Forum » Na cesti » Lahko alfa sploh zajebe z dizajnom? kaj izbrati?
Lahko alfa sploh zajebe z dizajnom? kaj izbrati?
350ixa ::
Fu** kakšne lepe avte dela alfa, sploh nevem, kdaj sem nazadnje videl kakšen res grd avto pri njih. Edino alfa mito je mogoče bolj tak tak, a face only a mother could love. Ko sem pa tega vidu sem se pa mislim da dokončno zaljubu http://avtoforum.net/alfa-romeo-izdeluj...
No anyway, zanima me, za katero alfo bi se vi odločili tja do 10k? Kupujem nov avto in glede na to, da so mi alfe res všeč, bo to kar alfa gledam konkurenco (premium avti odpadejo) in mi sploh ne potegnejo. Nasveti? Kaj bi vi izbrali pri alfi?
No anyway, zanima me, za katero alfo bi se vi odločili tja do 10k? Kupujem nov avto in glede na to, da so mi alfe res všeč, bo to kar alfa gledam konkurenco (premium avti odpadejo) in mi sploh ne potegnejo. Nasveti? Kaj bi vi izbrali pri alfi?
RejZoR ::
Alfa Romeo Giulietta je od zadaj čista pornografija, ampak od spredaj pa mi je čisto mimo s tistim trikotnim rilcem, ki hoče preveč izgledat kot nos F1 dirkalnika (in takega mnenja sem kljub dejstvu, da je tak trikotast grill skoraj trademark Alfe Romeo). Za ta del mi je bolj všeč novi Hyundai i30, ki je od zadaj preklemano podoben (pustimo zdaj kdo je kopiral koga), ampak od spredaj izgleda enako dobro kot zadaj.
Alfa Romeo 4c in 8c sta pa čist druga klasa in ful spominjata na legendarno Lancio Stratos v moderni preobleki.
Kar mene bolj moti je da je Alfa ukinila range njihovih običajnih saloon modelov ala 155, 156, 159, 166 in 169 (ki je mimogrede prav mindblowingly lep combo saloona in 8c) . Tisti so mi bili vedno ful lepi. Oh well.
Sem pa svoj čas bil totalno mahnjen na Italdesign Scighero v bordo rdeči barvi. Že res da je badge drugi, ampak Alfa je tud imela prste vmes. Predvsem z V6 srčkom, ki je davnega leta izstrelil ta futuristični avto do 100km/h v 3,7 sekunde, kar je spoštovanja vredna zmogljivost celo za današnje čase. In to iz samo 400 konjske mašine. Pa tud takrat je izgledal prav neverjetno odfukan avto s svojim radikalnim designom.
Alfa Romeo 4c in 8c sta pa čist druga klasa in ful spominjata na legendarno Lancio Stratos v moderni preobleki.
Kar mene bolj moti je da je Alfa ukinila range njihovih običajnih saloon modelov ala 155, 156, 159, 166 in 169 (ki je mimogrede prav mindblowingly lep combo saloona in 8c) . Tisti so mi bili vedno ful lepi. Oh well.
Sem pa svoj čas bil totalno mahnjen na Italdesign Scighero v bordo rdeči barvi. Že res da je badge drugi, ampak Alfa je tud imela prste vmes. Predvsem z V6 srčkom, ki je davnega leta izstrelil ta futuristični avto do 100km/h v 3,7 sekunde, kar je spoštovanja vredna zmogljivost celo za današnje čase. In to iz samo 400 konjske mašine. Pa tud takrat je izgledal prav neverjetno odfukan avto s svojim radikalnim designom.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RejZoR ()
dzinks63 ::
Odvisno kakšne imaš potrebe in koliko denarja bi se rad znebil, če samo to da imaš alfo, potem Brero:
RejZoR ::
Men hacthback verzije Alf nikoli niso pretirano potegnile. Kot bi jim nekaj manjkalo. Tiste z ritjo so pa bile vedno fajn.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
šernk ::
Odvisno kaj želiš.
