» »

Zadnji spoiler, da prekrije kolesa na nosilcu avta

Zadnji spoiler, da prekrije kolesa na nosilcu avta

PujsaPepa ::

Imaš kolesa zadaj avta montirana. Si misliš da bo vse skupaj bolj aerodinamično kot na strehi, pa ni res, ker gre ves zrak za streho nazaj dol in naleti na kolesa, in imaš isto upor (ali celo večji kot če jih imas na strehi, ker so zdaj vodoravno na tok zraka)

Ali obstaja kak tak spoiler, ki bi podaljšal streho na enoprostorcu (konkretno Scenicu)
da bi šel zrak nad kolesi, in šele potem dol.
Glejte sliko kako sem mislil. Spoiler rdeče narisan, kolesa zadaj zelena.
http://file.si/public/view/full/246420

Ne sme pa biti ta spoiler fiksen za vse večne čase. Mora biti hitro in enostavno snemljiv,
ker nimam koles zadaj na kljuki ampak s trakovi na zadnjih vratih, in moram imeti zadaj še
prostor na pregibu vrat da zataknem kajle. Torej, da bi se tudi spoiler enako kot trakovi nosilca
zadaj na pregib vrat zataknil in usmerjal air-flow kot pri F1 :)

mr1two ::

Kakšna super slika :))

Hm- a boš delal po 500+ km v eno smer z bicikli zadaj? Če ne se ti po mojem ne splača komplicirat življenja za tistega pol do enga litra na 100- lahko s počasnejšo vožnjo kompenziraš.

Sicer pa nimam kakšne pametne ideje o tem, kako naredit zadevo pravilno(aerodinamično, da ne nardiš več škode kot koristi) in pa tudi varno za pritrditev ter kasnejše odstranjevanje.

Opkow ::

S takim spoilerjem bos imel se vec trenja, ker se ti bo zrak vrtincil pod spoilerjem.

;-) ::

Z tem neboš rabo čakat na mejnih prehodih ker boš letel čez.

BTW ti nosilci za kolesa so/se dobijo univerzalni ? Takšni seveda ki ne rabijo kljuke za prikolco.

stock ::

Bicikel kot na sliki ne ovira airflowa in ne povečuje drag coefficiency, zrak se začne vrtinčit šele 3-4 metre za avtom, ki je tako odrezan. Polek tega je tudi samo kolo sorazmerno aerodinamično tudi s strani :)

Isotropic ::

pejt v A3M v lj, tam imajo spojlerje.

PujsaPepa ::

stock je izjavil:

Bicikel kot na sliki ne ovira airflowa in ne povečuje drag coefficiency, zrak se začne vrtinčit šele 3-4 metre za avtom, ki je tako odrezan. Polek tega je tudi samo kolo sorazmerno aerodinamično tudi s strani :)


Meni se pozna full, 300% ko sem na avtocesti.. prej z normalnim gasom poraba 6.5 l,
zdaj tišim pedal ko nor, da sploh pridem čez 100km/h, poraba pa prek 11 l
Upor je ne vem od kod gromozanski !!!

;-) je izjavil:


BTW ti nosilci za kolesa so/se dobijo univerzalni ? Takšni seveda ki ne rabijo kljuke za prikolco.


Ful moraš pazit, ker ne gre vsak na vsak avto.

Eni nosilci večino teže držijo spodaj na blatniku (mora bit železen ne plastičen),
drugi se zgoraj nad vrati ful zategnejo (ne smeš imeti tam plastike),
eni so visoko stoječi, eni nižje, spet tretji še na sredi pri oknu držijo,
in moraš pazit da ti na okno ne pridejo, pri četrtih ti bo na poti zadnji brisalec. Vsaj 20 različnih sort in pritrditev obstaja.

Ni druge kot da sprobaš vsakega posebej kateri tebi najbolj ustreza,
ali na specifikacije pogledaš, če so slučajno tvoj avto omenili da paše,
pa še tam moraš pazit na različne revizije, modele, letnike avtomobilov,
npr. Scenic ima 3 serije, pa še pri vsaki seriji vsaj 2 fazi, pa vsaka ima zadnja vrata malo drugače speljana in različne plastične dodatke, ki jih lahko zlomiš, ipd.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PujsaPepa ()

;-) ::

In kje bi jih lahko sprobal? Je kaka specializirana prodajalna za to?

