Forum » Na cesti » Varčen poceni dokaj dober avtek ki bi se ga v bodoče dalo tudi mal predelati
Varčen poceni dokaj dober avtek ki bi se ga v bodoče dalo tudi mal predelati
Unknown_001 ::
Živ, mal gruntam in čez en let bo treba mal samsvoj ratat. Zato sem že aktivno začel šparat za lasten avto. Ne nuca bit velik al neka limuzina. Mora bit neki takega ko VW Golf, lahk tudi Polo sam jst bi kj drugega si tud pogledu, ka vem da bi se dalo drugje za isti denar več dobit. Mora bit bencinar (razloge mam svoje), nekak bi ga pol tud poštimal, mogoče kak spojlerček dal gor pa to, zvočni sistem, v glavnem nucam avto, da bo dober za en cajt, tud pol ko bom šu na faks. Gruntu sem za Fiat punto, pa to, oz tud enga poznam, ka ga ma in načeloma nima problemov z njim in je super. Fino je, da stvar ne žre več kot 8 L/100km, to bi bilo pa tud use. Budget načeloma do 5k ojrov ne bo problem, kj več, bom mogu pa razmislit, oz bo mogu bit avto dost dober, da me bo prepričal.
Vseh odgovorov bom hvaležen, še najbolj pa tistim, ki bodo odgovarjali na lastnih izkušnjah in podajali realna mnenja!
Lp!
Vseh odgovorov bom hvaležen, še najbolj pa tistim, ki bodo odgovarjali na lastnih izkušnjah in podajali realna mnenja!
Lp!
A. Smith ::
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
ABX ::
20 let stara alfa romeo (bilo katera) in z nalepkami boš dobil vsaj 50HP.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
opeter ::
Sandero ali kakšen Clio.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Zgodovina sprememb…
- spremenil: opeter ()
šernk ::
Fiat grande punto 1.4 16V. Več kot dovolj poskočen, hibe ki jih je imel so odpravljene (napačen material zavornih ploščic, vodna pumpa) in če dobiš z 6 stopenjskim menjalnikom boš imel še izjemno nizko porabo. Drugače še kakšen clio (ne vem koliko so varčni motorji napram fiatu) vendar nekih večjih težav z vzdrževanjem tudi ni.
drugo skoraj da že odpade med varčnimi in poceni bencinarji.
drugo skoraj da že odpade med varčnimi in poceni bencinarji.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Unknown_001 ::
Fiat grande punto 1.4 16V. Več kot dovolj poskočen, hibe ki jih je imel so odpravljene (napačen material zavornih ploščic, vodna pumpa) in če dobiš z 6 stopenjskim menjalnikom boš imel še izjemno nizko porabo. Drugače še kakšen clio (ne vem koliko so varčni motorji napram fiatu) vendar nekih večjih težav z vzdrževanjem tudi ni.
drugo skoraj da že odpade med varčnimi in poceni bencinarji.
Všečen avto, ta Fiat, ni kj rečt. Mislim, da ga bom kr dal v ožji izbor, zdj me sam zanima, kakšen je ta avto za vozit, ajnšlug pa to bi me zanimalo, če mogoče veš.
Cliota sem tud gledal, pa kokr sem ga v avtošoli vozil, se mi je kr dopadel sam tist je bil dizl.
šernk ::
Nimam pojma kaj pomeni ajnšlug
Osebno imamo pri hiši 2, en kupljen rabljen 1.4 8V z 65k km (menjana vodna črpalka, preden smo ga kupili z 40k km) drugi kuppljen nov 1.4 16V in ima sedaj blizu 130k km (tudi menjana vodna črpalka pri 40k km).
8V je premalo poskočen in zaspan, medtem ko 16V lepo potegne, v kombinaciji z 6 stopenjskim menjalnikom je pa zmaga glede porabe, če ga voziš lepo, držiš porabo pod 6 litrov brez težav. Sama lega na cesti je glede na velikost avta zadovoljiva. Mi smo z njim nadvse zadovoljni.
16V smo kupilo prav prvo serijo in je imel še eno napako v računalniku, ki je bila odpravljena s posodobitvijo v garanciji. Sedaj se pa že 90k km samo vozimo brez enega evra dati nanj razen rednih servisov.
skratka če ti je avto všeč nimaš kaj dosti zgrešit z njim.
