Forum » Na cesti » Avto za dolge dnevne razdalje - 8.000€
Avto za dolge dnevne razdalje - 8.000€
Utk ::
krneki0001 je izjavil:
To ni šparanje bencina, ampak šparanje živcev. Poiščeš najhitrejši kamion, vklopiš tempomat in voziš za njim s pravo varnostno razdaljo. Samo tako prideš spočit na cilj.
In kako ti veš pri nekomu, ki se vozi 90, ali je bedak, ker špara bencin, ali ni bedak, ker špara živce.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
googleg1 ::
Tudi sam ne divjam po avtocesti, vendar ze osnovna aritmetika pokaze, da bi na 60 minutni relaciji pri 90km/h lahko prisparal 19min ce bi vozil 130km/h. x2 x20 x12 = 152 ur na leto, ce se vozis v sluzbo 1 uro.
Za vas primer uporabite ustrezen kolicnik.
Za vas primer uporabite ustrezen kolicnik.
aborko ::
Žal ta računica prihranka časa v praksi ne drži - omejitve, tuneli, gužva na cesti... Poleg tega pri višji hitrosti zagoniš več denarja za gorivo, za katerega potem spet porabljaš čas, da ga zaslužiš. Da ne govorimo o (cca 30%) več izgubljenega časa na črpalkah, večje obrabe zavor,... pa še veliko je tega. Uglavnem ne splača se ravno "noreti" po AC, je pa 90km/h res malo prenizka hitrost.
pegasus ::
Minuli viked naredil 910 uživaških km po lokalnih cestah čez alpe, namesto da bi se šel drenjat in trpet na 800km autobana. Prideš na cilj poln novih vtisov iz neznanih krajev. Pripiročam.
krneki0001 ::
krneki0001 je izjavil:
To ni šparanje bencina, ampak šparanje živcev. Poiščeš najhitrejši kamion, vklopiš tempomat in voziš za njim s pravo varnostno razdaljo. Samo tako prideš spočit na cilj.
In kako ti veš pri nekomu, ki se vozi 90, ali je bedak, ker špara bencin, ali ni bedak, ker špara živce.
Čisto preprosto. Če špara gorivo, ga kamioni prehitevajo, ker vozi 80km/h, tisti, ki pa špara živce pa vozi toliko kot kamioni na varni razdalji do kamiona.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
krneki0001 ::
Tudi sam ne divjam po avtocesti, vendar ze osnovna aritmetika pokaze, da bi na 60 minutni relaciji pri 90km/h lahko prisparal 19min ce bi vozil 130km/h. x2 x20 x12 = 152 ur na leto, ce se vozis v sluzbo 1 uro.
Za vas primer uporabite ustrezen kolicnik.
Ker je na avtocesti gužva:
Na prehitevalnem pasu v 60 minut dolgi poti po avtocesti se pelješ 5 minut 130, 35 minut 70 in 15 minut 110km/h, ter 5 minut stojiš. Z živci si čist na koncu, avtu prej menjaš zavore,...
Če pa voziš po voznem pasu, pa voziš konstantno med 80 in 90km/h, ker gre v jutranji gužvi vozni pas celo hitreje kot prehitevalni (vsaj zjutraj iz dolenjske je tako v 99% primerih).
Sedaj pa še enkrat izračunaj
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Dzhimen ::
Na prejšnji strani sem prosil za nasvet glede nakupa avtomobila med nekje 8-10k€ in sem sedaj ugotovil, da mi ustreza avto tipa Megane Grandtour ali Golf Variant. Torej podaljšan Golf/Megane, ampak ni pa čist tadolg karavan. Predolgega karavana res ne rabim, ampak vseeno je fajn met mal več placa kot navaden Megane ali Golf.
Kakšno je vaše mnenje glede primerjave konkretno Golf Variant vs Megane Grandtour?
Na avtonetu sem dobil dva oglasa, oba za 9.000€.
Renault Megane Grandtour dCi 110 Energy Limited Edition:
- diesel motor, 1461 ccm, 81 kW (110 KM)
- letnik 2015, 70430 km
- velik opreme (start-stop, Keyless go, touch screen, parkirni senzorji...)
Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI BMT Comfortline-ALU-PDC:
- diesel motor, 1598 ccm, 77 kW (105 KM)
- letnik 2013, 140000 km
- ravno tako touch, parkirni senzorji, ampak mogoče malo manj opreme
Za kaj bi se vi odločili?
Pomemben faktor mi je tišina v kabini (da ni preveč hrupa zaradi vetra ali motorja recimo). Ima kdo kako osebno izkušnjo kar se tega tiče pri teh dveh avtih?
Slišal sem da so 1.6 dizel motorji od Golfa zanič, 2.0 pa da so dobri. Ve kdo kaj več o tem?
Golf je 2 leti starejši in ima 2x več kilometrov, pa vseeno enaka cena. Je to upravičeno?
Ima mogoče kdo kak predlog za avto podobne velikosti (še enkrat: dolgi karavani so mi res malce preveč...)?
Hvala!
Kakšno je vaše mnenje glede primerjave konkretno Golf Variant vs Megane Grandtour?
Na avtonetu sem dobil dva oglasa, oba za 9.000€.
Renault Megane Grandtour dCi 110 Energy Limited Edition:
- diesel motor, 1461 ccm, 81 kW (110 KM)
- letnik 2015, 70430 km
- velik opreme (start-stop, Keyless go, touch screen, parkirni senzorji...)
Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI BMT Comfortline-ALU-PDC:
- diesel motor, 1598 ccm, 77 kW (105 KM)
- letnik 2013, 140000 km
- ravno tako touch, parkirni senzorji, ampak mogoče malo manj opreme
Za kaj bi se vi odločili?
Pomemben faktor mi je tišina v kabini (da ni preveč hrupa zaradi vetra ali motorja recimo). Ima kdo kako osebno izkušnjo kar se tega tiče pri teh dveh avtih?
Slišal sem da so 1.6 dizel motorji od Golfa zanič, 2.0 pa da so dobri. Ve kdo kaj več o tem?
Golf je 2 leti starejši in ima 2x več kilometrov, pa vseeno enaka cena. Je to upravičeno?
Ima mogoče kdo kak predlog za avto podobne velikosti (še enkrat: dolgi karavani so mi res malce preveč...)?
Hvala!
Stari maček ::
Vsekakor Golf. Renault je pri 250.000 zjeban, pa še prodat ga ne moreš več. Vedno je potrebno ob nakupu razmišljati, koliko bo avto vreden, ko ga boš prodajal. To delajo le redki. Je pa bistveno za izračun ekonomike.
Invictus ::
Za Ford pravijo, da motorji tam po 170k km začnejo piti olje. In servis stane kar par tisoč EUR.
Kolega je prodal avto zaradi tega in raje kupil drugega...
Kolega je prodal avto zaradi tega in raje kupil drugega...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Dzhimen ::
Stari maček je izjavil:
Vsekakor Golf. Renault je pri 250.000 zjeban, pa še prodat ga ne moreš več. Vedno je potrebno ob nakupu razmišljati, koliko bo avto vreden, ko ga boš prodajal. To delajo le redki. Je pa bistveno za izračun ekonomike.
Megana z 250.000 bom težje prodal kot Golfa z 320.000 km? Delal bom 20.000 na leto, tako da je to čez cca 9 let.
Ampak dobr, recimo da gledam časovno obdobje 10 let in 200.000 km. Praviš da bo manj problemov Golfa iz 140.000 km pripeljat do 340.000 km kot pa Megana pripeljat iz 70.000 km do 270.000 km? Kaj pravite ostali? Ima kdo mogoče kako osebno izkušnjo s katerim izmed omenjenih avtov?
Kaj pa podatek, da so 1.6 dizli od Golfa bistveno slabši od 2.0 dizla, a to kaj drži?
SambaShare ::
Stari maček je izjavil:
Vedno je potrebno ob nakupu razmišljati, koliko bo avto vreden, ko ga boš prodajal. To delajo le redki. Je pa bistveno za izračun ekonomike.
Če ti je v navadi menjavati avte. Ostavi pač vozimo dokler gre, potem pa se proda za nek drobiž.
Sparkxl ::
Ti povem iz lastnih izkušenj, ker sem se en čas vozil z obema. Enaka modela, brez podaljšane riti.
