» »

Pojav cone 30km/h v LJ in MB

Pojav cone 30km/h v LJ in MB

««
«
1 / 6
»»

Volk| ::

V LJ in MB se pospešeno postavljajo cone z 30km/h
Imam ze nekaj kolegov, ki so plačali po 1ooo€ ker so peljali 51km/h v coni 30km/h
Razlog, da je toliko con je seveda jasen: polniti občinski proračun. Sedaj, ko redarji merijo z radarji, je to postal največji biznis v občini.

Zanimivo pri vsem tem pa je to, da vsi prometni znaki veljajo do križišča, cona 30 pa do preklica(to je po neki samovolji določil en sodnik v LJ, ostali pa to posnemajo - info in policijskih vrst). Zakon je jasen: znak velja do križišča oziroma do preklica(kaj pride prej), če želiš, da znak velja dlje, mora biti ponovljen.
Pri coni 30, pa očitno to ne velja(naj bi bilo to zapisano v nekem(meni neznanem) pravilniku). Od kdaj pa mora šofer poznat pravilnike? Ni dovolj poznat zakon?
Nekateri znaki cone 30 so zelo lepo skriti, pogleg tega postavljajo cono tam kjer se človek komot pelje 50, torej, še en dokaz, da gre za polnjenje proračuna(občinskega, od kar država zmanjšala občinske proračune in morajo občine nekje dobit primanjklaj).

Torej, pazite se, ker če spregledate cono 30 lahko hitro ostanete brez 1000€
_______________________________________________________
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.

šernk ::

hmmm čudno, zdi se mi da smo se to učili ko smo CPP opravljali. ne...motim se, nič se mi ne zdi, vem da smo se učili :)

cona umirjenega prometa je cona in na področju cone velja omejitev, tako kot v mestu.


se pa popolnoma strinjam, da je to pobiranje denarja vendar se cone 30 povsod množijo ne samo v LJ in MB. no na našem koncu ena je že manj, ker je tabla poletela ven. Vem da je tam predvidena cona 30...vendar ni table...ni cone
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

RejZoR ::

Te cone 30km/h so totalna bedarija. Ja, definitivno spadajo v bližino vrtcev in šol, ne pa na vsak kurčev vogal vsepovprek, ker so tam samo za kasiranje in nič drugega.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

jype ::

Volk|> Razlog, da je toliko con je seveda jasen:

Idiote, ki mislijo, da so sami na cesti prisilit v to, da skozi mesta vozijo počasi in previdno.

Volk|> Torej, pazite se, ker če spregledate cono 30 lahko hitro ostanete brez 1000€

Skozi mestne ulice raje vozite 30 ves čas.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

bdoxx ::

saj na cppju učijo (vsaj mene so) da cona 30velja do preklica! oz ko vidš podolgovato tablo na drugi strani cesti :).

Te cone 30km/h so totalna bedarija. Ja, definitivno spadajo v bližino vrtcev in šol, ne pa na vsak kurčev vogal vsepovprek, ker so tam samo za kasiranje in nič drugega.

+1

Zgodovina sprememb…

jype ::

Prilepite fotografijo ene take cone, pa vam bom narisal, čemu je omejitev 30.

V tem zgolj sledimo razvitejšim državam, kjer so take cone v mestih prej pravilo kot izjema.

Avenger ::

Kdaj bodo pa razvitejše države sledile nam v višini kazni?

Poleg tega, počasna vožnja ni enako previdna vožnja, poveča se le možnost reševanja situacije če pride do česa in zmanjša možnost in teža poškodb. Mislim da končno razumem, zakaj večina Slovencev podpira tako kaznovalno politiko, ki je skregana z logiko (višina kazni ne vpliva na število kršitev, vpliv pa ima prisotnost policistov oziroma verjetnost, da te bodo dobili) seveda nato blazno zvišajo kazni, uvedejo cone, kjer je le v kratkih odsekih smiselno vozit 30, pa še to le podnevi in veselo vožnjo. Torej, zakaj večina to podpira? Schadenfreude. Miselnost da, jaz itak ne kršim pravil, vozim čisto ok, če pa kdo ne, pa naj kar plača, saj ima očitno denar, ha ha ha. No, na žalost to ni prav.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

jype ::

Avenger> Kdaj bodo pa razvitejše države sledile nam v višini kazni?

