» »

Vloga ženske kot objekta v popularni kulturi in računalniških igrah

Vloga ženske kot objekta v popularni kulturi in računalniških igrah

Temo vidijo: vsi
«
1
2 3
...
5

BigWhale ::

Pol urni video, kjer avtorica izpostavi kako je vloga zenske v popularni kulturi, pri cemer gre za poudarek na igre in igricarsko industrijo, objektivizirana in v veliki vecini primerov omejena vlogo dame v stiski (damsel in distress).

V videu se dotakne tega kako iz zenske naredijo objekt, ki ni sposoben v igri delovati kot protagonist in se resiti iz neke zagate. V nasprotju z moskim, ki za pobeg iz ujetnistva ne potrebuje nikogarsnje pomoci ampak se vedno lahko resi sam.

Random trivia: Princess Peach iz Mario fransize so ugrabili 12x, Zeldo iz Legende o Zeldi pa kar 13x v vsej dolgi zgodovini teh dveh iger.

To, da so zenske postavljene v inferiorno vlogo in da jih ima industrija precejkrat samo za okras ze vemo. Mene je precej bolj presenetilo stevilo uspesnih ponovitev scenarija, 12 iger v katerih moras resiti princesko?! A so izdelovalci res tako zelo brez idej kaj bi lahko protagonist pocel v igri?

Looooooka ::

Tomb raider ma ze najmanj 10 delov.
Tko da...

Mene je precej bolj presenetilo stevilo uspesnih ponovitev scenarija, 12 iger v katerih moras resiti princesko?!

Klasicna pravljica iz otrostva.
Fantki so se sli pa kavboje in indijance pa lopove in policaje. COD in prakticno 99% streljacin je v bistvu tocno ta igrica. A ta "scenarij" pa ni sokanten? :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Looooooka ()

BigWhale ::

Dokler za ponovljivost ne izkoriscajo zensk jo se nekako sprejmes.

Pa Tomb Raiderjev je pol manj kot teh dveh iger. Resno, poglej video. Ti dve fransizi sta samo dva primera. V videu jih se kaksnih deset pokaze.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

Okapi ::

Moraš upoštevati, da je podoba izkrivljena, ker so te igre narejene za fante. Skratka, ne gre za vso popularno kulturo, ampak samo za en njen del, namenjen moškim.

Če bi naredili analizo na osnovi člankov iz Cosmopolitana, bi bila podoba verjetno precej drugačna.

O.

Looooooka ::

Ok obrnimo jamranje tele babe okoli.
Kaj ce bi jutri zaceli delati obratne igre.
Moje sklepanje je, da jih tipi ne bi ravno mnozicno kupovali(in ja...predvidevam, da moski kupijo vec igric kot zenske...sploh ne bom googlal...sklepam).
Kot drugo. Recimo, da ti scenariji niso posledica ampak, da dejansko vplivajo na vlogo zensk/moskih(podzavestno programiranje otrok...ne namenoma ampak pac ponesreci z zelo ponesreceno zgodbo).
A bi blo res tok fino, da se jutri zacne otroke prepricevat, da so zenske fizicno ravno taki zabite in nasilne kot tipi. Da moski res ne rabi pomagat dvigat tezjih stvari(jype ce beres...mi je cisto jasno, da lahko moderna zenska zadevo dvigne z vilicarjem) in da naj lepo pocaka, da vse to stori sama(ce lahko Lara zakaj ne more tudi Mojca).
Kako bi bilo po 50ih letih(spet...recimo, da bi to dejansko imelo nek vpliv na nas) ko bi kaksen moski udaril zensko. Bi ostali lepo gledali in cakali, da se "Lara" resi sama?
In na koncu dneva...ce se prodaja, zakaj bi morali spreminjat zgodbo? Ker je eni zenski dolgcas ob tem in se ne pocuti enakovredno popayu?
Lahko potem se razmisli o igricah na temo Kena in Barbike?(sim city, sim life in vse igrice, kjer lahko zenske ustvarjajo kakrsno koli verzijo "popolnega" moskega, para, zakonca) ?
A se sploh zaveda kaj to dela imidzu moskega :)

