» »

Servis

Servis

Dajarra ::

Lp.

Imam avtomobil, ki bo čez nekaj dni star 2 leti in mu poteče garancija.

Ali se še splača servisirati avto pri uradnem serviserju, ker ni več garancije?
Če ne, na koliko časa in kaj je potrebno servisirati oziroma priporočljivo?

Hvala

Tilen ::

Pozanimaj se, če je mogoče doplačilo za podaljšano garancijo. Nekateri to omogočajo.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Mavrik ::

Tam imaš lepo eno knigico pri avtu, kjer ti piše kako se proizvajalcu zdi najboljše, da ga servisiraš. Piše tudi kilometre in kaj se menja.
The truth is rarely pure and never simple.

mihec87 ::

Uradni servis je v večini konkretno dražji(tako pri materialu kot uri dela) pa nihče ne garantira da niso šarlabajzerji/nateguni...

Mavrik ::

Mhm. Kje pa najdeš garantirano ne-šalabajzerje? (Resno vprašam.)
The truth is rarely pure and never simple.

hojnikb ::

Da zadeve narediš sam (če lahko seveda) >:D
#brezpodpisa

mihec87 ::

Mavrik je izjavil:

Mhm. Kje pa najdeš garantirano ne-šalabajzerje? (Resno vprašam.)


Mislim da se ne sprašuješ edini...

Verjetno pa priporočila, izkušnje ter nenazadnje sam občutek..

darkolord ::

Kar tako jih težko najdeš.

Jaz sem svojega našel pri menjavi gum (na priporočilo kolega), pa sem že tam videl ogromno razliko napram vsem ostalim, kjer sem menjal dotlej. Potem sem parkrat za test peljal na servis manjših stvari, sedaj sem pa komplet tam.

Na uradnem servisu so bili pa trije mojstri, vse ostalo pa "vajenci" (ki so skoraj vedno polomili kakšen zatič pri razstavljanju), avtomobilov pa 15 naenkrat na servisu.

RejZoR ::

Če nočeš skrbet ga pač voziš še naprej na uradni servis. Je pa tko da se načeloma prvih 5 let še nekako splača, kasneje pa večina raje fura h kakšnemu lokalcu...

Samo vedi, da človek, ki ti bo rihtal res zna z znamko, ki jo imaš ti, da ti ne bo naredil kakšno neumnost...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

black ice ::

Mavrik je izjavil:

Mhm. Kje pa najdeš garantirano ne-šalabajzerje? (Resno vprašam.)

Trial and error. Ponavadi več slednjega.
Osebno se mi najbolj splača DIY. Ko je potrebno dvigalo in/ali posebno orodje (recimo veliki servis), ki se mi ga ne splača kupiti pa odpeljem k usposobljenemu znancu, ki mi naredi zadevo skoraj zastonj napram ostalim 'mojstrom'. Kar mi je pa najbolj pomembno je to, da se drži dogovorjenega. Predvsem časovno. Kar je pri nas redkost. Tudi na uradnih servisih. Zaenkrat s tremi avtomobili na ta način brez ene slabe izkušnje.

Uradni servisi so navadna nategancija, dobri zgolj za pečat v servisno knjižico. Zaračunat zna vsak bedak. Grdo povedano vendar drži.

Edit: Zavedati se je treba, da vseh avtomobilov ne ve vsak mojster porihtat. Osnovne stvari že, vendar ko se pojavi kakšna specifična napaka zgolj znana ali neznana za točno ta avtomobil potem je fajn, če pelješ k pravemu mojstru. Takrat se ponavadi zakomplicira. :)
Marsikateri serviser je še vedno mnenja, da se lahko stvarem streže na način kot pred 15 ali več leti. Takšne bi raje poslal nekam v proizvodnjo, da ne delajo škode kjer ni potrebe po tem.

Pomaga spremljanje specifičnih avtomobilskih forumov (in jemanja nekaterih zapisov na teh forumih s ščepcem zdrave kmečke pameti) in na koncu koncev poznavanje svojega avtomobila. Že osnovne stvari so dovolj.

Če ni interesa za to pač nekaj raskiraš. Bodisi denar bodisi bo avtomobil stal dlje časa v garaži.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: black ice ()

black ice ::

Dajarra je izjavil:


Če ne, na koliko časa in kaj je potrebno servisirati oziroma priporočljivo?

Ne boš verjel, vendar je od modela do modela odvisno kakšen je servisni interval.

Hayabusa ::

OP
Povej znamko/model.

Dajarra ::

Seat Ibiza.

black ice ::

6L?
Povej še tip motorja in letnik.

Mavrik ::

black ice je izjavil:


Trial and error. Ponavadi več slednjega.
Osebno se mi najbolj splača DIY. Ko je potrebno dvigalo in/ali posebno orodje (recimo veliki servis), ki se mi ga ne splača kupiti pa odpeljem k usposobljenemu znancu, ki mi naredi zadevo skoraj zastonj napram ostalim 'mojstrom'. Kar mi je pa najbolj pomembno je to, da se drži dogovorjenega. Predvsem časovno. Kar je pri nas redkost. Tudi na uradnih servisih. Zaenkrat s tremi avtomobili na ta način brez ene slabe izkušnje.


