» »

Resen problem

Resen problem

«
1
2 3
...
5

slovenec_89 ::

Imam en dokaj resen problem. In da kar začnem:
V petek, 11.11.2011 mi je prenehal delovat internet (t2). Ker ga za delo nujno potrebujem, se pogruntal, da lahko brez problema povežem mobitel (Nokia 5230) z PCjem in ga uporabim za internetno povezavo prek SIMOBILA. Torej, sem bil na mobilnem internetu preko ponudnika Simobil. Povezan sem bil kakšni 2 ure, na kar pogledam na števec porabe (zakupljenega imam 100mb interneta) in videm, da imam porabljenega 36,07mb. O super, sem lahko ne netu. Pogledam spet v nedeljo in mi kaže še kae 36,07mb. Malo se mi je čudno zdelo, ampak kaj, sem mislil, da pač za surfanje ne porabiš zakupljenega. Nato me v ponedeljek kličejno iz Simobila, da so opazili povečano porabo interneta, da sem zelo prekoračil limit (100mb) in da naj izklopim vse povezave. Vprašam, kako je to mogoče, saj mi števec kaže 36,07mb! Pa pravi svetovalka da je števec informativne narave. "Ja kakšne bo pa ko informativne, da lahko jaz pogledam in vidim pri čem sem". Pa jo še vprašam, koliko bo to prišlo. Pa pravi da več kot 400€. "KAJ?". Pa saj to ne moreš verjet no... In potem jaz kličen ma Simobil center 040 40 40 40 al kako že pa rečejo da je števec od petka v okvari. Ja lepo, danes mi to povej ja! Za vse ku***** bedarije znate pošiljat sporočila, a da je števec v okvari pa lepo zamolčite!! Šel sem tudi na Simobil, kjer so mi rekli, da bi moram "merkat" in da več kot pritožbe na račun ne morejo nardit.

Nato sem malo računal in izračunal, da sem porabil 900mb interneta (100mb + 800mb x 0,5€ = 900) in zato naj bi plačal 400€, a meni na števcu ŠE DANES kaže 36,07mb.
Za znoret. 20. naj bi bil obračun, pa da vidimo pri čem smo.

St235 ::

Ja, ker je popolnoma logično, da v dveh dneh surfanja po internetu porabiš 0MB, ti prasci od simobila.

D3m ::

To ni problem, to je dejstvo. :)
|HP EliteBook|R5 6650U|

slovenec_89 ::

Evo, danes ob 17:55 so očitno popravili števec, ki mi kaže 1124,08 MB to je 428€.
Sedaj me pa zanima, kaj naredit, ker sem ob spremljanju "števca" očitno živel v zmoti in sedaj bom sam nastradal.

mat xxl ::

Zavrni račun in napiši, da si porabil skladno z njihovim števcem samo 36,07 mb in , da je vsekakor njihov in ne tvoj problem, če te niso o nedelovanju njihovih števcev obvestili. Povej jim, da če bodo vztrajali pri plačilu, da jih boš prijavil na agencijo za telekomunikacije, tržnemu inšpektoratu in podal kazensko ovadbo na policiji za poskus poslovne goljufije zoper neznano osebo, kar naj potem policija razišče, kdo je to. Račun jim pa mirno zavrni in ga po mojem mnenju nikakor nisi dolžan plačati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mat xxl ()

sasli ::

+1

Brane2 ::

Če je v pogodbi navedno,d a je števec informativne narave, nimaš kaj. Potem se pač pričakuje, da spremljaš porabo preko svojega števca.

Sploh pa, kako misliš karkoli dokazat, če je šlo za online obrazec ?

Sedaj so ga popravili. Kako misliš dokazat, da je prej kazal manj ?

Sploh pa, od kdaj je preneseni MB POL EVRA ?

Neki se spomnem, da je bil kljub vsemu tudi v telefonskih paketih nek drobiž. Pol evra je ogromno.
On the journey of life, I chose the psycho path.

St235 ::

Števec je samo informativne narave in sklicevanje na na nedelujoč števec ti ne bo čisto nič pomagalo. In vsaki zraven tako na moj.simovil.si kot na android aplikaciji ti to jasno piše.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

technolog ::

Konkretno bi te lahko vsaj z nekim informativnim SMSjem obvestili, da ti gre poraba čez 50 ali 100€.

