» »

Zaupanja vredni prodajalci rabljenih avtomobilov

Zaupanja vredni prodajalci rabljenih avtomobilov

1 2
3
4 5

šernk ::

Koliko so zanesljivi kaj podatki s strani teh podjetij ala Carfax in podobno?

če so podatki noter vpisani naj bi bili 100% zanesljivi.

Kako je s preskusnimi vožnjami pri trgovcih, vozila so tam namreč vsa neregistrirana. Ali so še zmeraj nategi, da lahko samo po dvorišču pelje?

če ti to reče, naj ti zrihta preizkusne tablice ali pa se obrni stran in odidi drugam. Tudi če ti ponudi, da ga peljete do serviserja za pregled vozila povprašaj, katerega ti priporoča in nato nikakor ne pelji h tistemu, razen če tam osebno poznaš mehanika in se nato seveda čez 2 uri dobi z mehanikom na kavi, brez preprodajalca zraven.

Kako je s tem zakonom, da naj bi bila sedaj obvezna garancija na rabljena vozila. Koliko naj bi veljala in na kaj vse?

garancija traja 1 mesec. Ne vem pa če spadajo notri tudi potrošen material (ležaji, roke, vzmetenje, zavore...)

Kako preveriti, če je vozilo res SLO izvora, velikokrat to napišejo in se izkaže da gre za uvoz?

v prometni piše datum prve registracije v SLO, če se za več kot 1 leto razlikuje, potem avto ni bil kupljen v SLO, poleg tega se pogosto za različne trge vgrajuje različna dodatna oprema.

Kako preveriti, če je vozilo res tisti letnik, kot je naveden? Kako preveriti, če gre za SLO vozilo, kdaj in kje je bil kupljen, če ni računa na primer?

ne moreš za 100%:)
dobro je če se prej pozanimaš o vozilu, katera oprema je bila vgrajena takrat, oblika armaturne...isti avto podoživi včasih tudi več faceliftov med prodajo. Predvsem pogledaš vse šipe, na njih mora bit ista letnica (mislim, da je možno včasih tudi odstopanje za 1 leto) in morajo biti vse original (logo firme gor)

Katere znamke omogočajo, da preveriš elektronsko servisno knjigo? Je potrebno soglasje lastnika ali samo VIN?

nimam pojma, ker servisna knjiga mi je pomembna ravno toliko kot kamela v afriki. Al je potrjena al ni...je vse en in isti k. Elektronsko pa se da sedaj preverit vse avte, ki se vozijo na pooblaščence. Če ne drugega pokličeš na servis in imajo oni v njihovi bazi.

Smešno mi je tudi to, da obstajajo avtohiše, za katere se na daleč ve da nategujejo, previjajo in podobno, pa obstajajo in poslujejo brez problema leta in leta. Država nima nobenega interesa, da se to porihta al kaj?

pove ti odnos države do državljanov.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

WarpedGone ::

Kje stanuje ta vpišmevuharska država? Kaj običajno zajtrkuje?
Zbogom in hvala za vse ribe

šernk ::

V lj nekje, kaj vem kje točno. Za vrtenje kilometrov je kriva izključno država, ker več kot očitno nima nobenega interesa ujeti in kaznovati prekrškarje. Bi se lepo dalo kazen 0,1€ za 1 prevrten kilometer in bi se zadeva sama poštimala. Ker ne vem komu bi se splačalo vrteti kilometre za 30.000 če bi s tem tvegal 3000€ kazni (vrtenja pri nas so v povprečju 100-150k)

preverjanje je pa danes skoraj pri vseh mogoče bodisi preko rednih servisov/zavarovanj/tehničnih pregledov in v končni fazi preko računalnika. Večina današnjih avtov ima nujen reset servisnega intervala računalniško in število resetov le tega se ne da spremenit. Torej če ima avto 130k km, servisov pa 15 je nekaj močno narobe, tudi vsak poseg v računalnik se zapiše in kdo je do spremembo naredil. Poseg v računalnik pomeni, da mora nekje bit zapisan delovni nalog kaj se je takrat delalo.

skratka nadzora ni problem vršit, le voljo je treba dobit, torej je na državi da uredi to področje in zaščiti državljane.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

WarpedGone ::

In zapravlja denar za 0 profita ker:
preverjanje je pa danes skoraj pri vseh mogoče
Zbogom in hvala za vse ribe

šernk ::

In zapravlja denar za 0 profita ker:


kako bi zapravljala denar? Je tako težko zapisati nov odstavek v zakone? Potem pa pač, če kupec kupi tak avto, pokliče inšpektorja in mu slednji nabije par 1000€ kazni?

komu lahko danes prijaviš vrtenje kilometrov in kaj se zgodi s prijavo?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Hayabusa ::

Prijaviš na 113 in vržejo prijavo v koš.