Vikking ::

pujspepa: pokaži sliko namontiranih koles na tvojem vozilu. Ker me prav zanima kaj ti vlečeš zadaj da se ti poraba dvigne za 2x in ne presežeš niti 100km/h.
Če bi zadaj vlekel veliko počitniško prikolico, ne bi dosegel takšnih povečanj porabe. Oziroma že kovček na strehi vozila, bi ustvaril večji upor kot kolo zadaj, pa ne bi niti pod razno smel dosegati takšne porabe.

Razlike z/brez spojlerjem na enoprostorcu so tako majhne, da bi samo dogajanje in zmanjšanje upora lahko ugotovil samo v vetrovnem tunelu. Oziroma razlike bi bile mogoče malenkost drugačne šele pri mnogo višjih hitrostih, kot so največje dovoljene hitrosti pri nas.

stock ::

PujsaPepa je izjavil:

Meni se pozna full, 300% ko sem na avtocesti.. prej z normalnim gasom poraba 6.5 l,
zdaj tišim pedal ko nor, da sploh pridem čez 100km/h, poraba pa prek 11 l
Upor je ne vem od kod gromozanski !!!


Hehe potem bo kaj drugega, tolko nebi bilo razlike če bi vlekel kombi ne pa mel kolo zadaj. Polek tega kot je že nekdo povedal s spojlerjem bi samo drugje povzročal drag.

pi pawr ::

Pa homologacija?

zuz3k ::

kakšno kompliciranja 8-O
Life is a psychological game.

dela ::

Na pamet bi rekel, da ima avto z bicikli zadaj še nižji zračni upor, ker je tam itak nizek zračni pritisk in bicikli morda povzročajo, da zrak za avtom (ko "pade" s strehe) bolj položno pada proti tlom. Morda se motim. Bi pa zadevo gotovo izboljšal, če bi imel raven ali rahlo padajoč spojler (tudi če ne bi bilo biciklov).

Drugače pa ima povprečen avto nižji zračni upor od povprečne formule, ker je naloga slednjih predvsem downforce.

TOP ::

dela je izjavil:

Na pamet bi rekel, da ima avto z bicikli zadaj še nižji zračni upor, ker je tam itak nizek zračni pritisk in bicikli morda povzročajo, da zrak za avtom (ko "pade" s strehe) bolj položno pada proti tlom. Morda se motim. Bi pa zadevo gotovo izboljšal, če bi imel raven ali rahlo padajoč spojler (tudi če ne bi bilo biciklov).

Drugače pa ima povprečen avto nižji zračni upor od povprečne formule, ker je naloga slednjih predvsem downforce.

Ti pa tud maš čudno teorijo.Če bi tvoja teorija držala potle bi športnim avtomobilom zadaj kolesa pritrjevali.:))

dela ::

Ne, ker poznajo bolj efektivne priprave za izboljševanje aerodinamike. Reče se jim spojlerji. Kar seveda ne pomeni, da kak random predmet ne more (nehote) izboljšati aerodinamike.

Dejstvo je tudi, da je daljše telo pri isti obliki bolj aerodinamično od krajšega, pa dejstvo, da povprečen avto ni dolg 10 (ali 100) metrov, tega ne ovrže.

dela ::

Moje ugibanje se seveda nanaša na avto na sliki. Če je bicikel precej za avtom, štrli nad streho ali gre za sedan, coupe (ali kaj podobnega), seveda ni variante, da bi bicikel izboljšal aerodinamiko.

PujsaPepa ::

Isotropic je izjavil:

pejt v A3M v lj, tam imajo spojlerje.


Žal ne prodajajo nič podobnega.. pa kar nekaj sem jih klical še drugih, pa tudi ne :(

PujsaPepa ::

Vikking je izjavil:

me prav zanima kaj ti vlečeš zadaj da se ti poraba dvigne za 2x in ne presežeš niti 100km/h.


poraba se mi dvigne ziher za 30% (ne ravno 300x:),
dosežem več kot 100km/h ampak moram tišat veliko bolj globoko - to sem mislil.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nosilec za kolo

Oddelek: Loža
3416411 (2666) skyline
»

Nosilec za kolo...strešni ali na kljuko?

Oddelek: Na cesti
175254 (1517) Highlag

Boste menjal avto zaradi podražitve goriva (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Loža
629101276 (90376) Ziga Dolhar
»

Poraba avtomobila. (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
12021667 (18414) Zheegec
»

Prevažanje kolesa na avtu

Oddelek: Šport
175664 (5031) jini

Več podobnih tem