» »

akumulator vs 230V

akumulator vs 230V

einstein :P ::

Morda se bo smešno slišalo ampak ne razumem, če vzamemo za primer akumulator 12V 1000Ah in izračunamo moč dobimo 12kW. Pa če izračunamo še moč vtičnice dobimo 3,680kW. A ni to malo čudno? A ima en akumulator res moč 3eh vtičnic? Meni se to zelo čudno zdi. Se to drugače računa? Prosim ne razumite tega narobe, ker nimam pojma ali se tako računa.

Hvala za odg., lp
STAY OUT OF MY TERRITORY!

andromedar ::

Tu gre predvsem za nerazumevanje pojma 'moč'.

Moč se v elektrotehniki označuje s P. Velja formula P=UxI. Torej moč je enako napetost krat tok.

Pri 'vtičnici' toka ne moreš izmerit (oz. je toliko, kolikor imaš veliko varovalko, oz. kolikor da elektrarna)
Ti si pri akumulatorju navedel KAPACITETO 1000 Ah. Kapaciteta tukaj ne igra kake vloge, kapacitete omrežja tako ne moreš ravno izmerit, ker se električne energije v omrežju ne shranjuje...

Edit:slovnica
Eh?

Zgodovina sprememb…

jest10 ::

Iz 12V in 1000Ah nikakor ne moreš dobiti ven 12kW.
Iz 1000A pa lažje>:D

Sicer pa je ponavadi tok, ki se podaja na akumulatorju kratkostični tok. Če ne bi imel v bajti varovalk(v trafo postaji tudi ne) in bi v štekarju naredil kratek stik, bi dobil ohoho veliko moč. Za delček sekunde, predno bi ti zagorela napeljava>:D

einstein :P ::

Ja pa saj 1000Ah pomeni, da lahko zagotavlja 1000A eno uro ali pač? Glede vtičnice pa recimo, da je 16A varovalka. Potem iz akumulatorja več moči dobiš?
STAY OUT OF MY TERRITORY!

WarpedGone ::

Stvar žal ni tko enostavna, 1000Ah ne pove cele zgodbe, sugerira le da ima 12V akumulator shranjenih kakih 12kWh energije.
Kako hitro (i.e. s kakšno močjo) lahko to energijo odda in zate opravi koristno delo, je pa povsem druga zgodba, ki ni razvidna iz te oznake "1000Ah". V principu bi to lahko pomenilo tudi, da lahko eno uro poganja 1000A al pa 6 minut 10.000A al pa pol minute 100.000A.
V praksi imajo akumulatorji ta Ah rejting podan IIRC v primeru praznenja z C/24 ie. da se prazni 24 ur. 1000/24 navrže dobrih 40A, pri 12 V je to slabih 500W. Torej, teh 12kWh boš iz akumulatorja dobil, če boš nanj obesil 5 klasičnih žarnic in jih pustil goret cel dan in noč.

Če jih boš obesil recimo dvakrat več, bo praznili tok (skoraj) dvakrat večji, akumulator se bo bol segreval in fizično kvaril in žarnice bodo svetile manj kot en svetel dan. Na akumulatorju se zaradi notranje uporanosti pojavi še padec napetosti in nima več 12V ampak manj tako da žarnice niti ne porabljajo več polnih 100W. Kolk manj je zopet odvisno od moči katero oddaja.

Poanta ja, da ima max moč akumulatorja realne limite - predvsem v smeri al bi ti ta akumulator rad še kdaj napolnil ali si zadovoljen, če ga sam enkrat sprazniš. Če recimo na + in - pol vržeš šraufciger in nardiš kurcšlus, se bo zadeva spraznila precej hitro - v rangu nekaj sekund. V tem času se bo vsa vsebovana energija sprostila za segrevanje akumulatorja in šraufcigerja, ki se bo dobesedno prišvasal na terminale, vse skup se bo pa raztalilo v lužo. Ne stat blizu.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Še druga plat - "moč elekrične vtičnice" je primarno omejena z varovalko. V stanovanju imaš klasične 16A varovalke, ki pri 240V AC prepuščajo cca 3,8kW moči. Celotna električna napeljava v hiši je dimenzionirana tako, da to moč, ki gre lahko skozi varovalko preživi brez težav, ne le trenutno tudi konstantno (ena ura ali dlje). Pri obremenitvi se upošteva še pravilo, da na neko varovalko priklopiš največ 80% njene zmogljivosti oz. cca 3kW.

