Forum » Na cesti » Poraba avtomobila
Poraba avtomobila
Wallflower ::
Na spritmonitorju imam prevoženih že več kot 1500km, prav tako več kot 4 fuelinge (nikoli polne, samo prvega). Porabe mi ne izračuna. Kaj delam narobe?
DamijanD ::
Štartaš s polnim: narediš 1000km in potem natankaš 10 litrov. Kako lahko iz tega izračunaš realno porabo? Je to mogoče 1l / 100km ?
Utk ::
Kako pa spritmonitor ve ali je tankal polnega?
Vi ga pa biksate.
Po moje je nekaj narobe vnesel. Litre pod ceno ali kaj takega.
Vi ga pa biksate.
Po moje je nekaj narobe vnesel. Litre pod ceno ali kaj takega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
DamijanD ::
sprintmonitorja ne poznam, ampak naša verzija (poraba.com) ima posebej možnost ali si tankal polno ali ne.
MrStein ::
spritmonitor.de
Kako računa porabo? In celo prevožene kilometre?
Meni recimo narobe sešteje kilometre, kar je kar presenetljivo, saj gre za res preprost izračun.
A obstaja še kaka taka stran (razen poraba.com) ?
Aha, je narobe, ker ima res zmešan UI za naknaden vnos tankanja.
Če si recimo imel 10 polnjenj in nisi vpisal sedmega in ga gre naknadno vpisat, zahteva da vpiše razliko km.
Zakaj? Saj ima podatek števca iz prejšnjega tankanja, za tole sedno pa sem vpisal stanje km. Samo odštet mora.
No, vpišem ročno.
In potem vidim, da seštevek ni OK.
Razlog je, da je osmo tankanje ohranilo število prevoženih km, glede na šesto tankanje. Čeprav je pravi podatek osmo minus sedmo. No, se vsaj da ročno popraviti.
Programersko je to zgleda neki amater delal.
Kako računa porabo? In celo prevožene kilometre?
Meni recimo narobe sešteje kilometre, kar je kar presenetljivo, saj gre za res preprost izračun.
A obstaja še kaka taka stran (razen poraba.com) ?
Aha, je narobe, ker ima res zmešan UI za naknaden vnos tankanja.
Če si recimo imel 10 polnjenj in nisi vpisal sedmega in ga gre naknadno vpisat, zahteva da vpiše razliko km.
Zakaj? Saj ima podatek števca iz prejšnjega tankanja, za tole sedno pa sem vpisal stanje km. Samo odštet mora.
No, vpišem ročno.
In potem vidim, da seštevek ni OK.
Razlog je, da je osmo tankanje ohranilo število prevoženih km, glede na šesto tankanje. Čeprav je pravi podatek osmo minus sedmo. No, se vsaj da ročno popraviti.
Programersko je to zgleda neki amater delal.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Wallflower ::
Torej je potrebno vedno tankati do fula?
Po moji logiki bi moglo it čez tudi, če tankaš recimo samo 20l namesto 50. Izračuna itak glede na prevožene km(?), verjetno se pa motim. Tudi na poraba.com mi da povsod ni na voljo.
Po moji logiki bi moglo it čez tudi, če tankaš recimo samo 20l namesto 50. Izračuna itak glede na prevožene km(?), verjetno se pa motim. Tudi na poraba.com mi da povsod ni na voljo.
Blinder ::
Kaj ma veze kok ma poln rezerovar.
ker je edini način za izmerit, koliko goriva imaš v tanku. No, drugi način je vozit, dokler ne zmanjka goriva. Vse, kar je vmes se ne da izmerit po domače. Če bi števec količine goriva delal in tudi prikazoval dovolj natančno, bi se ga lahko uporabljalo namesto tankanja do full-a.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
MrStein ::
To je res vprašanje, kaki algoritem ima.
Ideja za kaki popoldan preveriti.
Ideja za kaki popoldan preveriti.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
kixs ::
Pred leti sem se nekaj vpisoval. Vedno tankas polno in vpises prevozene kilometre ali stanje stevca. Vendar moras stanje stevca vedno pravilno vpisat. Ce kdaj nisem polno tankal, sem dodal to kolicino (ali vec takih zaporednih) k naslednjem tankanju na polno. Tako sem npr v 50L tank natankal 70L in prevozil recimo 1300km oz. po stevcu. Pod opombe sem to tudi napisal.
