Forum » Igre » Beyond: Two Souls
Beyond: Two Souls
oo7 ::
Od razvijalcev Heavy rain
Developer: Quantic Dream
Publisher: Sony Computer Entertainment
Platform: PlayStation 3
Release date: 8 October 2013[1]
Genre: Supernatural
Mode: Single-player
Plot
The game is centered around questions about what happens after death. The game lets the player take Jodie Holmes through 15 (8-23) years of her life on a journey to discover the true meaning of the entity, Aiden, alongside her throughout the story. The game's producer noted that players might be able to find out "what lies beyond" after playing the game.
Developer: Quantic Dream
Publisher: Sony Computer Entertainment
Platform: PlayStation 3
Release date: 8 October 2013[1]
Genre: Supernatural
Mode: Single-player
Plot
The game is centered around questions about what happens after death. The game lets the player take Jodie Holmes through 15 (8-23) years of her life on a journey to discover the true meaning of the entity, Aiden, alongside her throughout the story. The game's producer noted that players might be able to find out "what lies beyond" after playing the game.
- premaknil iz Konzole: techfreak :) ()
puginho ::
zakaj ni za pc, zakaj ni za pc.... pa dajte se že umirit s tem PC. Špil je ekskluziva PS3 in za koga k. bi šel sony ki financira špil to izdajat za PC če ima svojo platformo. Če nimaš ene od konzol pol pa si res zamudil ogromno dobrih iger.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: puginho ()
Berserker ::
Heavy Rain je bil kr ok. Ampak je fora da me je vso tisto deževanje tak zamorilo da sem ga par mesecev obračal.
medenko ::
medenko ::
Found it on a German online game shop. Here's the product page:
http://spielegrotte.de/index.php?kat=10...
The red text explains it.
My English isn't perfect but I try to translate it as good as I can:
"According to our information, in the European version of Beyond: Two Souls two scenes will be slightly cut. This affects all Eurpoean versions (UK, AT and so on), as always with Sony. Reportedly, the US version will be slighty cut in erotic scenes. This means, according to Sony, that there won't be a real uncut version at all."
In the last sentence they just explain that they can't offer the US version because it's not allowed by Sony to import them.
http://spielegrotte.de/index.php?kat=10...
The red text explains it.
My English isn't perfect but I try to translate it as good as I can:
"According to our information, in the European version of Beyond: Two Souls two scenes will be slightly cut. This affects all Eurpoean versions (UK, AT and so on), as always with Sony. Reportedly, the US version will be slighty cut in erotic scenes. This means, according to Sony, that there won't be a real uncut version at all."
In the last sentence they just explain that they can't offer the US version because it's not allowed by Sony to import them.
opeter ::
Ni to problem. Če bi že dlje časa igrali nemške igre, se čez čas navadite, da je kri npr. zelena, ali je sploh ni, trupla hitreje izginejo, manjkajo določene animacije, v trupla - sploh pa civiliste - ne moreš ranit/streljat/ubit (v določenih igrah so za to celo sankcije), sporni videji so obrezani ali zadimljeni itn.
Aja še to, pri njih so vsi nacistični simboli cenzurirani, odstranjeni ali pa uporabljajo drugačne simbole (npr. klasični pruski oz. cesarki železni križ, še iz prve svetovne vojne oz. prej).
%C5%BDelezni kri%C5%BEec @ Wikipedia (seveda brez švastike)
Isto velja za barvo/obliko zastave (sicer so iste barve povzeli Hitler in nacisti za njihovo lastno zastavo):
Nem%C5%A1ko cesarstvo @ Wikipedia
Primer iz igre Medal of Honor Airborne (glej od 4:22 naprej, predvsem simbole):
Tukaj je tudi zelo dober opis, ponazorjen s slikami:
http://www.schnittberichte.com/schnittb...
Na levi "neobrezana" angleška verzija, na desni pa "obrezana", torej cenzurirana nemška verzija iste igre.
Pa tudi v govoru, ko so sinhronizacije, namesto "Nazis ipd." uporabljajo besedo "die Deutschen" (torej Nemci). Tako pisno kot ustno. To se lahko lepo opazi v igrah kot so Call of Duty, Medal of Honor itn.
Drug primer - igra F.E.A.R. - odstranili so večino krvi:
http://www.schnittberichte.com/schnittb...
Ali pa še en primer, igra Singularity (na večini slikah je predstavljena, kako izgleda izvirna, necenzurirana verzija igre oz. delovanje določenih orožij v angleški verziji):
http://www.schnittberichte.com/schnittb...
Sicer pa, namesto, da bentite, bodite veseli, da v Evropi erotični prizori niso cenzurirani. Raje manj krvi in več golote kot obratno.
To mislim na Two Souls.
http://sceuncut.tumblr.com/post/6243093...
