Forum » Igre » Hawken
Hawken
RejZoR ::
Zvok je hud. Vbistvu sem si vedno želel robote, ki bi bili malo bolj gibčni od Mechov in bolj close combat sistem. Ker najlažje je težko salvo raket in long range laserjev spustit na reveža, ki ga komaj vidiš. Na blizu pa se je vedno pokazal pravi skill. In to bo tle upam da glavna točka.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Bananovec ::
HAWKEN BETA SIGNUPS February 6th, 2012
Head on over to PlayHawken.com to sign up for the Hawken beta!
That's not all though, we have some big news about the game. We are confirming that Hawken will launch as a free-to-play PC game. Initial release is officially scheduled for 12/12/12.
Congratulations, Soldier.
You have elected to take part in the Hawken closed beta. Enlist three friends by sharing the link below and we'll reserve your callsign before fighting begins.
You are free to fight 12.12.12.
https://playhawken.com/?ref=u0b69ehb
Its only copying if samsung does it. And unless we patent this in 5 years,
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple
Jerry000 ::
HAWKEN BETA SIGNUPS February 6th, 2012
Head on over to PlayHawken.com to sign up for the Hawken beta!
That's not all though, we have some big news about the game. We are confirming that Hawken will launch as a free-to-play PC game. Initial release is officially scheduled for 12/12/12.
Congratulations, Soldier.
You have elected to take part in the Hawken closed beta. Enlist three friends by sharing the link below and we'll reserve your callsign before fighting begins.
You are free to fight 12.12.12.
https://playhawken.com/?ref=u0b69ehb
A ni tko da se nesme dajat ref linkou?!
Bananovec ::
V mojem primeru je v citatu že vse objasnjeno.
Pa še za tiste najbolj alergične:
https://playhawken.com
Me pa po ogledu nekaterih posnetkov malo skrbi za mid-air fight in pa hiter close combat (melee) fight, ki ga verjetno ne bo.
Pa še za tiste najbolj alergične:
https://playhawken.com
Me pa po ogledu nekaterih posnetkov malo skrbi za mid-air fight in pa hiter close combat (melee) fight, ki ga verjetno ne bo.
Its only copying if samsung does it. And unless we patent this in 5 years,
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Bananovec ()
BigSexy ::
Jaz sem en čas igral, ampak me je minilo po kakem tednu, dveh. Kul za preganjat cajt, prav posebej me pa ni pritegnila zadevščina.
To Infinity And Beyond !
Baltazar-x ::
Sedaj je igra že navoljo na steam f2p. Skratka, igra je zelo zabavna, na videz zelo podobna klasičnim streljačinam z par zelo "cool" elemenit kot so dodge (hiter stranski umik za par metrov) in kratkotrajno letenje v višino cca 2-3x višina mecha. Vsekakor je igro vredno preiskusiti.
Če koga zanima igranje v party (gang) naj pride na ts: 62.67.42.172:9148 (HAWKEN kanal)
Če koga zanima igranje v party (gang) naj pride na ts: 62.67.42.172:9148 (HAWKEN kanal)
puma982 ::
To je baje nek začasni ukrep, da kontrolirajo obremenitev na strežnike al neki tacga sm bral.
Tisti, ki smo igrali pre-steam lahko igramo brezplačno. Novinci morajo trenutno kupit tale bundle, če želijo igrat. Kako dolgo bo ta pogoj veljal ne vem.
Tisti, ki smo igrali pre-steam lahko igramo brezplačno. Novinci morajo trenutno kupit tale bundle, če želijo igrat. Kako dolgo bo ta pogoj veljal ne vem.