Osebno imamo pri hiši 2, en kupljen rabljen 1.4 8V z 65k km (menjana vodna črpalka, preden smo ga kupili z 40k km) drugi kuppljen nov 1.4 16V in ima sedaj blizu 130k km (tudi menjana vodna črpalka pri 40k km).
8V je premalo poskočen in zaspan, medtem ko 16V lepo potegne, v kombinaciji z 6 stopenjskim menjalnikom je pa zmaga glede porabe, če ga voziš lepo, držiš porabo pod 6 litrov brez težav. Sama lega na cesti je glede na velikost avta zadovoljiva. Mi smo z njim nadvse zadovoljni.
16V smo kupilo prav prvo serijo in je imel še eno napako v računalniku, ki je bila odpravljena s posodobitvijo v garanciji. Sedaj se pa že 90k km samo vozimo brez enega evra dati nanj razen rednih servisov.
skratka če ti je avto všeč nimaš kaj dosti zgrešit z njim.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Unknown_001 ::
@Šernk Dobr, no, mal štorast izraz pr nas. Ajnšlug pr nas smatramo kot zmožnost obračanja sprednjih koles oz. za kolikšen kot jih lahk obrneš, pač radij ki ga potrebiješ za obračanje.
V glavnem, avto je špica, oblika je všečna (bo komot kak spojlerček pasal gor, pa kak auspuh, kake felgice tudi )
V glavnem, avto je špica, oblika je všečna (bo komot kak spojlerček pasal gor, pa kak auspuh, kake felgice tudi )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
St235 ::
http://vukajlija.com/ajnslag/299768
Jaz sem vozil služben punto grande in avto ni bil napačen. Osebno mi je bil edino zlo moteč levi A stebriček, ker je pri zavijanju levo v križišču precej napoto in imaš relativno velik mrtvi kot, če se ravno ne nalimaš na vetrobransko steklo. Sam to je pa dosti odvisno tudi od velikosti/položaja šoferja.
Jaz sem vozil služben punto grande in avto ni bil napačen. Osebno mi je bil edino zlo moteč levi A stebriček, ker je pri zavijanju levo v križišču precej napoto in imaš relativno velik mrtvi kot, če se ravno ne nalimaš na vetrobransko steklo. Sam to je pa dosti odvisno tudi od velikosti/položaja šoferja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
opeter ::
Če je to kar mislim, da je (Clio serija III z 1.2 motorjem):
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=720...
... je to super zadevica.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=720...
... je to super zadevica.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
šernk ::
Jah glede preglednosti moraš se peljat en krog in sprobat. Je odvisno od šoferja do šoferja. Čeprav v moji družini se nihče še ni pritoževal nad tem.
glede radija za obračanje pa nimam pojma, tej zadevi nikoli nisem posvečal pozornosti
glede radija za obračanje pa nimam pojma, tej zadevi nikoli nisem posvečal pozornosti
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Mesar ::
Če je to kar mislim, da je (Clio serija III z 1.2 motorjem):
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=720...
... je to super zadevica.
Zakaj?
Your turn to burn!
BorutK-73 ::
Za prvi avto si kupi kakšno 5ko ali kaj podobnega da se naučiš samostojno vozit in da ti pride vožnja v navado. Čez pol leta ali pa več (ne manj) pa kupiš boljši avto. Kakšnega dizla - clio, punto. Nekaj majhnega ki pije malo. Ker bencin/nafta je drag šport! Imam cliota l.05 in mi pije 6.5 in za mene super avto. In ne sanjat o spojlerjih, felgah, po nalepkah ki se jih policaji takoj zapomnejo. V 10ih letih so me ustavili samo enkrat pa še to je bilo kontrola na prazni cesti. Imej avto ki ne bo izstopal.
Unknown_001 ::
Za prvi avto si kupi kakšno 5ko ali kaj podobnega da se naučiš samostojno vozit in da ti pride vožnja v navado. Čez pol leta ali pa več (ne manj) pa kupiš boljši avto. Kakšnega dizla - clio, punto. Nekaj majhnega ki pije malo. Ker bencin/nafta je drag šport! Imam cliota l.05 in mi pije 6.5 in za mene super avto. In ne sanjat o spojlerjih, felgah, po nalepkah ki se jih policaji takoj zapomnejo. V 10ih letih so me ustavili samo enkrat pa še to je bilo kontrola na prazni cesti. Imej avto ki ne bo izstopal.
