Forum » Pomoč in nasveti » Zipcode??
Zipcode??
Golden eye ::
To je blo pa hitr!!
katera?? A od našga kraja?? (npr. Ljubljana ima 1000)
kaj naj vpišem pol tuki??
City:(pač mesto,OK) State: (???) Zipcode: (Poštna številka)
katera?? A od našga kraja?? (npr. Ljubljana ima 1000)
kaj naj vpišem pol tuki??
City:(pač mesto,OK) State: (???) Zipcode: (Poštna številka)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Golden eye ()
Ziga Dolhar ::
Lahko vpišeš tudi tržiško: 4290.
Če pa bi rad kaj dobil na dom po pošti, predlagam da vpišeš "svojo".
Če pa bi rad kaj dobil na dom po pošti, predlagam da vpišeš "svojo".
Golden eye ::
kaj naj vpišem pol tuki??
City:(pač mesto,OK) _________- State: (???)__________ Zipcode: (Poštna številka)
In kaj naj izberem tukaj da bi plačal po povzetju:
Please choose a payment method:
Credit Card
Money Order
On Account
City:(pač mesto,OK) _________- State: (???)__________ Zipcode: (Poštna številka)
In kaj naj izberem tukaj da bi plačal po povzetju:
Please choose a payment method:
Credit Card
Money Order
On Account
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Golden eye ()
Senitel ::
City: Ljubljana
State: Pustiš prazno (če moraš izpolnit pač napišeš Slovenia, če moraš pa izbrat...)
Zipcode: 1000
Po povzetju pa dvomim, da ti bodo iz tujine kaj pošiljal...
State: Pustiš prazno (če moraš izpolnit pač napišeš Slovenia, če moraš pa izbrat...)
Zipcode: 1000
Po povzetju pa dvomim, da ti bodo iz tujine kaj pošiljal...
Ziga Dolhar ::
Golden Eye, premisli...
Plačaš že vnaprej -- kako pa? Tako se podjetje zavaruje pred neprevzetjem oz. neplačilom blaga. Ker je podjetje v tujini upam da se zavedaš, kakšne težave bi podjetje imelo z izterjavo dolga.
Še vedno pa so pravila o poslovanju s kreditnimi karticami bolj kot ne pisana na roke potrošniku -- preberi si jih. (Riziko "goljufije" je na strani podjetja -- naročilo lahko prekličeš, banki predložiš posebno izjavo nakar ona bremeni podjetje, ki ji "mora" povrniti sredstva.)
Točno kako je s tem poglej v pogojih poslovanja -- a mislim da sem prav napisal ;).
Plačaš že vnaprej -- kako pa? Tako se podjetje zavaruje pred neprevzetjem oz. neplačilom blaga. Ker je podjetje v tujini upam da se zavedaš, kakšne težave bi podjetje imelo z izterjavo dolga.
Še vedno pa so pravila o poslovanju s kreditnimi karticami bolj kot ne pisana na roke potrošniku -- preberi si jih. (Riziko "goljufije" je na strani podjetja -- naročilo lahko prekličeš, banki predložiš posebno izjavo nakar ona bremeni podjetje, ki ji "mora" povrniti sredstva.)
Točno kako je s tem poglej v pogojih poslovanja -- a mislim da sem prav napisal ;).
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | mylemon (strani: 1 2 3 )Oddelek: Kaj kupiti | 51476 (4106) | forplan |
» | Pošta Slovenije je absolutno predraga (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Loža | 121764 (39791) | destroyer2k |
» | Pošiljanje preko DHL, ter kako spletni nakup za 50$ olajša vašo denarnico za 160 €Oddelek: Pomoč in nasveti | 10578 (4813) | opeter |
» | Pomoč pri dodajanju naslova na amazonuOddelek: Pomoč in nasveti | 1824 (1711) | Furbo |
» | Mednarodna prodaja!Oddelek: Loža | 5146 (4499) | razzor |