» »

Težava z avtom (podvozje)

Težava z avtom (podvozje)

«
1
2 3
...
5

XLapse ::

Mel sm na Renault-u pregled vsega, očitno neki so spregledali al pa nevem.

Menjali so mi desni zglob in volanski zglob, pregled podvozja itd.


Danes pa grem 2 km stran in čutim da sprednja desna guma ropota na luknjah dosti več kot bi moglo in tudi koda bi neki 'dregnilo/ružlo' občasno zvok podoben gumi koda bi ob nekaj 'pokraspala', pa sm pogledal dobro in vse je normalno.

Kaj bi lahko blo? Ležaj je za zamenjat in mislim da zna bit amortizer?

In kako ga sploh zdej peljem v Koper? Avtovleka? Jaz ne bom riskiral da mi neke zvoke spušča desna sprednja guma. Sm se peljal 40kmh domov.

Bruka nenormalna kaj sem to kupil, 1.000EUR popravil + 1.900EUR avto in zdej še + avtovleka in bog ti vedi kaj je narobe, bi mogoče kdo vedel ? (zna bit da ko so delali podvozje so kaj narobe naredili)
Avto pa je Renault Megane l.2007 (prenova) 1.4 98KM z 175.000km
alien technology
  • zaklenil: bluefish ()

bambam20 ::

ležaj bi imel tuleč zvok.

XLapse ::

pol ni ležaj. Nevem, druge ni kot avtovleka in spet na renault. Bom poročal kaj so ugotovili, stavim glavo da bom umrl od smeha (neki zablodili) - pa te pregledi avta so brezvezni, itak očitno nič ne ugotovijo. Če ni amortizer, potem je pa spet neka scena njihova smešna (so že pozabli mi dat čep od hladilne gor in take)
alien technology

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: XLapse ()

bambam20 ::

XLapse je izjavil:

pol ni ležaj. Nevem, druge ni kot avtovleka in spet na renault. Bom poročal kaj so ugotovili, stavim glavo da bom umrl od smeha (neki zablodili)



Samo iskreno. Ne vem zakaj si avto peljal na uradni servis, ker si res precej preveč plačal za to, kar si moral menjat.

V okolici nimaš niti enega sposobnega mehanika?

XLapse ::

bambam20 je izjavil:

XLapse je izjavil:

pol ni ležaj. Nevem, druge ni kot avtovleka in spet na renault. Bom poročal kaj so ugotovili, stavim glavo da bom umrl od smeha (neki zablodili)



Samo iskreno. Ne vem zakaj si avto peljal na uradni servis, ker si res precej preveč plačal za to, kar si moral menjat.

V okolici nimaš niti enega sposobnega mehanika?

ne poznam nobenega pa tudi nevem kje iskat. Imam enega ja. ampak pač mu ne zaupam tega novejšega, tam sm šravfal tisto kanto od l.00 megane.

Kaj imate toliko proti uradnemu servisu tukaj? Ne razumem. Jaz sem ga peljal izrecno s tem namenom da bodo popravila perfektna in se bom lepo in varno vozil. Očitno niso sposobni naredit avta, pa še jim rečeš da boš vse kar najdejo plačal. Pa mi traja 1 teden niti ne , so called 'popravilo'.

Jezen res, ker to je že 3ja napaka, kakor obrneš to da je mel pregled vsega in pol tako, je porazno!
alien technology

bambam20 ::

XLapse je izjavil:

pol ni ležaj. Nevem, druge ni kot avtovleka in spet na renault. Bom poročal kaj so ugotovili, stavim glavo da bom umrl od smeha (neki zablodili) - pa te pregledi avta so brezvezni, itak očitno nič ne ugotovijo. Če ni amortizer, potem je pa spet neka scena njihova smešna (so že pozabli mi dat čep od hladilne gor in take)



Uhm.. osebno imam z pooblaščenimi renault servisi zelo slabe izkušnje. ALi je razlog to, da so mehaniki pri njih zelo slabo plačani ali enostavno se ne sekirajo, ker slovenci kupujejo renaulte in jih boli kurac po domače, če izgubijo kakšno stranko.