Brez najmanjšega dvoma in pomisleka bi vzel golfa. Če bi rad vedel zakaj, se vsedi v oba in naredi par kilometrov. Takoj ti bo jasno zakaj je golf dražji.
Megan je en nivo pod golfom. Prvo kaj pade v oko je kvaliteta materialov in izdelave. V meganu najbolj poceni plastika, vse se premika.
Če si sovoznik v meganu si ga nayebal, ker je armaturka tako lepo zavita proti sredinski konzoli, da se nonstop s kolenom not zaletavaš. Sredinska konzola se ob dotiku s kolenom premika. Tapeta na vratih se z rahlim potiskom prsta upogne noter. Cela!!
Ročna klima v meganu je po vsej verjetnosti pobrana iz dacije. Ker to NIKOLI ne piha prav. Vedno ali preveč ali premalo.
Moji najlepši trenutki v meganu so bili, ko sem ga zapustil in se presedlal v golfa.
Ampak kot rečeno, probaj sam.
Glede motorizacije težko komentiram direktno primerjavo, ker sta bila oba bencinarja.
Ampak nasplošno je 1.6tdi hardcore glasen traktor, dci pa ne zaostaja kaj dosti.
V službi so nabavili točno takega megana kot na linku in ga daleč pred iztekom amortizacije prodali, ker je po besedah vseh, ki so ga vozili, kanta.
Brez najmanjšega dvoma in pomisleka bi vzel golfa. Če bi rad vedel zakaj, se vsedi v oba in naredi par kilometrov. Takoj ti bo jasno zakaj je golf dražji.
Megan je en nivo pod golfom. Prvo kaj pade v oko je kvaliteta materialov in izdelave. V meganu najbolj poceni plastika, vse se premika.
Če si sovoznik v meganu si ga nayebal, ker je armaturka tako lepo zavita proti sredinski konzoli, da se nonstop s kolenom not zaletavaš. Sredinska konzola se ob dotiku s kolenom premika. Tapeta na vratih se z rahlim potiskom prsta upogne noter. Cela!!
Ročna klima v meganu je po vsej verjetnosti pobrana iz dacije. Ker to NIKOLI ne piha prav. Vedno ali preveč ali premalo.
Moji najlepši trenutki v meganu so bili, ko sem ga zapustil in se presedlal v golfa.
Ampak kot rečeno, probaj sam.
Glede motorizacije težko komentiram direktno primerjavo, ker sta bila oba bencinarja.
Ampak nasplošno je 1.6tdi hardcore glasen traktor, dci pa ne zaostaja kaj dosti.
V službi so nabavili točno takega megana kot na linku in ga daleč pred iztekom amortizacije prodali, ker je po besedah vseh, ki so ga vozili, kanta.
Miha 333 ::
Volvo V50 1.6D ali D2 80 kW letnik 2008 ali novejši. Poraba na relacijah 4,5L/100km. Zelo udoben. Glej, da ima od opreme poleg ostalega kar rabiš vgrajen tudi bluetooth za prostoročno telefoniranje. Zadnji letniki imajo 84 kW in s tem padeš v višje zavarovanje, zato morda bolje starejšega z 80 kW, vendar ne starejšega od ca. 2008 (facelift). Servisi na 20k, velik servis na 240k. Dobiš že za 5k+. Ta avto mi je pa tako dober, da bi najraje vzel 2 na zalogo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Miha 333 ()
hojnikb ::
a ni bolse potem focusa... ista platforma in motorji pa dobis facelift focusa tega letnika ze od ene 3k naprj.
#brezpodpisa
Fritz ::
No, če bo veliko na AC, potem raje avto večje klase, ki je bolj stabilen in varen. Passat, BMW serije 5 in podobno. Če bi se oziral za Volvoti, kot je pisal moj predpredhodnik, priporočam V60 ali V70 s petcilindrsko turbodizel mašino z 2000 ali 2500 kubiki. Imam V70 starega 12 let, s 320.000 km, ki bo še kar nekaj časa pridno delal kilometre. Razen navigacije, vse ostalo dela tiptop, ob rednem vzdrževanju in nadomeščanju obrabljenih delov. V devetih letih, kolikor si ga lastim, še nisem bil na servisu zaradi kakšne resne okvare. Na cesti je stabilen in (vsaj zame) dovolj udoben.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
Miha 333 ::
Če bi se oziral za Volvoti, kot je pisal moj predpredhodnik, priporočam V60 ali V70 s petcilindrsko turbodizel mašino z 2000 ali 2500 kubiki.