LeQuack ::

Hayabusa je izjavil:

Prijaviš na 113 in vržejo prijavo v koš.


In enako bi morali narediti tudi z njihovimi stavkovnimi zahtevami in plačanimi stavkami.
Quack !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LeQuack ()

Map ::

Danes tudi z novim avtom nisi ziher, da dela tak ko more.

Mesar ::

25 let nazaj pa si bil z yugecom?
Your turn to burn!

šernk ::

Bolj kot z novim. Yugo ima v končni fazi mehaniko za delovanje.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

WarpedGone ::

kako bi zapravljala denar? Je tako težko zapisati nov odstavek v zakone? Potem pa pač, če kupec kupi tak avto, pokliče inšpektorja in mu slednji nabije par 1000€ kazni?

Inšpektorji pa se gugajo na drevesih in čakajo, kdaj jih bo končno kdo poklical.
Imamo Nkrat *premalo* inšpektorjev za izvajanje obstoječih pristojnosti.

Vrtenje kilometrov je prevara, ki jo lahko danes prijaviš na tržnemu inšpektorju. Če tak avto prodaja pravna oseba, bo naH, če to prodaja nek čičo se pa obrneš in greš stran.
Zbogom in hvala za vse ribe

LeQuack ::

Torej smo že prišli do kakšni zaupanja vrednih prodajalcev ali res ne obstajajo? Je nepoštenost dejansko postala del biznisa? Se mi zdi da je celoten biznis okoli avtov, pa naj si bo to prodaja, servis, rezervni deli itd. eno samo nategovanje.
Quack !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LeQuack ()

WarpedGone ::

Da, dokler bo splošna mantra "če avto zajebava, se ga je treba znebit" se to ne bo spremenilo.
Zbogom in hvala za vse ribe

Mesar ::

WarpedGone je izjavil:

Da, dokler bo splošna mantra "če avto zajebava, se ga je treba znebit" se to ne bo spremenilo.


Koliko avtov si že prodal v odličnem stanju? Nekomu ven iz familije/prijateljev, da nebo pomote...

0 ? minus 2 ?
Your turn to burn!

WarpedGone ::

V odličnem stanju? Če pa ni, se pa delamo da je?
Prodal sem en avto avtohiši po ponujeni ceni njihovega cenilca. Na avtonet so ble podobne reči ~3500, js sm dubu 2700.
Never shead a tear po tistih parih "zgubljenih" evrih.
Pač cena za 0 zezanja s potencialnimi kupci in odgovarjanja na njihova idiotska vprašanja.
Zbogom in hvala za vse ribe

Mesar ::

Kaka idiotska vprašanja, kr na a.net napišeš kar misliš o avtu povedat... ko pride pa se zmeniš za termin z več folka na enx... pa si naj ogledujejo pa še dražijo. Če ima kateri probleme s tem pa lahko gre. Avto je tam, lahko gremo na testno, nekih predavanj pa jaz nebi mel.

Razen če se ti mudi prodat avto, potem pa že tako ali tako veš, da boš naredil minus.
Your turn to burn!

kixs ::

Mesar je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Da, dokler bo splošna mantra "če avto zajebava, se ga je treba znebit" se to ne bo spremenilo.


Koliko avtov si že prodal v odličnem stanju? Nekomu ven iz familije/prijateljev, da nebo pomote...

0 ? minus 2 ?


Po moje bom js cez kaksen teden prodajal svojega. Zaenkrat je vse 100% - kolikor pac lahko sam trdim. Kar se pa mene tice, bo pa mozen pregled pri katerem koli mehaniku.

lp

Mesar ::

Pa redno servisiran z vsemi papirji? Imaš kak poseben razlog zakaj boš prodajal?
Your turn to burn!

kixs ::

Papirji od uradnega servisa in potrjena servisna knjizica so do mojega lastnistva. Ker sem kupil avto star 6 let (slovensko poreklo, drugi lastnik, znana vsa zgodovina...), ga seveda nisem vec vozil na pooblascenca. Imam pa racune od mojih servisov, ki jih niti ni bilo veliko - zdaj bo 2 leti kar ga imam. Razlog je cist preprost - rabim denar - avta sicer sploh ne bi imel namena prodajat - se moram pa se dokoncno odlocit za ta korak (cca 2 tedna).

lp

vorantz ::

Mesar je izjavil:

Pa redno servisiran z vsemi papirji? Imaš kak poseben razlog zakaj boš prodajal?