Jim ni treba, ker imajo dovolj policistov, da nižje kazni plačaš praktično vsakič, ko ga sviraš po cesti.

Avenger> uvedejo cone, kjer je le v kratkih odsekih smiselno vozit 30,

Ja, jasno. Saj point je zavarovat šibkejše udeležence, ker mnogi vozniki pač sami od sebe ne razumete, da je del cestišča, kjer izza vogala lahko pridrvi otrok na skiroju, primeren zgolj za bistveno počasnejšo vožnjo kot siceršnjih 50km/h.

Normalni vozniki upočasnimo pred takimi odseki ne da bi nas v to prisilila kakršnakoli prometna signalizacija.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Reycis ::

Večino teh con so postavili utemeljeno in se že itak ni dalo voziti več kot 30 že prej. Je pa na dosti mestih cona 30 kjer bi pomoje bila dovolj že cona 40. Najbolj kričeč primer je v fužinah kjer je včasih bila cona 40 in je bilo pomoje dovolj počasi. So spremenili v cono 30. Kot še en primer kjer je 30 malo pretirano pa bi navedel Vodnikovo (pod tivolijem) in sicer tisti odsek ki ni slepa ulica bi bilo 40 dovolj počasi.

St235 ::

Razlog, da je toliko con je seveda jasen: polniti občinski proračun. Sedaj, ko redarji merijo z radarji, je to postal največji biznis v občini.

100x predebatiran bullshit, kazni predstavljajo zanemarljiv delež proračuna pa četudi jih napišejo 10x več kot do sedaj.

Zanimivo pri vsem tem pa je to, da vsi prometni znaki veljajo do križišča, cona 30 pa do preklica(to je po neki samovolji določil en sodnik v LJ, ostali pa to posnemajo - info in policijskih vrst). Zakon je jasen: znak velja do križišča oziroma do preklica(kaj pride prej), če želiš, da znak velja dlje, mora biti ponovljen.
Pri coni 30, pa očitno to ne velja(naj bi bilo to zapisano v nekem(meni neznanem) pravilniku). Od kdaj pa mora šofer poznat pravilnike? Ni dovolj poznat zakon?

Neumnost dneva. To ni nikakršna samovolja sodnika ali zapis v obskurnem pravilniku ampak del CPP, ki jo je vsak udeleženec v prometu dolžan poznat, če ne naj gre na upravno enoto in vrne vozniško, ker očitno ni sposoben varne udeležbe v prometu.

Nikakor pa tvoja nevednost ni merilo kaj je pravilno. Predvidevam, da tudi omejitev 50km/h zaradi naselja upoštevaš samo do prvega križišča. ker je zakon po tvoje jasen, da vsi znaki veljajo samo do križišča.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

šernk ::

Večino teh con so postavili utemeljeno in se že itak ni dalo voziti več kot 30 že prej. Je pa na dosti mestih cona 30 kjer bi pomoje bila dovolj že cona 40.


morda, ampak večina teh con bi morala biti dolga cca 100m, ne pa 500m plus in seveda najraje lovijo tik pred koncem, ne pa na kritičnem mestu. da lahko dobiš za vožnjo 31km/h 300€+3KT je pa itak smešno.

problem je pa še da te table postavljajo na višino 2m+ na rob pločnika. če ne ravno pričakuješ letala je zelo verjetno ne boš videl. še posebej na poznani cesti, varnost my ass...tako kot pustijo nepobarvanega in neoznačenega ležečega policaja, brez nikakršne table, le pričaka te sredi ceste, da poletiš čez (zadeva je v temi in popolnem nalivu praktično nevidna, če nisi 100% pozoren na cesto)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

bdoxx ::

31km/h 300€+3KT je pa itak smešno.


verjami za 31km/h ne boš dobil kazni

šernk ::

dokler dobivajo kazni gasilci na nujni vožnji, ne bom verjel. 31km/h govorim z upoštevano toleranco, in ne po števcu!
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

jype ::

šernk> seveda najraje lovijo tik pred koncem, ne pa na kritičnem mestu.

