Forum » Na cesti » Razlaga uredbe o vinjetah
Razlaga uredbe o vinjetah
Aston_11 ::
Iz uredbe copy+paste
»7. »višina vozila nad prvo osjo« je razdalja med podlago
in najvišjo točko vozila v ravnini, ki poteka pravokotno skozi
simetralo osi prednjih koles;
Nimam pojma, kaj to pomeni. Imajo prednja kolesa vozila več osi? In kaj bi bila simetrala teh osi osi?
Razdalja med podlago in najvišjo točko vozila je recimo od tal do vrha strehe,
merjeno v simetrali pa je razdalja od tal pa do vrha pokrova prtljažnika - recimo.
Zakaj potem to omenjajo višino nad prvo osjo, če pa se meri od tal?
Fak je to, da ni mogoče napisati tako, da bi vsak kekec razumel.
»7. »višina vozila nad prvo osjo« je razdalja med podlago
in najvišjo točko vozila v ravnini, ki poteka pravokotno skozi
simetralo osi prednjih koles;
Nimam pojma, kaj to pomeni. Imajo prednja kolesa vozila več osi? In kaj bi bila simetrala teh osi osi?
Razdalja med podlago in najvišjo točko vozila je recimo od tal do vrha strehe,
merjeno v simetrali pa je razdalja od tal pa do vrha pokrova prtljažnika - recimo.
Zakaj potem to omenjajo višino nad prvo osjo, če pa se meri od tal?
Fak je to, da ni mogoče napisati tako, da bi vsak kekec razumel.
- spremenil: Aston_11 ()
harvey ::
Napačno, od središča osi in ne od podlage.
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------
------
dope1337 ::
Bravo, trije in tri različna mnenja.
In potem naj bi si ljudje sami prišli gor, katero vinjeto kupit
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein
M-XXXX ::
Bravo, trije in tri različna mnenja.
Haha, dejansko je dars objavil napačno fotko :D
Višina vozila nad prvo osjo je razdalja med podlago in najvišjo točko vozila v ravnini, ki poteka pravokotno skozi simetralo osi prednjih koles. Zapleteno? Zgornja skica, ki jo je na svoji spletni strani objavil Dars, sicer ni povsem pravilna, saj višine nad prvo osjo ne merimo od tal, ampak od osi navzgor.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: M-XXXX ()
dope1337 ::
Bravo, trije in tri različna mnenja.
Nope od podlage.
Uglavnem tako kot sem rekel. Parkiraš na ravno podlago in izmeriš najvišjo točko (če ne upoštevaš antene in podobno).
Potemtakem moram jz dat za škodo felicijo 220EUR za vinjeto? Scence it makes none
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: dope1337 ()
Aston_11 ::
Če bi bilo tako, potem omemba osi ne bi imela smisla. Vendar so z omembo osi hoteli nakaj dopovedati.
blackbfm ::
višina je v specifikacijah in nihče ne bi kompliciral če bi bilo tako
tista slikca zgoraj bo kar prava, samo da se meri od središča kolesa
tista slikca zgoraj bo kar prava, samo da se meri od središča kolesa
M-XXXX ::
višina je v specifikacijah in nihče ne bi kompliciral če bi bilo tako
tista slikca zgoraj bo kar prava, samo da se meri od središča kolesa
Kako lahko potem rečeš, da je prava če so zajebal dejansko edini pomemben podatek na celi sliki?
Če bi bilo tako, potem omemba osi ne bi imela smisla. Vendar so z omembo osi hoteli nakaj dopovedati.
Kot sem že rekel zgoraj:
Višina vozila nad prvo osjo je razdalja med podlago in najvišjo točko vozila v ravnini, ki poteka pravokotno skozi simetralo osi prednjih koles. Zapleteno? Zgornja skica, ki jo je na svoji spletni strani objavil Dars, sicer ni povsem pravilna, saj višine nad prvo osjo ne merimo od tal, ampak od osi navzgor.
Mavrik ::
Itak da se meri od tal, ne od središča kolesa. A ste vsi nepismeni?
7. "višina vozila nad prvo osjo" je razdalja med podlago
in najvišjo točko vozila v ravnini, ki poteka pravokotno skozi
simetralo osi prednjih koles;
The truth is rarely pure and never simple.
mailer ::
Me prav zanima koliko osebnih vozil pade pod to uredbo. To bo še zanimivo...
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz
Aston_11 ::
Tista ravnina me muči ali je pravokotna na tla ali pa je vzporedna s tlemi. Bi bilo težko napisati skozi ravnino pravokotno na tla skozi os prednjih koles. Ma simetrala...
