Forum » Na cesti » Razlaga uredbe o vinjetah
Razlaga uredbe o vinjetah
mihec87 ::
Pa ti DARS-ovi butlji res nič ne znajo naredit brez kompliciranja? U 3PM, merilo bi morala biti osebna in tovorna vozila. To vsakomur piše v prometni. Ampak so seveda gospodje požrešni, pa hlastajo še po višjih osebnih vozilih. Kot, da ima veze višina vozila z uničevanjem avtoceste...
zakaj pa tovorna in osebna vozila? V čem je ta delitev boljša? Kangoo ker je dostavnik bolj obremenjuje cesto, kot vito 8+1? In to samo glede na to kakšen je namen uporabe?
Registriran dostavnik/tovorno vozilo(neglede a je to kangoo,vito itd..) bolj uničuje cesto ker je večinoma polno naložen medtem ko isto vozilo kot osebno vozilo večinoma ni toliko naloženo....Sicer pa razni glomazni suv itd ne naredijo nič manj škode kot vito 8x1, kangoo itd...
Pa ti DARS-ovi butlji res nič ne znajo naredit brez kompliciranja? U 3PM, merilo bi morala biti osebna in tovorna vozila. To vsakomur piše v prometni. Ampak so seveda gospodje požrešni, pa hlastajo še po višjih osebnih vozilih. Kot, da ima veze višina vozila z uničevanjem avtoceste...
zakaj pa tovorna in osebna vozila? V čem je ta delitev boljša? Kangoo ker je dostavnik bolj obremenjuje cesto, kot vito 8+1? In to samo glede na to kakšen je namen uporabe?
Vsak predpis bi moral biti jasen povprečno razgledanim; pri nas pa to delajo nesposobni pravniki, in rezultat tega so potem večinoma deljena mnenja.
Ti pa z lahkoto naštejem tri nasprotne primere; recimo Multivan VS. Traffic. Prvi je osebni; ne gre skozi, Traffic dostavni, plačuje nižjo vinjeto...
Traffic odvisno od namena uporabe 8+1 je osebni, tako kot transporter..
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mihec87 ()
čuhalev ::
Spomin mi pravi, da je bila razdalja 1,3 metra napisana na listku v času cestninjenja z listkom pri kategoriji B. Kje so takrat merili ne vem.
čuhalev ::
Meni ne gre skupaj: višina vozila nad prvo osjo je razdalja med podlago
Sem pa šel merit od tal. Transporter 5 ne gre skozi zaradi stekla, ki je na sredini izbočeno, je pa pokrov motorja ravno na meji, medtem ko gre Vito 1 skozi.
Ali pa krajših vzmeti
Sem pa šel merit od tal. Transporter 5 ne gre skozi zaradi stekla, ki je na sredini izbočeno, je pa pokrov motorja ravno na meji, medtem ko gre Vito 1 skozi.
Prodaja gum z manjsimi colami bo narastla:)
Ali pa krajših vzmeti
Netrunner ::
na kratko .. to je čisto zajebavanje uporabnikov in posmeh sistemu naše države .. in mi si to dovolimo
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
tintorel ::
Ta deželcia je že prava ladja norcev. Pričakujem davek na nepremičnino odmerjeno na težo le te.
mojca ::
Meni ne gre skupaj: višina vozila nad prvo osjo je razdalja med podlago
Strinjam se, da mora še matematik trikrat prebrati opis, da ga razume, vendar jaz vidim le eno možno interpretacijo (druga je kontradiktorna in jo lahko pozabiš). Meriš od podlage do najvišje točke vozila, vendar ne do absolutno najvišje točke, pač pa do točke, ki je nad prvo osjo in ne morebiti nad volanom ali nad sredino vozila.
Tale ga je npr. nasrkal:
Primerjaj z nadmorsko višino kraja, ki je nad končno postajo vlakca v Postojnski jami. Nadmorske višine ne meriš od vlakca navzgor, temveč od "morja" navzgor. To, da meriš nad končno postajo vlakca v jami, pa določa le zemljepisno višino in širino merjene točke. Nikakor ne vpliva na izmerjeno višino.
echo ::
v ravnini, ki poteka pravokotno skozi
simetralo osi prednjih koles;
OK, gremo počas:
os prednjih koles mi je jasna. Pojem pravokotne ravnine tudi.