Zato je tako zelo nevarna stara kmečka praksa, ko se je pregorelo varovalko zamenjalo z žico ali celo z žebljem. Ta nova varovalka je zdržala ohoho več kot hišna napeljava, ki je bila po novem v vlogi šibkejšega člena oz varovalke. Ko je zgorela ta nova varovalka, je skupaj z njo zgorela tudi hiša.
Zbogom in hvala za vse ribe

St235 ::

količina shranjene energije (amper ure) ne pove ničesar o dejanski moči. Vtičnica ima po tvoji logiki praktično neomejeno moč, oziroma je moč omejena z vso energijo, ki jo ima omrežje. Tak izračun je popolnoma zgrešen.

3,68 kw na vtičnici dobiš pri 16A. Če bi dal varovalko z 32A (in seveda imel ustrezno napeljavo) bi dobil že 7,76kW.

Ti pa si pri akumulatorju upošteval, da imaš na voljo napeljavo za 1000 A!!!!, v primeru električne vtičnice bi to pomenilo 230kW, kakšno napeljavo bi zakaj takega rabil je pa druga zgodba.

int47 ::

einstein :P je izjavil:

če vzamemo za primer akumulator 12V 1000Ah in izračunamo moč dobimo 12kW. Pa če izračunamo še moč vtičnice dobimo 3,680kW.

1000Ah *12V = 12kWh
230 * 16 = 3,68kW
Primerjaš jabolka in hruške.


einstein :P je izjavil:

Ja pa saj 1000Ah pomeni, da lahko zagotavlja 1000A eno uro ali pač? Glede vtičnice pa recimo, da je 16A varovalka. Potem iz akumulatorja več moči dobiš?


Lahko vzameš manjši akumulator, upoštevaš daljši čas praznenja, ali gledaš vtičnico, ki je deklarirana za večji tok in bo rezultat obraten.
Ne vem, kaj je tu čudnega.

einstein :P ::

Kako 12kWh, če je pa 12kW in čas praznjenja 1h? Pa še vseeno, če imaš eno uro priklopljeno napravo v vtičnici, ki požre 3,86kW je to samo 3,86kWh, pri akumulatorju pa 12kWh. :|
STAY OUT OF MY TERRITORY!

int47 ::

einstein :P je izjavil:

Kako 12kWh, če je pa 12kW in čas praznjenja 1h?Pa še vseeno, če imaš eno uro priklopljeno napravo v vtičnici, ki požre 3,86kW je to samo 3,86kWh, pri akumulatorju pa 12kWh.

V idealnem primeru (šolskem):
12V akumulator s kapaciteto 1000Ah ima shranjene
12V * 1000Ah = 12kWh energije

12V * 10A = 120W 120W * 100h = 12kWh
12V * 100A = 1,2kW 1,2Kw * 10h = 12kWh
12V * 1000A = 12kW 12kW * 1h = 12kWh
12V * 10000A = 120KW 120kW * 0,1h = 12kWh

Tudi skozi 16A varovalko lahko za zelo kratek čas teče občutno večji tok od nazivnega (izklopna karakteristika).

Pri realnem akumulatorju energija, ki je na voljo pada, če povečuješ praznilni tok.
Tudi 12V 1000Ah akumulator v enem kosu boš malo težje dobil. Večje kapacitete so zaradi teže ponavadi 2V celice.

V vsakem primeru sta tok in moč odvisna od porabnika. Zgornja vrednost je omejena:
-Pri akumulatorju s tipom akumolatorja (PDF proizvajalca) in instalacijo (kabli, varovalke).
-Pri vtičnici z zmogljivostjo kontaktov vtičnice in instalacijo (kabli, varovalke).

Če najšibkejši člen v verigi zdrži:
Bo porabnik, z nazivno močjo 3,86kW pri nazivni napetosti in obremenitvi porabljal cca 3,8kW.
Tak z nazivno močjo 12kW pa pri nazivni napetosti in obremenitvi cca 12kW.

