Forum » Na cesti » Razlaga uredbe o vinjetah
Razlaga uredbe o vinjetah
Mcsin ::
Kot proizvajalec slednjih bi zagotovo tožil državo, saj bi prodaja le teh zaradi navedenega sistema kategoriziranja upadla.Ane, tako kot proizvajalci vlagajo gromozanske tožbe zaradi dajatev glede na prostornino motorja, izpust CO2,...
Razlike v prostornini motorja, izpust CO2, masa vozila... ima dejansko drugačen vpliv na okolje in ceste.... Oblika oz. višina nad prvo osjo pa meni neznano kakšen.
Mcsin ::
darkolord ::
Nisi odgovoril na vprašanje.
"motor z večjo prostornino = večje onesnaževanje" v splošnem ne drži.
"motor z večjo prostornino = večje onesnaževanje" v splošnem ne drži.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
St235 ::
Res, kakšen vpliv pa ima prostornina motorja na okolje in ceste?
Ko bo izpustni produkt motorjev voda in kisik, potem popolnoma noben.
tudi dokler je izpust tak kot je je prostornina motorja zelo slabo približek dejanske obremenitve okolja in ceste. Tako nekako kot višina pri prvi osi.
Karaya 52 ::
Heh, še Hrvatje se delajo norca. Tole bo "zabavno" zlasti za tujce. Predlagam, da jim poleg deluxe 220€ vinjete prodajo še banane v čast RS.
Mcsin ::
tudi dokler je izpust tak kot je je prostornina motorja zelo slabo približek dejanske obremenitve okolja in ceste. Tako nekako kot višina pri prvi osi.
Se strinjam.
Heh, še Hrvatje se delajo norca. Tole bo "zabavno" zlasti za tujce. Predlagam, da jim poleg deluxe 220€ vinjete prodajo še banane v čast RS.
Ma sej oni majo tudi svoje probleme... če samo pogledaš ta komentar: "u sloveniji sa 15 eura se vozim 7 dana gdje hoću i koliko hoću... u hrvatskoj od zagreba do županje 250 km --- 15 eura u jednom smjeru!! O čemu pričamo?!"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mcsin ()
gruntfürmich ::
dobra tema da vidiš kako nepismeno in neumno je prebivalstvo...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Fritz ::
Heh, še Hrvatje se delajo norca. Tole bo "zabavno" zlasti za tujce. Predlagam, da jim poleg deluxe 220€ vinjete prodajo še banane v čast RS.
Ja, prav dobra potrditev kako idiotski in rumen je Jutarnji List, kar takšni novinarski prispevki lepo potrdijo. Pravijo da tega ni nikjer v Evropi. Ne, kje pa, v kar nekaj državah in predvsem pri njih samih, na Hrvaškem
Včasih je bolje biti tiho oz. se ne dotikati tipkovnice.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
Karaya 52 ::
darkolord ::
130cm je bilo mislim da tudi/že pred uvedbo vinjet...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
Aston_11 ::
130 - ker so lahko kopirali, tujci pa že vedo zakaj! Sicer menda Hrvati še nimajo vinjet, Italijani tudi ne. Genij, ki si je zamislil pesnitev o oseh in simetriji, pa itak zasluži napredovanje za 20 plačilnih razredov in dačo ob morju!
dottor ::
Zdej je treba počakat samo še na seznam vozil, ki ga pripravlja Dars, da vidimo kaj točno spada po njihovem v kategorijo 220€. Včeraj sem na 24ur gledal so merli vozila in jih je blo malo, kateri padejo v kategorijo 220€. Med merjenimi terenci je bil samo Q7. Po moje je to bolj mišljeno na kombije, čeprav bi morali v tem primeru dat na najvišjo dovoljeno maso, katera je navedena pri proizvajalcu in je lažje preverit. Merjenje pri prvi osi je malo smešno. Zamakneš meter za 2 stopinje pa si 1cm manj (to je samo primerjava in ni točen podatek).
Pa hondaši ne bojo imeli probleme, za njih bi mogli uvest 70€ vinjeto. Kdo je vidu kdaj serijsko hondo, to je že redkost
Pa hondaši ne bojo imeli probleme, za njih bi mogli uvest 70€ vinjeto. Kdo je vidu kdaj serijsko hondo, to je že redkost
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
Mcsin ::
Nisi odgovoril na vprašanje.
"motor z večjo prostornino = večje onesnaževanje" v splošnem ne drži.
Na avtocesti večina res ne drži, je prej obratno... ampak za enkrat ne plačuješ cestnine na avtocestah po prostornini motorja a ne?
Ne pravim pa, da je sistem plačevanja cestnin, letnih dajatev itn dober... ker je pa sistem slab pa še ne pomeni, da dodajmo še druge gluposti.