Aja še to, pri njih so vsi nacistični simboli cenzurirani, odstranjeni ali pa uporabljajo drugačne simbole (npr. klasični pruski oz. cesarki železni križ, še iz prve svetovne vojne oz. prej).
%C5%BDelezni kri%C5%BEec @ Wikipedia (seveda brez švastike)
Isto velja za barvo/obliko zastave (sicer so iste barve povzeli Hitler in nacisti za njihovo lastno zastavo):
Nem%C5%A1ko cesarstvo @ Wikipedia
Primer iz igre Medal of Honor Airborne (glej od 4:22 naprej, predvsem simbole):
Tukaj je tudi zelo dober opis, ponazorjen s slikami:
http://www.schnittberichte.com/schnittb...
Na levi "neobrezana" angleška verzija, na desni pa "obrezana", torej cenzurirana nemška verzija iste igre.
Pa tudi v govoru, ko so sinhronizacije, namesto "Nazis ipd." uporabljajo besedo "die Deutschen" (torej Nemci). Tako pisno kot ustno. To se lahko lepo opazi v igrah kot so Call of Duty, Medal of Honor itn.
Drug primer - igra F.E.A.R. - odstranili so večino krvi:
http://www.schnittberichte.com/schnittb...
Ali pa še en primer, igra Singularity (na večini slikah je predstavljena, kako izgleda izvirna, necenzurirana verzija igre oz. delovanje določenih orožij v angleški verziji):
http://www.schnittberichte.com/schnittb...
Sicer pa, namesto, da bentite, bodite veseli, da v Evropi erotični prizori niso cenzurirani. Raje manj krvi in več golote kot obratno.
To mislim na Two Souls.
http://sceuncut.tumblr.com/post/6243093...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Zgodovina sprememb…
- spremenil: opeter ()
opeter ::
Oni niso naciji.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
oo7 ::
Sony confirms Beyond: Two Souls censored in Europe
http://www.gamespot.com/news/sony-confi...
Ni tako hudo kot sem mislil
http://www.gamespot.com/news/sony-confi...
Ni tako hudo kot sem mislil
PaX_MaN ::
depictions of violence that would make the viewer feel a sense of revulsion
Oh yeah, k izventelesna telekinetična, elektromagnetična, ..., entiteta slična Aidnu je pa res nekaj s čemer se srečujemo že stoletja in nam ni več tolk odvratna.
Mavrik ::
Jasno, saj je bilo isto s prešnjimi Quantic naslovi. Očitno je predvsem zgodba bolj zmedena.
The truth is rarely pure and never simple.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mavrik ()
ahac ::
Detroit: Become Human, Beyond: Two Souls in Heavy Rain prihajajo na PC (Epic Games Store)
https://www.gameinformer.com/gdc-2019/2...
https://www.gameinformer.com/gdc-2019/2...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
ahac ::
Cena je 19,90€, v Epic Mega Sale (kjer je vse 10€ ceneje) pa trenutno 9,90€
https://www.epicgames.com/store/en-US/p...
Če bo demo 24. maja se mogoče splača počakat, ker akcija naj bi takrat še vedno trajala.
https://www.epicgames.com/store/en-US/p...
Če bo demo 24. maja se mogoče splača počakat, ker akcija naj bi takrat še vedno trajala.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Gagatronix ::
Bom kar pri ps3 verziji ostal. Mi je pa vsecen spil, dosti bolj kot Heavy Rain. Edino tisti Navajo rezervat se vlece ko kurja creva.
Izi ::
Kar nekaj prihajajočih iger na Epicu ima sedaj na voljo zastonjske Demote. Demo ima tako Beyond Two Souls kot tudi Heavy Rain.
Sem naložil demo za Beyond: Two Souls. Dolžina je 7,2 GB. Igranja je pa kar za nekje od pol ure do ene ure.
Takole bom rekel:
Medtem, ko verjetno Beyond: Two Souls na konzolah velja za boljšo igro, bo na PC zelo verjetno utonil v povprečju.
Najprej bi pouderil, da igra ni interaktivni film. Ves čas s smernimi tipkami vodiš svoj lik.
Zgodba je sicer v redu, grafika je tudi v redu, celo za PC standarde, ampak igranje je pa čista konzolščina.
Kot večina konzolnih iger je bistvo igre "v pravem trenutku poskušaj najti in pritisniti tipke, ki se ti prikažejo na ekranu". Se pravi igra ti na ekran nameče eno ali več tipk, ki jih moraš bodisi klikniti, tiščati ali pa tapkati. Če uspeš se zgodi ena stvar če pa pritisneš napačno tipko ali si prepočasen pa se zgodi druga stvar. To je vsa umetnost.
Na konzolah s tistim ploščkom v rokah, kjer imaš na kupu dve gobice in nekaj tipk zadeva deluje, na PC, kjer imaš v eni roki tipkovnico z 200 tipkami, v drugi pa miš tudi s precej tipkami je pa zadeva konfuzna.