Brane2 je izjavil:


Sploh pa, od kdaj je preneseni MB POL EVRA ?


Jaz imam 5€ na MB pri simobilu.

Brane2 ::

Sem šu gledat na T-2. Če nimaš flat-rate paketa za €15/mes, potem te stane 10kB €0,002, torej je 1MB = €0,2.

Ni tako poceni, kot sem mislu. Samo po drugi strani pa je prvih 100MB zastonj, zato nikoli nisem plaču nič...
On the journey of life, I chose the psycho path.

slovenec_89 ::

Brane2 je izjavil:

Če je v pogodbi navedno,d a je števec informativne narave, nimaš kaj. Potem se pač pričakuje, da spremljaš porabo preko svojega števca.

Sploh pa, kako misliš karkoli dokazat, če je šlo za online obrazec ?

Sedaj so ga popravili. Kako misliš dokazat, da je prej kazal manj ?

Sploh pa, od kdaj je preneseni MB POL EVRA ?

Neki se spomnem, da je bil kljub vsemu tudi v telefonskih paketih nek drobiž. Pol evra je ogromno.


Spremljal sem preko števca, ki ga gledaš če pošlješ STANJE na 9443 in preko moj.simobil.
Imam dost dokazov, prejeta sporočila o porabi, ki dokazujejo, da mi je kazalo do četrtka, da imam porabljenih 36,07mb.
Pri paketu ORTO U NULA je vsak naslednji mb po porabljenih 100mb prenosa, 0,5€.

St235 ::

Števci so INFORMATIVNE narave. kaj točno tukaj ni razumljivo?

cyber_killer ::

St235 je izjavil:

Števci so INFORMATIVNE narave. kaj točno tukaj ni razumljivo?

Ja kaj si pa ti pod tem predstavljaš?

Brane2 ::

Da ne veljajo kot ultimativni dokaz ampak kot okvirno vodilo, če jim verjameš.
On the journey of life, I chose the psycho path.

slovenec_89 ::

St235 je izjavil:

Števci so INFORMATIVNE narave. kaj točno tukaj ni razumljivo?

Aja? In kam drugam se lahko jaz obnem, da vem koliko lahko še porabim brez ekstra stroškov?

St235 ::

Informacije informativne narave niso zavezujoče in niso nujno pravilne. Gre za približek, ki podaja oceno stanja, ki pa ni nujno pravilna. Kot takšne ne morejo služiti kot dokaz ali biti kakorkoli zavezujoče za tistega, ki jih podaja.

slovenec_89 je izjavil:

St235 je izjavil:

Števci so INFORMATIVNE narave. kaj točno tukaj ni razumljivo?

Aja? In kam drugam se lahko jaz obnem, da vem koliko lahko še porabim brez ekstra stroškov?


Nikamor, simobil (pa tudi noben drug operater v RS) te storitve ne nudi. Opreš se lahko na števce (simobilove ali third party rešitve, ali pa na ročno računanje), ki ti dajo približek porabe. Po možnosti kombinacijo dveh (jaz poleg Simobilov informativne storitve uporabljam še 3g watchdog na primer)

Predvsem pa se obrneš na zdravo kmečko pamet, ki bi ti morala povedat, da v celem dnevu surfanja porabiš precej več od 0MB.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

slovenec_89 ::

Haha, ta je pa dobra. Potemtakem se lahko zanesem le nase, in ne na števec na moj.simobil, na 9442 in na 080 40 40 40, kjer mi je gospa 6 dni govorila da imam 36mb? Če je pa tako, potem je to največja bedarija!

St235 ::

moj.simobil, na 9442 in na 080 40 40 40, kjer mi je gospa 6 dni govorila da imam 36mb


To upam, da veš da je vse to ISTI števec. Tudi če desetkrat pogledaš na isto uro, ki kaže narobe ne boš vedel koliko je ura.

In ne, na sebe se nikar zanašat, glede na to da si pričakoval, da v dveh dneh surfanja porabiš 0MB, ker nisi kaj dosti bolj zanesljiv od simobila.

