» »

Kupil pokvarjen telefon - garancija ne velja - kaj storiti?

Kupil pokvarjen telefon - garancija ne velja - kaj storiti?

smash ::

Pred man kot 15 dnevi sem na internetu kupil kar drag telefon ( v SLo trgovini). Ko sem pri operaterju končno dobil novo sim kartico, sem ugotovil, da je ne zazna. Probal sem še eno drugo in tudi ni zaznalo. Ugotovil sem da je sim kartica ok, saj dela v drugem telefonu. Telefon sem poslal nazaj, da mi ga popravijo, vendar so mi sedaj odpisali, da je mehanska poškodba in da garancija ne velja.

Kaj lahko storim? Bom res moral plačati za nekaj kar še nisem začel uporabljati? Imam možnost vračila izdelka, čeprav sem ga že odprl?

Kaj mi svetujete?

lp

Machete ::

To je pa vse stvar kdaj in kako je mehanska poškodba nastala.
Kontaktiraj trgovino in se zmeni z njmi. To je pravi naslov.

mailer ::

Si kupil nov telefon? Kakšna je ta mehanska poškodba?
Armor A30, AX850, V Gene, 3770K, Big Shuriken II,
Corsair 16GB 1600MHz CL9, GTX660TiDC2TOP, 840120GB Basic,
Spinpoint 1TB, BD207DBK, G110, G300, Dell U2412M

shadeX ::

Ma a garancija pri nas sploh še velja?? A ne znajo reči drugega kot "mehanska poškodba" ali "padel v vodo ( in pomočijo trakec v vodo )!??

smash ::

in kako naj vem kako je nastala..saj smo že 1000x dajal v telefone sim kartice...samo sedaj, ko sem sprobaval, sem v svojega dal vsaj 3x in je vse lepo delalo in tudi še vedno dela...v temu novemu pa nobena ne dela

telefon je NOV, kupljen en teden nazaj....malo sem se igral z njim, ker še nismo imeli sim-a, sedaj ko sem ga dobil, sem pa ugotovil, da ne prime

kaj naj torej naredim..ne da se mi kregat

Matek ::

kaj naj torej naredim..ne da se mi kregat
Ja, mater, pa se boš moral. Če si kupil nov telefon, ki ni deloval, in nam ne prikrivaš kakega padca na tla ali očitno šalabajzerskega vstavljanja SIM kartice, potem pač vztrajaj pri svojem. Vprašaj jih, na podlagi česa naj bi bila stvar tvoja krivda in žugaj z inšpekcijo.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.

Janac ::

smash je izjavil:

in kako naj vem kako je nastala..saj smo že 1000x dajal v telefone sim kartice...samo sedaj, ko sem sprobaval, sem v svojega dal vsaj 3x in je vse lepo delalo in tudi še vedno dela...v temu novemu pa nobena ne dela

telefon je NOV, kupljen en teden nazaj....malo sem se igral z njim, ker še nismo imeli sim-a, sedaj ko sem ga dobil, sem pa ugotovil, da ne prime

kaj naj torej naredim..ne da se mi kregat


Zase se postav ane.

smash ::

Janac je izjavil:

smash je izjavil:

in kako naj vem kako je nastala..saj smo že 1000x dajal v telefone sim kartice...samo sedaj, ko sem sprobaval, sem v svojega dal vsaj 3x in je vse lepo delalo in tudi še vedno dela...v temu novemu pa nobena ne dela

telefon je NOV, kupljen en teden nazaj....malo sem se igral z njim, ker še nismo imeli sim-a, sedaj ko sem ga dobil, sem pa ugotovil, da ne prime

kaj naj torej naredim..ne da se mi kregat


Zase se postav ane.


kako?

Janac ::

A si jih sploh vprasal po cem to sklepajo? Al si se kr strinjal z njimi?

para! ::

Pred man kot 15 dnevi sem na internetu kupil kar drag telefon ( v SLo trgovini).

Lahko bi vrnil aparat v tistem roku za zaščito neumnih potrošnikov, brez razloga. Zdaj, ne vem, če je to še možno, glede na to, da si poslal v garancijo.