Mene bolj kot to recimo motijo igrice, kjer imas dejansko enakovredne vloge moskih in zensk(teli zombi shooterji zadnje cajte).
Zenska vec kot ocitno 50% manjsa od tipa(ki ima seveda 100% vec misic, kot jih je imel superman...) ampak magicno lahko oba preneseta enako kolicino udarcev.
Ce se ze gremo neko realisticno predstavo spolov...potem je to zal zelo zelo nerealisticno(ne recem ce bi bla zenska v igri gorila na steroidih ala Chyna Denies).
Ampak a ne....kera zenska bo pa hotla igrat lik Chyne Denies? Se tip je ne bi :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Looooooka ()

mihec87 ::

Vse te igre bi se še vedno igrale pa če bi rabu rešit račko,zavoj mentolov itd..Če hočeš nekaj najti pač iščeš, koliko je filmov kjer so moški bebci...?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mihec87 ()

Looooooka ::

Ej ne vem.
Ne igram glih velik igric. Ampak tombraider serija spada med tiste, ki jih vsake par let celo igram.
In ce bi jutri Lara namesto gimnasticnih skokov, udarcev in brc tiste medvede in tipe pretepla z neko zajebano surovo mocjo, bi nehal. Ker bi bilo precej nerealisticno in bi pomojem unicilo serijo(ker v sami igri nima nekih powerupov in magicnih moci).
Ce bi jo nasteroidal in nabildal bi pa nehal igrat ze samo zato, ker bi zgledalo kot vsaka druga tipicna igrica za moske.
Če hočeš nekaj najti pač iščeš, koliko je filmov kjer so moški bebci...?

Boljse vprasanje:
Koliko filmov v zadnjih 5-10 letih je prvo ubilo crnca, kljub temu, da bo nekdo rekel, da je to rasisticni klise iz 70-80ih? :)

papak ::

Julie (Heavy Metal FAKK2), Tanya, Lara, Jill (REvil), Alyx (HL2), ... same nesrečnice. Pa Elaine od Guybrusha je tud res uboga ...

mihec87 ::

Pa saj v nekaterih igrah lahko izbereš ženski lik...

PaX_MaN ::

Mhm. V Golden Axe je kr konkretna baba - ala Konan - notr.

A. Smith ::

Deus ex 2 lahko igraš tudi kot ženska. Ime protagonista Alex je bilo namenoma izbrano, ker je unisex.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

BigWhale ::

Okapi je izjavil:

Moraš upoštevati, da je podoba izkrivljena, ker so te igre narejene za fante. Skratka, ne gre za vso popularno kulturo, ampak samo za en njen del, namenjen moškim.

Če bi naredili analizo na osnovi člankov iz Cosmopolitana, bi bila podoba verjetno precej drugačna.


Se pravi, je treba ze mlade fante nauciti, da je zenska nebogljena in jo je potrebno povsod resevati, ker sama ni sposobna nicesar storiti?

To je bistvo.

Saladin ::

Ellie iz zadjega Dead Space je tudi dober primer tega.
V dvojki se gre za močno žensko ki se je, tako kot Clarke , bila sposobna sama branit tako pred hordami kot tudi pred osebnimi sovražniki in dramami.
V trojki pa so jih povečali oprsje, vzeli orožja iz rok in iz nje naredili "damsel in distress".
Očitno je da bolj ko se igre poneumljajo v prid konzolni mladini, se tudi vse bolj cilja na zunanji seksepil in vse manj na ženske z osebnostjo in pametjo.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Saladin ()

mihec87 ::

Ja kako a jim ni več všeč da so princeske po njih pa pride princ na belem konju..?

Okapi ::

Se pravi, je treba ze mlade fante nauciti, da je zenska nebogljena in jo je potrebno povsod resevati, ker sama ni sposobna nicesar storiti?
To si nekaj pomešal.>:D Ne pogovarjamo se o šoli, ampak o igri. In ne o od države plačanih vzgojnih vsebinah, ampak o poslu. Fantom je všeč, če rešujejo punce, in če si v industriji videoiger, delaš igre, ki so fantom všeč, ali pa po hitrem postopku propadeš.

