» »

Blatne gume in kazen 1000€

Blatne gume in kazen 1000€

1 2 3
4
»

alphasaphir ::

Ok, ti kar pelji mojo logiko v svoji glavi kot ti paše. Imaš vso pravico, samo jaz nisem v tvoji glavi, to si zapomni in to kar si napisal je popolna neumnost. Na nivoju 15letnika, ki ugovarja staršem. :D Leti na to, da bi naj jaz bil anarhist. Jezošnadi :D

Ljudje ne spoštujejo predpisov zaradi visokih kazni. Spoštovanje ne izhaja iz strahu.

Če je tako sporno parkiranje na divjem parkirišču iz kateregakoli drugega razloga kot da ljudje ne zapravijo denarja na parkirišču kjer je potrebno plačat, potem mitingi, festivali in podobno ne bi bili izvedljivi.

Da lakotnik29, po novem je točno tako. direktor.

St235 je izjavil:

Imaš prav anarhija, ukinemo prometne predpise vsak naj sam poskrbbi zase. Si zgazi pešca na rpehodu? jebat ga pa naj si tank kupi. Je budala zletu s ceste? prav mu je se bo že naučil.



alphasaphir je izjavil:

Ok, ti kar pelji mojo logiko v svoji glavi kot ti paše. Imaš vso pravico, samo jaz nisem v tvoji glavi, to si zapomni in to kar si napisal je popolna neumnost. Na nivoju 15letnika, ki ugovarja staršem. :D

Leti na to, da bi naj jaz bil anarhist. Jezošnadi :D

Zgodovina sprememb…

alphasaphir ::

St235 je izjavil:

Se v celoti strinjam, samo nič od tega ne spremeni dejstva da je nanos blata na cesto kaznjiv in kot sem že v začetku teme napisal je 1000€ pretirana kazen. Samo to ne spremeni destva da je kaznjivo.


To da je kazen previsoka, nesorazmerna s prekrškom mislim tudi jaz. To in dejstvo, da se nevarnosti na cestah ne minimirajo me privede do zaključka, da se jim ne gre za varnost v prometu, temveč za pobiranje denarja, doseganje kvot in pravno nespornost. Ne za spoštovanje, informiranost in varnost.

Se bom raje umaknil, ker očitno nočeš razumet kar hočem povedat meni se pa ne da več ponavljat. Prepričat prepričanega... Lep večer do naslednjič :)

edit: pardon ampak ta forum objavi 5X objavo ob enem "pošlji", "popravi" enkrat dela, drugič ne, tretjič se citiram v istem prispevku. Se opravičujem, mi ne gre.

Zgodovina sprememb…

dzinks63 ::

Nekateri so pravi kmečki navdušenci, čiščenje pred vključitvijo v asfaltni promet pa opravlja vsak po svoje, še najrajši se z traktorjem zapodi nekaj krogov po travniku ali kakšni stranski makedamski cesti, da blato pade z gum.

Pithlit ::

alphasaphir je izjavil:

Če je tako sporno parkiranje na divjem parkirišču iz kateregakoli drugega razloga kot da ljudje ne zapravijo denarja na parkirišču kjer je potrebno plačat, potem mitingi, festivali in podobno ne bi bili izvedljivi.

Na raznoraznih festivalih in mitingih se travnik najame za namen parkiranja/kampiranja. Ti avta tam nimaš zastonj, tudi če nič ne plačaš za to (brez skrbi, organizator ima to lepo pokrito z vstopnino).

Mimogrede... ko ti bo avto v enem lepem ovinku premaknilo prečno za kake pol metra in se boš zakantal v nasproti vozeč tovornjak bo kriva neprilagojena hitrost... ne pa tisto blato ali gnojnica ki ga nek traktorist pušča za sabo zato ker je on pač nad zakoni. Ane?
Life is as complicated as we make it...

alphasaphir ::

Ja pardon, sem se motil. Ozdravljen sem. Verjamem. Vzamem nazaj VSE napisano, ker imate prav. Očitno prihaja do nesreč pogosteje zaradi blata in gnojnice na cesti kot neprilagojene hitrosti. Prav imaš ti Pithlit in prav ima Lakotnik29, jaz pa nisem imel. Samo zdaj imam tudi jaz, ker sem od zdaj v celoti vajinega mnenja in se tudi sam znam posluževati sarkazma.

