» »

Izkušnje s senetic.si

Izkušnje s senetic.si

Glodko ::

Pri sledeči firmi bi vzel strežnik:

http://www.senetic.si

zanima me ali je kdo že imel kakšne izkušnje z njimi? Malo mi je kočljivo ker so na Poljskem.

Daedalus ::

Jaz sem danes naročil pri njih en HP Microserver... bom vidal, kako bo šlo.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

gpesko ::

Daedalus zanima me ali si imel kakšne težave glede naročila?

Daedalus ::

Pravkar sem jim poslal mail, da mi sporočijo status naročila. Javim, ko mi kaj odpišejo.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

gpesko ::

Hvala za informacijo. Zanima me še kakšno obliko plačila si se odločil (po povzetju, predračunu...)

Daedalus ::

Plačal sem po predračunu (proforma invoice), pa po nakazilu sem jim pomailal potrdilo plačila iz e-banke - ko imajo to, takoj sprocesirajo naročilo. Na mail, ki sem ga poslal prej, so takoj odgovorili z UPS tracking kodo, tako da zdaj vem, kje se nahaja paket. Škoda, da nimajo to avtomatizirano (status naročila), pa glede na mail danes, bi moral UPS tracking kodo dobit avtomatsko. Aja, ko se dopisuješ z njimi, vržeš št. naročila v subject maila...
No, se pa hitro odzivajo na maile, tako da to ni neka huda pomanjkljivost. 9.1. so mi potrdili naročilo, 15.1. pa je glede na UPS podatke zadeva šla v delivery. Paket dobim jutri, glede na UPS podatke.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

gpesko ::

Hvala za izčrpen odgovor. Prosim da sporočiš ko boš paket dejansko dobil.

emcee ::

Cene so kar zanimive. Koliko znašajo stroški dostave?

Daedalus ::

25€ so meni zaračunali... kot piše na spletni strani.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Hayabusa ::

Koliko kg, gabariti tvojega naročila ?

Daedalus ::

UPS pravi, da 5kg... mer pa ni.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

urssasa ::

Ali ima kdo dejanske izkušnje z nakupom preko strani senetic.si?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: urssasa ()

dussan ::

urssasa je izjavil:

Ali ima kdo dejanske izkušnje z nakupom preko strani senetic.si?


Živijo.

Pri senetic.si kupujemo (v službi) že nekaj let. Izkušnje so pozitivne. Včasih so sicer imeli še nižje cene, vendar so še sedaj zelo konkurenčni pri npr. Cisco telefonih. Lani smo jih dobili enkrat ceneje, kot so bili pri nas. Kupujemo tudi HP ProCurve opremo - cene so znatno nižje pri nas.

Imeli smo tuid že garancijko popravilo v SLO (HP oprema) - brez problema. Nekaj smo tudi že vrnili zaradi našega napačnega naročila in ni bilo problemov.

Je pa to Poljska firma, gospa, ki je zadolžena za Slovenijo, zna tudi slovensko. Imajo lokalno telefonsko številko (slo), ki pa je v resnici na Poljskem.

Skratka - mi imamo dobre izkušnje z njimi.

lp, Dussan

urssasa ::

Hvala za informacijo. Se pravi, da je garancijo za HP možno uveljavljati v slo?

MIHAc27 ::

Sej to velja za vse firme... če obstaja uradni servis, potem je vseeno kje je kupljeno. Važno je samo, da garancija pač velja.

seba75 ::

Jaz sem kupil že več stvari. Težave so, če se kje zmotiš. Vračanje izdelkov je praktično nemoogoče. So precej bolj "trdi" od naših dobaviteljev. V večini primerov pa cena odtehta odnos (le pripraviti se moraš precej bolje, ker ko plačaš, je to to!).
Avtomatizacija povsod <a href="http://www.pametnidom.si">www.pametnidom.si</a>

Domobrancek ::

Sposodil bi si temo. Namen imam kupiti monitor od njih. Zanima me koliko pride poštnina glede na to, da so locirani na poljskem in kako je z garancijo izdelkov iz njihovih strani. Nikjer nisem namreč videl napisane informacije o tem koliko mesecev garancije ima izdelek (uradno naj bi imel 36 mesecev..) Hvala LP

TechGuy ::

Domobrancek je izjavil:

Sposodil bi si temo. Namen imam kupiti monitor od njih. Zanima me koliko pride poštnina glede na to, da so locirani na poljskem in kako je z garancijo izdelkov iz njihovih strani. Nikjer nisem namreč videl napisane informacije o tem koliko mesecev garancije ima izdelek (uradno naj bi imel 36 mesecev..) Hvala LP


Domobranec, živijo! Preprosto na spletni izkažeš interes oziroma povpraševanje.
Potem ti oni v roku dneva ali dveh odpišejo na e-mail katerega si pustil na spletni strani.
V e-mailu ti napišejo ceno (torej davek plačaš tam (Poljska)), ki vsebuje osnovno ceno + ddv + cena prevza.