Vsak v življenju kdaj plača davek na neumnost. Tvoj je trenutno 400EUR.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

slovenec_89 ::

Al ko bi rekel, da je krivda moja. Al NI!

cyber_killer ::

Prijavi telefon, da so ti ga ukradli. :)

blackbfm ::

Čak, ko pa operater pošilja položnice, takrat mu pa čudežno delajo vsi števci in vejo točno za vsak bajt??? Kakšen bullshit in svinjarija s strani operaterja - sploh če bodo vztrajali pri plačilu!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: blackbfm ()

slovenec_89 ::

Saj pravim. Po eni strani je lahko to čista manipulacija potrošnika.

luksorzi ::

Če je števec informativne porabe, bi pričakoval točnost vsaj +-10% (nek približek) ne pa +-3000% kot je v tem primeru.

Jaz bi jim zagrozil s prijavo na tržni inšpektorat ipd.

Beli_Zajcek ::

Se pravi, da izjava števec je informativne narave reši operaterja vseh skrbi? In lahko prodaja storitve za katere laični uporabnik niti ne ve kako meriti? Hmm, za vodo, elektriko, plin in še kaj drugega imamo uradno preverjene inštrumente, tukaj pa uporabnik isto plača po količini, samo nikdar ne ve koliko porabi?

Sorry Lakotnik29, zdaj vem, da si pravnik, ampak tole je vseeno skregano z zdravo pametjo (oz. kmečko pametjo, kot sam praviš). Dejstvo je, da lahko napišeš v pogoje marsikaj kar dejansko ne vzdrži presoje sodnika. Ne vem, če je tole ena taka stvar, ampak zdi se pa mi, da bi morala biti. Imamo operaterja z tehničnim znanjem in navadnega uporabnika z dosti manj znanja o mobilnih tehnologijah. Zakaj bi zahtevali od uporabnika, da si sam meri porabo, če najbrž niti ne ve kako.
Zadeva je vsaj vredna neke presoje s strani kakega organa, ne pa da takoj zavrneš možnost operaterjeve krivde in zraven še pametuješ kako je uporabnik neumen. Navsezadnje je skrbno ravnal v okviru svojega tehničnega znanja (večkrat se je informiral preko orodij, ki mu jih je priskrbel operater in za katere je menil, da jim lahko zaupa).

Brane2 ::

Meni je vse to čudno BTW.

Mogoče bi morali imeti zakon za to ali vsaj neko sodno prakso. Stranka bi morala imeti nek dostop do števca, kateremu lahko zaupa in za katerega ve, da se bo nanj skliceval tudi ponudnik.

Pri štromu nimaš kar tam nek števec porabe ampak takega, ki je kalibriran na določeno točnost in ki ustreza tudi drugim zahtevam.

Elektro ti ne more zaračunat kar tam nekaj, ne glede na stanje tvojega števca.

Ravno zaradi tega nisem nikoli šel na omejen pakete. Kaj stranki lahko da zaupanje v tam nek števec, o katerem ne ve nič ?
On the journey of life, I chose the psycho path.

Mavrik ::

Mogoče bi morali imeti zakon za to ali vsaj neko sodno prakso. Stranka bi morala imeti nek dostop do števca, kateremu lahko zaupa in za katerega ve, da se bo nanj skliceval tudi ponudnik.


Hm, kot ta "števec" šteje razčlenjeni račun, kjer je vsaka enota porabe točno napisana in določena in ki jo (če imaš dokaze) lahko ustrezno spodbijaš.

To da boš naredil sodno prakso boš samo poskrbel, da niti tile približki več ne bodo vidni, saj bo
a.) To postalo izključno samo tveganje za operaterja in
b.) poleg tega pogosto nikakor ni tehnično smotrno (ali možno) take podatke v realnem času pridobivati.
The truth is rarely pure and never simple.

Brane2 ::

Mavrik je izjavil:


Hm, kot ta "števec" šteje razčlenjeni račun, kjer je vsaka enota porabe točno napisana in določena in ki jo (če imaš dokaze) lahko ustrezno spodbijaš.


Niti slučajno. Račun je kos papirja, sestavljen na osnovi pogodbe in odčitka porabe z neke merilne naprave. Tako tudi račun za štrom ni zamenjava kalibriran števec za elektriko.


To da boš naredil sodno prakso boš samo poskrbel, da niti tile približki več ne bodo vidni, saj bo
a.) To postalo izključno samo tveganje za operaterja in
b.) poleg tega pogosto nikakor ni tehnično smotrno (ali možno) take podatke v realnem času pridobivati.