Mavrik ::
In kaj, meriš do višine voznikovih oči? Al kaj hočjo s tisto slikco prkazat.
Meriš to kar piše tam v tistem odstavku.
Koliko smiselna je pa taka glupa meritev je pa druga zgodba :P
The truth is rarely pure and never simple.
dope1337 ::
A bo kje objavlen seznam, katera vozila (specifično znamka, model, letnik) spadajo pod katero uredbo, ali dejansko pričakujejo, da bo vsak vzel v roke meter in šel merit razdaljo?
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein
delfinus ::
Spet bo veselja v dezeli kranjski. Tujci pa bodo sploh presrecni, ko bodo tako jasno seznanjeni kaj morajo sploh nalimat na sipo spredaj. Ce ne druga bodo doplacali premium pri darsovcih samih. :)
Aston_11 ::
Verjetno bo res razdalja med tlemi in točko pokrova motorja nad osjo pri recimo golfu. Pri kakšnem Vitu bo ta razdalja ulalal, pri golfu bo cca pol metra.
Tujci bodo vsi vzeli premium! Proračun bo presrečen!
Spet bo veselja v dezeli kranjski. Tujci pa bodo sploh presrecni,
Tujci bodo vsi vzeli premium! Proračun bo presrečen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
Sriple Tix ::
Merjeno po skici ima Santa Fe tam cca. 115 cm, i40 pa cca. 100 cm višine. OK, 2 x po 110 € bo.
PaX_MaN ::
Spet bo veselja v dezeli kranjski. Tujci pa bodo sploh presrecni, ko bodo tako jasno seznanjeni kaj morajo sploh nalimat na sipo spredaj. Ce ne druga bodo doplacali premium pri darsovcih samih. :)
Nekje pravijo da majo "povsod po tujini" za merilo težo vozila. Samo, nima vsak take tehtnce doma (meter pa mislm da kr mamo, no), uradne specifikacije aftov pa mislim da nimajo vseh mogočih kombinacij dodatne opreme in kok kil prnesejo k osnovni teži.
Tkoda, se mi zdi naša ureditev velik boljša.
M-XXXX ::
bluefish ::
Nekje pravijo da majo "povsod po tujini" za merilo težo vozila. Samo, nima vsak take tehtnce doma (meter pa mislm da kr mamo, no), uradne specifikacije aftov pa mislim da nimajo vseh mogočih kombinacij dodatne opreme in kok kil prnesejo k osnovni teži.Močno upam, da tisti smejko kaže na sarkazem.
Tkoda, se mi zdi naša ureditev velik boljša.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()
Mavrik ::
To tebi zgleda več kot 1.3 metra višine tam kjer je prednje kolo?
The truth is rarely pure and never simple.
tumare ::
Vsi razni Sprinterji ki prečkajo Slovenijo na poti v RO ali UA bodo potem plačevali dvojno? Pa kak q7 in Cayenne tudi?
ziga1990 ::
limonzine,Coupeji,karavani so varni
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
PaX_MaN ::
Sriple Tix ::
Glede na to, da je SF višji, mislim da niti Q7 in cayenne ne padeta v rang 220€.
Q7:
Mere: dolžina: 5086 mm, širina: 1983 mm, višina: 1737 mm; medosna razdalja: 3002 mm; previs spredaj: 965 mm, previs zadaj: 1119 mm; kolotek spredaj: 1651 mm, kolotek zadaj: 1676 mm; nakladalna višina prtljažnika: 836 mm (možnost znižanja); količnik zračnega upora: 0,37 (z zračnim vzmetenjem 0,35)
Cayenne:
Dolžina znaša natančno 4846 mm, širina 1939 mm, višina 1705 mm, medosna razdalja 2895 mm
SF:
Mere: dolžina: 4675 mm, širina: 1890 mm, višina: 1795 mm; medosna razdalja: 2700 mm; previs spredaj: 940 mm, previs zadaj: 1035 mm; kolotek spredaj: 1615 mm, kolotek zadaj: 1620 mm; oddaljenost od tal: 203 mm
Q7:
Mere: dolžina: 5086 mm, širina: 1983 mm, višina: 1737 mm; medosna razdalja: 3002 mm; previs spredaj: 965 mm, previs zadaj: 1119 mm; kolotek spredaj: 1651 mm, kolotek zadaj: 1676 mm; nakladalna višina prtljažnika: 836 mm (možnost znižanja); količnik zračnega upora: 0,37 (z zračnim vzmetenjem 0,35)
Cayenne:
Dolžina znaša natančno 4846 mm, širina 1939 mm, višina 1705 mm, medosna razdalja 2895 mm
SF:
Mere: dolžina: 4675 mm, širina: 1890 mm, višina: 1795 mm; medosna razdalja: 2700 mm; previs spredaj: 940 mm, previs zadaj: 1035 mm; kolotek spredaj: 1615 mm, kolotek zadaj: 1620 mm; oddaljenost od tal: 203 mm
WarpedGone ::
Ni problem v uredbi ampak v nepismenosti prebivalstva. Slikca ni čisto nič sfaljena, samo slovensko je treba razumet.