Po moje je oboje.

nsa_ag3nt ::

Mogoče je potrebno optiko nastaviti na novo.
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five

bambam20 ::

nsa_ag3nt je izjavil:

Mogoče je potrebno optiko nastaviti na novo.


če se pojavlja zvok zagotovo ni optika kriva.

XLapse ::

bambam20 je izjavil:

XLapse je izjavil:

pol ni ležaj. Nevem, druge ni kot avtovleka in spet na renault. Bom poročal kaj so ugotovili, stavim glavo da bom umrl od smeha (neki zablodili) - pa te pregledi avta so brezvezni, itak očitno nič ne ugotovijo. Če ni amortizer, potem je pa spet neka scena njihova smešna (so že pozabli mi dat čep od hladilne gor in take)



Uhm.. osebno imam z pooblaščenimi renault servisi zelo slabe izkušnje. ALi je razlog to, da so mehaniki pri njih zelo slabo plačani ali enostavno se ne sekirajo, ker slovenci kupujejo renaulte in jih boli kurac po domače, če izgubijo kakšno stranko.

Po moje je oboje.

kot vidiš imam tudi jaz ZELO slabe izkušnje. Kam pa ga drugam peljat? Sej nimaš kam peljat. Pa tko btw so mi ugotovili pomembne stvari kot nova komora neke stvari in tako dalje, dost dobrega dela. Podvozje pa porazno. Slabo slabo slabo. Pa plačal sem jim 1.000€ do sedaj (če ne še kaj več)
alien technology

bambam20 ::

XLapse je izjavil:



Kaj imate toliko proti uradnemu servisu tukaj? Ne razumem. Jaz sem ga peljal izrecno s tem namenom da bodo popravila perfektna in se bom lepo in varno vozil.


Morda je kdo iz tvojega okoliša in ti lahko svetuje kakšnega dobrega mehanika?

Renaultovi uradni servisi so porazni. Na žalost.

XLapse ::

bambam20 je izjavil:

nsa_ag3nt je izjavil:

Mogoče je potrebno optiko nastaviti na novo.


če se pojavlja zvok zagotovo ni optika kriva.

napaka je kritična. To ne moreš vozit. Avtovleka.

bambam20 je izjavil:

XLapse je izjavil:



Kaj imate toliko proti uradnemu servisu tukaj? Ne razumem. Jaz sem ga peljal izrecno s tem namenom da bodo popravila perfektna in se bom lepo in varno vozil.


Morda je kdo iz tvojega okoliša in ti lahko svetuje kakšnega dobrega mehanika?

Renaultovi uradni servisi so porazni. Na žalost.

bom se probal pozanimat ampak dvomim da bi kr en mehanik najdel napake k so najdli na Renaultu, razumeš zdej zakaj uradni servis? - Po drugi strani pa , lahko bi in celo bi mi naredil delo prav. Ker očitno oni niso, pregled podvozja, menjava delov, čez 1 teden ti začne ropotat in dregnit sprednja densa guma. Izvedeno koda kadijo jointe al ob vikendih pijejo ko marele.

nsa_ag3nt je izjavil:

Mogoče je potrebno optiko nastaviti na novo.

optika je ravnokar bla narejena
alien technology

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: XLapse ()

bambam20 ::

XLapse je izjavil:


bom se probal pozanimat ampak dvomim da bi kr en mehanik najdel napake k so najdli na Renaultu, razumeš zdej zakaj uradni servis? - Po drugi strani pa , lahko bi in celo bi mi naredil delo prav. Ker očitno oni niso, pregled podvozja, menjava delov, čez 1 teden ti začne ropotat in dregnit sprednja densa guma.


Vsak dober mehanik, ki ni kupil diplome bi moral zelo hitro ugotovit v čem je problem.

XLapse ::

kolko plačam za 10 kilometrov avtovleke?
alien technology

bambam20 ::

Skratka, zagotovo je tukaj nekdo, ki ti lahko svetuje za kakšen dober servis v okolici Kopra.


Nimam pojma, koliko je cena vatovleke. verjetno kakšnih 10€.

XLapse ::

bambam20 je izjavil:

Skratka, zagotovo je tukaj nekdo, ki ti lahko svetuje za kakšen dober servis v okolici Kopra.


