» »

Vračilo denarja na račun..kako dolgo traja

Vračilo denarja na račun..kako dolgo traja

xsum1 ::

Ima kdo izkušnje? Pri nakupu ene storitve, se mi je zalomilo pri promocijski kodi in so mi iz vise electron trgali celi znesek. Zagotovili so mi, da so mi odtegnili 'samo razliko' čeprav mi je tisti dan s karte odtegnilo celi znesek. In da ne bodo nakazovali nič nazaj, ker so mi odtegnili samo razliko in da moram počakati, da gre banka skozi te transakcije in mi vrne odvečni znesek. Kam je potem šlo prvo plačilo v trenutku, ko mi je ta znesek pobralo s karte, še ni bil nakazan ponudniku te storitve, ampak je šel samo v bančni sistem, da ga potem prejmejo na svoj račun? Bil je spletni nakup in mi ni jasno. Je možno tako kot so mi rekli in kdo ve potem kako dolgo traja, da banka to 'popravi' in mi vrne odvečni odtegljaj? Zdaj je že 3dni pa še ni nič. Na banki pravijo kao počakaj 7dni in vloži reklamacijo. Kako sploh gre potem ta reklamacija? Hvala komurkoli bo znal odgovoriti na tole. =)
  • polepsal: Mavrik ()

McHusch ::

A so ti že odtegnili ali imaš samo rezervacijo sredstev?

Apple ::

Katera banka?
LP, Apple

xsum1 ::

@mshusch takoj ko je bilo plačano(pač po vpisu gesla v titi varnostni sistem, da ti potem dovoli z viso plačati, po kliku je procesiralo in odtegnilo denar iz moje vise electron), mi je na spletni banki pokazalo, da mi je pobralo znesek... ampak ženska pravi, da so potem mi kao trgali samo razliko od tistega odvečnega zneska in da bi moralo ostalo biti nazaj na mojem računu, ampak 3 dni in še ni nič...

@apple, abanka

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: xsum1 ()

AndrejS ::

Meni se je podobno zgodilo pri spletnem plačevanju. Denar je iz računa izginil, prejemnik pa ga ni dobil. Oglasil sem se na banki (Abanka) in smo zadevo uredili. Šlo pa je za VISA Elektron kartico

xsum1 ::

Andrej, ampak to ni kar en nakup, šlo je za en prevoz, ti shuttli ko so, tako da ti so dosti "uradni"

xsum1 ::

legenda, je podobno, torej bi moralo biti nekako za kak teden to ok? vsaj upam no...

mojca ::

Jaz sem enkrat rezervirala sobo, ko sem prišla v hotel, pa so mi zaračunali dvojno. Ko vidim, koliko so "trgali" s kartice, se vrnem na recepcijo, kjer smo četrt ure razglabljali o tem, da tiste sobe po polovični ceni nimajo več, da smo pravzaprav dobili večje postelje, da pa bodo vseeno oddali po dogovorjeni ceni. Bum, naredijo še eno rezervacijo plačila. Potem sem šla še enkrat ali dvakrat tja, da bi popravili, pa so vsakič samo naredili samo še novo rezervacijo plačila, da je na koncu vsota rezerviranih sredstev na kartici verjetno že petkrat presegla originalni znesek. Mislim, da je trajalo kakšen teden, da so vse napačne rezervacije plačila izginile, sem pa vseeno imela dodatne stroške (po spominu okrog 8 EUR), ker sta se na koncu sprevedli dve transakciji za delni znesek namesto ene in je hotel stroške plačila zaračunal meni, za vsako od obeh transakcij posebej.

Ob drugi priložnosti sem naročila shuttle, ga čez pol ure preklicala (potrdili so, da je v redu, pa tudi shuttla preverjeno ni bilo), pa so vseeno trgali denar. Takrat je trajalo cca. 2-3 tedne, da sem jih sploh dobila na mail/telefon, da so razveljavili transakcijo.

Obakrat sem kontaktirala banko oz. klicni center, še preden je šlo plačilo dalje. In vsakič so mi razložili, naj najprej sama kontaktiram tistega, ki je rezerviral ali trgal denar. Šele če bi vse drugo spodletelo, bi lahko pri njih vložila reklamacijo.

Invictus ::

Oboroži se z veliko potrpljenja in navadi se na precej klicanja.

Če boš težil dovolj dolgo, ti bodo vrnili denar.

Sicer ti pa niso dolžni vrnit denarja, ker si sam zafrknil. Vpisal napačno promocijsko kodo ... Tako da ti uradno niso dolžni vrniti denarja, ampak je to bolj njihova dobra volja.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Phantomeye ::

Invictus je izjavil:

Oboroži se z veliko potrpljenja in navadi se na precej klicanja.

Če boš težil dovolj dolgo, ti bodo vrnili denar.

Sicer ti pa niso dolžni vrnit denarja, ker si sam zafrknil. Vpisal napačno promocijsko kodo ... Tako da ti uradno niso dolžni vrniti denarja, ampak je to bolj njihova dobra volja.


sej ni rekel, da je napačno vpisal. rekel je, da je prišlo do napake, ker so mu racunal cel znesek namesto s popustom

Invictus ::

Kaj pa se ti lahko zalomi pri promocijski kodi razen tega da jo napačno vpišeš?

Si ji odvije šrauf?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Phantomeye ::

Invictus je izjavil:

Kaj pa se ti lahko zalomi pri promocijski kodi razen tega da jo napačno vpišeš?

Si ji odvije šrauf?


Ja, s strani plačnika je napačen vpis res edina napaka, na strani sistema pa ne... Lahko je koda veljavna, nima pa funkcije (količine popusta). Ali pa pride do katere koli druge napake.

Se morda motim?

Zgodovina sprememb…

xsum1 ::

Je že urejno, je blo treba še enkrat klicat, ker zgleda, da zadnjič ni bilo nič storjeno, čeprav so mi zagotovili, da je bilo, tako da se lahko tema zapre. :)


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup preko Amazon-a - kako je s plačilom?

Oddelek: Loža
133643 (3026) jero_no1
»

Interspar: Vračilo neuporabljenega izdelka (izkušnje)

Oddelek: Loža
176216 (5491) Mare2
»

predplačniški mastercard - 2x odtegnjen znesek?

Oddelek: Loža
81299 (1143) skysorceress
»

Naročil izdelek na spletu vendar izdelka nisem dobil

Oddelek: Loža
173402 (2690) roginc
»

kako "reversat" bančno nakazilo ? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
11018247 (10884) lexios

Več podobnih tem