Forum » Loža » Hrvaški novi zakon za mlade voznike
Hrvaški novi zakon za mlade voznike
MrBrdo ::
V žurnalu sem prebral, da naj bi na hrvaškem imeli nov zakon za mlade voznike (pod 25), da lahko voziš avto ki ima največ 80 kW, in poleg tega se lahko po avtocesti in zunaj naselja vozijo največ 10 km/h pod omejitvijo. Piše da velja tudi za tujce.
A kdo kej ve o tem? A je to normalno? Moj avto ima 96 kW in kaj naj zdaj? Ne morem se vozit z njim po hrvaški... A so nori?
A kdo kej ve o tem? A je to normalno? Moj avto ima 96 kW in kaj naj zdaj? Ne morem se vozit z njim po hrvaški... A so nori?
MrBrdo
MrBrdo ::
Pa kdo ve če to res velja za tujce? In kako se upošteva, če v slo. nisi več mladi voznik? Ker mi nimamo 25 omejitve.
MrBrdo
PaX_MaN ::
Pa kdo ve če to res velja za tujce?
Velja za vse, bi rekel:
[...]
66) >>vozač<< je osoba koja na cesti upravlja vozilom,
67) "mladi vozač" je vozač u dobi od 16 do 24 godine,
[...]
Članak 221.
(1) Mladi vozač ne smije upravljati vozilom na cesti brzinom većom od 80 km na sat, na brzoj cesti i cesti namijenjenoj isključivo za promet motornih vozila brzinom većom od 100 km na sat, odnosno 120 km na sat na autocesti, a mopedom 40 km na sat.
(2) Osoba iz stavka 1. ovoga članka ne smije upravljati niti početi upravljati motornim vozilom ako u organizmu ima opojnih droga, alkohola ili ako pokazuje znakove alkoholiziranosti.
(3) Osoba iz stavka 1. ovoga članka koja je položila ispit za B kategoriju vozila ne smije upravljati osobnim vozilom čija snaga motora prelazi 75 kW.
(4) Novčanom kaznom u iznosu od 1.000,00 kuna kaznit će se za prekršaj mladi vozač ako postupi suprotno odredbi stavka 3. ovoga članka.
Drgač je pa to ye olde:
sabor donio na sjednici 30. svibnja 2008. godine
Lansko leto so pa res spremenil na 80kW, da:
Članak 29.
U članku 221. stavku 1. iza riječi: "na autocesti" zarez i riječi: "a mopedom 40 km na sat" brišu se.
Stavak 2. mijenja se i glasi:
"(2) Osoba iz stavka 1. ovoga članka ne smije upravljati niti početi upravljati motornim vozilom ako u organizmu ima droga ili lijekova koji utječu na psihofizičke sposobnosti i na sposobnosti upravljanja vozilima ili ako u krvi ima alkohola ili ako pokazuje znakove alkoholiziranosti ili utjecaja droga.".
U stavku 3. riječi: "osobnim vozilom čija snaga motora prelazi 75 kW" zamjenjuju se riječima: "osobnim automobilom čija snaga motora prelazi 80 kW.".
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PaX_MaN ()
MrBrdo ::
Ja samo ne vem, a se mladi voznik presoja po njihovi zakonodaji za tuje državljane oz. imetnike vozniškega/prometnega dovoljenja iz tuje države?
Tukaj recimo piše, da to velja samo za hrvate voznik začetnik na hrvaškem
Ampak to je bilo napisano že par mesecev nazaj, ta članek v žurnalu pa je zdej od par dni nazaj.
Tukaj recimo piše, da to velja samo za hrvate voznik začetnik na hrvaškem
Ampak to je bilo napisano že par mesecev nazaj, ta članek v žurnalu pa je zdej od par dni nazaj.
MrBrdo
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MrBrdo ()
PaX_MaN ::
Tukaj recimo piše, da to velja samo za hrvate voznik začetnik na hrvaškem
Ampak to je bilo napisano že par mesecev nazaj, ta članek v žurnalu pa je zdej od par dni nazaj.
Nekdo je poslal mejl na MUP (Hrvaški MNZ) in je zgleda res tako.