Nimam pojma, koliko je cena vatovleke. verjetno kakšnih 10€.

je bil zdej en avtoklepar k je u izi mehanik pa pravi da to je nek luft. LOL. Lepo avtovleka druge ni. Baje samo 30€, ni pene.
alien technology

bambam20 ::

XLapse je izjavil:


je bil zdej en avtoklepar k je u izi mehanik pa pravi da to je nek luft. LOL. Lepo avtovleka druge ni. Baje samo 30€, ni pene.


Če se samo občasno sliši in je avto vozen, potem se osebno zapelji nazaj in reklamiraj.

XLapse ::

bambam20 je izjavil:

XLapse je izjavil:


je bil zdej en avtoklepar k je u izi mehanik pa pravi da to je nek luft. LOL. Lepo avtovleka druge ni. Baje samo 30€, ni pene.


Če se samo občasno sliši in je avto vozen, potem se osebno zapelji nazaj in reklamiraj.

bom reklamiral ma peljal ne bom. Kot sem že omenil je napaka kritična, prometa je ogromno kamijoni k te ubijejo na hitro da mi naredi guma kako p*******... Lej ne. Avto gre na avtovleko.
alien technology

darkolord ::

Če imaš pri zavarovalnici asistenco, lahko uporabiš slednjo.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

XLapse ::

nimam ker sem butec, čez 2 mesca mam tehnični in to , bom takrat naredil extra vse, zaenkrat nimam
alien technology

bambam20 ::

XLapse je izjavil:

nimam ker sem butec, čez 2 mesca mam tehnični in to , bom takrat naredil extra vse, zaenkrat nimam


Na avtu je dobro imeti asistenco. Sploh na starejšem. Cene so tako dostopne.. od kakšnih 20€ za osnovno do 40€ za boljšo

LightBit ::

A šravfi na kolesih so dovolj zategnejni?

stara mama ::

Pol bojo pa ugotovili da ma luft palčka stabilizatorja za 10€, ti pa pripeljal avto na servis z vleko :))
Najdi si sposobnega mehanika, ali pa sam šraufaj.

bobi_palčka ::

Počen amortizer.

Utk ::

bobi_palčka je izjavil:

Počen amortizer.

Nekaj definitivno je počeno...

max00slo ::

Veš kaj je največji problem pri "uradnih" in "pooblaščenih" servisih? V tem, da vsak zaposleni mehanik dela popoldan za svojo rit in v tem "servisu" preživi tistih osem ur za tisto plačo, dela kar se da malo in površno in se skoncentrira kako bo popoldan v uradnem ali neuradnem popoldanskem s.p.ju par strankam porihtal avto.

Takšne izkušnje imam jaz. Pa ne govorim le za Renault. Velja za vse. In kako bi potem komu zaupal in zapeljal avto na uradne servise ko se nobenemu nič ne da? Poslovodja oz. vodja delavnice pa mora zaračunat po ceniku, neglede na to kako "kvalitetno" bi moralo biti opravljeno delo.

Res mi gre na k. ko poveš kaj je problem, zamenjajo osnovno stvar in se niti malo ne spustijo v ozadje oz. kaj je ta težava mogoče še posledično naredila, mogoče popravijo ali svetujejo še kaj drugega da je res "popravljeno" in ne le tisto ta glavno zamenjano, le da je na papirju OK.

PS: Res je, posplošujem vse ampak žal pri večini je tako.
Si non confectus, non reficiat.

darkolord ::

Drugo je, da je na servisu velikokrat en mojster in 10 "vajencev". Mojster bi sicer znal rešiti težavo, ampak nima časa, da bi vse avte šraufal, potem pa to počno "vajenci".
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

stara mama ::

Avto se drugače vozi k specialistom za svoje področje, ne vem kako to ni nekaterim jasno.
Če je kaj na podvozju, ga pelješ k specializiranim delavnicam za podvozje, optiko, ...
Če je kaj z elektriko, ga pelješ k avtoelektričarju. Če je kaj na sistemu goriva, ga pelješ na bosch servis, ...

bobi_palčka ::

darkolord je izjavil:

Drugo je, da je na servisu velikokrat en mojster in 10 "vajencev". Mojster bi sicer znal rešiti težavo, ampak nima časa, da bi vse avte šraufal, potem pa to počno "vajenci".