Laho zahtevaš neke minimalne standarde v takem odnosu stranka-ponudnik. Sedaj je stranka na milosti in nemilosti ponudnika.
Sama lahko zmontira pri sebi maljon števcev in ponudnik lahko ignorira vse. Nikje ne piše, kateri je merodajen na koncu in katerim kriterijem mora ta zadoščati.

Elektrodistributer se recimo ne more igrati z mojim števcem, kakor se mu sprdne. Ne more ga sedaj v 30 sekundah zavrteti za gigavatno uro naprej recimo.
On the journey of life, I chose the psycho path.

mat xxl ::

luksorzi je izjavil:

Če je števec informativne porabe, bi pričakoval točnost vsaj +-10% (nek približek) ne pa +-3000% kot je v tem primeru.

Jaz bi jim zagrozil s prijavo na tržni inšpektorat ipd.



Točno tako, ker so števci informativne narave reci, da si pripravljen plačati 100% več, kot so te informirali, kar je še vedno daleč od pričakovane informativne narave, ki je lahko + _ 10%

Sam bi raje razmišljal drugače, da gre za poslovno goljufijo, saj so te namerno in načrtno zavedli in bi zato sam podal kazensko obadbo na Policiji, ki naj potem vse razišče, SMS - ov preverjanja pa nikar ne izbriši in jih obvezno še beckapiraj !!

floyd1 ::

Pa to ne moreš verjet. Še dobro, da sem mesec in pol nazaj simobilu sporočil tole (glej od 0:55 dalje);):

barakus ::

Mislim, da operater, ki dovoljuje tako obračunavanje in potem tudi gre v izterjavo takih zneskov ni moralen in da bi to morali upoštevat tudi uporabniki, ko se odločajo za operaterja. Če ne drugega, ker nekega dne se lahko njim isto pripeti...

P.S.
Pri mobitelu, mi v sporočilu napišejo porabo za tekoči mesec do vključno neke točke v času tako, da lahko točno vem koliko sem poravbil, seveda do tiste točke (ponavadi zaostaja nekaj ur). Ali simobil tega nima?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: barakus ()

Mipe ::

Čujte, čujte, na bankomatu sem dvignil 50€ pa mi še vedno kaže isto stanje kot prej, ne glede na to kolikokrat dvignem 50€! Zdaj pa mi banka grozi! DOL Z ZLOBNIMI KAPITALISTI!

Človek je več dni surfal in se ni niti najmanj čudil temu, da se "informativni" števec ni zganil. Kdaj sem zavil v Butale?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mipe ()

floyd1 ::

Saj imaš prav, a tudi oni bi lahko v 2 dneh ugotovili, da jim števec ne dela in ga vsaj skinili, da ne bi kazal več nič, ali pa bi se izpisalo opozorilo, da ne dela.
Ne vem no, to je firma, ki ti v reklami ponuja kompletno pisarno. Le kakšne so te njihove "celostne programske rešitve", če še svoje osnovne dejavnosti ne morejo poštimat, šalabajzerji.
Imate podjetje, hočete bankrotirati v 1 tednu? Mi vam pomagamo. SiNateguni.

barakus ::

Mipe saj vem, da bi zdrava pamet velevala drugače, pa da se morda avtor zdaj malo zgovarja ampak vseeno, obstaja ap veliko ljudi katerim se to ne bi zdelo očitno.
Ne glede na to, koliko je uporabnik pameten ali zabit, vsak bi moral imeti preprost način ugotavljanja stroškov ali pa vsaj opozorila s strani operaterja. Saj tudi če stočiš zelo veliko vode, te z vodovoda pokličejo pa opozorijo na morebitno puščanje vode pa čeprav imaš doma celo zelo točen števec.

KoMar- ::

Ja, ampak potem moraš to vodo vseeno plačat.

blackbfm ::

Čujte, čujte, na bankomatu sem dvignil 50€ pa mi še vedno kaže isto stanje kot prej, ne glede na to kolikokrat dvignem 50€!


Kdo je kriv za defektno opremo? In zakaj bi mogel to uporabnik plačevat? Sicer nevem kakšne imajo pogoje ki jih podpišeš ampak, se mi zdi prav da v tem primeru (če ni drugače v pogoodbi) ponudnik vzame to pač na svojo škodo. Sploh pa denar ni isto kot bajti, denar pač vrneš, prenosa podatkov pa ne moreš.

barakus ::

KoMar- je izjavil:

Ja, ampak potem moraš to vodo vseeno plačat.