O.

BigWhale ::

Okapi je izjavil:

To si nekaj pomešal.>:D Ne pogovarjamo se o šoli, ampak o igri. In ne o od države plačanih vzgojnih vsebinah, ampak o poslu. Fantom je všeč, če rešujejo punce, in če si v industriji videoiger, delaš igre, ki so fantom všeč, ali pa po hitrem postopku propadeš.


Ne, fantom je to vsec zato ker jih tako ucijo. Tako jih ucijo ze marsikatere pravljice (pravljice so sploh, hehe, zgodba zase, ker itak ucijo, da je najboljs, da si len in da na konc zmagas z goljufijo), potem pa se vse ostalo, vkljucno z racunalniskimi igrami.

Matek ::

Moraš upoštevati, da je podoba izkrivljena, ker so te igre narejene za fante. Skratka, ne gre za vso popularno kulturo, ampak samo za en njen del, namenjen moškim.

Če bi naredili analizo na osnovi člankov iz Cosmopolitana, bi bila podoba verjetno precej drugačna.
Cosmopolitan je odličen primer, ker je vsaj toliko problematičen, kot te igre. "Vsa popularna kultura" pa ne obstaja - vsaka vsebina ima svojo ciljno publiko in nanjo pač vpliva.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.

Okapi ::

vsaka vsebina ima svojo ciljno publiko in nanjo pač vpliva.
Vsaj toliko, kot vsebina vpliva na publiko, vpliva tudi publika na vsebino. Mogoče (ali v določenih primerih) če celo precej bolj.

fantom je to vsec zato ker jih tako ucijo.
Kaj je bilo prej - kura ali jajce? Biološki odgovor je sicer jasen - prej je bilo jajce (ki ga je "pomotoma" znesla ena dinozaverka z gensko napako).

V glavnem, biološko dejstvo je, da so moški močnejši od žensk in ko se je treba tepsti, morajo v povprečju princi reševati princeske. To ni posledica učenja, ampak genov. Tudi ni posledica učenja, ampak genov, da so moški agresivnejši od žensk.

V kakšni meri pa potem deluje pozitivna povratna zanka (igre so pretepaške, ker se fantje zaradi genov/hormonov radi tepejo, fantje pa se še bolj radi tepejo, ker gledajo pretepaške igre) je pa že drugo vprašanje. Kot je tretje vprašanje, v kakšni meri je mogoče z igrami (oziroma vzgojo) sploh delovati proti genom in biologijo. In četrto vprašanje je, kakšna je v resnici vloga videoiger pri vsem skupaj.

Pred 100 leti ni bilo pretepaških videoiger, pa so se fantje bolj pretepali, kot se danes. In pred 100 leti ni bilo Zelde, ženske pa niso imele volilne pravice, starši so se dogovarjali, s kom bodo omožili hčere ... Prav lahko bi razvijali tudi teorijo, da je seksizem in agresivnost videoiger pravzaprav družbeno koristen, ker deluje kot ventil za sproščanje moških nagonov, da lahko potem v resničnem življenju prevlada razum.

O.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

jype ::

Skratka, narobe je že to, da se moške uči pretepanja.

Jinto ::

To, da so zenske postavljene v inferiorno vlogo in da jih ima industrija precejkrat samo za okras ze vemo.


A lahko razložiš, zakaj je ta vloga inferiorna?

Sam pri igrah predvsem opazujem, da so moški tisti, katere se ponavadi pobija kot po tekočem traku.
Ženske je potrebno rešit, obvarovat.
Po temu bi sklepal, da je moška vloga, tista ki je inferiorna in manj vredna.
Zakaj bi reševal nekaj, kar naj bi bilo manj vredno, prednostno in velikokrat na račun tistega, ki naj bi bilo več vredno?

Mipe ::

O tej ženski nima smisla tratiti besed. Samo denar je hotela, pa je skupaj spacala nek subjektivni zmazek.