Tretja stvar je zamolčevanje opaženih napak, še posebej če je avto v garanciji.

shadeX ::

stara mama je izjavil:

Avto se drugače vozi k specialistom za svoje področje, ne vem kako to ni nekaterim jasno.
Če je kaj na podvozju, ga pelješ k specializiranim delavnicam za podvozje, optiko, ...
Če je kaj z elektriko, ga pelješ k avtoelektričarju. Če je kaj na sistemu goriva, ga pelješ na bosch servis, ...


Torej moraš biti sam mehanik da prvo avtu opredeliš težavo in nato ga pelješ do "pravega" mehanika.

Facepalm.

stara mama ::

shadeX je izjavil:

stara mama je izjavil:

Avto se drugače vozi k specialistom za svoje področje, ne vem kako to ni nekaterim jasno.
Če je kaj na podvozju, ga pelješ k specializiranim delavnicam za podvozje, optiko, ...
Če je kaj z elektriko, ga pelješ k avtoelektričarju. Če je kaj na sistemu goriva, ga pelješ na bosch servis, ...


Torej moraš biti sam mehanik da prvo avtu opredeliš težavo in nato ga pelješ do "pravega" mehanika.

Facepalm.

Js mislim da je vsak posameznik menda sposoben videt al mu armatura bliska, ali pa mu ruži pod ritjo

Facepalm

shadeX ::

Js mislim da je vsak posameznik menda sposoben videt al mu armatura bliska, ali pa mu ruži pod ritjo


Kot prvo ne ni, in kot drugo niso vse napake očitne.

stara mama ::

Potem pa le glej, da ne boš v ekspanzijsko posodo vitreksa nalil! Še boljše, niti ne odpiraj havbe!

Baja ::

Potem pa le glej, da ne boš v ekspanzijsko posodo vitreksa nalil!


lol, tole je meni uspelo. ampak ker nisem shintaro, sem namesto avtovleke vzel cev in potegnil ven :)

donvito ::

bambam20 je izjavil:

Skratka, zagotovo je tukaj nekdo, ki ti lahko svetuje za kakšen dober servis v okolici Kopra.


Nimam pojma, koliko je cena vatovleke. verjetno kakšnih 10€.

50€ minimalno, mogoče 30€, ceneje, pa ni šans.
Lahko pa vpraša za ceno, recimo:

https://www.moja-dejavnost.si/avtovleka...

Miha 333 ::

donvito je izjavil:

bambam20 je izjavil:

Skratka, zagotovo je tukaj nekdo, ki ti lahko svetuje za kakšen dober servis v okolici Kopra.


Nimam pojma, koliko je cena vatovleke. verjetno kakšnih 10EUR.

50EUR minimalno, mogoče 30EUR, ceneje, pa ni šans.
Lahko pa vpraša za ceno, recimo:

https://www.moja-dejavnost.si/avtovleka...

30EUR je samo nalaganje in razkladanje (t.i. štartnina), potem je pa še kake 1 - 2 EUR po km.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miha 333 ()

XLapse ::

Jutri vam javim v čem je problem in če je to novi facepalm uradnega servisa al pa tudi možno da je res šel amortizer. V tem primeru pač ni njihova krivda, je pa res da sm jim reku pregled vozila in podvozja in moreš bit PRO da spregledaš da je amortizer fuč. Pregled my butt.

Za vleko ni problema , 50EUR ni tako grozno dosti, jaz bi samo rad mel avto da se lahko peljem normalno. V prejšnega je začela puščat voda v kabino in sm nujno potreboval drugega. Zadovoljen sem zelo lepo se pelje, samo k ta popravila ubijajo res.

Update: Zelo prijazno mi ga je sprejela že danes, kličem zdej avtovleko. Zna bit da že danes kaj zvem, če ne pa ju3.
alien technology

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: XLapse ()

Matthai ::

Heh, jaz imam isto Megana 2007 letnik, in najprej je bil seveda veliki servis. Kar sem sicer vedel. Ampak potem pa enega dne zjutraj ni vžgal. Najprej je sicer vžgal na kable, potem pa nič več.