Wallflower ::
Kako pa to računa porabo? Malo sem se igral pa vpišeš recimo x km pri katerih si tankal in natočeno količino, potem pa ti izračuna porabo? Ali ne bi moral vzeti natankane količine iz prejšnjega polnenja za čisto pravilen izračun? "Toliko l je bilo natankanih na predzadnjem polnenju, prevoženih je bilo xy km do zadnjega polnenja"
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Wallflower ()
matobeli ::
Računa tako da vpišeš kilometre ki si jih prevozil in bencin ki so ga porabil.
Zdej če nimaš drugega načina izvedet koliko točno si ga porabil je edina opcija da natankaš na polno in predvidevaš da je bila napolnjena količina enaka tisti ki si jo porabil.
Zdej če nimaš drugega načina izvedet koliko točno si ga porabil je edina opcija da natankaš na polno in predvidevaš da je bila napolnjena količina enaka tisti ki si jo porabil.
kixs ::
Gres tankat, napolnis do vrha, resetiras stevec na 0. Ko gres naslednji tankat, spet natankas do vrha, zabelezis koliko si natocil in zabelezis kilometrino.
Npr. natocis 46,77L in naredil si 666km. Povprecna poraba zadnjega tanka je 46,77/666*100 = 7,02L/100km. Vse aplikacije ti racunajo na ta nacin.
Npr. natocis 46,77L in naredil si 666km. Povprecna poraba zadnjega tanka je 46,77/666*100 = 7,02L/100km. Vse aplikacije ti racunajo na ta nacin.
Wallflower ::
Kaj pa je potem fora first fuelinga? Jaz sem predvideval, da vpišeš km na števcu in natočene litre takrat, ko greš tankat.
m0LN4r ::
Jaz sem vpisal stevilke iz stevca, dela kot mora, ni mi jasno zakaj nebi?
Enkrat vmes sem nehal, pa nadaljujes kjer si nehal.
Polno ali napol posebej oznacis, ampak na vsake tolko rabis polno da deli litre z razliko prevozenih.
https://www.spritmonitor.de/de/user/m0L...
Enkrat vmes sem nehal, pa nadaljujes kjer si nehal.
Polno ali napol posebej oznacis, ampak na vsake tolko rabis polno da deli litre z razliko prevozenih.
https://www.spritmonitor.de/de/user/m0L...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Wallflower ::
Ali si označil kot full fueling ali parcialno? Mislim, da mene tu nekaj zajebava; označeno imam delno polnenje.
DamijanD ::
Wallflower, če sem prav m0LN4rja razumel, rabiš (na vsake toliko) polno tankat, da ti izračuna porabo.
m0LN4r ::
Si na zacetku dal 0km oz. stevec prepisal in napisal koliko si natankal?
To je pommebno, ker ti racuna pri drugem tankanju, koliko si prevozil s prvim itn.
Polni tank je varovalka, zato vpises na zacetku tudi pravilen volumen tanka.
Naceloma, ne vem kako lahko ne deluje. Naredi si fiktivni avto, vtipkaj 3 tankanja, ce ne drugo, da vidis kam pa kaj treba vpisat.
To je pommebno, ker ti racuna pri drugem tankanju, koliko si prevozil s prvim itn.
Polni tank je varovalka, zato vpises na zacetku tudi pravilen volumen tanka.
Naceloma, ne vem kako lahko ne deluje. Naredi si fiktivni avto, vtipkaj 3 tankanja, ce ne drugo, da vidis kam pa kaj treba vpisat.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Wallflower ::
Si na zacetku dal 0km oz. stevec prepisal in napisal koliko si natankal?
To je pommebno, ker ti racuna pri drugem tankanju, koliko si prevozil s prvim itn.
Polni tank je varovalka, zato vpises na zacetku tudi pravilen volumen tanka.
Naceloma, ne vem kako lahko ne deluje. Naredi si fiktivni avto, vtipkaj 3 tankanja, ce ne drugo, da vidis kam pa kaj treba vpisat.
