Forum » Mobilne tehnologije » IZImobil - "zanimiv" odziv
IZImobil - "zanimiv" odziv
franckranc ::
En kolega mi je forward-iral tole korespondenco z Izimobil-om. Po moje ni kaj dodati... Ubogi IZImobil!
KOLEGA IZImobil-u:
Spoštovani,
ogledal sem si tarife novih paketov TUŠmobil-a FREE in bob-a.
S čim me lahko prepričate, da pri vas za isto stvar oz. storitev (pogovori v mobilnem omrežju) ne plačujem precej več?
LP XXX
IZImobil kolegu: in kolegov odgovor, ki ga je zaradi preglednosti pisal nazaj kar v njihov tekst (povdarjeno)
Spoštovani gospod XXX,
na trgu se vedno znova pojavljajo preoblikovane naročniške ponudbe operaterjev, kjer se s podpisom pogodbe vedno zavezujete spoštovati določene pogodbene obveznosti, medtem ko pri izimobilu uporabniku omogočamo popolno svobodo izbire, brez vezave, nadzor stroškov,
Tudi pri Tusmobil-u so free paketi popolnoma free (brez vezave), razen ce se kdo odloci za dodani popust oz. subvencioniran tel. aparat.
tisto kar plačate vam nikoli ne zapade (dobroimetje se prenaša).
Prenos dobroimetja je edina pozitivna stvar pri vas, ampak pri cca. dveh minutah (ali dveh klicih) dnevno le-tega ni tezko porabiti...
V vsej tej poplavi ponavadi zapletenih ponudb se zavzemamo za enostavne in transparentne ponudbe brez drobnega tiska, ponujamo enotno tarifo, ki jo izberete glede na svoje potrebe,
Tudi Tušmobil-ov free paket ima enotno tarifo 5c.
obračun storitev pa po odličnih obračunskih intervalih.
obracunski interval je pri Tusmobil-u sicer manj ugoden (60/60), pri vas 60/15, vendar kjub temu klic ni prav nikoli drazji kot pri vas!
Ponujamo kakovosten nabor storitev in uporabo le teh v najboljšem slovenskem omrežju.
V najboljsem slovenskem omrezju lahko gostujejo tudi vsi uporabniki Tusmobil-a.
Trudimo se z razvojem uporabnikom prijaznih storitev, ki omogočajo še enostavnejšo uporabo (SMS polnitve, prenos dobroimetja, ipd.).
V šestih letih svojega obstoja se nismo in se ne moremo vedno odzivati na akcijske ponudbe drugih operaterjev, vendar pa trgu ponujamo korektno ponudbo, kar dokazujemo tudi s tem, da cen storitev nismo NIKOLI dvignili vse od začetka našega delovanja.
Vasa trditev o cenah, ki jih nikoli niste dvignili, je zavajajoca!
Kolikor se spomnim, je na zacetku res bila cena samostojne minute 7c. Danes tega ni vec. Ponujate samo 3 minute skupaj za 21c! Zato to ni isto!!!
Ali povedano se drugace: nominalno res niste nikoli dvignili cene, ampak ste spremenili ponudbo tako, da se navzven se vedno zdi vse enako!
Ene minute za 7 centov pa ni vec...
Prav tako našim uporabnikom nudimo kar nekaj ugodnosti, s katerimi si še dodatno znižajo stroške mobilne telefonije:
- Od 1. 11. 2011 do 1. 7. 2012 se vsi uporabniki izimobila med seboj kličemo kar 50 % ceneje>>
Pri Tusmobil free paketih se vsi uporabniki med seboj klicejo 100 % ceneje (=brezplacno) in to za nedolocen cas (ne samo 8 mesecev!)
- Dobroimetje si lahko prislužite z zbiranjem izikuža>>
Tudi tu se v povezavi s Tuš kartico zbirajo dodatne minute...
- Na bencinskih servisih Petrol lahko kupite kartice za 10 EUR 10 % ceneje>>
Tudi tu se v povezavi s Tuš kartico zbirajo dodatne minute...
