Forum » Loža » Vrnitev blaga
Vrnitev blaga
DJDady ::
Zanima me, če kaj kupim v trgovini na primer: pijača, hrana, slušalke, mobitel,... Zanima me če ima kupec pravico vrnit? Ni neki zakon, da lahko v roku osmih dni vrneš ali nekako tako...
KruceFix ::
Mislim, da lahko vrneš blago v roku 8 dni, nevem pa kako je s povračilom denarja. Ponavadi ti skušajo uturiti kakšno drugo stvar.
"Bomo videli" so rekli slepi gluhim ...
bluefish ::
Ne, ta zakon je zrasel na zeljniku nekaterih in ne obstaja. Posledično je vse skupaj le dobra volja trgovca, če ti izdelek zamenja, da dobropis ali celo vrne gotovino.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()
KruceFix ::
Točno, le pri spletnem nakupu imaš nekaj dni časa za vračilo in ti prodajalec lahko vrne denar! Ali se spet motim?
"Bomo videli" so rekli slepi gluhim ...
bluefish ::
Tako je, pri nakupu preko spleta lahko po 15 dneh od nakupa odstopiš od pogodbe in se dogovoriš za vračilo artikla in denarja.
RejZoR ::
8 dnevni rok obstaja, ampak samo pri stvarni napaki, pa še to zavezuje trgovca in ne stranko. Edini 8 dnevni rok za vračilo je bilo kot interno pravilo trgovcev za brezhibno neodprto oz nerabljeno blago (tako, ki ga brez vsake težave prodajo kot popolnoma novo). S tem da je lahko ta rok različno dolg, lahko ima trgovina tud interni rok 15 al pa 30 dni (ali pa več oz nekaj vmes). Lahko pa te brez razloga zavrnejo pa ne moreš nič, ker gre za dobro voljo trgovca in ne dolžnost. Kot tud ni dolžnost vračila kupnine. Lahko zahtevajo, da pač izbereš nekaj drugega oz ti dajo dobropis, ki je vezan samo na njihovo podjetje (kar pomeni, da boš nekoč zapravil pri njih ampak ne ta moment).
Pri hrani in pijači se moraš za vračilo verjetno dogovorit že v naprej, če gre za večje količine ampak ne veš kako bo s samo potrošnjo. Kar tko ti tega nihče ne bo jemal nazaj, če pa se dogovoriš v naprej pa mogoče.
Pri hrani in pijači se moraš za vračilo verjetno dogovorit že v naprej, če gre za večje količine ampak ne veš kako bo s samo potrošnjo. Kar tko ti tega nihče ne bo jemal nazaj, če pa se dogovoriš v naprej pa mogoče.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
nokia6310 ::
Jaz imam pa drugo vprašanje, ki je malce podobno temu. Kako je z dokazovanjem stvarne napake? Prodajalec trdi, da stvarna napakka ne obstaja. Kupec pa je prepričan, da ima izdelek stvarno napako. Ali ima kupec ekslozivno pravico zahtevati, da se mu kupnina vrne takoj, ali pa mora z izvedenskim mnenjem (ki je lahko tudi napisano pristransko) dokazovati, da ima izdelek res stvarno napako? Če imata prodajalec in kupec vsak različno izvedensko mmnenje, komu potem sodišče verjame v kolikor pride do postopka?
kmetek ::
Nima je, gre na servis v vsakem primeru. Kupec ni strokovnjak, še to nam manjka. Sodišče verjame v servis oz. izvensodenjskemu izvedencu/izobraženemu strokovnjaku.
BladE_ ::
Kakor je napisal @kmetek, prodajalec ponavadi pridobi mnenje od servisa, pristransko napisano mnenje lahko samo še poslabša zadevo(laž ima kratke noge).
Zakaj ne poveš več o izdelku in napaki?
Zakaj ne poveš več o izdelku in napaki?
Akcija - Reakcija
Šimpanz ::
Nokia če se prodajalec ne strinja s stvarno napako, lahko stranka uveljavlja svoje pravice pred sodiščem. Tam lahko obe strani dokazujeta svoj prav (lahko najameta izvedenca).
nokia6310 ::
Zato ker me zanima samo hipotetično v primeru, da pride do takega zapleta. Na čigavi strani je servis an strani trgovine, potrošnika, ali pa je nepristranski? No, vsaj moral bi bit.
Ziga Dolhar ::
Pravni položaj izvedenca ima le tisti, ki ga postavi sodišče, praviloma s seznama sodnih izvedencev določene stroke.
Mnenje, čeprav "strokovno", "od izobraženca" ali od sodnega izvedenca, ki ga pridobi stranka sama, nima narave izvedeniškega mnenja in njegove dokazne narave.
Mnenje, čeprav "strokovno", "od izobraženca" ali od sodnega izvedenca, ki ga pridobi stranka sama, nima narave izvedeniškega mnenja in njegove dokazne narave.
https://dolhar.si/
nokia6310 ::
To pomeni, da je če do takšnega primera pride, v vsakem primeru, potrebna tožba, da na podlagi nje sodišče določi strokovnega sodnega izvedenca?
Zheegec ::
trgovine se ponavadi zanašajo na servis. v 99% primerov trgovina odgovori stranki to, kar njim reče servis (da napaka je ali ni). potem pa sodišče ja...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
St235 ::
To pomeni, da je če do takšnega primera pride, v vsakem primeru, potrebna tožba, da na podlagi nje sodišče določi strokovnega sodnega izvedenca?
Da, civilno pravne zadeve se rešuje na sodišču v kolikor se stranki ne moreta sporazumno dogovorit o rešitvi problema. V primeru ko trgovina sama (brez servisa) zavrne zahtevek je v pomoč lahko tudi TIRS.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Stvarna napaka pri mobilnem telefonuOddelek: Loža | 6183 (5247) | bobby |
» | Vrniti blago v 8 dneh nakupa? Pravice kupca? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 23464 (14846) | RejZoR |
» | Uveljavljanje stvarne napake - prenosnik (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 16668 (15208) | St235 |
» | problem z garancijo prenosnika (vshop.si) (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 26837 (16701) | lmfao |
» | Vračilo izdelkaOddelek: Loža | 4375 (3365) | grex |