» »

Star Citizen - Squadron 42

Star Citizen - Squadron 42

««
37 / 37
»
»»

Snegec ::

Različni ljudje, različne zahteve ;)

Ima pa Star Citizen ta teden (od danes naprej) Free Fly, pač prost dostop vsem, tudi tistim k ga (še) niso podprli.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

Linko ::

In, a še je špil živ?

BigWhale ::

Seveda, lahko kupis planet in pomagas s financiranjem razvoja igre! ;>

BorutO ::

Problem pri tej igri je .. ko začneš prvič igrati to igro,nimaš pojma kaj moreš početi. Nobenega tutoriala, nič. Jaz sem samo taval dve uri sem in tja, pa nisem našel ničesar, kar bi lahko počel. Edino par stvari sem lahko kupil, to pa je bilo to ... zato sem nehal igrati to igro.

Snegec ::

3.19.1 ima tudi Tutorial in pa Guide sistem ;)

Počasi bo, enkrat do 2072.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

Tribal ::

Hja jaz je ne bom dočakal očitno. Mogoče moji vnuki.

Ahiles ::

Brian Chambers has said on a French stream (Hugo Lisoir) that Squadron 42 is feature complete and in a polishing/balancing state.

Netrunner ::

Se pravi če bo sreča izide konec 2025 :)
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Nagi Bator ::

Se pravi če bo sreča izide :)

Tako. Popravljeno.

Netrunner ::



Lepi video posnetki vendar končane igre še vedno ni nikjer na vidiku :)
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

BigWhale ::

Saj so ze povedal, da bo polishing faza neki casa trajala. Zna se zgodit, da clo tolk dolg, da bodo vmes engine zamenjal ;>

oo7 ::

The Future of Gaming: StarEngine

Snegec ::

A kdo trenutno igra SC? Ce ja, naj se mi javi. Predznanje tetrisa zazeljeno. Znanje 3d tetrisa toliko boljse ;)
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

oo7 ::

Inside Star Citizen: First-Person Assertion

Netrunner ::

Netrunner je izjavil:


Drugače pa ta tema je namenjena igri Star Citizen in Squadronu 42 in ne CR in CIG. Kaj se dogaja okoli projekta je načeloma prav vseeno, pomembno je kaj bodo na koncu izdali, pa četudi bo to leta 2030.


Ha ha, leta 2017 sem mislil da sem malo pretiraval z letom 2030, zdaj pa se bojim da sem malo premalo napisal :D. No saj enkrat bo, še vedno verjamem v projekt. Razlika je samo v temu, da ga bodo igrali moji otroci in ne jaz.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Tribal ::

Se strinjam, da traja. Nek mali napredek je iz leta v leto. Nekateri že igramo ves ta čas in uživamo. Včasih pa tudi besnimo... Še dobro, da je ostalih iger za preigrat cel kup.
Vseeno raje čakam, kot pa da dobimo še en Starfield.

Kurzweil ::

Leta in leta sem spremljal razvoj te igre, potem pa na neki točki obupal in povsem pozabil.

V kakšnem stanju je igra danes? Je to že mogoče normalno igrat? Igra kdo tu sploh?

Invictus ::

Hoteli so narediti Ultima in space.

Pač ni ratalo...

Zadevo so preveč na široko zastavili.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

MojsterX ::

Jaz čakam na Sqadron42, čeprav je bil izzid obljubljen že lansko leto? Po temu pa bomo videli kako bo igra dejansko izgledala. Hvalabogu sem dal na kickstarterju min znesek, medtem ko so nekateri moji prijatelji šli v skupinski nakup za večje ladje 200€+

Če tale igra preživi in ne doživi bankrota tekom razvoja bo ali super buggasta, ker je čist preveč featurjev v igri in tole kodo popravljat je nočna mora ali bo pa spolirana v nulo in bo uživancija next gen svetov, tako kot Baldurs Gate, ki je revolucija v malem.

Kurzweil ::

Meni je tole malce neobičajno, ker gre vendarle za folk, ki je že delal nekatere space simulacije v preteklosti. Res, da so zastavili malce preveliko.