Ampak kaj je pa simetrala osi (premice), mi pa ni jasno.
Niti to, kako bi zgledala ravnina, ki poteka pravokotno skozi simetralo, ki je premica.
Saj razumem poanto, ampak ta definicija je pa obupna.
čuhalev ::
Sedaj razumem, prva os je tam zgolj za določitev ravninskih koordinat. Čeprav bi bilo boljše, če bi uporabili stično točko pod prednjim kolesom, kjer sta oba vzporedna.
Moram pa priznati, da je definicija slaba. Sicer piše, da mora biti avto neobtežen in tlak predpisan, vendar ni podane niti tolerance meritev niti tega, kako je pri menjavi pneumatik, ker ima vozilo lahko homologiranih več dimenzij, niti tega, koliko profila mora biti na pneumatiki. Ker če štejem nižje gume, obrabo gum, toleranco 1 cm (pol cm pri moji meritvi, pol cm pri njihovi, saj je rezultat podan na cm natančno) pade Transporter 5 v kategorijo avtomobilov.
Če smo natančni, avto nima osi, temveč polosi. Tako da simetrala ne obstaja. Si jo pa predstavljam kot točko na polovici, če bi kolesna zgloba povezal z daljico.
Moram pa priznati, da je definicija slaba. Sicer piše, da mora biti avto neobtežen in tlak predpisan, vendar ni podane niti tolerance meritev niti tega, kako je pri menjavi pneumatik, ker ima vozilo lahko homologiranih več dimenzij, niti tega, koliko profila mora biti na pneumatiki. Ker če štejem nižje gume, obrabo gum, toleranco 1 cm (pol cm pri moji meritvi, pol cm pri njihovi, saj je rezultat podan na cm natančno) pade Transporter 5 v kategorijo avtomobilov.
Če smo natančni, avto nima osi, temveč polosi. Tako da simetrala ne obstaja. Si jo pa predstavljam kot točko na polovici, če bi kolesna zgloba povezal z daljico.
mihec87 ::
Tisti, ki tako pljuvate čez dars in se čudite, Italijani in Hrvati imajo enako uredbo.
klik, klik.
Torej so samo prepisali, naprej se pa še samim ne sanja(kako točno bojo merli(ja skica na tak način malo zamakneš pa si v nižjem razredu)), oz z tem se naj folk pa prodajalci jebejo sami..
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mihec87 ()
xxxul ::
v bistvu je čist isto kot je blo pred uvedbo vinjet, pod 1.3 nad prvo osjo (recimo MB Vito) se je lahko pelju skoz ABC, nad 1.3 (VW caravelle) pa ne...
skratka, glupo določilo IMO da dva profilno skor identična kombija spada v različne kategorije
skratka, glupo določilo IMO da dva profilno skor identična kombija spada v različne kategorije
fosil ::
Tale stvar sicer lepo razgali nesposobnost slovenskih novinarjev.
Dve sosednji državi imata enako ureditev, pri nas pa pišejo kako je to edinstven in zakompliciran sistem in kako tujci tega ne bodo razumeli.
Dve sosednji državi imata enako ureditev, pri nas pa pišejo kako je to edinstven in zakompliciran sistem in kako tujci tega ne bodo razumeli.
Tako je!
šernk ::
Sedaj se bo pa že nekatere avte splačalo dat na zračne blazine in ga ob meritvi spustiti na najnižjo točko
ureditev je glupa. Kdo bo določal katero vinjeto moraš kupit? Prodajalec na petrolu? Ima usposobljeno merilno napravo, ki je sposobna zmerit višino avta na 1cm natančno na tistem mestu? Oprosti moj meter tega ni sposoben zmerit, morda zmeri zadevo na 5cm natančno...na 1cm pa nikakor ne.
ureditev je glupa. Kdo bo določal katero vinjeto moraš kupit? Prodajalec na petrolu? Ima usposobljeno merilno napravo, ki je sposobna zmerit višino avta na 1cm natančno na tistem mestu? Oprosti moj meter tega ni sposoben zmerit, morda zmeri zadevo na 5cm natančno...na 1cm pa nikakor ne.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
čuhalev ::
snow ::
Kaj je narobe z maso vozila?