A ljudje ne bi smeli prodajat avto preden postane nepremičnina?

WarpedGone ::

Kaj točno je narobe s prodajalci avtomobilov zna povedat čisto vsak, ko je v vlogi kupca rabljenega avtomobila.
Žal se redki spomnijo teh zadev, ko pridejo v vlogo prodajalcev.
Takrat nimajo težave z prevrtavanjem kilometrov, poliranjem, zaklinjanjem kako je avto v odličnem stanju in b.p. čeprav jim je kristalno jasno da bo v kratkem XYZ stroškov. Tut se hitro pozabijo pohvalit da so med nafto vlival olje, da so zadevo fural s powerboxom, da je 2 leti stala pod kozolcem, ipd itd.
Zbogom in hvala za vse ribe

gruntfürmich ::

jst sem zaupanja vreden prodajalec. pred kratkim prodal avto, nisem nič zamolčal.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

LeQuack ::

Tudi jaz sem povedal za vse napake ob prodaji avtohiši pred kratkim, na računa tega seveda tudi manj dobil. Najbrž bo povprečni nezaupanja vredni državljan rekel, da sem debil in da bi jih lahko komot nategnil. In tudi vprašanje, če so oni te napake popravili oziroma posredovali kupcu naprej ali pa jih preprosto zamolčali. Je pa treba priznati, da se ob toliko nategih res sam počutiš nategnjen, če si pošten.
Quack !

gruntfürmich ::

ne moreš in ne smeš nobenega nategniti, ker si za skrite napake povzročene iz tvoje strani tudi pravno odgovoren, če za njih ne poveš. zato sem jst take zadeve tudi napisal v pogodbi, ker ne veš kdaj bi se ti znalo to hudo maščevati. če bi bili seveda pravna država bi vsak tak 'molčečnež' končal na sodišču s kaznijo na računu, tako pa so praktično vsi taki, razen če se en velik z dosti kapitala spravi na takega nateguna za opozorilo za vse druge:P...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

fujtajksel ::

IceIceBaby je izjavil:

Delam nekaj podobnega, pa grem skoraj vsak teden na kak malo daljši izlet, vozim se po mestu, po opravkih... 20k letno je 55km na dan, kar ni malo. Ne vem od kje ljudem ideja, da se kar vsi nemci in nizozemci vozijo po 300km na dan.


Čist vsi seveda ne. Ampak, naši pridni dilerji si dobro obrusijo pete, da najdejo VSE take. Pri čemer so obrnjeni kilometri še najmanjši problem, ki te lahko doleti.
Moj npr je prvi dve leti delal 200km na dan, zadnje tretje leto pa začudo nič. Kilometre so malo štorasto prestavili na malo manj kot jih je bilo ob zadnjem "uradnem" servisu :D

LeQuack ::

Očitno je preprodaja oziroma nategovanje pri le tej še vedno zelo dober biznis, glede na to koliko jih je in kakšne avte vozijo šefi.
Quack !

RedDrake ::

Tujina je 99,99% nateg.
V nemciji je enak avto z enako opremo in priblizno isto kilometri drazji kot pri nas (ponavadi je kar 10% razlike).
Kar pomeni da mora bit avto v precej slabsem stanju in/ali z mnogo vec kilometri ko ga hendler kupi.
S tem da so tu se dajatve pri uvozu, kar stvari le "poslabsa" ...

Ko iscete po avto.net pac dajte kljukico pri "slovensko poreklo", pa ste se 90% nategov ze znebili. Potem je pa samo se na tem ali je bil avto dobro vzdrzevan ali ne. Pa tudi tu se najdejo ljudje ki preprosto prikrijejo napake.

LeQuack ::

RedDrake je izjavil:

Tujina je 99,99% nateg.
V nemciji je enak avto z enako opremo in priblizno isto kilometri drazji kot pri nas (ponavadi je kar 10% razlike).
Kar pomeni da mora bit avto v precej slabsem stanju in/ali z mnogo vec kilometri ko ga hendler kupi.
S tem da so tu se dajatve pri uvozu, kar stvari le "poslabsa" ...

