Novice » NWO » KPK predstavila spletišče s podatki o javnofinančnih odhodkih
poweroff ::
Še enkrat: nesposobni in škodoželjni ter tipičen primer negativne selekcije.
Drugače pa - sem lepo napisal, da je bila zadeva manjša pomanjkljivost, IP-RS glede tega niti ni izdal prekrška. Plus, Štefanec je rabil kar nekaj časa, da je zadevo uredil. Ob čemer se verjetno vsi strinjamo, da mnogo drugega dela v trajanju svojega mandata niti ni imel.
In pa za konec: nimaš kaj za pokazati, pa iščeš dlake v jajcu in kritiziraš bolj sposobne od sebe.
Drugače pa - sem lepo napisal, da je bila zadeva manjša pomanjkljivost, IP-RS glede tega niti ni izdal prekrška. Plus, Štefanec je rabil kar nekaj časa, da je zadevo uredil. Ob čemer se verjetno vsi strinjamo, da mnogo drugega dela v trajanju svojega mandata niti ni imel.
In pa za konec: nimaš kaj za pokazati, pa iščeš dlake v jajcu in kritiziraš bolj sposobne od sebe.
sudo poweroff
nekikr ::
A da sem Janšist me pa tokrat ne boš obtožil? Zakaj pa ne? Mislim, ker nimaš pametnega odgovora za svoje laži (ja, laži, ker si jih ponovil večkrat in potem sam priznal, da tisti členi v bistvu ne držijo). In še vedno ne dojameš kar nekateri pravimo: KPK (ne preberi kratic ampak celotno ime) bi morala biti brez sence dvoma, ne pa da se pri eni izmed osnovnih stvari takoj najdejo "pomanjkljivosti". In ne vali krivdo na Štefaneca, ker ste bili v tem primeru nesposobni vi sami.
In ne skrbi za mojo sposobnost, prosim, raje se osredotoči na menjavo tipk S in D na tipkovnici, da boš lahko odgovoril.
In ne skrbi za mojo sposobnost, prosim, raje se osredotoči na menjavo tipk S in D na tipkovnici, da boš lahko odgovoril.
imagodei ::
no comment je izjavil:
Kakor koli pa gledaš, se danes mi ne bi smeli več pogovarjat o korupciji v zvezi z izdelavo Supervizorja. To popolnoma zgreši point - in sicer, da smo verjetno med prvimi na svetu dobili močno orodje za "Nadzor nadzornikov", ki ga v nasprotnem primeru najbrž ne bi dobili še vrsto let. Morda desetletij.
Pravzaprav je najbolj narobe razširjanje ravno takih "ugotovitev". Da bi malo več transparentnosti ubilo vse javno dobro kar bi drugače lahko prilezlo iz javnega sektorja. Da je za nas ( oz. javno dobro) bistveno bolje, če se dela bolj po domače.
To je NAROBE! Pa se lahko bivši in sedanji uslužbenci JS spakujejo v tej temi še naslednjih 10 strani.
Po mojem skromnem mnenju je bilo popolnoma vse glede Supervizorja čisto zadosti transparentno. Ni pa praksa, da bi podjetja ali državne ustanove o katerem koli projektu javnost sproti obveščale na vsakem koraku.
Matthai je povedal, da so jih v tistem času obiskale razne inšpekcije in da niso ugotovile nobene kršitve. Takisto je leto dni po tem, ko je cela zgodba prišla v javnost, bore malo spornega.
Kot rečeno, da nekateri še vedno opletate s "korupcijo" je zgolj zato, ker se vam v podzavesti zdi tako prima primer ironije, češ - KPK je sama vpletena v korupcijo. Le da ni.
- Hoc est qui sumus -
imagodei ::
EDIT: Ne pozabit bistva: če bi za Supervizorja dali ven razpis, ali pa če bi objavili kak natečaj za "večno slavo", danes Supervizorja najverjetneje ne bi bilo.To je nekako tako, kot če Janković razlaga, da če bi vse delali strogo po predpisih, in se ne bi nič dogovarjal s prijatelji, danes ne bi imeli ne stadiona, ne dvorane, ne urejenih bregov Ljubljanice, ne novih mostov, ne Biciklja, ne Urbane ...
Le da je v primeru Supervizorja pod črto vse zakonito, stopnja suma ni bila nikoli tako visoka, da bi se na kateri koli točki zganila policija ali tožilstvo in nobena oseba ni v preiskavi v zvezi s tem.
Kar gre direkt v nasprotju s tem, kar želiš ti pokazat: da je vseeno nekako nekaj bilo črvivo. Ne - ni bilo. Lahko da je bil kakšen dogovor med deležniki malo bolj po "kavbojsko" izpeljan, nikakor pa tega ne gre enačit s protizakonitim.
- Hoc est qui sumus -
Manu ::
Možno je, da gre nekaterim Supervizor v nos bolj zato, ker je izpostavljal njihovo finančno poslovanje z javnimi ustanovami in ne zaradi ostalih nepravilnostih. Te "nepravilnosti" na katere se obešajo so bolj kot dimna zavesa, ki preprečuje, da bi se videl njihov namen v ozadju.
Možno je, da zdaj Erar prikaže podatke selektivno in posledično ne razkrivajo toliko kot prejšnja aplikacija. Zato zdaj ti, ki non-stop pišejo proti Supervizorju, se "izživljajo" z napadanjem Supervizorja.
Glede na celotno sliko so tisti, ki so postavili Supervizor naredili odlično delo za večjo transparentnost države.
Možno je, da zdaj Erar prikaže podatke selektivno in posledično ne razkrivajo toliko kot prejšnja aplikacija. Zato zdaj ti, ki non-stop pišejo proti Supervizorju, se "izživljajo" z napadanjem Supervizorja.
Glede na celotno sliko so tisti, ki so postavili Supervizor naredili odlično delo za večjo transparentnost države.