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins
Hayabusa ::
Ne vem kaj komplicirate, slika je jasna kot beli dan.Od podlage do vrha.
Kje ste dobili idejo od središča od središča osi in ne od podlage ter ostale neumnosti ne vem.
Par random meritev:
Kje ste dobili idejo od središča od središča osi in ne od podlage ter ostale neumnosti ne vem.
Par random meritev:
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Hayabusa ()
einstein :P ::
V čem je sploh fora tega??? Kaj ima ta višina veze z vinjetami??? Lol, kateri bedak se je spet to spomnil...
STAY OUT OF MY TERRITORY!
PaX_MaN ::
Če jih ne boste prjavlal (tole zihr ne bi dobil homologacije), boste kr sami (so)krivi da je tko.
Netrunner ::
heh .. cena vinjete bo precej odvisna od oblike avtomobila in ne namembnosti.
I feel sLOVEnia
I feel sLOVEnia
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Netrunner ()
Map ::
Kaj pa dostavna vozila, ki imajo višino nad sprednjo osjo manj kot je meja, če sploh obstajajo? Se potem plača vinjeto 110EUR?
PS: Za dostavna vozila mislim tiste kombije s cerado in podobne, ne berlingote, kanguje in podobne.
PS: Za dostavna vozila mislim tiste kombije s cerado in podobne, ne berlingote, kanguje in podobne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Map ()
francek1 ::
Ja plačajo nižjo, če so pod 3,5 tone. Čeprav dvomim, da so pod 1,3 m.
Renault Traffic je. Transporter T4 pa s šasijo tudi gre pod mero, edino steklo je višje. Bom pač kladivo s sabo nosil inn ga predelal, če bodo težili....
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
čuhalev ::
Saj pri T5 je tudi steklo problem. Tam nekje 2 cm ga je preveč.
Sicer pa se zadnji moj odgovor nanašal na ,,kombi" šasije, nadgrajene s cerado.
Sicer pa se zadnji moj odgovor nanašal na ,,kombi" šasije, nadgrajene s cerado.
Tezaab ::
Meni osebno je bolj nelogicno tole:
A ni vecina avtodomov narejena na osnovi kombijev? Italijani npr. imajo oboje v isti kategoriji.
Uporabniki osebnih vozil s prikolico (tudi počitniško) in avtodomov pa bodo tudi vnaprej za vožnjo po avtocestah ali hitrih cestah uporabljali vinjeto za osebna vozila.
A ni vecina avtodomov narejena na osnovi kombijev? Italijani npr. imajo oboje v isti kategoriji.
St235 ::
krneki0001 ::
Za pravilno izbiro letne vinjete, moraš sam izmeriti višino vozila nad prvo osjo...in kako to uradno izmerit?
Postaviš Kučana k prednjemu kolesu in greš na drugo stran avtomobila. Če ga vidiš, je vinjeta 110€, če ga ne vidiš pa 220 €.
Postaviš Kučana k prednjemu kolesu in greš na drugo stran avtomobila. Če ga vidiš, je vinjeta 110€, če ga ne vidiš pa 220 €.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
floyd1 ::
Kot je že nekdo povedal zgoraj - najbolj so k tej zmedi prispevali novinarji. Polupismeni, kakršni so nekateri v današnjem času.
In gotovo bo obstajal nek seznam vozil za tiste, ki ne znajo z metrom ali pa so ravno nekje na (dvomljivi) meji.
In gotovo bo obstajal nek seznam vozil za tiste, ki ne znajo z metrom ali pa so ravno nekje na (dvomljivi) meji.
Aston_11 ::
Iz Berlingota, ki je splošno ljudsko vozilo za ne prevelik denar, zna nastali vozilo za 220 vinjeto.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
Netrunner ::
heh .. cena vinjete bo precej odvisna od oblike avtomobila in ne namembnosti.
I feel sLOVEnia
Sam funkcionalna pismenost pa šepa da glava peče. Vsi nakladate kot, da je takšna razdelitev unikatna slovenska pogruntavščina in jo razen nas nihče ne uporablja.