159 je precej draga če ne najdražja alfa za vzdrževanje. Očita se ji pa le eno stvar: nemško lego na cesti in v njej ne doživiš prave alfe.
za kakšno rabljeno guiletto bo pa potrebno še kakšen tisočak dodati.
in ne italijan skoraj ne more zgrešiti designa
159 je precej draga če ne najdražja alfa za vzdrževanje. Očita se ji pa le eno stvar: nemško lego na cesti in v njej ne doživiš prave alfe.
za kakšno rabljeno guiletto bo pa potrebno še kakšen tisočak dodati.
in ne italijan skoraj ne more zgrešiti designa
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Super Sonic ::
Alfa Romeo Giulietta je od zadaj čista pornografija, ampak od spredaj pa mi je čisto mimo s tistim trikotnim rilcem
Jaz bi rekel, da je ravno obratno - zadaj kot da jim časa zmanjkal in me spominja na kakšnega Seata.
No anyway, zanima me, za katero alfo bi se vi odločili tja do 10k?
159
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
350ixa ::
Odvisno kakšne imaš potrebe in koliko denarja bi se rad znebil, če samo to da imaš alfo, potem Brero:
Kot sem že napisal, do 10k€
Super Sonic je izjavil:
Alfa Romeo Giulietta je od zadaj čista pornografija, ampak od spredaj pa mi je čisto mimo s tistim trikotnim rilcem
Jaz bi rekel, da je ravno obratno - zadaj kot da jim časa zmanjkal in me spominja na kakšnega Seata.
No anyway, zanima me, za katero alfo bi se vi odločili tja do 10k?
159
159-ka je top shit ja, sploh karavan.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: 350ixa ()
Vikking ::
No anyway, zanima me, za katero alfo bi se vi odločili tja do 10k? Kupujem nov avto in glede na to, da so mi alfe res všeč, bo to kar alfa gledam konkurenco (premium avti odpadejo) in mi sploh ne potegnejo. Nasveti? Kaj bi vi izbrali pri alfi?
Alfa Romeo Brera. Od Alf mi je samo ta všeč.
dottor ::
Sam vozim 156 in če bi se odločal za nov avto bi bila to vsekakor 159 ali celo karavan izvedenka.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
TribesMan ::
159 z 2.0 JTDm... sweet spot. Sicer so tudi drugi motorji zlo OK, izogibal bi se edino 200HP verzij 2.4, ta ni posrečena.
Če ti ni za divjat je tudi 120HP verzija popolnoma OK. Odstraniš še DPF in imaš dost OK avto za mali denar.
Če ti ni za divjat je tudi 120HP verzija popolnoma OK. Odstraniš še DPF in imaš dost OK avto za mali denar.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Zheegec ::
Sam imam 159 in sem zadovoljen, sicer par lastnih neumnosti (manjših ), drugače pa sem trenutno na okoli 225k Km.
Pelje se super, večina se strinja da bolje, kot BMW3 in podobno. Je pa v Sloveniji preveč slabo vzdrževanih, neredno servisiranih ali pa uvoženih in konkretno zavrtenih nazaj. Sam sem si jo pripeljal iz Italije.
Hja, lepa je, ampak pelje se pa ne najbolje... Žal ni posrečena stvar, razen če lega skozi ovinke ni ravno prioriteta.
Pelje se super, večina se strinja da bolje, kot BMW3 in podobno. Je pa v Sloveniji preveč slabo vzdrževanih, neredno servisiranih ali pa uvoženih in konkretno zavrtenih nazaj. Sam sem si jo pripeljal iz Italije.
Alfa Romeo Brera. Od Alf mi je samo ta všeč.
Hja, lepa je, ampak pelje se pa ne najbolje... Žal ni posrečena stvar, razen če lega skozi ovinke ni ravno prioriteta.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zheegec ()
Vikking ::
Ne gledam karakteristike, Brera mi je po dizajnu izredno lepa, najlepša od vseh Alf ki niso eksotike.
Brias ::
brera je nice, ampak zal v ponudbi nima motorja ki bi .... pasal zraven ...
vsaj za to serijo bi se lahko potrudili z kakim konkretnim motorjem .... but no ...
Italia Independent
Brera Italia Independent
In 2009, Alfa Romeo released a limited edition of the Brera and Spider in association with Italia Independent, an Italian design company. Limited to 900 units and named after Alfa Romeo's partner in the venture, the Italia Independent edition of the Brera was offered with opaque-finish "titanium" paintwork, 18" "turbine" style alloy wheels and an aluminium fuel-filler cap.