Ko iscete po avto.net pac dajte kljukico pri "slovensko poreklo", pa ste se 90% nategov ze znebili. Potem je pa samo se na tem ali je bil avto dobro vzdrzevan ali ne. Pa tudi tu se najdejo ljudje ki preprosto prikrijejo napake.


Tudi to ti včasih ne pomaga, ker baje tudi glede tega nategujejo. Sem že večkrat slišal in prebral, da je šel kdo gledati avto slovenskega porekla in se je izkazalo, da je uvožen. Tako da je treba biti pazljiv.
Quack !

PINki ::

Kako se to preveri?

WarpedGone ::

VIN, prva registracija
Zbogom in hvala za vse ribe

spliter ::

Ne kupuj v avto shop na celovški. Navaden nategun sicer prijazen dokler ne nakažeš denarja potem pa čisto druga zgodba. Povem iz osebnih izkušenj.
Kupil 5 let star rabljen avto z 160k. Avto naj bi mel servisno knjižico ki je nikoli nisem dobil. Po parih mesecih je bil odgovor a si kupil avto al servisno knjigo.Velik servis naj bi bil narjen tik pred mojim nakupom. Pozneje ugotovljeno da je bilo zamenjano samo olje in zobati jermen. Vse drugo po navodilih prodajalca ni bilo zamenjano, to prizna mehanik ki je delal servis na avtu. Po parih tednih vožnje je bil avto ves od olja, nakar smo ugotovili da pusča turbina in interculer, zraven pa ne deluje pravilno oljna črpalka in ojnični ležaji so za zamenjat. Avto ima enoletno garancijo in trenutno čakam na odgovor a mi bodo to vse sploh priznali. Najraje bi se prijazno oglasil pri prodajalcu mu prerezal vrat in počasi odšel na pp. Odsedu par let in vedu da ta človek nebo nategnu nobenga druzga..
no pa srečno pri nakupih pri takih nategunih..

expost ::

Pred dobrim tednom sem zaradi finančnih težav prodal avto, ki sem ga kupil pred dvemi leti kot rabljeno vozilo in mi je res lepo služil. Ob nakupu nisem vedel/bil seznanjen, da je bil karamboliran iz vseh strani (hja, četudi kupljen pri uradnem prodajalcu [Fiat], mi je ta prodal uvožen italjanski ološ in rekel le to, da je bil podrajsan in zato prebarvan). Kupec avtomobila me je opozoril in pokazal, po čem sklepa, da je bil avto kaj več kot samo "podrajsan" in temu primerno sva se tudi dogovorila za ceno (avto je kupoval za hči!)

Danes pa gledam Avto.net; kupec (ki je bil očitno zakamufliran dealer) za ta-isti avto navaja (na fotografiji ima še moje tablice), da je nekaramboliran, da ima potrjeno servisno knjigo, da izvira iz Slovenije itd. čeprav iz vseh dokumentov in realnosti izhaja, da temu ni tako. Ima me, da bi ga prijavil na tržni inšpektorat...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: expost ()

šernk ::

Probaj :)

čeprav najbolje je da raztrosiš po čimveč forumih za kateri avto gre. A servisno knjigo si imel potrjeno ali ne? Ker če je nisi imel gre za ponarejanje listin (čeprav čudežno teh servisnih knjig nikoli ne najdejo, ko se zanimaš za avto). V nasprotnem primeru je pa možno da te je diler naplahtal ko je zbijal ceno. Si videl stvari, za katere predvideva da ni bil avto samo podrsan?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

expost ::

Avto zagotovo ni imel servisne in zelo verjetno jo bo ponaredil. Tudi iz homologacije (verjetno se bo izgubila!) bo razvidno, da je bil avto kupljen v Italiji in da nima slovenskega porekla. To sva s kupcem vse ugotovila in temu primerno znižala ceno. Glede na to, da je bil avto kupljen pri uradnem prodajalcu vozil in je bil očitno preplačan, me je groza kupovati na "prostem" trgu.

Tiste malenkosti, ki kažejo na to, da je bil avto karamboliran, pa sem videl, ja. Bom napisal nekaj teh za tiste, ki kupujejo rabljen avto in naj bodo pozorni na njih:
- posnete glave vijakov (menjan blatnik)
- razlika v barvi krone vijaka in laka
- deli, ki so bili zaščiteni pred barvanjem s samolepilnim trakom, so drugega odtenka
- letnice stekel
- vrata, ki so bila menjana, se manj natančno usedejo v odprtino od preostalih (zamik med vrati in karoserijo)

Mimogrede: oglas sem prijavi na Avto.net kot sporen oglas... pa naj ukrepajo še oni. Ne zdi se mi pošteno, da bi bil s tem avtom še nekdo nategnjen....