- Za vsakega novega uporabnika vas nagradimo z 2 EUR dobroimetja na računu – več>>
- In še veliko drugih ugodnosti, ki si jih lahko ogledate na naši spletni strani www.izimobil.si
Vsekakor se bomo še naprej trudili zadovoljiti želje in potrebe naših uporabnikov in veseli bomo vsakega predloga in pripombe, ki nam bo dala smernice za nadaljnji razvoj v korist zadovoljstva naših uporabnikov.
Za vse dodatne informacije nas lahko pokličete v Center za pomoč uporabnikom na številko 051 800 800, dosegljivi smo vsak dan med 7. in 22. uro.
Lepo vas pozdravljamo.
Ekipa izimobil
Na to pisanje pa kolega ni dobil nobenega odgovora vec...
KOLEGA IZImobil-u:
Spoštovani,
ogledal sem si tarife novih paketov TUŠmobil-a FREE in bob-a.
S čim me lahko prepričate, da pri vas za isto stvar oz. storitev (pogovori v mobilnem omrežju) ne plačujem precej več?
LP XXX
IZImobil kolegu: in kolegov odgovor, ki ga je zaradi preglednosti pisal nazaj kar v njihov tekst (povdarjeno)
Spoštovani gospod XXX,
na trgu se vedno znova pojavljajo preoblikovane naročniške ponudbe operaterjev, kjer se s podpisom pogodbe vedno zavezujete spoštovati določene pogodbene obveznosti, medtem ko pri izimobilu uporabniku omogočamo popolno svobodo izbire, brez vezave, nadzor stroškov,
Tudi pri Tusmobil-u so free paketi popolnoma free (brez vezave), razen ce se kdo odloci za dodani popust oz. subvencioniran tel. aparat.
tisto kar plačate vam nikoli ne zapade (dobroimetje se prenaša).
Prenos dobroimetja je edina pozitivna stvar pri vas, ampak pri cca. dveh minutah (ali dveh klicih) dnevno le-tega ni tezko porabiti...
V vsej tej poplavi ponavadi zapletenih ponudb se zavzemamo za enostavne in transparentne ponudbe brez drobnega tiska, ponujamo enotno tarifo, ki jo izberete glede na svoje potrebe,
Tudi Tušmobil-ov free paket ima enotno tarifo 5c.
obračun storitev pa po odličnih obračunskih intervalih.
obracunski interval je pri Tusmobil-u sicer manj ugoden (60/60), pri vas 60/15, vendar kjub temu klic ni prav nikoli drazji kot pri vas!
Ponujamo kakovosten nabor storitev in uporabo le teh v najboljšem slovenskem omrežju.
V najboljsem slovenskem omrezju lahko gostujejo tudi vsi uporabniki Tusmobil-a.
Trudimo se z razvojem uporabnikom prijaznih storitev, ki omogočajo še enostavnejšo uporabo (SMS polnitve, prenos dobroimetja, ipd.).
V šestih letih svojega obstoja se nismo in se ne moremo vedno odzivati na akcijske ponudbe drugih operaterjev, vendar pa trgu ponujamo korektno ponudbo, kar dokazujemo tudi s tem, da cen storitev nismo NIKOLI dvignili vse od začetka našega delovanja.
Vasa trditev o cenah, ki jih nikoli niste dvignili, je zavajajoca!
Kolikor se spomnim, je na zacetku res bila cena samostojne minute 7c. Danes tega ni vec. Ponujate samo 3 minute skupaj za 21c! Zato to ni isto!!!
Ali povedano se drugace: nominalno res niste nikoli dvignili cene, ampak ste spremenili ponudbo tako, da se navzven se vedno zdi vse enako!
Ene minute za 7 centov pa ni vec...
Prav tako našim uporabnikom nudimo kar nekaj ugodnosti, s katerimi si še dodatno znižajo stroške mobilne telefonije:
- Od 1. 11. 2011 do 1. 7. 2012 se vsi uporabniki izimobila med seboj kličemo kar 50 % ceneje>>
Pri Tusmobil free paketih se vsi uporabniki med seboj klicejo 100 % ceneje (=brezplacno) in to za nedolocen cas (ne samo 8 mesecev!)