To je neke vrste predračun. Ki velja kot ponudba in ima rok npr. 7 dni. V tem času ti garantirajo to ceno. Potem je lahko višja ali manjša odvisno od tržišča ter ostalih dejavnikov (kot je npr. cena zrastla na trgu diskov ko je poplavilo neko tovarno na Tajvanu).

Ko se odločiš za nakup (kot sem se jaz) dobiš podatke, ki jim slediš.

Moj monitor LG curved 34" me je stal okoli 995€ (+ - kak cent). In ker sem imel na PayPalu več kot premalo za takšno transakcijo sem plačal preko nakazila.

Ki je več kot enostaven.

Greš na banko (jaz sem na lokalni NLB) in podaš podatke o podjetju / trr / naslov / drzava / namen ipd.
Mislim da me je transakcija koštala bagatelo neko ... 3,00 eur? mogoce manj? V glavnem NIČ v primerjavi z 995,00 €.

Potem vse skupaj slikaš (A4 format dokazilo) in pošlješ na e-mail preko katerega si že prej vodil komunikacijo s Seneticom (NE odpiraj novega e-maila, ker lahko pride do brezveznega kompliciranja, ker potem moraš navajat ID ponudbe ter podobno).

Ker sem sam plačal pred 12 al 14 uro je Senetic nakazilo dobil prikazano in so takoj sprozili postopek pošiljanja.

Problem je bil ta, da so bili takrat neki prazniki potem pa še vikend ... nekako v skupni kombinaciji 4-5 dni šlo adios.

Ampak dan so vseeno zadeli skoraj v 0 točno. Pač predvideno dostavo.


Pošiljajo preko UPS in je omogočeno sledenje preko spletne strani. Tracking kodo ti pošlje Senetic preko e-maila.

-----------------------------------
Zdaj ko sem ti odgovoril na vprašanje bi nadaljeval s svojo izkušnjo.

Torej naročil sem monitor in sicer -> http://imgur.com/a/JxdKi#0

Komunikacija je bila VEČ KOT ODLIČNA. Potekala je sicer v angleščini ampak, ker se le-to učimo od (no ja vsaj moja generacija se je) 4. razreda osnovne ... potem to ni problem.

Problem je nastal pri monitorju.
In sicer LG mi ni nikoli dišal že od časov ko mi je 'crknil' njihov cd-rom.
In me nos ni prevaral. Pač sem bil te 'sreče' in dobil monitor z mrtvimi pixli. Seveda ne zdaj z 500 pikami ampak ko vidiš eno piko skos zjaš vanjo pa čeprav je ekran tako velik, da lahko obračaš glavo levo in desno ... ampak ne. Vsaj eno oko bo buljilo v tisti pixel.

Ker me je zadeva stala skoraj 1000,00 eur sem si mislil KAJ? Nope ...

Kontaktiral sem LG uradnega serviserja in sicer DAST.
Ti so mi kar na hitro odgovorili citiram -> tega modela se ne prodaja v Sloveniji zato garancije ne morete uveljavljati ... KAJ? Samo sekundo, KAJ?
PROSIM?

Kričim ker sem bil 1 sekundo stran da bi ta isti monitor ubodel preko ebaya DIREKTNO iz KOREJE (juzne da ne bo pomote).
In bi kaj potem? Pošiljal stvora (ki tehta 14kg btw.) nazaj v Korejo? :D ... prej bi storil hara-kiri.

V glavnem kontaktiral sem Senetic in so rekli da pošljem in dobim novega.
Bili so iskreni ampak očitno jih je lokalni LG servis preprical da lahko zadevo očistijo oz. popravijo.

Ampak problem je bil, ker sem poleg pixlov imel še :
- white noise (sivo/belo v kotih ... ki lahko nastane ob pristiku n monitor ... torej kot da bi monitor bil pod hudim pritiskom / tlakom na treh kotih (en je dokaj vredu). Sicer zadeva ni tako nadlezn ce imas resolucijo do konca oz. nimaš črnih okvirjev - primer - Npr. gledaš priljubljeno serijo in ker resolucija posnetka ni 3440 : 1440 (21:9).
Torej čez to bi človek še šel ... ampak imel je še probleme z črtami (torej ne konstantnimi ... ampak kot da bi nekdo na hitro razrezal monitor z nožem v stotinki).
In potem ko grem z misko gor pa dol ali pa z kolesckom grem preko spletn se monitor reze.