Aaah, prekršil sem lastno načelo. Izklopil bom slotech. Mali oranžni x levo gori kam si se skril. Juhu tu si.

ZaphodBB ::

alphasaphir & lakotnik: Lakotnik, jaz bi od tebe zahteval, da si daš v podpis disclaimer, da si pravnik (nadebuden?). Večina stvari, ki jih pišeš drži, 100%. Vendar vem, da kot pravnik veš, da pravo ni edini legitimen pogled na svet. S tega zornega kota so tvoji razmisleki, včasih fahidiotski.

Pa brez zamere.

m0LN4r ::

A ve kdo dejansko število nesreč zaradi blata na cesti? V prekmurju še nisem slišal, da bi kdo odletel z ceste z avtom zaradi blata...

Zdaj pa nevem ali smo mi navajeni vožnje po umazani cesti in ste meščani taki loleki da se vam avto za 360 stopinj na pasjem dreku obrne?

Če znaš prilgodit vožnjo in hitrost po zaledeneli, zasneženi cesti, mokro cesto z listi v gozdu, boš tut prilagodil hitrost, ko je blato na cesti al ne? Tak da je kazen 1000€ čist brez veze. Ajde ene 100€ bi blo še normalno. Kdo pa kaznuje drevesa da padejo listi jeseni na cesto in je kot drsališče, ko jih megla namoči.

Nekdo zgoraj je omenil, da se z avtom nesmem vozit po travniku? Jaz ga doma 90% parkiram na travniku pred sadovnjakom al pa v vinogradu, kjer je tudi travnik in tako tudi ostali vaščani.

So what?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

krneki0001 ::

Parkiraš ga na svojem, ne sredi ljubljane na občinskem travniku. B tem je pa en majcena razlika.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Pithlit ::

m0LN4r je izjavil:

Če znaš prilgodit vožnjo in hitrost po zaledeneli, zasneženi cesti, mokro cesto z listi v gozdu, boš tut prilagodil hitrost, ko je blato na cesti al ne? Tak da je kazen 1000€ čist brez veze. Ajde ene 100€ bi blo še normalno. Kdo pa kaznuje drevesa da padejo listi jeseni na cesto in je kot drsališče, ko jih megla namoči.


Problem pri tej logiki je ta da poledenelo cestišče nekako pričakuješ če pada sneg. Ravno tako listje na cesti lahko pričakuje vsak ki kolikor toliko opazuje okolje okoli sebe. Blato na cesti je pa podobno kot olje na cesti... znaka za nevarnost ni, z neba tudi ne pada, sam od sebe se ne pojavi niti ponavadi ni po celi poti oz. vsaj daljšem odseku. Ponavadi ga nabasaš ravno par metrov. Ponavadi se ne zgodi nič. Ko pa se pa je verjetno jasno da je tistega jurja veliko premila kazen.

Jaz sem skoraj odletela tako na listju (pri cca. 30km/h) kot na ledu (cca 80km/h, 180° obrat) kot na blatu (pri popolnoma normalnih 90km/h). Na mojo srečo v nobenem od teh primerov ni bilo nasproti vozečih ker sem se pri vseh treh primerih znašla na nasprotnem voznem pasu. 'Neprilagojena hitrost' je bila le pri incidentu na ledu.
Life is as complicated as we make it...

black ice ::

Pithlit je izjavil:


Blato na cesti je pa podobno kot olje na cesti... znaka za nevarnost ni, z neba tudi ne pada, sam od sebe se ne pojavi niti ponavadi ni po celi poti oz. vsaj daljšem odseku. Ponavadi ga nabasaš ravno par metrov. Ponavadi se ne zgodi nič. Ko pa se pa je verjetno jasno da je tistega jurja veliko premila kazen.

Zato je potrebno gledati na cesto ne pa vsepovsod okrog. Tudi hitri refleksi niso odveč. ;)

m0LN4r ::

@Pithlit
Ja fak rjave zemlje ne vidiš na cesti? Ko vidiš dovoz oz. potko do neke njive ne vidiš zemlje tam, ko zavijajo not pa ven vozila in ne pričakuješ da bo blato na cesti?
Stabo vse v redu?
Btw, če pa blata res ne vidiš ga more bit pa prekleto malo, vzrok da pa spodrsneš je pa:
Zato je potrebno gledati na cesto ne pa vsepovsod okrog.

