» »

Pomoč pri programu

Pomoč pri programu

BorutXY ::

Nujno potrebujem neko pomoč. Imam en velik problem. Za seminarsko nalogo sem dobil da moram napisati program v C++ su ki testira grafično kartico. :( Nimam pojma kak bi to naredil.
Čimprej HVALA

(sic) ::

Če se hočeš mučit lahko narediš svojo (OpenGl, DX) aplikacijo, ki bo prikazovala pač neko sceno z veliko poligoni (če znaš, lahko dodaš kakšne efekte) in potem glede na število fps v (recimo) 30 sec da eno številko. Sam svoj 3DMark. To bi, po moje, bilo zelo zahtevno - razen, če obvladaš.

Druga možnost pa je, da greš na www.gamedev.net, www.gamasutra.com, nehegl.gamasutra.com in tam downloadaš vse potrebno - vse kar boš moral narediti je kako se bodo izračunavale točke - to pa verjetno ne bo pretežko...

Upam, da si mislil, nekaj takega. Sicer pa ti prof dal težko nalogo. Na kero šolo hodiš?

Fuck you all!!!

BorutXY ::

Ne težko temo. sam sebe sem zasral. mislil sem da lahko samo opišem kar z neta pregledam prevedem podatke vstavim pa je. potem pa reče kaj pa program ki to stestira. ujoj samo za glavo sem se primil. Upam da mi bo kaj uspelo. Upam časa mi pa zmankuje.:O :(

darkolord ::

a mora bit v C++ ?

Fury ::

v kaksnem smislu testira? hitrost? kvaliteta slike? etc.

Senitel ::

Klik here... :D

darkolord ::

Senitel: kaj ti pa vrtenje kocke pomaga pri benchmarku?

BorutXY ::

:( :'( Obvezno mora bit v C++ napisam ker moram zraven seminarske skopirat tudi kodo programa. in v C++ napisano. Pravi drek je to res.
:O Kaj mi lahko kdo od vas pomaga pri tej zmešnjavi. neki obični benchmark programček za grafično kartico. Se ne rabi delat. Samo da je nekaj da lahko skopiram pa nesem v šolo pa je. ?:'( tu zraven še bom obupo. Pa še čas se mi izteka

BorutXY ::

Aja še to. Gledal sem neki programček ki to dela Reče se mu Aida16. Samo source kode ne dobim nikjer

darkolord ::

hmm če si če hočeš naredit čisto preprostega, uporabi recimo kodo od tutoriala, do katerega je nekdo v enem od prejšnjih postov dal link, potem pa enostavno uporabiš to kodo za naredit recimo eno kocko, pol pa kot rezultat uporabiš fps (frames per second)...

Exilian ::

ej a ste mal zadeti al kaj ??? sj vm je sentiel že dal source kodo od grafičnega programčka, vse kar morš narest je še to da fukneš notr "frame rate counter", pa konc.... To boš pa že ja znal.
It's not the opensource i hate.
It's the fanclub I cannot stand.

BorutXY ::

Če se bi jaz kaj vun spoznal bi še blo ok. te sploh nebi nič spraševal pa težil tukaj

Exilian ::

Borut: Dj preber si CEL link ki ti ga je dal Sentiel......... V kodi ki jo je sentiel lepo razložil boš našel tudi subprogram za končno izrisovanje na zaslon. Tja notr vrž en integer ki se bo vsakič povečal za ena. V main loop-u pa dodaj timer ki se bo sprožil na vsako sekundo. V timer subprogramu pa izpiši tisti integer in ga reseteri na nulo.KONEC!! Zaradi tega se reče frame per second. Test grafičke lahko narediš v bistvu tudi z enim samim pixslom ki ga postaviš na zaslon, samo bo frajmov mal velik (1000+).......... Sedaj kapiraš??? BTW:jaz znam to pa sm 3. letnik vegove. Človek bi se na tvojem mestu mal vprašu??
It's not the opensource i hate.
It's the fanclub I cannot stand.

darkolord ::

tudi če daš en sam pixel ne dobiš 1000+ fps...

(sic) ::

darklord:

Si siguren?

Fuck you all!!!

Exilian ::

kaj da ne!!! Če bi dal v assamblerju samo en pixel na zaslon bi dubu velik več kot 1000 framejmov ampak bi verjetn driverji omejil na kakšne 400 frajmov ker izrisovt večkrat je itaq brezveze(brezveze uničevt grafično).......
It's not the opensource i hate.
It's the fanclub I cannot stand.

Gandalfar ::

unicvat graficno?

(sic) ::

Gandalf: :D

Fuck you all!!!

Vesoljc ::

gf2mx v openGL "zmore" v 1024x768x32 čez 1000 fps, seveda proggy dela samo clear buffer in swap buffer :) testirano
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...

Exilian ::

Gandalfar: Jup: uničevat.... Tudi pri izrisovanju enega samega pixsla deluje grafična z 100% močjo, in to pomeni večja obremenjenost --> večja temperatura --> manjša življensa doba. Zato driverji omejijo hitrost, kar prišpara tudi na elektriki.

Evo ali sem ti sedaj razsvetlil um ???
It's not the opensource i hate.
It's the fanclub I cannot stand.

BorutXY ::

Kaj mi lahko potem en pove kje naj vpišem to

V kodi ki jo je sentiel lepo razložil boš našel tudi subprogram za končno izrisovanje na zaslon. Tja notr vrž en integer ki se bo vsakič povečal za ena. V main loop-u pa dodaj timer ki se bo sprožil na vsako sekundo. V timer subprogramu pa izpiši tisti integer in ga reseteri na nulo.KONEC!! Zaradi tega se reče frame per second.

kje to vse vpišem in kaj točno KODO ČE LAHKO.

HVALA. PS Eni znajo eni pa ne

Gandalfar ::

Exilian: hvala :)

(sic) ::

Zakaj pa ima potem moj frend v Doom loading screenu 1000 FPSjev?

Fuck you all!!!

Senitel ::

BorutXY: Ja v oni while zanki program nabija frame, kolikor hitro pač gre. Torej tam noter potem pač šteješ kolk je teh frameov bilo in koliko časa so se renderirali...

BorutXY ::

In to naoišeš kak....

Senitel ::

QueryPerformanceCounter in QueryPerformanceFrequency...

BorutXY ::

Daj te lahko nekaj prosim Sentinel. Daj napiši mi prosim ki pa kaj.

kar v source kodi. Pol bom pa jaz compilerjem naredo ta programček prosim te no:O

Senitel ::

Pa pismo na keri šoli pa si ti, da je še en timer problem noter dat?

BorutXY ::

Setinel daj mi napišeš tole prosim no. Ali pa kdo drug če tole zna naredit


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

kako narediti program ki bere drugi program

Oddelek: Programiranje
465355 (3668) imagodei
»

Grafika

Oddelek: Programiranje
201601 (953) aaaaa93
»

Grafični Motorji (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
554212 (2912) Senitel
»

Pomoč pri Turbo Pascalu. Nujno!

Oddelek: Programiranje
171090 (823) Gundolf
»

problem z igrami...

Oddelek: Pomoč in nasveti
11929 (724) bogy

Več podobnih tem