MrBrdo ::
Ja ampak to je od 2 leti nazaj. Vprašanje je zdej, ali je žurnal sam objavil staro novico še enkrat, ali so nekaj spremenili zdaj pred kratkim. Če gre samo za staro novico, potem vemo kako in kaj.
MrBrdo
MrBrdo ::
Lahko maš 120 kW avto pa čist lepo in varno voziš, lahko imaš 70 kW avto pa voziš kot bedak. Da ne govorim o tem da imaš lahko slučajno pač avto z 85 kW, brez kakšnega posebnega razloga, in potem ne bi mogel takega avta uporabljat na hrvaškem, ne glede na to kakšen voznik si. Pa s tem da 85 kW ni nobena "zver" od avta, še zdaleč ne.
MrBrdo
PaX_MaN ::
Ja ampak to je od 2 leti nazaj. Vprašanje je zdej, ali je žurnal sam objavil staro novico še enkrat, ali so nekaj spremenili zdaj pred kratkim. Če gre samo za staro novico, potem vemo kako in kaj.
Lansko leto so nazadnje spreminjal (tist link ko so 74kW => 80 kW spremenil).
Lahko preveriš v njihovem uradnem listu.
para! ::
To je pa tako retardiran zakon, da bi si nekdo zaslužil tisto anti-nobel nagrado al kako se jim že reče.
lp
lp
Death before dishonor!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: para! ()
BlueRunner ::
Po drugi strani pa tja prides z osebno, v casu, ki je sicer potreben da se vkrcas na letalo se lahko ze namakas v vodi, ce si malo starejsi nimas tezav z razumevanjem jezika, kadarkoli se lahko skupaj z domacini rezis idiotskim politikom ne glede na to, cigavi so, 3/4 stvari se da dogovoriti na licu mesta, ce nisi vzvisena opica, so ljudje do tebe dejansko najmanj korektni, ce ne kar prijazni.
V bistvu je edina napaka, ki jo lahko storis na Hrvaskem ta, da se imas za nekaj vec. Glede na to, da smo vcasih bili v isti federaciji, se taksne ideje vrnejo nazaj kot bumerang. Hitro in bolece.
Sicer pa zakon velja za tiste, ki imajo hrvasko voznisko dovoljenje. Torej zelo verjetno popolni non-issue za vecino tukaj.
V bistvu je edina napaka, ki jo lahko storis na Hrvaskem ta, da se imas za nekaj vec. Glede na to, da smo vcasih bili v isti federaciji, se taksne ideje vrnejo nazaj kot bumerang. Hitro in bolece.
Sicer pa zakon velja za tiste, ki imajo hrvasko voznisko dovoljenje. Torej zelo verjetno popolni non-issue za vecino tukaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
MrBrdo ::
Mja zgleda res tako. Neumneži na žurnalu so napisali da velja tudi za tujce. Jao pa te naši mediji...
MrBrdo
T0RN4D0 ::
Sej to vedno velja, da voziš po pravilih iz tvoje države. Tudi avto mora imet opremo po pravilih iz tvoje države praviloma, ne tako kot si lokalci zmislijo.
Je pa druga stvar hrvatom kakšne takšne stvari razložit. Naprimer da se tamal potniški kombi na avtocesti šteje kot avto. Pa čeprav ma tam označeno do katere višine nad prvo osjo je katera kategorija, mu kažeš, narišeš in razlošiš se ne premakne od svojega "prav". Ali pa s kakšnim lokalnim zakonom o težah prikolic, kjer vztrajajo pri svojem, čeprav načeloma zate velja predpis tvoje države afaik.
Je pa druga stvar hrvatom kakšne takšne stvari razložit. Naprimer da se tamal potniški kombi na avtocesti šteje kot avto. Pa čeprav ma tam označeno do katere višine nad prvo osjo je katera kategorija, mu kažeš, narišeš in razlošiš se ne premakne od svojega "prav". Ali pa s kakšnim lokalnim zakonom o težah prikolic, kjer vztrajajo pri svojem, čeprav načeloma zate velja predpis tvoje države afaik.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
darkolord ::
T0RN4D0> Sej to vedno velja, da voziš po pravilih iz tvoje države.