In poledenela cesta je pa ponavad, ko je zjutri gosta megla in mraz.
lp

@nebivedu
ja je razlika, možno pa da jim lastnik dovoljuje k je kak sorodnik od študenta...
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Pithlit ::

Seveda. Ampak za to rabiš ti kolikor toliko pregledno cesto... kar pa marsikdaj ni. In ti pogajo refleksi ravno toliko kot pri skali na cesti (kjer lahko samo upaš da bo šlo mimo brez škode).

Pa pri raznem kamenju na cesti lahko vsaj lastniku oz. upravljalcu ceste težiš za povrnitev škode. Meni in znancu so častili nov komplet alu platišč ker sva oba povozila skalo (jaz eno 18cm visoko ki mi je razparala gumo in platišče, na srečo samo to), šefu pa menjalnik v bmw-ju (kolikor so meni razlagal... se nisem spuščala v detajle).

Škodo zaradi kamenja na cesti lahko minimirajo le cestarji. Blato na cesti pa uporabniki. S to razliko da ti veš kdo je kriv zaradi tiste skale na cesti... za blato pa ne.
Life is as complicated as we make it...

m0LN4r ::

Torej potemtakem, če mi amortizer in vzmet uničijo grabe na cesti, grem do AMZSja in mi zrihtajo nov komplet rezervnih delov. Zakon. Kam pa moram it? Za vsak slučaj, ker bo lukenj kmal več kot pa ravnega cestišča.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

darkolord ::

Zaradi žarnice ali dveh bi takoj pustil traktor na njivi, šel nekaj km peš domov ter se peljal naslednji dan v mesto po material in ko bi se vrnil bi zamenjal (p)okvarjeno sredi njive ter samo in šele takrat nadaljeval z delom?
Zakaj pa kompleta rezervnih žarnic nimaš? Prve pomoči verjetno tudi nimaš v traktorju - če pride do nesreče, pustiš traktor na njivi in greš krvaveč nekaj km peš domov po obvezo?

dzinks63 ::

V najintenzivnejšem obdobju kmečkega dela je še kakšno slabo vreme in blata polno, takrat so ceste spolske kot sredi zime.

ZaphodBB ::

darklord: Spet se smešiš... Ti res še nisi traktorja vidu več kot na 10m.

Ne rečem da ni pravilno, vendar luči in prvo pomoč v traktorju nima nihče. Razen tistih, ki se res veliko vozijo po cesti, na delovnih strojih pa tega ni. Od tistega, kar je v prvi pomoči, se da za silo vse najt na terenu za obvezat. Če je kaj takega, da bi človek sploh rabil prvo pomoč, pa itak šibaš direkt na urgenco.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZaphodBB ()

black ice ::

darkolord je izjavil:

Zakaj pa kompleta rezervnih žarnic nimaš? Prve pomoči verjetno tudi nimaš v traktorju - če pride do nesreče, pustiš traktor na njivi in greš krvaveč nekaj km peš domov po obvezo?

Prvo pomoč imam. Žarnic pa res nimam, jih menjam že doma.
Naj po tvojem mnenju vozim s sabo pol orodja in opreme iz delavnice, če se slučajno kaj pokvari? Te lahko pokličem, da mi vse pripraviš in po potrebi asistiraš ob morebitnem popravilu? :)

Poanta mojega posta je, da ste 'teoretiki' preveč dlakocepski. S traktorjem se dela, ni namenjen temu, da bi ga gledal. In kljub temu, da paziš, se hitro kaj zgodi.

Resno priporočam, da preživiš kakšen vikend na kmetiji. Boš malce drugače gledal na te stvari.

PS: Ne zagovarjam, da naj bo vozišče blatno. Včasih je zaviti na travnik in očistiti gume na travi misija nemogoče. Zakaj? Ker ni nobenega v bližini. Malce več pozornosti z obeh strani (tako voznikov kot kmetov) pa bo takoj lepši svet.

lexios ::

prvo pomoč v traktorju nima nihče.


Sm pa tja pod/za kakšnim sedežem, najmanj par let iz roka seveda!:))

PS: topic je 1000eur in blatne gume, ne traktor in oprema...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: lexios ()

darkolord ::

@ZaphodBB in black ice

To, da nekaj "vsi" tako delajo, sploh ni nobeno opravičilo. Sej vem, da vsa varovala omejujejo svobodo, ampak tako je - tako pa recimo (preveč) redno berem, kako je traktor nekoga pokopal pod seboj pri prevračanju, ker ni uporabljal ustrezne zaščitne opreme ("joj a da bi se še privezat moral na traktorju!? ja kako bi pa potem skoz gor pa dol skakal").