Jst sicer že vozim, in mislim, da mi gre že čisto v redu (oziroma se mi je ratalo vživeti v promet). Glede vožnje pa ne skrbet, ker nimam namena da bi se izživljal na cesti, nikol nisem agresiven do drugih in vedno se limitov držim. Glede spojlerjev ne bom pretiraval, ker tak kič kukr nekateri naredijo ne mislim delat. Ne vem, kaj je s felgami, pa mal ožjim profilom gum narobe, s policijo pa nikol nimam problemov. Glede spojlerja, pač od zadi bom enga ne preveč upadljivga namontiru, če že bom, to je pa tud use.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
šernk ::
Zakaj se takoj priporoča dizla, če pa želi bencinarja? Dizel je ugodnejši samo in SAMO od 25.000km letno +. Vse ostalo je za dizla smrt. Ker dizel kratkih razdalj ne bo prežvekoval. (imate na tisoče takšnih dizelašov pri nas na cesti, fuč DPF, fuč EGR, fuč turbina, fuč...še in še). Vse te zadeve so zasnovane za 100km dnevno in ob vseh ostalih načinih vožnje gredo precej precej prezgodaj falit.
kot drugo benciran vs dizel ni velike razlike v porabi. Novejši atmosferci so že na ravni dizelašev, samo znat jih moraš vozit. Tvojih 6,5l porabe se lahko skrije proti mojim 6,0l na 1.4 16V (5,4 po računalniku!)
kot drugo benciran vs dizel ni velike razlike v porabi. Novejši atmosferci so že na ravni dizelašev, samo znat jih moraš vozit. Tvojih 6,5l porabe se lahko skrije proti mojim 6,0l na 1.4 16V (5,4 po računalniku!)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Unknown_001 ::
Če je to kar mislim, da je (Clio serija III z 1.2 motorjem):
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=720...
... je to super zadevica.
No evo, sj glih neki takega sem tudi gledal poleg tistega puntota. Sj se ne mudi glih, mam še leto cajta, da se odločim.
Zakaj se takoj priporoča dizla, če pa želi bencinarja? Dizel je ugodnejši samo in SAMO od 25.000km letno +. Vse ostalo je za dizla smrt. Ker dizel kratkih razdalj ne bo prežvekoval. (imate na tisoče takšnih dizelašov pri nas na cesti, fuč DPF, fuč EGR, fuč turbina, fuč...še in še). Vse te zadeve so zasnovane za 100km dnevno in ob vseh ostalih načinih vožnje gredo precej precej prezgodaj falit.
kot drugo benciran vs dizel ni velike razlike v porabi. Novejši atmosferci so že na ravni dizelašev, samo znat jih moraš vozit. Tvojih 6,5l porabe se lahko skrije proti mojim 6,0l na 1.4 16V (5,4 po računalniku!)
Jst edino prednost, ki jo pri dizlu vidim je navor, to je pa tudi use. Majo doma usi povrst dizle, ampak to so taki avtomobili, pa po takem se vozjo, da je bencin za njih nesmiseln. Oziroma gre za prevažanje težkih bremen, za ker je pa potreben navor + da vozijo na daljše relacije. Jst kvečjem nucam avto, da bom občasno v mest al pa v šolo šu nucam.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
BorutK-73 ::
Tvojih 6,5l porabe se lahko skrije proti mojim 6,0l na 1.4 16V (5,4 po računalniku!)
Moj je 1.2 16V in redko se vozim sam (voznik+2potnika) plus ker naredim malo kilometrov na leto (cca5000) imam zimske gume čez celo leto ker še imam 4 zimske za zvozit v garaži.. Lahko pa tudi jaz naredim 100km z 5 litri če bi šel po stari cesti od Žalca do LJ tako se pa vozim bolj po ovinkastih cestah in po mestih.
GrimReaper ::
Jest bi zamenjal mojega 1.6 16V za dizla samo če bi bil res hitrejši. Imajo neverjetno slab zvok, pa vse skupaj nič obratov, nekateri še 5000 ne.
1.4 TSI 140KM ali 2.0 FSI 150KM, to sta zame sanjska motorja.
Drugače se z mojim že kar z užitkom vozim tkole zjutraj ko je cesta povsem prazna, res kr dobro leti. Ampak danes od dveh do štirih je bil pa promet za zmešat (sploh ne vem kaj je blo, 5x več prometa kot ponavadi), ti vozi en 70, nasproti promet, ni pomagala niti druga prestava. Tko da sem jih danes prehitel točno 0, povprečno pa tud samo 2 na dan.