Obrni kot hočeš ... ureditev je debilna pa neglede na to v kateri državi je uveljavljena. Kot sem napisal .. zaradi oblike vozila boš lahko padel v višji razred ker je spredni del vozila pod drugačnim kotom... kar nekaj..
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
hawkwood ::
heh .. cena vinjete bo precej odvisna od oblike avtomobila in ne namembnosti.
I feel sLOVEnia
Sam funkcionalna pismenost pa šepa da glava peče. Vsi nakladate kot, da je takšna razdelitev unikatna slovenska pogruntavščina in jo razen nas nihče ne uporablja.
Nima veze čigava pogruntavščina je. Dejstvo je da je totalno nepotrebna taka dvoumna razvrstitev vozil. Minimalno kar bi moralo obstajati, če se že gremo take razvrstitve, je seznam kam kater avto spada. Pojdi na ulico in vprašaj random folk kaj je simetrala, grem stavit da jih polovica pojma nima.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hawkwood ()
Nissan_GTR ::
Zdaj si bodo pa na Darsu omislili še kakšne fensi laserske merilce višine avtomobila, pa kakšna firma povezana z bivšo LDS jih bo dobavila in organizirirala tečaje uporabe za zaposlene na Darsu in spet so levaki pokasirali in zmagali.
Imam pa občutek, da te levaki ne prenesejo, da bi en povprečen Slovenc imel hišo in normalen avto. Hiše bodo rubili zaradi nepremičninskega davka. Davščine na avtomobile so pa itak že take, da avte nad 2500 ccm praktično ne prodajo več nikomur. Hočejo, da imamo vsi samo dva tipa avta, ki ga bo predpisala država, kot nekoč zasatava 101 in yugo 45.
Jaz imam Mazdo CX5. Vem samo koliko je visok avto do vrha strehe, če pa spada tudi v tisto čudno kategorijo 1.3 metra nad prvo osjo, me pa boli k***. Sam ne bom meril, 220 evrov nalepke pa niti pod razno ne bom kupil, zato da šivilja sanira Zidarjevo avtocestno lopovščino. Če me bodo tisti darsovi komunalci na avtocesti kdaj preverjali, jim bom rekel, naj pripeljejo Alenko Bratušek s šiviljskim metrom, pa naj mi ona pokaže, koliko je visok moj avto nad prvo osjo.
Imam pa občutek, da te levaki ne prenesejo, da bi en povprečen Slovenc imel hišo in normalen avto. Hiše bodo rubili zaradi nepremičninskega davka. Davščine na avtomobile so pa itak že take, da avte nad 2500 ccm praktično ne prodajo več nikomur. Hočejo, da imamo vsi samo dva tipa avta, ki ga bo predpisala država, kot nekoč zasatava 101 in yugo 45.
Jaz imam Mazdo CX5. Vem samo koliko je visok avto do vrha strehe, če pa spada tudi v tisto čudno kategorijo 1.3 metra nad prvo osjo, me pa boli k***. Sam ne bom meril, 220 evrov nalepke pa niti pod razno ne bom kupil, zato da šivilja sanira Zidarjevo avtocestno lopovščino. Če me bodo tisti darsovi komunalci na avtocesti kdaj preverjali, jim bom rekel, naj pripeljejo Alenko Bratušek s šiviljskim metrom, pa naj mi ona pokaže, koliko je visok moj avto nad prvo osjo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Nissan_GTR ()
Sriple Tix ::
Na tistem delu zanesljivo ni višji od 1,3 metra. Izmed vseh (za Evropejce delanih) SUV je na meji le Q7.
3furious ::
Hrvati imajo tudi kategorijo, kjer se meri 1,30m na prvi osi, tako da niso naši Darsovci nič novega pogruntali.
In the age of information, ignorance is a choice.
Aston_11 ::
Hrvati - Motorna vozila s dvije ili tri osovine, visine veće od 1,30 m mjereno kod prve osovine
To razume vsak. Naše skropucalo od simetrale osi koles in pravokotne ravnine na simetralo pa ne zna pojasniti nihče.
To razume vsak. Naše skropucalo od simetrale osi koles in pravokotne ravnine na simetralo pa ne zna pojasniti nihče.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
tig3r025 ::
Tisti, ki tako pljuvate čez dars in se čudite, Italijani in Hrvati imajo enako uredbo.
klik, klik.