Ne vem, kaj je tukaj čudnega.

einstein :P ::

Čudnega je to, kako lahko daje akumulator 12kw moči od sebe, medtem, ko vtičnica zmore le 3,86kw.
STAY OUT OF MY TERRITORY!

trek@s ::

ker je namerno moc vticnice omejena z varovalko, da z njo varujemo instalacijo. ce bi imel vodnike vecjih presekov, vecje varovalke (vkljucno z glavnimi pri stevcu), bi lahko bila max moc na vticnici tudi precej vecja

Opkow ::

Das med akumulator in porabnik 1 A varovalko, in bos vlekel samo 12 W iz akumulatorja, ce bos presegel max moc varovalke, se bo le-ta skurila... Tako to izgleda tudi pri el. omrezju.

Lahko vrzes pri 230 V omrezju ven vse varovalke, priklopis svojo vticnico direkno na NEK (preko trafota, ki ti prilagodi napetost na 230 V) in bos vlekel cca 700 MW dokler se uranove palice ne iztrosijo.


Nasploh pri akumulatorju v idealnem primeru vleces 12 KW samo 1 uro. Medtem ko pri el. omrezju 3,6 KW vleces skoraj neomejeno casa.

Namesto 16 A varovalke das 200 A varovalko in napeljes ustrezno dimenzionirano el. napeljavo in bos lahko vlekel iz vticnice 46 KW.

Odvisno kako bos dimenzioniral vse elemente, ki so potrebne, da dobis zeljeno moc.

jest10 ::

einstein :P je izjavil:

Čudnega je to, kako lahko daje akumulator 12kw moči od sebe, medtem, ko vtičnica zmore le 3,86kw.

Ti 12kW ne boš dobil iz akumulatorja(izvzeti namenski akumulatorji). Moč v kratkem stiku ni enako, kot trajna moč.

twom ::

einstein :P je izjavil:

Čudnega je to, kako lahko daje akumulator 12kw moči od sebe, medtem, ko vtičnica zmore le 3,86kw.

Še en poizkus...

Imaš prav. Iz akumulatorja (pa ne vsakega) lahko dobiš večjo (trenutno) moč kot pa iz vtičnice.
Nekaj popolnoma drugega pa je koliko časa ti je ta moč na voljo (koliko energije)

Najprej poglej na akumulatorju podatek za tok (A) in ne za kapaciteto (Ah)

Moj akumulator (zagonski za avto) ima podatke: napetost 12V, kapaciteta 50Ah, tok 480A
Tok 480A pomeni, da ga pri kratkotrajni obremenitvi (zagonu motorja) s tem tokom ne bom uničil.
Lahko dosežeš tudi večji tok, samo boš akumulator trajno poškodoval.

Še malo matematike:

50Ah * 12V = 600 Wh energije (0.6 kWh - p.s. 1 kWh stane 11 centov iz električnega omrežja)
480A * 12V = 5760W moči (5.76 kW)

Se pravi, da bo tak akumulator pri 480A prazen v 6 minutah (600Wh / 5760W = 0.104 ure).

Kaj pa vtičnica:
Tok vtičnice je omejen z varovalko, npr 16A
230V * 16A = 3680W moči
ta moč ti je na voljo ves čas
ko to moč trošiš, se pravi 3.68kW * čas = energija... pa dobiš energijo (kWh)

Lp

einstein :P ::

Se pravi, da bi lahko delali močnejše baterijske vijačnike od mašin, ki jih priklopimo v vtičnico, če bi le imeli tako majhne in močne akumulatorje? :P
STAY OUT OF MY TERRITORY!

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Zakaj je to presenečenje?
Zbogom in hvala za vse ribe

einstein :P ::

Zakaj? Kdaj pa si nazadnje videl, da je bila neka akumulatorska zadeva močnejša od tiste, ki jo v vtičnico priklopiš? :|
STAY OUT OF MY TERRITORY!