Pri tako majhni moči se res pozna kolk maš že zaleta, pa velik vpliva že če je malenkost klančka navzgor ali navzdol, tko da na nekaterih odsekih kar poletiš mim, na nekaterih se pa ne premakne nikamor.
1.4 TSI 140KM ali 2.0 FSI 150KM, to sta zame sanjska motorja.
Drugače se z mojim že kar z užitkom vozim tkole zjutraj ko je cesta povsem prazna, res kr dobro leti. Ampak danes od dveh do štirih je bil pa promet za zmešat (sploh ne vem kaj je blo, 5x več prometa kot ponavadi), ti vozi en 70, nasproti promet, ni pomagala niti druga prestava. Tko da sem jih danes prehitel točno 0, povprečno pa tud samo 2 na dan.
Pri tako majhni moči se res pozna kolk maš že zaleta, pa velik vpliva že če je malenkost klančka navzgor ali navzdol, tko da na nekaterih odsekih kar poletiš mim, na nekaterih se pa ne premakne nikamor.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
Klemzz ::
OffT Uuu, nobenga nisi prehitu, a ti zdej ego trpi? Sam vozm 200KM krsto pa me enmal briga če me punto 1.0 prehiti oz. če se vozm u koloni 40kmh.
OnT Ti raj k porabo glej stroške uzdrževanja, hibe avtov, če ti bo piu 9 oz. 10L pa tut ne boš bankrotiral.
OnT Ti raj k porabo glej stroške uzdrževanja, hibe avtov, če ti bo piu 9 oz. 10L pa tut ne boš bankrotiral.
Brias ::
GrimReaper je izjavil:
Jest bi zamenjal mojega 1.6 16V za dizla samo če bi bil res hitrejši. Imajo neverjetno slab zvok, pa vse skupaj nič obratov, nekateri še 5000 ne.
1.4 TSI 140KM ali 2.0 FSI 150KM, to sta zame sanjska motorja.
Drugače se z mojim že kar z užitkom vozim tkole zjutraj ko je cesta povsem prazna, res kr dobro leti. Ampak danes od dveh do štirih je bil pa promet za zmešat (sploh ne vem kaj je blo, 5x več prometa kot ponavadi), ti vozi en 70, nasproti promet, ni pomagala niti druga prestava. Tko da sem jih danes prehitel točno 0, povprečno pa tud samo 2 na dan.
Pri tako majhni moči se res pozna kolk maš že zaleta, pa velik vpliva že če je malenkost klančka navzgor ali navzdol, tko da na nekaterih odsekih kar poletiš mim, na nekaterih se pa ne premakne nikamor.
ce ti dieselu manjka .... en feeling da je motor ziv ... potem kupis diesela, in dokupis kak glasen blow off ventil ... in kupis diesela , ki se mu ob dolocenih obratih odpre turbina ( ima pac turbo luknjo, ki jo veliko folka ne mara, ampak imas .... dober obcutek pospesevanja ... )
150 TURBO diesel konjev beats 200 atmosfersko bencinskih konjev ... 24/7, ...
pod predpostavko da sta TM TM soferja, in TM TM kilaza avtomobila ( tudi 4je potniki so 350+KG ... )
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Brias ()
francek1 ::
Zakaj se takoj priporoča dizla, če pa želi bencinarja? Dizel je ugodnejši samo in SAMO od 25.000km letno +. Vse ostalo je za dizla smrt. Ker dizel kratkih razdalj ne bo prežvekoval. (imate na tisoče takšnih dizelašov pri nas na cesti, fuč DPF, fuč EGR, fuč turbina, fuč...še in še). Vse te zadeve so zasnovane za 100km dnevno in ob vseh ostalih načinih vožnje gredo precej precej prezgodaj falit.
kot drugo benciran vs dizel ni velike razlike v porabi. Novejši atmosferci so že na ravni dizelašev, samo znat jih moraš vozit. Tvojih 6,5l porabe se lahko skrije proti mojim 6,0l na 1.4 16V (5,4 po računalniku!)