Stopiš poleg prednjega kolesa in zmeriš višino vozila, konec drame. Višina vozila se vedno meri od tal.
Rahlo zanimivo postane, če bi mel kakšno ultraspešl tri ali več osno vozilo, ko bi se bilo potrebno odločit koliko osi je sprednjih in potem stopit ob sredino vseh teh sprednjih osi.
V rang 220 padejo vozila brez nosa i.e. avtobus variante. Mnogo kombijev ima prednjo os dovolj naprej, da bodo v klubu 110.
Stopiš poleg prednjega kolesa in zmeriš višino vozila, konec drame. Višina vozila se vedno meri od tal.
Rahlo zanimivo postane, če bi mel kakšno ultraspešl tri ali več osno vozilo, ko bi se bilo potrebno odločit koliko osi je sprednjih in potem stopit ob sredino vseh teh sprednjih osi.
V rang 220 padejo vozila brez nosa i.e. avtobus variante. Mnogo kombijev ima prednjo os dovolj naprej, da bodo v klubu 110.
Zbogom in hvala za vse ribe
ziga1990 ::
in kaj bojo nafilali blagajno se bol splača po navadni cesti peljat kot pa 220eurov dat več prometa na stranskih cestah bo
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
bluefish ::
WarpedGone ::
Navedena je tudi največja dovoljena masa, ki se upošteva v takih primerih.
Zbogom in hvala za vse ribe
ziga1990 ::
WarpedGone je izjavil:
Navedena je tudi največja dovoljena masa, ki se upošteva v takih primerih.
vozila z višino nad prvo osjo 1,3 metra ali več, katerih največja dovoljena masa ne presega 3500 kilogramov
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Zagor_tenay ::
to uredbo si lahko preprosto razlagamo tako, da če imate Ferrarija ali Maseratija, pa tudi če imate Mercedes E kot Zoki, boste plačali 110 evrov. če pa imate Sharana, Espaca, Alhambro ali kaj podobnega, da vozite tri force, boste pa plačali 220 evrov.
ProGo ::
Z osjo so mislili horizontalni položaj, kje naj bo izvedena meritev. Lepo pa piše merjeno od podlage.
bluefish ::
Zagor_tenay je izjavil:
to uredbo si lahko preprosto razlagamo tako, da če imate Ferrarija ali Maseratija, pa tudi če imate Mercedes E kot Zoki, boste plačali 110 evrov. če pa imate Sharana, Espaca, Alhambro ali kaj podobnega, da vozite tri force, boste pa plačali 220 evrov.A Sharan in podobni imajo nad prvo osjo več kot 1,3m?
ziga1990 ::
ok, tko čudno so napisali da ni nobenemu nič jasno pa logično tud ni
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Glugy ::
7. višina vozila nad prvo osjo je razdalja med podlago
in najvišjo točko vozila v ravnini, ki poteka pravokotno skozi
simetralo osi prednjih koles"
ok da poenostavmo:
1. "višina vozila nad prvo osjo" = razdalja med podlago in najvišjo točko vozila
2. za "vozilo" se šteje vozilo v ravnini (torej da ni na klancu)
3. za "podlago" se šteje pravokotnica na sredini osi prednjih koles
Torej če je | os je pravokotnica - primer: -|
Glej to morš pomislt ane: najvišja točka vozila ne more biti pravokotnica osi prednjih koles, ker os prednjih koles ni najvišja točka vozila ne glede na to kako obrneš. Torej se mora zadnji del stavka "ki poteka pravokotno skozi simetralo osi prednjih koles" nanašat na "višino vozila nad prvo osjo".
in najvišjo točko vozila v ravnini, ki poteka pravokotno skozi
simetralo osi prednjih koles"
ok da poenostavmo:
1. "višina vozila nad prvo osjo" = razdalja med podlago in najvišjo točko vozila
2. za "vozilo" se šteje vozilo v ravnini (torej da ni na klancu)
3. za "podlago" se šteje pravokotnica na sredini osi prednjih koles
Torej če je | os je pravokotnica - primer: -|
Glej to morš pomislt ane: najvišja točka vozila ne more biti pravokotnica osi prednjih koles, ker os prednjih koles ni najvišja točka vozila ne glede na to kako obrneš. Torej se mora zadnji del stavka "ki poteka pravokotno skozi simetralo osi prednjih koles" nanašat na "višino vozila nad prvo osjo".