Praktično vsi netrivialni problemi z mojimi avti do zdaj so zahtevali vsaj računalniški vmesnik za osnovno diagnostiko. A vi to kar doma malo kupujete OBD interface in vso diagnostično opremo ali vozite samo stare kante oz. popravljate šalabajzersko "na pamet"?

Pa kje najdete čas za ukvarjanje z nečim tak neumnim kot je avto? :P
The truth is rarely pure and never simple.

black ice ::

Imam kitajski OBD vmesnik. DX to the rescue!
Za diagnostiko in brisanje intervalov je dovolj. Nisem še tako daleč, da bi kupoval original opremo od Ross techa.

Avtomobili so itak računalniki na kolesih. Sploh novejši. Bo dovolj dobro? :)

Edit: no, servisne intervale je možno brisati tudi brez vmesnika.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: black ice ()

RejZoR ::

Moraš tud vedit, da nekdo, ki se leta in leta ukvarja z eno samo znamko, omeniš "napako X" in ti bo skor takoj odgovoril aha, to je pa lahko Y ali pa Z. Lokalci pa načeloma nimajo pojma in pač probavajo okvirno. Lahko zrihtajo ampak izkušnje so le izkušnje. Kar pa se logično plača.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

koyotee ::

Ne govorit na splošno, ker obstajajo dobri uradni servisi in dobri neuradni. Ko jih boš nekaj dal skozi, boš hitro videl kam še naprej vozit.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

SkIDiver ::

Če bo seat ibiza stara 2 leti imaš verjetno 4plus jamstvo kar pomeni, da imaš še dodatni dve leti garancije. Če nimaš pa preveri na svojem servisu, če lahko garancijo podaljšaš še za dve leti, če je mogoče. VW in Škoda imata že pri nakupu 4plus jamstvo. V praksi pomeni, da ti dve leti garancije nudi proizvajalec vozila preko uvoznika, naslednji dve leti pa uvoznik v sodelovanju z zavarovalnico. Seveda je pogoj redno servisiranje na pooblaščenem servisu v skladu s predvidenim planom vzdrževanja.

Sicer pa IMHO, če nimaš opcije za podaljšanje garancije poišči kvaliteten neuraden servis.

Servis pa se dela na 15k km ali 1 leto (kar pride prej). Izjema je, če imaš long life servisni plan v kar pa sicer dvomim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkIDiver ()

black ice ::

Seat spada pod VAG, zato ti priporočam, da najdeš dober neuraden servis. Kar ne bo tako težko, ker je VAG ena najpogostejših znamk pri nas.

black ice ::

koyotee je izjavil:

Ne govorit na splošno, ker obstajajo dobri uradni servisi in dobri neuradni. Ko jih boš nekaj dal skozi, boš hitro videl kam še naprej vozit.

Dal sem skozi pooblaščene servise za štiri različne znamke. Daewoo/Chevrolet, Seat, VW, Honda. Pogojno zadovoljen zgolj z VW in Seat. Če ne bi bil pogoj za garancijo servisiranje pri pooblaščenih servisih me tam ne bi nikoli videli.

shovty ::

Je pa potrebno pri servisih nekaj vedet. Če je avto star 2 leti je še dokaj nov. Če ga recimo po 2 letih želiš prodati je dobro če ima servisno knjižico iz uradnega servisa. Vsaj kar se mene tiče če kupim 4 ali 5 let star avto hočem imeti zraven servisno, drugače ga sploh ne pogledam.

Mavrik ::

black ice je izjavil:

Seat spada pod VAG, zato ti priporočam, da najdeš dober neuraden servis. Kar ne bo tako težko, ker je VAG ena najpogostejših znamk pri nas.


Še vedno ni noben razložil kako se dober neuraden servis najde. Še posebej ker je zunaj toliko ljudi, ki nakladajo in hvalijo servise ko so zanič.
The truth is rarely pure and never simple.

darkolord ::

Priporočilo + trial and error.

Mavrik ::

Torej moraš stran vreči najprej par jurjev € potem pa glih avto zamenjaš? :)
The truth is rarely pure and never simple.

SkIDiver ::

Dober servis si najdeš tako, da na skrivaj namigneš mehaniku v delavnici. Jih ni malo, ki popoldne doma fušajo prek s.p.-jev. Računa cca 20€ na uro, je iz foha in so mu poznane vse malenkosti pa še čas si vzame, ker nima norme oz. vrste.

Sicer pa najbolje na slovenski forum dotične zname in vprašat za priporočila.

shadeX ::

Mavrik je izjavil:



Še vedno ni noben razložil kako se dober neuraden servis najde. Še posebej ker je zunaj toliko ljudi, ki nakladajo in hvalijo servise ko so zanič.