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.
no comment ::
poweroff ::
Hec je, da je Supervizor (in sedaj Erar) objavljal dumpe baz v strojno berljivi obliki.
Ko se je kaj posegalo v bazo (brisalo, dodajalo), so se spreminjali tudi dumpi.
S primerjavo starejših in novejših verzij dumpov je mogoče enostavno ugotoviti spremembe, tako kaj se je dodajalo, kot tudi kaj se je brisalo. Ker so podatki v dumpih sortirani, je to iskanje celo zelo poenostavljeno.
Ko se je kaj posegalo v bazo (brisalo, dodajalo), so se spreminjali tudi dumpi.
S primerjavo starejših in novejših verzij dumpov je mogoče enostavno ugotoviti spremembe, tako kaj se je dodajalo, kot tudi kaj se je brisalo. Ker so podatki v dumpih sortirani, je to iskanje celo zelo poenostavljeno.
sudo poweroff
matijadmin ::
Ne spuščaj se na tak nivo, ker kaj dosti boljši nisi. Če se že gremo, si direktno lagal in zavajal glede Primoževe pogodbe s KPK in o "pogodbi" za Supervizor. Večkrat in namerno. In valil odgovornost na Štefaneca, medtem, ko ste imeli leta in leta časa, da bi to spremenili (in to po domače, med prijatelji, brez oporekanj). Ampak to je drugorazredna tema, kajne? Važno, da če nisi za naše kolege, potem si proti sistemu!
No, na dan z lažjo. Citiraj prosim to laž, da ne boš mlatil praznih klasov!
Sklep je kvečjemu, da se primeža korupcije in tovarišijskega delovanja ne bomo znebili še dolgo.
[edit] Preden se spet najde kakšen kreten, ki mi bo podtikal karkoli: nikogar ne obtožujem korupcije, ampak kot kaže niti najbolj odgovornim ni jasno, kaj boj proti korupciji sploh je.
Seveda, ker eni preganjate čarovnice, tačas pa organi pregona delajo zares kilavo in korupcija cveti. Fino, kaj ne?
Še enkrat: nesposobni in škodoželjni ter tipičen primer negativne selekcije.
Drugače pa - sem lepo napisal, da je bila zadeva manjša pomanjkljivost, IP-RS glede tega niti ni izdal prekrška. Plus, Štefanec je rabil kar nekaj časa, da je zadevo uredil. Ob čemer se verjetno vsi strinjamo, da mnogo drugega dela v trajanju svojega mandata niti ni imel.
In pa za konec: nimaš kaj za pokazati, pa iščeš dlake v jajcu in kritiziraš bolj sposobne od sebe.
Mislim, da si slabo zaključil. Problem je še veliko hujši, mojster pač slepo brani neke strankarske interese, ki jim je pred krinko populizma dodobra nasedel.
Vrnite nam techno!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: matijadmin ()
matijadmin ::
Hec je, da je Supervizor (in sedaj Erar) objavljal dumpe baz v strojno berljivi obliki.
Ko se je kaj posegalo v bazo (brisalo, dodajalo), so se spreminjali tudi dumpi.
S primerjavo starejših in novejših verzij dumpov je mogoče enostavno ugotoviti spremembe, tako kaj se je dodajalo, kot tudi kaj se je brisalo. Ker so podatki v dumpih sortirani, je to iskanje celo zelo poenostavljeno.
Škoda izgubljati besede za računalniško popolnoma nepismene; kaj pa oni vedo, kaj je integriteta podatkov, kako se jo preverja in kaj šele, da bi pobrskali, od kod vam podatki. Pač, forumski posebneži, da ne zapišem kakšne bolj krepke ...
Vrnite nam techno!
AndrejO ::
no comment je izjavil:
Pravzaprav je najbolj narobe razširjanje ravno takih "ugotovitev". Da bi malo več transparentnosti ubilo vse javno dobro kar bi drugače lahko prilezlo iz javnega sektorja. Da je za nas ( oz. javno dobro) bistveno bolje, če se dela bolj po domače.
To je NAROBE! Pa se lahko bivši in sedanji uslužbenci JS spakujejo v tej temi še naslednjih 10 strani.
Pod tole se podpišem.
Kratkoročno morda res izgleda super: imamo fajn aplikacijo.
Dolgoročno pa imamo: delovanje JU po domače s kolegi, skrite postopke in zaprto kodo.
Torej ... kje lahko preberem kdo so dejanski avtorji Erar-ja? Kje dobim dostop do kode? Zakaj niso objavili razpisa, temveč so nekaj počeli "v hiši"? Ali je javna uprava po novem podjetje za razvoj programske opreme? Se je to razvijalo v okviru delovnega časa ali prostovoljno?
Kdor želi biti tečnoba, lahko vedno proizvede celo vrsto vprašanj, ki nimajo ničesar s temo, so pa dobra za dr***je ljudi v glavo. Ker pač lahko.
thramos ::
+2
Ne sicer na vsa vprašanja, ampak vsaj: zakaj ni rešitev odprtokodna? zakaj niso javni vsi postopki pridobivanja in obdelave podatkov?
Enega forumaša za katerega sklepam, da sodeluje pri razvoju, sem že povprašal, pa ni bilo odgovora.
Ne sicer na vsa vprašanja, ampak vsaj: zakaj ni rešitev odprtokodna? zakaj niso javni vsi postopki pridobivanja in obdelave podatkov?
Enega forumaša za katerega sklepam, da sodeluje pri razvoju, sem že povprašal, pa ni bilo odgovora.
M & M ::
+2
Ne sicer na vsa vprašanja, ampak vsaj: zakaj ni rešitev odprtokodna? zakaj niso javni vsi postopki pridobivanja in obdelave podatkov?
Enega forumaša za katerega sklepam, da sodeluje pri razvoju, sem že povprašal, pa ni bilo odgovora.