Zanimivo, na Zaloški pri skladišču Petrola (kjer je 40 omejitev tam, kjer je urejen prehod za pešce) pogosto merijo hitrost, in čeprav večina normalnih voznikov pospeši ko že prevozi prehod (čeprav bi morali počakat do križišča) jih policisti ne ustavijo.

šernk ::

v kraju Deskle meritve izvajajo na 4 mestih...od tega le na dveh dejansko lovijo kritično točko, ostali dve mesti sta izključno za skubljenje tistih, ki pridejo 60 mimo table in tiste ki pospešijo na praktično za naše razmere avtocesto (široka cesta, širok pločnik, vse hiše fizično ločene od pločnika in ceste)

5 let nazaj niso meritev tam praktično nikoli opravljali, zadnji 2 leti so pa precej pogosti. po drugi strani vem za ene par mest kjer nihče ne upošteva omejitev, vendar ker se policaje vidi na daleč, se tja ne bodo postavili.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

blink ::

Volk| je izjavil:

V LJ in MB se pospešeno postavljajo cone z 30km/h
Imam ze nekaj kolegov, ki so plačali po 1ooo€ ker so peljali 51km/h v coni 30km/h
Razlog, da je toliko con je seveda jasen: polniti občinski proračun. Sedaj, ko redarji merijo z radarji, je to postal največji biznis v občini.

Zanimivo pri vsem tem pa je to, da vsi prometni znaki veljajo do križišča, cona 30 pa do preklica(to je po neki samovolji določil en sodnik v LJ, ostali pa to posnemajo - info in policijskih vrst). Zakon je jasen: znak velja do križišča oziroma do preklica(kaj pride prej), če želiš, da znak velja dlje, mora biti ponovljen.
Pri coni 30, pa očitno to ne velja(naj bi bilo to zapisano v nekem(meni neznanem) pravilniku). Od kdaj pa mora šofer poznat pravilnike? Ni dovolj poznat zakon?
Nekateri znaki cone 30 so zelo lepo skriti, pogleg tega postavljajo cono tam kjer se človek komot pelje 50, torej, še en dokaz, da gre za polnjenje proračuna(občinskega, od kar država zmanjšala občinske proračune in morajo občine nekje dobit primanjklaj).

Torej, pazite se, ker če spregledate cono 30 lahko hitro ostanete brez 1000€


Cona 30 velja do znaka preklic cone, to pa zato ker ima cona lahko znotraj tudi križišča. Kazen je do nedavnega znašala minimalno 300eur + 3 kazenske točke če si vozil 36 km/h (5km/h je toleranca radarja). Po novem pa znaša kazen minimalno 80 eur in brez kazenskih točk.

Mene so dobili točno tukaj v Šiški (tole ni reklama za ta detektor, ki je verjetno nateg)


Mestni redar sedi v avtu in se dogločasi, radar pa avtomatsko dela...od takrat hudičevo pazim na hitrost v coni 30. Po kakšnem mesecu dobiš na dom sliko, obrazložitev prekrška in plačilni nalog.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: blink ()

tx-z ::

Sej cone 30 so kul, sam kr se znakov nikol ne vid, kr jih postavjo na nemogoča mesta.
tx-z

Volk| ::

St235 je izjavil:

Razlog, da je toliko con je seveda jasen: polniti občinski proračun. Sedaj, ko redarji merijo z radarji, je to postal največji biznis v občini.