Jaz bi na tvojem mestu zahteval obrazložitev te poškodbe, jim povedal, da si telefon uporabljal šele toliko in toliko dni po nakupu, da je sim kartico vstavil operater (ki ve kaj dela) in je ni zaznalo, da je očitno bila napaka na telefonu prisotna že prej. Počakaj na st strokovnjake, ker dvomim, da ti lahko kar zavrnejo garancijo tako, da stranka nima ugovora ali možnosti ugotavljanja dejanskega stanja.
Death before dishonor!

smash ::

para! je izjavil:

Pred man kot 15 dnevi sem na internetu kupil kar drag telefon ( v SLo trgovini).

Lahko bi vrnil aparat v tistem roku za zaščito neumnih potrošnikov, brez razloga. Zdaj, ne vem, če je to še možno, glede na to, da si poslal v garancijo.

Jaz bi na tvojem mestu zahteval obrazložitev te poškodbe, jim povedal, da si telefon uporabljal šele toliko in toliko dni po nakupu, da je sim kartico vstavil operater (ki ve kaj dela) in je ni zaznalo, da je očitno bila napaka na telefonu prisotna že prej. Počakaj na st strokovnjake, ker dvomim, da ti lahko kar zavrnejo garancijo tako, da stranka nima ugovora ali možnosti ugotavljanja dejanskega stanja.


rečeno mi je bilo, da se ga bo poslalo proizvajalcu na vpogled in zna se zgoditi, če zavrne garancijo, da bom plačal pregled , poštnino in dobil nazaj nepopravljen aparat

rečeno mi je bilo tudi, da je nemogoče, da bi proizvajalec naredil tako mehansko napako in da je velika verjetno, da ne odobri garancije, zato zdaj ne vem, zakaj bi plačeval nekaj cca 50-100€ za nekaj, kar ne bo prineslo nekih rezultatov

skratka, zdaj ne vem, kaj naj naredim...pa kako lahko komplicirajo pri teh ubogih 30-40€ kolikor stane popravilo brez garancije, pa saj gre vendar za čisto nov telefon..pa to je noro

Janac ::

smash je izjavil:

para! je izjavil:

Pred man kot 15 dnevi sem na internetu kupil kar drag telefon ( v SLo trgovini).

Lahko bi vrnil aparat v tistem roku za zaščito neumnih potrošnikov, brez razloga. Zdaj, ne vem, če je to še možno, glede na to, da si poslal v garancijo.

Jaz bi na tvojem mestu zahteval obrazložitev te poškodbe, jim povedal, da si telefon uporabljal šele toliko in toliko dni po nakupu, da je sim kartico vstavil operater (ki ve kaj dela) in je ni zaznalo, da je očitno bila napaka na telefonu prisotna že prej. Počakaj na st strokovnjake, ker dvomim, da ti lahko kar zavrnejo garancijo tako, da stranka nima ugovora ali možnosti ugotavljanja dejanskega stanja.


rečeno mi je bilo, da se ga bo poslalo proizvajalcu na vpogled in zna se zgoditi, če zavrne garancijo, da bom plačal pregled , poštnino in dobil nazaj nepopravljen aparat

rečeno mi je bilo tudi, da je nemogoče, da bi proizvajalec naredil tako mehansko napako in da je velika verjetno, da ne odobri garancije, zato zdaj ne vem, zakaj bi plačeval nekaj cca 50-100€ za nekaj, kar ne bo prineslo nekih rezultatov

skratka, zdaj ne vem, kaj naj naredim...pa kako lahko komplicirajo pri teh ubogih 30-40€ kolikor stane popravilo brez garancije, pa saj gre vendar za čisto nov telefon..pa to je noro


Janac je izjavil:

A si jih sploh vprasal po cem to sklepajo? Al si se kr strinjal z njimi?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Janac ()

smash ::

Janac je izjavil:

smash je izjavil:

para! je izjavil:

Pred man kot 15 dnevi sem na internetu kupil kar drag telefon ( v SLo trgovini).

