» »

Kolesarjenje, ko ni več mraz

Kolesarjenje, ko ni več mraz

Temo vidijo: vsi
««
24 / 41
»»

Banananjam ::

Tej enosmerni sklopki se reče račna.

jype ::

Banananjam> Tej enosmerni sklopki se reče račna.

Mi smo ji tut tko rekl, pol sm pa enkrat enmu serviserju to reku me je pa debelo gledal in je tudi rekel avtomat.

Pojma nimam, kako je pravilno :)

Daedalus ::

Račna je pravilno;)
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Malajlo ::

Itak da je račna. Kakšen avtomat?! To je preveč splošno. Račna je tista jeba, ki dela tktktktkttktkt. Gedore so tudi sestavljene iz račne in nastavka. maš ta veliko in ta malo račno. Ne pa avtomata, no...

jericho ::

@yjpe: tole je iz siol komentarji pod "Vlada niža kazni za blažje prometne prekrške":

Je pa hecno, da se je pred nekaj dnevi znanec peljal s koleso po kolesarski stezi. Nikjer nikogar, samo on, kolo in seveda policaj, ki je za njim pripeljal z avtom. Možakar je malo stopil na pedala, ker je preskušal novo kolo. Rezultat? 500€ globe (250 v 8. dneh) in tri kazenske točke, ker je prekoračil dovoljeno hitrost 25 km/h za 10 km/h. Nikogar ni ogrožal in nikomur ni bil v napoto. Razumi kdor more!

Zanima me tvoj odgovor, ker trdiš da za kolesarje ni omejetiv in pravil.

Sriple Tix ::

3 tocke na katero kategorijo?

Malajlo ::

Policaj se je vozil 35 km/h po kolesarski stezi z vozilom, opremljenim s Provido? Dvomim.

[Michael] ::

Jaz tudi, tale je bosa :)

martincek1 ::

Malajlo je izjavil:

Policaj se je vozil 35 km/h po kolesarski stezi z vozilom, opremljenim s Provido? Dvomim.


Kje piše da se je vozil za njim po kolesarski? Saj ponavadi je zraven cesta...

ttommy ::

Samo da je pa šel kolesarja oglobit..... skoraj ne morem verjeti. Mene policaji vedno lepo pozdravijo, če so kje. Je znanec moral že kako neumnost narediti.
Gamer

jype ::

jericho> Rezultat? 500€ globe (250 v 8. dneh) in tri kazenske točke, ker je prekoračil dovoljeno hitrost 25 km/h za 10 km/h. Nikogar ni ogrožal in nikomur ni bil v napoto. Razumi kdor more!

Kolk je bil pa pijan (kolega, policist ali nemara kar oba)?

martincheq> Kje piše da se je vozil za njim po kolesarski? Saj ponavadi je zraven cesta...

Na cesti ni nikjer omejitev 25 km/h.

jericho> Zanima me tvoj odgovor, ker trdiš da za kolesarje ni omejetiv in pravil.

http://www.siol.net/sportal/kolesarstvo...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

[Michael] ::

45. člen - (hitrost vožnje)

(1) Voznik mora hitrost in način vožnje prilagoditi poteku, tehničnim in drugim lastnostim ceste, stanju vozišča, preglednosti, vidljivosti, prometnim in vremenskim razmeram, stanju vozila in tovora ter svojim vozniškim sposobnostim tako, da ves čas vožnje obvladuje vozilo oziroma, da ga lahko ustavi pred oviro, ki jo, glede na okoliščine, lahko pričakuje.

(2) Voznik, ki se približuje križišču, prehodu ceste čez železniško progo, prehodu za pešce, kolesarski stezi, prehodu za kolesarje ali drugi prometni površini, mora voziti posebno previdno. Voziti sme s takšno hitrostjo, da lahko varno ustavi in pusti mimo vozila in druge udeležence cestnega prometa, ki imajo na križišču prednost, da lahko varno ustavi pred prehodom za pešce, pred prehodom ceste čez železniško progo oziroma, da lahko vozilo ustavi, če bi z vožnjo preko prehoda ogrožal pešce in kolesarje.