100x predebatiran bullshit, kazni predstavljajo zanemarljiv delež proračuna pa četudi jih napišejo 10x več kot do sedaj.

Zanimivo pri vsem tem pa je to, da vsi prometni znaki veljajo do križišča, cona 30 pa do preklica(to je po neki samovolji določil en sodnik v LJ, ostali pa to posnemajo - info in policijskih vrst). Zakon je jasen: znak velja do križišča oziroma do preklica(kaj pride prej), če želiš, da znak velja dlje, mora biti ponovljen.
Pri coni 30, pa očitno to ne velja(naj bi bilo to zapisano v nekem(meni neznanem) pravilniku). Od kdaj pa mora šofer poznat pravilnike? Ni dovolj poznat zakon?

Neumnost dneva. To ni nikakršna samovolja sodnika ali zapis v obskurnem pravilniku ampak del CPP, ki jo je vsak udeleženec v prometu dolžan poznat, če ne naj gre na upravno enoto in vrne vozniško, ker očitno ni sposoben varne udeležbe v prometu.

Nikakor pa tvoja nevednost ni merilo kaj je pravilno. Predvidevam, da tudi omejitev 50km/h zaradi naselja upoštevaš samo do prvega križišča. ker je zakon po tvoje jasen, da vsi znaki veljajo samo do križišča.


Najdi mi člen v CPP kje piše, da cona 30 velja do preklica, ne do križišča, pa ti bom verjel. Pa glej da bo CPP ne kak pravilnik.
_______________________________________________________
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.

šernk ::

Po novem pa znaša kazen minimalno 80 eur in brez kazenskih točk.


kar vem je to šele predlog...kazni so še vedno iste.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

ahac ::

V občini Lukovica imajo znak za cono 30 v vsaki vasi, znakov za konec cone pa nikjer. Explain that! ;)
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

medenko ::

če znak ni viden, ne more zate veljati...mislim, skregano z logiko.

šernk ::

znaki so ponavadi vidni ptičem...

n.1



n.2



ta je sicer, da se je slučajno ne spregleda

n.3



to najde google...sam okoli raje ne grem slikat teh čudnih postavitev 4m od ceste in 3m višine.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Gandalfar ()

kalko ::

Problem so predvsem znaki, ki so postavljeni tik za križiščem in jih pri zavijanju desno enostavno ne moreš videti. Sem pa v Švici opazil, da je cona 30 vedno označena tudi s talno označbo "30". IMO bi moralo biti tako povsod, ker tisto majhno tablo v mestu mimogrede spregledaš. Če že ni postavljena za ptiče, jo pa zakriva kakšen kombi, ipd.

sash69 ::

Volk| je izjavil:

Pa glej da bo CPP ne kak pravilnik.


Pred letom dni, kolikor je minilo odkar sem delal izpit, so nas učili da ko prideš v cono (20, 30, 40km/h) velja pravilo cone do preklica - torej do znaka, ki označuje konec cone.

Opis iz uradnega lista (http://www.uradni-list.si/1/content?id=...

26) znak "območje omejene hitrosti" (III-29), ki označuje mesto v naselju, od koder se začenja območje, v katerem je hitrost omejena na hitrost, označeno na znaku;

amigo_no1 ::

100x predebatiran bullshit, kazni predstavljajo zanemarljiv delež proračuna pa četudi jih napišejo 10x več kot do sedaj.

Glede na cenik in enostavnostjo meritev (beri kvantiteta) take kazni kaj kmalu preidejo z NEzanemarljiv delež proračuna.

Je kje na voljo kakšna statistika, za koliko se je zmanjšalo/povečalo število nesreč & co, odkar so v uporabi te cone ?