Porinem po klancu, zaštartam in peljem do mehanika. Štarter. Mehanik porihta.

OK... 2 tedna mir, nakar se mi strga zajla od ročne zavore in zadnje zavore zablokirajo. Na srečo se je to zgodilo 100 m od servisa... Zrihtajo.

Fuc***g en teden kasneje (včeraj zvečer), zadaj nekaj poropota in motor dobi zelo globok zvok... mi je bilo takoj jasno kaj je. Izpušna cev se je prelomila. OK, danes zjutraj mi je mehanik zadevo zavaril, ampak sprašujem se, kaj hudiča bo naslednjič in na kakšen način me bo avto spet pustil na cedilu...

Anyway, komentarji dveh mehanikov: "Ja veste, to so pa francoski avtomobili"...

Drugače mi je avto čisto OK, majhen, sicer motor ni preveč močan (1.4, 16V), kar se pozna predvsem v klancu, ampak glede na moj umirjen stil vožnje mi čisto odgovarja, edino poraba je malo velika (ampak OK, 16V...). Je pa problem, ker me je dvakrat dejansko totalno zaj** in pustil dobesedno sredi ceste. Tako da naslednji avto zelo verjetno ne bo več Renault...
All those moments will be lost in time, like tears in rain...
Time to die.

XLapse ::

Matthai je izjavil:

Heh, jaz imam isto Megana 2007 letnik, in najprej je bil seveda veliki servis. Kar sem sicer vedel. Ampak potem pa enega dne zjutraj ni vžgal. Najprej je sicer vžgal na kable, potem pa nič več.

Porinem po klancu, zaštartam in peljem do mehanika. Štarter. Mehanik porihta.

OK... 2 tedna mir, nakar se mi strga zajla od ročne zavore in zadnje zavore zablokirajo. Na srečo se je to zgodilo 100 m od servisa... Zrihtajo.

Fuc***g en teden kasneje (včeraj zvečer), zadaj nekaj poropota in motor dobi zelo globok zvok... mi je bilo takoj jasno kaj je. Izpušna cev se je prelomila. OK, danes zjutraj mi je mehanik zadevo zavaril, ampak sprašujem se, kaj hudiča bo naslednjič in na kakšen način me bo avto spet pustil na cedilu...

Anyway, komentarji dveh mehanikov: "Ja veste, to so pa francoski avtomobili"...

Drugače mi je avto čisto OK, majhen, sicer motor ni preveč močan (1.4, 16V), kar se pozna predvsem v klancu, ampak glede na moj umirjen stil vožnje mi čisto odgovarja, edino poraba je malo velika (ampak OK, 16V...). Je pa problem, ker me je dvakrat dejansko totalno zaj** in pustil dobesedno sredi ceste. Tako da naslednji avto zelo verjetno ne bo več Renault...


Torej je tvoj prenova, kot moj. In kaj tle piše http://avtonasveti.com/renault-megane-2...

'' Na trgu rabljenih vozil jih je veliko. Zelo zanesljivi so modeli po prenovi. Prej moramo biti pozornejši, saj ima Megane kar nekaj tipičnih okvar in problemov. ''

In ta stavek sm rekel, to bo sigurno avto za 3 leta brez problemov. Vidim da LOL vse skupaj.

Kot si napisal , tudi moj je 1.4 16V in to dejansko ne gre nikamor. Oziroma moreš ga dat na 3.500 obratov plus če hočeš da potegne. Meni je prešvoh, ampak dovolj za mojo umirjeno vožnjo. Se strinjam da je zelo lep za vozit in ql avto, samo očitno se problemi ne končajo.


Naslednji avto pač dvomim da bo Renault, bomo vidli kako posel, ampak mislim da bo al Ford al Audi (itak to samo nakladam, ker me za avto ne briga, pa bom probal tega imet čim dlje)

Matthai je izjavil:


OK... 2 tedna mir, nakar se mi strga zajla od ročne zavore in zadnje zavore zablokirajo. Na srečo se je to zgodilo 100 m od servisa... Zrihtajo.