Nazadnje, ko sem šel pogledat, je bilo nabranega cca 200-300M$ denarja, zdej vidim, da so že pri 717,466,828$, kar je nabralo 5,327,192 folka. Kar po osnovnošolski matematiki pravi. da je povprečno folk dal 134€. Dobro je tole kampanjo izpeljal Chris Roberts :D

Zdej sem šel pogledat. Razvoj se je začel leta 2010, torej gremo proti 15 letom razvoja igre. Se spomnim na začetku, ko sem bral vse tiste dev loge, forum, videe, vse kar je bilo mogoče. Študiral, kako si bom comp upgrejdal, če bo treba, kako si bom kupil neke joysticke in ostali rig za to, da bom lahko igral.

Saj kolikor sem spremljal, so se stvari kasneje lotili precej bolj modularno. Si pa ne znam predstavljat, kako je lahko pri načrtovanju razvoja odneslo tako izkušene ljudi, tako mimo.

Da igra bo v vsakem primeru fenomen, pa tudi če bo totalen crap. Tole bom probal, pa naj bo kar hoče. Ampak kdaj prav zares bi nek release date tega čuda? :D

BorutO ::

Ta igra je tako ... igral sem jo nekaj 10 minut in nikjer nobenega tutoriala in nič ... sploh nisem vedel kam iti, kaj početi, nikjer nič za kupiti itd ...

Netrunner ::

Nima smisla vlagat čas in resursov v tutorial, ko pa je igra še v alphi in ves čas kaj spreminjajo. Se pa ta zadeva vleče čez vse meje razumnega okusa... Enkrat bo verjetno že prišla :) Vsi ki so jo podprli v času kickstarterja jo po vsej verjetnosti ne spremljajo več saj v 15 letih se marsikaj spremeni. Načeloma ni problem da se razvija že toliko let, bolj je problem ker datuma izida ni nikjer na vidiku. Govorijo o nekem "soft launch-u" vendar kdaj to bo pa nihče ne ve.

Skrajni čas za izdajo SQ42 so že zamudili par let vendar dokler to ne izide ne smemo niti pomisliti na izid glavne igre...

Saj bo kmalu, do takrat se bom verjetno spet selil, zamenjal 2-3 službe in svojega še nerojenega otrokaka pospremil na zagovor diplome.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Kurzweil ::

Ja, tole bomo zgleda igrali v penziji.

V tem kontekstu takoj pomislim na Martina in GOT, Halflife 3, Duke Nukem... ali pa gradnjo 2. tira in 3. razvojne osi pri nas.

Dobro Chris Robert je star 56 let, tako da v času njegovega življenja bi znalo bit.

Tribal ::

Danes so odstranili NDA z Evocati 4.0 patch. Tako da je veliko zanimivih vsebin za pričakovat.

Končno bomo zgleda le dočakali drugi sončni sistem. Pyro! Če bo sreča še letos.

Enaplusdva ::

Sem listal en starejši Joker iz leta 2016 in je notri pisalo, da se je Roberts naveličal govoriti kdaj bo igra izšla a , da bi lahko enkrat naslednje leto brez točnega datuma torej 2017 :)

Bolf3nk ::

Nategovanje ovc XXXXXL

Tribal ::

Ja eni k vsake tolk mal poigramo, se mamo fajn. Ko bo bo, upam da pred penzijo.

Netrunner ::

Enaplusdva je izjavil:

Sem listal en starejši Joker iz leta 2016 in je notri pisalo, da se je Roberts naveličal govoriti kdaj bo igra izšla a , da bi lahko enkrat naslednje leto brez točnega datuma torej 2017 :)


Ta igra je bila že dostikrat zelo zelo blizu izida :D

Par let nazaj je CR rekel, da do konec leta izide SQ42 in nato v roku par mesecev še SC, od vseh praznih obljub sem si mislil, da sedaj pa gre za res :D ... ha ha ...mislim da je bilo to ravno tam okoli 2018

Sem se sprijaznil s tem, da bo igra mogoče izšla, ko bo moj še nerojeni sin šel na fax.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Kayzon ::

Cela zadeva je huge scam.

If you read the companies house filings it's Chris Roberts and all his family and friends. They've all got executive positions and salaries of several hundred thousand a year


Buying a $4.7 million Hollywood home, and photos of yacht vacations. Here, Roberts really began pushing the limits of backer tolerance. When this flew with those remaining, Roberts and CIG grew bolder still, increasing sales, eliminating roadmaps and ultimately refusing to offer dates.


The number of individual lies Chris Roberts has knowingly thrown at backers, is absolutely staggering. Starting with hiding that Sandi was his wife, all through "everything they paid for by the end of the year" (2015) and "Answer the Call" (2016) up to Beta 2020...after which time he was pretty much silenced.