WarpedGone ::

Nisi še videl dovolj sveta.
Nobene teoretične meje ni, da baterijska zadeva nebi mogla bit močnejša od 'plug-in' zadeve. Le funkcija količine baterij.
Zgoraj smo govoril o svinčevih akumulatorjih, ki niso več 'špica' razvoja, danes so to litije variante. Poglej tale cegu:

Lithium Yttrium High Power Cell LiFePO4/LiFeYPO4 (3.2V/1000Ah) - Original Winston Battery product WB-LYP1000AHC (formerly ThunderSky TS-LFP1000AHC, Thunder-Sky TS-LYP1000AHC) - capacity 1000Ah
Nominal voltage of the cell is 3,2 V and the operational voltage is 2,5 - 3,8 V.
The maximum charging voltage for initial charge is 4 V.
Recommended subsequent charging is to 3.8 V.
The minimum voltage is 2.5 V.
The cell is capable to provide short time discharge current up to 20C or 3C continously.
There is no Selfdischarging effect - can be recharged at any state of discharge (no memory effect).


Tale reč naj bi bla sposobna delat na 3C kar pomeni oddajat konstantnih 3000A, pri 3,2V nominalne to pomeni kakih 9kW moči cca 20 minut. 3x več kot lahko potegneš iz navadne vtičnice. Kratkotrajne (nekajsekundne) moči pa grejo proti 50kW.

Iz 'ene' baterije.
Zbogom in hvala za vse ribe

twom ::

Spodaj sem skopiral podatke tega akumulatorja

Ima par pomankljivosti (za uporabo v baterijskih ročnih orodjih)
- velikost: skoraj 1.0 x 0.5 metra
- teža: 35 kg
niso to glih baterije od telefonov...

LFP1000AH - WB-LYP1000AHA

Optimal discharge current < 500 A 0.5 C
Maximal discharge current < 3000 A 3 C, continuous for max 15 minutes from full charge
Max peak discharge current < 20000 A 20 C, maximal 5 seconds in 1 minute
Optimal charge current < 500 A 0.5 C
Maximal charge current < 3000 A < 3 C with battery temperature monitoring
Maximal continuous operating
temperature
80 °C The battery temperature should not increase this level
during charge and discharge
Dimensions 850x71x375 mm Millimeters (tolerance +/- 2 mm)
Weight 35 kg Kilograms (tolerance +/- 150g)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: twom ()

WarpedGone ::

Itak, sej sm napisal cegu :P
Nekaj manjši cegli majo seveda nekaj manjšo (nedestrukcijsko) moč. Funkcija kg in kemije.
Zbogom in hvala za vse ribe

einstein :P ::

Mi zna kdo povedati, zakaj recimo, ko naviješ bass-e v avtu utripajo luči brez kondenzatorja? Namreč, če lahko akumulatorji zagotavljajo tako veliko moč, zakaj se potem preobremenitev kaže na utripajočih lučeh? Ko pa navijaš doma, ko imaš v vtičnici priklopljeno pa ni problemov. :|
STAY OUT OF MY TERRITORY!

WarpedGone ::

Če lahko ne pomeni da tudi res točno tvoja.
Utripa zaradi nezadostne trenutne moči, katero kondenzator nima problema pokrivat.
Zbogom in hvala za vse ribe

int47 ::

einstein :P je izjavil:

Mi zna kdo povedati, zakaj recimo, ko naviješ bass-e v avtu utripajo luči brez kondenzatorja?

Možnih razlogov za to je več:
-Ker imaš luči prižgane.
-Ker si naglušen?
-Nimaš 12V / 1000Ah akumulatorja v avtu.

einstein :P je izjavil:

Ko pa navijaš doma, ko imaš v vtičnici priklopljeno pa ni problemov. :|

-Lahko si poskušal podnevi in so bile luči ugasnjene.
-Imaš varčne žarnice.
-Ozvočenje ni dovolj močno, oz. nisi poskušal dovolj dolgo (še nisi dovolj gluh).
-Ker ima akumulator in napeljava svojo upornost in s tem povezan padec napetosti U=I*R.
Za enako moč rabiš pri 12V napajalni napetosti bistveno večji tok, kot pri 230V.
6 V padec napetosti je 50% pri 12V in 2,6% pri 230V.

einstein :P ::

Haha, nisem gluh, samo za vprašanje gre.
STAY OUT OF MY TERRITORY!