Sicer do zdaj zaradi življenskih zadev, ki so me klicala stran od monitorja nisem imel časa se z njim ukvarjati (pač takšno je zivljenje).
Moram še preizkusiti naslednje :

- zamenjati kabel v dvi / displayport (omogoca tudi 60 hercno uporabo na full resoluciji drugace hdmi ima 50).
- probati drugo graficno (oz drug racunalnik v hiši).

Če to dvoje ne pomaga potem imam monitor z "to črto" al kak naj bi to za**** poimenoval.

Pixle so sicer odpravili. Ampak pošiljanje ter zavarovanje ... na sploh pakiranje tako krhke zadeve ni šala (zavarovanje + poštnina me je skoraj prislo 50,00 € na Poljsko ... da ne omenjam sekirancije kaj ce gre kaj narobe ... dans pač ne nabiraš 1000 eur po tleh kukr pred krizo ... vsaj eni ne).
p.s.: monitor je bil investicija v delovni output. Zato ni bilo skoda denarja. Za igrice bi ze zahteval kaksnega 140mhz+

To sem danes pisal Seneticu (v istem emailu in prilagam res prijazen in človeški odgovor).

 senetic odgovor

senetic odgovor



Tako, da moram reči da je Senetic VREDEN zaupanja in so super. Taksno podporo bi si lahko samo zelel od nekaterih podjetji v Sloveniji.
Pri meni imajo stalnga kupca. Priporocam jih pa tudi kolegom.

Tako da Domobrancek, upam, da sem ti vsaj malo olajsal nakup.

Pa še nekaj o meni. Rad berem slo-tech. In sem tudi skoraj opravil registracijo leta 2009 (dokazilo spodaj). Ampak potem sem si očitno premislil ali pa sem pozabil uporabnisko ime oz. je bilo vse skupaj izbrisano iz baze.

 slotech reg 2009

slotech reg 2009



Ponavadi samo berem, ampak strkovnost ter prijazen pristop Senetica me je spodbudil, da razblinim še tako majhne dvome o nakupu pri njih.
Upam, da sem bil bogat z besedami :).

Kabel dvi - displayport je ze narocen. Upam, da bo pomagal in da ne bom rabil obremenjevati Senetica.

TechGuy ::

Ker nekako UREDI ne deluje.
Bi rad še tole dodal (mogoce bo prikljucilo prvemu postu).

------------
Seneticu sem omenil moj 'review' oziroma 'opinion' glede njih tukaj in so mi rekli, da naj dodam, da imajo tudi slovensko govorečo specialistko in sicer nosi ime Magdalena.

Tako, da bom naslednje probleme / naročila opravljal kar prek nje.

Njen e-mail : mbednarek@senetic.com

imagodei ::

Se opravičujem za obujanje zombi teme, a imam ravno tako vprašanje v zvezi s Seneticom.

Na spletu sem prebral precej mešane reviewe. Nekateri Senetic precej hvalijo in so ful zadovoljni. Nekateri pa pljuvajo po njih (OK, vedno se najde kak razočaran kupec). Problem je, ker nekateri reviewi celo omenjajo, da se gre Senetic sivi trg (gray market) sceno, da prodajajo robo, namenjeno za Kitajsko, pa Refurbished komponente kot nove, ali pa spiratizirane licence - in da utegnejo biti pri nakupu kakšne Cisco ali HP robe težave zaradi garancije? Je komu kaj znano o tem?

V firmi se odločamo, da bi nabavili Cisco C2960X switche, pa imajo pri Seneticu zelo ugodne cene - naši običajni dobavitelji niti pod razno ne pridejo blizu s ponudbami. V bistvu je skoraj too good to be true. Po pravilu stvari, ki zgledajo preveč lepe, da bi bile resnične, tudi dejansko niso resnične, zato sem pač malo skeptičen...

Recimo, za idejo, o čem govorim: Cisco stikalo WS-C2960X-48TD-L Senetic ponuja za 1.500 € + ddv. Naši običajni dobavitelji, ki res niso Cisco partner, pa za ta Switch želijo dobesedno 2x toliko!

A ima kdo kakšne izkušnje, informacije ... ? A je res fora samo v tem, da je Senetic Cisco partner + da obrne toliko več robe kot neka naša lokalna PC štacuna, ali gre tu za kakšne refurbished komponente? Pač, v igri je malo več denarja, pa se ne bi radi opekli.