Sori, ampak odgovora na vprašanje glede odpiranja kode ti jaz ne morem dati, o tem se odloča na malo višjem nivoju.
kuglvinkl ::
Kolk malo? Precednik malo ali višje?
Your focus determines your reallity
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kuglvinkl ()
no comment ::
Naj Primož postavi Supervizor 2.0. Data je, po Matejevih besedah, dostopna. Če je Primož to enkrat shekal skup, bo še ponucal tistih par ur, da postavi stvar nekje izven KPK.
Za Slovenijo gre, nje!
Magari stestiramo kolk forumašev je pripravljeno nabijanje na forumu podpret z donacijo, če Primožu in Mateju ni več zastonj za delat...
Za Slovenijo gre, nje!
Magari stestiramo kolk forumašev je pripravljeno nabijanje na forumu podpret z donacijo, če Primožu in Mateju ni več zastonj za delat...
AndrejO ::
+2
Ne sicer na vsa vprašanja, ampak vsaj: zakaj ni rešitev odprtokodna? zakaj niso javni vsi postopki pridobivanja in obdelave podatkov?
Enega forumaša za katerega sklepam, da sodeluje pri razvoju, sem že povprašal, pa ni bilo odgovora.
I'm a sad panda now ...
V bistvu sem hotel pokazati kako se lahko vedno naštepa celo vrsto vprašanj, ki so iz moje osebne perspektive sočasno:
- nerelevantna in
- zlonamerna.
Ampak midva sva na zelo očitno nasprotnih bregovih glede nerelevantnosti in posledično tudi zlonamernosti.
Tako kot za Supervizorja, tudi za Erar trdim:
- Podatke se lahko zajame in verificira tudi brez vpogleda v izvorno kodo.
- Javni razpisi za naročilo v višini 0 EUR so idiotizem, ki lahko zraste izključno na zelniku resno nenavadnih posameznikov (to leti na Okapija).
- Kdo je dejanski avtor (programer) je podatek omejene zanimivosti. Bolj za firbcanje in iskanje dlake v jajcu, kot pa kaj konkretnega.
- "Javnost postopkov pridobivanja" je omejeno zanimiva, ker ima vsakdo pravico da podatke pridobi od organov, ki jih posedujejo, nikjer pa ni predpisano na kakšen način jih mora organ dostaviti.
thramos ::
Seveda. Zato sem izmed tvojih vprašanj izpostavil samo tista, ki se mi zdijo relevantna in dobronamerna.
- Podatke se lahko zajame in verificira tudi brez vpogleda v izvorno kodo.
Vsekakor. Kar pa ne spremeni dejstva, da odprtost kode in postopkov bistveno olajšata verifikacijo. Od dobronamernih avtorjev ter borcev proti korupciji bi upravičeno pričakoval, da želijo verifikacijo javnosti kar se da olajšati. Napisano že parkrat.
- Javni razpisi za naročilo v višini 0 EUR so idiotizem, ki lahko zraste izključno na zelniku resno nenavadnih posameznikov (to leti na Okapija).
Kot sem že napisal, je moje znanje o javnih razpisih preveč omejeno, da bi lahko sodil o tem. Zdravorazumsko pa sklepam, da je boj proti korupciji preveč občutljiva zadeva, da se jo gremo po domače. Če pa že, so očitki o zaprtosti kode in postopkov še bolj relevantni. Napisano že parkrat.
- Kdo je dejanski avtor (programer) je podatek omejene zanimivosti. Bolj za firbcanje in iskanje dlake v jajcu, kot pa kaj konkretnega.
Vsekakor. Ob ustrezni transparentnosti postopka in aplikacije, seveda. Če tega ni, se povsem naravno porajajo vprašanja.
- "Javnost postopkov pridobivanja" je omejeno zanimiva, ker ima vsakdo pravico da podatke pridobi od organov, ki jih posedujejo, nikjer pa ni predpisano na kakšen način jih mora organ dostaviti.
Beri točko 1.
- Podatke se lahko zajame in verificira tudi brez vpogleda v izvorno kodo.
Vsekakor. Kar pa ne spremeni dejstva, da odprtost kode in postopkov bistveno olajšata verifikacijo. Od dobronamernih avtorjev ter borcev proti korupciji bi upravičeno pričakoval, da želijo verifikacijo javnosti kar se da olajšati. Napisano že parkrat.
- Javni razpisi za naročilo v višini 0 EUR so idiotizem, ki lahko zraste izključno na zelniku resno nenavadnih posameznikov (to leti na Okapija).
Kot sem že napisal, je moje znanje o javnih razpisih preveč omejeno, da bi lahko sodil o tem. Zdravorazumsko pa sklepam, da je boj proti korupciji preveč občutljiva zadeva, da se jo gremo po domače. Če pa že, so očitki o zaprtosti kode in postopkov še bolj relevantni. Napisano že parkrat.
- Kdo je dejanski avtor (programer) je podatek omejene zanimivosti. Bolj za firbcanje in iskanje dlake v jajcu, kot pa kaj konkretnega.
Vsekakor. Ob ustrezni transparentnosti postopka in aplikacije, seveda. Če tega ni, se povsem naravno porajajo vprašanja.
- "Javnost postopkov pridobivanja" je omejeno zanimiva, ker ima vsakdo pravico da podatke pridobi od organov, ki jih posedujejo, nikjer pa ni predpisano na kakšen način jih mora organ dostaviti.
Beri točko 1.
AndrejO ::
Napisano že parkrat.
Vse je bilo napisano že parkrat in recimo temu povzetek do sedaj napisanega.
Očitno je, da pri nekaterih zadevah preprosto ne bomo našli skupnega jezika, predpisi pa niso takšni, da bi lahko govorili o čem več, kot pa o tem, da nekaterim ni všeč to, nekaterim pa ne ono.