Ampak ajde, to da na svoji njivi delaš prevale s traktorji, je še nekako sprejemljivo. Ko pa prideš na cesto, si pa enakovreden drugim in res ni nobenega opravičljivega razloga, da bi lahko povzročal nevarnost ostalim udeležencem zaradi svoje lenobe. Glede obvezne opreme - če s traktorjem naletiš na prometno nesrečo, kako boš zavaroval kraj nesreče in pomagal udeležencem, jih boš namazal z blatom iz koles? Al tega tebi pač ni treba, ker imaš Traktor™?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

black ice ::

Prosim poduči me, kaj je potrebno še imeti v traktorju razen prve pomoči, trikotnika in žarnic (ter rotacijske luči v primeru zelo širokega priključka)? Mogoče me lahko še obenem podučiš kako je s privezovanjem na 20+ let starih traktorjih?

ZaphodBB ::

darklord: Jaz ne opravičujem neuporabe dodatne opreme. Poskušam ti pa dopovedat, da v praksi na delovnih strojih tega ni. Razlogov je toliko kot je njihovih lastnikov/upravljalcev. V starih traktorjih so kabine odprte pa se hitro zgodi da opremo izgubiš (traktorji nimajo zračnega vzmetenja :D).

Ti pa lahko iz fotelja moraliziraš kolikor te je volja.

LuiIII ::

Dokler ni bilo asfaltni cest čez polja, ni bilo težav. Sicer pa sem doma na kmetih in moram reči, da res že dolgo nisem videl resnega blata na cesti. Sem pa tja kakšen kupček gnoja, ko je sezona in zaradi katerega se ne gre razburjati. Če pa že, je bil v bližini kmet, ki je oral in je po končanem delu pospravil za sabo. Da bo pa za vsakim obratom pospravljal, da se kakšen razvajen in neprilagojen ne bo zavrtel, je pa malo morgen. Če bi pa se kdo zavrtel na tistem hudem blatu, ga pa zaradi mene lahko tudi malo nalomi. Bo drugič pač malo bol mirkal in počasneje peljal, če vidi, da se na polju dela. Prvo pravilo varne vožnje: prilagajaj hitrost razmeram na cesti!

darkolord ::

kaj je potrebno še imeti v traktorju razen prve pomoči, trikotnika in žarnic
Iz sporočil tukaj je razvidno, da precej "traktoristov" še tega trojega nima.

Mogoče me lahko še obenem podučiš kako je s privezovanjem na 20+ let starih traktorjih?
Ne vem, vem pa da se moraš privezati, če je varnostni pas vgrajen. In da mora traktor biti registriran, če se z njim voziš po javni cesti, za registracijo pa mora imeti nameščeno določeno opremo (kot npr. varnostni lok ali kabina).

Pa če smo iskreni, tudi pri novih traktorjih je malokdo privezan.

V starih traktorjih so kabine odprte pa se hitro zgodi da opremo izgubiš
Še dobro, da ne izgubiš koles! :) Če je vsaj malo interesa, se da to precej enostavno rešiti.

Ti pa lahko iz fotelja moraliziraš kolikor te je volja.
Zase vem, da ne bom zaradi malomarnosti, lenobe ali nepraktičnosti ogrožal varnosti sebe ali drugih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

St235 ::

Pa če smo iskreni, tudi pri novih traktorjih je malokdo privezan.

Sam ti res traktorja še od blizu nisi videl, kaj šele da bi delal z njim.

St235 ::

ZaphodBB je izjavil:

alphasaphir & lakotnik: Lakotnik, jaz bi od tebe zahteval, da si daš v podpis disclaimer, da si pravnik (nadebuden?). Večina stvari, ki jih pišeš drži, 100%. Vendar vem, da kot pravnik veš, da pravo ni edini legitimen pogled na svet. S tega zornega kota so tvoji razmisleki, včasih fahidiotski.