The Italia Independent was offered with 136 kW (185 PS) 2.2 JTS or 191 kW (260 PS) 3.2 V6 petrol engines and six-speed transmission. Manual, "Selespeed" or automatic Q-Tronic transmission options were offered, and the V6 engined-car was also available with Alfa Romeo's Q4 all-wheel drive system.[12]
ajd ok solidni diesel agregati, ampak diesel isces od bavarca ne od italijana ...
na mobile.de nastimas alfa, nad 222 KW ... ti vrze ven 42 finds. ..
par 155q4, par gta novitec predelav ( kompresor, skoda denarja ... ), vec ali manj 8c in nekaj prototipov ...
mimo ...
4 cilindre 1.8 turbo ( mislim da )8v motor je bil ajd ok ... ( 75 )
4 cilindre 2.0 turbo 16v motor je bil top ... ( 155 )
6 cilidrov 2.0 turbo v6 motor je imel potenciala, a ga niso nikoli izkoristili ( namorjena 164 )
leta 2011 so za leto 2013 napovedali 300hp 1.8 turbo motor ...
cakamo cakamo cakamo
ce ga spravijo tudi v kaksno alfo od 1100 - 1200 KG, ga morda se kupim ko bo stara 2 leti ... do 15k :)
vsaj za to serijo bi se lahko potrudili z kakim konkretnim motorjem .... but no ...
Italia Independent
Brera Italia Independent
In 2009, Alfa Romeo released a limited edition of the Brera and Spider in association with Italia Independent, an Italian design company. Limited to 900 units and named after Alfa Romeo's partner in the venture, the Italia Independent edition of the Brera was offered with opaque-finish "titanium" paintwork, 18" "turbine" style alloy wheels and an aluminium fuel-filler cap.
The Italia Independent was offered with 136 kW (185 PS) 2.2 JTS or 191 kW (260 PS) 3.2 V6 petrol engines and six-speed transmission. Manual, "Selespeed" or automatic Q-Tronic transmission options were offered, and the V6 engined-car was also available with Alfa Romeo's Q4 all-wheel drive system.[12]
ajd ok solidni diesel agregati, ampak diesel isces od bavarca ne od italijana ...
na mobile.de nastimas alfa, nad 222 KW ... ti vrze ven 42 finds. ..
par 155q4, par gta novitec predelav ( kompresor, skoda denarja ... ), vec ali manj 8c in nekaj prototipov ...
mimo ...
4 cilindre 1.8 turbo ( mislim da )8v motor je bil ajd ok ... ( 75 )
4 cilindre 2.0 turbo 16v motor je bil top ... ( 155 )
6 cilidrov 2.0 turbo v6 motor je imel potenciala, a ga niso nikoli izkoristili ( namorjena 164 )
leta 2011 so za leto 2013 napovedali 300hp 1.8 turbo motor ...
cakamo cakamo cakamo
ce ga spravijo tudi v kaksno alfo od 1100 - 1200 KG, ga morda se kupim ko bo stara 2 leti ... do 15k :)
Zheegec ::
Saj boš imel Alfo 4C - 240HP in 900Kg
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
RejZoR ::
Sam to ni to. 4c in 8c sta športna coupeja, praktično dvoseda. Point Alfe je bil vedno športni pridih v dokaj običajnem avtu, ne pa napol dirkalnik... kar 4c praktično je. Lotus Elise z Alfa badgem, so to speak.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Brias ::
Saj boš imel Alfo 4C - 240HP in 900Kg
majhne serije, visok entry price ....
nekako ni realno, da jo pricakujem, 2 leti staro, za 15k ...
bom bump-nil ta topic 2 leti po izzidu z cenami mobile.de all country-s :)
Alfa Romeo 4C @ Wikipedia
The 4C is going to production in May 2013 at Maserati's plant in Modena, with an expected production of up to 2,500 units per year.
Price tag for Launch Edition is 60,000 euros including VAT.
Alfa Romeo has also confirmed a new 1.8 litre, 300 PS (221 kW) engine, which may appear in the 4C.[8]
iso2000 ::
Preden se preveč zageldaš v alfo jo pojdi peljat - pa če se le da več kot 5 km. Meni so bile do sedaj še vse alfe precej neudobne. Saj izgledajo res lepe, pa imajo lepo notranjost, ampak zgleda da niso narejene za mojo rit.