- Dobroimetje si lahko prislužite z zbiranjem izikuža>>
Tudi tu se v povezavi s Tuš kartico zbirajo dodatne minute...
- Na bencinskih servisih Petrol lahko kupite kartice za 10 EUR 10 % ceneje>>
Tudi tu se v povezavi s Tuš kartico zbirajo dodatne minute...
- Za vsakega novega uporabnika vas nagradimo z 2 EUR dobroimetja na računu – več>>
- In še veliko drugih ugodnosti, ki si jih lahko ogledate na naši spletni strani www.izimobil.si
Vsekakor se bomo še naprej trudili zadovoljiti želje in potrebe naših uporabnikov in veseli bomo vsakega predloga in pripombe, ki nam bo dala smernice za nadaljnji razvoj v korist zadovoljstva naših uporabnikov.
Za vse dodatne informacije nas lahko pokličete v Center za pomoč uporabnikom na številko 051 800 800, dosegljivi smo vsak dan med 7. in 22. uro.
Lepo vas pozdravljamo.
Ekipa izimobil
Na to pisanje pa kolega ni dobil nobenega odgovora vec...
Bezukhoff ::
Ja, in?
Somebody ima očitno tons of free time za jajčkanje s PR službami.
Drugače pa, operaterjev je veliko, ponudbe se spreminjajo skorajda every month, torej imajo končni uporabniki široko izbiro, kenede. Naročniško or not, izbira pa je.
Somebody ima očitno tons of free time za jajčkanje s PR službami.
Drugače pa, operaterjev je veliko, ponudbe se spreminjajo skorajda every month, torej imajo končni uporabniki široko izbiro, kenede. Naročniško or not, izbira pa je.
jabe ::
Meni se zdi zanimiv samo s tega stališča, da so šli sploh odgovarjat na ta mail, ki se mu že v osnovi vidi, da je zgolj provokacija že odločenega, da z izimobilom ne bo imel nič.
franckranc ::
bosky25, pravi prodajalec (česarkoli že) se zaveda, da prav vsaka stranka doprinese k skupnemu rezultatu.
In PR služba je zato tam - se pravi, marsikdo je zaposlen in tudi za te zadeve dobiva plačo.
Je pa res težko, ko nimaš prav nobenega prepričljivega argumenta več.
jabe, kolega JE izimobilova stranka! Samo zdi se, da ne bo več dolgo. Kliče sicer malo, ampak več kot 60 minut na mesec, zato se mu očitno zdi neumno plačevati več za isto stvar.
Pa da vesta (oba): marsikdaj preberem, da je bila kakšna firma pri odgovoru (reklamaciji) arogantna, cinična, se je sprenevedala,..., ali pa sploh ni odgovorila.
Taki mene zelo težko dobijo. Vsi smo stranke!
In obratno: s komer sem zadovoljen, jim z veseljem naredim še malo reklame.
Jaz pa povsem verjamem kolegu (že velikokrat mi je dobro svetoval!) in zato mene ta izimobil gotovo ne bo "srečal"!
In PR služba je zato tam - se pravi, marsikdo je zaposlen in tudi za te zadeve dobiva plačo.
Je pa res težko, ko nimaš prav nobenega prepričljivega argumenta več.
jabe, kolega JE izimobilova stranka! Samo zdi se, da ne bo več dolgo. Kliče sicer malo, ampak več kot 60 minut na mesec, zato se mu očitno zdi neumno plačevati več za isto stvar.
Pa da vesta (oba): marsikdaj preberem, da je bila kakšna firma pri odgovoru (reklamaciji) arogantna, cinična, se je sprenevedala,..., ali pa sploh ni odgovorila.
Taki mene zelo težko dobijo. Vsi smo stranke!
In obratno: s komer sem zadovoljen, jim z veseljem naredim še malo reklame.
Jaz pa povsem verjamem kolegu (že velikokrat mi je dobro svetoval!) in zato mene ta izimobil gotovo ne bo "srečal"!