Lahko bi vrnil aparat v tistem roku za zaščito neumnih potrošnikov, brez razloga. Zdaj, ne vem, če je to še možno, glede na to, da si poslal v garancijo.

Jaz bi na tvojem mestu zahteval obrazložitev te poškodbe, jim povedal, da si telefon uporabljal šele toliko in toliko dni po nakupu, da je sim kartico vstavil operater (ki ve kaj dela) in je ni zaznalo, da je očitno bila napaka na telefonu prisotna že prej. Počakaj na st strokovnjake, ker dvomim, da ti lahko kar zavrnejo garancijo tako, da stranka nima ugovora ali možnosti ugotavljanja dejanskega stanja.


rečeno mi je bilo, da se ga bo poslalo proizvajalcu na vpogled in zna se zgoditi, če zavrne garancijo, da bom plačal pregled , poštnino in dobil nazaj nepopravljen aparat

rečeno mi je bilo tudi, da je nemogoče, da bi proizvajalec naredil tako mehansko napako in da je velika verjetno, da ne odobri garancije, zato zdaj ne vem, zakaj bi plačeval nekaj cca 50-100€ za nekaj, kar ne bo prineslo nekih rezultatov

skratka, zdaj ne vem, kaj naj naredim...pa kako lahko komplicirajo pri teh ubogih 30-40€ kolikor stane popravilo brez garancije, pa saj gre vendar za čisto nov telefon..pa to je noro


Janac je izjavil:

A si jih sploh vprasal po cem to sklepajo? Al si se kr strinjal z njimi?


kot sem razumel, je vsak telefon brezhiben, dokler ga ne odpre uporabnik

Janac ::

Ce ti je servis poslal k proizvajalcu, lohk kr pozabš na novga...

Nevem pa, kaj si delal pravzaprav.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Janac ()

smash ::

Janac je izjavil:

Ce ti je servis poslal k proizvajalcu, lohk kr pozabš na novga...

Nevem pa, kaj si delal pravzaprav.


kaj sem delal...kupil telefon, se en teden malo igral z njim brez sim kartice (wifi pa to), ga potem dal za darilo...potem smo dobili sim kartico, jo vstavil in je ni zaznalo, probal še svojo, in tudi ni prijela...potem sem probal obe v svojem telefonu in sta obe delovali

potem sem telefon poslal prodajalcu in izpolnil servisni list...in kasneje dobil obvestilo, da gre za mehansko poškodbo...pa saj veste kako je ko dobiš nov telefon...ga držiš kot dojenčka, ma ni šans, da bi kaj preveč pritisnil ali kaj podobnega...pa saj veste kako lepo sim kartice sedejo notri - kako lahko sploh pri sim kaj polomiš?

telefon je še vedno pri prodajalcu, ki čaka moj odgovor, kako se bom odločil

Machete ::

Men se zdi da se v tem 'malo igral z njim' skriva še kaj, česar ne poveš. Ker kar nekaj mutiš.

Vikking ::

smash je izjavil:



1. kaj sem delal...kupil telefon, se en teden malo igral z njim brez sim kartice (wifi pa to), ga potem dal za darilo...potem smo dobili sim kartico, jo vstavil in je ni zaznalo, probal še svojo, in tudi ni prijela...potem sem probal obe v svojem telefonu in sta obe delovali

2. telefon je še vedno pri prodajalcu, ki čaka moj odgovor, kako se bom odločil


Najprej jih pokliči in povprašaj kaj točno je poškodovano na telefonu. Da boš sploh vedel kaj je narobe. Mogoče se potem spomneš, da pa si res nekaj naredil z telefonom ki bi povzročil takšno poškodobo.

1. No si le podal zanimivo informacijo. Če pravilno sklepam, si se pač igral z telefonom, vendar ga sam nisi poškodoval. Potem pa si ga dal nekomu za darilo. Kar pomeni da se je nekdo za tabo tudi igral z tem telefon oz. je posedoval ta telefon. Ta oseba ti naj vsaj po pravici pove, kam ga je zalučala da ne dela.
Da si boš vsaj tukaj na jasnem, ker stroški povezani z dokazovanjem na sodišču niso več poceni in bodo mnogokratnik vrednosti telefona.