Po eni strani je Senetic prisoten v 2/3 evropskih držav in si težko predstavljam, da se gredo neko globalno nategovanje kupcev in velikih firm kot sta HP in Cisco, pa si mislim, da gre za kakšno namerno negativno kampanijo proti njim. Po drugi strani, 100% razlika v ceni ... ?
- Hoc est qui sumus -

SeMiNeSanja ::

imagodei je izjavil:

Se opravičujem za obujanje zombi teme, a imam ravno tako vprašanje v zvezi s Seneticom.

Moje mnenje je, da kot firma najbrž ne boste kupovali v spletni trgovini?
Ko se gre za malo večjo reč, pa lahko vpletete pravni oddelek, da sestavi ustrezno kupoprodajno pogodbo, v kateri prodajalec jamči, da bo vsa dobavljena oprema tovarniško nova in 'neproblematična', kar se tiče 'sivine' in garancije.

Pravniki znajo vgraditi ustrezne varovalke v take posle (bančni akreditiv?) - vprašanje je le, če bo potem prodajalčeva cena še vedno ista.... Če naraste, potem veš, da je tista cena v spletni trgovini za 'Schmuggelwahre'....
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

imagodei ::

SeMiNeSanja je izjavil:

imagodei je izjavil:

Se opravičujem za obujanje zombi teme, a imam ravno tako vprašanje v zvezi s Seneticom.

Moje mnenje je, da kot firma najbrž ne boste kupovali v spletni trgovini?
Ko se gre za malo večjo reč, pa lahko vpletete pravni oddelek, da sestavi ustrezno kupoprodajno pogodbo, v kateri prodajalec jamči, da bo vsa dobavljena oprema tovarniško nova in 'neproblematična', kar se tiče 'sivine' in garancije.

Pravniki znajo vgraditi ustrezne varovalke v take posle (bančni akreditiv?) - vprašanje je le, če bo potem prodajalčeva cena še vedno ista.... Če naraste, potem veš, da je tista cena v spletni trgovini za 'Schmuggelwahre'....

Mnja, ne vem. Leta 2019 smo, spletne trgovine obstajajo že 20 in več let, ko govorimo o Seneticu pa je to menda firma s sedežem na Poljskem, torej v EU. Garancija pri legalno kupljenih zadevah ne bi smela biti problem - kolikor je meni znano, je povsem vseeno, kje nabaviš, garancija mora veljat univerzalno, tudi v Sloveniji. Last but not least - dvomim, da ima Senetic v ponudbi Cisco, HPE, Dell, Juniper ipd. za domače uporabnike in mikro podjetja.

Se strinjam, da bi bilo smiselno vplesti pravni oddelek.

Ampak - vse, kar si povedal, mi pa ne odgovori na vprašanje, kakšne izkušnje ali informacije imate v zvezi s Seneticom. ;)
- Hoc est qui sumus -

starfotr ::

Kupi, kjer želiš kupiti, samo potem ne stokat, kako ni garancije pri nas pa da je treba pošiljat v tujino. Če lahko kupite v tujini, pa še pošiljajte na servis v tujino. Zakaj pa ne, saj ste itak privarčevali ogromno denarja.

Realne cene lahko pogledaš na ebay ali podobno. In če je preveč dobro, da bi bilo res, je po navadi res tako.

dussan ::

Mi (beri podjetje, kjer sem zaposlen) pri njih kupujemo že dolgo. Leta nazaj so tudi nam prodajali SLO dobavitelji HP mrežno opremo kot, da je zlata. S ponudbo iz ene angleške spletne strani smo dobili "samo za nas" popust, ki se je približal njihovi ceni. Zraven običajni - samo za vas, delamo zgubo, HP ima tako politiko in podobno.

Od Senetic večinoma kupujemo telefone (Cisco), doslej še ni bilo problemov. Nekaj smo kupovali tudi HP mrežne opremo. Je pa, če imate le približno resnega dobavitelja, dovolj, da jim poveste za drugi predračun. Mislim, da smo tudi v SLO že uveljavili garancijo, nisem pa povsem prepričan. Aha, pa MS licence tudi. Skratka, so cenejši in doslej še ni bilo problemov. Ko smo naročili napačne telefone so nam jih vzeli nazaj, plačali smo samo poštnino za vračanje.

Mi smo tudi že kupili refubrished stvari od HP-ja (tudi od SLO dobavitelja). Ne vidim razloga zakaj ne - garancija velja, kot za nove, mora pa biti to označeno že na ponudbi.

Meni je največji problem to, da želijo avansno plačilo, ki se ga načeloma zelo izogibamo...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dussan ()

darkolord ::

starfotr je izjavil:

Kupi, kjer želiš kupiti, samo potem ne stokat, kako ni garancije pri nas pa da je treba pošiljat v tujino. Če lahko kupite v tujini, pa še pošiljajte na servis v tujino. Zakaj pa ne, saj ste itak privarčevali ogromno denarja.