Sicer pa:




Tule je pa objektivna kritika v besedah:
A Critique of "Damsel in Distress: Part 1 - Tropes vs Women in Video Games"

Vprašanje je, če je sploh igrala naslednje igre:
Baldur's Gate
Beyond Good and Evil
Bioshock
Civilization
Devil May Cry
Diablo 3
FarCry 3
Final Fantasy (almost every game)
Fire Emblem
Halo series
Half-Life series
Heavy Rain
Mass Effect series
Metal Gear Solid series
Mirror's Edge
Oni
Parasite Eve series (the villain AND the main character are powerful women!)
Perfect Dark
Resident Evil series
Saints Row
Silent Hill 3
Starcraft series (Kerrigan is incredibly powerful, as is the Matriarch from the Dark Templar)
Street Fighter series
Tomb Raider series
Warcraft
Xenosaga

Sam bi na ta seznam dodal še Aquaria, Portal in celo goro drugih iger.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mipe ()

Okapi ::

narobe je že to, da se moške uči pretepanja.
En mali problem je - ni jih treba učiti. Ljudje imamo še vedno tudi kar precej nagonov za osnovne zadeve.

O.

jype ::

Okapi> En mali problem je - ni jih treba učiti. Ljudje imamo še vedno tudi kar precej nagonov za osnovne zadeve.

Tudi žensk ni treba nič učiti, pa jih kljub temu večina uči, da "se to ne dela, fantje pa lahko".

dstr17_ ::

V glavnem, biološko dejstvo je, da so moški močnejši od žensk in ko se je treba tepsti, morajo v povprečju princi reševati princeske. To ni posledica učenja, ampak genov. Tudi ni posledica učenja, ampak genov, da so moški agresivnejši od žensk.
V nekaterih kulturah so se tudi ženske bojevale ali lovile na lov (ali opravljale kakšna opravila, ki jih zahodna kultura doživlja kot 'moška'), tako da tu se ne gre za univerzalijo.

Pa način razmišljanja vpliva na to kakšni hormoni se sproščajo (to se da izmeriti), kar dodatno postavlja pod vprašaj kaj od agresivnosti je v genih in kaj je priučeno.

In to ne samo za ljudi: ko je biolog Robert Sapolsky proučeval trop pavijanov so nesrečnem naključju (zastrupljena hrana od ljudi) umrli ravno alfa samci in v tropu so ostali samo bolj miroljubni in bolj socialni pavijani. Potem se je pa zgodilo naslednje: vsakič ko se jim je kak pavijan na novo pridružil je od začetka zganjal neumnosti, ki jih alfa samci počnejo, ampak po približno šestih mesecih pa se je naučil, da se v tem tropu ne vedejo tako. Potem se je tudi on vedel bolj miroljubno in padle so mu fiziološke značilnosti agresivnosti (količina adrenalina, zmanjšal se je krvni tlak, ipd). Ta trop je danes po 20 letih še vedno takšen.

Jaz osebno ne vidim zakaj naj bi bili moški po naravi kaj bolj agresivni. Zdi se mi, da je to vse skupaj še eden od škodljivih priučenih družbenih vzorcev obnašanja.

jype ::

domen_> Jaz osebno ne vidim zakaj naj bi bili moški po naravi kaj bolj agresivni.

Saj niso. Pri večini bioloških sorodnikov so samice znatno bolj agresivne.

Okapi ::

Eno je agresivnost, drugo pa moč. Če se bolj agresivna samica spravi na večjega in močnejšega samca, bo potegnila ta kratko. Zato je narava (evolucija) poskrbela, da se šibkejši praviloma ne spravljajo na močnejše, ker jim to škoduje.

O.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Jinto ::

Zato je narava (evolucija) poskrbela, da se šibkejši praviloma ne spravljajo na močnejše, ker jim to škoduje.


Zato pa se je razvilo manipuliranje in nasilje by proxy.

garamond ::

jype je izjavil:

domen_> Jaz osebno ne vidim zakaj naj bi bili moški po naravi kaj bolj agresivni.

