» »

Peugeot 607 Problem?

Peugeot 607 Problem?

wizard607 ::

Pozdravljeni!

Upam,da nisem kaj naredil narobe, ker sem odprl novo temo vendar imam težavo.
Pred časom sem kupil peugeot 607 2.2 hdi.
Avto je super mimam nekih pripomb.
Danes, pa se mi je zelo mudilo in sem ga malo "stisnil" in ugotovil, da od 165km/h zelo slabo pospešuje, vse tja do 185-190km/h max potem pa ga zmajnka popolnoma in noče dati od sebe nič več.V bistvu pospeši za 5km na/h potem pa obmiruje za trenutek pa zopet za 5km/h in to traja kilometer ali dva da pride tja do max 190. Do 165km/h pospešuje super potem pa se nekako ustavi.
Prejšen lastnik ga je vozil po avtocesti,vendar sem dobil občutek,med pogovorom, da ga je šparal.
Zdaj pa mene zanima ali je z avtom kaj narobe, ali je samo razvajen?

balocom ::

Koliko kW/KM ima avto ter koliko tehta? Koliko kilometrov imaš narejenih z njim od kar si ga kupil? Če jih je malo, ali pa si ga stalno "šparal", je normalno, da je "zaspan" oz. ima zamorjen motor.
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

wizard607 ::

balocom je izjavil:

Koliko kW/KM ima avto ter koliko tehta? Koliko kilometrov imaš narejenih z njim od kar si ga kupil? Če jih je malo, ali pa si ga stalno "šparal", je normalno, da je "zaspan" oz. ima zamorjen motor.


Avto ima 134 konjev 98 kilovatov pa nekje 1600kilogramov...Jaz mam z avtom par tisoč kilometrov narejenih, prejšen lastnik pa ga je imel 8 let(avto je star 10 let). Ima pa 265 000 kilometrov. Drugače ni nič narobe z njim. Zanimivo je edino to,da naj bi imel avto na testu končno hitrost 205.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: wizard607 ()

akasa ::

Če ma egr ventil sam sčist egr pa sesalni kolektor pa bo... Jst sm meu isti problem z TDI mašino...

SaXsIm ::

Sej to ni tako slabo, avto ni ravno lahek, motor pa tudi ni spet tako zelo močan.
SaXsIm

Dr_M ::

Vozim podobnega HDija iste generacije ze 5 let in ti lahko recem, da je tole kar normalno. Ce bi bilo karkoli narobe, bi avto cukal ali opazno zgubljal na moci. Tam nekje pri 170-180km/h zelo pocasi pospesuje.

balocom ::

Če se ti gre za tole odzivnost nad 165, ga boš moral bolj gont in to zelo redno, sicer res ne pričakuj čudežev od take ladje s 134KM pri takih hitrostih.
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

GrimReaper ::

Mislim da ima ta točno enak problem, nekaj da je zaprtih preostalih 8 ventilov:
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

wizard607 ::

Hmm res je potem nekaj narobe, bom avtomehanika vprašal. Na malem servisu rekel, da je avto ok. Pomoje je nekaj glede motorja. Namereč turbina deluje od 1800-3200 obratov. Potem pa se zadeva nekako prenese nazaj na motor(nisem avromehanik in nevem čisto točno kdaj se turbina izklopi oz. Preneha delovati na polno, vendar v teh obratih avto skoči v bilo kateri prestavi, do 4. Prestave moreš bit fajn hiter, ko menjaš, ker je v momentu iz 1800 na 3200 obratov. ). 1, 2, 3 prestava avto z lahkoto doseže 4000/obratov in več v 4. že težje v 5 pa zelo težko. In v 5 prestavi pri 3200 obratih je hitrost 170km/h in tu se začnejo težave. Pomoje je nekaj na motorju samo nevem še kaj. Taki filing dobim, kot, da bi avto hipotetično imel na 170 blokado. Vozil sem že avte ki imajo na 250km/h omejitev in moj se pri 170km/h podobno obnaša, kot, da bi ga nekaj zadušilo, s tem, da potem še malo pospeši z časom. Imam občutek kot, da bi mu nekdo"konje ubil". In v majhnih prestavah se to ne pozna tako kot v visokih. Takrat pride moč motorja do izraza. Prej sem vozil 170 konjskega bencinarja in pri 220 si ga stisnil in je še kr vleko.

Zgodovina sprememb…

  • polepsal: Mavrik ()

Klemzz ::

Agr/egr ventil spuci/blinderi pa bo.

Aston_11 ::

Turbina deluje vedno...

wizard607 ::

Avto dejansko nekaj zaduši pri 170. Sicer potem še malo pospeši ampak 200 ne dobim nikoli not. Kadi pa niti malo ne. Pa, da se celi na plin obesim.

Dr_M ::

Pelji nekomu na valje. Lahko da je motor v racunalniku zadusen nad temi obrati.

Hayabusa ::

Da ne bi slučajno vozila na računalnik priklopil...

akasa ::

Men je avto od 160 do 180 pospeševal k da bi bil sdi in ne tdi... končna je bila dobrih 180 (110ks, 1,4t) po čiščenju egr ventila in sesalnega kolektorja je zgodba čist druga.. od 160 gre veliko boljše ... 190 dobim notri k nič (več nisem poiskušo, pa še to k je šlo 190 je bila cesta prazna)

Drugače bi moral it avto sedaj nekaj čez 205 kmh

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: akasa ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Obnova turbine (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5711369 (4793) Twixz
»

Stroški vzdrževanja avtov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13330924 (15108) kajetan
»

Ford mondeo mk3 spušča črn dim in je v safe modu

Oddelek: Na cesti
395008 (4090) SaXsIm
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743187642 (152655) Spajky

Več podobnih tem