#000000 ::
Pomojem bi opertarji kot je mobitel oz. s podobno obsežnim omrežjem in št. naročniki, komot udarli enotno tarifo 2-3 cente pa ni važno kam kličeš.
fosil ::
Meni se zdi tole kvečjemu pozitivna reklama za izimobil.
So se potrudil in lepo odgovoril na vprašanja, kljub temu da gre za očitno provociranje.
Tvoj kolega je pa očitno težak s preveč časa, ki za hobi rad zajebava ljudi.
Treba je tudi upoštevat da ima tuš najslabše omrežje, medtem ko izi uporablja mobitelovo, ki je najboljše.
Ampak če ti je cena najbolj pomembna, dosegljivost pa ne preveč, potem kar veselo zamenjaj.
So se potrudil in lepo odgovoril na vprašanja, kljub temu da gre za očitno provociranje.
Tvoj kolega je pa očitno težak s preveč časa, ki za hobi rad zajebava ljudi.
Treba je tudi upoštevat da ima tuš najslabše omrežje, medtem ko izi uporablja mobitelovo, ki je najboljše.
Ampak če ti je cena najbolj pomembna, dosegljivost pa ne preveč, potem kar veselo zamenjaj.
Tako je!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: fosil ()
ravsek ::
Aston_11 ::
Blesarija, mulc razvajen si dopisuje s PR službo, misli, kako je pameten in gre to svoje pametovanje objaviti na netu. Pohvalno, ni kaj.
_Dormage_ ::
S čim me lahko prepričate, da pri vas za isto stvar oz. storitev (pogovori v mobilnem omrežju) ne plačujem precej več?
Glede na odgovore tvojega kolega operaterju sklepam da odgovor nič.
Ne razumem zakaj bi kdo to delal.
Če je šlo za "prank email" potem ga objavi na 24ur, tam se bodo kokoši in petelini smejali.
dela ::
Ne razumem, zakaj bi operaterju sploh pisal glede tega, ker se gotovo zavedajo, kakšno ponudbo ima konkurenca, ampak PR oddelek pač ni zadolžen za to, da to jasno priznava strankam. Oni pač imajo ponudbo, kot jo imajo in če stranka zna primerjat cenike z drugimi operaterji (kar očitno zna), ne razumem, zakaj na vsak način želi priznanje operaterja, da v določenih primerih ni najugodnejši. Če je drugje ceneje, pač menjaš. Ali je kolega mislil, da bodo samo zanj uvedli kakšno "posebno ponudbo"?
franckranc ::
Meni se zdi tole kvečjemu pozitivna reklama za izimobil.
So se potrudil in lepo odgovoril na vprašanja, kljub temu da gre za očitno provociranje.
Tvoj kolega je pa očitno težak s preveč časa, ki za hobi rad zajebava ljudi.
Treba je tudi upoštevat da ima tuš najslabše omrežje, medtem ko izi uporablja mobitelovo, ki je najboljše.
Ampak če ti je cena najbolj pomembna, dosegljivost pa ne preveč, potem kar veselo zamenjaj.
Tole ti lahko povem: ta kolega je hudo natančen. Če imaš opravka z njim in je vse OK, potem je poslovanje z njim čista poezija!
Ko pa pride do raznih (tudi najmanjših) nategovanj, je pa takoj konec! In takrat biti zraven je lahko "mala nočna mora".
Tudi meni se zdi izimobilovo leporečenje o nespremenjenih cenah od samega začetka laž! Cena samostojne minute je bila 7c, danes je pa najmanj 8c! (+14%)
To o najslabšem omrežju pa - sem se zdaj tudi sam malo poglobil v zadevo - vsak tušmobilov uporabnik lahko vedno gostuje v mobitelovem omrežju.
Kolikor sem zasledil na netu, je to onemogočeno samo tam, kjer je pokritost res dobra (npr. Ljubljana).