Saj niso. Pri večini bioloških sorodnikov so samice znatno bolj agresivne.

Torej so pri ljudeh moški enako agresivni kot ženske? Kaj je sploh agresivnost? Se priporočam za študije, ki bi podkrepile te trditve.

jype ::

garamond> Torej so pri ljudeh moški enako agresivni kot ženske? Kaj je sploh agresivnost? Se priporočam za študije, ki bi podkrepile te trditve.

Ne potrebuješ jih, dovolj je, da srečaš medveda in medvedko (raje ne hkrati), ali pa da vidiš pretep dveh psov in dveh psic.

garamond ::

Hja, očitno bom moral poiskati sam :)

jype ::

Na Ethology @ Wikipedia so super external links.

Matako ::

BigWhale je izjavil:

Pol urni video, kjer avtorica izpostavi kako je vloga zenske v popularni kulturi, pri cemer gre za poudarek na igre in igricarsko industrijo, objektivizirana in v veliki vecini primerov omejena vlogo dame v stiski (damsel in distress).


Razen, če ni Lara Croft.
/\/\.K.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matako ()

PaX_MaN ::

Mipe je izjavil:

Vprašanje je, če je sploh igrala naslednje igre:
Baldur's Gate
[...]


Uf, uf, v drugem delu si na veliko reševal Imoen (ki ni dec). :P

Mipe ::

Mnja, iskreno rečeno, mi je nadležno to stalno reševanje kompanjonov... V primeru BG-ja sem Imoen lepo pustil na hladnem, dokler nisem zrihtal vseh drugih sidekvestov :D

No, kakorkoli obrneš, je seksizem. Damned if I save them, damned if I don't...

Looooooka ::

Jaz osebno ne vidim zakaj naj bi bili moški po naravi kaj bolj agresivni. Zdi se mi, da je to vse skupaj še eden od škodljivih priučenih družbenih vzorcev obnašanja.

Pri ljudeh baje ni glih neke dokoncne studije. Ampak...ce gledas sesalce se v samcih pri bojevanju testosteron poveca(med bojem) in potem pade. Se nisem zasledil, da bi bilo isto z estrogenom.
Ce najdejo se neko povezavo pri ljudeh, potem je edino logicno, da imajo moski vsaj vecji POTENCIAL za agresivno vedenje kot zenske.
Osebno ne vidim nobenega razloga, da bi bil clovek kaj bolj drugacen od ostalih sesalcev...kljub bolj naprednim mozganom. Znamo mogoce samo bolj kontrolirati impulze. Ce vzamemo to stran smo pa takoj navadne opice. In tam so samci definitivno bolj agresivni od samic :)

Pol urni video, kjer avtorica izpostavi kako je vloga zenske v popularni kulturi, pri cemer gre za poudarek na igre in igricarsko industrijo, objektivizirana in v veliki vecini primerov omejena vlogo dame v stiski (damsel in distress).

Prince in distress...rescued by Barbie.
Sounds like a best seller...not :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Looooooka ()

dstr17_ ::

Ampak...ce gledas sesalce se v samcih pri bojevanju testosteron poveca(med bojem) in potem pade. Se nisem zasledil, da bi bilo isto z estrogenom.
Tudi ženske imajo testosteron in ravno tako se jim poviša v določenih situacijah (pa ne bojevanju, ne vem zakaj bi se pri tem - tu se kvečjemu adrenalin, kortizol,..).

Looooooka ::

Adrenalin se ti tudi ampak ta baje ne vpliva na agresijo in ga imamo zato, da zdrzimo in prezivimo. In nisem napisal, da se zenskam ne.
Lep primer so hijene, kjer je pa samica v tem primeru bolj agresivna od samca, prav tako je dominatna in za "kazen" ima celo vecji fake penis kot samec :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Looooooka ()

Phantomeye ::

v MMOrpg-jih moski igralci izbirajo zenske like iz dveh razlogov. Ker imajo radi bouncy karakterje in ker lahko to izkoristijo sebi v prid. Tisti k špilate, kar priznajte, da ste do ženskih karakterjev precej bolj radodarni, ker(če) ste prepričani, da gre za gejmerko.