Realne cene lahko pogledaš na ebay ali podobno. In če je preveč dobro, da bi bilo res, je po navadi res tako.
Ne vem od kje ideja, da je treba plačevati več za isto zadevo, da bo "bolj ziher".

Večji mrežni proizvajalci so sploh znani po tem, da imajo maloprodajne cene ultra navite, popusti pa potem segajo tudi do 90%.

Ampak za manjša naročila se včasih nikomur ne da pretirano ukvarjati s tabo. Če jim boš za drobiž prišel s pogodbo, bodo mislili, da si malo čez les.

Jaz kupujem na Senetic direkt na firmo, zaenkrat je bilo vse brez težav. Za Ubiquiti in Mikrotik so uradni reseller, tako da vsaj za to ni bilo nikoli težav z uveljavljanjem garancije.

PS/Offtopic: če ne rabiš stacka, ima ES-48-Lite ima enake specse za manj kot 25% cene. Ni pa Cisco, ja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

starfotr ::

Kje sem omenil, da je treba plačati več?

Najbrž je jasno, da lahko kupiš kjer želiš. Odprti trg in to.

Ni pa treba slovenskim servisom servisirati tvoje opreme iz tujine, če nimajo take pogodbe s principalom. In zakaj bi si delali stroške s poprodajno podporo, saj za to je zadolžen prodajalec oziorma distribucija v tujini, kjer kupiš.

Jasno je, da se potem vse zadeve (podpora, servis) izvaja iz tujine.

Če se nisi sposoben dogovorit z našimi za neko normalno ceno, potem pač posluj s tujino. Jaz se vedno dogovorim z našimi in dobim vedno dobro ceno, navadno boljšo, kot v tujini.

Jaz tudi ne nudim podpore za izdelke, ki niso kupljeni pri meni.

imagodei ::

starfotr je izjavil:

Kje sem omenil, da je treba plačati več?

Jah, mi, ki smo funkcionalno pismeni, smo razbrali iz tvojega sporočila to. Sarkastično namreč poveš, da če smo z nakupom iz tujine privarčevali ogromno denarja, naj pa še v tujino pošiljamo na garancijsko popravilo. To je v resnici enako kot bi trdil, da če želimo v Sloveniji kupiti identičen izdelek, da moramo (za polno udobje) plačati več.

starfotr je izjavil:

Ni pa treba slovenskim servisom servisirati tvoje opreme iz tujine, če nimajo take pogodbe s principalom. In zakaj bi si delali stroške s poprodajno podporo, saj za to je zadolžen prodajalec oziorma distribucija v tujini, kjer kupiš.

Ne razumem, zakaj ne - popravilo je stvar pooblaščenih servisov, ki se v primeru garancijskega popravila/zamenjave pogovarjajo direkt s prodajalcem in si ne delajo lastnih stroškov. Oziroma če jih imajo, najbrž to lahko upravičeno zaračunajo stranki? (Npr., če bi nekdo v Sloveniji želel Hebrejsko tipkovnico za laptop in bi bilo treba transport posebej plačati?)

starfotr je izjavil:

Jasno je, da se potem vse zadeve (podpora, servis) izvaja iz tujine.

Ne vem, a je to res tako kristalno jasno? EU je bojda enotni trg.

starfotr je izjavil:

Če se nisi sposoben dogovorit z našimi za neko normalno ceno, potem pač posluj s tujino. Jaz se vedno dogovorim z našimi in dobim vedno dobro ceno, navadno boljšo, kot v tujini.

Kaj ko bi, namesto brezveznega ranta potem raje povedal, kje v SLO lahko dobim dobro/pošteno ceno za nekaj komadov Cisco switchev?

starfotr je izjavil:

Jaz tudi ne nudim podpore za izdelke, ki niso kupljeni pri meni.

Če nisi proizvajalec, potem je ta poved tukaj povsem brezvezna. Če pa si proizvajalec, je pa jasno, da ne nudiš podpore za izdelke, ki jih ne proizvajaš. Tako kot HP ne nudi podpore za Dell.
- Hoc est qui sumus -

starfotr ::

Cena je vedno stvar dogovora med ponudnikom in kupcem. Če so kupci pripravljeni plačati več, so cene lahko višje na nekem geografskem območju.

Folk kupi izdelke v tujini, ker se jim zdi, da jih slovenski zastopnik nateguje, ker ima ceno 1599, v tujini je pa cena 1598 eur. Zato pač folk odklika in kupi tam. Ali pa ker mislijo, da je za nemški trg bolje narejeno.

Ko bi pa radi podporo, potem pa ne kličejo v DE ali UK ali PL, pač pa kličejo slovenskega zastopnika. Vedno, ne glede na branžo.