(3) Prepovedano je sunkovito speljevanje, zaviranje ali ustavljanje, razen v nevarnosti. Voznik dvoslednega vozila mora voziti tako, da ne zmanjšuje stabilnosti vozila, zlasti ne sme izpuščati krmila ali se voziti po dveh kolesih. Voznik enoslednega vozila mora voziti tako, da ne zmanjšuje stabilnosti vozila, zlasti ne sme izpuščati krmila ali se voziti po enem kolesu.

(4) Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Voznik vozila, ki vozi na čelu kolone z nižjo hitrostjo od največje dovoljene hitrosti in od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, za katerim se nabere kolona vozil, se mora, če ga kolona ne more varno prehiteti, na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.

(5) Ob zmanjšani vidljivosti, manjši od 50 metrov, morajo vozniki motornih vozil, ki prevažajo nevarno blago, in vozniki motornih vozil, s katerimi se opravlja izredni prevoz, razen izrednih prevozov, ki se opravljajo zaradi zagotavljanja prevoznosti cest (pluženje in posipanje), zmanjšati hitrost tako, da je izključeno vsako ogrožanje in ustaviti na najbližjem parkirnem prostoru ter poskrbeti za varnost vozila in tovora. Enako velja v primeru, če je cesta spolzka zaradi snega, ledu ali drugih razlogov, ter v primeru, če je zaradi vetra ali drugih okoliščin zmanjšana stabilnost vozila.

(6) Z globo 80 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ne potrebuje vozniškega dovoljenja, ki:

1. ravna v nasprotju z določbo prvega ali drugega odstavka tega člena,

2. izpušča krmilo ali vozi vozilo po enem kolesu,

3. ravna v nasprotju z določbo četrtega odstavka tega člena.

(7) Z globo 150 eurov se kaznuje za prekršek voznik motornega vozila, ki ravna v nasprotju z določbo četrtega ali petega odstavka tega člena.

(8) Z globo 300 eurov se kaznuje za prekršek voznik motornega vozila, ki razen v nevarnosti sunkovito speljuje, zavira ali ustavlja.

(9) Z globo 300 eurov se kaznuje za prekršek voznik motornega vozila, ki:

1. izpušča krmilo ali vozi enosledno vozilo po enem ali dvosledno vozilo po dveh kolesih ali

2. ravna v nasprotju z določbo drugega odstavka tega člena.

Vozniku motornega vozila se izreče tudi 5 kazenskih točk.

(10) Z globo 500 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z določbo prvega ali drugega odstavka tega člena. Vozniku motornega vozila se izreče tudi 5 kazenskih točk.

VIR

Takle mamo :|

driver_x ::

Uf, z avtom se je prepovedano voziti po dveh kolesih!

energetik ::

jype je izjavil:

jericho> Zanima me tvoj odgovor, ker trdiš da za kolesarje ni omejetiv in pravil.

http://www.siol.net/sportal/kolesarstvo...
Vsem predlagam, da si ogledate posnetek ob 2:30.
Seveda se mora držati pravil, ampak omejitve hitrosti na kolesarski pa ni (več).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

jype ::

energetik> Seveda se mora držati pravil,

To je najbrž lapsus. Danes sem brez luči v temi prehitel policijski avtomobil, pa se niso zmenili zame. Morda me pa na ekscesno osvetljeni mestni ulici sploh niso videli, ali pa so si mislili, da moram že vedet kaj delam, če mam čelado!

Daedalus ::

Kje piše da se je vozil za njim po kolesarski? Saj ponavadi je zraven cesta...


In kako bo dokazal prekršek?
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

energetik ::

jype je izjavil:

energetik> Seveda se mora držati pravil,

To je najbrž lapsus. Danes sem brez luči v temi prehitel policijski avtomobil, pa se niso zmenili zame.
No, seveda se enako dogaja z avtomobilisti, za katere tudi ne veljajo pravila. Praktično na vsakem križišču gre kakšen skozi rdečo luč, prav tako skoraj na vsakem križišču kakšnemu pešcu ali kolesarju odvzamejo prednost.

