» »

Uporaba mail naslova nič več zaposlenega v podjetju

Uporaba mail naslova nič več zaposlenega v podjetju

Bias ::

Zanima me kako je to urejeno, in sicer, ko oseba/zaposleni preneha delovno razmerje s podjetjem kako hitro če sploh morajo/se mora ukiniti njegov mail naslov "ime.priimek@podjetje.si", namreč če ni več zaposlen naj ga ne bi nihče več uporabljal, saj se tako predstavlja v drugem imeni...

Je tu kakšno pravilo?

Okapi ::

Nikjer ne piše, da morajo, ampak v vsaki normalni firmi ti naslov ukinejo tisti hip, ko nehaš pri njih delati. V bolj prijaznih za nekaj časa omogočijo preusmerjanje prejete pošte na drug naslov, ali pa naredijo samodejni odgovor s podatkom o novem naslovu, v manj prijaznih pa nič.

O.

Bias ::

:) no saj za to gre, da je to še ena potrditev, da je my ex delodajalec med manjprijaznimi... samodejnega odgovora ni, tako da če jutri dobim odgovor na pravkar poslani mail, jih bom prijazno prosil, da to uredijo, saj mojega imena ne smejo več uporabljati, upam, dda to zdrži.

mat xxl ::

Žal ne drži, mail je njihov, domena je njihova samo označba je tvoje ime in priimek, kar si pa lahko dovolijo še vsaj nekaj časa.............

Aston_11 ::

Kot da bi njihov svinčnik in papir uporabljal, pa je bil zadolžen na tvoje ime.

Primoz ::

Bias: @ip-rs ... pokliči, če hočeš delat škodo. Bo zelo drago (pa ne zate).
There can be no real freedom without the freedom to fail.

tx-z ::

Sej lah kdorkol na svoji firmi nardi uporabnika ime.priimek in se pretvarja da je to on....sej ni kaznivo, i think?
tx-z

Matthai ::

Kraja identitete je kaznivo dejanje. Lažno predstavljanje, pa to.

Vpogledovanje v službeno e-pošto s strani delodajalca je pa tudi nezakonito.

Priporočam branje tegale:
http://hr-cjpc.si/pravokator/index.php/...
All those moments will be lost in time, like tears in rain...
Time to die.

tx-z ::

Sej to ni kraja identitete, če ti lih slučajn isto ime uporabš...sej ma več ljudi isti ime in priimek..?:P
tx-z

Matthai ::

Ja, ampak bodo imeli priložnost to pojasniti na sodišču in v kasnejšem odškodninskem postopku. ;)
All those moments will be lost in time, like tears in rain...
Time to die.

Bias ::

@zigam: ime in priimek zaposlenega ali bivše zaposlenega ni slučaj, sicer pa zagotavljam, da ga ni v sloveniji človeka z enakim priimkom in imenom (v povezavi ime-priimek seveda, nisem Janez Novak ;)

Vsekakor se mi pa zdi sporno, da se bo odgovarjalo v mojem imenu (če se to zgodi).

@Matthai: eto, to sem tud iskal, ker vem da je "službena pošta/mail" moja in ne njihova. kul.

NeMeTko ::

Problem "službene pošte" je v tem, da ni nikoli IZKLJUČNO službena, ampak je ponavadi vmes tudi nekaj zasebne pošte - ravno ta pa je tista, ki naredi vso zadevo problematično.

Zato v nekaterih podjetjih striktno prepovedujejo zasebno pošto na službeni naslov, kar pa je spet pravno sporna zadeva. Problem službene pošte je v tem, da podjetje često potrebuje korespondenco, ki si jo imel s stranko preko maila in nekako mora imeti možnost da pride do teh podatkov. Dokler imaš v mailu izključno službeno pošto, ni pravne ovire, da bi to korespondenco nekdo 'podedoval' in imel prost vpogled vanjo. Problem pa nastane, čim se vmes znajde eno samo zasebno sporočilo.
V starih 'papirnatih' časih se je VSA korespondenca podjetja lepo shranjevala v fasciklih in je bila dostopna vsem pooblaščenim v podjetju. Če si dobil na službeni naslov zasebno pismo, si ga lepo pospravil v žep in tako nisi delal težav podjetju, da bi potencialno lahko kršilo tvojo zasebnost. Danes, ko pa imamo vse elektronsko, so pa uporabniki preprosto postali šlampasti in malomarni, na koncu se pa zgovarjajo na neko zakonodajo in grozijo delodajalcu.
Mislim, da če bi vsak uporabnik najprej pometel pred svojim pragom, bi bilo bistveno manj težav, tožb in zamer.

Če razpravljaš o bolj ali manj 'prijaznih' podjetjih, bi moral razpravljati tudi o bolj ali manj 'prijaznih' uporabnikih. 'Prijazni uporabnik' je tisti, ki zasebno pošto sproti filtrira v posebno mapo (lahko tudi zaklenjeno z geslom), ki jo ob odhodu iz podjetja preprosto zbriše, ostalo korespondenco pa preda svojemu nasledniku. Ravno tako 'prijazni uporabnik' obvesti svoje stranke in znance, da bo odslej imel drug mail naslov, tako da mu ti ne pošiljajo več sporočil na ta naslov.

Skratka ne se repenčiti na delodajalca, če sam nisi opravil domače naloge!