(to sicer tudi ženske gejmerke izkoriščajo).

Free loot is free :D

Looooooka ::

Ce je kaj najedal je bil to quake in podobni online spili, kjer so mel tipi zenske junake zato, ker jih je blo tezje zadeti.
Prekleti pederajsi goljufivi! >:D

jype ::

Hitboxi so bli isti.

ScumbagSteve ::

jype je izjavil:

Okapi> En mali problem je - ni jih treba učiti. Ljudje imamo še vedno tudi kar precej nagonov za osnovne zadeve.

Tudi žensk ni treba nič učiti, pa jih kljub temu večina uči, da "se to ne dela, fantje pa lahko".


To bi pa rad videl, kje to pravijo "da se to ne dela, fantje pa lahko".

Phantomeye je izjavil:

v MMOrpg-jih moski igralci izbirajo zenske like iz dveh razlogov. Ker imajo radi bouncy karakterje in ker lahko to izkoristijo sebi v prid. Tisti k špilate, kar priznajte, da ste do ženskih karakterjev precej bolj radodarni, ker(če) ste prepričani, da gre za gejmerko.

(to sicer tudi ženske gejmerke izkoriščajo).

Free loot is free :D


Saj še marsikje drugje to izkoriščajo. Zakaj potem jaz moram puncin avto šraufat in ne ona sama? Preprosto je odgovor vedno "ker si moški". Hm čakaj malo, zakaj potem jaz kuham kosilo, če si ti ženska?

Feministi, feministi vsepovsod...
Scumbag Štefko

Zgodovina sprememb…

Matek ::

To bi pa rad videl, kje to pravijo "da se to ne dela, fantje pa lahko".
Pri tebi, v naslednjem odstavku, ko ti šraufaš avto.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.

Tear_DR0P ::

V videu se dotakne tega kako iz zenske naredijo objekt, ki ni sposoben v igri delovati kot protagonist in se resiti iz neke zagate. V nasprotju z moskim, ki za pobeg iz ujetnistva ne potrebuje nikogarsnje pomoci ampak se vedno lahko resi sam.

sej to je precej preprosta reč, ki ne predstavlja problema sama zase. vloga zgodb je prenos znanja in reprodukcija družbenih norm. v naši družbi smo ženskam predpisali določene vloge in jim jih sedaj vbijamo v glavo. prav tako tipom. da vsi vemo, kam kdo spada. problemi se pojavijo, če želi nekdo spremeniti družbo.
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

fireice ::

Z malo hekanja se da vloge v igricah tudi obrniti :)

http://arstechnica.com/gaming/2013/03/d...

Mavrik ::

Držite se topica. Naslednje trolanje nagradim z nazivom.
The truth is rarely pure and never simple.

Okapi ::

v naši družbi smo ženskam predpisali določene vloge
Popravek - vloge je v osnovi predpisala narava v navezi z evolucijo. Družba te vloge kvečjemu utrjuje in morda še potencira, oziroma jih izvaja še sedaj, čeprav bi bile lahko zaradi zelo spremenjenih okoliščin tudi drugačne.

O.

Jinto ::

Ampak samo ko morajo braniti svoje mladiče. Drugače ne. In pa seveda ko jim poči film, ko jih nek idiot ne pusti pri miru ...


white knight much?

71% of Children Killed by One Parent are Killed by Their Mothers; 60% of Victims are Boys


http://www.breakingthescience.org/Simpl...

According to a 2009 report from the U.S. Department of Health & Human Services, that year 27.3 percent of child deaths resulting from abuse were perpetrated by the mother, compared to only 14.8 percent of fathers. Mothers and fathers acting together accounted for 22.5 percent of child deaths. According to these same statistics only 2.3 percent of fatalities were committed by a parent's male partner.


http://www.reddit.com/r/programming/com...