Neumnost dneva. To ni nikakršna samovolja sodnika ali zapis v obskurnem pravilniku ampak del CPP, ki jo je vsak udeleženec v prometu dolžan poznat, če ne naj gre na upravno enoto in vrne vozniško, ker očitno ni sposoben varne udeležbe v prometu.
Nikakor pa tvoja nevednost ni merilo kaj je pravilno. Predvidevam, da tudi omejitev 50km/h zaradi naselja upoštevaš samo do prvega križišča. ker je zakon po tvoje jasen, da vsi znaki veljajo samo do križišča.


Prometni znak velja do preklica, do prvega križišča, če tam ni ponovno postavljen ali ima spodaj označeno dolžino trajanja (npr 3 km ali čez celo naselje).
Glede cone 30 bi prosil za UL določbe.

Recept za LJ/MB:
Na dvopasovnici se pelješ 60, povsod drugod 30.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

solatko ::

Prejšnji mesec sem dobil domov obvestilo redarstva, s slikico in 100€ (moja 3. kazen v življenju).
Dejansko sem bil podivjani voznik - iz Tomačevskega krožišča, sem se po izvozu peljal proti križišču za Tomačevo in Žale ob 2h ponoči, sam na cesti, gromozanskih 62 km/h.

Se strinjam, izredno nevarno početje, kaj če bi mi slučajno pred avto skočil 4 letni otrok?

Kazen sem sevda z užitkom plačal in se priporočil za še.

Imam občutek, da se na varnosti cestnega prometa, dejansko premika na bolje - sedaj tudi ponoči vozim v skladu z omejitvami!!!!!!!!!!!!!!!!
Delo krepa človeka

damjan1980 ::

v mariboru pride baje v kratkem pod cono 30 skoraj celi center. vse med dravo in piramido (smer S-J) in med ljudskim vrtom in kolodvorom (smer V-Z). katastrofa, ker tam leti 50 z lahkoto, ko je guzva, kar vecinoma itak je nonstop, pa pac prilagodis.

Matako ::

St235 je izjavil:


Nikakor pa tvoja nevednost ni merilo kaj je pravilno. Predvidevam, da tudi omejitev 50km/h zaradi naselja upoštevaš samo do prvega križišča. ker je zakon po tvoje jasen, da vsi znaki veljajo samo do križišča.


Zakaj torej razlika med 40 in 30?

V LJ se znaki za omejitev 40 kmh lepo ponavljajo na vsakem križišču. Recimo šolski primer v Rožni dolini, kjer so ulice dokaj skupaj.

Šparanje na signalizaciji? To ni najbolje za varnost.
/\/\.K.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matako ()

T-h-o-r ::

problem s cono 30 imam pri označbi

npr v sg je mimo bolnice ves čas cona trideset po "glavni" ulici

če pa pripelješ s stranske na to "glavno" ulico, pa ne veš, da si pripeljal na ulico s cono 30, ker je križišče za začetkom znaka, če se prvič tam pripelješ na to ulico, ne moreš vedeti, da si v coni 30, razen ko dosežeš znak za preklic
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

toxius ::

@blink Mene so dobili točno tukaj v Šiški (tole ni reklama za ta detektor, ki je verjetno nateg)


to pišeš,da je nateg zato ker to veš iz lastnih izkušenj, ker imaš detektor, ali pa pač posplošuješ ker si tako nekje slišal?

Res je, da je velik lažnih alarmov na teh detektorjih, ampak meni osebno je pomagal velikokrat pravilno in mi prišparal €€€ ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: toxius ()

Venum ::

T-h-o-r je izjavil:

problem s cono 30 imam pri označbi

npr v sg je mimo bolnice ves čas cona trideset po "glavni" ulici

če pa pripelješ s stranske na to "glavno" ulico, pa ne veš, da si pripeljal na ulico s cono 30, ker je križišče za začetkom znaka, če se prvič tam pripelješ na to ulico, ne moreš vedeti, da si v coni 30, razen ko dosežeš znak za preklic