Sem upošteval pogoj, da išče nekaj varčnega v velikosti golfa, megana, sicer pa je tudi tvoj predlog super, ampak V70 je že kar "ladja" in je za npr. mestno parkiranje malo nepraktičen. V60 pa še ne dobiš za 8K.
a ni bolse potem focusa... ista platforma in motorji pa dobis facelift focusa tega letnika ze od ene 3k naprj.
Res je ista platforma, ampak ni isti avto. Volvo se lepše pelje. Pa notranjost je bolj kvalitetna.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Miha 333 ()
Dzhimen ::
Uf, hvala za vse predloge, ste mi dali veliko za mislit...
Pogledal sem si te Volvote V50, ampak moram reči da mi osebno izgled ne dopade ravno najbolj. V60 mi izgleda veliko bolje, tudi od znotraj, ampak so že proti 10.000 €. Pa še vedno ne vem zakaj ima fizično številčnico na sredini... Kao za klicat prek BT? A še kdo ve kako številko na pamet dandanes?
Kako se Volvo V60 primerja z Golf Variant?
Focus se mi tudi ne pretirano dopade od zunaj, znotraj pa izgleda malo preveč plastik fantastik... Nevem, bo moral v živo videt. Pa tud ta ma številčnico. Na splošno se mi dopade minimalističen izgled konzole, tukaj Golf zmaga. Focus ma en kup enih gumbov, ki jih v 10 letih ne bi 10x pritisnil...
Sparkxl, si me je prav malce prestrašil glede Megana.
A ima še kdo podobne izkušnje z Megani? Je potem bolje da se ga ognem?
Edini pomislek, ki ga imam pri golfu so kilometri. Pač za 9k € dobim 140 kkm, kar pa ni malo... Zato premišljujem ali se splača vzeti avto malo nižje klase z okoli 100.000 km za isti denar. Dolgoročno gledano, za 200.000 km v 10 letih.
Pa tudi glede glasnosti 1.6 TDI motorja pri Golfu sem bral komentarje. Da je relativno hrupen, kar mi zelo ne ustreza...
Pogledal sem si te Volvote V50, ampak moram reči da mi osebno izgled ne dopade ravno najbolj. V60 mi izgleda veliko bolje, tudi od znotraj, ampak so že proti 10.000 €. Pa še vedno ne vem zakaj ima fizično številčnico na sredini... Kao za klicat prek BT? A še kdo ve kako številko na pamet dandanes?
Kako se Volvo V60 primerja z Golf Variant?
Focus se mi tudi ne pretirano dopade od zunaj, znotraj pa izgleda malo preveč plastik fantastik... Nevem, bo moral v živo videt. Pa tud ta ma številčnico. Na splošno se mi dopade minimalističen izgled konzole, tukaj Golf zmaga. Focus ma en kup enih gumbov, ki jih v 10 letih ne bi 10x pritisnil...
Sparkxl, si me je prav malce prestrašil glede Megana.
A ima še kdo podobne izkušnje z Megani? Je potem bolje da se ga ognem?
Edini pomislek, ki ga imam pri golfu so kilometri. Pač za 9k € dobim 140 kkm, kar pa ni malo... Zato premišljujem ali se splača vzeti avto malo nižje klase z okoli 100.000 km za isti denar. Dolgoročno gledano, za 200.000 km v 10 letih.
Pa tudi glede glasnosti 1.6 TDI motorja pri Golfu sem bral komentarje. Da je relativno hrupen, kar mi zelo ne ustreza...
DamijanD ::
Moj megan 1.5dci (dvojka - ti gledaš trojko) ima 360000km pa še kar gre, pa še nekaj časa bo...
