snel žarnico iz lučke

no ko sem pri starem avtu že vse menjal, sem tudi odkril problem, gumjaste cevke so bile fuč
in je vmes prišel fouš zrak


lp
Life is a psychological game.

jebiveter2 ::

no ko sem pri starem avtu že vse menjal, sem tudi odkril problem, gumjaste cevke so bile fuč
in je vmes prišel fouš zrak

Gumjaste cevke za kaj ?

zigabajc ::

Okej hvala za nasvete avto bom v tem tednu peljal k novemu mehaniku :) tako da če bo mogoče on kaj odkril ;D

RejZoR ::

Osebno bi preveril 3 cilinder in vse povezano okoli slednjega (električno in mehansko). Ker če ne vžiga goriva, ga praktično meče v izpuh, kjer pa lambda zaznava, da neki ni ok z izpušnimi plini in ti sveti napaka za motor. Ker čudni readingi lambde mešajo računalnik je tud moč daleč od optimalne.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Dzuro10 ::

Imam sicer astro h, ampak je isti model motorja...z16xe. Pri meni je lucka gorela za izpuh, avto ni vlekel. Kriva je bila vzigalna tuljava - oz cinspula


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Problem peugeot 206

Oddelek: Na cesti
275267 (960) PNejc207
»

Dizl izguba moči (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6817218 (14725) Twixz
»

Tresenje mororja med vožnjo

Oddelek: Na cesti
242705 (1978) joker16_7
»

Kontrolna lučka - Seat Ibiza (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
559754 (8367) bambam20
»

gretje motorja 1,9 JTD - fiat, lancia, alfa

Oddelek: Loža
456176 (5576) koyotee

Več podobnih tem