Nepotism. Sandi has zero marketing experience. Erin brings home $600k. And given Roberts ego, we know he takes home more still. The Roberts family accounts for well over $1.5 million of backer money on their own - likely more - skimmed right off the top.



""Selling the IP. Chris Roberts was pocketed $1.5 million of backer money by selling his IP to his own company"" -- HE WHAT

You read that right.
CIG (he) paid Chris (himself) 1.5 mill for the rights to his "lore" of SC.




Tega je se malo morje na internetu,ce se komu le da pobrskat mal.

https://www.reddit.com/r/starcitizen_re...

Netrunner ::

Kayzon je izjavil:

Tega je se malo morje na internetu,ce se komu le da pobrskat mal.

Dosti je tega ja, vendar slabe stvari se hitreje širijo od dobrih. Če spremljaš reddit "SC refunds" boš dobil vse najslabše na kupu. Če zaviješ na kakšen fan geek forum boš dobil pa kako je oh in sploh dobra zadeva.

Jaz sem zapravil samo toliko kolikor sem bil pripravljen izgubiti in ker sem se naveličal vsega BS okoli tega sem se "odklopil". Enkrat do mogoče dvakrat na leto preverim situacijo in to je to.

Kaj delajo z denarjem me načeloma ne zanima, upam le da bo nekoč nekaj iz tega.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Kayzon ::

Netrunner je izjavil:

Kayzon je izjavil:

Tega je se malo morje na internetu,ce se komu le da pobrskat mal.

Dosti je tega ja, vendar slabe stvari se hitreje širijo od dobrih. Če spremljaš reddit "SC refunds" boš dobil vse najslabše na kupu. Če zaviješ na kakšen fan geek forum boš dobil pa kako je oh in sploh dobra zadeva.

Jaz sem zapravil samo toliko kolikor sem bil pripravljen izgubiti in ker sem se naveličal vsega BS okoli tega sem se "odklopil". Enkrat do mogoče dvakrat na leto preverim situacijo in to je to.

Kaj delajo z denarjem me načeloma ne zanima, upam le da bo nekoč nekaj iz tega.


Ja ampak moras biti iskren sam s seboj,igra je v razvoju od leta 2012 in je se vedno v alpha verziji. Vmes v tem casu normalen studio za 2/5 denarja izda 2-3 igre.

Tribal ::

Heh ves hype glede SQ42 je včeri umru. Izid 2026 smeh, 3 leta poliranja my ass...

Kayzon ::

Star Citizen demo crashes live on stage during presentation

https://www.youtube.com/live/m3eHBhHsrm...

svecka ::

Še iz časa Wing Comamanderja se nekateri spomnimo, da je bil Cris Roberts nesposoben kot vodja/direktor. Očitno se ni naučil nič do sedaj.

svecka ::

Squadron 42 gameplay :

Tribal ::

Kar so danes napovedali za izid Starcitizen 1.0, še ne bo kmalu...

BigWhale ::

Tole je v FAQ na Kickstarer strani.


Can you estimate the system requirements for Star Citizen?
There will be a lot of optimization in the next 24-months, plus the usual fast pace of technology, so it is hard to say absolutely. At the moment you will be able to play it on a dual core PC with a GTX 460 or greater and 4GB of system memory. If you’re running an i7 2500, 2600, 2700 or better with a GTX 670 or greater then the stars are the limit! Since the game is built on CryEngine, their system requirements will stay roughly the same as ours.

Last updated: Fri, October 19 2012 6:08 AM CEST


Kr zabavno :D

BigWhale ::

Zadevo pacajo skupaj ze 14 let. Vmes so zamenjal game engine, ki je medtem ratal ze rahlo obsolete in na koncu 2025 bodo verjetno ugotovili, da morjo spet zamenjat engine, ker je njihov prestar. :|

Tribal ::

Hja danes brez RT igra ni več AAA, tako da zna bit da res zamenjajo. No Otroka rasteta še mal pa jima bo ta igra všeč, pol bomo pa skup igral.

Netrunner ::

Kayzon je izjavil:

Ja ampak moras biti iskren sam s seboj,igra je v razvoju od leta 2012 in je se vedno v alpha verziji. Vmes v tem casu normalen studio za 2/5 denarja izda 2-3 igre.