K0l1br1 ::
pegasus ::
Pomemben faktor mi je tišina v kabini (da ni preveč hrupa zaradi vetra ali motorja recimo).Tole zanima tudi mene ... V mojem avtu izmerim 70-74dB pri 120km/h na autobahnu (odvisno od asfalta) in se mi zdi glasen. Potem pa sem se peljal v raznih S klasah, jaguarjih in porših pa ni bilo nič bolje. Isti šunder s ceste, mogoče za odtenek manj hrupa od zraka. Mi pa v teh primerih ni prišlo na pamet potegnit ven telefona in izmerit glasnosti.
Hrup je ena taka reč, ki jo zelo enostavno izmerimo in ni potrebe po kreganju okrog subjektivnih občutkov. Lahko mal napišete, kaj vozite in koliko dB izmerite pri 120km/h ?
hojnikb ::
gume menjaj, nekatere so kr glasne..
nekateri pač ne sedimo cel dan v pisarni, ampak je treba tut skočit na teren ane :)
200km na dan ipd., a nimate nič radi samega sebe?
nekateri pač ne sedimo cel dan v pisarni, ampak je treba tut skočit na teren ane :)
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Dzhimen ::
Pa tudi glede glasnosti 1.6 TDI motorja pri Golfu sem bral komentarje. Da je relativno hrupen, kar mi zelo ne ustreza...
Se strinjam. Čeprav ko enkrat teče, je ok, ko pospešuje, se pa čudiš, da je tak hrup še mogoč leta 2018.
Ma za hrup pri pospeševanju mi ni tako važno. Važno mi je ko se po avtocesti peljem s tempomatom na 130 recimo, da je čim manj hrupa v kabini. Ne znam opisat tega v decibelih, ampak recimo ko glasbo poslušam, da se pri normalni glasnosti sliši tudi kake tihe dele komada. Recimo zadnjič se mi je vrtel tale komad v Cliotu 2015 (kjer v kabini šumi za znoret) in sem šele po cca eni minuti opazil kateri komad se predvaja. To mi gre izredno na živce in temu potem jaz ne morem reči udobje vožnje...
Ali pa ko se pogovarjam po Bluetoothu, pa dobivam redno iz sogovornikove strani: "A si na burji al kaj? Daj v slušalko govori!"...
200km na dan ipd., a nimate nič radi samega sebe?
Kdo je omenjal 200 km na dan?
gume menjaj, nekatere so kr glasne..
To sem slišal od enega trgovca ta teden. Da je hrup pretežno odvisen od kvalitete gum. Nevem pa koliko to drži... A imajo gume to kako klasificirano, ali pač moraš kupovat top šit gume da je malo manj hrupa?
Fritz ::
Kako se Volvo V60 primerja z Golf Variant?
Drug razred vozila in drug svet. Žal te rinem čez načrtovan finančni okvir a ti lahko priporočim le, da oba avtomobila pri trgovcih preizkusiš sam. Ti bo hitro jasno kaj je bolje in te tista številčnica, ki služi vnašanju številk v mirujočem vozili, ne bo motila. Vsekakor pa pri V60 ne gledati D2 (1,6) mašin.
In ne me napak razumeti, golf je čisto spodoben avto a po mojem osebnem mnenju ni dovolj varen in udoben za 200km AC vsak delovni dan.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
Miha 333 ::
Številčnica je predvsem za izbiranje presetov radia, čeprav je ta funkcija tudi na volanu. Pa saj to najdeš v vseh avtih v obliki gumbov od 1 do x. Kličeš seveda tudi lahko, ampak je lažje z brskanjem po imeniku (ki se sinhronizira), kar lahko spet počneš na volanu. Vsaj v V50 je tako. Ampak pozor, niso vsi opremljeni z BT funkcionalnostjo. To vidiš po odsotnosti tipk za telefon na desni strani volana in odsotnosti tipke Phone na sredinski konzoli, s katero lahko izklopiš BT povezovanje.
Če želi varčnost, jih kar naj gleda, omogočajo čisto spodobno vožnjo.
Vsekakor pa pri V60 ne gledati D2 (1,6) mašin.
