Forum » Mobilne tehnologije » Mobitelov center v CityParku, sedajle
Mobitelov center v CityParku, sedajle
Temo vidijo: vsi
TheJack ::
Ravnokar sem se vrnil iz Mobitelovega centra v CityParku. Šel sem spremenit naročniško razmerje in zaradi določenih komplikacij se tega ni dalo urediti drugače kot osebno.
Tam pa sledeča situacija: dva človeka na blagajni, ki ne delata nič, saj ni nobenega tam. Pri naročninah pa dva človeka (od tega en po videzu sodeč tik pred penzijo), čaka pa ene pet ali šest ljudi. Jeba. Bom počakal.
Čakal sem eno uro in pol. Brez heca. Eno jebeno uro in pol!!! Pri prvi gospe je bila ves ta čas ena (1!!!) stranka. Eno uro in pol, morebiti pa tudi dve ali tri, saj je bila tam že, ko sem prišel.
Zadeva je zgledala takole: Tista dva človeka (po eni uri se jima je pridružil še tretji) sta delala lepo počaaaasi )kot rečeno, ena je v tem času obdelala eno stranko), gospod je celo nekaj razstavljal in sestavljal nek telefon, preizkušal siol box (na drugi strani poslovalnice), medtem ko so ljudje v vrsti noreli. Nič. Nihče od zaposlenih ni trenil z očmi. Da bi enega z blagajne poslali k naročninam? Da bi poklicali nove delavce? Malo morgen! Tako ignoranco sem nazadnje doživel štiri leta nazaj v Pragi, ko sem čakal na jizdenke. Vidi se, da so zaposleni v tem centru navajeni take situacije. Besne pritožbe in ubijajoči pogledi jih ne ganejo, oni lepo stoično in počasi. Grem do blagajne in vprašam gospoda, kje bi našel šefa tega centra. Ja, doma je. "Sobota je, gospod!", mi odgovori.
Seveda niso zaposleni, ki imajo to smolo, da morajo delati v soboto, nič krivi. Kriv je poslovodja, ki je dopušča takšne situacije, oz. v takem času na delo razporedi tako malo delavcev. Kriv je konec koncev Mobitel (oz. TS), ki že od začetka svojega obstoja posluje na isti socialistični način, oz. enako kot Slovenske železnice in drugi državni mastodonti.
Kaj lahko kot stranka naredim? Nič. Lahko grem k drugemu operaterju. Če bom v ponedeljek še dovolj jezen, da bom poklical poslovodjo, mi bodo verjetno rekli, naj pač pridem v četrtek dopoldne ali kaj podobnega. Naj vzamem dopust, mar ne? Zato, da bi uredil neko stvar, ki po vsej logiki in pravilih ne bi smela vzeti več kot deset minut.
Tam pa sledeča situacija: dva človeka na blagajni, ki ne delata nič, saj ni nobenega tam. Pri naročninah pa dva človeka (od tega en po videzu sodeč tik pred penzijo), čaka pa ene pet ali šest ljudi. Jeba. Bom počakal.
Čakal sem eno uro in pol. Brez heca. Eno jebeno uro in pol!!! Pri prvi gospe je bila ves ta čas ena (1!!!) stranka. Eno uro in pol, morebiti pa tudi dve ali tri, saj je bila tam že, ko sem prišel.
Zadeva je zgledala takole: Tista dva človeka (po eni uri se jima je pridružil še tretji) sta delala lepo počaaaasi )kot rečeno, ena je v tem času obdelala eno stranko), gospod je celo nekaj razstavljal in sestavljal nek telefon, preizkušal siol box (na drugi strani poslovalnice), medtem ko so ljudje v vrsti noreli. Nič. Nihče od zaposlenih ni trenil z očmi. Da bi enega z blagajne poslali k naročninam? Da bi poklicali nove delavce? Malo morgen! Tako ignoranco sem nazadnje doživel štiri leta nazaj v Pragi, ko sem čakal na jizdenke. Vidi se, da so zaposleni v tem centru navajeni take situacije. Besne pritožbe in ubijajoči pogledi jih ne ganejo, oni lepo stoično in počasi. Grem do blagajne in vprašam gospoda, kje bi našel šefa tega centra. Ja, doma je. "Sobota je, gospod!", mi odgovori.
Seveda niso zaposleni, ki imajo to smolo, da morajo delati v soboto, nič krivi. Kriv je poslovodja, ki je dopušča takšne situacije, oz. v takem času na delo razporedi tako malo delavcev. Kriv je konec koncev Mobitel (oz. TS), ki že od začetka svojega obstoja posluje na isti socialistični način, oz. enako kot Slovenske železnice in drugi državni mastodonti.