Ja, ampak plačaš za 3 dni odtekle vode namesto za nekaj tednov (oz. dokler napake ne opaziš). Poleg tega pa tukaj za vodo imaš točen števec, ki ga lahko kadarkoli preveriš, če si v dvomih.

Ali te Simobil opozori pri določeni količini podatkov (ali kateri drug operater) ? Ko ti pocuzajo jurja ali raje nikoli?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: barakus ()

Pithlit ::

barakus je izjavil:

Ja, ampak plačaš za 3 dni odtekle vode namesto za nekaj tednov (oz. dokler napake ne opaziš). Poleg tega pa tukaj za vodo imaš točen števec, ki ga lahko kadarkoli preveriš, če si v dvomih.

Plačaš vso vodo ki je odtekla. Če je to 10 kubikov jih plačaš 10. Če jih je 100 jih plačaš 100. Zanimivo je pa to da če jih odteče 0... plačaš točno 2 kubika po osebi (pri 'moji' komunali vsaj). Bistvo je da vse kar se z vodo dogaja v tvoji bajti plačaš ti. Pa tudi če ti je cev počla in je ventil tako zarjavel da ga ne moreš zapret.

barakus je izjavil:

Ali te Simobil opozori pri določeni količini podatkov (ali kateri drug operater) ? Ko ti pocuzajo jurja ali raje nikoli?

Nato me v ponedeljek kličejno iz Simobila, da so opazili povečano porabo interneta, da sem zelo prekoračil limit (100mb) in da naj izklopim vse povezave.

Imho bolj fer kot tako sploh ne morejo biti.

Meni je ta štorija precej smešna. Krivda pa predvsem na strani uporabnika.

Sicer je pa po tajkunsko res lahko krivda na strani ponudnika... kaj pa ponujajo možnost surfanja!!!
Life is as complicated as we make it...

Beli_Zajcek ::

Hja. Tule je zgodba malce drugačna, ker si z vodo in elektriko ne moreš nakopati toliko stroškov tako hitro kot z mobilnim internetom.
Najpomembnejše pri TEM dogodku pa je, da je porabnik poskušal zvedeti stanje porabe, vendar mu je operater sporočal napačne informacije. Hmm, kako boš kontroliral karkoli, če te operater zavaja - pa čeprav zaradi tehničnih problemov.

Pithlit ::

Ni nič drugačna zgodba. Je pač dražje. Moraš pač bolj pazit kaj počneš.

Operater pa ni zavajal nikogar. Če hočeš bit ziher mej svoje števce pa še na roke računaj če ne gre drugače. Zanašat se na informacije informativnega značaja kot na suho zlato je, milo rečeno, bedasto.

Sprenevedanje tipa "Malo se mi je čudno zdelo, ampak kaj, sem mislil, da pač za surfanje ne porabiš zakupljenega" je pa ravno tolk glupo kot je Mipe karikiral. Al pa tista ko gre tip skoz eno vas 120 na uro pa se pol izgovarja da je bila cesta ravna in pregledna.
Life is as complicated as we make it...

blackbfm ::

Važno da se pri svojem "internem" števcu nikoli ne motijo, oz. nikoli v svojo škodo..;((

Beli_Zajcek ::

@ Pihlit
Nimaš prav. Še enkrat si preberi razmišljanja mene in Braneta. Ko kupuješ bencin ali vodo ali plin imaš števec pri sebi in lahko vedno pogledaš na števec umerjen s strani državno požegnanega inštituta. Tukaj se pa moraš zanašati na števec, ki je pri Simobilu in na besede Simobila, ki ti je še dan prej trdil, da je s tvojo porabo vse ok, zdaj so pa nenadoma ugotovili, da si v bistvu porabil 400€. Če ne drugega je to zavajanje. Vsaj v tem primeru. Zadeva je takšna, da očitno tehnične zmogljivosti natančnega spremljanja porabe imajo, pa so vseeno zavajali uporabnika z netočnimi informacijami.

Zgodovina sprememb…

lambda ::

Gre samo za to, da operaterju ni v interesu uporabniku omogočit neke transparentnosti nad porabo, ampak jim je v interesu le lastna ekonomska korist. In to tudi jasno pokažejo, ko do takih primerov pride. So že bile situacije, ko se je uporabnikovem telefonu oz. eni od aplikacij nekako sfuzalo in je čez noč noro prenašal podatke. Kako točno je uporabnik drugi dan to zvedel, ali so mu sporočili ali ne, se ne spomnim več točno - vem pa, da so ga kar dobro olupili. Pokazali so celo svojo velikodušnost in mu dali 50% popust na račun.