Točno tako, prepisal sem kilometeino na števcu ob tankanju, trip distance 0, vpisal 40l in označil first fueling. 5 polnenj kasneje mi še vedno ne izračuna ničesar.
zobnik ::
1.3 jtd močnejša verzija 90km, staro 17let povprečna poraba slabih 5l, samo regionalka+nekaj hribi, skoraj nič mestne al pa ac. Tu pa tja ga mal stisnem na 3500 obrati.
Nej še povem, da za istil stil vožnje mi je clio 1.2 porabil 6l pa tud 5.5l....ampak 900kg, ta dizl ma 1200kg.
Tud kao str accent poraba okol 6l 1.5 90km motor.
Všeč mi je ker ko grem v klanec kar potegne in vleče in tud za prehitevat je.
Ma pa dobro porabo med 50-90km/h, če se voziš konstantno, tam 3.5l Jesenice-Kranj-Gorenja vas
Nej še povem, da za istil stil vožnje mi je clio 1.2 porabil 6l pa tud 5.5l....ampak 900kg, ta dizl ma 1200kg.
Tud kao str accent poraba okol 6l 1.5 90km motor.
Všeč mi je ker ko grem v klanec kar potegne in vleče in tud za prehitevat je.
Ma pa dobro porabo med 50-90km/h, če se voziš konstantno, tam 3.5l Jesenice-Kranj-Gorenja vas
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
a_borlak ::
Te dni vozil nadomestni avto, C4 z 1,2l bencinskim mlinčkom, večinoma avtocesta, povprečna poraba 6,6l/100km. Sem pričakoval več. Mestno vožnjo je kazal 7,2, se pravi regionalka bi morala biti med 5 in 6.
Blinder ::
Kaj si ti ostal v 80-ih letih, da se je zmogjlivost avta izrazala s prostornino? Si vsaj pogledal v prometni, koliko kw ima?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
BCSman ::
Xsara picasso 2.0 hdi 90konjev, 480.000km, 1100km s 50l tankom, torej poraba 4,5l/100km
Ce prodam ta avto ne dobim vec kot 700eur. Folk daja 20k za neke 1.0 mlincke in imajo visjo porabo.
Ce prodam ta avto ne dobim vec kot 700eur. Folk daja 20k za neke 1.0 mlincke in imajo visjo porabo.
aborko ::
Ni pa vse v porabi, čeprav ja, sam bi tudi na tvojem mestu zvozil xsaro do konca, tako kot sem prejšni avto dokler ni popolnoma odpovedal in me je enako nagradil z najnižjimi možnimi stroški lastništva - v 10ih letih nisem zapravil niti 300€ za servise, seveda dosti na račun malo prevoženih km.
Sedaj imam 1,2 turbo mlinčka z sicer dosti prostora (karavan) kupljen za 7k €, delam 5-6k km letno, zato mi je poraba praktično nepomembna, pa je vseeno povprečje BC 4,9 zadnjih 5k km (cca 30% AC po omejitvah, 40 % regionalke, ˇ~20% mestna vožnja, 10% vožnja iz 500 na 2000m in nazaj). Predvsem so me presenetile kratke relacije do 5km, kjer je prejšnji bencinar porabil cca 9, z mlinčkom pridem na 5, vsaj po BC.
Sicer pa nižje ne gre s stroški... 77€ zavarovanje, 62€ cestni sklad (za 2,0 je 153€). Je pa fino, da je avto malo bolj varen, tih, ima dosti prostora, se hitro segreje, ne trese in smrdi. Na koncu pa vem da tako poceni kot z prejšnim ne bom prišel skozi, predvsem zaradi izgube vrednosti.
Pri bencinarjih (sploh s turbino) je zelo pomembno kako jih voziš, oblika avta, teža... dosti bolj kot pri dizlih.
Sedaj imam 1,2 turbo mlinčka z sicer dosti prostora (karavan) kupljen za 7k €, delam 5-6k km letno, zato mi je poraba praktično nepomembna, pa je vseeno povprečje BC 4,9 zadnjih 5k km (cca 30% AC po omejitvah, 40 % regionalke, ˇ~20% mestna vožnja, 10% vožnja iz 500 na 2000m in nazaj). Predvsem so me presenetile kratke relacije do 5km, kjer je prejšnji bencinar porabil cca 9, z mlinčkom pridem na 5, vsaj po BC.