Imaš prav, edino opravičilo ki ga jim priznam je to, da so bili neizkušeni in so se na začetku precej lovili preden so začeli tako kot je treba. Uveljavljen studio z izkušnjami bi vsekakor že davno končal, CIG pa nima izkušenj in.... CR ga vodi :)
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Gregor459 ::

Kaj pa delajo toliko časa ? Kje se jim zatika ?

Tribal ::

Razvijajo vsa možna orodja, da si bodo olajšali izdelavo vseh POIjev. Če se ti da lahko pogledaš letošnji citizen con na youtubu, planet tech V5 je noro za vidt.

Seveda je največji problem CR kateri si sproti zmišljuje kaj vse bodo še naredili, hkrati pa mora biti vse po njegovem okusu.

Gameplaya je ogromno že v igri, ko sem pa gledal kaj vse imajo v načrtu je pa noro. Ne vidim da bodo v bližnji prihodnosti izdali 1.0 verzijo...

OutOfTheBox ::

Razvijajo vsa možna orodja, da si bodo olajšali izdelavo vseh POIjev.


Ampak to je pač napačen pristop. Kdo pa jim obljublja da se bo igra sploh prijela? Kdo je sploh folk ki bo igro igral in koliko je teh ljudi?

Izdelava orodij do ene mere ok (kar pač potrebuješ da zadevo splaviš), ampak tole kar se dela so računi brez krčmarja.

Ne dvomim da špil ne bo dober, sam s poslovnega vidika bomo pa videli če bo špil prinesel not toliko kolikor se vlaga plus ROI.

Tribal ::

Ne računajo samo na prodajo igre. Računajo tuda, da bodo z razvojem orodja in samega pogona igre kaj zaslužili.

Netrunner ::

Razvoj orodja ni napačen pristop, če imaš tak obseg igre. Če nimaš neke avtomatizacije za izdelavo postaj in planetov ne moreš narediti toliko sistemov kot je v planu. Kako je to iz racionalnega vidika pa nevem, vendar igra se je že prijela glede na to koliko investitorjev ima.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Kayzon ::

Evo pogledal video zdele in ne vem kaj se folk tok slini v komentarjih,saj igra zgleda dost junkie in okorno. Pa bog ve koliko denarja so sli zapravljat da so posneli mocap za znane igralce/igralke medtem ko bi se raje fokusirali na to da dokoncajo igro.

BigWhale ::

OutOfTheBox je izjavil:


Ne dvomim da špil ne bo dober, sam s poslovnega vidika bomo pa videli če bo špil prinesel not toliko kolikor se vlaga plus ROI.


Ne potrebuje ROI. Razvoj je verjetno ze pokrit s strani backerjev. ;>

Razvoj orodij je sicer nekaj kar se redno dela ampak zdaj imajo graficni engine, ki je neki kar je blo nahackan skupi in ni vec podprto s strani originalnega razvijalca. Kako bo cez dve leti, je vprasanje. Takrat bi lahko imeli ze 60xx serijo Nvidia GPUjev. :>

Tribal ::

Čez dve leti še ne, čez 3 pa možno.

Kar se tiče prezentacije, to je zgolj uvod v začetek igre, predzgodba. Zato res ni za pričakovati veliko prikaza igranja. So pa ljudje navdušeni, ker je v pogonu prikazana ogromna bitka in vse skupaj deluje dokaj tekoče. Če to prenesemo v SC, kjer bomo playerju lahko uživali v velikih org bitkah, če seveda kdaj uspejo poštimat server meshing zraven pa še entity streaming tako kot je treba.

Kayzon ::

Samo za primerjavo kvalitete same grafike in animacije,spodaj je igra ki je bila spacana v 3-4 letih s strani Kojime in njeve ekipe:




Mislim da je kar nekaj nivojev nad tem kar so pokazali s Squadron 42 trailerjem :8)
««
37 / 37
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Elite dangerous (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
13430901 (700) DJ-DUST
»

No Man's Sky (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Igre
23142179 (1950) BigWhale
»

Everspace

Oddelek: Igre
152616 (760) Izi
»

Star Citizen postal prva AAA igra, financirana izključno s skupnostnim financiranjem (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Novice / Igre
727152044 (116552) Truga
»

Skupnostno financiranje in povratek stare garde

Oddelek: Novice / Igre
2817785 (14452) Tr0n

Več podobnih tem