Na ekranu se mi na primer nariše kvadratek v katerem je puščica, ki kaže gor in črka L. Kaj hudiča hočejo da pritisnem? Besno pritiskam tipko L, ne zgodi se nič, pritiskam smerno tipko za Gor, tudi nič. Čas seveda mine in zgodi se slaba stvar. Ko še nekajkrat naletim na podobno sliko tipke končno ugotovim, da bi to lahko bila tipka Shift. Ampak kaj je tisti L na tipki. Izkazalo se je, da so mislili Levi Shift
Cela igra je torej lov na tipke. Če pravilno pritiskaš tipke boš šel po eni poti, če pa failaš pa po drugi poti. Umreti ne moreš, na ključnih mesti pa vedno končaš na istem mestu ne glede sli si tja prišel po slabši ali boljši poti.
Sem naložil demo za Beyond: Two Souls. Dolžina je 7,2 GB. Igranja je pa kar za nekje od pol ure do ene ure.
Takole bom rekel:
Medtem, ko verjetno Beyond: Two Souls na konzolah velja za boljšo igro, bo na PC zelo verjetno utonil v povprečju.
Najprej bi pouderil, da igra ni interaktivni film. Ves čas s smernimi tipkami vodiš svoj lik.
Zgodba je sicer v redu, grafika je tudi v redu, celo za PC standarde, ampak igranje je pa čista konzolščina.
Kot večina konzolnih iger je bistvo igre "v pravem trenutku poskušaj najti in pritisniti tipke, ki se ti prikažejo na ekranu". Se pravi igra ti na ekran nameče eno ali več tipk, ki jih moraš bodisi klikniti, tiščati ali pa tapkati. Če uspeš se zgodi ena stvar če pa pritisneš napačno tipko ali si prepočasen pa se zgodi druga stvar. To je vsa umetnost.
Na konzolah s tistim ploščkom v rokah, kjer imaš na kupu dve gobice in nekaj tipk zadeva deluje, na PC, kjer imaš v eni roki tipkovnico z 200 tipkami, v drugi pa miš tudi s precej tipkami je pa zadeva konfuzna.
Na ekranu se mi na primer nariše kvadratek v katerem je puščica, ki kaže gor in črka L. Kaj hudiča hočejo da pritisnem? Besno pritiskam tipko L, ne zgodi se nič, pritiskam smerno tipko za Gor, tudi nič. Čas seveda mine in zgodi se slaba stvar. Ko še nekajkrat naletim na podobno sliko tipke končno ugotovim, da bi to lahko bila tipka Shift. Ampak kaj je tisti L na tipki. Izkazalo se je, da so mislili Levi Shift
Cela igra je torej lov na tipke. Če pravilno pritiskaš tipke boš šel po eni poti, če pa failaš pa po drugi poti. Umreti ne moreš, na ključnih mesti pa vedno končaš na istem mestu ne glede sli si tja prišel po slabši ali boljši poti.
Semafor ::
Cela igra je torej lov na tipke. Če pravilno pritiskaš tipke boš šel po eni poti, če pa failaš pa po drugi poti. Umreti ne moreš, na ključnih mesti pa vedno končaš na istem mestu ne glede sli si tja prišel po slabši ali boljši poti.
Če torej kupim igro na PC, in imam Dualshock 4 povezan nanj brezžično, se stegnem na kavč, bom lahko prišel do konca igre, tudi če vmes 2 uri prespim?
Izi ::
Če torej kupim igro na PC, in imam Dualshock 4 povezan nanj brezžično, se stegnem na kavč, bom lahko prišel do konca igre, tudi če vmes 2 uri prespim?
Ne, to ni interaktivni film. Svoj lik moraš ves čas ročno voditi naokoli. Če ne pritiskaš nič boš stal na mestu in se ne bo zgodilo nič.
MatH ::
scipascapa je izjavil:
izi: pač uporabiš gamepad, big deal :)
This. Pred davnimi časi sem kupil žičnega za Xbox kasneje pa še brezžičnega, pa še steam controller.
V bistvu me čudi zakaj se PCjaši tako branijo gamepadov.
Edina stvar, ki na vseh računalnikih in telefonih dela tako kot mora, je macola.
Gagatronix ::
Jaz preko driverjev in bluetooth vmesnika uporabljam PS3-jev Dualshock. Se posebej pride prav pri konzolnih portih s slabo prilagojenimi kontrolami.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Detroit: Become Human (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 12716 (2456) | yayo |
» | Najboljše igre tega desetletja ? (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 13195 (11241) | jype |
» | xbox ali ps4Oddelek: Kaj kupiti | 6420 (6049) | scipascapa |
» | Igre za PlayStation 3 prihajajo na osebne računalnikeOddelek: Novice / Konzole | 8317 (5378) | Machete |
» | Fahrenheit aka. Indigo ProphecyOddelek: Igre | 2481 (972) | Zmajc |