In še dve povsem resni vprašanji:
Je možno, da je mobitelovo omrežje lahko boljše, kadar ga uporablja uporabnik izimobila, kot kadar ga uporablja uporabnik tušmobila?
Je možno, da si kot uporabnik izimobila v mobitelovem omrežju bolj dosegljiv kot uporabnik tušmobila v mobitelovem omrežju?
Edino, česar nisem uspel najti, je: kako je s preklopi med omrežji med pogovori (npr. tušmobil na mobitel in obratno)...
Vem pa: počakal bom, da kolega zamenja - (pravzaprav niti ne vem, če se je že odločil za tušmobil, ker je nekaj omenjal tudi bob-a), ga nekaj časa uporablja in mi pove svoja opažanja.
Priznam, da je še prav vse, kar mi je do zdaj povedal oz. priporočil, potem tudi držalo!
Zato sem zadevo tudi objavil.
Pa še: če bi meni stranka, ki že vrsto let nabavlja pri meni (proizvodnja kovinske galanterije) enkrat pisala ali povedala oz. samo namignila, da je našla približno enake stvari za kar nekaj nižjo ceno, bi ji bil hvaležen, da mi je dala možnost, da se še pomeniva in mogoče uspeva najti kakšen kompromis za sodelovanje še naprej, kot pa da enkrat enostavno (brez da bi jaz vedel, zakaj) samo "izgine". Meni se zdi to daleč od "provociranja in zajebancije od preveč časa od enega težaka"...
Kaj pa, če je bilo kolegovo pismo izimobilu napisano v tem duhu?
V tem vprašanju je lahko že del odgovora FaLcOn3y3-ju.
Osebno mislim, da tudi to ni prav nič nemogočega. Tarifa na posamezni številki je navsezadnje samo stvar obračuna...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: franckranc ()
fosil ::
Tole ti lahko povem: ta kolega je hudo natančen. Če imaš opravka z njim in je vse OK, potem je poslovanje z njim čista poezija!
Ko pa pride do raznih (tudi najmanjših) nategovanj, je pa takoj konec! In takrat biti zraven je lahko "mala nočna mora".
Torej je tvoj kolega "mala nočna mora".
Pravo naravo človeka namreč spoznaš takrat ko gre kaj narobe.
Dokler vse poteka super z nikomer ni problemov.
Tako je!
franckranc ::
fosil, še enkrat in bolj počasi preberi, kaj sem napisal.
Kadar je posredi "nategatorstvo" (in to je narobe!), takrat postane prava "mala nočna mora".
To njegovo - kot si napisal - "pravo naravo" (jaz temu pravim tudi pokončno držo) zelo podpiram! Zakaj bi se pustil komurkoli kakorkoli "nategovati"?
Žal je čisto premalo takih, zato pa sta poslovanje in plačilna disciplina na tako nizkem nivoju!
In - kar je zelo pomembno - ni tako zelo natančen samo pri drugih - najbolj in najprej je to pri sebi!!!
Drugo pa je, če stvari ne tečejo kot pričakovano oz. dogovorjeno zaradi razumljivih oz. opravičljivih razlogov - se tebi to zdi "nategatorstvo"?
Brez skrbi - je pravi človek - bi si želel ogromno takih - svet bi bil bistveno boljši!
Tokrat si ta "iti narobe" uporabil v povsem napačnem kontekstu!
Nič nisi komentiral oz. odgovoril na moja vprašanja o boljšem in slabšem omrežju in dosegljivosti...
Z razlogom?
Imaš s tušmobilovim omrežjem v zadnjem času in iz osebne uporabe kakršnekoli izkušnje?
A ni brez pomena, da bi se po nepotrebnem prerekali in nekaj "zapenjali"? Sam funkcijo (kateregakoli) foruma veliko bolj razumem kot izmenjavo vsakršnih izkušenj.
Kadar je posredi "nategatorstvo" (in to je narobe!), takrat postane prava "mala nočna mora".
To njegovo - kot si napisal - "pravo naravo" (jaz temu pravim tudi pokončno držo) zelo podpiram! Zakaj bi se pustil komurkoli kakorkoli "nategovati"?