Sriple Tix ::

Mene pa se vedno zanima, kam naj bi mu vpisali tocke. H je kategorija za moped, A (1,2) za motorje, B avtomobili, C tovornjaki ... F traktorji ... Le za kolo je v mojem vozniskem izpitu ne najdem.

jype ::

energetik> No, seveda se enako dogaja z avtomobilisti, za katere tudi ne veljajo pravila. Praktično na vsakem križišču gre kakšen skozi rdečo luč, prav tako skoraj na vsakem križišču kakšnemu pešcu ali kolesarju odvzamejo prednost.

Kadar je policist tam, tako reč zaračuna (razen v primeru ko je že zaposlen s pisanjem plačilnega naloga kolesarju, ki ni vozil po kolesarski, na kateri je parkirano kombinirano vozilo - v takem primeru mora kolesar vedno počakati, da se kolesarska pot sprosti, očitno).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

jericho ::

Sriple Tix je izjavil:

Mene pa se vedno zanima, kam naj bi mu vpisali tocke. H je kategorija za moped, A (1,2) za motorje, B avtomobili, C tovornjaki ... F traktorji ... Le za kolo je v mojem vozniskem izpitu ne najdem.


Ma sej ja, to sm se tud jst spraševal :))

LeQuack ::

Jezni vozniki na Critical Mass San Diego 2012:

Quack !

LeQuack ::

Še eden zanimiv filmček, če bo kdo imel čas pogledat, govori pa o kulturi, varnosti, gibanju kolesarstva v USA, predvsem osredotočeno na Florido, ki je ena izmed najnevarnejših lokacij za pešce in kolesarje.

Beyond Bike Lanes: Building a Culture of Bicycle Safety (lahko preskočite na nekje 2. minuto, ko se začne predstavitev):


Cycling is catching on as a viable alternative to the automobile. Bicycle commuting increased by more than 60% between 2000 and 2010 in the 70 largest cities in the U.S.. Nonetheless, cycling can be deadly, particularly in Florida, which is home to the four most dangerous cities for pedestrians and cyclists. While New Urbanists have been at the forefront of efforts to promote bicycle infrastructure, simply building bike lanes is not enough to reduce cycling-related deaths and injuries. In this session we will hear from leaders at the forefront of Florida's bicycle safety movement and discuss strategies for combining infrastructure, programming, advocacy, and policy to create a broader culture of bicycle safety.
Quack !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LeQuack ()

martincek1 ::

LeQuack je izjavil:

Jezni vozniki na Critical Mass San Diego 2012:



Idioti. Ma ni šanse, da bi to počel. Kdo ve kdaj se bo enemu vozniku strgalo in bo spucal pol ceste.

jype ::

martincheq> Idioti. Ma ni šanse, da bi to počel. Kdo ve kdaj se bo enemu vozniku strgalo in bo spucal pol ceste.

Saj se vsake tolk kakšnemu, ki jih par pobije, pol pa še reče da se je počutil ogroženega.

Še sreča, da bodo avtomobile kmalu vozili roboti.

LeQuack ::

Pa še ena zanimivost, performančni podatki z današnje etape za Janeza Brajkoviča. Kdo bi si mislil, da je imel povprečni utrip samo 114.

http://www.trainingpeaks.com/av/HIQP4EP...

Stran se počasi nalaga, zato je treba biti potrpežljiv.
Quack !

Okapi ::

A tisti podatek o energiji je povprečje na uro?

O.

LeQuack ::

To je povprečje za celotno etapo kolikor je razbrati, čeprav je vrednost res nizka, ker to je slabih 900 kalorij, tako da možno da je bolj po kaki čudni formuli izračunano.
Quack !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LeQuack ()

Janac ::

jype gres kdaj z mano na eno turco?

bluefish ::

jype ::

Ne grem, jezdim sam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Tilen ::

413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Tilen ()

thramos ::

Pa še drugi del citata:

... je povedal Rotar, a dodal tudi, da s kolesom voznik bistveno manj ogroža svojo okolico kot z avtomobilom ali tovornim vozilom.

jype ::

Tilen> Še dobro, da jype ne vozi avtomobila.