Kar se tiče možnosti, ki jih ima delodajalec, so te v veliki meri odvisne od tehničnih možnosti, ravno tako pa tudi od interne komunikacije med oddelki. Če kadrovska služba ne sporoči IT oddelku, da si zapustil podjetje, bo to tudi ob najboljši volji teško poskrbela za ukinitev accounta.
Željeno bounceback sporočilo z obvestilom tvojega novega naslova je tehnično na marsikaterem sistemu neizvedljivo, ravno tako pa tudi podjetje ni dolžno, da skrbi za tvojo pošto po odhodu iz podjetja.
Določeni naprednejši antispam sistemi že na vhodu blokirajo pošto namenjeno uporabnikom, ki so bili brisani na nivoju domene. S tem takšen bounceback postane nemogoč, saj mail strežnik takega sporočila ne bo sploh prejel.

Poldi112 ::

Naprednejši :)
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

noraguta ::

Problem "službene pošte" je v tem, da ni nikoli IZKLJUČNO službena, ampak je ponavadi vmes tudi nekaj zasebne pošte - ravno ta pa je tista, ki naredi vso zadevo problematično.

če ni personalizirana (ime.priimek@sluzba.si, ampak ped.dela@sluzba.si) teh problemov ni. dostop se federira več uporabnikom, za privatne maile naj se pa uporablja privatna pošta. simpl kot pasul. ampak naši IT strokovnjaki po firmah tega še niso skontal. Jebat ga če jih na faksu učijo c++ ne pa najprej osnove organizacije.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

NeMeTko ::

Hja, seveda se da operirati z aliasi, ampak, če ti pošlje Janez Novak preko naslova nabava@firma.si, spodaj pa v mailu navede naslov Janez.Novak@firma.si, bo vseeno marsikdo poslal mail direktno na njegov 'osebni' naslov, namesto na naslov oddelka (nabava).

Tako da so aliasi zelo pripravni za oddelke kot nabava, prodaja, ipd., saj zagotovijo hitrejše procesiranje in obravnavo sporočila tudi v primeru odsotnosti določenega zaposlenega.

Nikakor pa aliasi ne morejo zagotoviti neke resnejše ločitve zasebne od poslovne pošte. Za to ločevanje mora zaposleni sam poskrbeti (ali pa se ne žaliti potem, češ da mu je nekdo brskal po zasebnih sporočilih). Pameten delodajalec bi mu celo dal za podpisati, da bo ločeval zasebno pošto od poslovne.

Druga opcija, ki jo ima delodajalec, je ta, da kreira nekakšen zbirni mailbox 'arhiva@firma.si', kamor zaposleni vso poslovno koresponcenco forwardajo. Problem tega pristopa je v tem, da mora zaposleni to izvajati ročno, saj ga ni avtomatizma, ki bi znal ločiti med njegovo zasebno in poslovno pošto. Deloma bi se to dalo avtomatizirati, če bi vsi pošiljatelji v subject vpisali 'ZASEBNO' (tako, kot na pisemskih pošiljkah) - ampak kako boš navadil pošiljatelje na to?

Zmajc ::

Osebno že 10 let delam pri istem delodajalcu pa se nebi sekiral 1% če mi jutri zaprejo službeni email account. Ravno zato ker ga nikoli nisem uporabljal za kaj drugega kot za službene zadeve. Ne razumem zakaj je ljudem tako težko v službi zagnat browser pa preko privat email accounta poslat email, ki ga želiš.

MIHAc27 ::

Zmajc je izjavil:

Osebno že 10 let delam pri istem delodajalcu pa se nebi sekiral 1% če mi jutri zaprejo službeni email account. Ravno zato ker ga nikoli nisem uporabljal za kaj drugega kot za službene zadeve. Ne razumem zakaj je ljudem tako težko v službi zagnat browser pa preko privat email accounta poslat email, ki ga želiš.

Točno tako. Že vsaka stara mama zna odpret nov ZASTONJSKI email z ogromno prostora. Jaz nimam niti 1 privat emaila na službenem.

NeMeTko ::

Saj...potem bi se pa še nekaj tožarili pa grozili delodajalcu. Potem pa eni še pravico do zasebnosti interpretirajo na tak način, da si pod to pretvezo lahko dovoliš vse, tudi odnašanje poslovnih skrivnosti iz podjetja.
Ko ga pa delodajalec zaloti, gre pa tožariti, da mu je bila kršena zasebnost. Ma hallo? Nekje pa tudi mora biti meja.

Zanimivo pri vsem tem je to, da v primeru, ko te iste dokumente odnašaš v torbi, nimaš nobene pravice izgovarjati se na zasebnost, ko ti vratar reče, da pokaži, kaj imaš v torbi? Ali pač? In se to krši po tekočem traku?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: NeMeTko ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Službeni mail, ko odideš (strani: 1 2 )

Oddelek: Omrežja in internet
6915871 (831) johnnyyy
»

Deutsche Bahn kaznovana zaradi vohunjenja za zaposlenimi (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Zasebnost
605972 (4444) BlueRunner
»

Zasebnost računalniške identitete

Oddelek: Loža
161966 (1614) kekz
»

Branje mailov

Oddelek: Problemi človeštva
454346 (3371) Matthai

Več podobnih tem