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: expost ()

šernk ::

Dobro vsaj kolikor toliko normalni dokazi da je bil avto razbit. Čeprav ni 100%.

če nisi imel potrjene servisne pol pa direkt prijavit. Enkrat bo treba narediti konec tej lopovščini.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

expost ::

Zagotovo je to, da nekaj ne štima, če so tri stekla (vetrobransko, steklo na levi strani in steklo na zadnjih vratih) menjana; in prepričan sem, da to ni ravno "odlično ohranjen", "nekaramboliran", "slovensko poreklo" oziroma "potrjena servisna knjiga". Zelo verjetno bom napisal prijavo na tržni inšpektorat, v kolikor na Avto.net ne bodo ukrepali in poskrbeli za oglas.

LeQuack ::

Avto.net bi moral dodati opcijo komentiranja oglasov. Ampak ker od teh nategovalcev dobivajo denar (za trgovce so plačljivi oglasi) se to ne bo zgodilo in implicitno podpirajo taka nategovanja.
Quack !

expost ::

Se strinjam. Ponekod (deloma tudi na Bolhi) imajo zadevo zanimivo urejeno. Če na podlagi določenih kriterijev zaznajo, da gre za šverc preprodajo ali nateg, ti oglas izbrišejo, ob enem pa dobiš na vrat še tržno inšpekcijo.

Pa četudi ne komentiranja oglasov - morali bi imeti opcijo komentiranja prodajalcev oziroma listo, kjer bi po kategorijah (prijaznost, poštenost, zadovoljstvo s kupljenim rabljenim vozilom, garancija, poprodajne storitve itd) uporabniki od 1 do 5 ocenili posameznega trgovca/dealerja...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: expost ()

Map ::

Pol bi si pa dealerji nabijali petke, poštenim pa bi dajali enke.

Daniel ::

Tako smo mi kupili Scenica, pri uradnem Renault prodajalcu, bojda od znane zanesljive stranke, kao kupljen v sloveniji (upokojenec). Pripeljemo domov, potem pa vsak teden 1x ali 2x nazaj na servis, ker je crkovala klima (slabi spoji na elektriki, plin spuščal na spoju, na koncu pa še počen hladilnik plina). Pol pa vzame serviser pred mano dol masko in vidim, da so zatiči polomljeni in cevi kar na roko nazaj pokrivljene (karamboliran avto) pol je pa počilo. Na koncu se je še iskazalo, da je bil kupljen v Nemčiji in da smo že četrti lastnik. Po veliko dretja so ga vzeli nazaj a ker denarja niso hoteli dati nazaj smo potem raje vzeli novega Megana. Izgubili pa smo za vrednost montirane kljuke, ki smo jo dali montirati na scenica. Kasneje se je isti avto spet prodajal kot od drugega lastnika, nekaramboliran (njihova uradna razlaga tega je bila celo, da pač trenutno ni karamboliran). Adijo pamet, vsak, še uradni servis te skuša nategniti.

WarpedGone ::

... nekaramboliran (njihova uradna razlaga tega je bila celo, da pač trenutno ni karamboliran)...

LOL ... ja, hudič je vedno v detajlih. Strogo formalno gledano imajo prav.
Zbogom in hvala za vse ribe

LeQuack ::

Zmeraj moraš predvidevati, da vsak ki ti prodaja avto laže, posebej če kupuješ pri nas. To je pravilo, ki se ga moraš držati. Če pravi, da je letnik tolk in tolk, moraš predvidevati da ni. Če pravi da je bil servis narejen, moraš predvidevati da ni bil. Vse stvari moraš preveriti sam, ali se podatki ujemajo, ali se servisi v servisni ujemam z računalnikom, ali se računi za servis ujemajo s tistimi v bazi na servisih in podobno. Če je kakršnakoli majhna stvar, ki se ne ujema, pa še tako nepomembna, pustiš avto in gledaš naslednjega. Se pravi nič, ampak nič, ne smeš verjeti na besedo.
Quack !

frustekinho ::