Sicer pa nižje ne gre s stroški... 77€ zavarovanje, 62€ cestni sklad (za 2,0 je 153€). Je pa fino, da je avto malo bolj varen, tih, ima dosti prostora, se hitro segreje, ne trese in smrdi. Na koncu pa vem da tako poceni kot z prejšnim ne bom prišel skozi, predvsem zaradi izgube vrednosti.
Te dni vozil nadomestni avto, C4 z 1,2l bencinskim mlinčkom, večinoma avtocesta, povprečna poraba 6,6l/100km. Sem pričakoval več. Mestno vožnjo je kazal 7,2, se pravi regionalka bi morala biti med 5 in 6.
Pri bencinarjih (sploh s turbino) je zelo pomembno kako jih voziš, oblika avta, teža... dosti bolj kot pri dizlih.
bemfa ::
Xsara picasso 2.0 hdi 90konjev, 480.000km, 1100km s 50l tankom, torej poraba 4,5l/100km
Ce prodam ta avto ne dobim vec kot 700eur. Folk daja 20k za neke 1.0 mlincke in imajo visjo porabo.
Lažeš. Na tej zgonjeni kanti nimaš 4,5L pa če se 90km/h za kamijoni furaš. Pa verjetno ti v 1100km spije še pol litra olja, kar ti podvoji €/km.
Blinder ::
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
BCSman ::
Xsara picasso 2.0 hdi 90konjev, 480.000km, 1100km s 50l tankom, torej poraba 4,5l/100km
Ce prodam ta avto ne dobim vec kot 700eur. Folk daja 20k za neke 1.0 mlincke in imajo visjo porabo.
Lažeš. Na tej zgonjeni kanti nimaš 4,5L pa če se 90km/h za kamijoni furaš. Pa verjetno ti v 1100km spije še pol litra olja, kar ti podvoji €/km.
Nismo vsi retardi, ki hladnemu nabijamo obrate in dirjamo in posledicno naredimo zgonjene kante ze pri 250k km. Ze od novega ga vozimo umirjeno, na avtocesti vozim 115, pogosto grem za kakim tovornjakom 90 ce nimam sile in si zazelim lagodne voznje, izjemoma do 130 za kako prehitevanje. Nic ne spije olja do naslednje menjave. Od starosti crkne kak senzor obcasno, tu nimam kaj. Sem kupil za rezervo se pikasota 1.6 hdi 110konjev, tisti ima visjo porabo, a se vedno je sparoven. Ima pa vrsto drugih slabosti, npr. dvomasni vztrajnik. Tako da hdi 2.0 je top of the top.
aborko ::
S tako previdno voznjo bi tudi s kakom mlinckom imel zelo nizko porabo. Dizli so za gonit, stancat km po AC, tu nastanejo razlike v porabi. Pri varcni voznji bo pol l razlike ali pa se to ne... Primer kaj je mogoce po skoraj 40k prevozenih km:
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1...
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1...
BCSman ::
Problem tega pikasota je da nima 6. prestave, 110km/h je nekje optimalna za avtocesto, potem ze cutis kako nabija obrate in visa porabo. V bistu ciljam na 110km/h na avtocesti, a seveda je tezko, ker so tovornjaki prepocasni, prehitevalni pas pa prehiter.
a_borlak ::
Pri novejših Citroenih so še vedno varčevali z prestavami, C3 Picasso HDi jih ima tudi 5, ampak na srečo zelo dolge, tako da ima pri 130 okoli 2100 obratov. Mirno bi mu lahko dali šesto prestavo.
zobnik ::
Na bencinarju za iste ceste poraba samo pol litra višja....kje je potem logika se vozit z dizlom, če pa je še bencin cenejši....si na koncu na istem
Dizla niti nisem hotel kupit, ampak bencinarja, pa ni blo nič pametnega za dobit, pol pa dizla vzel....dokler ne dobim kak plin avto.