Pooblaščen servis lahko zavrne popravilo. Garancijo ti izda prodajalec. In če ni mednarodne garancije in ustreznih pogodb v ozadju, se lahko kot kupec obrneš samo na prodajalca oziorma na servis v državi nakupa. EU še zdaleč ni tako zelo enoten trg, kot si misliš. Kar kupi en preprost izdelek priznanega proizvajalca iz EU, kot je pralni stroj, naprimer v DE. Pri nas ni delov zanj.

O ceni sem ze pisal. Obrni se na uradne zastopnike in se dogovori za posteno ceno. Sicer imas pa moznost kadarkoli kupiti v tujini, kdo ti brani?

Poglej, jaz imam zastopstvo za znamko X, ki jo imam jaz tu v SI. Seveda v tujini tudi prodajajo to znamko X.

Jaz svetujem, nudim podporo in poprodajne storitve svojim kupcem. Če pride do mene nekdo, ki je kupil zadeve v tujini, mu rečem naj se obrne na svojega prodajalca. Jaz imam v pogodbi, da je treba urediti in kriti vse stroške, če se zgodi karkoli v času garancije, vendar izključno samo za moje stranke. Lahko nudim storitve tudi tistim, ki so kupili drugje, vendar zaračunam storitve, tudi, če je zadeva v garanciji. Če se jim ne da pošiljat v tujino, lahko jaz uredim. Seveda, ko popedenam svoje stranke, te ki kupijo v tujini so na nižji prioritetni lestvici.

imagodei ::

Hvala dussanu in darkolordu za 1. osebno izkušnjo - to je tisto, za kar sem prosil. Če ima še kdo kakšne izkušnje s Seneticom, dobre ali slabe, prosim, napišite.
- Hoc est qui sumus -

imagodei ::

starfotr je izjavil:

Če so kupci pripravljeni plačati več, so cene lahko višje na nekem geografskem območju.

Običajno ima izdelek neko lastno ceno, za koliko se pa prodaja je pa odvisno seveda od povpraševanja in ponudbe, pa tudi od kopice drugih stvari: vrednosti "znamke", dejanske veleprodajne cene oziroma rabatov, marž posrednikov... Kar čudi v tem primeru je to, da ena štacuna ponudi Cisco switch za 1.500 EUR, druga pa (domnevno) identičnega za 3.000 EUR.

starfotr je izjavil:

Folk kupi izdelke v tujini, ker se jim zdi, da jih slovenski zastopnik nateguje, ker ima ceno 1599, v tujini je pa cena 1598 eur. Zato pač folk odklika in kupi tam. Ali pa ker mislijo, da je za nemški trg bolje narejeno.

To se mogoče res dogaja, a v tem primeru ne gre za to. Gre za 1.500 EUR oziroma 100% razliko pri enem komadu.

starfotr je izjavil:

Ko bi pa radi podporo, potem pa ne kličejo v DE ali UK ali PL, pač pa kličejo slovenskega zastopnika. Vedno, ne glede na branžo.

Zastopnika kličejo? Razumel bi, če bi poiskali pooblaščenega serviserja.

IANAL (morda se bo kak pravnik oglasil v debati?), ampak meni se zdi skrajno čudno, da HP prenosnika, kupljenega v Gradcu ali Celovcu ne bi mogel nesti na servis npr v Birotehno.

starfotr je izjavil:

Pooblaščen servis lahko zavrne popravilo.

Prepričan sem, da to drži, če gre za izdelek, ki ga proizvajalec ne prodaja v Sloveniji in zanj v SLO ni na voljo rezervnih delov. V nasprotnem primeru se sprašujem, zakaj bi pooblaščenega serviserja sploh brigalo, kje si kupil izdelek? Če ga lahko popravi, zakaj ga ne bi? Saj ne popravljajo pro-bono.

starfotr je izjavil:

Poglej, jaz imam zastopstvo za znamko X, ki jo imam jaz tu v SI. Seveda v tujini tudi prodajajo to znamko X.
...
Lahko nudim storitve tudi tistim, ki so kupili drugje, vendar zaračunam storitve, tudi, če je zadeva v garanciji. Če se jim ne da pošiljat v tujino, lahko jaz uredim.

Jaz govorim o servisu, ne o zastopniku in resellerju. Ko nam na šihtu crkne HP-jev prenosnik, imam jaz možnost napravo odpeljat direkt na pooblaščeni servis, denimo na zgoraj omenjeno Birotehno. Lahko pa prenosnik nesem k našemu lokalnemu dobavitelju, ker se mi ne da hodit v LJ, pa to uredi on za nas. Največkrat brezplačno, če smo pripravljeni počakat, da gredo po naročeno robo k svojim dobaviteljem in zadevo opravijo mimogrede. Če se nam pa mudi, pa še vedno lahko odpeljem njim, s tem da nam zaračunajo našo lenobo (beri: stroške pošiljanja v LJ in nazaj).