Ma nehajte ga že eni srat s to urbano legendo; imam dizla s 310.000 km, vožen skoraj izključno na kratke razdalje, pa še zdaj dela kot urca. Če pa dizla butl vozi in ga takoj tera v obrate je pa normalno da izdihne vse živo.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
šernk ::
150 TURBO dizel konjev pogrne proti 150 TURBO bencinskih konjev.
v obeh primerih te bo pa 200KM pustilo prej ali slej zadaj
edina razlika je da bo TURBO vlekel od 1500 rpm dalje, atmosferc pa od 4000-7000. Kvečjemu imaš prednost dokler atmosferc ne pride do svojih 4000 vrtljajev da potegne.
v obeh primerih te bo pa 200KM pustilo prej ali slej zadaj
edina razlika je da bo TURBO vlekel od 1500 rpm dalje, atmosferc pa od 4000-7000. Kvečjemu imaš prednost dokler atmosferc ne pride do svojih 4000 vrtljajev da potegne.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
M-XXXX ::
150 TURBO dizel konjev pogrne proti 150 TURBO bencinskih konjev.
v obeh primerih te bo pa 200KM pustilo prej ali slej zadaj
edina razlika je da bo TURBO vlekel od 1500 rpm dalje, atmosferc pa od 4000-7000. Kvečjemu imaš prednost dokler atmosferc ne pride do svojih 4000 vrtljajev da potegne.
Ni čisto res...
Tole primerjavo sem se enkrat že šel. Dizli in bencinarji podobnih (istih) moči imajo 0-100 prkatično identične čase oziroma nekje v 0.1-0.2s razlike. Ponavadi je dizel še težji...
DrYuri ::
Glede porabe ti lahko povem za cliota 1.4 16v (2001) je tam nekje 7-7,8 pri večinoma mestni vožnji+obvoznica. Relacija je okoli 6 če se pelješ konstantno. Motor je tko na začetku, če si navajen 60km ti bo fajn, se pa zelo hitro navadiš in ugotoviš da nikamor ne gre :D
mr1two ::
Jaz mam 1.4 16v roverja 400 in moram rečt, da je to nekolko neposrečena kombinacija(prevelik, pretežek). Sicer poraba ni tko slaba(cca 7 na 100), vendar bi bil veliko bolj srečen s kakšnim manjšim(hatchback) avtom in 1.2 motorjem. Čist dost.
Glede spoilerjev in felgic- ajd, lite daj gor, sam ne pretiravat s širino pnevmatik pol(kot tudi ne z velikostjo- 15 je čist dost, pa še gume niso drage), spoilerz pa no..škoda dnarja, pa še hitro se zgodi da avto zgleda grši, če pretiravaš. Raje daj v boljše zvočnike.
Glede spoilerjev in felgic- ajd, lite daj gor, sam ne pretiravat s širino pnevmatik pol(kot tudi ne z velikostjo- 15 je čist dost, pa še gume niso drage), spoilerz pa no..škoda dnarja, pa še hitro se zgodi da avto zgleda grši, če pretiravaš. Raje daj v boljše zvočnike.
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mr1two ()
stuffy ::
RejZoR ::
GrimReaper je izjavil:
Jest bi zamenjal mojega 1.6 16V za dizla samo če bi bil res hitrejši. Imajo neverjetno slab zvok, pa vse skupaj nič obratov, nekateri še 5000 ne.
1.4 TSI 140KM ali 2.0 FSI 150KM, to sta zame sanjska motorja.
Drugače se z mojim že kar z užitkom vozim tkole zjutraj ko je cesta povsem prazna, res kr dobro leti. Ampak danes od dveh do štirih je bil pa promet za zmešat (sploh ne vem kaj je blo, 5x več prometa kot ponavadi), ti vozi en 70, nasproti promet, ni pomagala niti druga prestava. Tko da sem jih danes prehitel točno 0, povprečno pa tud samo 2 na dan.
Pri tako majhni moči se res pozna kolk maš že zaleta, pa velik vpliva že če je malenkost klančka navzgor ali navzdol, tko da na nekaterih odsekih kar poletiš mim, na nekaterih se pa ne premakne nikamor.
Men i30 1.4 CVVT čist lepo vleče in tud s prehitevanjem nisem nikol imel problemov, pa je daleč od kakršnegakoli powerhousa. Edino zvok ima precej pridušen, in ga sploh slišiš šele ko ga res pohodiš v obrate. Ko pa ga pustiš v leru pa zveni tko kot bi bil nek rally avto lol.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
dzinks63 ::
Vsak avto se da predelat, že s cliota se da čuda naredit, vse je odvisno od idej, časa in denarja koliko si ga pripravljen vložit.