Če želi varčnost, jih kar naj gleda, omogočajo čisto spodobno vožnjo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Miha 333 ()
Stari maček ::
Stari maček je izjavil:
Vsekakor Golf. Renault je pri 250.000 zjeban, pa še prodat ga ne moreš več. Vedno je potrebno ob nakupu razmišljati, koliko bo avto vreden, ko ga boš prodajal. To delajo le redki. Je pa bistveno za izračun ekonomike.
Megana z 250.000 bom težje prodal kot Golfa z 320.000 km? Delal bom 20.000 na leto, tako da je to čez cca 9 let.
Ampak dobr, recimo da gledam časovno obdobje 10 let in 200.000 km. Praviš da bo manj problemov Golfa iz 140.000 km pripeljat do 340.000 km kot pa Megana pripeljat iz 70.000 km do 270.000 km? Kaj pravite ostali? Ima kdo mogoče kako osebno izkušnjo s katerim izmed omenjenih avtov?
Kaj pa podatek, da so 1.6 dizli od Golfa bistveno slabši od 2.0 dizla, a to kaj drži?
Da, imam. Imel sem oba. Renault pri 250.000 dobesedno razpad sistema, mesečno vsaj 100 € stroškov, medtem ko 1.9 TDI še danes leti, verjetno s tak okoli 500.000 km. Downgrade pa vemo, da je le zaradi ekologije. 1.6 ali celo 1.4 TDI mlinčki so slaba šala.
medobear ::
Fritz ::
Vsekakor pa pri V60 ne gledati D2 (1,6) mašin.
Zakaj pa ne? Res da so to PSA-jevi HDi motorji vendar kakor vem so cisto OK, sploh v Volvotih.
Po mojem mnenju je to prešibak motor za tako težek avto, sploh če ga misli voziti po AC in z njim delati veliko kilometrov. 2000 in 2500 kubični petcilindrski dizli s 163KM in več, pri 130 delajo v optimalnem področju, 1,6 pa bo že malce priganjan. Se pa seveda da tudi z 1,6, kakor se da tudi z golfom, stvar odločitve posameznika (in razpoložljivih finančnih sredstev).
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
blackbfm ::
V meganu najbolj poceni plastika, vse se premika.
Če si sovoznik v meganu si ga nayebal, ker je armaturka tako lepo zavita proti sredinski konzoli, da se nonstop s kolenom not zaletavaš. Sredinska konzola se ob dotiku s kolenom premika. Tapeta na vratih se z rahlim potiskom prsta upogne noter
Jz se se nisem vozu v avtu na splosno kjer bi se plastike premikale, skripale, whatever. Zdj pa nevem al se nekateri vozte z res tok zgonjenimi avti da vse razpada ali pa pac nabijate nekaj u 3 dni.
DamijanD ::
Neverjetno kakšno srečo imam jaz z renoji (že ta drug zapored čez 300.000 km (na x podlage) )
facepalm ::
Sigurno so bili delani v Nemciji. Samo nemci in volvi (iz nemcije) zdrzijo tako kilometrino.
Fritz ::
Bistvo je, da naj ugotovi nek ožji izbor in te avte potem preizkusi, bodisi od kolegov ali pri trgovcih. Avto ni štruca kruha, ki bi jo kupil na lepe oči. Če hoče trgovec avto prodati, bo zagotovil tudi poskusno vožnjo.
p.s.
Moj Volvo je prišel iz Italije. Ko avto kupiš ali še preden ga kupiš (ob soglasju prodajalca), ga pelješ zanesljivemu mehaniku in se ga dobro pregleda. Če ima avto čez 100 kkm in nima zanesljive servisne knjižice, je najbolje narediti še velik servis (ko je avto kupljen) in potem res veš kaj imaš. Tako delam sam in ne trdim, da je to edino pravilno.
p.s.
Moj Volvo je prišel iz Italije. Ko avto kupiš ali še preden ga kupiš (ob soglasju prodajalca), ga pelješ zanesljivemu mehaniku in se ga dobro pregleda. Če ima avto čez 100 kkm in nima zanesljive servisne knjižice, je najbolje narediti še velik servis (ko je avto kupljen) in potem res veš kaj imaš. Tako delam sam in ne trdim, da je to edino pravilno.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
krneki0001 ::
za 200km avtoceste na dan je najboljša varianta en velik bencinar z 2500ccm motorjem in predelan na plin.