Dizla niti nisem hotel kupit, ampak bencinarja, pa ni blo nič pametnega za dobit, pol pa dizla vzel....dokler ne dobim kak plin avto.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
d4vid ::
Jaz svojega golfa 1.6 tdi spravim na 4.5 normalne vožnje, gre tudi manj. Povprečno dologoročno imam pa 4.8-5l. Taka poraba je, ko se vozim po hribih, ko sem se vozil večinoma po ravnini pa 3.5-4l/100km.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
m0LN4r ::
Jep 1.6 TDI v naselju, regionalki 50, 70, 90 porabi men okol 3.2-3.7 odvisno v katero smer piha veter.
Iz Münchna do Dubrovnika in nazaj po omejitvah pa tudi samo 4,5.
SUVi pa imajo avtomatsko okol 6, teza, slabsa aerodinamika od krave, tezke gume/felge povecini.
PS: Meni osebno se nizkofrekvencno brnenje 2.0 nizla veliko bolj dopade, kot visokofrekvencno od bencinarja.
Od tistih par centov razlike pri "porabi" pa nobody cares.
Iz Münchna do Dubrovnika in nazaj po omejitvah pa tudi samo 4,5.
SUVi pa imajo avtomatsko okol 6, teza, slabsa aerodinamika od krave, tezke gume/felge povecini.
PS: Meni osebno se nizkofrekvencno brnenje 2.0 nizla veliko bolj dopade, kot visokofrekvencno od bencinarja.
Od tistih par centov razlike pri "porabi" pa nobody cares.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
zobnik ::
saj tud men pije 3.5l, če se kontastno vozim 70-80km/h po ravnem Kranj-Lubljana po stari cesti....sam če hočeš normalno vozit, prehitet kakšnega in ga naterat na 110 pa iz Kobarida proti Bovcu, Trenti da ga stisneš je povprečje 5.5l. Al pa Kranj-Jesenice-Rateče po stari cesti.
1.3 jtd je star dizl na šipah mi piše 2005 reg. prvič 2006, grande punto 1200kg ima.
1.3 jtd je star dizl na šipah mi piše 2005 reg. prvič 2006, grande punto 1200kg ima.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
Blinder ::
Na bencinarju za iste ceste poraba samo pol litra višja....kje je potem logika se vozit z dizlom, če pa je še bencin cenejši....si na koncu na istem
podatki iz automobile-catalog, za Skoda Octavia 1gen 1996-2010, 1.9 TDI (110) proti 2.0 8v (115), poraba:
6.6 / 4.1 / 5 l/100km proti 11.2 / 6.1 / 8 l/100km. 60% višja poraba benzinskega proti dieslu .. s tem da enako močen diesel gre bolje kot bencinski. V nekaterih primerih je velika razlika.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
zobnik ::
Te škode na bencin so požrešne sploh 2.0 je požeruh......Accent star (l.1999) ko zemlja 1.5 66kw, poraba 6l bencina za isto cesto.
Ta punto ma isto 66kw in je poraba dobrih 5l. In tud ostalih 1000 voznikov ma povprečje 5.5l.
Če še upoštevaš ceno bencina in dizla si skoraj na istem
Ta punto ma isto 66kw in je poraba dobrih 5l. In tud ostalih 1000 voznikov ma povprečje 5.5l.
Če še upoštevaš ceno bencina in dizla si skoraj na istem
feryz ::
Kar je pod 10 litrov na 100 km, ni omembe vredno.
Tukaj se pa na nekih decimalkah jajcate.
Matr, a si lahko mislite, da par flaš goriva, 2 tone ali več, 100 km daleč peha? Impresivno.
Ko sem se jaz še z unim kršem od Mondeota (2.0 tdi, 180 KM) vozil, je meni kuril 9,4 l/100 km.
Sodelavcu pa enak 6,4 l/100 km.
In sva bila oba zadovoljna.
Zdaj sem pa še bolj zadovoljen, ko mi 3.0 TDI, 340 KM, kuri 8,9 l/100 km. Pa čeprav ima 500 kil več, pospešuje krepko bolj konkretno kot Ford in je tudi povprečna hitrost precej večja.
Tukaj se pa na nekih decimalkah jajcate.