Kaj lahko kot stranka naredim? Nič. Lahko grem k drugemu operaterju. Če bom v ponedeljek še dovolj jezen, da bom poklical poslovodjo, mi bodo verjetno rekli, naj pač pridem v četrtek dopoldne ali kaj podobnega. Naj vzamem dopust, mar ne? Zato, da bi uredil neko stvar, ki po vsej logiki in pravilih ne bi smela vzeti več kot deset minut.
Furbo ::
Nazadnje ko sem jaz tam čakal več kot 5 minut so mi dali čokolado. :)
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Alencica ::
Mobitel ima obupen odnos do strank. Odkar so združeni v TS skupino je pa sploh polom.
Če bi pol toliko energije, denarja in moči usmerilo v komunikacijo in ugodnosti za obstoječe naročnike in manj za big-budget oglaševanje novim naročnikom tudi ne bi škodilo.
Če bi pol toliko energije, denarja in moči usmerilo v komunikacijo in ugodnosti za obstoječe naročnike in manj za big-budget oglaševanje novim naročnikom tudi ne bi škodilo.
šernk ::
Če bi pol toliko energije, denarja in moči usmerilo v komunikacijo in ugodnosti za obstoječe naročnike in manj za big-budget oglaševanje novim naročnikom tudi ne bi škodilo.
se strinjam
glede čakanja pa kaj...nimaš sreče, da je bila pred teboj zakomplicirana stranka in oni se ji pač hočeš nočeš morajo posvetit. Tisti, ki je za blagajno morda sploh ne sme rihtat ostalih stvari itd. Če se ne motim so v mobitelu plačani tudi stimulativno od prodaje, tako da verjemi, da jim ni vseeno.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
RejZoR ::
In pol se folk pri nas razpizdi če mora počakat 5 minut, ko te jasno vidi da strežeš 3 stranke naenkrat in da enostavno ne gre drugače. Drugje pa gledajo v luft pa nikogar ne moti oz jih začne šele po uri in pol lol.
Podobno je tud z bankami, poštami in dohtarji. Tam vsi čakajo kot ovčke lahko tud 1 uro pa noben nič ne reče. V štacuni pa če jim ne skočiš za vrat skoraj še preden stopijo v štacuno je pa cel vik in krik. Dafaq pa dvojna merila...
Podobno je tud z bankami, poštami in dohtarji. Tam vsi čakajo kot ovčke lahko tud 1 uro pa noben nič ne reče. V štacuni pa če jim ne skočiš za vrat skoraj še preden stopijo v štacuno je pa cel vik in krik. Dafaq pa dvojna merila...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
LeQuack ::
Pa tudi če izbereš soboto moraš vedeti, da je takrat največ ljudi po nakupovalnih centrih.
Quack !
TheJack ::
Pa tudi če izbereš soboto moraš vedeti, da je takrat največ ljudi po nakupovalnih centrih.
Ja saj to bi moral predvsem TS, ne pa da takrat delata dva človeka!
Bonis nocet, qui malis parcit.
Mehmed ::
Jaz se ponavad sprehodim mimo mobitel centra pa ce se mi zdi prevec ljudi grem do ene male mobi stacune minutko stran. Ne vem ce bi lahko tvoj problem resili tm, samo za podaljsevat narocnine pa nov telefon vzet so cisto dobri. Redko je guzva, ignorirat te pa ne bi mogli tudi ce bi hoteli, ker se nimajo kam skrit na tistih par kvadratih.
TS_pomoc ::
Ravnokar sem se vrnil iz Mobitelovega centra v CityParku. Šel sem spremenit naročniško razmerje in zaradi določenih komplikacij se tega ni dalo urediti drugače kot osebno.
Tam pa sledeča situacija: dva človeka na blagajni, ki ne delata nič, saj ni nobenega tam. Pri naročninah pa dva človeka (od tega en po videzu sodeč tik pred penzijo), čaka pa ene pet ali šest ljudi. Jeba. Bom počakal.
Čakal sem eno uro in pol. Brez heca. Eno jebeno uro in pol!!! Pri prvi gospe je bila ves ta čas ena (1!!!) stranka. Eno uro in pol, morebiti pa tudi dve ali tri, saj je bila tam že, ko sem prišel.
Zadeva je zgledala takole: Tista dva človeka (po eni uri se jima je pridružil še tretji) sta delala lepo počaaaasi )kot rečeno, ena je v tem času obdelala eno stranko), gospod je celo nekaj razstavljal in sestavljal nek telefon, preizkušal siol box (na drugi strani poslovalnice), medtem ko so ljudje v vrsti noreli. Nič. Nihče od zaposlenih ni trenil z očmi. Da bi enega z blagajne poslali k naročninam? Da bi poklicali nove delavce? Malo morgen! Tako ignoranco sem nazadnje doživel štiri leta nazaj v Pragi, ko sem čakal na jizdenke. Vidi se, da so zaposleni v tem centru navajeni take situacije. Besne pritožbe in ubijajoči pogledi jih ne ganejo, oni lepo stoično in počasi. Grem do blagajne in vprašam gospoda, kje bi našel šefa tega centra. Ja, doma je. "Sobota je, gospod!", mi odgovori.