St235 ::

einstein :P je izjavil:

Čudnega je to, kako lahko daje akumulator 12kw moči od sebe, medtem, ko vtičnica zmore le 3,86kw.


mešaš jabolka in hruške. Kje piše, da lahko vtičnica da od sebe samo 3,86kW?? Toliko, da od sebe 16A varovalka. Zamenjaj glavno varovalko z 100A pa boš imel 23kW na fazo. Sam kaj bo ostalo od napeljave v hiši je pa druga zgodba.

einstein :P je izjavil:

Zakaj? Kdaj pa si nazadnje videl, da je bila neka akumulatorska zadeva močnejša od tiste, ki jo v vtičnico priklopiš? :|


Mešaš med tem kaj je max obremenitev in kaj je konstnatna obremenitev. Akumulator lahko teoretično da od sebe 12kW, samo se to meri v sekundah in potem ga lahko stran vržeš. El. napeljava lahko tudi preobremeniš, samo so stroški potem toliko večji.

einstein :P je izjavil:

Mi zna kdo povedati, zakaj recimo, ko naviješ bass-e v avtu utripajo luči brez kondenzatorja? Namreč, če lahko akumulatorji zagotavljajo tako veliko moč, zakaj se potem preobremenitev kaže na utripajočih lučeh? Ko pa navijaš doma, ko imaš v vtičnici priklopljeno pa ni problemov. :|


zato, ker si ti edini kit rtdi, da lahko akumulator zagotavlja večjo moč od vtičnice. To da ima akumulator shranjene energije 12kWh, ne pomeni, da je vsa ta moč na voljo v isti sekundi, kot jo uporabnik rabi, zato pride do padca napetosti, kar se vidi kot utripanje luči.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

uvz123 ::

einstein :P je izjavil:

Mi zna kdo povedati, zakaj recimo, ko naviješ bass-e v avtu utripajo luči brez kondenzatorja? Namreč, če lahko akumulatorji zagotavljajo tako veliko moč, zakaj se potem preobremenitev kaže na utripajočih lučeh? Ko pa navijaš doma, ko imaš v vtičnici priklopljeno pa ni problemov. :|

Meni se zdi, da vas ta fantiček v vseh temah vleče za nos...

einstein :P ::

sploh nič ne trdim, da ima večjo moč akumulator, ampak ravno zaradi tega pa sem vprašal, da bi izvedel kako je s tem.

@uvz123
mah nič ne vlečem za nos. zakaj bi pa koga vlekel za nos, pač me malo bolj zanimajo določene stvari in zato vprašam. tudi če mogoče kdaj vprašam kaj neumnega, pač še ne vem vsega. kdor vpraša je bedak 5 minut, kdor pa ne vpraša pa je bedak celo življenje.
STAY OUT OF MY TERRITORY!

TESKAn ::

Tebe ne zanimajo stvari, če bi te, bi si sam poiskal informacije.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

einstein :P ::

Sa si jih iščem, preko vas. :D
STAY OUT OF MY TERRITORY!

andromedar ::

Vsekakor je bolje vprašati, kot pa trositi bedarije, ker misliš da veš...
Eh?

einstein :P ::

saj vas sprašujem, če bi vedel nebi spraševal. a je to tako težko razumeti?
STAY OUT OF MY TERRITORY!

andromedar ::

Ne, ni težko. Jaz razumem :)

Govoril sem za druge...
Eh?

TESKAn ::

Trol, kaj čmo. Povedali so mu že vse, kar ga je zanimalo in od takrat je vsak njegov stavek samo še trolanje.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

einstein :P ::

@andromedar
aha, pardon :)

@TESKAn
prej si ti trol, drugi so vsaj prijazni in povedo, če jih kaj vprašam, ti pa prideš in mi ne poveš čisto nič ampak vseeno se ti pa da napisati bedarijo.
STAY OUT OF MY TERRITORY!

TESKAn ::

Povedo, ti pa naprej sprašuješ stvari, ki bi ti bile jasne, če bi se imel resen namen naučiti kaj novega in bi si šel sam prebrat kaj o tem na wikipedio ali pa v google vtipkal, kar te zanima.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

einstein :P ::

Zakaj potem sploh obstaja slo-tech, če pa imamo wikipedijo...? Za nekatere smo očitno vsi, ki kaj čudnega vprašamo trolli.
STAY OUT OF MY TERRITORY!

TESKAn ::

Če bi kaj čudnega vprašal, ne bi bil. Če pa sprašuješ stvari, ki si jih lahko brez problema sam odgovoriš v petih minutah...
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

einstein :P ::

Skoraj popolnoma vse, kar ljudje tukaj sprašujejo se da izvedeti v petih minutah na internetu...
STAY OUT OF MY TERRITORY!