GrimReaper ::
Uuu, nobenga nisi prehitu, a ti zdej ego trpi? Sam vozm 200KM krsto pa me enmal briga če me punto 1.0 prehiti oz. če se vozm u koloni 40kmh.
OK, tega nisem rekel, s tem sem samo hotel povedat da je avto prepočasen zame, ker imam rad hitro vožnjo.
Če me močnejši avto prehiti čist prav, ampak 200KM avtov tukej na Gorenjskem ni tolk, nazadnje me je prehitel en Seat Leon 200KM kakšno leto nazaj. Sem šel izven naselja 110, on pa 130 mimo kot da bi šel jest 50, res neverjetno.
Švohnejši avto pa ne vem kako me lahko prehiti, še 150KM avto skoraj nemogoče da lahko kar tako prehiti 105KM, edino če še nimaš tolk hitrosti not, recimo da začneš pospeševat iz krožnega, ampak tut to zlo težko.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
Blinder ::
mogoče nekaj, kar je že original športno. hyundai coupe, toyota celica, mini, tašporten twingo
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Klemzz ::
GrimReaper je izjavil:
Uuu, nobenga nisi prehitu, a ti zdej ego trpi? Sam vozm 200KM krsto pa me enmal briga če me punto 1.0 prehiti oz. če se vozm u koloni 40kmh.
Če me močnejši avto prehiti čist prav, ampak 200KM avtov tukej na Gorenjskem ni tolk, nazadnje me je prehitel en Seat Leon 200KM kakšno leto nazaj. Sem šel izven naselja 110, on pa 130 mimo kot da bi šel jest 50, res neverjetno.
Na gorenskem je dost avtov k majo 200KM+ in enga mam jst... So pa večina sleeperji, tko k moja 21 let stara gajba.
black ice ::
matevzm2 ::
Izberi si kar ti je vsec. Ce lahko, zapelji kaksen krog s kandidati. Kombinacije motorja in avta so lahko razlicne, kljub podobnim podatkom.
Ne zacenjaj s prevec sportno zadevo. Vec ti bo pila in prej se bos znasel v tezko obvladljivi situaciji. Tudi deli so obicajno drazji.
Obracalni krogi ne bi smeli biti problem. Razen pri sportnih izvedenkah, kjer je pogosto kaksen meter ali 2 vec (ali pa se vec pri Clio V6 )
S predelavami je obicajno problem. Po pravilih morajo biti vpisane v homologacijo, kar pomeni dodatno delo (pa iskanje TUV etc.). Ampak kaksna platisca ne bi smela biti vecji problem - spojlercki pa odvisno. Osebno bi rekel, da se ne splaca prevec vlagati v predelave, sploh posegi v male motorje so obicajno metanje denarja stran.
Ne zacenjaj s prevec sportno zadevo. Vec ti bo pila in prej se bos znasel v tezko obvladljivi situaciji. Tudi deli so obicajno drazji.
Obracalni krogi ne bi smeli biti problem. Razen pri sportnih izvedenkah, kjer je pogosto kaksen meter ali 2 vec (ali pa se vec pri Clio V6 )
S predelavami je obicajno problem. Po pravilih morajo biti vpisane v homologacijo, kar pomeni dodatno delo (pa iskanje TUV etc.). Ampak kaksna platisca ne bi smela biti vecji problem - spojlercki pa odvisno. Osebno bi rekel, da se ne splaca prevec vlagati v predelave, sploh posegi v male motorje so obicajno metanje denarja stran.
Free Bird ::
Za prvi avto kupi raje kakega malega bencinca, ki ti ne bo pil preveč. Če si v naslovu misli, da bi predeloval mašino ti kar povem, da je to neumnost in da se ne izplača. Načeloma bi bil kakšen Polo ali novejša Fabia kr dobra izbira. Lahko pa tudi kakšnega Yarisa pogledaš, vendar nisem siguren glede porabe.
GGGGG ::
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=727...
Nekaj podobnega glej, če bi rad malo bolj športen avto.
Zastonj vzdrževanje, dokaj normalna poraba pri normalni vožnji, noro zabaven avto, gre zelo dobro... Po dirkališčih teli Clioti prav nesramno preganjajo veliko dražje in močnejše avtomobile.
Veliko jih je bilo razbitih, zato malo poglej kakšnega vzameš. Ampak jih je tudi kar nekaj v ponudbi, tako, da ni nemogoče najti dobrega.
Nekaj podobnega glej, če bi rad malo bolj športen avto.