St235 ::
Zagor_tenay je izjavil:
to uredbo si lahko preprosto razlagamo tako, da če imate Ferrarija ali Maseratija, pa tudi če imate Mercedes E kot Zoki, boste plačali 110 evrov. če pa imate Sharana, Espaca, Alhambro ali kaj podobnega, da vozite tri force, boste pa plačali 220 evrov.A Sharan in podobni imajo nad prvo osjo več kot 1,3m?
ne, ampak folk raje nabija idiotizme, kot da bi preveril za kaj gre. 220 bo usekalo predvsem kakšne dostavnike, ki so popularni pri romunih in bolgarih.
7. višina vozila nad prvo osjo je razdalja med podlago
in najvišjo točko vozila v ravnini, ki poteka pravokotno skozi
simetralo osi prednjih koles"
ok da poenostavmo:
1. "višina vozila nad prvo osjo" = razdalja med podlago in najvišjo točko vozila
2. za "vozilo" se šteje vozilo v ravnini (torej da ni na klancu)
3. za "podlago" se šteje pravokotnica na sredini osi prednjih koles
Torej če je | os je pravokotnica - primer: -|
Glej to morš pomislt ane: najvišja točka vozila ne more biti pravokotnica osi prednjih koles, ker os prednjih koles ni najvišja točka vozila ne glede na to kako obrneš. Torej se mora zadnji del stavka "ki poteka pravokotno skozi simetralo osi prednjih koles" nanašat na "višino vozila nad prvo osjo".
1. "višina vozila nad prvo osjo" = razdalja med podlago in najvišjo točko vozila
to je razdalja od tal do vrha vozila na sredini prvega kolesa in ne razdalja od tal do najvišje točke vozila.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
francek1 ::
Pa ti DARS-ovi butlji res nič ne znajo naredit brez kompliciranja? U 3PM, merilo bi morala biti osebna in tovorna vozila. To vsakomur piše v prometni. Ampak so seveda gospodje požrešni, pa hlastajo še po višjih osebnih vozilih. Kot, da ima veze višina vozila z uničevanjem avtoceste...
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
bluefish ::
ne, ampak folk raje nabija idiotizme, kot da bi preveril za kaj gre. 220 bo usekalo predvsem kakšne dostavnike, ki so popularni pri romunih in bolgarih.Brez skrbi, vem, da ne, vendar le preizkušam, če je že zakapiral.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()
St235 ::
Pa ti DARS-ovi butlji res nič ne znajo naredit brez kompliciranja? U 3PM, merilo bi morala biti osebna in tovorna vozila. To vsakomur piše v prometni. Ampak so seveda gospodje požrešni, pa hlastajo še po višjih osebnih vozilih. Kot, da ima veze višina vozila z uničevanjem avtoceste...
zakaj pa tovorna in osebna vozila? V čem je ta delitev boljša? Kangoo ker je dostavnik bolj obremenjuje cesto, kot vito 8+1? In to samo glede na to kakšen je namen uporabe?
francek1 ::
Pa ti DARS-ovi butlji res nič ne znajo naredit brez kompliciranja? U 3PM, merilo bi morala biti osebna in tovorna vozila. To vsakomur piše v prometni. Ampak so seveda gospodje požrešni, pa hlastajo še po višjih osebnih vozilih. Kot, da ima veze višina vozila z uničevanjem avtoceste...
zakaj pa tovorna in osebna vozila? V čem je ta delitev boljša? Kangoo ker je dostavnik bolj obremenjuje cesto, kot vito 8+1? In to samo glede na to kakšen je namen uporabe?
Vsak predpis bi moral biti jasen povprečno razgledanim; pri nas pa to delajo nesposobni pravniki, in rezultat tega so potem večinoma deljena mnenja.
Ti pa z lahkoto naštejem tri nasprotne primere; recimo Multivan VS. Traffic. Prvi je osebni; ne gre skozi, Traffic dostavni, plačuje nižjo vinjeto...
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Sumljivi rezultati tudi pri Oplovih dizlih (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 28075 (23115) | spirit |
» | Kei v Sloveniji?Oddelek: Na cesti | 4158 (3432) | krneki0001 |
» | Hrvaški novi zakon za mlade voznike (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 13476 (10938) | St235 |
» | Nižje kazni za manjše prometne prekrškeOddelek: Loža | 9258 (8508) | zuz3k |