To so šlamparije, ki si jih ta država lahko privošči. V vsakem primeru zmagajo oni (res ni fer), tako da ti dajo kazn (mogoče bi pomagala pritožba). Teli znaki za cono so pa res smešni. A ne morjo nardit isti znak kot so navadni okrogli (za omejitev) in ne kvadratnih pa manjših, ki so ponavadi pritrjeni na kabdelabre ob cesti. Med vsemi znaki najlažje spregledaš glih znak za cono. No sej polovico se jih vidi in služujo namenu, ostalih pol je pa res bedasto postavljenih, da neveš al se delajo norca iz tebe al jih je pa postavlo kak srednješolc iz prometne šole, ki je meu popravnega :D

Volk| ::

Ima kdo tole? Je učinkovito?
http://www.natv.si/radar-laser-detektor...
_______________________________________________________
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.

Venum ::

Nekdo zgoraj je dal isti link :) Zgleda da radar deluje, pa tut se splača, če se vlko voziš in se ti slejkoprej obrestuje.

Keyser Soze ::

jype je izjavil:

Skozi mestne ulice raje vozite 30 ves čas.

Ja, zdaj me samo zanima al si padel s kolesa brez čelade al si se vozil po soncu brez zaščite? Lahko pa da je to še ena v nizu mnogih tvojih bistroumnih.

Cone 30 so dejansko bedarija. Za potrebe umirjanja prometa imamo lepe in preproste znake za omejitev hitrosti, ki so jasno definirani in nedvoumni v svoji veljavnosti. Tole je pa več kot ne nebuloza nekoga, ki je impulzivno skušal rešit nek problem (lahko da tudi z namenom polnenja proračuna).

Zanimivo, da je skozi naselja minimalna dovoljena hitrost v veliki večini 50km/h, z izjemami, ki so seveda jasno definirane s prometnimi znaki. Le v urbanih naseljih je to premalo in je treba omejevati hitrosti z "conami umirjenega prometa".

So mogoče bolj počasne pameti in refleksov, pa je normalno pričakovano samozaščitniško obnašanje prekompleksno?>:D
OM, F, G!

Zgodovina sprememb…

jype ::

Keyser Soze> Ja, zdaj me samo zanima al si padel s kolesa brez čelade al si se vozil po soncu brez zaščite? Lahko pa da je to še ena v nizu mnogih tvojih bistroumnih.

Se ti mudi?

Prej kreni na pot.

Trupl0 ::

T-h-o-r je izjavil:

problem s cono 30 imam pri označbi

npr v sg je mimo bolnice ves čas cona trideset po "glavni" ulici

če pa pripelješ s stranske na to "glavno" ulico, pa ne veš, da si pripeljal na ulico s cono 30, ker je križišče za začetkom znaka, če se prvič tam pripelješ na to ulico, ne moreš vedeti, da si v coni 30, razen ko dosežeš znak za preklic


This!
Pa ne zaradi SG, ker nisem iz tam ampak kako naj nekdo ve, da je v coni 30, če pride s stranskih križišč, kjer vstop v cono ni sploh označen?
If you are going through Hell, keep going !

šernk ::

- Zazna laserske pištole prometne policije


pozabili so dodati, ko slednji nekoga merijo, bodisi tebe ali vozilo tik pred teboj. omenjati da te lahko sname na 1,5km je sploh nesmiselno, pa po testih naj niti če meri vozilo pred teboj v večini primerov niti najboljši detektorji ne bi zaznali.

zakaj? laserski snop je izredno ozek in se odbije nazaj proti merilniku, meritev pa poteka približno pol sekunde, torej da zazna laser mora biti precej pogojev izpolnjenih (laser mora priti do tvojega avta, oz avto pred teboj, ga ne sme v celoti pokriti)

zaradi lažnih alarmov boš pa enkrat plačal dvojno ker se boš nanj zanašal, saj si boš rekel...eh sej tu itak vedno piska...enkrat bo pa tudi radar stal tam.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

black ice ::

Volk: Kje v MB so uvedli oz. nameravajo uvesti nove cone? V celotnem centru?