MrStein ::
(ker ni druge aktualne teme, bom tu dal)
Še en neuspeh KPK: Sodišče pritrdilo odpravi akta KPK-ja, Aleš Zalar napovedal odškodninsko tožbo
Zveni, ko da jim sploh noben postopek ne gre skoz...
Še en neuspeh KPK: Sodišče pritrdilo odpravi akta KPK-ja, Aleš Zalar napovedal odškodninsko tožbo
Zveni, ko da jim sploh noben postopek ne gre skoz...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
poweroff ::
Katastrofa. Še večja katastrofa bodo letošnje statistike, ko bodo objavljene.
Kako pa drugače Pahorjeva zlata ribica?
Kako pa drugače Pahorjeva zlata ribica?
sudo poweroff
nekikr ::
(ker ni druge aktualne teme, bom tu dal)
Še en neuspeh KPK: Sodišče pritrdilo odpravi akta KPK-ja, Aleš Zalar napovedal odškodninsko tožbo
Zveni, ko da jim sploh noben postopek ne gre skoz...
Si pričakoval kaj drugega? V Italiji se vsi bojijo finančne policije, pri nas se jim pa vsi smejimo in to upravičeno. Štefanec bi lahko prodajal solato na tržnici, to bi mu še nekako pristajalo, pa še takrat je ne bi kupil od njega. Za kakšno resno službo pa ni usposobljen.
poweroff ::
Hum, zanimivo:
http://siol.net/novice/slovenija/stefan...
Problem je v tem, da je v članku kup laži. Dokumentacijo enega zaposlenega sem videl in mu ne očitajo tega, kar piše v tem članku. V bistvu mu očitajo totalno bolane stvari, ocenjujem, da gre za mobing nad njim.
Ta zaposleni je napisal tudi zelo dober zagovor, kjer je utemeljeno ovrgel vse obtožbe. Hkrati je Štefanec v postopku proti njemu zagrešil kup napak zato sem precej prepričan, da bo postopek padel.
Ampak zanimivo je, da je članek o tem objavil novinar Cirman. To kar dosti pove o tem, kje je dobil podatke, ki naj bi bili zaupni. Svojima bivšima sodelavcema sem predlagal prijavo na IP-RS...
http://siol.net/novice/slovenija/stefan...
Problem je v tem, da je v članku kup laži. Dokumentacijo enega zaposlenega sem videl in mu ne očitajo tega, kar piše v tem članku. V bistvu mu očitajo totalno bolane stvari, ocenjujem, da gre za mobing nad njim.
Ta zaposleni je napisal tudi zelo dober zagovor, kjer je utemeljeno ovrgel vse obtožbe. Hkrati je Štefanec v postopku proti njemu zagrešil kup napak zato sem precej prepričan, da bo postopek padel.
Ampak zanimivo je, da je članek o tem objavil novinar Cirman. To kar dosti pove o tem, kje je dobil podatke, ki naj bi bili zaupni. Svojima bivšima sodelavcema sem predlagal prijavo na IP-RS...
sudo poweroff
Invictus ::
Si pričakoval kaj drugega? V Italiji se vsi bojijo finančne policije, pri nas se jim pa vsi smejimo in to upravičeno. Štefanec bi lahko prodajal solato na tržnici, to bi mu še nekako pristajalo, pa še takrat je ne bi kupil od njega. Za kakšno resno službo pa ni usposobljen.
KPK ni finančna policija...
KPK je kot dec brez tiča...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
nekikr ::
Pa saj to ti pravim. Namesto, da bi Komisija za preprečevanje korupcije nagnala strah v kosti, ko slišiš to strašno ime, ti nariše nasmeh na obrazu, če veš kdo je na čelu tega, pri nas povsem nepomembnega, urada.
Gregor P ::
Sedaj pa, kako to rešiti? Če se tega loti vladajoča politika, ji bodo očitali hud poseg v avtonomnost te inštitucije in da to počnejo samo zaradi tega, da bi prikrivali korupcijska dejanja. Po mojem najbolj elegantno to reši predsednik države, sam je zakuhal vse skupaj, sedaj naj pa to še odpravi; recimo da poda javen predlog, pobudo za spremembe zakonodaje in krepitve pooblastil KPK, ki bi začele veljati z naslednjim mandatom. Medtem pa naj naredijo nabor najbolj primernih kandidatk/-ov (recimo 10) in jih vse pošljejo v tujino na ustrezna izobraževanja, izmenjavo (to znanje jim bo prišlo prav tako v državnih inštitucijah kot tudi v zasebnem sektorju).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
poweroff ::
Ne, to se ne bo zgodilo.
Pahor ima čisto preveč dela s svojo Princesko (zlato ribico), zato se nikakor ne more ukvarjati z izbiro kompetentnega vodstva KPK. Zato tudi ne more spremljati kaj se dogaja s KPK, pa čeprav mu člani vodstva pišejo javna pisma. Šele ko se oglasi mednarodna organizacija se zave, da nekaj ne štima. In je potem "presenečen zaradi navedb OECD".
Tako to je.
Pahor ima čisto preveč dela s svojo Princesko (zlato ribico), zato se nikakor ne more ukvarjati z izbiro kompetentnega vodstva KPK. Zato tudi ne more spremljati kaj se dogaja s KPK, pa čeprav mu člani vodstva pišejo javna pisma. Šele ko se oglasi mednarodna organizacija se zave, da nekaj ne štima. In je potem "presenečen zaradi navedb OECD".
Tako to je.
sudo poweroff
Gregor P ::
Potem pa naslednji predsednik/-ca. Leta 2017 so volitve
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
MrStein ::
Ja, ker zakone predlaga in sprejema predsednik.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Gregor P ::
Ne, zakaj meniš tako?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
MrStein ::
Uh, osnove slovenščine? Aja.... bom razložil.
Zakone NE predlaga in niti sprejema predsednik.