Oh to pa smrdi po smrti da ti pride kamjon nasproti. Pa kaj so normalni.. To ji bom reku naj pogledajo danes še.
alien technology

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: XLapse ()

bambam20 ::

XLapse je izjavil:



Kot si napisal , tudi moj je 1.4 16V in to dejansko ne gre nikamor. Oziroma moreš ga dat na 3.500 obratov plus če hočeš da potegne. Meni je prešvoh, ampak dovolj za mojo umirjeno vožnjo.


Zato si pa prej pogledaš še specifikacije.

https://www.auto-data.net/en/renault-me...

XLapse ::

bambam20 je izjavil:

XLapse je izjavil:



Kot si napisal , tudi moj je 1.4 16V in to dejansko ne gre nikamor. Oziroma moreš ga dat na 3.500 obratov plus če hočeš da potegne. Meni je prešvoh, ampak dovolj za mojo umirjeno vožnjo.


Zato si pa prej pogledaš še specifikacije.

https://www.auto-data.net/en/renault-me...

ma za prehitevat na dvopasovnici je dovolj... na navadni cesti pa itak ne prehitevam nikoli, razen kolesarjev in raznih zip 25.

Specifikacije? Sej sem vedel da ima samo 98 konjev, sem pa imel focusa nekoč 100 konjskega in tisto je letelo proti temu, ne razumem v čem je fora.
Plus je pa to da pije mal manj kot 1.6
alien technology

bobi_palčka ::

Uporabiš menjalnik in vržeš v nižjo ali dve.

Zakaj misliš, da v Fast&Furjs filmih stalno šaltajo? :))

XLapse ::

bobi_palčka je izjavil:

Uporabiš menjalnik in vržeš v nižjo ali dve.

Zakaj misliš, da v Fast&Furjs filmih stalno šaltajo? :))

kot sem že napisal, avto potegne ko ga daš na 3.500 obratov al več, in FUL potegne. Ampak ne bom se vozil non stop na takih obratih, itak da nižam itd. , ko je treba. Focus 100 konjski pa ni imel teh problemov pri nizkih obratih, še vedno je bil 'beštja'. (tisto je letelo)
alien technology

Old Spice ::

Sam sem se tko nasadu pri naši avtohiši, ko sem kupil 2008 Cliota rabljenega iz uvoza. V treh letih sem zamenjal vse razen pleha (diski, velik servis, končniki, optika, zajla na ročni, akumulator,...). Na mesec ali dva je bil en poseg. Hvala bogu sem potem dobil na šihtu službenega, tista jetra sem pa naprej prodal glih za tolk da sem servise notri dobil :)

XLapse ::

Old Spice je izjavil:

Sam sem se tko nasadu pri naši avtohiši, ko sem kupil 2008 Cliota rabljenega iz uvoza. V treh letih sem zamenjal vse razen pleha (diski, velik servis, končniki, optika, zajla na ročni, akumulator,...). Na mesec ali dva je bil en poseg. Hvala bogu sem potem dobil na šihtu službenega, tista jetra sem pa naprej prodal glih za tolk da sem servise notri dobil :)

tudi mene misli obhajajo na prodajo. Ampak več ne rabim kot tak avto, tudi nočem izpadat z avtom. Za naslednje 2-3 leta bo v redu ta.
alien technology

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: XLapse ()

bambam20 ::

XLapse je izjavil:

bobi_palčka je izjavil:

Uporabiš menjalnik in vržeš v nižjo ali dve.

Zakaj misliš, da v Fast&Furjs filmih stalno šaltajo? :))

kot sem že napisal, avto potegne ko ga daš na 3.500 obratov al več, in FUL potegne. Ampak ne bom se vozil non stop na takih obratih, itak da nižam itd. , ko je treba. Focus 100 konjski pa ni imel teh problemov pri nizkih obratih, še vedno je bil 'beštja'. (tisto je letelo)


Avto ne more it, če ima zgolj 127 nm navora. Navor je pri atmosfercu zelo pomemben. Očitno je imel Focus več navora.

Kaj pa ko imaš prižgano klimo. A potem tudi avto "potegne" =)

To, kar si ti kupil je takšna neprimičnina, da kar glava boli. pretežk avto, premalo navora ima zadeva.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

Matthai ::

Evo, tole:

Veliko napak se pojavlja pri modelih, ki imajo vgrajen sistem zagona brez ključa oz. sistem s kartico. Kartica pogosto odpove. Avtomobila ni mogoče zagnati. Potrebna zamenjava kartice, kar je velik strošek.