Jype ni niti objesten kolesar (je pa hiter in kolesari dinamično), hkrati je pa voznik, ki se drži predpisov in vozi defenzivno.

jype ::





Če jih naročite na spletni strani http://ass-savers.com/ so okrog 7-10 evrov s poštnino, odvisno od količine.

Jaz tiste ki so mi ostali prodam za 20 vsakega, če se komu slučajno mudi :)

jype ::

Danski kolesarji so odločno proti zakonu, ki bi naredil uporabo čelade za otroke obvezno, ker obvezna uporaba čelade ljudi prepričuje, da je kolesarjenje nevarno in jih odvrača od uporabe kolesa za prevoz.

Statistika jasno kaže, da so poškodbe glave pri kolesarjenju manj pogoste kot pri nesrečah avtomobilov ali na otroških igriščih, pa tam uporaba čelade ni obvezna.

Pravijo, da morata kolesarje varovati ustrezna infrastruktura in prometna ureditev ki nesreče preprečujeta, ne pa čelada.

http://www.copenhagenize.com/2012/07/he...

ttommy ::

Bi moje kolo potrebovalo servis po 1300 prevoženih km? In kakšen?
Zavorne obloge so še OK, edino zajlo za prestave moram malo zategniti.
Gamer

Mipe ::

Hm, danes sem opazil, da manjka pokrovček ventila na sprednji pnevmatiki. Čudno, pri teh zadevah sem ponavadi dosleden, kaže, da je odpadla med vožnjo ali pa nekaj takega. Kakorkoli že, mislite, da brez pokrovčka pušča? Občutek imam, da se sprednja pnevmatika hitreje prazni kot zadnja.

jype ::

Kakšne vrste ventil imaš?

Mipe ::

Ne spoznam se na te tehnične podrobnosti, je pa večji, ravno sem pumpal na petrolu in ni bilo treba nekega posebnega nastavka.

jype ::

Potem je Schrader valve @ Wikipedia in potencialno lahko spušča, ko ni pokrit, ker ga ne moreš s privijačenjem trajno zatesniti.

Mipe ::

Aha, bom pol kupil nov pokrovček, hvala!

Realist ::

jype je izjavil:

Tilen> Še dobro, da jype ne vozi avtomobila.

Jype ni niti objesten kolesar (je pa hiter in kolesari dinamično), hkrati je pa voznik, ki se drži predpisov in vozi defenzivno.



HA HA



Tale manever na 2:05- 2:12 je pa res dokaz zrelega defenzivnega kolesarja. Po levi prehitel, se zgužval med pesko in avto. Avtomobilist te upravičeno ne pričakuje na svoji levi, saj je zate pas na desni strani. In če bi te zbil bil jok in stok.

Sramota od kolesarja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Realist ()

OrkAA ::

Realist je izjavil:


Tale manever na 2:05- 2:12 je pa res dokaz zrelega defenzivnega kolesarja. Po levi prehitel, se zgužval med pesko in avto. Avtomobilist te upravičeno ne pričakuje na svoji levi, saj je zate pas na desni strani. In če bi te zbil bil jok in stok.

Sramota od kolesarja.


Zgleda si slabo prebral, ker on ne trdi da je defenziven kolesar, temveč da je defenziven voznik.

Pa po levi je valda prehitel zato, ker vozniki tam zavijajo desno, ne da bi to po predpisih nakazali, kaj šele da bi ustavili, ker ima kolesar po predpisih tam absolutno prednost pred njimi.

Pa ne vem kako bi ga lahko avto zbil v tem primeru. A če bi preko količkov parkiral na levi pločnik, al kako?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: OrkAA ()

Realist ::

Ustavi frame na 2:09. Na desni ima taksista, spredaj pesko na prehodu za pesce. Taksist ga po vsej verjetnosti sploh ni videl na svoji levi, dokler ga ni prehitel. Kaj ce bi se taksist odločil hitreje zaviti na levi pas?

Tako vijuganje in hitrost ti ful dvigneta sanse da te nekdo spregleda. Avto vozi defenzivno, s kolesom si da pa duška. Kolesarske poti so namenjene prevozu iz A v B. Ne pa nabiranju povprečja in merjenju časa.

http://app.strava.com/segments/1250911

Fantje naj se raje merijo na kake klančke ne pa po mestu.