Torej predsednik tu nima neke vloge, niti odgovornosti.
Če bi bil interes, bi to* lahko spremenili, Pahor pa lahko isti dan en selfi objavi.
* to=vse z zvezi s KPK
Zakone NE predlaga in niti sprejema predsednik.
Torej predsednik tu nima neke vloge, niti odgovornosti.
Če bi bil interes, bi to* lahko spremenili, Pahor pa lahko isti dan en selfi objavi.
* to=vse z zvezi s KPK
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Gregor P ::
A se mi je zdelo, da ne razumeš. Najboljše, da prebereš še enkrat, kaj sem napisal in malo razmisliš o tem, kakšna je pravzaprav politična vloga predsednika
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
poweroff ::
Ja, ker je ena oseba kot predsednik nesposoben, bomo spreminjali zakone. Zakone bomo pisali ad hominem in ne vezane na funkcijo???
Odgovornost za svojo odločitev bo pač moral sprejeti manekenček.
Odgovornost za svojo odločitev bo pač moral sprejeti manekenček.
sudo poweroff
nekikr ::
Odgovornosti v tej naši lepi podalpski Švici ni še nikdar za nobeno stvar sprejel nihče, zakaj misliš, da bo on prvi oz. bi moral biti prvi?
Gregor P ::
Ja, ker je ena oseba kot predsednik nesposoben, bomo spreminjali zakone. Zakone bomo pisali ad hominem in ne vezane na funkcijo???Ne, zakone bi morali spreminjati, ker je treba to institucijo okrepiti ne glede na to, kdo je predsednik.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
poweroff ::
Glej, ne razumeš, da s sprejemanjem zakonov ne boš ničesar rešil. Zakoni so osnova, na tej osnovi je treba pametno izvrševanje zakonov.
Lahko institucijo zelo okrepiš, ji daš dodatna pooblastila, itd... Z zakonom. Potem ti pa en maneken v vodstvo imenuje kup nesposobnežev, ki pooblastil ne bodo znali izkoristiti.
Kako boš to rešil? Z zakonom določil merila za imenovanje v vodstvo KPK? Kakšna bodo merila? Da mora znat angleško, da mora imeti x let izkušenj iz področja kazenskega prava,...? In potem ti bo manekenček imenoval nekoga, ki bo pogoje formalno zadostil, pa bo spet nesposoben.
Kaj boš z zakonom določil kdo je lahko prvi maneken v državi? A boš z zakonom določil, da sme na dan narediti samo 5 selfijev in imeti samo eno zlato ribico? Bo pač imel namesto ribice štiri mačke. In potem? Bomo spreminjali zakon?
V normalnih državah je zakon okvir. Zakon postavi sistem. Ljudje, ki so del sistema, pa so odgovorni in resni posamezniki. Da se na ključna mesta imenuje take posameznike je stvar neke širše kulture, ne zakonov. Da so ti posamezniki odgovorni je tudi stvar kulture in ne zgolj zakonov. S formalističnim zakonodajalstvom pač ne moreš rešit vseh problemov.
In ja, to, da ni še nihče sprejel odgovornosti manekenčka še ne odvezuje tega, da bi jo moral on. Ker če jaz čez naselje divjam s 120 km/h se ne morem izgovarjati, da je pa "oni rdeč avto pred mano tudi toliko vozil".
Po drugi strani pa... imamo točno takšno vodstvo, ko smo si ga izvolili oz. zaslužili. Zakaj potem taka jamrarija s strani "povprečnega volilca"? Jebiga, to, kako volite, ima tudi konkretne posledice na vašo zaposlenost, življenjski standard, itd.
Lahko institucijo zelo okrepiš, ji daš dodatna pooblastila, itd... Z zakonom. Potem ti pa en maneken v vodstvo imenuje kup nesposobnežev, ki pooblastil ne bodo znali izkoristiti.
Kako boš to rešil? Z zakonom določil merila za imenovanje v vodstvo KPK? Kakšna bodo merila? Da mora znat angleško, da mora imeti x let izkušenj iz področja kazenskega prava,...? In potem ti bo manekenček imenoval nekoga, ki bo pogoje formalno zadostil, pa bo spet nesposoben.
Kaj boš z zakonom določil kdo je lahko prvi maneken v državi? A boš z zakonom določil, da sme na dan narediti samo 5 selfijev in imeti samo eno zlato ribico? Bo pač imel namesto ribice štiri mačke. In potem? Bomo spreminjali zakon?
V normalnih državah je zakon okvir. Zakon postavi sistem. Ljudje, ki so del sistema, pa so odgovorni in resni posamezniki. Da se na ključna mesta imenuje take posameznike je stvar neke širše kulture, ne zakonov. Da so ti posamezniki odgovorni je tudi stvar kulture in ne zgolj zakonov. S formalističnim zakonodajalstvom pač ne moreš rešit vseh problemov.
In ja, to, da ni še nihče sprejel odgovornosti manekenčka še ne odvezuje tega, da bi jo moral on. Ker če jaz čez naselje divjam s 120 km/h se ne morem izgovarjati, da je pa "oni rdeč avto pred mano tudi toliko vozil".
Po drugi strani pa... imamo točno takšno vodstvo, ko smo si ga izvolili oz. zaslužili. Zakaj potem taka jamrarija s strani "povprečnega volilca"? Jebiga, to, kako volite, ima tudi konkretne posledice na vašo zaposlenost, življenjski standard, itd.
sudo poweroff
Gregor P ::
To kar si sedaj napisal je tako logično, da se niti več ne piše (seveda je na koncu vse odvisno od ljudi, od koga pa?!? Še tako dober zakon nima prav nobene možnosti za uspeh, če ga ljudje ne uporabljajo oz. efektivno izvajajo) ... a še vedno ne spremeni dejstva, da je potrebno to inštitucijo zakonsko še dodatno okrepiti (mimogrede ta pobuda je večkrat prišla tudi od KPK same).