RejZoR ::
Mene pri vseh teh špilih moti, da sploh nimaš feelinga, da voziš težkega robota. Kdor je igral Mechwarrior 2 ve o čem govorim. Striktno kontrole s tipkovnico, okornejši roboti, več planiranja v naprej kako se boš premikal, pospeševal, upočasnjeval itd. Recimo Mechwarrior 3 mi je bil sicer super, ampak z merjenjem preko miške je čist izgubil tisti "žmoht" dvojke. Tle pa skor delaš neke akrobacije, skoke v stran itd.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Jerry000 ::
Mene pri vseh teh špilih moti, da sploh nimaš feelinga, da voziš težkega robota. Kdor je igral Mechwarrior 2 ve o čem govorim. Striktno kontrole s tipkovnico, okornejši roboti, več planiranja v naprej kako se boš premikal, pospeševal, upočasnjeval itd. Recimo Mechwarrior 3 mi je bil sicer super, ampak z merjenjem preko miške je čist izgubil tisti "žmoht" dvojke. Tle pa skor delaš neke akrobacije, skoke v stran itd.
Se strinjam. Upam da dobi GOG.com kdaj Mechwarrior 2, to sm velik preigral kot mulc:)
RejZoR ::
Ja, sam mora bit Mechwarrior 2 Pentium Edition, ker je delana za Windows in ima ločljivost 640x480 namesto pol manjše pri MS-DOS verziji. Sam imam original, ampak razen v VMWare zadeve ne morem usposobit. Je pa najbolj epski špil z roboti ever. Ko poslušaš bobnenje eksplozij ob tvoj mech, piskanje alarmov za poškodbe in heatsinke, nabijanje napol orkestrske tribal muzike, nepopisno. In čeprav bi večina vihala nos nad grafiko, skorajda cel shaded low poly softwarska grafika ima svoj poseben šarm, ki so ga kasnejše verzije s 3dfx Glide pospeševanjem izgubile.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Jerry000 ::
Ja, sam mora bit Mechwarrior 2 Pentium Edition, ker je delana za Windows in ima ločljivost 640x480 namesto pol manjše pri MS-DOS verziji. Sam imam original, ampak razen v VMWare zadeve ne morem usposobit. Je pa najbolj epski špil z roboti ever. Ko poslušaš bobnenje eksplozij ob tvoj mech, piskanje alarmov za poškodbe in heatsinke, nabijanje napol orkestrske tribal muzike, nepopisno. In čeprav bi večina vihala nos nad grafiko, skorajda cel shaded low poly softwarska grafika ima svoj poseben šarm, ki so ga kasnejše verzije s 3dfx Glide pospeševanjem izgubile.
I know i know, sem igral kot mulc še na joystick:). Js upam da bo GOG releasal MW2, ker men HAWKEN ne potegne. Sej grafika je lepa sam...MW2 ma res svoj čarm:)
kr?en ::
Sej ne, da je Hawken samo navaden FPS v mechih. Ce hoces neko kvazi simulacijo mechov obstaja Mechwarrior Online in je f2p. Koliko pa se ga igra pa ne vem.
MIHAc27 ::
Se kr igra, na bitke ne čakaš več kot minutko, vsebino pa tudi pridno dodajajo.
Je pa res, da morajo še marsikaj izpiliti.
Je pa res, da morajo še marsikaj izpiliti.
Baltazar-x ::
Hawken je danes ratal f2p.
Jah, Hawken ima zelo majhne poskočne mache (višina 2-3 človeka) za razliko od zastarelih igre kot so zgoraj omenjene. Poudarek je na gang-u, količina izpeljanih akcij na čas je zelo velika, kampiranja skoraj dani, htro pride kak mach ki je kralj 1vs1.... Skratka neverjetno lepo so porazdelili opravila med različne mache, obenem pa noben ni irazito slab oz dober. Vredno preizkusa.
Jah, Hawken ima zelo majhne poskočne mache (višina 2-3 človeka) za razliko od zastarelih igre kot so zgoraj omenjene. Poudarek je na gang-u, količina izpeljanih akcij na čas je zelo velika, kampiranja skoraj dani, htro pride kak mach ki je kralj 1vs1.... Skratka neverjetno lepo so porazdelili opravila med različne mache, obenem pa noben ni irazito slab oz dober. Vredno preizkusa.