Torej Angleži pri nas vozijo po levi?
Torej Angleži pri nas vozijo po levi?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
Mesar ::
Velja samo za hrvate, tu pa tam pa napi*dijo še kakega nevednega tujca? Blagor nevednim...
Your turn to burn!
fr4nc ::
zunaj naselja vozijo največ 10 km/h pod omejitvijo.
To pomeni, če je slučajno zunaj naselja tabla za 60km/h on lahko pelje le 50km/h ?
"Rad pomagam, če je le možno" by Fr4nc; blog(2): http://cpuwars.wordpress.com/
"I just love to share the truth!!" by Fr4nc; http://intelvsamd.wordpress.com/
"I just love to share the truth!!" by Fr4nc; http://intelvsamd.wordpress.com/
Mavrik ::
Sicer pa zakon velja za tiste, ki imajo hrvasko voznisko dovoljenje. Torej zelo verjetno popolni non-issue za vecino tukaj.
BlueRunner: Maš kak vir za to navedbo?
The truth is rarely pure and never simple.
Ziga Dolhar ::
Sej to vedno velja, da voziš po pravilih iz tvoje države. Tudi avto mora imet opremo po pravilih iz tvoje države praviloma, ne tako kot si lokalci zmislijo.
Ne. Načelo teritorialne veljave zakonov velja vsaj od konstitucije cesarja Karakale leta 212. (Nepotreben pedagoški vložek, se opravičujem.)*
Pravo države X velja za vse, ki se znajdejo na območju države X. Še posebej v javnopravnih razmerjih (kar pravila udeležbe v cestnem prometu so).
Edina varna predpostavka je, da če se v hrvaškem zakonu ne najde posebna določba, ki bi urejala pravni položaj tujcev oz. imetnikov tujih vozniških dovoljenj na njihovih cestah drugače kot položaj lokalcev, potem velja za tujce enak režim kot za lokalce.
(*Izjema je ameriško pravo. To velja povsod in za vsakogar.)
https://dolhar.si/
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ziga Dolhar ()
darkolord ::
Kje pa je uradni vir za tisti odgovor?
Mislim, da izvajalcu zakona ni prav nič več kot malo mar, kako zakon interpretira referentka, ki odgovarja na pošto.
Mislim, da izvajalcu zakona ni prav nič več kot malo mar, kako zakon interpretira referentka, ki odgovarja na pošto.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
BlueRunner ::
Sepravi a lahko 16 letn ameriški froc fura pri nas sam na cesti?
Hmm... Ziga ima prav do tocke, kjer se srecas z dokumentom tretje drzave nad katerim nimas jurisdikcije (razen, ce si ZDA, ker potem velja Stalinova maksima). To pokrije kazenske tocke in (trajen) odvzem vozniskega dovoljenja.
Da pa ne bi v to vkljucevali amerskih 16-letnikov, poskusam najti kaksna ja praksa za madzarske 17-letnike.
T0RN4D0 ::
Sem se malo nerodno izrazil. Ne moreš vozit po "svojih" pravilih, vozilo mora biti skladno po pravilih tvoje države. Ergo, anglež se lahko vozi z volanom na desni strani, čeprav hrvatom to mogoče ne paše. Prav tako mislim da ne bi smelo biti problematičen izpit pri 16tih, ali pa 100 konjev pri 20tih. Prav tako se zdi, da naš policaj ne more vržt recimo kakšnega angleškega avtomobila, ki pri nas ne bi nikoli dobil papirjev za na cesto (kakšna home built replika) na tehnični pregled in mu tistega zaplent, ker en joško na LPPju ne ve kaj naj s takšnim avtom naredi.
S prikolico sem enkrat slišal da so bili problemi, ker je nekdo skušal peljat težjo prikolico (za katero potrebuješ mislim da E kategorijo) z osebnim avtom, kar je bilo (takrat) po naših zakonih legit, po hrvaških ne. Je moral možakar s kombijem domov po tovornjak, potem je blo pa uredu. To je sicer baba čula, baba rekla, ampak sem slišal ravno dovolj takšnih in podobnih štorij, da bi jim po večini verjel. Tudi po lastnih izkušnjah s hrvaškimi cariniki.