Ampak, vse to so obstranske stvari, ker je bistveno vprašanje, ali Senetic legitimno preprodaja Ciscotovo robo ali ne. Če je po sredi kaj čudnega, znajo biti težave pri uveljavljanju garancije kjer koli, ne le v Sloveniji. In to je čisto v drugi kategoriji kot vprašanje, a bi morali pošiljat izdelek nazaj na Poljsko zaradi garancije.
- Hoc est qui sumus -

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: imagodei ()

jernejl ::

imagodei je izjavil:

IANAL (morda se bo kak pravnik oglasil v debati?), ampak meni se zdi skrajno čudno, da HP prenosnika, kupljenega v Gradcu ali Celovcu ne bi mogel nesti na servis npr v Birotehno.

Odvisno od garancijskih pogojev. Če uveljavljaš stvarno napako (t.i. obvezna garancija), potem jo uveljavljaš pri trgovcu. Tudi morebitne stroške pošiljanja v tem primeru načeloma krije trgovec.
https://europa.eu/youreurope/citizens/c...

Če pa uveljavljaš dodatno (prostovoljno) garancijo, ki jo lahko (ali mora) ponuditi proizvajalec (ali pa trgovec), potem je pa vse odvisno od garancijskih pogojev. Zato je za te primere smiselno preveriti, ali taka garancija velja tudi v Sloveniji (str. 7). Običajno za izdelke, kupljene v EU, velja evropska garancija, ni pa to samoumevno.

imagodei ::

@jernejl, hvala. Strange as fuck...
- Hoc est qui sumus -

darkolord ::

Konkretno glede Cisco, tudi sam sem večkrat slišal, da Sentic prodaja "sivo" robo, samo mi nihče ni znal obrazložiti, kaj točno to pomeni.

Na njihovi spletni strani imajo nekaj informacij na to temo (tukaj), in če prav razberem je v splošnem podpora le preko Partnerja, preko katerega je bil produkt kupljen. Senetic ni Cisco partner.

Ena od izjem pa so izdelki z Extended Limited Lifetime Warranty (ELLW), za katere nudi RMA in podporo direktno Cisco.

Sodeč po njihovem Warranty Finderju, ima WS-C2960X-48TD-L tudi ELLW, kar pomeni, da naj bi teoretično šlo skozi.

Ampak in any case, če nabaviš več komadov, je razlika v ceni takšna, da boš prišparal, tudi če vzameš enega za rezervo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

jukoz ::

darkolord je izjavil:

Konkretno glede Cisco, tudi sam sem večkrat slišal, da Sentic prodaja "sivo" robo, samo mi nihče ni znal obrazložiti, kaj točno to pomeni.


Kolikor so meni to razložili je ta "siva" roba v smislu, komu je bila prodana in za kakšno ceno.

Primer - mega bolnišniški kompleks kupi 500 APjev in 10 kontrolerjev, miljon switchev itd (recimo UKC LJ). Slovenski zastopnik za Cisco naredi projekt, dobi pri proizvajalcu 60% popusta, ker jim bodo robo dobavljali še naslednjih 20 let.

Prodajalec pa ni neumen, spiše da gre za projekt 1000 APjev in druge opreme. In teh dodatnih 500 proda naprej preprodajalcem za 80% tržne cene.
Je pa potem problem, ker ta oprema je pisana na točno določenega kupca in jih drugi ne smejo servisirati, prav tako nisi upravičen do popravkov itd.

Druga pa je, da morajo prodajalci doseči kvoto. In jim je včasih ceneje, da prodajo pod ceno (proizvajalec jim zaračuna polno ceno in ga ne briga za koliko proda prodajalec naprej). Sicer je 50% ceneje malo daleč, ampak kdo pa ve.

imagodei ::

Hm, zanimivo. Plot thickens...

Hvala jukoz.
- Hoc est qui sumus -

Apple ::

imagodei je izjavil:

Hvala dussanu in darkolordu za 1. osebno izkušnjo - to je tisto, za kar sem prosil. Če ima še kdo kakšne izkušnje s Seneticom, dobre ali slabe, prosim, napišite.