Baltazar-x ::
Če koga zanima igranje v party (gang) naj pride na ts: 62.67.42.172:9148 (HAWKEN kanal)
RejZoR ::
Če je spet F2P jo bom probal. Glede na to da sem skorajda veteran pri Mechwarrior-ju se bom hitro znašel.
A to si tud delaš loadout kot pri Mechih al so pre-configured? Tam sem poznal kar ene par trikov kako naredit robote bolj trpežne, kam naložit heatsinke, kam naložit armor, kaj ignorirat, kakšen engine uporabit, kje delat kompromise itd.
Recimo si lahko naredil mega mecha s več deset tonami in si bil počasna hodeča utrdba al pa si vzel Firemotha, sicer krhki mech ampak si not zbasal najmočnejši motor, dal gor dva mala laserja in si zobal velike robote pri visokih hitrostih vsak pass, ko si tekel mimo.
A to si tud delaš loadout kot pri Mechih al so pre-configured? Tam sem poznal kar ene par trikov kako naredit robote bolj trpežne, kam naložit heatsinke, kam naložit armor, kaj ignorirat, kakšen engine uporabit, kje delat kompromise itd.
Recimo si lahko naredil mega mecha s več deset tonami in si bil počasna hodeča utrdba al pa si vzel Firemotha, sicer krhki mech ampak si not zbasal najmočnejši motor, dal gor dva mala laserja in si zobal velike robote pri visokih hitrostih vsak pass, ko si tekel mimo.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
kr?en ::
Kolikor sem jo igral na zacetku, ko je izsla, je bila zadeva zelo popreproscena. Predstavljaj si World of Warplanes vs. War Thunder historic/real battles.
Baltazar-x ::
A to si tud delaš loadout kot pri Mechih al so pre-configured?
Neki umes je. Maš 3 različne gune na izbiro na mech, potem maš pa še itme in internalse ki poudarijo stil/način igranja. Zadevo "globokega kustomiziranja" so rešili z številom in klaso različnih machou. Se strinjam z primrjavo kr?en, zadeva je kar zahtevna, obvezen teamwork, vedeti je treba, da je poleg "klasične streljačine" dodano kratkotrajno letenje in dodge (hiter stranski umik) kar zahteva extra skill, osebno sta mi ta dva dodana elementa zelo ušeč, ker zadevo naredi unikatno in dajeta nešteto možnosti bojevanja. Skratka ko enkat obvladaš je res poezija.
Neki umes je. Maš 3 različne gune na izbiro na mech, potem maš pa še itme in internalse ki poudarijo stil/način igranja. Zadevo "globokega kustomiziranja" so rešili z številom in klaso različnih machou. Se strinjam z primrjavo kr?en, zadeva je kar zahtevna, obvezen teamwork, vedeti je treba, da je poleg "klasične streljačine" dodano kratkotrajno letenje in dodge (hiter stranski umik) kar zahteva extra skill, osebno sta mi ta dva dodana elementa zelo ušeč, ker zadevo naredi unikatno in dajeta nešteto možnosti bojevanja. Skratka ko enkat obvladaš je res poezija.
def0r ::
Napol si urejas, kupis si neko klaso potem pa unlockas dodatne weapone, kako zgleda, addone, dodatne bonus iteme. Ni cisti mechwarrior je simplified verzija izjemno.. samo mi je nekako fun.