Zdej je treba počakat samo še na seznam vozil, ki ga pripravlja Dars, da vidimo kaj točno spada po njihovem v kategorijo 220€. Včeraj sem na 24ur gledal so merli vozila in jih je blo malo, kateri padejo v kategorijo 220€. Med merjenimi terenci je bil samo Q7. Po moje je to bolj mišljeno na kombije, čeprav bi morali v tem primeru dat na najvišjo dovoljeno maso, katera je navedena pri proizvajalcu in je lažje preverit. Merjenje pri prvi osi je malo smešno. Zamakneš meter za 2 stopinje pa si 1cm manj (to je samo primerjava in ni točen podatek).
Pa hondaši ne bojo imeli probleme, za njih bi mogli uvest 70€ vinjeto. Kdo je vidu kdaj serijsko hondo, to je že redkost
ali pa spustiš gumo za 0,5 centimetra... znižaš amortizerje...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mcsin ()
Karaya 52 ::
Sezname da bodo delali? Ja fajn, se pravi da bodo morali okategorizirati vsak nov model, ti so res neverjetni. Z birokracijo do novih zmag.
Aston_11 ::
Še metra ne znajo uporabljati in rabijo ne vem kakšne tehnične pripomočke, pa absolutno ravna tla, pravokotna na os zemlje skozi točko merjenja, ker 2 stopinji delata boga, standard ISO, pa kalibriran laser, pa razpis za 5 mio EUR za omastiti par lopovov... pa ni da ni.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
dottor ::
Kolko bojo zapravli za merilne naprave in izvajanje kontrole bodo mogli začet prodajat vinjete po 200€ navadne in 500€ 130cm vinjete... Pol pa varčujemo ne
Upam da kdaj ustavijo na polovici nanoškega klanca in začnejo merit višino... Pol pa jih bom začel j*bat kako so določli da je merilna naprava vsporedna na tla, kako lahko dokažejo da so tla 100% ravna, kako so lahko določli višino glede na to da je vso gorivo zadaj in se spredni del avta zato dvigne za kak milimeter... To bojo še komedije. Me prav zanima kako bo to potekalo. Še pri nas kjer še najbolj ravna cesta ni ravna bojo merilni inštrumenti in tisti ki bodo opravljali meritve pogrnili na polni črti.
Zdej imam idejo o čem lahko diplomiram iz strojništva naslednje leto: Merilni inštrumenti in postopki merjenja višine vozila nad prvo osjo med podlago in najvišjo točko vozila v ravnini, ki poteka pravokotno skozi simetralo osi prednjih koles
Pol pa grem z diplomsko nalogo se zaposlit na Dars in vlečt cekine iz blagajne v katero tudi sam plačujem.
Upam da kdaj ustavijo na polovici nanoškega klanca in začnejo merit višino... Pol pa jih bom začel j*bat kako so določli da je merilna naprava vsporedna na tla, kako lahko dokažejo da so tla 100% ravna, kako so lahko določli višino glede na to da je vso gorivo zadaj in se spredni del avta zato dvigne za kak milimeter... To bojo še komedije. Me prav zanima kako bo to potekalo. Še pri nas kjer še najbolj ravna cesta ni ravna bojo merilni inštrumenti in tisti ki bodo opravljali meritve pogrnili na polni črti.
Zdej imam idejo o čem lahko diplomiram iz strojništva naslednje leto: Merilni inštrumenti in postopki merjenja višine vozila nad prvo osjo med podlago in najvišjo točko vozila v ravnini, ki poteka pravokotno skozi simetralo osi prednjih koles
Pol pa grem z diplomsko nalogo se zaposlit na Dars in vlečt cekine iz blagajne v katero tudi sam plačujem.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
Fritz ::
Kolko bojo zapravli za merilne naprave in izvajanje kontrole bodo mogli začet prodajat vinjete po 200€ navadne in 500€ 130cm vinjete... Pol pa varčujemo ne
Upam da kdaj ustavijo na polovici nanoškega klanca in začnejo merit višino... Pol pa jih bom začel j*bat kako so določli da je merilna naprava vsporedna na tla, kako lahko dokažejo da so tla 100% ravna, kako so lahko določli višino glede na to da je vso gorivo zadaj in se spredni del avta zato dvigne za kak milimeter... To bojo še komedije. Me prav zanima kako bo to potekalo. Še pri nas kjer še najbolj ravna cesta ni ravna bojo merilni inštrumenti in tisti ki bodo opravljali meritve pogrnili na polni črti.
Zdej imam idejo o čem lahko diplomiram iz strojništva naslednje leto: Merilni inštrumenti in postopki merjenja višine vozila nad prvo osjo med podlago in najvišjo točko vozila v ravnini, ki poteka pravokotno skozi simetralo osi prednjih koles
Pol pa grem z diplomsko nalogo se zaposlit na Dars in vlečt cekine iz blagajne v katero tudi sam plačujem.
Žalostno, da se nekdo pred diplomo tako smili samemu sebi.