S prikolico sem enkrat slišal da so bili problemi, ker je nekdo skušal peljat težjo prikolico (za katero potrebuješ mislim da E kategorijo) z osebnim avtom, kar je bilo (takrat) po naših zakonih legit, po hrvaških ne. Je moral možakar s kombijem domov po tovornjak, potem je blo pa uredu. To je sicer baba čula, baba rekla, ampak sem slišal ravno dovolj takšnih in podobnih štorij, da bi jim po večini verjel. Tudi po lastnih izkušnjah s hrvaškimi cariniki.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
darkolord ::
T0RN4D0> vozilo mora biti skladno po pravilih tvoje države. Ergo, anglež se lahko vozi z volanom na desni strani, čeprav hrvatom to mogoče ne paše.
T0RN4D0> Prav tako se zdi, da naš policaj ne more vržt recimo kakšnega angleškega avtomobila, ki pri nas ne bi nikoli dobil papirjev za na cesto (kakšna home built replika) na tehnični pregled in mu tistega zaplent, ker en joško na LPPju ne ve kaj naj s takšnim avtom naredi.
No, to o tehnični brezhibnosti odreja Zakon o motornih vozilih:
Tudi tista "home build replika" mora torej za registracijo v posamezni državi izpolnjevati vsaj zahteve iz (mednarodne) konvencije o cestnem prometu.
T0RN4D0> Prav tako se zdi, da naš policaj ne more vržt recimo kakšnega angleškega avtomobila, ki pri nas ne bi nikoli dobil papirjev za na cesto (kakšna home built replika) na tehnični pregled in mu tistega zaplent, ker en joško na LPPju ne ve kaj naj s takšnim avtom naredi.
No, to o tehnični brezhibnosti odreja Zakon o motornih vozilih:
(5) Vozila, registrirana v tujini, smejo biti v cestnem prometu v Republiki Sloveniji, če imajo registrsko tablico in listino o registraciji vozila. Vozilo mora biti označeno z oznako države, v kateri je vozilo registrirano, kot jo predpisuje veljavna mednarodna konvencija o cestnem prometu. Oznaka države sme biti na posebni nalepki ali na registrskih tablicah.
(1) Vozilo v cestnem prometu mora biti tehnično brezhibno, kar pomeni, da mora imeti brezhibno delujoče predpisane dele in opremo ter izpolnjevati predpisane zahteve glede varstva okolja.
(2) Vozilo, registrirano v tujini, sme biti v cestnem prometu v Republiki Sloveniji, če ima brezhibno delujoče dele in brezhibno opremo, ki so določeni z veljavno mednarodno konvencijo o cestnem prometu.
Tudi tista "home build replika" mora torej za registracijo v posamezni državi izpolnjevati vsaj zahteve iz (mednarodne) konvencije o cestnem prometu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
krneki0001 ::
Uradno vprašanje na njihovo ministrstvo ali to velja tudi za tujce in odgovor;
"Poštovani,
Obveze i ograničenja za "mlade vozače" propisane člankom 221. Zakona o sigurnosti prometa na cestama (NN broj 105/04) odnose se samo na vozače kojima je vozačka dozvola izdana u Republici Hrvatskoj.
S poštovanjem,
Odjel za odnose s javnošću"
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
M-XXXX ::
krneki0001 je izjavil:
Uradno vprašanje na njihovo ministrstvo ali to velja tudi za tujce in odgovor;
"Poštovani,
Obveze i ograničenja za "mlade vozače" propisane člankom 221. Zakona o sigurnosti prometa na cestama (NN broj 105/04) odnose se samo na vozače kojima je vozačka dozvola izdana u Republici Hrvatskoj.
S poštovanjem,
Odjel za odnose s javnošću"
Datum odgovora je pa? Slučajno kopija 2 leti starega citata?
krneki0001 ::
Ki še vedno velja, saj je hrvaški zakon iz 30.maja 2008.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
M-XXXX ::
krneki0001 je izjavil:
Ki še vedno velja, saj je hrvaški zakon iz 30.maja 2008.