Sm iz podeželja, pa se v center prakticno vedno odpravim s kolesom in nimam problemov. Tudi z zapornicami ne :)

OrkAA ::

Avtomobilisti itak ne vidijo kolesarjev, tako da ni bojazni, da bi te kdo spregledal. Če bi črn avto hitreje zavijal na levi pas, bi povozu gospo in dobil v bok avto, ki lahko pripelje z leve, vsekakor pa ne bi povozil kolesarja - če si sproti gledal posnetke bi videl, da kolesar ustrezno odvije in/ali ustavi, v tem primeru par sekund pozneje, ko ga na kolesarski stezi pričaka parkiran avto. Tudi če bi ga dejansko povozil, bi bil kriv voznik - ker je avto nevarna stvar in ker ni nakazal spremembe pasu in ker se ni prepričal, če lahko to stori varno - v mestu mora pričakovat, da ga povsod prehitevajo kolesarji.

Fantje se itak merijo na klančke, poišči jih.

Realist ::

Orka motis se: Kolesar mora v primeru kolesarske steze biti na kolesarski stezi. Tako kot avto ne sme biti na kolesarski stezi. Pač pokliči policaje.

http://www.vsi.si/jaguar-avtosola/tecaj... (random link iz googla)

Cestno prometni predpisi so pravila obnašanja na cesti namenjena vsem udeležencem prometa. Velja načelo zaupanja: vsak udeleženec sme pričakovati, da bodo vsi udeleženci v cestnem prometu in tisti, ki skrbijo za ceste, spoštovali predpise o varnosti cestnega prometa in predpise, ki se nanašajo na ceste. Kljub temu pa previdnost ni odveč.

Tvoja trditev da v mestu lahko kolesarji prehitevajo kjer hočejo ne drži. Prav tako se z avtom ne mores voziti po nasprotnem pasu ali po kolesarski stezi ali pa po travniku, če se ti zdi tvoj pas slabši od onega. Tole načelo zaupanja je tudi naloga za avtomobiliste, saj se tega ne držijo. Ampak če ti pretepaš svojo ženo, to še ne pomeni da lahko jaz tudi svojo in se s tem sklicujem nate. Če se gres neko moraliziranje nad drugo skupino, potem moraš sam biti vzor. Kot da bi Rode imel sina.

Nisem zagovornik avtomobilistov, ker sem tudi sam kolesar in vem da se na cestah dogaja vse sorte. Ampak imaš med avtomobilisti tudi dinamične voznike ala jype na kolesu. Tudi oni vidijo da bi bli hitrejši če malce priredijo pravil sebi v prid. Pa čeprav samo v svojih glavah. Sedaj pa naj se tile v avtih vsi tako dinamično premikajo, pa dodaj se par takih dinamičnih kolesarjev - kaj dobis? Da se morjo tisti ostali prilagajat tem, ki zagovarjajo to dinamiko. Ker so s svojo hitrostjo nepredvidljivi. Ker podirajo načelo zaupanja. Ne razumem tega, da ne morte en korak nazaj stopit pa rečt, dejmo mal bl na izi. Če bi se peljal bolj na izi, ne bi potreboval vse te opreme na sebi, ne bi se mu bilo potrebno tusirat, ker sploh ne bi zašvical in prisel bi kakih 5 min kasneje na cilj in povrhu vsega še bolj varno. Ampak mogoče gre le za filing - da je nek road warior. Glede na naslov posnetka. David proti goljatu. Ego pumping. S tem pristopom bo David popušil.

Klančkov ne rabim iskat, ker se na klančke kar pogosto merim. Na stravi sem kar nekaj klančkov tudi dal na zemljevid. Se pa čudim da so na stravi odseki, kjer so semaforji, kjer so kolesarske speljane okrog avtobusnih postaj ..itd. Torej nekdo se vseeno meri po mestu.

http://app.strava.com/stand-with-us

We Know The Rules

Laws and rules are created for our protection. Cycling, running and swimming are inherently dangerous and following the law, and common sense, when it comes to traffic, weather, or conditions, reduces our odds of getting hurt or hurting others. It's as simple as that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Realist ()

OrkAA ::

A ti ne veš da je pozivanje k samomoru kaznivo?