Potema je pa druga tema, kako se izbira kandidate za tovrstne funkcije; tu sam še nimam izdelanega (boljšega) predloga; sicer na splošno je dobro, da se to ureja/izbira prek predsednika države (komisije itd.). Zato bodo npr. naslednje predsedniške volitve priložnost tudi za to vprašanje. Tudi sicer bo na koncu morala prevzeti politika odgovornost za to področje (tako da prej ali slej, se bo nekdo moral lotiti tega že po "službeni dolžnosti"), ker to konec koncev državljani tudi zahtevajo od politikov (tu ni nobenih izgovorov, kdo je koliko vozil pred menoj).
Naše vodstvo na splošno sploh ni tako slabo (nimamo še Trumpa, ali Hoferja oz. njim podobna) in smo na dobri poti, da se tudi v prihodnje to še ne bo zgodilo.
Potema je pa druga tema, kako se izbira kandidate za tovrstne funkcije; tu sam še nimam izdelanega (boljšega) predloga; sicer na splošno je dobro, da se to ureja/izbira prek predsednika države (komisije itd.). Zato bodo npr. naslednje predsedniške volitve priložnost tudi za to vprašanje. Tudi sicer bo na koncu morala prevzeti politika odgovornost za to področje (tako da prej ali slej, se bo nekdo moral lotiti tega že po "službeni dolžnosti"), ker to konec koncev državljani tudi zahtevajo od politikov (tu ni nobenih izgovorov, kdo je koliko vozil pred menoj).
Naše vodstvo na splošno sploh ni tako slabo (nimamo še Trumpa, ali Hoferja oz. njim podobna) in smo na dobri poti, da se tudi v prihodnje to še ne bo zgodilo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
matijadmin ::
V Sloveniji nas hipertrofija predpisov tako ali take tepe na vseh področjih, ker nikjer nočemo in/ali ne znamo pametno, oz. pošteno ravnati. Pol pa često vidimo rešitev v tem, da vse predpisujemo ... V tri dni.
Vrnite nam techno!
Gregor P ::
To seveda drži za razna področja, le pri KPK ne (je že vedela stara politična elita zakaj).
In tudi v tem se strinjam, da vse to silno množenje predpisov, zakonov za vsako malenkost najbrž počnejo zato, da se na koncu izmaknejo odgovornosti oz. najbrž niti ne znajo sprejeti odgovornosti (potem pa na koncu zadeve tako zakomplicirajo, da noben več ne ve, kdo bi sploh moral biti odgovoren in se napiše še več zakonov - začaran krog).
In tudi v tem se strinjam, da vse to silno množenje predpisov, zakonov za vsako malenkost najbrž počnejo zato, da se na koncu izmaknejo odgovornosti oz. najbrž niti ne znajo sprejeti odgovornosti (potem pa na koncu zadeve tako zakomplicirajo, da noben več ne ve, kdo bi sploh moral biti odgovoren in se napiše še več zakonov - začaran krog).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Gregor P ::
P.S.: pa upam da se razume, da s spremembo zakonodaje ne mislim kvantitativno še več strani zakona, ali pa še kakšnih 5 zraven.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
MrStein ::
KPK je neodvisen. Kaj lahko maneken tu naredi?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Gregor P ::
... zato tudi je najbolje, da pobuda pride od predsednika/-ce
(izvedli jo bodo itak drugi)
(izvedli jo bodo itak drugi)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
matijadmin ::
KPK je neodvisen. Kaj lahko maneken tu naredi?
Prevzame politično odgovornoat za imenovanje vodilnih funkcionarjev v tem neodvisnem organu?
Vrnite nam techno!
nekikr ::
Ampak, saj on je imenoval nekoga, ki je izpolnjeval pogoje. Kakšna politična odgovornost torej? Sicer se strinjamo, da je Štefanec totalno nesposoben, ampak meni je bil tudi Klemenčič povsem neprimeren za tak položaj. Matthai bi sicer rad "Odgovorne in resne posameznike", ki naj bi bili v "normalnih državah". Ampak na čelo najmočnejše države je prikorakal Trump, Italija je bila vrsto led pod Berlusconijem, na danskem je odstopil premier zaradi korupcije, Grčija je sistematično ponarejala bilance, Brexit se bo zgodil zaradi lažnjivih in neodgovornih angleških politikov, ki so obljubljali vse živo in takoj po glasovanju povedali, da je bila vse le šala, Irci bodo šli na sodišče zaradi namenske državne pomoči tujim korporacijam, Erdogan, Putin, ..........tipkovnico bom znucal, če bom tipkal vse primere zadnjih let, kaj šele vse ostalo pred tem. Torej katere "normalne države" imajo "odgovorne in resne posameznike" na visokih državnih položajih?
Problem, da odgovorni in resni posamezniki niso na teh mestih je, da lahko kandidirajo samo eni in isti iz javnega sektorja, ker imajo garantirano službo v primeru neuspeha in pa tisti, ki so že tako ali tako neuspešni, pa nimajo kaj drugega za početi. Kar poglejte trenutno garnituro šolnikov in večnih sekretarjev na sekretariatu za sekretariatorstvo ter direktorjev direktorata za direktoriranje, ki nam vladajo, pa bo vse jasno. In noben Pahor ali kdorkoli drug tega ne more spremeniti. Tako ali tako se izkaže, da če gre Nemcem ok, gre ok tudi nam, če gre Nemcem slabo, gre slabo tudi nam. Z lastnimi vrlimi možmi in ženami javne uprave in šolstva pa korigiramo pol promila rezultata in se zraven razpihujemo kako da smo vse sami naredili.