2. Od proizvajalca zahtevaj pisni odgovor, obrazložitev zakaj zavračajo reklamacijo. Potem pa do odvetnika. Vsekakor pa se potem začne najprej z sodnim izvedencem (ki ga določi sodišče) ki poda mnenje. Mnenje ali je poškodba nastala pri proizvodnji telefona, oz. je tovarniška napaka. Ali pa je dotična poškodba samo lahko posledica nepravilnega ravnanja uporabnika.

To mnenje bo upoštevalo sodišče. Tisti ki izgubi pa bo kril tako stroške sodišča, kot stroške izvedenca, kot stroške odvetnika nasprotne stranke. Zmagovalec pobere vse.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vikking ()

smash ::

Machete je izjavil:

Men se zdi da se v tem 'malo igral z njim' skriva še kaj, česar ne poveš. Ker kar nekaj mutiš.


igral sem se v smislu...ker sem vedel da še ni sim kartice in ker imam tudi sam androida, sem vklopil wifi ter zadeve sprobaval (se da kar veliko igrat tudi brez funkcionalnosti telefona), kar verjetno nima prav nobene zveze z mehansko poškodbo pin kontaktov, kot pravi prodajalec - ko daš baterijo notri, se verjetno več ne igraš z sim delom telefona

s telefonom sem se igral jaz, potem sem ga dal boljši polovici za darilo, jaz pa sem potem tudi vstavil notri sim kartico, ko sva jo drugi dan dobila...tako da ni bilo drugega posega v ta del telefona

pa saj ne rečem, saj je možno, da sem jaz naredil poškodbo...sam vprašajte se kakšna je verjetnost da pokvariš telefon, če vstaviš notri sim kartico oz. kakšna je verjetnost da poškoduješ kontakte..pa saj gre vendar sim notri vodoravno s podlogo..saj ni neka znanost..pa tudi nisem delal tega prvič

to z sodišči mi pa ne diši..kdo pa mi garantira, da bodo priznali napako? veste kakšni so stroški, če ne bo v mojo korist

shadeX ::

lahko zaupaš za kateri telefon se gre?

Vikking ::

smash je izjavil:



to z sodišči mi pa ne diši..kdo pa mi garantira, da bodo priznali napako? veste kakšni so stroški, če ne bo v mojo korist


Nihče, niti odvetnik ti ne more garantirati. Stroški bodo 100% presegali vrednost telefona. Verjetno boš plačal že v štartu odvetnika, toliko kot je vreden telefon.

Je pa res, če si napisal da si že 1000x dal sim kartico v telefon, je z tvojim sistemom vstavljanja kartic v telefon zelo slab oz. neroden. Ker težko verjamem da si imel že vsaj več kot 10 telefonov, torej si v vsakega vstavil vsak 100x sim kartico, kar se mi zdi nepredstavljivo.

Kontkatiraj ZPS (Zveza potrošnikov Slovenije). Pošlji jim kar po mejlu opis tvojega problema. Ponavadi odgovorijo hitro.

smash ::

Vikking je izjavil:

smash je izjavil:



to z sodišči mi pa ne diši..kdo pa mi garantira, da bodo priznali napako? veste kakšni so stroški, če ne bo v mojo korist


Nihče, niti odvetnik ti ne more garantirati. Stroški bodo 100% presegali vrednost telefona. Verjetno boš plačal že v štartu odvetnika, toliko kot je vreden telefon.

Je pa res, če si napisal da si že 1000x dal sim kartico v telefon, je z tvojim sistemom vstavljanja kartic v telefon zelo slab oz. neroden. Ker težko verjamem da si imel že vsaj več kot 10 telefonov, torej si v vsakega vstavil vsak 100x sim kartico, kar se mi zdi nepredstavljivo.