Findings reveal that 54.6% of men vs 74% of women indicated that they would respond aggressively if their partners provoked them verbally and 51% of men vs 76% of women revealed that they would respond aggressively if their partner physically provoked them. Authors in discussing this disparity suggest that societies often view women's violence against their male partners as "understandable, pardonable and sometimes humorous."


http://www.csulb.edu/~mfiebert/assault....

A se vidiš morda sebe v temu?

[A 1991 study] reported, in a survey of 350 lesbians, that rates of verbal, physical and sexual abuse were all significantly higher in lesbian relationships than in heterosexual relationships: 56.8% had been sexually victimized by a female, 45% had experienced physical aggression, and 64.5% experienced physical or emotional aggression. Of this sample of women, 78.2% had been in a prior relationship with a man. Reports of violence by men were all lower than reports of violence in prior relationships with women (sexual victimization, 41.9% (vs. 56.8% with women); physical victimization 32.4% (vs. 45%) and emotional victimization 55.1% (vs. 64.5%)." Dutton, 1994


Epidemiology of domestic violence @ Wikipedia
(med viri)
Za vzorec.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Jinto ()

3furious ::

Glede seksizma v igrah mi je v spominu ostal le en quest iz Dragon's Dogma. Vitezinja Mercedes vztraja, da bo sama premagala nasprotnika (moški), in ne želi pomoči igralca. Ves boj spremljaš z roba in se lahko kadarkoli vmešaš. Proti koncu boja je bilo očitno, da bo izgubila. Bil sem v veliki dilemi, ali naj ji pomagam ali upoštevam njeno željo, da dokonča boj sama. Po porazu ji nasprotnik meddrugim namigne, da za gretje vojakov ponoči bi bila še uporabna. Tudi sama se potem sprijazni s tem, da ni dobra borka in bo poskušala pomagati na drug način.

Posnetek questa iz Youtuba
In the age of information, ignorance is a choice.

Matek ::

Popravek - vloge je v osnovi predpisala narava v navezi z evolucijo. Družba te vloge kvečjemu utrjuje in morda še potencira, oziroma jih izvaja še sedaj, čeprav bi bile lahko zaradi zelo spremenjenih okoliščin tudi drugačne.
Tudi če obstaja biološka podlaga za trenutne družbene vloge (pa je to veliko večja polemika, kot bi rad ti z vehementnimi absolutnimi trditvami predstavil), je to dandanes popolnoma irelevantno, ker teh nekaj bioloških predispozicij nikakor ne vpliva na aktivnosti, ki definirajo spol oz. družbeno vlogo osebe posameznega spola. Saj si praktično isto napisal sam v zadnji povedi citiranega posta.

In ker torej takšne vloge ne prinašajo koristnih posledic, prinašajo pa številne slabosti, je povsem racionalno, da njih in njihovo utrjevanje skozi popularno kulturo obsojamo.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.

BigWhale ::

Okapi je izjavil:

v naši družbi smo ženskam predpisali določene vloge
Popravek - vloge je v osnovi predpisala narava v navezi z evolucijo. Družba te vloge kvečjemu utrjuje in morda še potencira, oziroma jih izvaja še sedaj, čeprav bi bile lahko zaradi zelo spremenjenih okoliščin tudi drugačne.


Vendar v danasnji druzbi ni neke hude potrebe po tej delitvi. Za prezivetje nam ni treba vec lomastiti po gozdovih in zenski ni treba roditi 15 otrok v 20ih letih, da bi druzina prezivela. Za obstoj vrste bo malenkost vec kot dva otroka povsem dovolj. :)

In ravno to je problem, druzba je ze evoluirala, do te mere, da nam zensk ni treba tlaciti v nek inferiorni in sibkejsi polozaj ampak so povsem ekvivalentne moskemu in se vecinoma tudi obnasajo tako. Razmisljanje v druzbi je pa se marsikje iz paleolitika.
«
1
2 3
...
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Pornografija (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5620187 (1254) RuskiSnajper

Uravnotežen pogled na vloge spolov (strani: 1 2 3 417 18 19 20 )

Oddelek: Problemi človeštva
998146182 (136782) Gandalfar

Več podobnih tem