Seveda niso zaposleni, ki imajo to smolo, da morajo delati v soboto, nič krivi. Kriv je poslovodja, ki je dopušča takšne situacije, oz. v takem času na delo razporedi tako malo delavcev. Kriv je konec koncev Mobitel (oz. TS), ki že od začetka svojega obstoja posluje na isti socialistični način, oz. enako kot Slovenske železnice in drugi državni mastodonti.
Kaj lahko kot stranka naredim? Nič. Lahko grem k drugemu operaterju. Če bom v ponedeljek še dovolj jezen, da bom poklical poslovodjo, mi bodo verjetno rekli, naj pač pridem v četrtek dopoldne ali kaj podobnega. Naj vzamem dopust, mar ne? Zato, da bi uredil neko stvar, ki po vsej logiki in pravilih ne bi smela vzeti več kot deset minut.
Žal nam je, da ste morali čakati za ureditev spremembe paketa. V Telekomovih centrih vsaki stranki nudimo strokovno svetovanje, zato v določenih primerih pride do daljše obravnave, predvsem v primeru testiranja naprav in odprave napak. V centru so prisotni promotorji, ki v primeru predolgega čakanja stranko usmerijo na blagajno, kjer je možno urediti tudi spremembo paketa. Ker se v vašem primeru to ni zgodilo, se vam opravičujemo.
Naročila in informacije: info@telekom.si
Tehnična pomoč: tehnicna.pomoc@telekom.si
Nasveti in navodila: http://ts.si/q59bv
Tehnična pomoč: tehnicna.pomoc@telekom.si
Nasveti in navodila: http://ts.si/q59bv
McClane ::
Ahaha, če bi bil to osamljen primer bi bilo še ok. Tudi v centru na Ajdovščini (tam pri stolpnici Metalki) je čisto isto. Na blagajnah vse prazno, drugje pa en ali dva za mizo in potem...čakanje. da bi kakšen promotor znal kaj preusmeriti ali rešiti situacijo pa še nisem doživel.
Dajte organizirati da tiste ki ne zahtevajo dolge obravnave prevzamejo eni, tiste z kompliciranimi stvarmi pa drugi. Tako pa je vrsta do vrat in ne gre nikamor.
Dajte organizirati da tiste ki ne zahtevajo dolge obravnave prevzamejo eni, tiste z kompliciranimi stvarmi pa drugi. Tako pa je vrsta do vrat in ne gre nikamor.
\"You want us to build WHAT??\" - Ancient Chinese Wall Engineer
FiDeK ::
Ista situacija pred 2 tednoma na Ajdovščini. Sicer je res, da se je ena gospa zakampirala tja in težila za res vsako bedarijo, ampak okoli je skos hodil en uslužbenec, ki ni počel nič in tudi blagajna je bila prazna. Čakal sem 45min da sem šel na koncu domov praznih rok No, saj zdaj bom šel na Bob, ker jih mam dosti.
mat xxl ::
Žalost je, da ob združitvi firm Mobitel in TK niso prevzeli kapitalistične Mobitelove filozofije, pač pa žal socialistično Telekomovo in res, tudi jaz opažam, da gre vse na vzdol, pa se sploh ne sekirajo, saj so državna firma , boli njih k...... In ja , dokler se davkoplačevalci lastniki te firme ne z budimo in odstavimo kakega kekca, ki ne zna organizirati dela v poslovalnicah, bo tako.....
jype ::
McClane> da bi kakšen promotor znal kaj preusmeriti ali rešiti situacijo pa še nisem doživel.
Jaz pa sem. Tudi izjemne prijaznosti sem že večkrat bil deležen, žal pa ne vedno.
Jaz pa sem. Tudi izjemne prijaznosti sem že večkrat bil deležen, žal pa ne vedno.
Cervantes ::
Mobitelovci so prijazni in efektivni. Pri njih sem že 20(!?) let - imel se še uno NMT "ciglo" - vedno prijazni in pripravljeni pomagat.
Da pa lahko lastniška struktura marsikaj zj€be, pa ni nič novega.
Da pa lahko lastniška struktura marsikaj zj€be, pa ni nič novega.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Hvala ... (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 11622 (8851) | jocoj |
» | Nakupovanje v Lidlu (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 44143 (30527) | Machete |
» | Napačna cena (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 15336 (8077) | stb |
» | Gneča pri blagajni (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 21133 (16631) | GregiB |
» | Referendum, da bodo trgovine v nedeljo ZAPRTE (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 13839 (11954) | Zheegec |