JanK ::

tx-z je izjavil:

Sej cone 30 so kul, sam kr se znakov nikol ne vid, kr jih postavjo na nemogoča mesta.


S temle se popolnoma strinjam. Veckrat se mi je ze zgodilo, da sem prisel do znaka konec cone 30 in me je oblilo, ker nisem vedel kje se zacne, pa precej gledam (se toliko bolj odkar sem motorist).

Lep primer je krizisce na Celovski pred bivsim Slovenija Avto. Tam se v razcepu poseben malo ozji pas za zavijanje na levo, od kolesarske steze locen samo s crto. Ko zavijas na desno moras paziti na cel kup reci: na kolesarje na stezi, na pesce, takoj desno od krizisca so parkirisca, s katerih precej na "slepo" vozijo, crpalka za bencin s katere speljujejo, bloki z otroki, ki se vozijo s kolesi...

Ce vozis upostevajoc vse to in opazujes okolico, zlahka spregledas znak, ker je enostavno izven katerkoli izmed smeri v katero moras gledati. Se pa strinjam, da je postavitev cone 30 na tistem mestu pravilna odlocitev.
"Think about how stupid the average person is,
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin

PujsaPepa ::

Saj to pravilo, da če je ob oznaki kraja spodaj okrogel 40 (ali 30) pa še vedno pomeni, da velja ta 40 ali 30 skozi celoten kraj, dokler ni table za konce kraja, kajne ? ga nobeno križišče, cona ne prekliče ?
Nekdo mi je namreč razlagal da po novem zakinu tudi taka omejitev ne velja poln kraj.

m0LN4r ::

Cone 30 so butaste že samo zaradi tega, ker tisti ki ne upošteva omejitve 50 tudi 30 nebo. Med 50 in 30 pa ni neke razlike v praksi oz. varnosti.

Pred mojim stanovanjem je omejitev 50 in se vsi peljejo več. Zvečer pa dirkajo tam od polnoči pa do jutranjih ur. Tut po 100kmh. Zato pa se zgodi na mesec en karambol v tem križišču. Tudi slikam te karambole. Pa se občina ne trudi postaviti ležečega oz. cono 30. Cona 30 tako ali tako nebi nardila razlike, ker kot pravim tisti, ki ne upoštevajo 50 tudi 30 nebi.

Jaz osebno upoštevan cono 30, ampak težava se pojavi, da pri tako majhni hitrosti sem hitreje dekoncentriran, gledam punce v kratkih hlačah, kiklah, opazujem mimoidoče avte, gledam hiše, vrtove, okna itd. V glavnem pri 30 gledam manj na cesto kot pri 50.

Tako da po mojem je 30 totalni nesmisel, edini smisel so ležeči policaji tisti ta široki in naj tam naredijo cono 30.

Lp
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

bluefish ::

m0LN4r je izjavil:

Med 50 in 30 pa ni neke razlike v praksi oz. varnosti.
Študije kažejo, da pešec pri trku vozila s hitrostjo okoli 30 km/h najverjetneje utrpi le lažje poškodbe. Že pri trku s hitrostjo 48 km/h je verjetnost hujše in smrtne poškodbe 50-odstotna, pri 64 km/h pa že 90-odstotna.

Na primer: možnosti za preživetje nezaščitenega pešca pred vozilom je večja pri hitrostih pod 30 km/h, medtem ko je za varnost potnika v motornem vozilu kritična hitrost 50 km/h (za nesreče s strani) in 70 km/h (za poškodbe glave).

http://www.val202.si/2012/03/izvidnica-...
Prometna varnost @ Wikipedia

Comparing 50 km/h and 30 km/h speeds makes this quite obvious: at 50 km/h a pedestrian hit by a motor vehicle has a 50% likelihood of getting killed. At 30 km/h the same pedestrian there is a 95% chance of surviving a collision with a motor vehicle.

http://www.ecf.com/road-safety/traffic-...