Problem, da odgovorni in resni posamezniki niso na teh mestih je, da lahko kandidirajo samo eni in isti iz javnega sektorja, ker imajo garantirano službo v primeru neuspeha in pa tisti, ki so že tako ali tako neuspešni, pa nimajo kaj drugega za početi. Kar poglejte trenutno garnituro šolnikov in večnih sekretarjev na sekretariatu za sekretariatorstvo ter direktorjev direktorata za direktoriranje, ki nam vladajo, pa bo vse jasno. In noben Pahor ali kdorkoli drug tega ne more spremeniti. Tako ali tako se izkaže, da če gre Nemcem ok, gre ok tudi nam, če gre Nemcem slabo, gre slabo tudi nam. Z lastnimi vrlimi možmi in ženami javne uprave in šolstva pa korigiramo pol promila rezultata in se zraven razpihujemo kako da smo vse sami naredili.
imagodei ::
GZakoni so osnova, na tej osnovi je treba pametno izvrševanje zakonov.
Lahko institucijo zelo okrepiš, ji daš dodatna pooblastila, itd... Z zakonom. Potem ti pa en maneken v vodstvo imenuje kup nesposobnežev, ki pooblastil ne bodo znali izkoristiti.
[ ... ]
V normalnih državah je zakon okvir. Zakon postavi sistem. Ljudje, ki so del sistema, pa so odgovorni in resni posamezniki. Da se na ključna mesta imenuje take posameznike je stvar neke širše kulture, ne zakonov. Da so ti posamezniki odgovorni je tudi stvar kulture in ne zgolj zakonov. S formalističnim zakonodajalstvom pač ne moreš rešit vseh problemov.
matijadmin je izjavil:
Sloveniji nas hipertrofija predpisov tako ali take tepe na vseh področjih, ker nikjer nočemo in/ali ne znamo pametno, oz. pošteno ravnati. Pol pa često vidimo rešitev v tem, da vse predpisujemo ... V tri dni.
Ne bi zdaj želel derailat teme, kvečjemu obratno, dodati še en ilustrativen primer (ne pa nadaljevat debate v smeri, ki jo bom izpostavil).
Tak problem smo ravnokar dobili na področju (telesnega) kaznovanja otrok. Zakon staršem pravzaprav prepoveduje vse oblike kaznovanja otrok, od povzročanja takšnih in drugačnih psihičnih neugodij (kar npr. pošiljanje otroka v kot ali na "stol za poredne", pa grožnje s kaznijo in odvzemom privilegijev (obiskovanje interesne dejavnosti, igranje računalnika) zagotovo je), do navijanja ušes ali rahlega udarca po riti, omejevanje gibanja ali "haus aresta", omejevanje komunikacije ipd. Po drugi strani se je ministrstvo izreklo, da ni namen zakona kaznovanje staršev, ki se bodo sporadično "spozabili" in otroka rahlo udarili po riti, temveč je namen zaščita najšibkejših.
Je vsak udarec po zadnjici nasilje nad otrokom? Ministrstvo pravi, da ne.
Iz odgovora izhaja, da telesno kaznovanje ni popolnoma prepovedano, četudi v zakonu piše točno to: da je prepovedano.
Skratka - tukaj imamo situacijo, kjer smo sprejeli poseben zakon, ki še prav posebej prepoveduje nasilje, čeprav to področje urejajo že KZ in morda tudi drugi zakoni s področja sociale in družine. Ob enem pristojno ministrstvo pove, da ni namen zakona iskanje staršev, ki bodo od časa do časa otroka udarili po riti. Hkrati vemo, da bi bilo izvajanje tega zakona skrajno težko.
Ampak vse, kar v zvezi s tem normalen državljan, oče ali mati potrebuje, je starševski nagon, spoštovanje nekih splošno sprejetih norm, ki so zapisane v deklaraciji človekovih in deklaraciji otrokovih pravic. Morda še zavedanje, da otrok ni pomanjšan odrasli, ki je tu zato, da nam žre živce. Če je (ob tem, da KZ-1 družinsko nasilje že itak sankcionira v 191. - 193. členu) treba pisat poseben zakon, da se bo zagotovilo varnost otrok, potem je nekaj hudo narobe.
In da zaključim krog ter se vrnem na temo: če je treba čisto vsako funkcijo napisat svoj zakon, če mora čisto vsako področje in vsak postopek izbire kandidata za funkcijo urejat poseben zakon, potem imamo še dost večje probleme, kot si mislimo.
V resnici Klemenčič takšnih težav ni imel. Pooblastila KPK so tu drugo vprašanje, dejstvo je, da takšnih zgodb kot se odvijajo pod Štefanecem, nismo gledali.
- Hoc est qui sumus -
ZaphodBB ::
Tak problem smo ravnokar dobili na področju (telesnega) kaznovanja otrok. Zakon staršem pravzaprav prepoveduje vse oblike kaznovanja otrok, od povzročanja takšnih in drugačnih psihičnih neugodij (kar npr. pošiljanje otroka v kot ali na "stol za poredne", pa grožnje s kaznijo in odvzemom privilegijev (obiskovanje interesne dejavnosti, igranje računalnika) zagotovo je), do navijanja ušes ali rahlega udarca po riti, omejevanje gibanja ali "haus aresta", omejevanje komunikacije ipd. Po drugi strani se je ministrstvo izreklo, da ni namen zakona kaznovanje staršev, ki se bodo sporadično "spozabili" in otroka rahlo udarili po riti, temveč je namen zaščita najšibkejših.
Take zakone avtoritarna oblast sprejema namenoma - če so vsi vedno krivi, potem lahko vedno stisneš tistega, ki ti je v napoto.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
MrStein ::
matijadmin je izjavil:
KPK je neodvisen. Kaj lahko maneken tu naredi?
Prevzame politično odgovornoat za imenovanje vodilnih funkcionarjev v tem neodvisnem organu?
Kako?
Odstopi z mesta predsednika države?