Sicer tvoja trditev ne drži povsem, saj Hrvati merijo pri osi le vozila z tri in več osmi, za dvoosnike pa se šteje višina vozila. Mišljeno za vozila do 3,5T
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tig3r025 ()
snow ::
Ne vem kaj komplicirate, slika je jasna kot beli dan.Od podlage do vrha.
Kje ste dobili idejo od središča od središča osi in ne od podlage ter ostale neumnosti ne vem.
Par random meritev:
Mogoče ker so to višino poimenovali "višina vozila nad prvo osjo", namesto "pri prvi osi" ? ;)
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins
šernk ::
Kje je sploh prva os? A je to pisal osnovnošolec prvega razreda?
evo vam 220€ vredno vozilo:
http://www.autoevolution.com/news/custo...
pol je pa recimo sledje le 110€
http://www.sipras.si/images/avtodom_min...
evo vam 220€ vredno vozilo:
http://www.autoevolution.com/news/custo...
pol je pa recimo sledje le 110€
http://www.sipras.si/images/avtodom_min...
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
3furious ::
Kje je sploh prva os? A je to pisal osnovnošolec prvega razreda?
evo vam 220€ vredno vozilo:
http://www.autoevolution.com/news/custo...
pol je pa recimo sledje le 110€
http://www.sipras.si/images/avtodom_min...
Skuter s 150 ccm ima isto cestnino kot osebni avto v Italiji
In the age of information, ignorance is a choice.
dottor ::
Se pravi bo treba merit višino z vaser vago ki ima teleskopski merilec višine na T, da dobiš pravilno višino v popolni ravnini. Bo treba začet izdelovat takšne pripomočke. Dars jih bo sigurno kupu par ducat le-teh...
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
šernk ::
Seveda, potem pa jih bodo še 1x letno umerjali in bodo na ta način vinjet privarčevali ogromne vsote denarja
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Sriple Tix ::
Prepričan sem, da ne bodo prepustili meritev nam, temveč bodo mirno naredili spisek avtomobilov, ki padejo v 220€ razred in mirna Slovenija.
dottor ::
Met par 1000€ kapitala začnem sam izdelovate "merilne pripomočke". Navadnim uporabnikom jih prodajat po 10€, državi po 200€
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
Mcsin ::
Mene zanima kako jim bo to šlo skozi glede na to da smo v EU... če je res da nekatera vozila istega razreda (npr. enoprostorci) padejo v različni kategoriji, torej eni v razred za 110 evrov drugi pa za 220... Kot proizvajalec slednjih bi zagotovo tožil državo, saj bi prodaja le teh zaradi navedenega sistema kategoriziranja upadla.
bluefish ::
St235 ::
Mene zanima kako jim bo to šlo skozi glede na to da smo v EU... če je res da nekatera vozila istega razreda (npr. enoprostorci) padejo v različni kategoriji, torej eni v razred za 110 evrov drugi pa za 220... Kot proizvajalec slednjih bi zagotovo tožil državo, saj bi prodaja le teh zaradi navedenega sistema kategoriziranja upadla.
mogoče tako kot gre ostalim članicam, ki imajo takšno kategorizacijo? Dajmo se nehat obnašat kot da DARS izumlja toplo vodo.
Nebuloze o tem kako boš za berlingota plačal 220€ pa pejmo prodajat slovenskim novicam, ker z realnostjo nimajo kaj dosti veze.
Mcsin ::
Tako kot jim gre v Avstriji in Italiji
Mavrik kaj maš kaki link, malo gledam pa ne najdem? Za Italijo ne vem ampak a ni v Avstriji kolikor je meni znano samo po masi (več ali manj kot 3,5t)?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mcsin ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Sumljivi rezultati tudi pri Oplovih dizlih (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 28075 (23115) | spirit |
» | Kei v Sloveniji?Oddelek: Na cesti | 4158 (3432) | krneki0001 |
» | Hrvaški novi zakon za mlade voznike (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 13476 (10938) | St235 |
» | Nižje kazni za manjše prometne prekrškeOddelek: Loža | 9258 (8508) | zuz3k |