Žal je čisto premalo takih, zato pa sta poslovanje in plačilna disciplina na tako nizkem nivoju!
In - kar je zelo pomembno - ni tako zelo natančen samo pri drugih - najbolj in najprej je to pri sebi!!!
Drugo pa je, če stvari ne tečejo kot pričakovano oz. dogovorjeno zaradi razumljivih oz. opravičljivih razlogov - se tebi to zdi "nategatorstvo"?
Brez skrbi - je pravi človek - bi si želel ogromno takih - svet bi bil bistveno boljši!
Tokrat si ta "iti narobe" uporabil v povsem napačnem kontekstu!
Nič nisi komentiral oz. odgovoril na moja vprašanja o boljšem in slabšem omrežju in dosegljivosti...
Z razlogom?
Imaš s tušmobilovim omrežjem v zadnjem času in iz osebne uporabe kakršnekoli izkušnje?
A ni brez pomena, da bi se po nepotrebnem prerekali in nekaj "zapenjali"? Sam funkcijo (kateregakoli) foruma veliko bolj razumem kot izmenjavo vsakršnih izkušenj.
floyd1 ::
Ne vem, kaj je narobe, če primerjaš nekoga s konkurenco, to počnem vedno. Če jih vprašaš, kaj o tem menijo oni sami tudi ni nič narobe - lahko da človek na kakčno stvar pozabi. Ko sem šel iz Telemacha na T2 sem jih klical in vprašal (precej podrobno, moja primerjava) če imajo še kak argument za bistveno višje cene. Odgovor je bil podoben kot pišete zgoraj - zanesljivost. Sem se samo nasmehnil in na lep način povedal, da živijo v preteklosti (precej zadovoljnih kolegov na T2) Nekaj več kot leto dni sem potem bil na T2 (brez enega izpada interneta), nato so se tudi na Telemachu spametovali in naredili ugodnejše pakete in sem preklopil nazaj k njim. Tudi tu sem na T2 pisal mail in razložil, zakaj odhajam. Če bi vsak uporabnik naredil tako, bi mogoče imeli boljše pakete, "pisane nam na kožo". Tako pa eni samo jamraju tu na forumu...
Mimogrede, na Tušmobilu sem tudi že nekaj časa in lahko rečem, da zadeva deluje - vsaj tako dobro, kot Simobil, z Mobitelom pa žal nimam primerjave.
Mimogrede, na Tušmobilu sem tudi že nekaj časa in lahko rečem, da zadeva deluje - vsaj tako dobro, kot Simobil, z Mobitelom pa žal nimam primerjave.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: floyd1 ()
Pithlit ::
Porka svet no... pa pejta na tušmobil in mir.
Simobilova simpl si tarifa je pa 5c/min. Pejta pa tja če vama je tolk do tistih groznih centov. Še 400min (ali 400sms/mms ali 400MB) vama bojo šenkal če prebekslata do 15.1.2012.
Simobilova simpl si tarifa je pa 5c/min. Pejta pa tja če vama je tolk do tistih groznih centov. Še 400min (ali 400sms/mms ali 400MB) vama bojo šenkal če prebekslata do 15.1.2012.
Life is as complicated as we make it...
fosil ::
Vedno bolj se mi dozdeva da je v resnici tole nek bedni poskus reklame za tušmobil.
Tako je!
Pithlit ::
I'm a simobil girl! Sam zelena mi pa res ni tolk všeč...
Life is as complicated as we make it...
BlueRunner ::
franckranc je izjavil:
Na to pisanje pa kolega ni dobil nobenega odgovora vec...
Kje v tem pisanju tvojega kolega je pa kakšno vprašanje na katerega je prosil, da mu odgovorijo? Dobesedno. V tvojem celotnem postu je natančno en vprašaj in še ta je v prvem vprašanju, ki ga je poslal in na katerega je tudi dobil odgovor.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
dela ::
franckranc je izjavil:
Pa še: če bi meni stranka, ki že vrsto let nabavlja pri meni (proizvodnja kovinske galanterije) enkrat pisala ali povedala oz. samo namignila, da je našla približno enake stvari za kar nekaj nižjo ceno, bi ji bil hvaležen, da mi je dala možnost, da se še pomeniva in mogoče uspeva najti kakšen kompromis za sodelovanje še naprej, kot pa da enkrat enostavno (brez da bi jaz vedel, zakaj) samo "izgine". Meni se zdi to daleč od "provociranja in zajebancije od preveč časa od enega težaka"...