Aja, dejansko ni prišlo do nobene spremembe? Sem razumel, da se je letos nekaj spremenilo... Potem pa cool :)
dmok ::
Na hitro sem pogledal hrvaški zakon o varnosti v cestnem prometu: http://www.zakon.hr/z/78/Zakon-o-sigurn... in tukaj je mladi voznik opredeljen kot voznik starosti 16 do 24 let. Nikjer ne vidim niti ene omembe zaradi katere pravila za mlade voznike ne bi veljala tudi za tujce. Izjeme so edino glede vozniškega dovoljenja, vse ostalo pa po mojem velja za vse. Saj tudi pri nas ni nič drugače, ali ?
d
d
St235 ::
Kot sem na hitro pregledal zadevo, dejansko zgleda kot da zakon velja za vse (teritorialno načelo), vendar je treba tukaj na zadevo gledat širše. Kot je citiral drako poznamo tudi mednarodno konvencijo o promeru (dunaj 1968). Žal jo nimam pri roki, sam če me spomin ne vara govori konvencija (in protokoli) o minimalnih sandardih tako za voznike kot tehnično izpravnost vozila. Ravno tako določa, da vozniki držav podpisnic v tujini lahko upravljajo svoja vozila, če jim to dovoljuje zakonodaja matične države. Enak ovelja za tehnično brezhibnost vozila. Torej vozilo, ki je tehnično ustrezno v državi A (matična država), je tehnično ustrezno v vseh državah podpisnicah, četudi so razlike v lokalni zakonidaji. Enako velja za voznike. Če oseba A izpolnjuje pogoje za upravljanje vozila v svoji matični državi, potem lahko to vozilo upravlja tudi v tujini.
šernk ::
Enak ovelja za tehnično brezhibnost vozila.
torej ko grem v francijo dejansko ne rabim alkotesta imeti v avtu?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
šernk ::
aja pa še to iz avtomobilizem.net:
post je bil spisan včeraj:
tako da...sedaj pa khmm.
pa sry za double post, prejšnjega mi ne pusti editirat več.
post je bil spisan včeraj:
Res je. 2 leti nazaj sem izkusil na svoji koži to..so me ustavl na ac zarad prehitre vožnje in ko je pisal kazen zaradi prehitre vožnje je opazil da sem še mlad šofer in hop kazen 1000 kun- ker nisem verjel tega mi je iz avta( mobilni radar)dal celo da si preberem kater člen je to- podčlen pravi pa da moraš kot mlad šofer voziti 120km/h na ac in 80km/h izven naselja :? pa še takrat je bilo do 100 KM zdej sem videl da so do 108KM povišal to omejitev.. tako da kazen je bila 1500 kun- 220€( takrat preračunano), pa še to je hotu met v kunah :( . no hvala bogu smo se lahko zmenl, tako da je ostala samo kazen za prehitro vožnjo in pa 80€ kazni( 500 kun) za prehitro vožnjo
tako da...sedaj pa khmm.
pa sry za double post, prejšnjega mi ne pusti editirat več.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
BlueRunner ::
šernk ::
a ni obvezna oprema, pogoj za tehnično brezhibno vozilo?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
krneki0001 ::
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
St235 ::
a ni obvezna oprema, pogoj za tehnično brezhibno vozilo?
V franciji tako ne bi smel dobit kazni za tehnično neizpravno vozilo, ker vozilo je tehnično izpravno pri nas. Lahko pa dobiš kazen, ker nimaš ustrezne obvezne opreme. Podobno je v italiji z jopiči.
kar se pa tiče primera, ki ga omenjaš pa seveda obstaja možnost, da pride do kaznovanja, potem se pa tu toži po njihovih sodiščih. Samo to ni nič drugače kot za 1001 primer, ko te neupravičeno kaznujejo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
BlueRunner ::
jype ::
Ja, sej tut žurnalu nč ne verjamem.