Zastonj vzdrževanje, dokaj normalna poraba pri normalni vožnji, noro zabaven avto, gre zelo dobro... Po dirkališčih teli Clioti prav nesramno preganjajo veliko dražje in močnejše avtomobile.
Veliko jih je bilo razbitih, zato malo poglej kakšnega vzameš. Ampak jih je tudi kar nekaj v ponudbi, tako, da ni nemogoče najti dobrega.
matevzm2 ::
Ker avtor ni vztrajal v sportnem avtu in je omenjal porabo, bi jaz svetoval kaj z normalnim motorjem, ne sportnih 2.0.
Moje osebno mnenje je, da za zacetek to prevec avta. Ni nakljucje, da so za take avte v Angliji za mlade voznike zavarovanja tudi nekaj tisoc funtov.
Pri avtu je fino, da imas nekaj srece na zacetku, in avto, ki te ne zapelje prehitro v tezave je boljsa izbira za prvih nekaj korakov.
Poraba pa tudi ni prav nizka pri 2.0 NA. Gre pod 9, ampak ni pa sparovcek. Pri nekaj cez 20kkm na leto te tak avto pride nekaj cez 10 EUR na dan (odvisno od nabavne vrednosti, koliko zavarujes imas smole etc, ampak recimo do nekje 16 oz. recimo nekje 150-250EUR na 1000km).
Drugace je bil pa nedavno pregled in kratek opis zanesljivosti in napak malih avtov na http://www.autobild.de/artikel/gebrauch...
Moje osebno mnenje je, da za zacetek to prevec avta. Ni nakljucje, da so za take avte v Angliji za mlade voznike zavarovanja tudi nekaj tisoc funtov.
Pri avtu je fino, da imas nekaj srece na zacetku, in avto, ki te ne zapelje prehitro v tezave je boljsa izbira za prvih nekaj korakov.
Poraba pa tudi ni prav nizka pri 2.0 NA. Gre pod 9, ampak ni pa sparovcek. Pri nekaj cez 20kkm na leto te tak avto pride nekaj cez 10 EUR na dan (odvisno od nabavne vrednosti, koliko zavarujes imas smole etc, ampak recimo do nekje 16 oz. recimo nekje 150-250EUR na 1000km).
Drugace je bil pa nedavno pregled in kratek opis zanesljivosti in napak malih avtov na http://www.autobild.de/artikel/gebrauch...
SkIDiver ::
Pri raznih feltnah, spojlerjih in ostali krami, ki bi jo hotel natikat na avto se zavedaj, da moraš neoriginalne nadgradnje vozila homologirat. Za homologacijo boš pa rabil najmanj certifikat, da je vgrajen del skladen za tvoje vozilo, sicer boš v nasprotnem primeru ostal brez registrskih tablic in 400€+ kazni zaradi tehnično neizpravnega vozila. Ja no shit, nehomologiran spojler ti lahko to prisluži ali pa napačna dimenzija pnevmatik ali neoriginalna platišča
šernk ::
neoriginalna platišča
kaj imajo točno veze neoriginalna platišča? Če so v pravih merah so lahko karkoli. Tako kot luči, izpušni sistem, šipa etc. Ni treba da je original, le pravih mer morajo biti.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
bdoxx ::
za luči si zher?
na fordu mam take http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-M...
pa razmišlajm da bi dau take,
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-M...
pa kolko mi je znano bi jih moral dat homologirat?
na fordu mam take http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-M...
pa razmišlajm da bi dau take,
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-M...
pa kolko mi je znano bi jih moral dat homologirat?
SkIDiver ::
Hm. 100% sem prepričan, da moraš dimenzije platišč in pnevmatik, ki niso vpisane v homologaciji vozila dodatno homologirat. Aftermarket homologiraš s certifikatom skladnosti platišč, original homologiraš s potrdilom uvoznika, da je platišče skladno s tvojim vozilom.
Ne bom pa trdil in nisem prepričan kako je s platišči, ki niso originalna (torej od proizvajalca vozila) in so v predpisanh dimenzijah, ki so zapisane v homologaciji vozila.
Pri lučeh je potrebna E oznaka na ohišju luči in opravljena homologacija, ker je predelava in če luči na pogled niso identične originalu.
Ravno tako je potrebna E oznaka na žarnicah (to več ali manj velja za LED in močnejše halogenke), vendar jih ne rabiš homologirat. Moraš pa homologirat vgradnjo dnevnih LED luči npr.