Kontkatiraj ZPS (Zveza potrošnikov Slovenije). Pošlji jim kar po mejlu opis tvojega problema. Ponavadi odgovorijo hitro.


ma zgleda kakor da se mi cenovno najbolj splača plačat za servis pa bo stvar najhitreje urejena - na kaj pa bi za vraga sploh lahko uveljavljal garancijo če ne na tako stvar - čemu potem sploh garancija - saj ne rečem če bi bil telefon star nekaj mesecev, samo na novo stvar - to pa je adijo

LitralSM ::

Kako se lahko mehansko poškoduje del, ki je najbolj zaščiten zunanjih vplivov? Če je od zunaj udarjen, se ookvari vse drugo prej ...
Če boš že dajal na servis in te boli đoko za uradnega, povprašaj kaj točno je narobe, ta točno narobe naroči na netu in daj popravit lokalnemu serviserju.

smash ::

LitralSM je izjavil:

Kako se lahko mehansko poškoduje del, ki je najbolj zaščiten zunanjih vplivov? Če je od zunaj udarjen, se ookvari vse drugo prej ...
Če boš že dajal na servis in te boli đoko za uradnega, povprašaj kaj točno je narobe, ta točno narobe naroči na netu in daj popravit lokalnemu serviserju.


ja kako... rekli so da sem jaz to nekako naredil in da zato ni garancije - enostavno, vzemi ali pusti, oz. pejt plačaj in mej čez en teden mir, ali pa se pejt dolgi sodniški boj z vprašljivim rezultatom in 3x večjimi stroški, kot je cel aparat

verjetno bom plačal

Vikking ::

Kaj točno je pokvarjeno oz. poškodovano? A so ti povedali?

Najprej vsaj to zvej, preden se odločiš. Čudno mi je da ceno popravila veš. Neveš pa kaj točno je mehansko poškodovano.

smash ::

Vikking je izjavil:

Kaj točno je pokvarjeno oz. poškodovano? A so ti povedali?

Najprej vsaj to zvej, preden se odločiš. Čudno mi je da ceno popravila veš. Neveš pa kaj točno je mehansko poškodovano.


ok bom se pozanimal točno..nekaj mi je govoril o nekih kontaktih da so na vsaki strani trije, pa da je en ali dva poškodovana, ne vem točno...to sem omenil, ko sem klical na servis v slo, pa so rekli, da je tam 30-40€ popravilo

Pimoz ::

simko si na postran notr zarinu in skrivu kontakte...ceu wonderland

MasterTade ::

Ne verjamem da je z vstaljanjem Sim-a kej pokvaru...To bi mogu bit strokovnak da bi mu uspel kej tazga

zuz3k ::

če prav razumem, ko si že kupil telefon nisi mogel preveriti njegovo delovanje,
torej si morda že kupil pokvarjenega
Life is a psychological game.

zuz3k ::

oz. ali pa ne..

zgleda da si tiste kontakte pokvaril, če je res popravilo 30-40 eur se ti splača popravit pa je
Life is a psychological game.

freesty ::

Zakaj se mu splaca popravit? Ce pa je placal polno ceno za delujoc telefon.
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0

zuz3k ::

ja zgleda je kontakte ustimal
Life is a psychological game.

smash ::

pravi da je upognjen sredinski kontakt...

domnevam da je tole, označeno z rdečo na sliki..

 slika

slika

bluefish ::

Servis trdi, da je kontakte ukrivil uporabnik. Slednji pa zavrača krivdo in pravi, da je napaka tovarniška.
Brez sodnega izvedenca tako najbrž ne bo šlo. Ta in celoten postopek pa seveda staneta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

slomakita ::

Da ni to prestiđo?


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

P20 PRO- poškodovan zaslon- zavrnitev garancije

Oddelek: Mobilne tehnologije
462958 (837) Dimnik
»

Tablični računalnik

Oddelek: Pomoč in nasveti
72008 (1876) krneki0001
»

Garancija zavrnitev TELERAY (strani: 1 2 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
9114016 (8726) ziga1990

PIN koda kako jo dobiti

Oddelek: Mobilne tehnologije
174357 (3701) Ziga Dolhar
»

GSM na servis- trdijo da je bil zmočen (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
10716613 (13640) amigo_no1

Več podobnih tem