Brera - z glavo sem bil do stropa, pri višini 183 cm - pač hočem imeti sedež bolj pokonci. 156- utesnjen občutek v avtu, široka sredinska konzola, ki me je ves čas motila ob desnem kolenu, ko sem bil za volanom.
159 nisem probal, morda jim je tam ratalo.
Pa pri obeh me je rit začela bolet po ene 100 - 200km. Obe usnjeni sedeži. Po daljših vožnjah kar zmatran pridem ven. Kot rečeno, ni to zame. Ampak vsakemu svoje...
Brera - z glavo sem bil do stropa, pri višini 183 cm - pač hočem imeti sedež bolj pokonci. 156- utesnjen občutek v avtu, široka sredinska konzola, ki me je ves čas motila ob desnem kolenu, ko sem bil za volanom.
159 nisem probal, morda jim je tam ratalo.
Pa pri obeh me je rit začela bolet po ene 100 - 200km. Obe usnjeni sedeži. Po daljših vožnjah kar zmatran pridem ven. Kot rečeno, ni to zame. Ampak vsakemu svoje...
Zheegec ::
Pri 159 po daljši vožnji (800km) nisem nič kaj extra utrujen, je pa res da notranjost ni udobna za vsakogar. Ima pač precej specifičen položaj voznika, ki ti je lahko všeč ali ne.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
pegasus ::
Vsake oči imajo svojega malarja ... meni je recimo edini avto, ki bi ga res imel samo zaradi izgleda, Aptera. Škoda, ker so zaprli štacuno, preden so izdelek na cesto postavili ...
GGGGG ::
Pa pri obeh me je rit začela bolet po ene 100 - 200km. Obe usnjeni sedeži. Po daljših vožnjah kar zmatran pridem ven. Kot rečeno, ni to zame. Ampak vsakemu svoje...
Jaz se tukaj bolj strinjam z ALIEn3001om. AR156. Do Munchena in nazaj v enem šusu, gonil sem jo tudi 250kmh po nemških avtocestah... Vse ok, brez bolečin v hrbtu, brez kakšne posebne utrujenosti.
Se strinjam, da mogoče ne paše vsakemu, ampak tako IMHO z vsakim avtom. Strinjam se tudi, da obstaja še kak bolj udoben avtomobil. Ampak načeloma bi pa težko rekel, da so alfe nasplošno neudobne.
sirotka ::
Alfine oblike mi osebno hitro zastarijo. Vsaka, ko pride ven je huda, po ene 5. letih, pa to ni več to. 156 je že bljak, 159 tudi ni več tako "lepa"...starejše so pa tud navadne taljnske škatle:) So pa jasno izjeme in imajo tudi kar nekaj brezčasnih.
Barbarian ::
osebno mi alfa niti malo ni všeč. izjemno grda notranjost, nič posebno zanimiva zunanjost.
pač za vsakega nekaj. enim so všeč alfe in sovraži nemške avte, drugi obožujejo volvote, tretji obožujejo azijske avte in tako naprej......
nekaterim so celo nissan juke všeč in fiat multiple.. lol.
pač za vsakega nekaj. enim so všeč alfe in sovraži nemške avte, drugi obožujejo volvote, tretji obožujejo azijske avte in tako naprej......
nekaterim so celo nissan juke všeč in fiat multiple.. lol.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Barbarian ()
RazzorX ::
osebno mi alfa niti malo ni všeč. izjemno grda notranjost, nič posebno zanimiva zunanjost.
pač za vsakega nekaj. enim so všeč alfe in sovraži nemške avte, drugi obožujejo volvote, tretji obožujejo azijske avte in tako naprej......
nekaterim so celo nissan juke všeč in fiat multiple.. lol.
Res upam da se hecaš.
Zheegec ::
No ja, mito in giulietta notri res nista nič specialnega. Se usedeš v giulietto iz 159 pa se počutiš, kot da si se usedel v..... Golfa :) oziroma še huje - puntota :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
c00L3r ::
Večina Alf je zelo lepih. Samo Giuletta pa od zadaj in od strani zgleda skoraj identično, kot prejšnji Seat Leon.