Kako bo to vplivalo na KPK?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Gregor P ::
Naslednje leto želi zopet kandidirati za predsednika
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
matijadmin ::
Ampak, saj on je imenoval nekoga, ki je izpolnjeval pogoje. Kakšna politična odgovornost torej? Sicer se strinjamo, da je Štefanec totalno nesposoben, ampak meni je bil tudi Klemenčič povsem neprimeren za tak položaj. Matthai bi sicer rad "Odgovorne in resne posameznike", ki naj bi bili v "normalnih državah". Ampak na čelo najmočnejše države je prikorakal Trump, Italija je bila vrsto led pod Berlusconijem, na danskem je odstopil premier zaradi korupcije, Grčija je sistematično ponarejala bilance, Brexit se bo zgodil zaradi lažnjivih in neodgovornih angleških politikov, ki so obljubljali vse živo in takoj po glasovanju povedali, da je bila vse le šala, Irci bodo šli na sodišče zaradi namenske državne pomoči tujim korporacijam, Erdogan, Putin, ..........tipkovnico bom znucal, če bom tipkal vse primere zadnjih let, kaj šele vse ostalo pred tem. Torej katere "normalne države" imajo "odgovorne in resne posameznike" na visokih državnih položajih?
Problem, da odgovorni in resni posamezniki niso na teh mestih je, da lahko kandidirajo samo eni in isti iz javnega sektorja, ker imajo garantirano službo v primeru neuspeha in pa tisti, ki so že tako ali tako neuspešni, pa nimajo kaj drugega za početi. Kar poglejte trenutno garnituro šolnikov in večnih sekretarjev na sekretariatu za sekretariatorstvo ter direktorjev direktorata za direktoriranje, ki nam vladajo, pa bo vse jasno. In noben Pahor ali kdorkoli drug tega ne more spremeniti. Tako ali tako se izkaže, da če gre Nemcem ok, gre ok tudi nam, če gre Nemcem slabo, gre slabo tudi nam. Z lastnimi vrlimi možmi in ženami javne uprave in šolstva pa korigiramo pol promila rezultata in se zraven razpihujemo kako da smo vse sami naredili.
To se bere kot bi gledal hudiča, ki v sili tudi muhe žre. Predsednik je imenoval nekoga, ki je bil tako po strokovni kot javnomnenjski (zaradi politične vpetosti) liniji zagotovljen fail. In na to se je opozarjalo že med kandidacijskim postopkom. Zdaj pa nekdo to nesnago brani, ker želi očrniti nekoga, ki se je dotaknil njegovega lika in dela, ki ga časti. Poceni.
matijadmin je izjavil:
KPK je neodvisen. Kaj lahko maneken tu naredi?
Prevzame politično odgovornoat za imenovanje vodilnih funkcionarjev v tem neodvisnem organu?
Kako?
Odstopi z mesta predsednika države?
Kako bo to vplivalo na KPK?
To ni edini način, pa tudi kot točko preloma za premislek in bodoče odločitve bi to lahko vzel, vendar je nekaj krat že dal vedeti, da za odločitvijo stoji. Bolj mljahavo ...
Tak problem smo ravnokar dobili na področju (telesnega) kaznovanja otrok. Zakon staršem pravzaprav prepoveduje vse oblike kaznovanja otrok, od povzročanja takšnih in drugačnih psihičnih neugodij (kar npr. pošiljanje otroka v kot ali na "stol za poredne", pa grožnje s kaznijo in odvzemom privilegijev (obiskovanje interesne dejavnosti, igranje računalnika) zagotovo je), do navijanja ušes ali rahlega udarca po riti, omejevanje gibanja ali "haus aresta", omejevanje komunikacije ipd. Po drugi strani se je ministrstvo izreklo, da ni namen zakona kaznovanje staršev, ki se bodo sporadično "spozabili" in otroka rahlo udarili po riti, temveč je namen zaščita najšibkejših.
Take zakone avtoritarna oblast sprejema namenoma - če so vsi vedno krivi, potem lahko vedno stisneš tistega, ki ti je v napoto.
Ja, pa, da ja. Valda nisi med tistimi, ki trdijo, da je Sova Melanijo v Belo hišo pripeljala in Čeferina v UEFO. Jao, stari, ta zakon je ena tipična šalabajzerija, taka čisto Slovenska kot jo Slovenci najbolje znamo skuhati.
Vrnite nam techno!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: matijadmin ()
MrStein ::
matijadmin je izjavil:
matijadmin je izjavil:
KPK je neodvisen. Kaj lahko maneken tu naredi?
Prevzame politično odgovornoat za imenovanje vodilnih funkcionarjev v tem neodvisnem organu?
Kako?
Odstopi z mesta predsednika države?
Kako bo to vplivalo na KPK?
To ni edini način, pa tudi kot točko preloma za premislek in bodoče odločitve bi to lahko vzel, vendar je nekaj krat že dal vedeti, da za odločitvijo stoji. Bolj mljahavo ...
Ostaja vprašanje: Kaj bi naj naredil?
Bolj točno: Kaj si ti mislil, da bi lahko naredil.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
poweroff ::
Razumem. "Nič se ne da narediti". Se pravi ostane samo jamranje.
Kaj bi naj naredil?
Princeski naj odpre twitter account! To ti je predsednik države...
Kaj bi naj naredil?
Princeski naj odpre twitter account! To ti je predsednik države...
sudo poweroff
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Ali smejo davčne številke po spletu potovati nešifrirane?Oddelek: Novice / NWO | 19054 (15700) | Miha 333 |
» | Elektronski računi 01.01.2015 (strani: 1 2 )Oddelek: Programska oprema | 20203 (12708) | prtenjam |
» | Bulata moti Supervizor (strani: 1 2 )Oddelek: Problemi človeštva | 16712 (14796) | Gandalfar |
» | Nakup na narocilnicoOddelek: Kaj kupiti | 4743 (4027) | Zheegec |