Za šipo ti ne bo nihče kompliciral, ker mora zanjo imeti certifikat skladnosti že proizvajalec, na šipi pa je E oznaka.
Izjema so dodatno temnjena stekla. Brez papirjev in homologacije imaš pri modrih težave. Tudi na tehničnem pregledu so lahko težave.
Pri izpuhih je pa stvar po svoje komplicirana po svoje ne. Tipski izpuhi ne potrebujejo homologacije, ker so homologirani pri samem proizvajalcu, vendar ne smejo preseči glasnosti originalnega izpuha. Vse ostalo potrebuje homologacijo. Čeprav ti bo težko dokazoval, da je izpušna cev fi65 neoriginalna pri 1.6 NA motorju
Pri določenih predelavah je zakon precej ohlapen oz. luknjast, pri določenih pa skoraj, da nimaš kaj praskat. Skratka karkoli spremeniš v takšni meri, da pade v oči ali ušesa se je dobro pozanimat. Npr. homologirat moraš konusni filter motorja. Ne rabiš pa homologirat panelnega. Težko ti bodo pa dokazovali, če zapreš konusni filter v škatlo originalnega filtra...itd.
Ne bom pa trdil in nisem prepričan kako je s platišči, ki niso originalna (torej od proizvajalca vozila) in so v predpisanh dimenzijah, ki so zapisane v homologaciji vozila.
Pri lučeh je potrebna E oznaka na ohišju luči in opravljena homologacija, ker je predelava in če luči na pogled niso identične originalu.
Ravno tako je potrebna E oznaka na žarnicah (to več ali manj velja za LED in močnejše halogenke), vendar jih ne rabiš homologirat. Moraš pa homologirat vgradnjo dnevnih LED luči npr.
Za šipo ti ne bo nihče kompliciral, ker mora zanjo imeti certifikat skladnosti že proizvajalec, na šipi pa je E oznaka.
Izjema so dodatno temnjena stekla. Brez papirjev in homologacije imaš pri modrih težave. Tudi na tehničnem pregledu so lahko težave.
Pri izpuhih je pa stvar po svoje komplicirana po svoje ne. Tipski izpuhi ne potrebujejo homologacije, ker so homologirani pri samem proizvajalcu, vendar ne smejo preseči glasnosti originalnega izpuha. Vse ostalo potrebuje homologacijo. Čeprav ti bo težko dokazoval, da je izpušna cev fi65 neoriginalna pri 1.6 NA motorju
Pri določenih predelavah je zakon precej ohlapen oz. luknjast, pri določenih pa skoraj, da nimaš kaj praskat. Skratka karkoli spremeniš v takšni meri, da pade v oči ali ušesa se je dobro pozanimat. Npr. homologirat moraš konusni filter motorja. Ne rabiš pa homologirat panelnega. Težko ti bodo pa dokazovali, če zapreš konusni filter v škatlo originalnega filtra...itd.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
šernk ::
Za to nisem ziher ker se že šteje za predelavo. Vendar če dam jaz ponaredek luči notri od konkurence luč notri je luč še vedno samo luč in ne rabim nove homologacije. (edina razlika z originalom je da nima napisa vtisnjenega na steklo). Enako je pri aftermarket platiščih. Dokler so seveda v mejah homologiranih velikosti.
kakršnokoli spreminjanje pa prinese za seboj homologacijo.
kakršnokoli spreminjanje pa prinese za seboj homologacijo.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
bdoxx ::
še malo off, sem lih saledil na netu
Če imajo svetilna telesa vse ustrezne oznake (E, CE), ki so razvidne tako na izdelku, kot tudi na ustrezni dokumentaciji, potem tovrstne zamenjave ni potrebno vpisati v homologacijski kartonček. Ponovno potrebujete samo ustrezno potrdilo, ki ga predložite na zahtevo policista. V primeru, drugačne svetlobne razporeditve in oblike luči, pa je potrebno obiskati ustrezno ustanovo (LPP, RTI), ki preveri njihovo ustreznost.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Poceni avto za 2k€ +- 500€ (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 16191 (12739) | krneki0001 |
» | Nakup avtomobila Renault! (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17541 (14275) | Siddh |
» | Kateri avto do 2500€ (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 93537 (77680) | AapocalypseE |
» | Poraba, nasvet pri nakupu (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 9506 (8381) | Blinder |
» | Zanesljiv in varčen rabljen avto manjše velikosti (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 20358 (18609) | b |