Tehnično bi bilo popolnoma možno imeti opt-out (ali pa tudi opt-in) opcijo omejitve mesečne porabe. Npr. na 100 €, kar bi lahko tudi poljubno spreminjal. Ko prideš do te meje, ti dela samo še klic v sili. Bi bilo težko? Ne ... ampak jim to ni v interesu. Eni jih pa zagovarjate do nezavesti.

Pithlit ::

Beli_Zajcek je izjavil:

Tukaj se pa moraš zanašati na števec, ki je pri Simobilu in na besede Simobila

Moraš? Ti to resno? To da je ta števec informativne narave te nič ne moti? Absolutno nič se ni treba zanašat na ta števec. Nihče ti ne brani imeti svojega.

Beli_Zajcek je izjavil:

ki ti je še dan prej trdil, da je s tvojo porabo vse ok, zdaj so pa nenadoma ugotovili, da si v bistvu porabil 400€.

Simobil ni prav nič trdil. U bistvu so uporabnika poklicali _prvi_ delovni dan da so ga lahko opozorili na to da je nekaj narobe.

Ne vem kaj eni hočete... da se vam pred nosom prižge light show pa še kakšen ognjemet takoj ko po svoji neumnosti prekoračite nek limit za kar itak veste da bo drago kot žafran? In uporabnik ni opazil 800 pa nekaj drobiža MB?!? Sej bi verjela če človek nezavedno preseže limit za 50 ali 100MB. Ampak 800? To je blo že konkretno surfanje. Verjetno zato ker je blo "zastonj" (ker so na simobilu nekaj zašuštral pa števec ne šteje).

A z avtom se tud peljete 500km pa se vam zdi da jih lahko nardite še 1000 zato ker je cager še kar na FULL?
Life is as complicated as we make it...

Pithlit ::

lambda je izjavil:

Ko prideš do te meje, ti dela samo še klic v sili. Bi bilo težko? Ne ... ampak jim to ni v interesu.

Ja pa saj to na nekaterih paketih imajo! Pa ljudje božji no... dejte mal pogledat okol riti ne pa srat tam kjer slučajno rata. Imajo lepo pakete kjer te lepo pustijo do limita, kar gre čez pa hitrost omejijo na 64kbps in ti podatkov (čez limit) sploh ne zaračunajo! Ja, res jim je v interesu samo cuzenje strank. Dejte se zresnit.

lambda je izjavil:

Eni jih pa zagovarjate do nezavesti.

Seveda. Saj niso prav nič krivi. Razen tega da se jim je nek števec informativnega značaja pokvaril.

Mimogrede... jaz pojma nimam kje ta števec sploh je. Točno tolko brez veze se mi zdi zanašat nanj.
Life is as complicated as we make it...

slovenec_89 ::

Pithlit, zagovarjaš simobil, ker pač nisi bil opeharjen, Me zanima kako bi reagiral, če bi bil ti na slabše. Verjetno bi prav tako prepričljivo trdil svoje.
Dal bom pritožbo na računa preko Simobila, samo ne vem ali naj plačam, ali ne.

Zgodovina sprememb…

st0jko ::

Te cene za prenos podatkov so rop pri belem dnevu... :|
keks?

RejZoR ::

Informativne narave pomeni, da so lahko minimalna odstopanja, recimo da si porabil 30MB, kaže pa mogoče še vedno 25MB. Neka omejitev mora bit in se ne morejo absolutno zgovarjat na informativnost. Če je stvar tolk šalabajzersko narejena, potem pa jo naj v celoti umaknejo, namesto da zavajajo uporabnike.