RejZoR ::
Sem ravnokar probal in se mi ni zdelo neki ekstra zahtevno. Je pa res da sem stari veteran Mechwarriorja in sem se praktično od prve minute počutil kot doma. Feel robotov je dober in kljub temu, da se zadeva v končni fazi igra bolj kot Quake 3 Arena (oz UT z dodge strafanjem) imaš ves čas feeling da sediš v robotu, kar je kul. Edino kar me resno moti je to, da je takedown sovražnikov skrajno neimpresiven. Ko si v MechWarrior zdelal nasprotnika je slednji s frisom naprej padel na tla oz se je prevrnil oz eksplodiral na kose. Si imel tist feeling, da si res zbil na tla velik stroj. Tle pa se čez nariše rumen križec in ob vsej GUI navlaki sploh ne vidiš kaj se je res zgodilo, ker ti to potrdi GUI. Hočem, da sam vidim jebeno eksplozijo orkaš! In želel bi si, da moj crkot ne bi preklopil v 3rd person kamero. Hočem, da tud dam vidim svoj crkot iz kokpita kjer sem celo igro, ne pa od zunaj.
Ampak ja, overall, ni slaba zadeva. Mechwarrior je bolj hardcore, kjer rabiš čas in precej urjenja, Hawken pa je bolj pickup and have some fun igra. Kar ni nujno slabo. Tole bom definitivno še igral :)
Ampak ja, overall, ni slaba zadeva. Mechwarrior je bolj hardcore, kjer rabiš čas in precej urjenja, Hawken pa je bolj pickup and have some fun igra. Kar ni nujno slabo. Tole bom definitivno še igral :)
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
RejZoR ::
Zdej igram zadevo nekaj časa in opažam, da je igra daleč od dobre. Začetni vtis je bil ok, potem pa vidiš, da je cel špil en velik random za molzenje denarja od naivnih ljudi. Pack nekih točk, da sploh lahko narediš kaj uporabnega z njimi, jebenih 72 EUR. Zato da si pol lahko kupiš en jeben proper mech. AAA špili ne stanejo tolk, pa jih updejtajo zastonj, tle pa bi radi tolk denarja za neko traparijo. Češ, trenutni mech je crap, če kupim to in ono bom boljši, nakar vidiš, da upgrejdi naredijo skor en drek. Če si neumen jih greš kupit še več, če pa si pameten, pa raje pustiš vse skupaj in greš probat še Mechwarrior Online kot bom storil sam.
Druga stvar, ki me moti so orožja z najslabšim feedbackom ever. Da ne omenjam, da so dolgočasna za popizdit. Kao ful zajebani roboti, gor pa orožja iz 15 poligonov in dezajnom in animacijo nekoga, ki jih je skupaj spacal iz čistega dolgčasa med malico. Če ima špil 50 popolnoma različnih orožij človek nekako še zastopi, tko pa ima vsak mech samo po 2 in še to se ponavljajo. Sorry ampak še MechWarrior 2 je imel bolj impresivna orožja, pa sem ga gledal v software renderju na 640x480... Nobenega umph faktorja, al streljaš z navadnim mitraljezom, kao snajperco al pa flackom, vse razen zvoka daje popolnoma enak crap feeling. Će se grejo bolj Quake/UT pristop boja z roboti, bi lahko dobil vsaj mal inspiracije od orožij iz teh špilov. Mislim, al imaš na robotu ob strani en kovinski dildo za orožje al pa 8 cevno rotacijsko strojnico, ki jo vidiš kako se vrti ob strani in bruha svinec. Al pa kakšen proper railgun kjer vidiš kako izstreli kos kovine iz orožja, ne da samo neki prdne in kao narediš damage. Bah.
Sploh pa mi je šlo na živce, da si enkrat totalno dominiral cel battlefield, drugič pa streljaš tipa v rit, pa se mu zdravje nikamor ne premakne. And i mean fuckin nikamor. Spet drugič en skoči pred tebe in ti vseh 350 HP izgine v 2 sekundah. Totalno nerazumljivo.
Da ne omenjam generičnih brezveznih map narejenih brez vsakega kančka inspiracije. Kot bi nekdo nahitro spacal random map generator. In s tem zgeneriral vse mape v špilu. Mechwarrior 2 izpred skor 20 let je imel mape iz ene 100 poligonov, pa so bile bolj zanimive.