Obstaja video kjer jype upošteva predpise in vozi "na easy" in se vozi slabo uro namesto 20 minut, pa še v večji nevarnosti je kot kadar sam diktira tempo (ker ga vozniki prav tako ne vidijo, on pa nima možnosti manevriranja).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: OrkAA ()

Senitel ::

Realist je izjavil:

Cestno prometni predpisi so pravila obnašanja na cesti namenjena vsem udeležencem prometa. Velja načelo zaupanja: vsak udeleženec sme pričakovati, da bodo vsi udeleženci v cestnem prometu in tisti, ki skrbijo za ceste, spoštovali predpise o varnosti cestnega prometa in predpise, ki se nanašajo na ceste. Kljub temu pa previdnost ni odveč.

Jaz sem zaupanje v to načelo že davno tega enostavno pozabil. Ker to, da jaz "pričakujem, da bodo vsi udeleženci v cestnem prometu spoštovali predpise o varnosti" je zame osebno smrtno nevarno.
V režimu, kjer imaš npr. pred semaforjem 10 avtov, ki zavijajo desno in se dvema šoferjema ne zdi vredno preverit, če se kdo pelje po kolesarski... Ne hvala.

Truga ::

Realist je izjavil:

Velja načelo zaupanja: vsak udeleženec sme pričakovati, da bodo vsi udeleženci v cestnem prometu in tisti, ki skrbijo za ceste, spoštovali predpise o varnosti cestnega prometa in predpise, ki se nanašajo na ceste.

Tocno tole sem ze jaz v eni temi pisal. Tole za non-avtarje ne deluje. Ce pricakujes da bodo vsi upostevali predpise si mrtev na prvi zeleni, ko nekdo prleti skoz rdeco, ali pa zavija. Enostavno ne dela.

In predvsem zato, ker je to nacelo tu, kolesarjem ni treba upostevat predpisov (in pogosto to celo ni priporocljivo), saj bi ob upostevanju tega in ostalih, "pravil" bili v mrtvasnici.

Ne, zaupanja med avtarji in ne-avtarji ni, in nikoli ne bo. Jaz se pre-pogosto ustavim sredi prehoda za pesce, ker prekleti kreteni norijo, ceprav je vec kot ocitno da jim bo pesec na prehodu sekal pot. Ce bi se vceraj drzal nacela zaupanja bi bil zdele v mrtvasnici.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

joze67 ::

Truga je izjavil:

Realist je izjavil:

Velja načelo zaupanja: vsak udeleženec sme pričakovati, da bodo vsi udeleženci v cestnem prometu in tisti, ki skrbijo za ceste, spoštovali predpise o varnosti cestnega prometa in predpise, ki se nanašajo na ceste.


Premalo si citiral. Manjka ti

Realist je izjavil:

Kljub temu pa previdnost ni odveč.


Načelo zaupanja + (pre)potrebna previdnost = načelo močnejšega.

Sicer pa: so trenutki in položaji, ko so udeleženci - peš, na dveh ali na štirih kolesih - enostavno objestni; tu so debate odveč. To rekši pa je potrebno podariti, da je zahtevati od kolesarjev, da se v enaki meri držijo prometnih predpisov kot avtomobilisti ali konec koncev pešci en tak tipičen desničarski konstrukt. Absolutno za - ko bodo pravila in predvsem infrastruktura enako prilagojena vsem. Ta hip je ta zahteva branjenje stoletja razvoja avtomobilistične infrastrukture in ... stežka sploh omenim razvoj in kolesarkso infrastrukturo v enem (pozitivnem) stavku.
««
24 / 41
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kolesarska steza je za kolesa! (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14219716 (12543) zmaugy
»

Prepoved vožnje kolesarjem po regionalnih cestah (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Šport
22548922 (42211) BigWhale
»

se malo o cpp (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Loža
50957060 (50250) jype

Več podobnih tem