Mimogrede, sem mislil, da je nulta serije proizvodnje merilcev višine nad prednjo osjo že v produkciji ampak kaže, da so vsi napisi bili namenjeni zgolj samopomilovanju.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
darkolord ::
Če se prav spomnim, imajo (so imeli) ABC pasovi te merilce vgrajene, da ti ni odprlo, če si se probal švercat s kamionom pa ABC tablico...
Hm, zanimivo, da se ne spomnim, da bi folk tako jamral, ko smo leta in leta dinarčke dajali stricem v hišicah, ki so čez palec ocenili, ali je tvoje vozilo višje kot 1,3 m nad prvo osjo ali ne...
Hm, zanimivo, da se ne spomnim, da bi folk tako jamral, ko smo leta in leta dinarčke dajali stricem v hišicah, ki so čez palec ocenili, ali je tvoje vozilo višje kot 1,3 m nad prvo osjo ali ne...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
dzinks63 ::
V tistih časih je bilo zelo malo enosprostorcev. Bilo je kombi ali osebno vozilo. Sedaj pa imaš eno malo morje raznoraznih križancev in se od oka težko oceni kam spada. V bistvu bi se moralo definirati na osnovi prometne, v kateri piše ali je to tovorno vozilo, kombinirano ali osebno, seveda vse to do maximalne skupne teže 3,5T. Tel meritve glede na prednjo os, so res bolj zmeda kot kaj drugega, čeprav je v osnovi zelo simpl za vozila katera na daleč odstopajo od kriterija, za tiste na meji so pa nočna mora, milimeter gor ali dol in je dvakratna cena normalne vinjete.
Karaya 52 ::
Hm, zanimivo, da se ne spomnim, da bi folk tako jamral, ko smo leta in leta dinarčke dajali stricem v hišicah, ki so čez palec ocenili, ali je tvoje vozilo višje kot 1,3 m nad prvo osjo ali ne...
Normalno, vsakega lupljenja je enkrat konec. Plačati 2× več za vinjeto, ker namerim 130cm namesto 129,9cm je birokratska kozlarija. Naj gre DARS v stečaj, očitno ne obvladajo razmeroma enostavnega sistema.
Malajlo ::
Aha, a smo Italjane že omenili?
http://www.autostrade.it/il-pedaggio/cl...
@Karaya: 130 je višina, je omejitev na AC... Same vzporednice.
http://www.autostrade.it/il-pedaggio/cl...
@Karaya: 130 je višina, je omejitev na AC... Same vzporednice.
Malajlo ::
Skozi Mt. Blanc imajo Francozi tudi tako glupo mero (za Italijane že vemo). Pa še bicikla ne smeš met na strehi! Kaj bicikla!?! Montane!
http://www.tunnelmb.net/v3.0/gb/tarifgb...
http://www.tunnelmb.net/v3.0/gb/tarifgb...
Vehicle with two or more axles, with a height from the front axle less than 1.3m and a total height of less than or equal to 2m
Malajlo ::
Huh, Angleži imajo isto mejo. V cm, ne palcih:
Ampak kdaj se začne noč, kdaj pa dan?
If your vehicle has 2 axles with the first under 1.3m it's ?4.50 during the day, ?3.50 at night. More than 2 axles ?8 & ?7. Axles 1.3m & 2 axles ?9 & ?8.
Ampak kdaj se začne noč, kdaj pa dan?
fosil ::
Smo že omenili Italijane, da je pri njih enako, ampak Slovenceljni tega ne morejo ali pa nočejo razumet.
Domet Slovenceljna je nekje do meje svoje mikro občine.
Zakaj pa bi Slovencelj sploh šel v Italijo? Ponte Rosso itak ni več aktualen. Kaj šele Francija.
Domet Slovenceljna je nekje do meje svoje mikro občine.
Zakaj pa bi Slovencelj sploh šel v Italijo? Ponte Rosso itak ni več aktualen. Kaj šele Francija.
Tako je!
PaX_MaN ::
Skozi Mt. Blanc imajo Francozi tudi tako glupo mero (za Italijane že vemo).
Francozi majo to kr po celem avtocestnem križu, sam da je višina 2 metra, pa za cel avto velja to, ne na prvo os.
Sicer majo pa skoz dva tunela to Nizozemci, Portugalska pa čez dva mostova, eni višjo eni nižjo mero.
djordjevic ::
Imho to pomeni, da znajo biti pri teh rečeh zahojeni tudi kje drugje, ne samo v naši preljubi deželici.
No grave is deep enough to keep us in chains.
;-) ::
dottor ::
Raje mi najdi eno vtec ki ni spuščena...
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
Engineer_ ::
ja, dejansko gledajo samo transportne kombije. Terencev in družinskih enoprostorcev pa ne.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Sumljivi rezultati tudi pri Oplovih dizlih (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 28075 (23115) | spirit |
» | Kei v Sloveniji?Oddelek: Na cesti | 4156 (3430) | krneki0001 |
» | Hrvaški novi zakon za mlade voznike (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 13473 (10935) | St235 |
» | Nižje kazni za manjše prometne prekrškeOddelek: Loža | 9258 (8508) | zuz3k |