Poraba plina bo na relcije majhna (na relacijo je na takem avtu poraba okoli 8 litrov plina). Avto pa boš definitivno dobil z več opreme, kot jo imata gnojf in mehan, bo cenejši in bo cenejše vzdrževanje. Predvsem pa bo bolj varen od obeh mehotov skupaj in parkrat bolj udoben.
Ne kupuj avta povprečnežev. Samo povprečni ljudje ponujajo naokoli gnojfa, mehana ali oktavijo.
Poraba plina bo na relcije majhna (na relacijo je na takem avtu poraba okoli 8 litrov plina). Avto pa boš definitivno dobil z več opreme, kot jo imata gnojf in mehan, bo cenejši in bo cenejše vzdrževanje. Predvsem pa bo bolj varen od obeh mehotov skupaj in parkrat bolj udoben.
Ne kupuj avta povprečnežev. Samo povprečni ljudje ponujajo naokoli gnojfa, mehana ali oktavijo.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
NikolormousB ::
Vsekakor pa pri V60 ne gledati D2 (1,6) mašin.
Zakaj pa ne? Res da so to PSA-jevi HDi motorji vendar kakor vem so cisto OK, sploh v Volvotih.
Po mojem mnenju je to prešibak motor za tako težek avto, sploh če ga misli voziti po AC in z njim delati veliko kilometrov. 2000 in 2500 kubični petcilindrski dizli s 163KM in več, pri 130 delajo v optimalnem področju, 1,6 pa bo že malce priganjan. Se pa seveda da tudi z 1,6, kakor se da tudi z golfom, stvar odločitve posameznika (in razpoložljivih finančnih sredstev).
1.6 hdi so odlični ravno na avtocesti. Čisto OK poganjajo tudi 1,5 tone težke C5 in 508. Rahlo neudobni so po mestu, ko je treba avto premakniti z mesta, tam se pozna turbo luknja.
hojnikb ::
krneki0001 je izjavil:
za 200km avtoceste na dan je najboljša varianta en velik bencinar z 2500ccm motorjem in predelan na plin.
Poraba plina bo na relcije majhna (na relacijo je na takem avtu poraba okoli 8 litrov plina). Avto pa boš definitivno dobil z več opreme, kot jo imata gnojf in mehan, bo cenejši in bo cenejše vzdrževanje. Predvsem pa bo bolj varen od obeh mehotov skupaj in parkrat bolj udoben.
Ne kupuj avta povprečnežev. Samo povprečni ljudje ponujajo naokoli gnojfa, mehana ali oktavijo.
To je cenovno glih na nivoju kakšnega 1.6 dizla na prevožen kilometer. S tem da si bolj omejen z pumpami, pa še doseg maš mogoče 1/2 tega kar ponujajo povprečni dizli.
Zakaj točno bi to kupo (provided da že nimaš v štartu takšnega avta)?
Ne kupuj avta povprečnežev. Samo povprečni ljudje ponujajo naokoli gnojfa, mehana ali oktavijo.
Niso zastonj to avti povprečnežov :)
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Fritz ::
Plin ni slaba alternativa za dnevne vozače a je treba skrbno izbrati avto in potem še plinsko inštalacijo (če je že nima), ker vsi bencinski motorji s plinom ne shajajo ravno dobro.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
hojnikb ::
za dnevne vozače je glih brezveze, ker boš na kratke razdalje kuru še vsaj tolk benza (govorim o par km na turo). Razn če maš takšno inštalacijo, ki dela samo na plin.
#brezpodpisa
Mohimm ::
A ima še kdo podobne izkušnje z Megani? Je potem bolje da se ga ognem?
Pri hiši več renojev, dizli, bencinarij, od prevoženih 30k pa do 300k km. Ne vem v kakšnem meganu se je vozil sparkx, ampak moj (2ka, bencinar) pri 250+kkm deluje povsem ok (redni stroški kot so diski/ležaji itd.. pač spada pod vzdrževanje pri teh kilometrih). Čričkov manj kot v enako starem nemcu... Definitivno pa na to vpliva tudi prejšnji lastnik,...