Logično, saj na Izimobilu so tudi verjetno hvaležni, zato so prijazno napisali argumente, ki bi se morda nekomu lahko zdeli dovolj, da ostane. Več ti eni "helpdesk študentje" težko ponudijo.
Večje vprašanje je, zakaj bi kot stranka izgubljal čas s tem, ker verjetno ni primera, da bi se kakšna fizična oseba z mobilnim operaterjem uspešno spogajala za neko posebno tarifo. Kakšni obrtniki so gotovo "upogljivi", tam je smiselno, a primerjava je zgrešena.
S pogajanjem in natančnostjo načeloma ni nič narobe, a velikim in togim podjetjem (kar so vsi mobilni operaterji - brez izjeme) lahko pokažeš, da si našel boljšega, samo tako, da greš stran, drugače bodo še vedno mislili, da te nekaj drugega drži pri njih (pa še to samo, ko se bo našlo nekaj sto somišljenikov, prej sploh vedeli ne bodo oz. se jim ne bo splačalo preurejati njihove birokratske mašinerije). Je le malo drugače, če enemu obrtniku spotoma omeniš, da obstajajo boljše ponudbe, kot pa če pišeš ene dolge maile in/ali se skušaš prebiti do osebe, ki dejansko ima pooblastila, da ti kaj ponudi (če bi hotela, seveda) - slednje že bolj meji na obupanost.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dela ()
IceIceBaby ::
Tole ti lahko povem: ta kolega je hudo natančen. Če imaš opravka z njim in je vse OK, potem je poslovanje z njim čista poezija!
Celih 5 eur na mesec zapravi za telefon, ob prvi priliki, ko bi lahko prihranil pol evra se pa po forumih piše o nategovanju. Res čista poezija.
Jaz se podobnih strank po hitrem postopku znebim. Vrnem denar, pokrijem morebitne stroške in jim na lep način povem, da naj me ne kličejo nikoli več. Se splača, na dolgi rok imaš s takšnimi običajno minus.
floyd1 ::
Poznaš koga, ki bi plačeval ca. 50 EUR/mesec in bi bil na Izi-ju? Jaz ne. Poznam pa nekaj njihovih "predplačnikov", ki imajo telefon več ali manj zato, da so pač dosegljivi. Če bi se Izi rešil vseh, ki mesečno porabijo zelo malo je to podobno, kot bi Rianair vžgal čisto "normalne" cene letalskih prevozov.
Pithlit ::
floyd1: sej ni problem v folku ki porabijo malo. Problem je v folku ki gre po forumih jokat da je en operater za 50c (na mesec) dražji od drugega in se zato loti tega operaterja mal zafrkavat.
Mene me razkuri ko mi pride stranka "ja pa un sosedov mulc je cenej ko ti!"... ja pa kliči sosedovga mulca pol! Ni treba mene drkat po opravljeni storitvi...
Mene me razkuri ko mi pride stranka "ja pa un sosedov mulc je cenej ko ti!"... ja pa kliči sosedovga mulca pol! Ni treba mene drkat po opravljeni storitvi...
Life is as complicated as we make it...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Spar mobil (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 159994 (24715) | Steinkauz |
» | Kateri mobilni paket (strani: 1 2 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 17074 (12171) | ...:TOMI:... |
» | Izbira paketa - najboljša opcijaOddelek: Mobilne tehnologije | 10075 (9166) | EdoK |
» | Mobitel - Najcenejša možna naročnina (strani: 1 2 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 18484 (15753) | šernk |
» | izimobilOddelek: Mobilne tehnologije | 3214 (2866) | Volk| |