Matr, a si lahko mislite, da par flaš goriva, 2 tone ali več, 100 km daleč peha? Impresivno.
Ko sem se jaz še z unim kršem od Mondeota (2.0 tdi, 180 KM) vozil, je meni kuril 9,4 l/100 km.
Sodelavcu pa enak 6,4 l/100 km.
In sva bila oba zadovoljna.
Zdaj sem pa še bolj zadovoljen, ko mi 3.0 TDI, 340 KM, kuri 8,9 l/100 km. Pa čeprav ima 500 kil več, pospešuje krepko bolj konkretno kot Ford in je tudi povprečna hitrost precej večja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: feryz ()
MrStein ::
Poraba je odvisna od veliko stvari, ki niso naštete "na papirju".
Bom samo to rekel: sem posodil avto za popoldan.
Povprečna poraba prej: 8L/100km (zima, povečini mestna vožnja)
Povprečna poraba potem: 11L/100km
Sploh nisem vprašal, kaj je počel. (šlo je za krepko manj kot 50 prevoženih km)
Bom samo to rekel: sem posodil avto za popoldan.
Povprečna poraba prej: 8L/100km (zima, povečini mestna vožnja)
Povprečna poraba potem: 11L/100km
Sploh nisem vprašal, kaj je počel. (šlo je za krepko manj kot 50 prevoženih km)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
feryz ::
A to si števec resetiral? Nalašč?
Jaz imam v mislih povprečno porabo na cca 40 tisoč kilometrih.
Relacija 50 km je bolj trenutna poraba, kot povprečna. Tukaj gre lahko tudi v nebo. Npr. če ga par minut tiščiš 250 km/h. Potem zagotovo ne bo tako ugodna "povprečna" poraba na teh 50 prevoženih km.
Jaz imam v mislih povprečno porabo na cca 40 tisoč kilometrih.
Relacija 50 km je bolj trenutna poraba, kot povprečna. Tukaj gre lahko tudi v nebo. Npr. če ga par minut tiščiš 250 km/h. Potem zagotovo ne bo tako ugodna "povprečna" poraba na teh 50 prevoženih km.
MrStein ::
Mojih 100 km je imelo porabo 8, njegovih 15 km pa je nabilo na 11.
Točnih številk se ne spomnim.
Poanta je, da je odvisno o voznika (ter kje vozi).
Točnih številk se ne spomnim.
Poanta je, da je odvisno o voznika (ter kje vozi).
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
msjr ::
Mojih 100 km je imelo porabo 8, njegovih 15 km pa je nabilo na 11. Točnih številk se ne spomnim. Poanta je, da je odvisno o voznika (ter kje vozi).
Če prav razumem
Se pravi, ti si porabil 8 l / 100 km
Poraba se je zvišala na 11l v 15km = 12.64l / 115km = 11 l / 100 km
Se pravi je kolega v 15km porabil 4.64 l = 30.9 l / 100 km
Svaka čast.
Kalibri ::
Saj ni težko. Namesto relacijo greš po mestu, pa bo 8,5 namesto 5,5.
Saj vsi to vemo, kaj je tu treba debelo gledati, ne vem.
Saj vsi to vemo, kaj je tu treba debelo gledati, ne vem.
zobnik ::
Ja kako pa vozit dizla da bo poraba nizka, navor ima pri 1700 obrati v 5 mi manj pokuri kot v 6, ker se v 6 matra pri 1500 obrati,
Blinder ::
Si izvajal kaksne meritve zobnik?
Da pravis, da ti porabi manj v V kot v VI.
V nekaterih rezimih jasno, ne vedno.
Da pravis, da ti porabi manj v V kot v VI.
V nekaterih rezimih jasno, ne vedno.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Blinder ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kako dizla vozit z nizko porabo (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 13187 (5572) | m0LN4r |
» | Poraba na AC in izven nje (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 21913 (20069) | WarpedGone |
» | Proizvajalci avtomobilov prirejajo statistike o porabi (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 34011 (25090) | nekikr |
» | Poraba goriva pri določeni hitrosti (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 18120 (16492) | Aston_11 |
» | Poraba avtomobila. (strani: 1 2 3 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 22959 (19706) | Zheegec |