Ampak ker sem starejši, ker se po Hrvaški vozim z biciklom (trikrat hura za Hrvaško, v zadnjih petih letih je zgradila par tisoč kilometrov kolesarskih stez) in družinskim avtomobilom, ki nima sto konjev, se me ta zakonodaja v resnici itak ne tiče. Še vedno ostane moj nasvet: Za hrvaško obalo si omislite jugota. Stane manj kot vinjeta.
Ampak ker sem starejši, ker se po Hrvaški vozim z biciklom (trikrat hura za Hrvaško, v zadnjih petih letih je zgradila par tisoč kilometrov kolesarskih stez) in družinskim avtomobilom, ki nima sto konjev, se me ta zakonodaja v resnici itak ne tiče. Še vedno ostane moj nasvet: Za hrvaško obalo si omislite jugota. Stane manj kot vinjeta.
Senitel ::
Sej bo šel na Hrvaško in ko ga bo ustavil policaj, ne bo nič hudega, mu bo že razložil, da je na enem spletnem forumu prebral, da člen po katerem ga skuša kaznovat, zanj ne velja, ker je samo turist.
Tisti odgovor ni vreden pol žlice mlačne vode, ker se nikjer ne sklicuje na kakšen člen ali zakon po katerem to ne velja za tuje državljane. Niti kakšnega takega člena še ni uspelo najt nikomur na tem forumu. Torej tako kot je že Žiga pisal zgoraj.
Tisti odgovor ni vreden pol žlice mlačne vode, ker se nikjer ne sklicuje na kakšen člen ali zakon po katerem to ne velja za tuje državljane. Niti kakšnega takega člena še ni uspelo najt nikomur na tem forumu. Torej tako kot je že Žiga pisal zgoraj.
St235 ::
BlueRunner je izjavil:
a ni obvezna oprema, pogoj za tehnično brezhibno vozilo?
Ooops. Ja, imas prav. To steje pod "tehnicno brezhibnost".
obvezna oprema != tehnična brezhibnost.
Napisano je na priemru slo zakonodaje, ker francoske ne poznam.
Recimo, da se v slovenijo pripelje avto, iz XY države podpisnice. In v držav podpisnici trikotnik ni obvezna oprema. Takšno vizilo je tehnično brezhibno v sloveniji. Lahko pa še vedno dobiš kazen, ker nimaš obvezne opreme.
krneki0001 ::
nebivedu> Honda forum.
Sounds legit.
Človek iz honda foruma je na hrvaško notranje ministrstvo poslal mail z vprašanjem ali velja to za vse, ali samo za njihove voznike z njihovo vozniško in tak odgovor je dobil nazaj.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
šernk ::
Pravilo. "Skladno z zakonom o varnosti prometa na cestah je mladi voznik vsak v starosti od 16 do 24 let. Zakon glede na državljanstvo in kraj prebivanja ne dela nobene razlike; velja za vse enako."
Tako so na hrvaškem notranjem ministrstvu odgovorili na naša poizvedovanja, ali v domači javnosti burno sprejete omejitve glede mladih voznikov veljajo tudi za več deset tisoč Slovencev in drugih mladih tujcev, ki se z lastnimi avtomobili odpravljajo na dopust na Hrvaško.
isti organ, dva različna odgovora, kateri je sedaj pravi?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
DrYuri ::
Sm poslal na Hrvaško ministerstvo za promet pa bomo vidl kva bojo odgovoril. Men se zdi rahlo neumno tako mejo postavlat, in pa to da morajo vozt pod omejitvijo je tut totalno neumno, ker za moje pojme če nisi sposoben furat teh omejitev nisi sposoben furat sploh. Glede mladih voznikov je pri nas zgleda vseeno kar dobro porihtano, brez neki čudnih omejitev.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Obvezna oprema v avtu (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 14134 (3536) | Horas |
» | Novi prometni znakiOddelek: Na cesti | 5564 (4344) | MrStein |
» | Hitrost na cesti (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 55881 (45087) | Oki |
» | Odvzem vozniškega dovoljenja (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 32663 (23290) | St235 |
» | Plačilo globe/kazniOddelek: Na cesti | 1546 (1196) | shadeX |