Rab bi po lastni izkušnji skritiziral avtosalon TODO Škofja Loka.
Kupil sem pri njih rabljeno vozilo katero me je pustilo na cesti še isti dan. Ok se zgodi, ga popravim nato po tednu dni ponovno na popravilo, po tednu dni se vse skupaj ponovi in tako naprej, brez konca. Prodajalec je bil res prijazen in nam prodal KANTO od avtomobila. Prve stroške sem še uspel njemu naložit a je kaj kmalo nehal dvigovati telefon. Izgovarjal se je, da imam letno garancijo pri GSV (še en nateg) in da on s tem nima nič, čeprav je po vsaki pogodbi dožan nudit njegovo garancijo za vsaj mesec dni (kot je tudi pisalo na pogodbi). A on je trdil da imam zato garancijo GSV ki pa ti ob vsakem poravilu nad 100Eur poberejo 100Eurov štartnine (se opravičujem ne ob vsakem popravilu, ma ob vsakem popravljenem kosu) torej nap. ventilator, turbina, itd kot je šlo meni naenkrat, sem plačal 200 eur. No po 3 mescih se ta RENOVIRANA tubina ponovno pokvari. Skratka TODO mi je povzročil nezaupanje v stare avte in toliko manj v prodajalce le teh. Sej zame je to bilo prvo rabljeno vozilo in sem se opekel, bo pa dobra izkušnja za naprej. Je pa prav da ljudje vedo, da tudi tam znajo slepariti.

šernk ::

No po 3 mescih se ta RENOVIRANA tubina ponovno pokvari.


še enkrat daj obnovljeno gor :)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

frustekinho ::

Ja lahko bi kupil novo seveda. Ma če imam garancijo in oni to nabavijo, kaj morem. Jaz bi raje novo seveda. Ma ta GSV ima svojo politiko plačevanja kosov. In kot sem opazil ne nabavljajo nove ma zgolj renovirane kose.

KTr1sk ::

Na avtomobilizem forumu nisem dobil odogovora, zato tu sprašujem:

Iščem avto in mi je zelo všeč Volvo V50 in sem tega našel
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=909...
zdaj pa prvo kaj mislite o avtu in o tem preprodajalcu
Miha Inženiring d.o.o.,Domžale

hvala!
i7-11700kf,32gb-3200mhz,6700xt,nvme2x,hdd4x

MIHAc27 ::

Mesar je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Da, dokler bo splošna mantra "če avto zajebava, se ga je treba znebit" se to ne bo spremenilo.


Koliko avtov si že prodal v odličnem stanju? Nekomu ven iz familije/prijateljev, da nebo pomote...

0 ? minus 2 ?


Jaz enkrat avta nisem hotel prodati, čeprav je kupec videl, da je nekaj narobe. (Zataknilo se je nekaj na gasu..in po 10sekundah je avto sam od sebe dal na polno gas.) Avto je normalno delal do trenutka, ko je bilo že vse zmenjeno in ga je novi kupec želel sprobati. On je hotel kar tako odpeljat.... no čez par dni ga je lahko, ko je en moj sorodnik pogledal kaj je in napako odpravil. Zanj sem dobil potem od istega kupca še manj denarja, ker je moral 2x prit do mene (no rekel je da bo prinesel ostanek denarja čez par dni in seveda ga nikoli več ni bilo).

Silvo ::

In če si že pošten in imaš vse papirje,račune,realne kilometre,zgodovino,ti"kupec"vrže pod nos najcenejšega podobnega na netu in mu je težko dati tistih par stotakov več za tak avto.Zato pa je tako kot je.
Silvo

LeQuack ::

Pač pokažeš takemu kupcu middle finger in mu rečeš, naj gre kupiti unega najcenejšega.
Quack !

MIHAc27 ::

Jaz prodajam trenutni avto že več kot pol leta. Pa ga ne dam ceneje, čeprav so drugi podobni dosti cenejši. Je pač bil narejen velik servis, in če ga prodam ceneje kot ga, sem enostavno izgubil preveč zastonj avta pa tudi ne mislim dat. Ga raje še vedno vozim dokler gre.
1 2
3
4 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Pregled rabljenega vozila pred nakupom s strani specialistov? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5115384 (1282) matobeli
»

Realni kilometri so tu kaj? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8516287 (6854) Arzen28
»

Avtohiša, ki vrti kilometre rabljenim vozilom (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35879827 (48913) hojnikb
»

Iščem prvi avto. Budget od 5 do 8k. (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13330201 (26257) tomhuggins

Več podobnih tem