Pa brez zamere.


nobene zamere, pri vsesplošnem priznavanju samo "zdrave pameti" in sklicevanju na lastno9 avtoriteto, ki smo jo vajeni v številnih temah, je fachidiotstvo nujno, da debata vsaj približno ima kaka smisel. Drugače se lahko v temi o blatu na cesti do nezavesti prerekamo kje je treba menjat žarnice na traktroju. V vsaki taki debati bi si moral vsak najprej razčistit, kaj je sploh tisto kar je kaznivo (pravna podlaga). Tukaj ima naprimer alphasaphir velik problem, ker ne loči kršitev CPP od kršitve drugih zakonov, zato tudi ne dojame v čem je rpoblem njegovega argumenta z travniki in mitingi. Namreč študentu ni nihče napisal kazni zaradi vožnje po travi. Naslednja stvar, ki so je treba razčistit je zakaj je nekaj v zakonu in kakšnemu namenu služi, ne pa vso argumentacijo temeljit na trditvi, da je zakon tako ali tako namenjen inkasantstvu in vse kazni so namenjene zaslužku policije (oziroma po novem kar osebnemu dohodku direktorja). Ker iz tega je edini možen zaključek, da je pravzaprav vseeno če zakon imamo in ga lahko vsi mirno ignoriramo, če nas nihče ne sankcionira. Prometna statistika nas uči drugače. Tretje, kar pa je popolnoma izven dosega večine na tem forumu pa je razumevanje, da zakon stvari ureja generalno in je nemogoče enoznačno opredelit posameznem primer. Ravno tako je case by case možno, da pride do zlorabe pooblastil ali preprosto do konflikta med študentom in redarjem, ki se konča z tako absurdno kaznijo. ŠE težje pa je doumet, da tak individualen primer sam po sebi ne spremeni in ne izniči namena konkretnega prekrška, niti ne spremeni njegove zakonske podlage.

Je pa zakon živa zadeva in če bomo kdaj lahko govorili o tem kot o stalni praksi (reševanje frustracij redarjev preko tako absurdnih prekrškov) potem, bo seveda nujno zadevo spremenit.

Drugače pa ko bo zakone pisal in sprejemal direktor policije, kot si aplha tukaj drzne trdit bo prva stvar, ki jo bom naredil, da bom vrnil državljanstvo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

darkolord ::

St235 je izjavil:

Pa če smo iskreni, tudi pri novih traktorjih je malokdo privezan.

Sam ti res traktorja še od blizu nisi videl, kaj šele da bi delal z njim.
No, razloži.

St235 ::

ko boš kdaj v življenju dejansko delal z traktorjem boš hitro ugotovil, da varnostni pas sicer super zadeva ko voziš naravnost po cesti. tisto sekundo ko začneš delat je pa druga zgodba. Si ne znam niti predstalvjat kako zgleda vlaka, če nazaj gledaš s špegli.

lexios ::

Ti pa lahko iz fotelja moraliziraš kolikor te je volja.


Zase vem, da ne bom zaradi malomarnosti, lenobe ali nepraktičnosti ogrožal varnosti sebe ali drugih.


Ostani na fotelju in glede tega ni problema!

m0LN4r ::

Mene zanima kako poteka samo kaznovanje, če imaš blato na gumah avtomobila?
Ali te policaj ustavi takoj ko zapelješ na cesto? Ali te ustavi čez kakih 500m pa ti reče, da si ti raztrosil blato na cesto.
Kaj pa če si se peljal čez blato, ki je bilo že na cesti in si si zasral gume, pol te pa ustavi policaj.

Je že bil kdo tu kaznjen? Ker če bi recimo videl policaja verjetno nebi zapeljal na cesto, torej bi mogli bit tako daleč, da jih ne vidim. če pa so tak daleč, pa dejansko več ni tolko blata na kolesu, da bi me lahko kaznil.

Se kaznuje zasranje ceste ali zasrane gume?

Ne da se mi brat zakona (teorije), a ve kdo kak to poteka v praksi?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

ZaphodBB ::

V praksi sigurno to zgleda tako kot vse ostalo. Policaj reče B, pa če je resnica A,C,D,G,K ali Ž. Vkolikor nimaš zelo dobrih dokazov (beri verodostojnih prič, posnetkov) ponavadi ostane B.