Tud če je pisalo da je porabil 36MB, tud če potegneš črto čez dva dni bi pričakoval porabo recimo 90-120MB. Kar bi še vedno naneslo par evrov stroškov. Ne pa 400 EUR! Sploh pa mora take zajebe itaq vedno požret prodajalec storitve (Simobil v tem primeru). Če jezst v trgovini pozabim zamenjat ceno v polici in je v polici nižja kot potem pokaže na blagajni, moraš stranki prodat po nižji. Se še mi začnemo zgovarjat, da so cene v policah zgolj informativne narave in stranke hladno odjebemo? Malo morgen... Pač jim je crknil števec, njihov zajeb, ki ga morajo pač požret, če jim je prav ali pa ne. Me prav zanima če je kaj uzakonjeno kakšna odstopanja so dovoljena pri informativnih podatkih...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Beli_Zajcek ::

Pithlit je izjavil:


Moraš? Ti to resno? To da je ta števec informativne narave te nič ne moti? Absolutno nič se ni treba zanašat na ta števec. Nihče ti ne brani imeti svojega.

Simobil ni prav nič trdil. U bistvu so uporabnika poklicali _prvi_ delovni dan da so ga lahko opozorili na to da je nekaj narobe.

Ne vem kaj eni hočete... da se vam pred nosom prižge light show pa še kakšen ognjemet takoj ko po svoji neumnosti prekoračite nek limit za kar itak veste da bo drago kot žafran? In uporabnik ni opazil 800 pa nekaj drobiža MB?!? Sej bi verjela če človek nezavedno preseže limit za 50 ali 100MB. Ampak 800? To je blo že konkretno surfanje. Verjetno zato ker je blo "zastonj" (ker so na simobilu nekaj zašuštral pa števec ne šteje).

A z avtom se tud peljete 500km pa se vam zdi da jih lahko nardite še 1000 zato ker je cager še kar na FULL?


Super primerjava z avtom, res pametna. Si pomislila, da ti avto sam "pove", da si porabil vse gorivo, ki je bilo na voljo? In nekako ne moreš porabiti več od polnega tanka? Gre za to, da stranki v odnosu nista enakovredni. Pričakuješ od povprečnega uporabnika, da si bo znal nastaviti števce porabe? Zakaj potem nimamo tega že pri vodi ali plinu? Hkrati pa moraš vedeti, koliko si porabil. Ali je to tako težko razumeti? Ker so si izbrali tak način prodajanja, da zaračunajo po količini bi bilo edino prav, da ti omogočijo način preverbe resnične trenutne porabe.
SIcer pa se lahko prerekamo po forumu kolikor hočemo. Pošlji vprašanje na TIRS, pa bodo strokovnjaki povedali kaj in kako.

lambda ::

Pithlit >> Ja pa saj to na nekaterih paketih imajo! Pa ljudje božji no... dejte mal pogledat okol riti ne pa srat tam kjer slučajno rata. Imajo lepo pakete kjer te lepo pustijo do limita, kar gre čez pa hitrost omejijo na 64kbps in ti podatkov (čez limit) sploh ne zaračunajo! Ja, res jim je v interesu samo cuzenje strank. Dejte se zresnit.

Paket Itak. Te opcije ni, je le opcija alarma. Pa čisto nič jih ne bi stalo, le taki primeri z nekaj 100 € računa se ne bi dogajali. Če se motim, me prosim razsvetli. Aja, oprosti za predrznost, ker imam tak trapast paket, le kaj sem vendarle pričakoval, če bi vzel najdražjega, ne bi bil v tem zosu, dobrota operaterjev je neizmerna, le ne opazimo je.

Mavrik ::

Glejte, pač naj vam bo to ena lekcija o tem kaj informativno pomeni. Sicer ni vredu sa Simobilu tile števci ne delajo (in včasih kažejo tudi po par 100 MB mimo) samo to ne pomeni pa da morate vi biti neumni.

Drugače pa, tule mam jaz eno opcijo še:

Opcija



kjer te obvestijo ko porabiš 75% in 100% svojega dataplana. A jim to tudi ne dela ali imate to samo ugasnjeno? (meni namreč nikoli ne uspe priti do 75% tak da ne vem čisto).
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Mavrik ()
«
1
2 3
...
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Pametni merilniki porabe električne energije množično lažejo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
12855048 (35295) link_up
»

Simobil - reklamacija računa

Oddelek: Mobilne tehnologije
3511810 (9410) Ales
»

Pozabil ugasniti internet

Oddelek: Mobilne tehnologije
444138 (2752) [D]emon
»

Simobil - problem

Oddelek: Mobilne tehnologije
161239 (844) skidoo600
»

Simobil nateguni da kar glava peče

Oddelek: Mobilne tehnologije
489081 (6914) Izaso

Več podobnih tem