Če nisi sam svoj servis ali pa da daš popravit nekomu, ki mu zaupaš ( družinski krog ), potem je skoraj nemogoče dobiti dober neuradni servis. Po moji izkušnji je bilo tako:

Prijatelj je grozno hvalil nekega mehanika. Enkrat sem se odločil da avto peljem k njemu. No, da ne omenjam da sem moral za isto napako avto peljat k njemu vsaj 5x. No v šesto je popravil..

Sami šalabajzerji, kamorkoli pogledaš.

darkolord ::

Jih ni malo, ki popoldne doma fušajo prek s.p.-jev. Računa cca 20€ na uro, je iz foha in so mu poznane vse malenkosti pa še čas si vzame, ker nima norme oz. vrste.
Zakaj pa misliš, da je popoldne kaj manj šalabajzer kot dopoldne?

Map ::

Če imaš uradni servis pri A2S v Celju svetujem, da se jih izogibaš. Moj kolega je kupil Golfa 6 in ga je dal tja rihtat dvakrat, rihtali pa sploh niso, na tretjem servisu pa so menda nekaj zamenjali, pa še takrat bi naj nekaj plačal, kljub temu, da je bil avto še v garanciji.

SkIDiver ::

darkolord je izjavil:

Jih ni malo, ki popoldne doma fušajo prek s.p.-jev. Računa cca 20EUR na uro, je iz foha in so mu poznane vse malenkosti pa še čas si vzame, ker nima norme oz. vrste.
Zakaj pa misliš, da je popoldne kaj manj šalabajzer kot dopoldne?


Seštej 1+1. Se je nanašalo na mehanika, ki je sposoben in si kot stranka servisa z njim zadovoljen. Govorim pa iz lastne izkušnje.

Sicer pa ne vem zakaj je potrebno posploševanje, da je vsak mehanik šalabajzer. Je res, da je ogromno slabih. Je pa tudi res, da ni ravno malo dobrih. Velja tudi za servise.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkIDiver ()

darkolord ::

Seštej 1+1. Se je nanašalo na mehanika, ki je sposoben in si kot stranka servisa z njim zadovoljen.
Ampak glavni problem je najdet že servis, s katerim boš zadovoljen.

SkIDiver ::

@darklord

SkIDiver je izjavil:


Sicer pa najbolje na slovenski forum dotične zname in vprašat za priporočila.


Sam pod dober servis pojmujem, da so poleg nekega nivoja kvalitete storitve sposobni tudi primerne in odkrite komunikacije ter iskanja vzajemne rešitve, ko se stvari zakomplicirajo.

Servis za katero vozilo potrebuješ?

black ice ::

Mavrik je izjavil:


Še vedno ni noben razložil kako se dober neuraden servis najde. Še posebej ker je zunaj toliko ljudi, ki nakladajo in hvalijo servise ko so zanič.

Smo, že nekajkrat. Forumi, specifični za tvojo znamko avtomobila. Tudi v SLO jih je nekaj. Lahko povprašaš mehanika na uradnem servisu, se udeležiš kakšnega srečanja ljubiteljev tvoje znamke. S prijatelji/znanci ob pivu za spremembo začneš debatirati o avtomobilih in ne o zadnjem stack overflowu, ki ti greni življenje zadnjih nekaj ur. :)

Na koncu pa trial and error.

SkIDiver je izjavil:


Servis za katero vozilo potrebuješ?

Napisal je, da ima Seat Ibizo, 1.2 bencinar, star 2 leti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: black ice ()

Utk ::

Mavrik je izjavil:


Praktično vsi netrivialni problemi z mojimi avti do zdaj so zahtevali vsaj računalniški vmesnik za osnovno diagnostiko. A vi to kar doma malo kupujete OBD interface in vso diagnostično opremo ali vozite samo stare kante oz. popravljate šalabajzersko "na pamet"?

Pa kje najdete čas za ukvarjanje z nečim tak neumnim kot je avto? :P

Zakaj imaš avto, ki potrebuje toliko računalniške diagnostike, če se nočeš ukvarjat z njim? Po moje je bolj verjetno da ti voziš staro kanto oz. popravljaš pri šalabajzerjih, uradnih ali ne ni pomembno.
Na avtu se menja olje in filter, enako časa vzame če to narediš sam kot če ga pelješ na servis (20 minut), in med servisom delaš kaj drugega. Vse drugo ti lahko naredi vsak neuraden serviser.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

SkIDiver ::

black ice je izjavil:


SkIDiver je izjavil:


Servis za katero vozilo potrebuješ?

Napisal je, da ima Seat Ibizo, 1.2 bencinar, star 2 leti.


Vprašanje je letelo na darklorda, ki je spraševal ne na avtorja teme.

darkolord ::

No jaz sem svojega že našel.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Težava z avtom (podvozje) (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
24323801 (18552) bluefish
»

Prilivanje motornega olja ali menjava? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6910235 (8817) bbbbbb2015
»

Apple bo popravljal tudi starejše naprave

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
318634 (6724) MrStein
»

Drag servis? (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27668418 (42362) D3m
»

Mehankar ?

Oddelek: Loža
274428 (3453) Samson

Več podobnih tem