Nad nemci ki jih vsi tako hvalijo nisem navdušen, lahko spišem spis zakaj, ampak to je tako ali tako dosti subjektivno mnenje. V cenovnem okviru kjer gledaš je IMO P/P, poleg korejcev, megan. Kolega pred kratkim vzel podobnega kot iščeš ti, še 2 leti v garanciji, super ohranjen, smešna poraba. Edino kar ti priporočam je da vzameš bolje opremljenega. Socialne verzije v notranjosti imajo res slabše materiale na določenih mestih kjer se dotikaš vrat ipd...
Rabljenih avtov je pa trenutno na trgu preveč, tako da se odpelji na testno vožnji z vsemi ki te zanimajo, in boš kmalu videl :)
Fritz ::
za dnevne vozače je glih brezveze, ker boš na kratke razdalje kuru še vsaj tolk benza (govorim o par km na turo). Razn če maš takšno inštalacijo, ki dela samo na plin.
Govorimo o 100+ km v eno smer, vsaj mislim, da Op išče avto za takšne razdalje.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
krneki0001 ::
krneki0001 je izjavil:
za 200km avtoceste na dan je najboljša varianta en velik bencinar z 2500ccm motorjem in predelan na plin.
Poraba plina bo na relcije majhna (na relacijo je na takem avtu poraba okoli 8 litrov plina). Avto pa boš definitivno dobil z več opreme, kot jo imata gnojf in mehan, bo cenejši in bo cenejše vzdrževanje. Predvsem pa bo bolj varen od obeh mehotov skupaj in parkrat bolj udoben.
Ne kupuj avta povprečnežev. Samo povprečni ljudje ponujajo naokoli gnojfa, mehana ali oktavijo.
To je cenovno glih na nivoju kakšnega 1.6 dizla na prevožen kilometer. S tem da si bolj omejen z pumpami, pa še doseg maš mogoče 1/2 tega kar ponujajo povprečni dizli.
Zakaj točno bi to kupo (provided da že nimaš v štartu takšnega avta)?
Ne kupuj avta povprečnežev. Samo povprečni ljudje ponujajo naokoli gnojfa, mehana ali oktavijo.
Niso zastonj to avti povprečnežov :)
op išče avto za 200+ km na dan. S plinom je to potem 4.8€ na 100km.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
borisk ::
NikolormousB je izjavil:
1.6 hdi so odlični ravno na avtocesti. Čisto OK poganjajo tudi 1,5 tone težke C5 in 508. Rahlo neudobni so po mestu, ko je treba avto premakniti z mesta, tam se pozna turbo luknja.
C5 karavan ima cca 18ookg, in ne, z 1,6 je ena velika žalost. dobiš pa za 8000 solidnega c5, z dobrim motorjem, res pa je, da zna biti vzdrževanje dražje, ampak to ni problem, ker boš prišu na šiht bolj spočit ;)
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Buggy ::
za 200km avtoceste na dan je najboljša varianta en velik bencinar z 2500ccm motorjem in predelan na plin.
Poraba plina bo na relcije majhna (na relacijo je na takem avtu poraba okoli 8 litrov plina)
kater 2500 kubicni avto pa porabi 8L plina na 100km pri takem rezimu voznje, pa pustmo zdej ektreme v smislu zavetrja za kamioni, pa 90km/h pa zadnje sedeze in tehipe ven in podobno...link pls, ker tole spet mocno smrdi po pretiravanju.
tak avto ima potemtakem dobre 6l/100km porabe pri voznji na bencin, pa lahek tak avto ponavadi tudi ni, Subaru pa tudi ne...da o tezav pri njemu tudi v Italiji uradno predelanih t.i Bifuel ne govorimo sploh.
tnx
AapocalypseE ::
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Mam sam takšno z istim motorjem in sem zelo zadovoljen. Poraba realno pod 5l.
Mam sam takšno z istim motorjem in sem zelo zadovoljen. Poraba realno pod 5l.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup karavana (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 33144 (9707) | Twixz |
» | Rabljen karavan (2013+) do 22k€ (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 38483 (31549) | Superboyy |
» | avto za avtocesto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 30025 (25880) | D3m |
» | Kateri avtomobil naj kupim? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 20792 (18666) | RejZoR |