Recimo Brera pa je neverjetno lep avtov. V skoraj vseh pogledih slabši od konkurence, pa vseeno vreden nakupa
Recimo Brera pa je neverjetno lep avtov. V skoraj vseh pogledih slabši od konkurence, pa vseeno vreden nakupa
RazzorX ::
No ja, mito in giulietta notri res nista nič specialnega. Se usedeš v giulietto iz 159 pa se počutiš, kot da si se usedel v..... Golfa :) oziroma še huje - puntota :)
Mogoče res nista nič specialnega (primerjava z golfom je malo kruta ), ampak govoriti o izjemno grdi notranjosti je pa totalno mimo. Sem pred nakupom pregledal res precej avtov in ko sem prišel do 159 sem tam ostal. Lepše notranjosti v takem price rangu pač ni.
d4vid ::
Alfa že zgleda lepa, sam mašine so pa... Bolj pokvarjene mašine ne morš dobit.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
Zheegec ::
Ta tip to zihr obvlada! Šravfa vsak dan. Poheka z računalnikom. Ni, da ni. Vmes pa BMW motorji celo med vožnjo proizvajajo motorno olje in ni potrebno nikoli menjati olja! Zakon!
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
d4vid ::
Pove pa čist prav da so Alfe jajc kar se mašin tiče.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
gunserman ::
Dizel mašine so baje čisto ok in ni kakšnih posebnih težav z njimi. Z bencinskimi motorji je ravno obratno..
Brane22 ::
Problem z njimi je ta, da edina dobra serija sploh ni njihova.
Alpha 21/0/1/2/3/4/64 je bla DEC-ova...
Alpha 21/0/1/2/3/4/64 je bla DEC-ova...
RazzorX ::
Barbarian ::
osebno mi alfa niti malo ni všeč. izjemno grda notranjost, nič posebno zanimiva zunanjost.
pač za vsakega nekaj. enim so všeč alfe in sovraži nemške avte, drugi obožujejo volvote, tretji obožujejo azijske avte in tako naprej......
nekaterim so celo nissan juke všeč in fiat multiple.. lol.
Res upam da se hecaš.
Ne, se ne šalim. Alfa mi je izjemno grda, notranjost je povsem brez duše in udobja. Glumijo neko športnost, v bistvu pa so to družinski avtomobili.
Lastniki alfa romeotov niso nič boljši od lastnikov honde civic, ki mislijo da imajo športni avto, v bistvu pa imajo družinski avto za do trgovine.
Pove pa čist prav da so Alfe jajc kar se mašin tiče.
Tvoj argument je tisti video zgoraj?
Na kakšen nivo je padel slo-tech, sramota.
to cviliš povsem isto kot lastniki honde civic, ki so užaljeni če nekdo ne pohvali njihovega "kul" vozila. Sprejmi kritiko. Obstajajo ljudje, katerim so italijanski avto sinonim šrota.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Barbarian ()
black ice ::
Dizel mašine so baje čisto ok in ni kakšnih posebnih težav z njimi. Z bencinskimi motorji je ravno obratno..
Dizli so Fiatovi (za bencinarje ne vem, se niti nisem zanimal). Naj bi bili bok ob boku famozno neuničljivim nemškim dizlom. Vsaj po slovesu.
159ke še nisem imel šanse peljati, tako da ne morem komentirati. Osebno mi je lep "avtek", sem razmišljal o nakupu, vendar sem si na koncu premislil. Naslednji bo zagotovo Alfa, če na testni vožnji ne bom preveč razočaran. :)
šernk ::
Dizli so Fiatovi (za bencinarje ne vem, se niti nisem zanimal). Naj bi bili bok ob boku famozno neuničljivim nemškim dizlom. Vsaj po slovesu.
fiatovi dizli so že precej let pred nemškimi dizli (pravzaprav nemški uporabljajo tehnologijo ki jo je razvil fiat), ko že govorimo o tem. nato imaš tu 3.2 V6 arese motor, ki je spet morda med najboljšimi V6 motorji na svetu sploh, twinspark motorji so tudi daleč od slabih (razen 2.0) in trenutni multiair bencinci prihajajo iz fiata...spet motorji ki pobirajo nagrade eno za drugo.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Janac ::
GGGGG ::
Ne, se ne šalim. Alfa mi je izjemno grda, notranjost je povsem brez duše in udobja.