Kaj hudiča je treba notri tlačit klinčevo kartico, če se pa ključ obnese že desetletja???

A se da to kako zaobiti, da ti recimo naknadno nek ključ vgradijo?
All those moments will be lost in time, like tears in rain...
Time to die.

XLapse ::

bambam20 je izjavil:

XLapse je izjavil:

bobi_palčka je izjavil:

Uporabiš menjalnik in vržeš v nižjo ali dve.

Zakaj misliš, da v Fast&Furjs filmih stalno šaltajo? :))

kot sem že napisal, avto potegne ko ga daš na 3.500 obratov al več, in FUL potegne. Ampak ne bom se vozil non stop na takih obratih, itak da nižam itd. , ko je treba. Focus 100 konjski pa ni imel teh problemov pri nizkih obratih, še vedno je bil 'beštja'. (tisto je letelo)


Avto ne more it, če ima zgolj 127 nm navora. Navor je pri atmosfercu zelo pomemben. Očitno je imel Focus več navora.

Kaj pa ko imaš prižgano klimo. A potem tudi avto "potegne" =)

To, kar si ti kupil je takšna neprimičnina, da kar glava boli. pretežk avto, premalo navora ima zadeva.


Ne rabim BMWja kot ti da letim po cesti, dovolj je za tisto kar rabim, na dolge proge grem maximum Ljubljana. Dovolj mi je. Res pa je da na nizkih obratih je komedija

Matthai je izjavil:

Evo, tole:

Veliko napak se pojavlja pri modelih, ki imajo vgrajen sistem zagona brez ključa oz. sistem s kartico. Kartica pogosto odpove. Avtomobila ni mogoče zagnati. Potrebna zamenjava kartice, kar je velik strošek.


Kaj hudiča je treba notri tlačit klinčevo kartico, če se pa ključ obnese že desetletja???

A se da to kako zaobiti, da ti recimo naknadno nek ključ vgradijo?



Delal sem v TrgoAvto ko so ravno prišli ven te megani in takrat je blo to nekaj čisto 'novel' , meni je blo ful ql in 'zapalilo' , kot vidimo pa ima svoje težave.
Jaz imam rad to kartico , mi je 'fancy' , mam pa dve in se mi to ne zdi tak velik problem.
alien technology

Matthai ::

Jaz imam sicer tudi dve, ampak po sedanji statistiki... se bojim, da me bo bastard, em, connard (>:D) spet pustil nekje na cesti. Po možnosti na drugem koncu Slovenije.
All those moments will be lost in time, like tears in rain...
Time to die.

XLapse ::

Matthai je izjavil:

Jaz imam sicer tudi dve, ampak po sedanji statistiki... se bojim, da me bo bastard, em, connard (>:D) spet pustil nekje na cesti. Po možnosti na drugem koncu Slovenije.

ahh si mel srečo da nisi umrl s tisto zajlo, bo te sreča še obiskala in to se ne bo zgodilo :P
alien technology

zobnik ::

Primi gumo na desni in levi in poskusi če se kaj premika (glej tudi volan), drugo primi samo zgoraj in not/navzvez ornk zazibaj, če kaj poka, brcni v gumo odspredaj s tem boš preveril silene bloke....to ti pišem ker sme imel že veliko takih okvar, ki sem jih sam popravljal.
in še enkaj lahko da so stabilizatorji, te pa gredo najprej. Amortizer poglej če ej masten, pošlataj...lahko ej tud polosovina, zglon polosovine, notranji končnik....

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zobnik ()
«
1
2 3
...
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vzdrževanje -+15 let starega avta (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
764850 (1392) WizzardOfOZ

kilometri avtomobila , hitro vprašanje (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
841878 (1056) zobnik
»

Nakup novega avtomobila do 18.000€ (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9012285 (7231) #000
»

Renault Megane GrandCoupe

Oddelek: Na cesti
343960 (2681) neooo
»

nižji srednji razred - 3 vrata - dizel... (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35847455 (33219) GrimReaper

Več podobnih tem