Nisi imel še nikdar opravka z murijo?

m0LN4r ::

Kazni še nisem dobil nikoli zato pa vprašam.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

-valvoline- ::

Z avtom ni mogoče tolko blata pobrat in strosit po cesti da bi bila kakršna koli nevarnost po prometu,sploh pa ne tako kot nekateri omenjajo drsenje po blatu itn. Neumnost.

mihec87 ::

-valvoline- je izjavil:

Z avtom ni mogoče tolko blata pobrat in strosit po cesti da bi bila kakršna koli nevarnost po prometu,sploh pa ne tako kot nekateri omenjajo drsenje po blatu itn. Neumnost.


Kje je meja da oz gdaj se gume štejejo za blatne?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mihec87 ()

BALAST ::

Asvalt :D
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."

alphasaphir ::

-valvoline- je izjavil:

Z avtom ni mogoče tolko blata pobrat in strosit po cesti da bi bila kakršna koli nevarnost po prometu,sploh pa ne tako kot nekateri omenjajo drsenje po blatu itn. Neumnost.


A končno je končal to filozofiranje okoli nevarnosti človek, ki se spozna na avte. Pravno sporno je pa verjetno tudi preglasno prdenje, če je pa to smiselno pa ni pomembno. Pravo, ki je samo sebi namen, je tudi samo sebi opravičilo!

Še enkrat spoštovanje ne izhaja iz kaznovanja. V slovenščini je spoštovanje posilil strah in tako je nastalo strahospoštovanje. nevarno&out.

black ice ::

darkolord je izjavil:

kaj je potrebno še imeti v traktorju razen prve pomoči, trikotnika in žarnic
Iz sporočil tukaj je razvidno, da precej "traktoristov" še tega trojega nima.

Če me policist ustavi tistih 1x na leto, ko grem na cesto, po kateri se peljem (podnevi) v obe strani slab kilometer mu zraven kazni za pomanjkanje rezervnih žarnic častim še pijačo po njegovi izbiri.

fosil ::

-valvoline- je izjavil:

Z avtom ni mogoče tolko blata pobrat in strosit po cesti da bi bila kakršna koli nevarnost po prometu,sploh pa ne tako kot nekateri omenjajo drsenje po blatu itn. Neumnost.

Morda ne z enim, ampak če imaš pa ti divje parkirišče, kjer je parkiranih 50 avtov je pa druga zgodba.
Tako je!

Mipe ::

Tam, kjer živim, je ozka cesta brez pločnikov. Kadar se srečata dva avta iz nasprotnih smeri - skoraj vedno, kadar sem slučajno na tistem delu ceste - se moram vedno umakniti z ceste v travo. Največkrat v slabem vremenu, ko je vse blatno.

Lahko pričakujem kazen, če z blatnimi čevlji stopim nazaj na cesto? Če je temu tako, vzamem naslednjič macolo s sabo, gorje vozniku, ki se mi ne umakne.

mat xxl ::

Mipe je izjavil:

Tam, kjer živim, je ozka cesta brez pločnikov. Kadar se srečata dva avta iz nasprotnih smeri - skoraj vedno, kadar sem slučajno na tistem delu ceste - se moram vedno umakniti z ceste v travo. Največkrat v slabem vremenu, ko je vse blatno.

Lahko pričakujem kazen, če z blatnimi čevlji stopim nazaj na cesto? Če je temu tako, vzamem naslednjič macolo s sabo, gorje vozniku, ki se mi ne umakne.



Ja seveda, najbolje, da čevlje sezuješ, pa nadaljuješ v štumfih, bolje, kot da plačaš kazen 1000 eur !

Mesar ::

Ka pa če je blatna cesta pa se zapelješ po njej pa imaš blatne gume in se naprej voziš po neblatni cesti in trosiš po njej svinjarijo. Kdo je potem kriv? Lahk dobim kazen? Že premišljujem, da če bo to tak avta sploh ne rabim, ker bom na cesto zapeljal iz dvorišča pa me bo redar obtožo, da sem pesek nanoso na cesto.

dvojka ::

Če je vojska naj bo vojska za vse. Se še spomnete kakšen je bil asfalt po Vojkovi v času gradnje stadiona? Samo zanima me kje so bili redarji takrat? To bi padlo nekaj € v MOL blagajno. Ampak saj niso neumni sami sebi ne bodo računali.
1 2 3
4
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vožnja po zasebni poljski poti (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14314646 (11322) Mehmed
»

Mi sploh lahko kaj? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
578587 (6482) ZaphodBB
»

Ne vem ali sem kazen dobil ali ne? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5410921 (9565) poweroff

Več podobnih tem