...

m0LN4r ::

To mi je logično, ampak omejitev 30, ne zmanjša število voznikov, ki NE upoštevajo omejitve. Tisti ko se zaletavajo v pešče ponavadi NE upoštevajo omejitev.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

bluefish ::

Glede na številne teme, ki se periodično pojavijo na forumu, nekaterim niso všeč ne omejitve ne merjenje hitrosti (naj bo to policaj ali avtomatski radar),... ker je vsak sam zase najboljši voznik.
In jasno, potem prihaja do znanih situacij.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

JanK ::

m0LN4r je izjavil:


.
Med 50 in 30 pa ni neke razlike v praksi oz. varnosti
.
Tako da po mojem je 30 totalni nesmisel, edini smisel so ležeči policaji tisti ta široki in naj tam naredijo cono 30.
Lp


Prvi del je seveda nonsense. Omejitev v mestih 50km/h je bila po celi Evropi v zadnjih desetletjih znizana s 60 ker to razpolovi stevilo smrti pescev. Pri znizanju s 50 na 30 pa se pogovarjamo o faktorju 5 manj smrtnih primerov! Pri 30km/h ustavis v 10m = dolzina dveh avtomobilov. Pri 50km/h pa v 24m - tri avtomobile kasneje. Poglej si, na primer, tole stran.

Lezeci policaji pa imajo ta problem, da ustavijo vse, tudi resilce in gasilce...
"Think about how stupid the average person is,
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin

T-h-o-r ::

Trupl0 je izjavil:

T-h-o-r je izjavil:

problem s cono 30 imam pri označbi

npr v sg je mimo bolnice ves čas cona trideset po "glavni" ulici

če pa pripelješ s stranske na to "glavno" ulico, pa ne veš, da si pripeljal na ulico s cono 30, ker je križišče za začetkom znaka, če se prvič tam pripelješ na to ulico, ne moreš vedeti, da si v coni 30, razen ko dosežeš znak za preklic


This!
Pa ne zaradi SG, ker nisem iz tam ampak kako naj nekdo ve, da je v coni 30, če pride s stranskih križišč, kjer vstop v cono ni sploh označen?

upam, da bosta jype in bluefish kaj pojasnila :)
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

para! ::

Js k se vozm natanko 30km/h skozi eno cono 30 na obrobju LJ, s tem povzročim da me _vsi_ prehitevajo, kljub temu, da gre za cesto kjer se težko srečata dva avtomobila in kljub temu, da so vsi ovinki na tej cesti nepregledni in so dvorišča hiš od roba cestišča oddaljena zgolj dobrih 20cm. Vsi prehitevajo, dobesedno. Mi je sicer vseeno, men cruisanje ugaja, samo kot zanimivost.

lp
Death before dishonor!

korenje3 ::

take cone so pomembne predvsem tam, kjer so parkirišča ob cesti. namreč za avti, ki so tam parkirani lahko skoči otrok na cesto, ali pa nekdo nenadno odpre avto ipd. v glavnem take cone morajo biti. če pa ne zate vozit po pravilnikih, je pa to vaš problem.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

darkolord ::

amigo_no1> Prometni znak velja do preklica, do prvega križišča

Znak za začetek naselja po tvojem velja do prvega križišča?

para! ::

Razlog, da je toliko con je seveda jasen: polniti občinski proračun.

Ja, seveda. Ker cone 30 same od sebe dajejo kazni, ane. Jih lahko postavijo še 1000, pa če ne bojo policajev redno tja pošiljal, so nardil minus.

lp
Death before dishonor!
««
«
1 / 6
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Koliko vozniki opazujejo/mo prometno signalizacijo

Oddelek: Loža
465148 (1609) fikus_
»

Vrhunska signalizacija slovenskih cest (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6713329 (7899) jype
»

Omejitve hitrosti (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
788708 (5192) Miha 333

Klub Počasni voznik (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Loža
48676637 (69337) Gandalfar

Več podobnih tem