TESKAn ::

Na marsikaj si tudi ti dobil tu odgovor. In ni toliko problem, da vprašaš. Problem nastane, ko ti razložijo, ti pa namesto da bi si razjasnil zadeve (recimo pogledal, kaj pomeni tisti Ah, kaj kW, kaj kWh,...) sprašuješ naprej kot tri leta star otrok. In ko je to za otroka normalno, bi od starejše osebe pričakoval, da bo vsaj minimalno obvladala umetnost, ki se ji reče "iskanje informacij" in to še kako drugače, kot da poišče forum, ki približno ustreza tematiki in postavlja vprašanja. Je tudi bolj učinkovito, bi namesto v slabih dveh dneh spraševanja tu gor lahko izvedel vse, kar te zanima, v roku pol ure.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

einstein :P ::

Že preden sem slišal za ta forum sem vedel kaj pomenijo tiste oznake. In spraševal sem naprej samo zato, ker nisem dobil točnega odgovora. Ne vem, zakaj mora vedno nekdo začeti "merjenje kurcev" s tem ko se pritožuje nad avtorji tem. Lahko bi še ti kaj dopisal, ne pa, da samo govoriš, da sem trol. Tudi če vprašam kaj več se svet ne bo podrl in mislim, da tudi ti zaradi tega ne boš nič slabše volje. Poleg tega je dobro, da se tema čim bolj razširi in dobi več informacij tudi za tiste, ki bodo iskali kaj podobnega.
STAY OUT OF MY TERRITORY!

TESKAn ::

Iz tvojih postov ne bi razbral, da si vedel, kaj pomenijo oznake.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Magic1 ::

Zelo spošne oznake.
k je kilo ali 1000kratnik(1kW=1000W)
W je wat
h je hour(ena ura)
A je amper
V je volt
s je sekunda in tako naprej
poglejte si malo tabelce, uporabno.
male črke so osnovne enote (čas-s, masa-g, dolžina-m, mol) ali količina
od nule nazaj- m(mili= 10^-3), u(mikro=10^-6), p(piko),...
od nule naprej-k(kilo=10^3), M(mega), G(giga),....
Ostale enote so z velkimi črkami in so izpeljanke.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

einstein :P ::

hvala za podkrepitev znanja, ki sem ga že imel Magic1.


@TESKAn
seveda sem vedel ampak mene niso zanimale oznake temveč koliko lahko akumulator dejansko spravi od sebe. pri tem oznake nimajo nič veze, saj moraš poznati izkoristke akumulatorjev, njihov kratkostični tok, padce napetosti... pri tem ti samo enote čisto nič ne pomagajo, pa tudi, če poznam vse enote, ki obstajajo ne bom iz njih kar iz zraka izračunal max. zmogljivosti.
STAY OUT OF MY TERRITORY!

Zgodovina sprememb…

TESKAn ::

Eh.
Korak 1:
Klikni tu
Korak 2:
Klikni na 4. link, kjer imaš baterije, ki te zanimajo (avtomobilske)
Korak 3:
Preberi si vse
Korak 4:
Če bi rad izvedel več, imaš na dnu članka sekcijo "External links", kjer je med drugim povezava:
Car battery FAQ
Evo, pet minut dela in imaš vse informacije, kar si jih želiš. Meni se zdi v današnji dobi kriminalno, da si mladina ne zna sama poiskat teh informacij. Ne samo ti, to govorim na splošno.

P.S.: Google prikaže drugačen rezultat, če kliknem na zgornji link. Damn personalized search...
direkt link.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: TESKAn ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Priklop 220V hladilnika v avtu - razsmernik? (strani: 1 2 )

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
515171 (845) matobeli
»

Kolikšna je električna moč toplotne črpalke? (strani: 1 2 )

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
7143035 (13677) zamotsloteh
»

Kapaciteta akumulatorjev (strani: 1 2 )

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
7510627 (9354) madog
»

Na MIT-u odkrili baterije, ki se napolnijo v sekundah (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
8012910 (7412) jest10
»

home made klima+ napajanje s sončnimi celicami. (strani: 1 2 )

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
6012164 (8590) energetik

Več podobnih tem