Evo, žal moram pisati o slabi izkušnji s Seneticom. Naročil sem robo ter plačal višjo ceno za hitrejšo dostavo. Seveda dostava ni bila izvršena na izbran datum - pa ni UPS kriv, ampak Senetic, ker je prepozno oddal pošiljko. Na klice se sicer javljajo, samo me ping-pongajo: vsakic je tisti prejšnji, s katerim sem se pogovarjal, odsoten, in dobim novo osebo. In ta spet čez nekaj ur ni dosegljiva in dobim tretjo osebo...
Sicer so se mi opravičili, da je bila napaka na njihovi strani in da bodo vrnili denar za strošek dostave... In zdaj ni spet nobenega feedbacka...
LP, Apple

mzakelj ::

Apple je izjavil:

imagodei je izjavil:

Hvala dussanu in darkolordu za 1. osebno izkušnjo - to je tisto, za kar sem prosil. Če ima še kdo kakšne izkušnje s Seneticom, dobre ali slabe, prosim, napišite.


Evo, žal moram pisati o slabi izkušnji s Seneticom. Naročil sem robo ter plačal višjo ceno za hitrejšo dostavo. Seveda dostava ni bila izvršena na izbran datum - pa ni UPS kriv, ampak Senetic, ker je prepozno oddal pošiljko. Na klice se sicer javljajo, samo me ping-pongajo: vsakic je tisti prejšnji, s katerim sem se pogovarjal, odsoten, in dobim novo osebo. In ta spet čez nekaj ur ni dosegljiva in dobim tretjo osebo...
Sicer so se mi opravičili, da je bila napaka na njihovi strani in da bodo vrnili denar za strošek dostave... In zdaj ni spet nobenega feedbacka...


Uporabi email. Hitro odgovorijo...

Apple ::

Hehe, niso mi odgovorili nitai na email, ki se jim ga poslal 2 dni nazaj, niti na vcerajsnjega niti na danasnjega :)
LP, Apple

DjJuvan ::

Jaz imam z njimi mešane izkušnje.

Prejšnji mesec sem naročil UPS, ki je bil na strani kao na zalogi. Me naslednji dan kličejo, da ga nimajo in da mi ga po enmu tednu odpošljejo. Jah, OK. Ko dočakam dan odposlane pošiljke, mi naslednji pišejo o morebitni zmešnjavi pri odposlani pošiljki - češ, da so verjetno poslali napačen artikel. Fuck. Po petih dneh dobim ta paket, ga delno odprem, da se prepričam. Res so poslali napačen model UPSa. Zavrnem paket. Spet čakam en teden, da pošljejo pravega (ki je bil tudi poslan napačnemu naslovniku na Hrvaško). Zdaj so poslali z express UPS (na njihove stroške kakopak) in ga dobim v nekaj dneh. Končno. Vsa ta ceremonija se je vlekla cca 3 tedne.

Če bom še kdaj kupoval pri njih, bom najprej pisal o dobavljivosti in pri oddaji pošiljke eksplicitno opozoril, naj ne zajebejo.

Apple ::

Meni so ponudili razlicne datume dostave. Izbral sem nekaj drazjo dostavo, zato da dobim robo cim prej. Poslali so email, kdaj bodo poslali, dva dni pred dostavo mi posljejo email, da se je datum spremenil. Pri klicih sem zogica, pri emailih verjetno spammer :).

Lani sem kupil pri njih UPS, dobil sem ga v nekaj dnevih. Takrat sem bil happy.

Tokrat se je nekaj zalomilo, pricakoval sem kaksen feedback... cri, cri...
LP, Apple

Karen ::

Jaz sem dve stvari v zadnjem mesecu in pol naročil. Za SSD disk sem plačal za hitro dostavo in jo praktično sredi korona časov tudi dobil kot je bilo predvideno, nek AP pa tudi v par dneh, samo nisem naročil prioritetno. Vsebina in dostava sicer brez težav.

Blinder ::

Tudi jaz sem nekaj naročil pri njih, vse OK, prišlo po pošti.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Dafer ::

Konec februarja sem naročil Philipsov monitor, včeraj sem jih kontaktiral in izvedel, da jih je zmanjkalo in da pridejo konec marca. Na njihovi spletni strani jih je 40 na zalogi z dobavo do 16. marca!!!! Ko jim to omenim, se izgovarjajo, da je to število v njihovem skladišču in da žal prej ne bo možno.
Zdaj samo upam, da bo res konec marca in vem, da sem preko njih kupil prvič, zadnjič in nikoli več.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Izkušnje s trgovino computer universe (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Kaj kupiti
839189317 (4511) Ebu Bekr
»

Microsoft Office 2019 Home&Business Slo

Oddelek: Programska oprema
357372 (5951) Han
»

Se splača kupovati na črni petek? (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Kriptovalute
8422459 (17472) darkolord
»

Slovenski trgovci ter tujina (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Kaj kupiti
19541186 (37510) s51as

Več podobnih tem