Aja pa da omenim še double tap za dodging. Najbolj annoying, brezvezen feature, ki ga ne moreš dat na namenske tipke ampak mora bit striktno double tap al pa nič. Ko ga ne rabiš se vedno sam vklaplja, ko ga rabiš pa jebeno nikoli. In pol tam ko hočeš pobegnit pred smrtjo tapkaš po tipkovnici in upaš, da se bo sranje spomnilo delat. Seveda pa kot sem rekel nikoli ne dela kot bi hotel.
Torej edino dobro pri tem špilu je do neke mere zvok, ene par mechov, čeprav vsi delujejo blazno generično in ni ikoničnih designov kot pri Mechwarrior franšizi, gibanje je nekako dobro če odmislimo beden dodging. Skratka precej meh zadeva. Vprašanje če bom vlagal še kaj časa v to zadevo...
Druga stvar, ki me moti so orožja z najslabšim feedbackom ever. Da ne omenjam, da so dolgočasna za popizdit. Kao ful zajebani roboti, gor pa orožja iz 15 poligonov in dezajnom in animacijo nekoga, ki jih je skupaj spacal iz čistega dolgčasa med malico. Če ima špil 50 popolnoma različnih orožij človek nekako še zastopi, tko pa ima vsak mech samo po 2 in še to se ponavljajo. Sorry ampak še MechWarrior 2 je imel bolj impresivna orožja, pa sem ga gledal v software renderju na 640x480... Nobenega umph faktorja, al streljaš z navadnim mitraljezom, kao snajperco al pa flackom, vse razen zvoka daje popolnoma enak crap feeling. Će se grejo bolj Quake/UT pristop boja z roboti, bi lahko dobil vsaj mal inspiracije od orožij iz teh špilov. Mislim, al imaš na robotu ob strani en kovinski dildo za orožje al pa 8 cevno rotacijsko strojnico, ki jo vidiš kako se vrti ob strani in bruha svinec. Al pa kakšen proper railgun kjer vidiš kako izstreli kos kovine iz orožja, ne da samo neki prdne in kao narediš damage. Bah.
Sploh pa mi je šlo na živce, da si enkrat totalno dominiral cel battlefield, drugič pa streljaš tipa v rit, pa se mu zdravje nikamor ne premakne. And i mean fuckin nikamor. Spet drugič en skoči pred tebe in ti vseh 350 HP izgine v 2 sekundah. Totalno nerazumljivo.
Da ne omenjam generičnih brezveznih map narejenih brez vsakega kančka inspiracije. Kot bi nekdo nahitro spacal random map generator. In s tem zgeneriral vse mape v špilu. Mechwarrior 2 izpred skor 20 let je imel mape iz ene 100 poligonov, pa so bile bolj zanimive.
Aja pa da omenim še double tap za dodging. Najbolj annoying, brezvezen feature, ki ga ne moreš dat na namenske tipke ampak mora bit striktno double tap al pa nič. Ko ga ne rabiš se vedno sam vklaplja, ko ga rabiš pa jebeno nikoli. In pol tam ko hočeš pobegnit pred smrtjo tapkaš po tipkovnici in upaš, da se bo sranje spomnilo delat. Seveda pa kot sem rekel nikoli ne dela kot bi hotel.
Torej edino dobro pri tem špilu je do neke mere zvok, ene par mechov, čeprav vsi delujejo blazno generično in ni ikoničnih designov kot pri Mechwarrior franšizi, gibanje je nekako dobro če odmislimo beden dodging. Skratka precej meh zadeva. Vprašanje če bom vlagal še kaj časa v to zadevo...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Pacific Rim (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Sedem umetnosti | 64427 (2067) | oo7 |
» | MechWarrior 5: MercenariesOddelek: Igre | 1688 (759) | oo7 |
» | Mechwarrior: Living LegendsOddelek: Igre | 1917 (1397) | Guzzy |
» | izid igerOddelek: Igre | 2311 (2092) | R0K |
» | Lestvica naj iger - !! -Oddelek: Igre | 1814 (1610) | jakinj |