Si pač brez okusa :)
Pravijo, da je lepota zelo subjektivna, kar je res. Ampak kvaliteta dizajna je pa veliko bolj objektivna zadeva. So stvari, ki ti mogoče niso všeč, ampak ne moreš zanikati, da gre za odličen dizajn. Alfe so (večinoma) takšne.
Barbarian ::
enakost alfe brere in seat leona:
http://1.bp.blogspot.com/-ODhGQ9f82eA/T...
pač so vzeli zadek leona in mu dali ostre robove, thats it.
dodatek.: ma kaj na tem forumu ne dela vedno normalno lepljenje slik?!
http://1.bp.blogspot.com/-ODhGQ9f82eA/T...
pač so vzeli zadek leona in mu dali ostre robove, thats it.
dodatek.: ma kaj na tem forumu ne dela vedno normalno lepljenje slik?!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Barbarian ()
pegasus ::
Barbarian ::
aha, guiletta pa je tako velika s svojim 100x70x50 cm velikim prtljažnikom....aka 2 kovčka, ki sta dovoljena na letalo ko osebna prtljaga. aha. right.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Barbarian ()
Vikking ::
enakost alfe brere in seat leona:
http://1.bp.blogspot.com/-ODhGQ9f82eA/T...
pač so vzeli zadek leona in mu dali ostre robove, thats it.
Mogoče bo treba k optiku? glej linije
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vikking ()
djordjevic ::
Za moje pojme je giuliettin zadek eden najlepših sploh (ne samo v hatch klasi, tam itak zmaga), zlasti ponoči, ko zasvetita tisti led šestici. Bolj ji zamerim sprednji del, ki iz določenih zornih kotov deluje prav debilno, spet z drugim pa povsem ok. Še največja zamera pa gre notranjosti, ki mi nikakor ni bila povšeči - ne morem si pomagati, da notri ne vidim predvsem fiata. Notranjost (in komplet zunanjost) 159-ke pa je druga pesem. Ergonomija za volanom je popolna, vse na dosegu roke, lega pa ravno prav športna, da je prav za naša leta (vsaj moja, no). Meni je izredno všeč in me vedno črviči en črvek, da bi jo šel preizkusit in mogoče celo kupit, ampak me odvrača samo dejstvo, da je (sodeč po alfa forumu) precejšen problem filter DPF, če imaš veliko mestnih voženj, v to več kot 1,5 tone težko kravo pa bencinarja (ki so mimogrede trenutno bolj srednja žalost kot ne - še 1750 tbi, ki naj bi bil malo boljši, je a) redek kot diamanti in b) s 13-15 l na 100 še vedno way prevelik požeruh, da bi to toleriral) ne bi hotel dati. Mi resno ni jasno, zakaj niso poskusili dati noter kakšnega multiara, magari tistega 170-konjskega, če bi že bili ostali kao poddimenzionirani (pa imo ne bi bili, če ti dajo not brez problema 140-konjskega atmosferca). Skratka, 159 je biser. Še vedno. Čeprav je ne izdelujejo več in je avto star krepkih 8 let.
No grave is deep enough to keep us in chains.
Barbarian ::
viking vgrizni se:P mislim sem žiletko. da si bitko izgubil si jasno dokazal s svojim iskanjem napak v stavku.
šernk ::
Djordjevic. Multiair takrat še ni bil razvit, 159 je namreč že precej stara mašina in JTS motorji so pač res srednja žalost
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
blackbfm ::
no ja, alfe so preveč vesoljske da bi bile lepe...sicer so mi bile kot otroku všeč sam človek pač preraste te vesoljske oblike
višji razred kot je avto, bolj je neke klasične oblike..torej klasična oblika > vesoljska :D
višji razred kot je avto, bolj je neke klasične oblike..torej klasična oblika > vesoljska :D
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: blackbfm ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Izbira avtomobila (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 14590 (11484) | mr_chai |
» | Torsen diferencijalOddelek: Na cesti | 4750 (3645) | lovro535v2 |
⊘ | Prvi avtomobil.Oddelek: Na cesti | 4463 (3261) | dzinks63 |
» | Kateri avto vozite, katerega si želite? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 12513 (10535) | Martin Krpan |
» | Nakup avtomobila Alfa Romeo 156 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 25673 (23623) | Valvoline |